abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 januari 2018 @ 16:02:25 #201
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176544424
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar vrouwen kunnen geen jongens opvoeden :o
Niet alleenstaand nee.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 16:02:57 #202
441859 crew  Lenny77
pi_176544432
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 14:26 schreef Sadcopter het volgende:
Vrouwen kunnen geen jongens opvoeden zonder vader. Dat gaat fout. Vrouwen voeden jongens alleen op zoals zij denken dat goed is. Zoals een vrouw de wereld ervaart. Het produkt is uiteindelijk niet wat amdere vrouwen verlangen in een man.
Oh please :') nu ook dat nog..
Er zijn hopen jongens alleen opgevoed door hun moeder! En hun gaat het ook goed.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 16:03:24 #203
441859 crew  Lenny77
pi_176544441
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet alleenstaand nee.
Oh en waarom niet? Serieuze vraag!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 16 januari 2018 @ 16:05:09 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176544482
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:03 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh en waarom niet? Serieuze vraag!
Omdat een kind een vader nodig heeft.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 16:05:23 #205
441859 crew  Lenny77
pi_176544488
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat een kind een vader nodig heeft.
Een meisje niet?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176544537
Ik kijk er niet anders naar, maar familie wel. Vanaf je 18e krijg je al te horen wanneer je gaat trouwen en bij mij ging dat maar door, vooral toen ik de 25 was gepaseeerd en nog steeds niemand had. Uiteindelijk pas op mijn 28e getrouwd.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:14:13 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176545736
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Een meisje niet?
Ik zeg een kind, dat is unisex.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:18:58 #208
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176545811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou we blijven hier dan over oneens want het blijft toch echt dumpen. Een ouder ben je voor een reden, om je gehele kennis over te dragen, dat is werk inzichzelf. Daarom is het ook zo belangrijk dat er een gezin is zodat de vader voor de financien kan zorgen.
Het hele doel van ouderschap is om je kind op te voeden tot een zelfstandig, prettig en gelukkig lid van de maatschappij. Daar hoort een hoop sociaal gedoe bij. Vroeger scharrelde je lekker met de hele bende jager-verzamelaars het kostje bij elkaar en leerde je van ome Piet of tante Trees hoe je een haas ving, bessen kon vinden of wat dan ook, samen met de andere kinderen. Toen zaten kinderen op basisschoolleeftijd ook niet stelselmatig aan de moeder vastgeplakt, hoor.

Tegenwoordig leer je dingen in een min of meer kunstmatig groepsverband op school, op sport- of andere clubjes en bij alle feestjes, sociale gelegenheden etc. Wat is het verschil tussen je kind vijf uur lang naar school sturen en het twee uur lang op de opvang laten verblijven? Of wat als het twee uur lang buiten speelt na school? Of meegaat met een vriendje? Of als het naar training moet? Of als het twee uur lang gaat zitten schilderen op zijn/haar kamer? Waarom is het ene okay, en het andere niet? Is er een magische grens, is er een maximum aantal uren? Breekt er iets als er geen moeder met thee en koekjes op de achtergrond aanwezig is?

Hetzelfde over jouw bewering dat er een vader dient te zijn voor de financiële kant van de zaak. Mensen zijn evolutionair gezien psychologisch blijven steken in een stadium waar er echt geen loonstrookjes bijkomen, hoor. Je rooide het met je kerngezin en de anderen om je heen, in groepjes van een man of 25 à 30 en iedereen droeg zijn steentje bij naar zijn of haar mogelijkheden.
pi_176545837
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Omdat een kind een vader nodig heeft.
En geen moeder? :')
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:27:29 #210
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546015
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niet alleenstaand nee.
Er is een groter risico op problemen, dat is een statistisch gegeven en geen absolute waarheid. Daarnaast wordt de grootste schade veroorzaakt door de reden waardoor een moeder alleenstaand wordt: de scheiding en vaak ook weer de reden dáárvan: eindeloze ruzies, stress, geldproblemen, drankmisbruik, vreemdgaan en de ellende die daarvan komt.

Is het beter als alle kinderen met twee ouders in een liefhebbende relatie opgroeien? Ja, statistisch gezien wel, veel beter zelfs. Maar je kunt nooit hardmaken dat jongens uit zo'n relatie altijd wel "lukken" en dat het fout gaat met alle zoons van alleenstaande moeders.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:28:56 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176546055
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het hele doel van ouderschap is om je kind op te voeden tot een zelfstandig, prettig en gelukkig lid van de maatschappij. Daar hoort een hoop sociaal gedoe bij. Vroeger scharrelde je lekker met de hele bende jager-verzamelaars het kostje bij elkaar en leerde je van ome Piet of tante Trees hoe je een haas ving, bessen kon vinden of wat dan ook, samen met de andere kinderen. Toen zaten kinderen op basisschoolleeftijd ook niet stelselmatig aan de moeder vastgeplakt, hoor.

