abonnement Unibet Coolblue
pi_176344209


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_176344222
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344224
Gisteren rond 23.00 uur mijn XRB verzonden van BitGrail naar Kucoin maar nog steeds niet aangekomen. Wat is dit dan :(
  zondag 7 januari 2018 @ 13:47:35 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176344226
Godver, ik wil ook PRL. :(
pi_176344265
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:47 schreef iPancakeMix het volgende:
Gisteren rond 23.00 uur mijn XRB verzonden van BitGrail naar Kucoin maar nog steeds niet aangekomen. Wat is dit dan :(
Zelfde bij HITBTC
Lambo of Rekt
pi_176344279
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:58 schreef WeCanDoIt het volgende:

[..]

Waarom zou ripple te laat zijn? Ben van plan om ze nog een tijd te houden. Denk dat die dit jaar de 10$ wel aan gaat tikken. Veel vertrouwen in deze munt.
Goed bezig.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344293
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

google maar.....genoeg bronnen
Half december werd hier geroepen dat per 1 januari heel veel hedge funds zouden instappen en dat de koersen gigantisch zouden groeien. Heb daar ook nog weinig bewijs van gezien. En als er genoeg bronnen zijn kun je hier wel een goede plaatsen toch?
pi_176344309
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:49 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Half december werd hier geroepen dat per 1 januari heel veel hedge funds zouden instappen en dat de koersen gigantisch zouden groeien. Heb daar ook nog weinig bewijs van gezien. En als er genoeg bronnen zijn kun je hier wel een goede plaatsen toch?
Nou ja, dat de koersen gigantisch zouden groeien klopt natuurlijk wel.
  zondag 7 januari 2018 @ 13:52:52 #9
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_176344358
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_176344369
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
+/- 10, varieert soms een beetje.
pi_176344374
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:03 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik zag eens een meme voorbij komen dat niet bitcoin meer waard word, maar dat de dollar eigenlijk niks waard is en het daarom stijgt. De laatste dagen denk ik af en toe dat het misschien echt t geval is. :')
Ik zag ook zoiets voorbij komen. Dit zou de reden zijn voor het bestaan van de bitcoin futures markt, om de prijs van bitcoin te drukken (net zoals ze dat bij goud doen) om de daling van de dollar te verbergen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344385
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Nou ja, dat de koersen gigantisch zouden groeien klopt natuurlijk wel.
Maar dat is volgens mij meer vanwege de vakantie dat mensen tijd hebben om het uit te zoeken. Daarnaast heb je ook nog het feit dat tijdens de feestdagen mensen weer de verhalen van vrienden/familieleden over Bitcoin hebben gehoord etc.

Heb nergens gelezen van: 'bedrijf x starts investing in cryptocurrencies'.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 13:54:30 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176344390
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
Hangt denk ik ook een beetje van je budget af. Ik zit er nu in 5, maar budget is ook niet huge. Denk dat ik sowieso rond 8-10 max zou zitten anders blijf je bezig.
pi_176344396
Iemand de laatste dagen een binance withdrawal gedaan, en hoe lang duurde dat?
pi_176344403
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Iemand de laatste dagen een binance withdrawal gedaan, en hoe lang duurde dat?
Bij mij duurde het lang... en dan praat ik over UREN, Ven withdraw.
Lambo of Rekt
pi_176344404
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Jurian95 het volgende:
Heb nergens gelezen van: 'bedrijf x starts investing in cryptocurrencies'.
Hedge funds maken over het algemeen hun investeringen ook niet bekend (mits legaal niet nodig etc).
pi_176344408
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Iemand de laatste dagen een binance withdrawal gedaan, en hoe lang duurde dat?
XRP, 10 min
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344431
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:49 schreef alilami het volgende:

[..]

Goed bezig.
Ik ben echt heel benieuwd naar Ripple's Q4 rapport.
pi_176344447
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:55 schreef alilami het volgende:

[..]

XRP, 10 min
Ik was te ongeduldig, na 18 minuten was mijn LTC withdrawal ook door.
pi_176344463
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
Ik ben juist aan het inkrimpen. Wil uiteindelijk alleen nog coins hebben die ik echt goed vind. En dat zijn LSK, XRB, REQ en VEN.
Koning.
pi_176344467
Is er trouwens nog iemand die SPANK heeft?
Soms denk ik echt dat ik een van de 50 holders ben
pi_176344485
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:56 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Ik ben echt heel benieuwd naar Ripple's Q4 rapport.
Komt half januari uit volgens mij? :) Goed idee idd om het even door te nemen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344546
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die Ripple waar iedereen het telkens over heeft?
Al bijna vijf jaar in de top 2/3, en wetpussy (© betyar) heeft er nog steeds niet van gehoord, jaja.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:03:41 #24
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344568
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:02 schreef alilami het volgende:

[..]

Al bijna vijf jaar in de top 2/3, en wetpussy (© betyar) heeft er nog steeds niet van gehoord, jaja.
Ik zie enkel Bitcoin, Ethereum en Bitcoin Crash in de top3 :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176344611
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
3. De meeste raketten pak ik dus niet mee. Sommigen zitten hier overal in lijkt het wel.
pi_176344626
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
Stuk of 15 coins momenteel ;)
Love is in the air!
pi_176344629
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

3. De meeste raketten pak ik dus niet mee. Sommigen zitten hier overal in lijkt het wel.
Ach het is een online forum. Ik kan hier verkondigen dat ik in elke 100% stijging coin zit en alles wat daalt net uit gestapt ben. Neem het allemaal met een korreltje zout.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:08:06 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344655
Je hoort alleen de succesverhalen. Uit ervaring kan ik vertellen dat niemand echt veel meer winst maakt dan de rest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176344677
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hoort alleen de succesverhalen.
Vandaag had iemand hier ook een verhaal wat geen succes was. Iets met LISK en LSK?

( :P )
pi_176344681
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

3. De meeste raketten pak ik dus niet mee. Sommigen zitten hier overal in lijkt het wel.
3 is niet veel ...
Love is in the air!
pi_176344685
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:10 schreef Rollo het volgende:

[..]

Zelfs als banken nooit zouden verdwijnen; waarom zouden die banken een steeds duurdere Ripple-munt gaan gebruiken
Als Bank A $2 miljard naar Bank B wil sturen, en ze kopen $2 miljard aan XRP, dan is het best wel tof als hun XRP inmiddels $2.2 miljard waard is. Een steeds duurdere XRP is dus alleen maar in hun belang, dan hoeven ze ook minder XRP te hodlen voor grote bedragen en wordt de XRP's die ze hodlen ook meer waard.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:10:18 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344703
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:09 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Vandaag had iemand hier ook een verhaal wat geen succes was. Iets met LISK en LSK?

( :P )
Ik ben altijd erg open :P
Dat geldt alleen niet voor de grote meerderheid.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176344706
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:09 schreef alilami het volgende:

[..]

Als Bank A $2 miljard naar Bank B wil sturen, en ze kopen $2 miljard aan XRP, dan is het best wel tof als hun XRP inmiddels $2.2 miljard waard is. Een steeds duurdere XRP is dus alleen meer in hun belang, dan hoeven ze ook minder XRP te hodlen voor grote bedragen en wordt de XRP's die ze hodlen ook meer waard.
Maar waarom zou bank A via XRP 2 miljard versturen als er een reele kans is dat het 2.2 miljard waard kan worden?
pi_176344715
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:10 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Maar waarom zou bank A via XRP 2 miljard versturen als er een reele kans is dat het 2.2 miljard waard kan worden?
Voor de snelheid.

Waarom zou een exchange een XRP aan jou verkopen als er een reële kans is dat het straks meer waard is?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344721
Neem alleen gebruikers als Magnet serieus als het om adviezen gaat, mensen die er (volgens) mij al lang inzitten, eigen onderzoek doen en niet met onzintaal als 'het maakt me niet uit wat het doet, als ik er maar geld mee verdien' komen
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:12:05 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344744
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:09 schreef alilami het volgende:

[..]

Als Bank A $2 miljard naar Bank B wil sturen, en ze kopen $2 miljard aan XRP, dan is het best wel tof als hun XRP inmiddels $2.2 miljard waard is. Een steeds duurdere XRP is dus alleen meer in hun belang, dan hoeven ze ook minder XRP te hodlen voor grote bedragen en wordt de XRP's die ze hodlen ook meer waard.
En wie gaat dat betalen?

1. De XRPs (als ze überhaupt al geprint worden) worden gratis geprint.
2. Banken willen stabiliteit en zekerheid.
3. Die onzin heeft niks te zoeken tussen de cryptocurrencies.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 7 januari 2018 @ 14:12:33 #37
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176344753
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:09 schreef alilami het volgende:

[..]

Als Bank A $2 miljard naar Bank B wil sturen, en ze kopen $2 miljard aan XRP, dan is het best wel tof als hun XRP inmiddels $2.2 miljard waard is. Een steeds duurdere XRP is dus alleen maar in hun belang, dan hoeven ze ook minder XRP te hodlen voor grote bedragen en wordt de XRP's die ze hodlen ook meer waard.
banken zijn juist totaal niet gebaat bij volatiliteit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176344759
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?

1. De XRPs (als ze überhaupt al geprint worden) worden gratis geprint.
2. Banken willen stabiliteit en zekerheid.
3. Die onzin heeft niks te zoeken tussen de cryptocurrencies.
Je kunt hem beter in zn XRP droom laten denk ik.
Lambo of Rekt
pi_176344771
Weet iemand nog meer market scan sites als dit:http://www.cryptomarketscanner.com/

Dus die constant traced naar % dalingen of stijgingen op de verschillende exchanges.

cryptomarketscanner mist helaas kucoin en binance en vindt de site ook niet echt prettig werken
-géén blogabet, bvd-
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:14:03 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344786
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:10 schreef Majkool het volgende:
Neem alleen gebruikers als Magnet serieus als het om adviezen gaat, mensen die er (volgens) mij al lang inzetten, eigen onderzoek doet en niet met onzintaal als 'het maakt me niet uit wat het doet, als ik er maar geld mee verdien' komen
Disclaimer: MaGNeT is al gigantisch binnen wat geld betreft, voor hem is het inmiddels niets dan een hobby :P

Wel hulde hoe hij een heel leger Wavesfans heeft opgericht terwijl Waves nog altijd niks voor hen gedaan heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176344813
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Disclaimer: MaGNeT is al gigantisch binnen wat geld betreft, voor hem is het inmiddels niets dan een hobby :P

Wel hulde hoe hij een heel leger Wavesfans heeft opgericht terwijl Waves nog altijd niks voor hen gedaan heeft.
Voorlopig is lisk de one 8-)
Lambo of Rekt
pi_176344820
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

banken zijn juist totaal niet gebaat bij volatiliteit
Banken hebben baat bij een munt die steeds meer waard wordt. Waar ze niet op zitten te wachten is een munt die grote dipjes kent, en dat probeert Ripple juist te voorkomen volgens David Schwartz.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344821
Zitten er hier mensen in coins als Sia etc? Die cloud services willen decentraliseren?

