abonnement Unibet Coolblue
pi_176351684
Waarom is mijn reply verwijderd? Het is gewoon zo. TS heeft een zeer vreemde, negatieve kijk op het vrouwelijke geslacht. Is na 5 topics en zijn andere topic wel duidelijk.
pi_176354130
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

Maar dat weet je toch helemaal niet van tevoren?
Kan toch? Mijn moeder wilde niet meer samenwonen na de scheiding. En nu lat ze al zes jaar met haar vriend.
pi_176354206
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef FlipjeHolland het volgende:
Waarom is mijn reply verwijderd? Het is gewoon zo. TS heeft een zeer vreemde, negatieve kijk op het vrouwelijke geslacht. Is na 5 topics en zijn andere topic wel duidelijk.
Ja en vandaar dus graag weer ontopic.
  zondag 7 januari 2018 @ 21:35:43 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176354556
Vind het, moet ik even zeggen...eigenlijk wel grappig dat mensen er altijd van uitgaan dat mensen die lang maagd blijven of bijv heel lang single (en dus ook geen sexuele contacten tijdens single zijn) zijn altijd lelijk, antisociaal zijn of heel moeilijk contact maken.

Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd.

Toch was ik maagd tot mn 26e oid en heb ik nu alweer zo'n 6 jaar geen relatie (en ook geen sexuele contacten) gehad.

Zoiets maakt echt niet je persoonlijkheid, en mensen die zich er door laten labelen of desperaat door het leven gaan oid.. cmon man.. het leven gaat om meer dan zo snel mogelijk een kindje maken.

Ontwikkel jezelf eerst tot je uberhaupt een kind kunt opvoeden zonder afhankelijk te zijn van instituten. Ja je kunt zeggen maar kijk naar alle tokkies en buitenlanders die kakken aan de lopende band kinderen uit zonder ook maar ooit enige moeite te doen een kind op te voeden.
Ja goed, wil je daar dan bijhoren of maak je je eigen leven?

Ik zou nooit genoegen nemen met de eerste de beste meid die ik tegen kwam en dan een domme fout maken omdat ik even 10 minuten lang opgewonden zou zijn. Tuurlijk zijn er weleens momenten dat je even opgewonden bent etc maar dat is de energie die je juist als brandstof moet gebruiken in het leven, die moet je niet direct verspillen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176357396
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind het, moet ik even zeggen...eigenlijk wel grappig dat mensen er altijd van uitgaan dat mensen die lang maagd blijven of bijv heel lang single (en dus ook geen sexuele contacten tijdens single zijn) zijn altijd lelijk, antisociaal zijn of heel moeilijk contact maken.

Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd
Lul niet vent.

Een decennia geleden heb ik ooit eens een fok portret gezien van jou (toen fok! nog actief ipv passief was) en toen zou je 'm zelfs nog in een zak zand hebben gestoken als er een gat in zat.

FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)

Grappig dat je die filmpjes na 11 jaar nog steeds kunt downloaden.
  zondag 7 januari 2018 @ 23:57:29 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176357841
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:35 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Lul niet vent.

Een decennia geleden heb ik ooit eens een fok portret gezien van jou (toen fok! nog actief ipv passief was) en toen zou je 'm zelfs nog in een zak zand hebben gestoken als er een gat in zat.

FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)

Grappig dat je die filmpjes na 11 jaar nog steeds kunt downloaden.
Grappig dat mensen denken dat iemand na 11 jaar nog exact hetzelfde is. En verder acteerde ik de helft van die docu. :')

Groetjes.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 8 januari 2018 @ 00:09:53 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176358037
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef BaajGuardian het volgende:

En verder acteerde ik de helft van die docu. :')


waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?
pi_176358762
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.

quote:
Ik kwam mijn oude lul inderdaad tegen via werk. Voel ik niks van, op de goede manier 8-) Natuurlijk ben ik zelf ook de jongste niet meer en over the hill, maar van beide kanten is het geen kwestie van nou dan maar deze, anders ben ik alleen :'( Waar ik er maar gewoon van uitging dat ik alleen ging eindigen, was hij superchill er verder niet echt mee bezig. Dat geeft ook een stukje rust dat je echt voor elkaar kiest.
Je moet het beste van je eigen leven maken, niet van een beginnende relatie denk ik. Stukje verantwoording nemen voor wat je nou echt wil. Als je echt een relatie wil met echt die persoon, dan kan ik me nu weinig meer voorstellen dat je er dan gevoelsmatig het beste er van probeert te maken. Wat voor een basis bouw je dan op en waarheen en waarvoor?