Tegenwoordig leer je dingen in een min of meer kunstmatig groepsverband op school, op sport- of andere clubjes en bij alle feestjes, sociale gelegenheden etc. Wat is het verschil tussen je kind vijf uur lang naar school sturen en het twee uur lang op de opvang laten verblijven? Of wat als het twee uur lang buiten speelt na school? Of meegaat met een vriendje? Of als het naar training moet? Of als het twee uur lang gaat zitten schilderen op zijn/haar kamer? Waarom is het ene okay, en het andere niet? Is er een magische grens, is er een maximum aantal uren? Breekt er iets als er geen moeder met thee en koekjes op de achtergrond aanwezig is?

Hetzelfde over jouw bewering dat er een vader dient te zijn voor de financiële kant van de zaak. Mensen zijn evolutionair gezien psychologisch blijven steken in een stadium waar er echt geen loonstrookjes bijkomen, hoor. Je rooide het met je kerngezin en de anderen om je heen, in groepjes van een man of 25 à 30 en iedereen droeg zijn steentje bij naar zijn of haar mogelijkheden.
Het is idealistisch, naar ratio' beter wanneer mensen niet afhankelijk zijn van in moderne vorm instituten die ook nog eens vol zijn van incapabel personeel (scholen dus), wanneer ouders dan ook uberhaupt pas kinderen nemen wanneer ze capabel zijn om dezen daadwerkelijk groot te brengen. Die (samen)scholing heeft tot gevolg dat ouders buitengesloten worden in hun natuurlijke rol wat allemaal rottigheid veroorzaakt. Butterfly effect. Weet een ouder nog wel wat hun kinderen verteld wordt op school bijv, en kom niet aan met ouder-avonden want dat is meer een klaagbaak voor ouders dan inspraak. Ik heb genoeg gezinnen als vrienden die me elke keer weer vertellen over wat ze allemaal wel niet moeten 'ont-leren bij hun kinderen wat er op school aan hersenspoeling in komt. (neem bijv politiek gevoedde pseudo als LGBTGHWAIUWAEH#FHB*@*R#GHBD en multiculti flauwekul) Mensen moeten eens het licht aan doen wat die instituten betreft. Sociaal is het worteltje aan de stok, alsof een kind niet sociaal kan zijn voor de deur met zn/haar vriendjes.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176546279
Ach man is allemaal social ego, ze meten hun eigenwaarde af aan een ander en daarom hebben ze een relatie nodig.

Ik streef naar 23 relaties. Dat moet voldoende zijn.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:40:29 #213
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het is idealistisch, naar ratio' beter wanneer mensen niet afhankelijk zijn van in moderne vorm instituten die ook nog eens vol zijn van incapabel personeel (scholen dus), wanneer ouders dan ook uberhaupt pas kinderen nemen wanneer ze capabel zijn om dezen daadwerkelijk groot te brengen.
Ik heb een behoorlijk hoge pet op van het onderwijzend personeel eigenlijk, en die van de BSO zijn ook schatten.
quote:
Die (samen)scholing heeft tot gevolg dat ouders buitengesloten worden in hun natuurlijke rol wat allemaal rottigheid veroorzaakt. Butterfly effect. Weet een ouder nog wel wat hun kinderen verteld wordt op school bijv,
Jazeker, dat vertellen ze zelf en er is altijd de mogelijkheid om even een gesprek aan te knopen. Ik denk dat dat vroeger echt wel anders was en dat we erop vooruitgegaan zijn.
quote:
en kom niet aan met ouder-avonden want dat is meer een klaagbaak voor ouders dan inspraak. Ik heb genoeg gezinnen als vrienden die me elke keer weer vertellen over wat ze allemaal wel niet moeten 'ont-leren bij hun kinderen wat er op school aan hersenspoeling in komt. (neem bijv politiek gevoedde pseudo als LGBTGHWAIUWAEH#FHB*@*R#GHBD en multiculti flauwekul) Mensen moeten eens het licht aan doen wat die instituten betreft.
Tja, wij zijn een multiculti gezin met meerdere LGBTWHATEVA mensen die over de vloer komen, dus dat krijgen ze van mij ook mee.
quote:
Sociaal is het worteltje aan de stok, alsof een kind niet sociaal kan zijn voor de deur met zn/haar vriendjes.
En hoe is dat anders dan een buitenschoolse opvang? Daar rennen ze gewoon rond met hun vriendjes buiten, hoor. Het enige verschil is dat er gediplomeerd personeel binnen klaarzit met koekjes en pleisters twee middagen per week. En de andere dagen ben/was ik dat. Mijn punt is dat het niet uitmaakt of het georganiseerd is of niet. Of het nu spontaan de speeltuin in is of op de voetbalclub, het blijft vooral een sociale exercitie.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:45:26 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176546572
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik heb een behoorlijk hoge pet op van het onderwijzend personeel eigenlijk, en die van de BSO zijn ook schatten.