Dit wordt een slechte poging om inhoudelijk te zijn maar gaan er niet veel schaalvoordelen verloren bij decentralisatie van servers etc?
pi_176344841
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De XRPs (als ze überhaupt al geprint worden) worden gratis geprint.
Ripple kan geen XRP's printen, en de XRP's worden steeds minder (een stukje XRP wordt vernietigd bij elke transactie).
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344849
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:16 schreef BakkenKappen het volgende:
Zitten er hier mensen in coins als Sia etc? Die cloud services willen decentraliseren?

Dit wordt een slechte poging om inhoudelijk te zijn maar gaan er niet veel schaalvoordelen verloren bij decentralisatie van servers etc?
SIA is van de baan gestoten door Filecoins ICO alleen al, Filecoin haalde 200miljoen dollar op in 1 uur. Daarmee was SIA eigenlijk al exit. De pump van nu is weer noobgeld wat on-onderzoccht gewoon coins in gepompt worden in de hoop dat het weer 30.000 euro per coin waard wordt, die selffulfilling prophecy die we de laatste weken vaker zien bij coins van onder de euro.

SIA's product is leuk bedacht, maar de app is een ramp voorlopig.
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 14:17:59 #46
42184 crew  DaMart
pi_176344852
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:52 schreef XDo het volgende:
Om risico wat te spreiden heb ik m’n portfolio vanmorgen opnieuw gebalanceerd. Ik zit momenteel in 11 coins.

Dan ga je alleen natuurlijk ook stuk minder hard omhoog als er een koerst stijgt 😒 Lastig, want er zijn nu zoveel veel belovende coins dat ik overal een graantje van mee wil pakken.

In hoeveel coins zitten jullie?
21 momenteel... BTC niet meegerekend. Wil dat aantal wel wat gaan terugbrengen :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:18:04 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344855
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:15 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Voorlopig is lisk de one 8-)
Door precies de koers van Ethereum aan te houden _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176344872
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

SIA is van de baan gestoten door Filecoins ICO alleen al, Filecoin haalde 200miljoen dollar op in 1 uur. Daarmee was SIA eigenlijk al exit. De pump van nu is weer noobgeld wat on-onderzoccht gewoon coins in gepompt worden in de hoop dat het weer 30.000 euro per coin waard wordt, die selffulfilling prophecy die we de laatste weken vaker zien.

SIA's product is leuk bedacht, maar de app is een ramp voorlopig.
Ja ik doelde niet zozeer op SIA specifiek maar dus ook op Filecoin etc. Gewoon de hele uhm ja, sector ofzo (?) daarvan.

Ik heb mijn twijfels bij de use case, los van prijs stijgingen en dalingen van coins hoor.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:19:14 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344884
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:17 schreef alilami het volgende:

[..]

Ripple kan geen XRP's printen, en de XRP's worden steeds minder (een stukje XRP wordt vernietigd bij elke transactie).
En dat gebeurt met een dusdanig traag tempo dat zelfs de inflatie groter is.
En dat printen is natuurlijk het gratis weggeven van hun gigantische premine.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 7 januari 2018 @ 14:19:22 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176344887
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:16 schreef BakkenKappen het volgende:
Zitten er hier mensen in coins als Sia etc? Die cloud services willen decentraliseren?

Dit wordt een slechte poging om inhoudelijk te zijn maar gaan er niet veel schaalvoordelen verloren bij decentralisatie van servers etc?
Schaalvoordelen? Met dit soort oplossingen heb je geen dure datacenters nodig, geen koeling (groot issue bij datacenters), etc.
pi_176344896
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat gebeurt met een dusdanig traag tempo dat zelfs de inflatie groter is.
En dat printen is natuurlijk het gratis weggeven van hun gigantische premine.
Gratis weggeven aan wie? De banken moeten er voor betalen, degenen die er snel bij zijn krijgen alleen maar korting.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344900
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:18 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik doelde niet zozeer op SIA specifiek maar dus ook op Filecoin etc. Gewoon de hele uhm ja, sector ofzo (?) daarvan.

Ik heb mijn twijfels bij de use case, los van prijs stijgingen en dalingen van coins hoor.
Ze hebben een goeie case vind ik, storage op de blockchain. Maar of het adopted wordt.... ik weet t niet
Lambo of Rekt
pi_176344914
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Schaalvoordelen? Met dit soort oplossingen heb je geen dure datacenters nodig, geen koeling (groot issue bij datacenters), etc.
True :)

Maar je koopt wel duurder hardware in (en misschien minder gespecialiseerde), gebruikt misschien duurdere stroom dat soort shit. Maar dat weegt dus niet op tegen de punten die jij noemde?

Ik ben geen expert hoor, en je zit er duidelijk beter in dan mij dus bedankt voor je antwoord ! ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 januari 2018 @ 14:21:34 #54
163650 Greys
pi_176344923
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Disclaimer: MaGNeT is al gigantisch binnen wat geld betreft, voor hem is het inmiddels niets dan een hobby :P

Wel hulde hoe hij een heel leger Wavesfans heeft opgericht terwijl Waves nog altijd niks voor hen gedaan heeft.
Niks? Ik kocht m'n Waves een paar maanden geleden mede door MaGNeT toen ze nog twee/drie euro nogwat waren. Ik klaag dus alsnog niet hoor :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176344945
Ik had het hier gister nog over PRL. Toen voelde ik al fomo. Zelfs op 1 jan vond ik hem al téveel gestegen :(
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176344948
Maar hoe verstandig is het voor nieuwe users om nu nog in waves en lisk etc. te stappen? De nieuwelingen hebben die boot al gemist, maar stappen in omdat deze munten hier worden geshilld.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176344953
Iemand zich verdiept in de ico van moxyone? Opzich wel interessant product

Zojuist even de Whitepapers doorgelezen maar kan er niet echt wijs uit worden of ze al een werkend product hebben.

[ Bericht 34% gewijzigd door ArnoldG0342 op 07-01-2018 14:30:15 ]
  zondag 7 januari 2018 @ 14:25:13 #58
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176344979
Portfolio 5k euro hoger dan gisteren maar ik baal alleen maar dat ik Deeponion verkocht heb voor Raiblocks en daar ongeveer 500 euro verlies op heb :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:25:43 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176344992
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Niks? Ik kocht m'n Waves een paar maanden geleden mede door MaGNeT toen ze nog twee/drie euro nogwat waren. Ik klaag dus alsnog niet hoor :P
Waves groeit doordat de hele markt groeit :P
Enkel eind december werd ie even gepumpt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345042
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:23 schreef alilami het volgende:
Maar hoe verstandig is het voor nieuwe users om nu nog in waves en lisk etc. te stappen? De nieuwelingen hebben die boot al gemist, maar stappen in omdat deze munten hier worden geshilld.
LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:30:06 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345076
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.
Praten over die banktoken is al roekeloos. Laat ze lekker een banktopic openen :{w
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345078
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LISK gaat nog wel een keer of 5, met een coincap die 400 keer lager ligt dan die van ripple. Dus ik vind het meer roekeloos om mensen ripple aan te raden.
Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:31:41 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345107
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Het is geen FUD, het zijn feiten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345110
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij raad mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Jij snapt niet hoe "duur" relatief is in deze. En daarom heeft het niet veel zin om discussie aan te gaan over dit soort onderwerpen. Jij vraagt je af of het nog zin heeft voor mensen om in lisk te stappen, ik vind van wel. Vraag dat maar aan jesuisdroppie :9

Edit; jouw ripple, is duurder nu dan lisk, stukken duurder.
Lambo of Rekt
pi_176345172
LISK _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176345190
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jij snapt niet hoe "duur" relatief is in deze. En daarom heeft het niet veel zin om discussie aan te gaan over dit soort onderwerpen. Jij vraagt je af of het nog zin heeft voor mensen om in lisk te stappen, ik vind van wel. Vraag dat maar aan jesuisdroppie :9
Ja want een lage coincap staat garant voor een dikke waardestijging.

MaidSafeCoin (MAID):

1 jan 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
$0,099184

31 dec 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20171231/
$0,800732

quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Edit; jouw ripple, is duurder nu dan lisk, stukken duurder.
Mijn XRP deed het beter dan MAID ondanks dat het een miljardencoin is.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 7 januari 2018 @ 14:36:53 #67
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176345198
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Je hoort alleen de succesverhalen. Uit ervaring kan ik vertellen dat niemand echt veel meer winst maakt dan de rest.
Ik post hier ook als ik verlies maak op bepaalde alts maar dat dringt nergens door want mooooon ATH every day
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176345206
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:17 schreef Nattekat het volgende:
De daadwerkelijke prijs hangt af van de 'actieve' coins in omloop. Zodra dit de hoeveelheid vrije fiat gaat overtreffen, daalt de koers. Als de inactieve coins vervolgens ook de markt op gaan, krijg je een prachtige crash :P

Het moet een keer afgelopen zijn met de stijging.
Wat is vrije fiat precies?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176345212
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:36 schreef alilami het volgende:

[..]

Ja want een lage coincap staat garant voor een dikke waardestijging.

MaidSafeCoin (MAID):

1 jan 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20170101/
$0,099184

31 dec 2017
https://coinmarketcap.com/historical/20171231/
$0,800732

[..]