Juist die angst en onzekerheid spelen denk ik een grotere rol dan de extremen van wie je bent. Hoe die extremen zich uiten en in de praktijk doorwerken kan namelijk behoorlijk gereguleerd worden door die angst en onzekerheid en dan is dat stiekem kennelijk wel in zekere mate wie je bent. Omdat je daarrnaar handelt en daarmee laat zien wie en wat je bent.
Daardoor ga je andere keuzes maken in wat je wel en niet wil laten zien. En dan gaat het vervolgens knagen, want je kan je beknopt gaan voelen in wie je bent en wat je doet of zou moeten doen. Waar valt de ander dan op? Waarom ziet die zus of zo niet? Etc. Hoe ga jij die verdieping dan nog kunnen voelen? Dat ligt bij jezelf, dus wat zoek je dan eigenlijk bij de ander?

Sowieso handig om de definitie van verdieping voor jezelf uiteen te zetten, waar je eigenlijk heen wil en voor jezelf ook weet hoe je daar in wil staan enzo. Dat is ook je basis.
En later ook met de ander, hoe die een en ander uit en ervaart enzo. Dat is de ander z'n basis. Van daar uit kun je kijken naar de eventueel gemeenschappelijke basis enzovoort. Een stukje pro-actiever dan gewoon verkeren en afwachten op du moment suprême dat dit nu eindelijk HET is zeg maar..

Dus ga lekker dansen. Voor jezelf, omdat dat is wie je wil zijn cq bent..
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niets hoeft, er zijn altijd uitzonderingen. Maar je kan mij niet vertellen dat als jou het noooooit lukt bij wie dan ook, het dan aan al die anderen ligt. Echt niet.

Ik zeur ook vaak genoeg dat ik geen relatie kan vinden / niet verliefd wordt etc.
Maar ik weet ook dat een groot deel daarvan bij mezelf ligt. Dat ik mij niet genoeg open stel bv of er niet genoeg in investeer.
Of als ik weer eens zeg dat ik nooit leuke mannen tegenkom, tja misschien kom ik wel op de verkeerde plekken.

Ik snap juist de redenatie niet dat het altijd aan de ander ligt.
Ja ze kunnen me niet allemaal leuk vinden, of leuk genoeg vinden, natuurlijk. Maar wie zegt dat dat niet komt door bv bovenstaande zaken die ik uitstraal.
Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.

Als ik even verder lees:

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.


[ Bericht 22% gewijzigd door Samzz op 08-01-2018 10:01:45 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176358793
Maar jullie neuken toch nog wel een beetje tussendoor ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 09:51:34 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176360433
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?
Omdat ik jiskefet en the office(us) altijd grappig vond?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176360457
Edit: Pardon ik zat helemaal fout, my bad

[ Bericht 96% gewijzigd door Scary_Mary op 08-01-2018 10:01:06 ]
pi_176361206
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.
Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnen c_/ (Tenzij je alcoholist bent natuurlijk)
Ik denk dat er meer overlap is. Het geldt denk ik net zo goed voor de man wie die is en wat die zoekt. Want waarom zoeken een Sadcopter en een JaJammerJan een vrouw? Is het zelfs wel een vrouw? Beide geven toe dat ze niet alleen een vrouw zoeken, maar ook een specifieker iets dan alleen een gat. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze geen eisen mogen hebben, maar dat die er dus wel zijn en daarmee ook duidelijk maken dat het voor hen ook niet puur een vrouw is wat ze zoeken.
Zie tevens dat ook als wel ooit iets van interesse is geweest, het totaal niet ontvangen wordt als enige bevestiging. Een van de heren toonde een plaatje van een in zijn ogen niet aantrekkelijke vrouw met overgewicht. Dat was één post tussen de inmiddels honderden en deed niets voor hun ego in positieve zin. Sterker nog, het werd zelfs in negatieve zin aangehaald. Maar als vrouwen de interesse in hen die er wel is als zodanige niet bevestiging ervaren, dan zou dat anders zijn. Ik denk dat de hoeveelheid interesse die niet als bevestiging wordt ervaren niet zoveel uitmaakt voor het ego en eerder averechts werkt.
Om nog maar niet te spreken van waarom je iets specifiekers zoekt. Beide heren lijken niet puur te willen neuken, maar zich vooral ook eens gewild te willen voelen. Als enigszins aantrekkelijke man gezien te worden en daarom als bedpartner in aanmerking te kunnen komen. Zo een lijn doortrekkend naar vrouwen, denk ik dat zij zich eveneens gewild willen voelen. En dan niet zozeer als bedpartner, maar voor wie zij zijn. Vrouwen kunnen doorgaans makkelijker aan seks komen, maar dat draait om wat ze zijn en niet zozeer wie. Net zoals de mannen in de zogenaamde friendzone zich niet vervuld voelen door de functie als verkapte tegen aan ouwehoervriendin ipv van eens erop te mogen, vervult de gatdienst voor vrouwen evenmin die behoefte aan bevestiging.