[..]

Jazeker, dat vertellen ze zelf en er is altijd de mogelijkheid om even een gesprek aan te knopen. Ik denk dat dat vroeger echt wel anders was en dat we erop vooruitgegaan zijn.

[..]

Tja, wij zijn een multiculti gezin met meerdere LGBTWHATEVA mensen die over de vloer komen, dus dat krijgen ze van mij ook mee.
Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met lezen. School is niks dan een brainwashing factory, dat klinkt aluhoedje mischien maar het is helaas bittere realiteit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:48:31 #215
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hier maar ga stoppen met lezen.

[..]

Als jij een probleem hebt met een gezin met meerdere afkomsten met betrokken homofiele ooms en huisvrienden dan zou ik dat ook doen, ja.

Vergis ik me nu of was jouw eigen vader niet van de mediterraanse persuasie? Want dan ben ik nu ernstig in de war door jouw perspectief in deze...
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:49:59 #216
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176546700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:48 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Als jij een probleem hebt met een gezin met meerdere afkomsten met betrokken homofiele ooms en huisvrienden dan zou ik dat ook doen, ja.

Vergis ik me nu of was jouw eigen vader niet van de mediterraanse persuasie? Want dan ben ik nu ernstig in de war door jouw perspectief in deze...
Mijn vader was een urker zeeman, mijn moeders vader was fries en mijn oma's kant joods.
En wat dat verder met mijn perspectief te maken heeft weet ik ook niet. Ik ben namelijk in het pinnakel der multicultuur opgegroeid; de internaten. Mischien dat ik daarom ook exact weet hoe 'verrijkend' die achterlijkheid is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:56:21 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546883
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Mijn vader was een urker zeeman,
Hahaha je zei elders "mijn vader is urks" en ik dacht dat de T weggevallen was _O-
quote:
mijn moeders vader was fries en mijn oma's kant joods.
En wat dat verder met mijn perspectief te maken heeft weet ik ook niet. Ik ben namelijk in het pinnakel der multicultuur opgegroeid; de internaten. Mischien dat ik daarom ook exact weet hoe 'verrijkend' die achterlijkheid is.
Nou, ik dacht dus dat je half Turks was, zie boven, en dan vond ik het nogal vreemd hoe jij tegenover gemengde gezinnen stond.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:03:14 #218
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176547118
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hahaha je zei elders "mijn vader is urks" en ik dacht dat de T weggevallen was _O-

[..]

Nou, ik dacht dus dat je half Turks was, zie boven, en dan vond ik het nogal vreemd hoe jij tegenover gemengde gezinnen stond.
Hoezo, beslist mijn afkomst dan hoe ik ergens tegenover sta? Wat is dit, group think?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:09:37 #219
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176547245
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:03 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoezo, beslist mijn afkomst dan hoe ik ergens tegenover sta? Wat is dit, group think?
Nou, het zou best raar geweest zijn als je als persoon van gemengd bloed het idee van gemengde gezinnen niet kan waarderen. Of als je als Kyrgyz een probleem had met Kyrgyzen. Het kan, maar dan zit er meestal ook een verhaal achter.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:10:58 #220
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176547269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou, het zou best raar geweest zijn als je als persoon van gemengd bloed het idee van gemengde gezinnen niet kan waarderen. Of als je als Kyrgyz een probleem had met Kyrgyzen. Het kan, maar dan zit er meestal ook een verhaal achter.
Ik heb geen probleem met gemengde gezinnen ik heb een probleem met het indoctrineren van kinderen met multiculti waanzin.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:27:50 #221
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176547676
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 15:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus dat jij geen vrouw kunt krijgen is nu ook al de schuld van je moeder, dan wel de afwezigheid van je vader?
Ja dat denk ik wel. Haar adviezen hoe je met meiden moet omgaan. Is niet wat meiden zoeken. In die richting. Vrouwen zijn de slechtste raadgevers over hoe je met vrouwen moet omgaan als jongen/man.