Mijn XRP deed het beter dan MAID ondanks dat het een miljardencoin is.
Nee dat staat helemaal niet garant, maar lul dan niet zo stom dat lisk te duur is.
Lambo of Rekt
pi_176345216
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Je moet hopen dat het bedrijf achter Ripple zich goed gedraagt en dat ook kan blijven doen in een altijd veranderende globale regelgeving. Ik ga daar niet aan beginnen.
pi_176345218
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:36 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik post hier ook als ik verlies maak op bepaalde alts maar dat dringt nergens door want mooooon ATH every day
Verlies maken? Dat is iets voor mensen met aandelen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 14:38:17 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345224
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:37 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat is vrije fiat precies?
Zo'n auto als ie afbetaald is :P

USD, EUR en dat soort dingen die klaar staan op exchanges.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345228
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.
pi_176345244
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee dat staat helemaal niet garant, maar lul dan niet zo stom dat lisk te duur is.
Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.

Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345259
Grappig om te zien dat de Gulden op 1 januari 2017 nog op #27 stond.
pi_176345262
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.
welke zijn geen feiten, aangezien je jezelf al hebt ingedekt door het over "voornamelijk" te hebben?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345270
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:

[..]

Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.

Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
Ja, en die reden is de noobs die instappen die denken OMG GOEDKOPE coin... maar dit heb ik al 1000 keer gezegd.

Mensen zullen eerder een huis kunnen gaan kopen van lisk dan van ripple, nu nog steeds.
Lambo of Rekt
pi_176345271
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:

[..]

Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.

Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
:') Gast.

XRP is duurder dan LSK. Je koopt voor een tientje een groter marktaandeel van LSK dan van XRP.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 14:42:41 ]
pi_176345292
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, en die reden is de noobs die instappen die denken OMG GOEDKOPE coin... maar dit heb ik al 1000 keer gezegd.

Mensen zullen eerder een huis kunnen gaan kopen van lisk dan van ripple, nu nog steeds.
OMG is een prima project.
pi_176345315
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Gast.

XRP is duurder dan LSK.
Ja, maar dat begrijpt hij dus niet.. dus is discussieren zinloos.
Lambo of Rekt
pi_176345324
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:37 schreef up7 het volgende:

[..]

Je moet hopen dat het bedrijf achter Ripple zich goed gedraagt en dat ook kan blijven doen in een altijd veranderende globale regelgeving. Ik ga daar niet aan beginnen.
Ik dek mezelf in, ik leg mijn hoop niet in Ripple. Ik room winsten af bij andere coins en koop daarmee XRP. De verliezers betalen voor mijn XRP's. Ik stap met $0 in.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345381
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Gast.

XRP is duurder dan LSK. Je koopt voor een tientje een groter marktaandeel van LSK dan van XRP.

Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...

Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.

FEIT.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345390
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

:') Gast.

XRP is duurder dan LSK. Je koopt voor een tientje een groter marktaandeel van LSK dan van XRP.

Hoeveel potentie heeft Lisk?
Love is in the air!
pi_176345394
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...

Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.

FEIT.
Ja, maar je gaat nooit 100x bij ripple.

quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:46 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoeveel potentie heeft Lisk?
Lisk gaat naar 300usd dit jaar
Lambo of Rekt
pi_176345406
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat nooit 100x bij ripple.
Nee, alleen 380X net als in 2017.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345413
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...

Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.

FEIT.
Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 14:47:42 ]
pi_176345425
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.
Misschien moet jij even reageren op die zogenaamde feiten in de XRP FUD BINGO.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345427
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke FUD? Die bingokaart die je laatst postte staan voornamelijk gewoon feiten op, bijvoorbeeld.
Ik heb al een paar keer op het punt gestaan XRP te kopen, maar dankzij die bingokaart die steeds langskomt er toch maar vanaf gezien. _O_
pi_176345436
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, alleen 380X net als in 2017.
Ja maar toen zat jij er nog niet in, je gaat nu geen 100x meer met ripple.
Lambo of Rekt
pi_176345442
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer op het punt gestaan XRP te kopen, maar dankzij die bingokaart die steeds langskomt er toch maar vanaf gezien. _O_
Het is niet dat je er geen winst uit kunt halen hoor, maar het druist echt tegen alles in wat ik van crypto wil/hoop.
pi_176345454
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef alilami het volgende:

[..]

Misschien moet jij even reageren op die zogenaamde feiten in de XRP FUD BINGO.
Is goed. Post hem maar.
pi_176345456
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien moet je de definitie van feit even opzoeken voordat je dat woord gebruikt. Want het is echt niet waar.
Echt he _O- Hij begrijpt gewoon de hele markt niet... en dan lukraak gewoon dus geld inzetten op een lage coin.

Maargoed toen ik hem eerder vroeg waarom kreeg ik ook een heel stuk van google gepresenteerd. _O-
Lambo of Rekt
pi_176345458
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar toen zat jij er nog niet in, je gaat nu geen 100x meer met ripple.
In het slechtste geval ga je dit jaar nog 33X'en met XRP.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 7 januari 2018 @ 14:49:31 #94
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176345460
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:25 schreef Mender het volgende:
Portfolio 5k euro hoger dan gisteren maar ik baal alleen maar dat ik Deeponion verkocht heb voor Raiblocks en daar ongeveer 500 euro verlies op heb :')
zit je veel in alt-shit coins of long term?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176345465
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Echt he _O- Hij begrijpt gewoon de hele markt niet... en dan lukraak gewoon dus geld inzetten op een lage coin.

Maargoed toen ik hem eerder vroeg waarom kreeg ik ook een heel stuk van google gepresenteerd. _O-
Is natuurlijk helemaal niet erg. En hartstikke leuk dat ie dan precies in de goede tijd heeft gegokt op XRP.
pi_176345469
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is goed. Post hem maar.
Heb het slechts twee keer gepost in dit topic.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345477
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:25 schreef Mender het volgende:
Portfolio 5k euro hoger dan gisteren maar ik baal alleen maar dat ik Deeponion verkocht heb voor Raiblocks en daar ongeveer 500 euro verlies op heb :')
Wat is je portfolio op dit moment? Zit je boven de 20k waarde, lijkt me?
Love is in the air!
  zondag 7 januari 2018 @ 14:51:02 #98
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176345485
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:46 schreef alilami het volgende:

[..]

Nee, alleen 380X net als in 2017.
Kijk hij loopt steeds weer tegen dezelfde muur |:( |:( |:( |:( .

We hebben het toch over potentie, niet over 2017? En voor LISK en zelfs Waves is die groter in 2018 dan Ripple. FEIT
015
pi_176345488
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:13 schreef MagicIsland1 het volgende:
Weet iemand nog meer market scan sites als dit:http://www.cryptomarketscanner.com/

Dus die constant traced naar % dalingen of stijgingen op de verschillende exchanges.

cryptomarketscanner mist helaas kucoin en binance en vindt de site ook niet echt prettig werken
Niemand?

Kwa bruikbare tools en software heeft Crypto echt nog een grote slag te maken met de Financiele markten :{

Echt weinig goede gebruiksvriendelijke programma's beschikbaar nog.
-géén blogabet, bvd-
pi_176345490
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hij begrijpt gewoon de hele markt niet... en dan lukraak gewoon dus geld inzetten op een lage coin.
Ik lukraak geld inzetten op een lage coin? Vertel geen onzin.

Ik ben consistent XRP aan het shillen toen het nog 20 cent was. Lukraak instappen bij lage coins doen de FOMO-types in dit topic.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345491
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is natuurlijk helemaal niet erg. En hartstikke leuk dat ie dan precies in de goede tijd heeft gegokt op XRP.
Ja, en dat is precies hoe alle noobs denken, en daarom gaan de pennycoins zo hard...
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 14:51:42 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176345496
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Schaalvoordelen? Met dit soort oplossingen heb je geen dure datacenters nodig, geen koeling (groot issue bij datacenters), etc.
Linksom of rechtsom heb je die gewoon nodig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176345504
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik lukraak geld inzetten op een lage coin? Vertel geen onzin.

Ik ben consistent XRP aan het shillen toen het nog 20 cent was. Lukraak instappen bij lage coins doen de FOMO-types in dit topic.
Ja, ik ga de post niet terug zoeken, maar het kostte je ff googlen toen ik vroeg waarom je op ripple ingezet had... het waren duidelijk googleteksten. Geen zin om dat terug te gaan zoeken gast, je weet het zelf dondersgoed.
Lambo of Rekt
pi_176345513
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is natuurlijk helemaal niet erg. En hartstikke leuk dat ie dan precies in de goede tijd heeft gegokt op XRP.
Heeft niks met 'de goede tijd gokken op XRP' te maken. Zoals ik al zei, ik stap zelfs vandaag nog met een prijs van $0 XRP in, door andermans geld te gebruiken.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345531
Waar gaat dit nou eigenlijk over? :')
pi_176345533
Ander dingetje:

We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
pi_176345544
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:52 schreef alilami het volgende:

[..]

Heeft niks met 'de goede tijd gokken op XRP' te maken. Zoals ik al zei, ik stap zelfs vandaag nog met een prijs van $0 XRP in, door andermans geld te gebruiken.
Gefeliciteerd.
pi_176345560
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ander dingetje:

We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
Mja... ik heb hier ook al even over zitten denken. Misschien een normale SC en een ROEP-HIER-MOON-OMG-CRASH-sc maar ik denk dat we er niet onderuit komen dat iedereen weer in 1 topic terecht gaat komen.
Lambo of Rekt
pi_176345562
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ik ga de post niet terug zoeken, maar het kostte je ff googlen toen ik vroeg waarom je op ripple ingezet had... het waren duidelijk googleteksten. Geen zin om dat terug te gaan zoeken gast, je weet het zelf dondersgoed.
Wat erg zeg dat ik even research doe voordat ik jou een uitleg geef over XRP zodat ik geen onzin aan je verkoop maar feiten.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345566
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...

Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.

FEIT.
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 14:54:59 #111
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176345572
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ander dingetje:

We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
Ja en nee. Die eeuwige XRP shitcoin/hemel discussie mag afgesplitst worden wmb, maar juist het overzicht van redenen waarom mensen waar instappen vind ik een groot voordeel van een centrale SC.

Vrees ook dat je daar een deel van gaat missen als alles eigen topics krijgt ;(
pi_176345576
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:54 schreef alilami het volgende:

[..]