Dus ook al zijn er verschillen in de praktijk, er zit gevoelsmatig wel degelijk een gemeenschappelijke basis. En het lullige is dat juist zo een gevoelsmatige basis een brug zou kunnen slaan om dus wel iets meer op te bouwen. Begrip en rapport over en weer ervaren zet meer zoden aan de dijk dan er een soort wedstrijd van willen en blijven maken. Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..

quote:
[..]

[..]

Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.

Als ik even verder lees:

[..]

Als je vindt dat je genoeg investeert, dan zou er denk ik meer vrede kunnen zijn. De focus lijkt meer te liggen op het idee dat anderen niet voldoende of verkeerd investeren. Althans, denk dat het meer zo overkomt.
Wat is te graag willen? En wat wil je dan te graag? Als de focus daar zo op ligt, is er dan nog wel genoeg ruimte voor wat de ander wil en zoekt? Of ben je daar dan zo enorm mee bezig, dat je onderweg jezelf kwijtraakt? Of zit je zo vast in je eigen denkpatroon, dat het niet eens meer uitmaakt wat en hoe die ander ervaart zolang het toch niet het gewenste resultaat oplevert? Misschien zegt het iets over je mogelijkheden tot enigszins succesvolle communicatie, wat meer is dan gewoonweg zijn wie je bent of je anders (wat de ander zogenaamd dan wel zou moeten willen) voor probeert te doen. Het is ook niet alleen heel helder kunnen zeggen wat je wil of wat de ander al dan niet zou moeten doen. Effectieve communicatie gaat om een zender die een boodschap bij de ontvanger kan laten aankomen.

In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn. Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden. Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..
pi_176361265
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd.
Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176361335
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.

[..]


[..]

Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.

Als ik even verder lees:

[..]

Je wordt nog verwacht in het dating topic, door iemand daar op hete kolen.

Misschien is je vrijgezellen bestaan daarna ook voorlopig voorbij, kan je dit topic weer afstrepen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:53:08 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176361393
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.
Nee hoor, tot zover trek ik mensen aan als een magneet. Overal wil men mn hand schudden etc.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:13:06 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176361746
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.

Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.

En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.
Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 11:15:29 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176361795
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Yat reageert in deel 5 op mij met de volgende tekst:

Je bedoeld, net als al die Aziatische vrouwen die alleen vanwege het geld interesse in jou hebben?

Overigens komt mijn vriendin niet uit de EU en is ze rijker dan ik ben en houd ze toch enorm van me, val ik dan ook zogenaamd in die categorie van jou?

Mijn antwoord: ...........Puh, tis wat. Ik ben lelijker dan jij, heb niks, en mijn vrouw heeft meer dan jouw vrouw. Zo, nou jij weer :6
Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet. Zij kiest puur voor mij, niet voor geld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 11:41:21 #43
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176362289
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:

[..]

Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet.
Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...
En waar ben jij populair? Koetsbeekstan of zo?

_O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 08-01-2018 11:47:51 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 8 januari 2018 @ 12:05:03 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176362734
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...
En waar ben jij populair? Koetsbeekstan of zo?

_O- _O-
Wat dacht je van gewoon in Nederland? Al lijkt de VS of elders in West-Europa me ook prima te liggen. Echter, in tegenstelling tot jou heb ik totaal niet de neiging om vreemd te gaan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176362835
:') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 8 januari 2018 @ 12:34:51 #46
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176363164
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.

Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.

En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...
Dezelfde ervaring die een goede vriend had. Hij had zich als ik me niet vergis bij deze organisatie aangemeld:

https://www.flitsdate.nl/

[ Bericht 22% gewijzigd door Buurtzwaan op 08-01-2018 13:51:56 ]
pi_176364911
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:

[..]

Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet. Zij kiest puur voor mij, niet voor geld.
Nou maak je geld maar over dan *O*
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:06:56 #48
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176364951
Scary_Mary en Bloody Mary zijn een en dezelfde?

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnen c_/ (Tenzij je alcoholist bent natuurlijk)
Ik denk dat er meer overlap is. Het geldt denk ik net zo goed voor de man wie die is en wat die zoekt. Want waarom zoeken een Sadcopter en een JaJammerJan een vrouw? Is het zelfs wel een vrouw? Beide geven toe dat ze niet alleen een vrouw zoeken, KNIP etcetera etcetera
Wat ?

De hele post #37 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?

[ Bericht 41% gewijzigd door Sadcopter op 08-01-2018 14:27:43 ]
pi_176365181
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:06 schreef Sadcopter het volgende:
Scary_Mary en Bloody Mary zijn een en dezelfde?

[..]

Wat ?

De hele post #77 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?
Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:25:26 #50
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176365400
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:16 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?
Moest zijn #37 overigens. #77 bestaat nog niet.

Noemt ze mij en topicstarter een homo?

Het is eigenlijk heel simpel. Uiterlijk is voor zowel mannen als ook vrouwen heel belangrijk. Maar de meesten draaien en draaien en draaien hieromheen joh. Ongelooflijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')