Wat erg zeg dat ik even research doe voordat ik jou een uitleg geef over XRP zodat ik geen onzin aan je verkoop maar feiten.
Je moest daarmee aangeven waarom je had geinvesteerd, je had lukraak ripple gekocht en wist niet waarom, ik wel; puur om de prijs :D
Lambo of Rekt
pi_176345586
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:54 schreef alilami het volgende:

[..]

Wat erg zeg dat ik even research doe voordat ik jou een uitleg geef over XRP zodat ik geen onzin aan je verkoop maar feiten.
Het is best beschamend dat je eerst Googlen moet maar wel in hebt gestapt ‘omdat hut zo’n goedkopuh munt is’
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176345600
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:54 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ja en nee. Die eeuwige XRP shitcoin/hemel discussie mag afgesplitst worden wmb, maar juist het overzicht van redenen waarom mensen waar instappen vind ik een groot voordeel van een centrale SC.

Vrees ook dat je daar een deel van gaat missen als alles eigen topics krijgt ;(
Eens.
pi_176345602
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Mja... ik heb hier ook al even over zitten denken. Misschien een normale SC en een ROEP-HIER-MOON-OMG-CRASH-sc maar ik denk dat we er niet onderuit komen dat iedereen weer in 1 topic terecht gaat komen.
Nee, dat bedoel ik dan ook niet.

Bitcoin, Ethereum, Waves, Dragonchain, ICO, Prijzen topic (call topic, wow zo hoog laag instappunt e.d.), blockchaintoepassingen discussie, tangle, XRP, exchanges.

Enzovoorts.


Met regels in bepaalde topics kunnen discussies wat dieper gaan.
pi_176345613
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moest daarmee aangeven waarom je had geinvesteerd, je had lukraak ripple gekocht en wist niet waarom, ik wel; puur om de prijs :D
Je kent mij niet en waarom ik XRP had gekocht. Lul niet zo slap wil je.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345619
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:57 schreef alilami het volgende:

[..]

Je kent mij niet en waarom ik XRP had gekocht. Lul niet zo slap wil je.
Je kon het zelf niet uitleggen naast ‘lekker goedkoop’.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176345627
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

Met regels in bepaalde topics kunnen discussies wat dieper gaan.
Dit zou ik wel aanmoedigen. Het komt er nu vaak op neer dat de markt gelijk heeft (prijs gaat omhoog dus value) wat opzich een discussie meteen doodslaat.

Niet dat ik er zelf niet zo nu en dan aan mee doe hoor.
pi_176345631
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik dan ook niet.

Bitcoin, Ethereum, Waves, Dragonchain, ICO, Prijzen topic (call topic, wow zo hoog laag instappunt e.d.), blockchaintoepassingen discussie, tangle, XRP, exchanges.

Enzovoorts.


Met regels in bepaalde topics kunnen discussies wat dieper gaan.
Lijkt me goede stap.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176345634
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is best beschamend dat je eerst Googlen moet maar wel in hebt gestapt ‘omdat hut zo’n goedkopuh munt is’
Net of ik dat heb gedaan. Jullie lullen slap.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345640
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik dan ook niet.

Bitcoin, Ethereum, Waves, Dragonchain, ICO, Prijzen topic (call topic, wow zo hoog laag instappunt e.d.), blockchaintoepassingen discussie, tangle, XRP, exchanges.

Enzovoorts.


Met regels in bepaalde topics kunnen discussies wat dieper gaan.
Alleen het waves-topic is niet dood, heeft toch geen zin.
pi_176345643
Okay, na deze post gaan alle posts die op de man zijn effe de prullenbak in.

Genot, lijkt wel alsof ik in VBL of de kleuterschool zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 14:58:31 ]
pi_176345653
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ander dingetje:

We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
in ieder geval een iets inhoudelijker algemeen topic dat niet vol staat met 1 woord/1 zin shill/bash/moon posts
maarja, ik zou het eigenlijk vooral bij users als kthxbye en magnet vragen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176345656
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Lijkt me goede stap.
Ben nu even openbaar aan het brainstormen, nog even met Zith overleggen en dan kijken hoe we het gaan doen. :+
pi_176345677
Even iets anders: wat gebeurt er in het ergste geval als je een te lage fee hebt gebruikt voor een Ethereum transactie?
pi_176345688
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Even iets anders: wat gebeurt er in het ergste geval als je een te lage fee hebt gebruikt voor een Ethereum transactie?
Dan kan het extreem lang gaan duren, of je transactie wordt afgekeurd door het netwerk.
Lambo of Rekt
pi_176345692
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
Even iets anders: wat gebeurt er in het ergste geval als je een te lage fee hebt gebruikt voor een Ethereum transactie?
Toen ik dat deed, met de cryptokitties, toen waren mijn transacties een tijdje in limbo.
Maar je ETH zal niet verdwijnen ofzo. Hij komt er of door of je vindt je funds weer netjes in je wallet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 15:00:41 ]
pi_176345705
Een topic waar elke reactie in principe uit meer dan 2 zinnen moet bestaan?
pi_176345714
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
Een topic waar elke reactie in principe uit meer dan 2 zinnen moet bestaan?
Dat kan. Leuk!

Daar heb je niks aan.
pi_176345726
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:00 schreef Jurian95 het volgende:
Een topic waar elke reactie in principe uit meer dan 2 zinnen moet bestaan?
Nee zulke tweakers praktijken wil je ook weer niet hebben. Ik bedoel, we kunnen toch de OMG FUCKING MOON

CRASH

of een plaatje van een bitcoin in een rollercoaster 5000 keer onder elkaar gepost, toch wel gewoon ff weglaten?
Lambo of Rekt
pi_176345736
Iemand die nog een tof plaatje weet wat ik onder mijn username kan gooien?

Prefereer tieten.
pi_176345744
Het zou al schelen als je alle posts zoals

'Coin :D'
'Coin _O_'
'Coin MOOOOOON'

weg zou halen ja.
pi_176345749
_O_ Lisk _O_
pi_176345756
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:02 schreef Xrenity het volgende:
Het zou al schelen als je alle posts zoals

'Coin :D'
'Coin _O_'
'Coin MOOOOOON'

weg zou halen ja.
Heb geen zin om dat heel de dag te zitten doen.
  zondag 7 januari 2018 @ 15:03:28 #135
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176345762
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Linksom of rechtsom heb je die gewoon nodig.
Nee hoor: www.nerdalize.com ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:03:38 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345766
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb geen zin om dat heel de dag te zitten doen.
Ik wel c_/
Maar dan wel selectief.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345767
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:02 schreef BakkenKappen het volgende:
Iemand die nog een tof plaatje weet wat ik onder mijn username kan gooien?

Prefereer tieten.
foto van big papa
pi_176345777
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik wel c_/
Maar dan wel selectief.
doe je maar lekker in het forum waar jij je blauwe kleurtje voor hebt :(
pi_176345787
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:02 schreef BakkenKappen het volgende:
Iemand die nog een tof plaatje weet wat ik onder mijn username kan gooien?

Prefereer tieten.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:04:57 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345794
ETH is door de 100 miljard :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345808
Kunnen we ook een apart mod-flame topic hebben dan :Y)
Lambo of Rekt
pi_176345812
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moest daarmee aangeven waarom je had geinvesteerd, je had lukraak ripple gekocht en wist niet waarom, ik wel; puur om de prijs :D
Heb mijn post gevonden. Even hier neerzetten om het foute beeld dat jij van mij schetst te weerleggen.

BTC / [SC] Cryptocurrencies #652 Bull/bear/bier?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 01:01 schreef alilami het volgende:

[..]

Dat is hoe ik in aanraking ben gekomen met XRP eind november 2017 via coinmarketcap.com.

XRP binnenkort op Coinbase. You do the math.

Mijn eerste Bitcoin heb ik in 2013 gekocht en ergens begin 2015 verkocht. Ik had in ieder geval nog nooit van XRP gehoord, veel users in dit topic onderschatten hoe weinig mensen op de hoogte zijn van het bestaan van de alt coins buiten onze echo chamber om.

Het enige wat ik meekreeg van buitenaf toen ik me niet bezig hield met crypto's was (naast Bitcoin) Ethereum en Litecoin, en dit alleen maar omdat ik de moeite nam om naar goudpodcasts te luisteren waar ze crypto's bashen.

[..]

Ze beschikken over een solide team, XRP is te koop op tig exchanges, Ripple heeft deals gesloten met tientallen banken, XRP is supersnel, lage fee, beschikt over een grote actieve community, ze gaan nog met grote announcements komen die prijs naar de maan zal knallen. Een XRP van $6 is al genoeg om Bitcoin's nummer 1 permanent over te nemen. Honderden miljoenen NORMIES wereldwijd zullen kennis gaan maken met R I P P L E in 2018.

Nu nog 'goedkoop' te verkrijgen. Straks zal het te laat zijn om nog een rippleonair te worden.

XRP wordt alleen maar gehaat door de cryptonerds omdat ze close zijn met de banksters. Meest ondergewaardeerde coin IMHO.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176345820
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we ook een apart mod-flame topic hebben dan :Y)
Daar is het feedbacktopic voor.
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 15:07:03 #144
45833 crew  Fogel
pi_176345830
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daar is het feedbacktopic voor.
Ik gok dat hij de andere blauwen bedoeld ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_176345835
In een bullmarkt goede discussie verwachten.
Baby's first investment O+
pi_176345837
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:06 schreef alilami het volgende:

[..]

Heb mijn post gevonden. Even hier neerzetten om het foute beeld dat jij van mij schetst te weerleggen.

BTC / [SC] Cryptocurrencies #652 Bull/bear/bier?

[..]

Kun jij er nou ook mee kappen?
Bedankt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:07:30 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345844
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

doe je maar lekker in het forum waar jij je blauwe kleurtje voor hebt :(
;(

Als ik had gewild, had je dat kleurtje nooit gekregen ~O>
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345855
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:07 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik gok dat hij de andere blauwen bedoeld ;)
#bestuurtegendemuur
pi_176345856
Feit blijft wel dat Ripple niets in dit topic te zoeken heeft.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:08:14 #150
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345867
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:05 schreef EggsTC het volgende:
Kunnen we ook een apart mod-flame topic hebben dan :Y)
De epische MOD-token haten :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:08:42 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176345879
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Feit blijft wel dat Ripple niets in dit topic te zoeken heeft.
Klopt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176345882
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

foto van big papa
[ afbeelding ]
Neeen, maar toch bedankt.

quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is hem geworden ^O^
pi_176345909
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:08 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Neeen, maar toch bedankt.

[..]

Dit is hem geworden ^O^
Had je wel die tieten wat beter moeten croppen he :9
Lambo of Rekt
pi_176345918
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
pi_176345942
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
Heeft die dragonchain je zoveel opgeleverd joh :D
Lambo of Rekt
pi_176345955
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Had je wel die tieten wat beter moeten croppen he :9
Ja ik zuig hier echt zo hard in. Daarom vroeg ik het hier ook.
pi_176345962
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
De mensen die ik ken met miljoenen portfolio weten er vaak net zo goed weining tot niks van.
pi_176345974
Of zijn de grootste trolls in de scene.
pi_176345983
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:03 schreef xaban06 het volgende:
_O_ Lisk _O_
Ja, godverdomme lekker. De stijging is wel vroeg ingezet, gaat ie nu zo doen t/m 20 febr? :D
pi_176345999
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:12 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ja ik zuig hier echt zo hard in. Daarom vroeg ik het hier ook.
Lambo of Rekt
pi_176346002
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heeft die dragonchain je zoveel opgeleverd joh :D
Ssssssst...

Als Dragonchain zo door gaat haalt het qua waarde in mijn portfolio Waves in. :'(
pi_176346012
Ik zou wel graag een apart topic willen waarin mensen onderzoek doen naar ondergewaardeerde sub-top200 coins.
pi_176346018
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou wel graag een apart topic willen waarin mensen onderzoek doen naar ondergewaardeerde sub-top200 coins.
Open hem zou ik zeggen !
Lambo of Rekt
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 15:15:14 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176346028
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Feit blijft wel dat Ripple niets in dit topic te zoeken heeft.
Waarom niet :?

Wat kan je niet bespreken in een SC?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176346041
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

De mensen die ik ken met miljoenen portfolio weten er vaak net zo goed weining tot niks van.
Dat is wel waar ja.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:16:01 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346042
quote:
5s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom niet :?

Wat kan je niet bespreken in een SC?
Eerst moet dat labeltje SC van deze reeks gesloopt worden. Te veel mensen denken als jij.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346044
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zou wel graag een apart topic willen waarin mensen onderzoek doen naar ondergewaardeerde sub-top200 coins.
Goed plan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176346045
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Danku.
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 15:16:55 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176346055
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst moet dat labeltje SC van deze reeks gesloopt worden. Te veel mensen denken als jij.
Waarom zou je in een subforum geen SC meer mogen hebben :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:17:30 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346061
quote:
5s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom zou je in een subforum geen SC meer mogen hebben :?
Niet alles draait om SCs.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346068
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:10 schreef BadVlad het volgende:
Kunnen we niet instellen dat je alleen in dit topic mag posten als je een x aantal reacties in dit subforum hebt. Of een portfolio van boven de 100K?
Als noobie hiermee eens.
Ik lees hier nu paar weken mee, veel nuttige tips, maar bijna niet meer doorheen te komen door alle geschreeuw. Ook die XRP discussie wel helemaal klaar mee.

Laat ons noobies gewoon een tijdje meelezen voordat we mee kunnen doen. Ik wil goeie inhoud lezen. Niet een noobie die een nòg goedkopere munt heeft gevonden maar de fundamentals niet kent. Heb nu het idee dat het de fatsoenlijke discussie op niveau hier tegenhoudt. Jammer.
pi_176346070
Ah, daar heb je onlo die weer even lomp moet doen.
genot
pi_176346101
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Dassen123 het volgende:

[..]

Als noobie hiermee eens.
Ik lees hier nu paar weken mee, veel nuttige tips, maar bijna niet meer doorheen te komen door alle geschreeuw. Ook die XRP discussie wel helemaal klaar mee.

Laat ons noobies gewoon een tijdje meelezen voordat we mee kunnen doen. Ik wil goeie inhoud lezen. Niet een noobie die een nòg goedkopere munt heeft gevonden maar de fundamentals niet kent. Heb nu het idee dat het de fatsoenlijke discussie op niveau hier tegenhoudt. Jammer.
Nou, precies dit... is precies de reden waarom de xrp discussie gevoerd werd.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:19:18 #174
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346103
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Dassen123 het volgende:

[..]

Als noobie hiermee eens.
Ik lees hier nu paar weken mee, veel nuttige tips, maar bijna niet meer doorheen te komen door alle geschreeuw. Ook die XRP discussie wel helemaal klaar mee.

Laat ons noobies gewoon een tijdje meelezen voordat we mee kunnen doen. Ik wil goeie inhoud lezen. Niet een noobie die een nòg goedkopere munt heeft gevonden maar de fundamentals niet kent. Heb nu het idee dat het de fatsoenlijke discussie op niveau hier tegenhoudt. Jammer.
Technisch niet mogelijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346130
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node is :P Of een merkle tree.
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 15:20:55 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176346151
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef Typisch het volgende:
Ah, daar heb je onlo die weer even lomp moet doen.
genot
Sorry. Ik wist niet dat het stellen van een vraag tegenwoordig betiteld wordt als 'lomp doen'.

:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176346162
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node is :P Of een merkle tree.
Een hoop. Alle noobies die ik nu help snappen er geen kut van maar willen wel investeren.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176346177
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node is :P Of een merkle tree.
Inderdaad. Of weten wat een market cap is. :')
pi_176346203
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Een hoop. Alle noobies die ik nu help snappen er geen kut van maar willen wel investeren.
Ja, ze zien alleen dollars want stijgende koersen... daarom zou het goed zijn als we een bearmarket krijgen voor een paar weken.
Lambo of Rekt
pi_176346207
Tron weer in het groen *O*
pi_176346215
quote:
7s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ze zien alleen dollars want stijgende koersen... daarom zou het goed zijn als we een bearmarket krijgen voor een paar weken.
Dit ja. Plus dan kan ik weer even bijkopen :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:23:36 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346217
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen die crypto bezitten uberhaupt weten wat een hash en een node is :P Of een merkle tree.
Dat valt nog mee, maar als je gaat vragen wat Dragonchain nou zo speciaal maakt en hoe het gaat met het project, krijg je doorgaans geen antwoord.

Ik denk dat ik zelfs meer van die draak weet, en ik kom niet ver.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346239
Mijn XRB's staan nog steeds vast op kucoin. :') Daar gaat het weekendje trayden.
Lijkt mij sterk dat Binance binnenkort gaat beginnen met XRB, bij elke exchange zijn er problemen geweest en het lijkt mij sterk dat dat alleen aan de exchange kant ligt.
pi_176346255
Raiblocks is wel een faalcoin aan het worden op deze manier ja.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176346276
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat valt nog mee, maar als je gaat vragen wat Dragonchain nou zo speciaal maakt en hoe het gaat met het project, krijg je doorgaans geen antwoord.

Ik denk dat ik zelfs meer van die draak weet, en ik kom niet ver.
  zondag 7 januari 2018 @ 15:27:48 #186
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_176346288
Haal WeTrust nu het nog kan, over de dollar aan het gaan. Vitalik shillt (onbedoelt wellicht) deze coin straks flink omhoog.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:27:54 #187
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346291
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346309
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:53 schreef Typisch het volgende:
Ander dingetje:

We zijn dus bezig om te kijken hoe we het forum wat anders in kunnen delen.
Zouden jullie graag verschillende topics zien waar we dan met wat meer inhoud kunnen praten over bepaalde zaken?
Net zoals de Waves, Dragonchain en ICO topics bijvoorbeeld.
Het liefst een algemeen topic, maar één waar niet elke dag dezelfde coins worden aangeprezen. Geen geschreeuw of voor de honderdste keer dezelfde afbeeling van XRP wordt geplaatst. Een topic waar je nog echt wat wijzer van kan worden laat maar zeggen.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176346311
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:27 schreef Apekoek het volgende:
Haal WeTrust nu het nog kan, over de dollar aan het gaan. Vitalik shillt (onbedoelt wellicht) deze coin straks flink omhoog.
2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestopt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176346329
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestopt
Ik mijn 4e al.
Lambo of Rekt
pi_176346333
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
pi_176346341
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dit ja. Plus dan kan ik weer even bijkopen :P
Inderdaad :P Ik heb al wat notities gemaakt over interessante coins.
Maar ik voel er weinig voor om groot in te stappen op coins die net +800% achter de rug hebben in een paar weken tijd.

Met echt groot kopen wacht ik wel tot dat de media aandacht weg ebt en er een paar rode weken geweest zijn. Het is nu weer hosanna tijd maar die rode periode komt altijd.
pi_176346347
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:30 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:32:03 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346350
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:30 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En bedankt voor nog meer bevestiging.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346356
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:39 schreef alilami het volgende:

[..]

Lisk is ook gewoon te duur voor nieuwelingen. De n00bs gaan niet meer een woning kunnen kopen van LISK net als de early adopters.

Veel verstandiger om in goedkopere altcoins te stappen. Er is een reden waarom XRP de bestpresterende coin van 2017 was en niet LISK.
Dit bedoel ik dus. #hetnieuwegeld
pi_176346366
hebben jullie die mega sell walls gezien voor VEN op 4.85, betekend dat de prijs nu juist laag word gehouden door whales en dat de coin niet gaat moonen ????

slaan de groteren in voor de rebranding en het main net ???
pi_176346370
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik heb niks aan een groter marktaandeel van LISK... net of dit om aandelen gaat...

Ik wil mijn geld 100X'en, en dat lukt makkelijker bij goedkopere munten dan bij LISK.

FEIT.
Goud.
pi_176346373
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef Predator38 het volgende:
hebben jullie die mega sell walls gezien voor VEN op 4.85, betekend dat de prijs nu juist laag word gehouden door whales en dat de coin niet gaat moonen ????

slaan de groteren in voor de rebranding en het main net ???
Die walls staan er al dagen.
pi_176346375
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:32 schreef Majkool het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. #hetnieuwegeld
Er staan er nog velen in de rij om hun geld te komen brengen, de exchanges zijn dicht.... beter gaan die ook opschieten met hun nieuwe loadbalancers en serverfarms om alles binnen te harken.
Lambo of Rekt
pi_176346380
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:32 schreef Majkool het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. #hetnieuwegeld
Maakt niet uit toch, die zullen het als eerst voelen wanneer de bubbel knapt als ze niet op tijd uitgestapt zijn.
pi_176346387
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef Jurian95 het volgende:
Die walls staan er al dagen.
boeit niet of ze er al dagen staan toch ???
wat is de reden ? ;)
  zondag 7 januari 2018 @ 15:34:15 #202
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176346388
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestopt
Hmmm, heb het al zo'n tijd, zat net te twijfelen om het om te zetten in Lisk. Toch maar niet doen?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176346391
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er staan er nog velen in de rij om hun geld te komen brengen, de exchanges zijn dicht.... beter gaan die ook opschieten met hun nieuwe loadbalancers en serverfarms om alles binnen te harken.
Wij profiteren er wel van :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 7 januari 2018 @ 15:35:24 #204
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_176346402
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

2e hypotheek genomen en alles in wetrust gestopt
Goedzo! Daar ben ik straks dan jaloers op
pi_176346415
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het liefst een algemeen topic, maar één waar niet elke dag dezelfde coins worden aangeprezen. Geen geschreeuw of voor de honderdste keer dezelfde afbeeling van XRP wordt geplaatst. Een topic waar je nog echt wat wijzer van kan worden laat maar zeggen.
Dat is aan de users, niet aan het topic of de mods ofzo hé. :+
  zondag 7 januari 2018 @ 15:36:53 #206
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176346418
Die mensen die er zomaar geld in pompen, zijn uiteindelijk bagholder. Prima toch
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:37:58 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346438
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:36 schreef SugeLucky het volgende:
Die mensen die er zomaar geld in pompen, zijn uiteindelijk bagholder. Prima toch
Zij betalen mij :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 7 januari 2018 @ 15:38:01 #208
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176346439
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er staan er nog velen in de rij om hun geld te komen brengen, de exchanges zijn dicht.... beter gaan die ook opschieten met hun nieuwe loadbalancers en serverfarms om alles binnen te harken.
zodra de exchanges weer in staat zijn alles te verwerken wordt het tijd om uit te stappen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176346440
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En bedankt voor nog meer bevestiging.
Wat wil je dan horen?
pi_176346456
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:38 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

zodra de exchanges weer in staat zijn alles te verwerken wordt het tijd om uit te stappen
Ik heb voldoende vertrouwen in mn assets om te hodlen tot diep 2018/2019.
Lambo of Rekt
pi_176346463
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wat wil je dan horen?
Nattekat wil graag horen dat je een fotootje van Vitalik boven je bed hebt hangen en daar elke dag op klaar komt.
  zondag 7 januari 2018 @ 15:39:14 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_176346464
Een tijdje geleden heb ik de OP hier gemaakt maar ik merk dat toch telkens weer dezelfde vragen terugkomen. Ook is er heel veel nieuwe aanwas wat het natuurlijk ook lastig maakt. Veel informatie is versplinterd over oude topics, andere topics, andere websites etc.

Daarom heb ik afgelopen week met een vriend de volgende website in elkaar geschroefd. Hier staat alles simpel uitgelegd, een woordenboek voor alle termen en afkortingen, een FAQ etc. Deze website is nog lang niet af maar het begin is er. Oh, en de website is tweetalig (Engels en Nederlands). Misschien iets voor in de OP?

www.cryptin.eu
pi_176346470
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:39 schreef Afwazig het volgende:
Een tijdje geleden heb ik de OP hier gemaakt maar ik merk dat toch telkens weer dezelfde vragen terugkomen. Ook is er heel veel nieuwe aanwas wat het natuurlijk ook lastig maakt. Veel informatie is versplinterd over oude topics, andere topics, andere websites etc.

Daarom heb ik afgelopen week met een vriend de volgende website in elkaar geschroefd. Hier staat alles simpel uitgelegd, een woordenboek voor alle termen en afkortingen, een FAQ etc. Deze website is nog lang niet af maar het begin is er. Oh, en de website is tweetalig (Engels en Nederlands). Misschien iets voor in de OP?

www.cryptin.eu
Ja, maar mensen lezen de OP niet.

Wel top initiatief tho.
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 15:40:18 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_176346475
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, maar mensen lezen de OP niet.

Wel top initiatief tho.
Geef je ze de volgende keer gewoon de link naar de website. DYOR zeg je dan :P
  zondag 7 januari 2018 @ 15:40:20 #215
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176346476
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zij betalen mij :P
Daarom.

Mensen pompen cash money miljonair in munten die momenteel al minimaal 10x zijn gegaan om de volgende 10x niet te missen.
De volgende 10x naar beneden zullen ze inderdaad niet missen denk ik.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:40:49 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346484
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Wat wil je dan horen?
Ik heb gehoord wat ik wilde horen. Je doet het voor de snelle winst en hebt geen idee wat je koopt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346518
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:40 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Daarom.

Mensen pompen cash money miljonair in munten die momenteel al minimaal 10x zijn gegaan om de volgende 10x niet te missen.
De volgende 10x naar beneden zullen ze inderdaad niet missen denk ik.
Ja, totdat het geld wereldwijd op is bij iedereen die met deze markten te maken krijgt. En dan is het zaak voor ons om uit te stappen :9
Lambo of Rekt
pi_176346522
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Raiblocks is wel een faalcoin aan het worden op deze manier ja.
Volgens sommige faaln00bs zou XRB XRP gaan vervangen.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176346540
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, totdat het geld wereldwijd op is bij iedereen die met deze markten te maken krijgt. En dan is het zaak voor ons om uit te stappen :9
voorlopig de eerste 2 jaar nog niet....en als de exchanges steeds gesloten blijven de eerste 10 jaar nog niet ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:43:57 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346541
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, totdat het geld wereldwijd op is bij iedereen die met deze markten te maken krijgt. En dan is het zaak voor ons om uit te stappen :9
Ben al begonnen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 7 januari 2018 @ 15:43:58 #221
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176346542
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, totdat het geld wereldwijd op is bij iedereen die met deze markten te maken krijgt. En dan is het zaak voor ons om uit te stappen :9
Dan zijn we gelukkig jaren verder en hoop ik dat we er al meer dan voldoende van hebben geprofiteerd :)
pi_176346559
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:30 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij raadt mensen af om in Ripple te gaan, ik raad mensen niet aan om in Ripple te gaan, ik reageer enkel op de XRP FUD.
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:42 schreef alilami het volgende:

[..]

Volgens sommige faaln00bs zou XRB XRP gaan vervangen.
Lambo of Rekt
pi_176346601
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:43 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dan zijn we gelukkig jaren verder en hoop ik dat we er al meer dan voldoende van hebben geprofiteerd :)
Ja dat denk ik ook. Ik denk dat de echte massa nog niet eens hierin zit... het is nog te complex nu.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:47:26 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346613
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Ik denk dat de echte massa nog niet eens hierin zit... het is nog te complex nu.
Dat gaat nooit gebeuren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176346619
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:32 schreef Majkool het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus. #hetnieuwegeld
Het nieuwe geld heeft toch mooi voor mijn duizenden XRP's, TRX's, FUN's, ADA's en XLM's gratis betaald. Mijn oude geld zit in vastgoed.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zondag 7 januari 2018 @ 15:47:42 #226
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176346620
Waar m'n portfolio de eerste drie dagen meer dan verdubbelde, blijft het nu al een dag of vier bijna stabiel... toch jammer.
pi_176346627
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren.
Net als dat de massa nooit een smartphone, thuis computer of internet gaat gebruiken. Te ingewikkeld.
pi_176346633
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef Chaes het volgende:
Waar m'n portfolio de eerste drie dagen meer dan verdubbelde, blijft het nu al een dag of vier bijna stabiel... toch jammer.
Het kan niet iedere dag feest zijn.
pi_176346634
Qtum op Litebit 53 euro.. Qtum op coinmarketcap 90 dollar.. Mis ik iets ??
  zondag 7 januari 2018 @ 15:48:49 #230
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176346639
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:46 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Ik denk dat de echte massa nog niet eens hierin zit... het is nog te complex nu.
Weet ik wel zeker. Het is nog veel te ingewikkeld voor de meesten met wallets,exchanges, private keys, veiligheid en dergelijke.
pi_176346640
Wat denken jullie van deze opkomende ICO?

Ben vooral op zoek naar zoveel mogelijk negatieve feedback :D

https://dadi.cloud

https://dadi.cloud/public/files/dadi.white-paper.pdf
pi_176346641
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren.
dat is al aan het gebeuren......
  zondag 7 januari 2018 @ 15:48:52 #233
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176346642
Lsk = shitcoin
pi_176346652
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef betyar het volgende:
Lsk = shitcoin
Zeker voor nieuwelingen :Y
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176346654
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef betyar het volgende:
Lsk = shitcoin
dat zeker ( omdat ik ze niet heb )
pi_176346657
quote:
19s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Wat denken jullie van deze opkomende ICO?

Ben vooral op zoek naar zoveel mogelijk negatieve feedback :D

https://dadi.cloud

https://dadi.cloud/public/files/dadi.white-paper.pdf
Das die plagiaat ICO toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176346669
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef patrick_1980 het volgende:
Qtum op Litebit 53 euro.. Qtum op coinmarketcap 90 dollar.. Mis ik iets ??
Ja op CMC staat de hoogste exchange en dat is nu bithump voor Qtum.
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef betyar het volgende:
Lsk = shitcoin
_O-
Lambo of Rekt
pi_176346674
quote:
19s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Wat denken jullie van deze opkomende ICO?

Ben vooral op zoek naar zoveel mogelijk negatieve feedback :D

https://dadi.cloud

https://dadi.cloud/public/files/dadi.white-paper.pdf
Is een scam. Check reddit.
pi_176346675
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef betyar het volgende:
Lsk = shitcoin
Kan je die stelling motiveren?
pi_176346680
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:49 schreef alilami het volgende:

[..]

Zeker voor nieuwelingen :Y
Daarom kan jij ze beter niet kopen idd.
Lambo of Rekt
pi_176346688
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja op CMC staat de hoogste exchange en dat is nu bithump voor Qtum.

[..]

_O-
Ok wil dus niet zeggen dat hij bij Litebit ook naar 80 euro stijgt ofzo?
pi_176346693
quote:
19s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Wat denken jullie van deze opkomende ICO?

Ben vooral op zoek naar zoveel mogelijk negatieve feedback :D

https://dadi.cloud

https://dadi.cloud/public/files/dadi.white-paper.pdf
De whitepaper is gekopieerd van een ander project. :+
  zondag 7 januari 2018 @ 15:52:05 #243
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176346704
WTC heeft ook weer een mooie sprong gemaakt.
pi_176346705
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:51 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Ok wil dus niet zeggen dat hij bij Litebit ook naar 80 euro stijgt ofzo?
Waarschijnlijk wel, maar als jij ze nu daar voor 53 euro koopt en verkoopt op bithump, maak je een winstje ja.
Lambo of Rekt
pi_176346709
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

De whitepaper is gekopieerd van een ander project. :+
Weet jij zo welke? :P

Dit is trouwens genoeg negatieve feedback :D
pi_176346719
SONM dus, maar die heb ik al :P
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 januari 2018 @ 15:53:37 #247
163650 Greys
pi_176346728
quote:
19s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef TwenteFC het volgende:
Wat denken jullie van deze opkomende ICO?

Ben vooral op zoek naar zoveel mogelijk negatieve feedback :D

https://dadi.cloud

https://dadi.cloud/public/files/dadi.white-paper.pdf
Typ even $DADI in het zoekveld van Twitter. Was gister nogal wat ophef over :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176346732
quote:
19s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:53 schreef TwenteFC het volgende:
SONM dus, maar die heb ik al :P
Ik heb laatst mn laatste 1800 van de hand gedaan.
Lambo of Rekt
  zondag 7 januari 2018 @ 15:53:43 #249
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176346733
Ok. DGB switchen naar LSK?

Is inmiddels verdubbeld, maar ik weet niet of er nog wat komt. Zit niet echt beweging meer in.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176346781
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:53 schreef V. het volgende:
Ok. DGB switchen naar LSK?

Is inmiddels verdubbeld, maar ik weet niet of er nog wat komt. Zit niet echt beweging meer in.
LISK kopen is voor iedereen goed, die gaat naar 100usd dit jaar, het moet bijzonder gek lopen wil dat niet gaan gebeuren.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:57:24 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176346786
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Net als dat de massa nooit een smartphone, thuis computer of internet gaat gebruiken. Te ingewikkeld.
Er is een groot verschil tussen investeren en handelen en gebruik maken van.

Er zullen maar heel weinig mensen aandelen Apple hebben.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 15:58:15 #252
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176346799
Zo, ben weer bijgelezen ...

Wat mij betreft kunnen er twee topics komen. Een SC waar we gewoon door kunnen gaan zoals het hier is, dom lullen en FUD & shill posts maken. Een topic met wat meer niveau waarin mensen dieper op bepaalde aspecten kunnen ingaan en sterk gemodereerd gaat worden op SC aspecten.

LSK shitcoin noemen was wel weer een mooie _O- VEN is nu ook kut, veels te duur o|O.

Go PACcoin :'(
pi_176346803
OMG



Dit is niet normaal meer.. Er gaat iets groots gebeuren. :o
pi_176346813
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG

[ afbeelding ]

Dit is niet normaal meer.. Er gaat iets groots gebeuren. :o
Welke coin is dit.... OmiseGO?
Lambo of Rekt
pi_176346814
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LISK kopen is voor iedereen goed, die gaat naar 100usd dit jaar, het moet bijzonder gek lopen wil dat niet gaan gebeuren.
Ik geloof er niks van en jij beschikt niet over een glazen bol.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176346820
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Dimachaerus het volgende:
OMG

[ afbeelding ]

Dit is niet normaal meer.. Er gaat iets groots gebeuren. :o
is dit de VEN sell wall ?
  zondag 7 januari 2018 @ 15:59:21 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_176346823
Een tijdje geleden heb ik de OP hier gemaakt maar ik merk dat toch telkens weer dezelfde vragen terugkomen. Ook is er heel veel nieuwe aanwas wat het natuurlijk ook lastig maakt. Veel informatie is versplinterd over oude topics, andere topics, andere websites etc.

Daarom heb ik afgelopen week met een vriend de volgende website in elkaar geschroefd. Hier staat alles simpel uitgelegd, een woordenboek voor alle termen en afkortingen, een FAQ etc. Deze website is nog lang niet af maar het begin is er. Oh, en de website is tweetalig (Engels en Nederlands). Misschien iets voor in de OP?

www.cryptin.eu

Even op de nieuwe pagina, nu houd ik op :P
pi_176346828
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Welke coin is dit.... OmiseGO?
Vechain.
pi_176346832
quote:
15s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef alilami het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van en jij beschikt niet over een glazen bol.
Ik weet wel waar lisk mee bezig is op het moment en wat er gaat komen dit jaar, zonder te googlen ;)
Lambo of Rekt
pi_176346846
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik weet wel waar lisk mee bezig is op het moment en wat er gaat komen dit jaar, zonder te googlen ;)
Jij zegt het en ik geloof het. Not.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176346868
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:24 schreef tralalala het volgende:
Mijn XRB's staan nog steeds vast op kucoin. :') Daar gaat het weekendje trayden.
Lijkt mij sterk dat Binance binnenkort gaat beginnen met XRB, bij elke exchange zijn er problemen geweest en het lijkt mij sterk dat dat alleen aan de exchange kant ligt.
Het wordt een beetje zorgelijk inderdaad. Er staat momenteel 1,4 miljoen XRB's vast bij KuCoin, dat wordt een massale sell-off wanneer die vrijgegeven worden. Kan me namelijk wel voorstellen dat een boel mensen er klaar mee zijn.
pi_176346869
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:00 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij zegt het en ik geloof het. Not.
Dat moet je zelf weten. Ik ben hier niet om jou te overtruigen ofzo.
Lambo of Rekt
pi_176346875
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LISK kopen is voor iedereen goed, die gaat naar 100usd dit jaar, het moet bijzonder gek lopen wil dat niet gaan gebeuren.
Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 7 januari 2018 @ 16:01:28 #264
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176346876
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:48 schreef betyar het volgende:
Lsk = shitcoin
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:49 schreef alilami het volgende:

[..]

Zeker voor nieuwelingen :Y
Maar beargumenteer dit dan even? Dit is toch juist het gedrag wat dit topic om zeep helpt? :')
015
pi_176346893
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Joris5a het volgende:

[..]

[..]

Maar beargumenteer dit dan even? Dit is toch juist het gedrag wat dit topic om zeep helpt? :')
Tieten posten is wat dit topic om zeep helpt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176346900
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Dat klopt. Dan kun je beter een andere coin zoeken die goedkoper is idd. Dat is ook waarom ik 100ETH ingeruild heb vorig jaar tegen wat grotere volume's, zoals LISK. Omdat ik van die 100ETH ook niet bijzonder rijk ga worden.

Zelfde beredenering.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 16:02:48 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176346901
Ik mis denk ik iets ... hoezo is het kopen van LSK slecht omdat het duur is? What the hell?

LSK is nu rond $35, als je denkt dat het naar $105 gaat dan ga je dus nog 3x. Zou mooi zijn geweest als je al op $20 was ingestapt, want dan was je 5x gegaan. Om niet in te stappen op dat je de eerste twee verdubbelingen gemist hebt is toch niet logisch?

Uiteindelijk moet het er toch om gaan dat je long term vertrouwen hebt in je investering en als je denkt dat het nog 3x gaat moet je instappen. Als je denkt dat het maximaal $50 moet je er van af blijven en iets zoeken waar je wel denkt 3x te kunnen halen.

Of je kan natuurlijk een shitcoin zonder enige vorm van product, team, white paper, road map kopen en hopen dat er genoeg geld in wordt gepompt door mensen die net zo denken en denken de nieuwe bitcoin the hebben gevonden zonder ook maar één google search te hebben gedaan.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:03:04 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176346908
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:47 schreef Chaes het volgende:
Waar m'n portfolio de eerste drie dagen meer dan verdubbelde, blijft het nu al een dag of vier bijna stabiel... toch jammer.
Ja het valt wel tegen he

:')
  zondag 7 januari 2018 @ 16:04:56 #269
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176346944
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja het valt wel tegen he

:')
Klopt ja. Had als doel om aan het einde van dit jaar een lambo te hebben. Valt toch even tegen dit.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 16:05:00 #270
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176346946
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Als iemand die er nu net instapt moet je nu ook helemaal niet willen dat je life changing bedragen er uit haalt en al helemaal niet op korte termijn. LSK en VEN zijn twee coins waar ik genoeg vertrouwen in heb en lang wil hodlen. Als dit mijn investering x3-4 kan laten gaan ben ik blij en heb ik weer meer BTC om in een ander coin te stoppen waar ik nog eerder bij kan zijn.

Mensen gaan de boot missen op stabiele coins die flink gaan stijgen, omdat ze te hebzuchtig zijn en korte termijn denken.
pi_176346950
laat het maar lekker even dippen en stabiliseren dat is wel goed voor de markt.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:05:21 #272
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176346954
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen ...

Wat mij betreft kunnen er twee topics komen. Een SC waar we gewoon door kunnen gaan zoals het hier is, dom lullen en FUD & shill posts maken. Een topic met wat meer niveau waarin mensen dieper op bepaalde aspecten kunnen ingaan en sterk gemodereerd gaat worden op SC aspecten.
Mee eens
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176346965
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef Patroon het volgende:

[..]

Probleem is nu dat ik maar een paar LISK kan kopen. In % maak je dan even veel profit, maar 10 LSK zal geen lifechanging bedrag meer zijn.
Kan je misschien beter wat investeren in Ark, Via of Crown in de hoop dat die nog zullen boomen.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:05:55 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176346969
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:02 schreef Kyran het volgende:
Ik mis denk ik iets ... hoezo is het kopen van LSK slecht omdat het duur is? What the hell?

LSK is nu rond $35, als je denkt dat het naar $105 gaat dan ga je dus nog 3x. Zou mooi zijn geweest als je al op $20 was ingestapt, want dan was je 5x gegaan. Om niet in te stappen op dat je de eerste twee verdubbelingen gemist hebt is toch niet logisch?

Uiteindelijk moet het er toch om gaan dat je long term vertrouwen hebt in je investering en als je denkt dat het nog 3x gaat moet je instappen. Als je denkt dat het maximaal $50 moet je er van af blijven en iets zoeken waar je wel denkt 3x te kunnen halen.

Of je kan natuurlijk een shitcoin zonder enige vorm van product, team, white paper, road map kopen en hopen dat er genoeg geld in wordt gepompt door mensen die net zo denken en denken de nieuwe bitcoin the hebben gevonden zonder ook maar één google search te hebben gedaan.
Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijn _O- Als je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan _O-
  zondag 7 januari 2018 @ 16:06:42 #275
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176346985
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:04 schreef Chaes het volgende:

[..]

Klopt ja. Had als doel om aan het einde van dit jaar een lambo te hebben. Valt toch even tegen dit.
Ja dat is mij ook niet gelukt. Eind 2018 huis vrij + porsche.
pi_176346989
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijn _O- Als je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan _O-
het nieuwe geld wilt niet voor niks instappen.......er gaan er nog wel een aantal keihard bloeden
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 7 januari 2018 @ 16:07:15 #277
206731 Mortaxx
Doomer
pi_176346993
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijn _O- Als je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan _O-
voor je het weet is deze gekte weer voorbij en loopt het bloed door de straten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 7 januari 2018 @ 16:07:16 #278
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176346994
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja dat is mij ook niet gelukt. Eind 2018 huis vrij + porsche.
Dat is toch even een bittere pil. Hoe ga jij om met de tegenslag?
pi_176347006
Binnenkort gaat Western Union Money Transfer met Ripple in zee. Dat gaat heerlijk uitpakken voor de XRPrijs.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176347015
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als iemand die er nu net instapt moet je nu ook helemaal niet willen dat je life changing bedragen er uit haalt en al helemaal niet op korte termijn. LSK en VEN zijn twee coins waar ik genoeg vertrouwen in heb en lang wil hodlen. Als dit mijn investering x3-4 kan laten gaan ben ik blij en heb ik weer meer BTC om in een ander coin te stoppen waar ik nog eerder bij kan zijn.

Mensen gaan de boot missen op stabiele coins die flink gaan stijgen, omdat ze te hebzuchtig zijn en korte termijn denken.
Daarom zit ik sinds 2 dollar ook al in VEN. Omdat ik er vertrouwen in heb en er zo'n 350 kon kopen. Dat aantal gaat mij met LSK niet meer lukken, toch denk ik er aan om daar ook een paar van te kopen, omdat het mij meer plezier en rust geeft dan te investeren in een shitcoin.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176347024
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 16:09:25 #282
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176347040
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijn _O- Als je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan _O-
Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch niet :D

Als je denkt LSK is nu $35 en gaat naar $50 en je denkt ook FUN is nu $0.17, maar gaat naar $1. Je hebt vertrouwen in beide coins, dan kies je toch voor FUN? Ik zeg helemaal niet dat $35 > $50 slecht is, alles is mooi. Liever dat met LSK waar ik niet iedere 5 minuten op mijn Delta moet kijken dan met een shitcoin waar ik geen vertrouwen in heb.

Wat ik probeerde uit te leggen is dat iedereen zelf moet denken/beslissen en doen waar zij meeste rendement uit denken te halen. Denk dat niemand in de crypto zit om 5% rendement te halen in een jaar. Als dat wel zo is kan je beter veilig gaan beleggen.
pi_176347042
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
dat kan inderdaad, als die er zijn.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176347043
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
Nee, dat kan binnen een paar milliseconden verplaatst worden.
Lambo of Rekt
pi_176347047
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
Één klik op cancel is genoeg.
pi_176347049
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:08 schreef Predator38 het volgende:
even een vraagje, die sell walls ....kunnen die op elk moment door grote investeerders weggehaald worden ???? of kost dat tijd ?
Er is een beginnerstopic. Maar ja. Net als jij kunnen ook whales hun sell orders annuleren.
pi_176347054
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Want voor minder dan 3x doen we het niet? Kijk eens hoe idioot we aan het doen zijn _O- Als je met beleggingen een rendement tussen 5 en 10% per jaar behaald ben je goed bezig. Maar nu moet het, liefst zo snel mogelijk, x3 gaan _O-
Als belegger op de "normale" beurs begrijp ik dat x3 absurd hoog is en 15% gemiddeld per jaar al mooi zat. Toch is het niet goed om te denken van "op de normale beurs is 15% per jaar goed, dus ik neem bij crypto genoegen met 30% per jaar" Er zijn namelijk wel coins die gigantisch hard gaan, dus logisch dat mensen daarvoor gaan...waarom de stoptrein nemen als er ook een sneltrein gaat?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176347056
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, dat kan binnen een paar milliseconden verplaatst worden.
dat wel ja, maar grote investeerders kunnen een hoop opkopen :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  zondag 7 januari 2018 @ 16:10:25 #289
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176347058
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch niet :D

Als je denkt LSK is nu $35 en gaat naar $50 en je denkt ook FUN is nu $17, maar gaat naar $1. Je hebt vertrouwen in beide coins, dan kies je toch voor FUN?
Van 17 naar 1 is toch niet goed :?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176347064
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:10 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dat wel ja, maar grote investeerders kunnen een hoop opkopen :P
dat is dus gewoon een hele sell grote order op een bepaalde koers ???
  zondag 7 januari 2018 @ 16:11:00 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176347065
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:59 schreef Afwazig het volgende:
Een tijdje geleden heb ik de OP hier gemaakt maar ik merk dat toch telkens weer dezelfde vragen terugkomen. Ook is er heel veel nieuwe aanwas wat het natuurlijk ook lastig maakt. Veel informatie is versplinterd over oude topics, andere topics, andere websites etc.

Daarom heb ik afgelopen week met een vriend de volgende website in elkaar geschroefd. Hier staat alles simpel uitgelegd, een woordenboek voor alle termen en afkortingen, een FAQ etc. Deze website is nog lang niet af maar het begin is er. Oh, en de website is tweetalig (Engels en Nederlands). Misschien iets voor in de OP?

Even op de nieuwe pagina, nu houd ik op :P
Leuke reclame :P Dan mag mijn site ook wel in de OP. :Y
pi_176347066
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Niet mijn woorden verdraaien aub, zo bedoel ik het toch niet :D

Als je denkt LSK is nu $35 en gaat naar $50 en je denkt ook FUN is nu $0.17, maar gaat naar $1. Je hebt vertrouwen in beide coins, dan kies je toch voor FUN? Ik zeg helemaal niet dat $35 > $50 slecht is, alles is mooi. Liever dat met LSK waar ik niet iedere 5 minuten op mijn Delta moet kijken dan met een shitcoin waar ik geen vertrouwen in heb.

Wat ik probeerde uit te leggen is dat iedereen zelf moet denken/beslissen en doen waar zij meeste rendement uit denken te halen. Denk dat niemand in de crypto zit om 5% rendement te halen in een jaar. Als dat wel zo is kan je beter veilig gaan beleggen.
Precies, maar van 17 naar 1 is niet goed. Tip van flip ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 16:11:09 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176347068
quote:
6s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:10 schreef V. het volgende:

[..]

Van 17 naar 1 is toch niet goed :?
Fixed, bedoelde 0.17 natuurlijk :P
  zondag 7 januari 2018 @ 16:11:52 #294
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176347076
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fixed, bedoelde 0.17 natuurlijk :P
Dat we opletten, he?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176347094
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Fixed, bedoelde 0.17 natuurlijk :P
het kan eigenlijk alle kanten op....of het word nog een heel gek jaar met wat dips en wat panic sells of we gaan keihard bloeden, daarom ook alleen geld erin wat je kan missen maar nu komen er dus ook mensen die denken al hun spaargeld wel ff te laten moonen binnen 1 maand.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:13:17 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176347099
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als belegger op de "normale" beurs begrijp ik dat x3 absurd hoog is en 15% gemiddeld per jaar al mooi zat. Toch is het niet goed om te denken van "op de normale beurs is 15% per jaar goed, dus ik neem bij crypto genoegen met 30% per jaar" Er zijn namelijk wel coins die gigantisch hard gaan, dus logisch dat mensen daarvoor gaan...waarom de stoptrein nemen als er ook een sneltrein gaat?
Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar geen genoegen nemen met een verdubbeling klinkt toch wel bizar. Of zeggen dat het slecht gaat omdat je na een verdrievoudiging al een week stil staat.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:13:57 #297
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176347106
Ik ben echt die gijzeling van Ardor bij Bittrex ZO zat... -O-

Nu tien dagen of zo...
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:14:49 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176347124
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:58 schreef Kyran het volgende:
Zo, ben weer bijgelezen ...

Wat mij betreft kunnen er twee topics komen. Een SC waar we gewoon door kunnen gaan zoals het hier is, dom lullen en FUD & shill posts maken. Een topic met wat meer niveau waarin mensen dieper op bepaalde aspecten kunnen ingaan en sterk gemodereerd gaat worden op SC aspecten.

LSK shitcoin noemen was wel weer een mooie _O- VEN is nu ook kut, veels te duur o|O.

Go PACcoin :'(
Niet mee eens, vind het prima zo.
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 16:15:27 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176347133
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk, helemaal mee eens. Maar geen genoegen nemen met een verdubbeling klinkt toch wel bizar. Of zeggen dat het slecht gaat omdat je na een verdrievoudiging al een week stil staat.
Hier ben ik het ook helemaal mee eens hoor. Het is ook absurd, maar ook wel de realiteit van crypto nu. Dat gaat echt wel veranderen als mensen die nu instappen met een flink pot spaargeld op hun bek gaan. Dan heeft de markt het straks gedaan, terwijl zij een groot onderdeel van de bubbel waren.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:16:21 #300
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176347153
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:07 schreef Chaes het volgende:

[..]

Dat is toch even een bittere pil. Hoe ga jij om met de tegenslag?
Avondje huilen en weer door.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:16:53 #301
131603 Afwazig
Serious business
pi_176347163
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Leuke reclame :P Dan mag mijn site ook wel in de OP. :Y
Wat is jouw website? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')