Ja natuurlijk ligt het aan mij. Want ik ben ik. Zowel uiterlijk als kwa persoon. Nogal een dikke DUHH!! Als vrouwen spontaan onhandig en verlegen werden door mijn aanwezigheid. Dan was dat ook mijn fout geweest. Precies omdat ik ik ben DUHH!

Ik vermoed dat jouw vader toch aanweziger was dan mijn vader. Ook omdat je zegt dat hij wel thuiskwam met etenstijd. Mijn moeder zei alleen, ga eten ga spelen ga slapen. Oftewel. Val me nieg lastig. Voor wat betreft advies hoe je met vrouwen moet omgaan. Was policor utopisch. Ze sprak dan vanuit derde persoon, op hoe zij dacht wat de maatschappij wenselijk achtte hoe je omgangsnorm dient te zijn. Dat werkt niet.

Overigens had zij ook vooroordelen richting vrouwen. Geld en status zouden het belangrijkst zijn. Zij heeft een hekel aan golddiggers.

[ Bericht 73% gewijzigd door Sadcopter op 16-01-2018 18:41:01 ]
pi_176547707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met gemengde gezinnen ik heb een probleem met het indoctrineren van kinderen met multiculti waanzin.
Indoctrineren met multiculturele waanzin? Doe eens een voorbeeld?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 18:35:44 #223
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176547842
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:27 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Haar adviezen hoe je met meiden moet omgaan. Is niet wat meiden zoeken. In die richting. Vrouwen zijn de slechtste raadgevers over hoe je met vrouwen moet omgaan als jongen/man.

Ja natuurlijk ligt het aan mij. Want ik ben ik. Zowel uiterlijk als kwa persoon. Nogal een dikke DUHH!! Als vrouwen spontaan onhandig en verlegen werden door mijn aanwezigheid. Dan was dat ook mijn fout geweest. Precies omdat ik ik ben DUHH!
Wat voor adviezen waren dat dan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176548397
Soms lijkt het hier wel de middeleeuwen of Afghanistan qua opvattingen
pi_176555201
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar ik vraag het aan jóú. Jij stelt dat je, als je vroeg aan kinderen begint, je geen mooie reizen meer kunt maken, en dus vraag ik me af over welke mooie reizen jij het dan hebt. Niet die van iedereen, maar die van jou. Wat versta jij daar onder?
Haha wat een toontje :')

Ik voel totaal geen behoefte om hier antwoord op te geven.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 22:52:55 #226
441859 crew  Lenny77
pi_176555352
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:27 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja dat denk ik wel. Haar adviezen hoe je met meiden moet omgaan. Is niet wat meiden zoeken. In die richting. Vrouwen zijn de slechtste raadgevers over hoe je met vrouwen moet omgaan als jongen/man.

Ik denk net dat een vrouw dat prima kan doen! Misschien was jouw moeder een uitzondering hé.
Maar als man kan jij aan een vrouw toch ook perfect zeggen wat een man graag heeft of hoe er mee om te gaan?
Dat kan een vrouw toch niet goed, daar ze geen man is en dus niet weet hoe het is om man te zijn.

Maar goed... Het is nu weer de fout van je moeder en afwezige vader.
Voor de hopelijk laatste keer: ga je laten helpen met je erectiestoornis!!! En ga dan naar de meisjes van plezier en zorg dat je van je frustratie af raakt man!! Daar kan je betalen voor een 10!
Je hoeft dan helemaal niets aan je uiterlijk te doen en aan je karakter! Gewoon naar een seksuoloog of huur een meisje in voor een dag zodat je tijd en vetrouwen hebt om 'm recht te krijgen.
Je wil toch geen relatie, haat vrouwen... Fix your dick en ga ervoor!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176555356
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik kijk er niet anders naar, maar familie wel. Vanaf je 18e krijg je al te horen wanneer je gaat trouwen en bij mij ging dat maar door, vooral toen ik de 25 was gepaseeerd en nog steeds niemand had. Uiteindelijk pas op mijn 28e getrouwd.
Pas ook echt :') Kom je uit staphorst?
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 22:54:02 #228
441859 crew  Lenny77
pi_176555390
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Pas ook echt :') Kom je uit staphorst?
Jij kent het verhaal duidelijk niet :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176555561
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:42 schreef Daargaatze het volgende:

[..]

Ik vind altijd dat mensen gewoon zelf moeten bepalen hoe ze het leven in willen delen. Als jij op je 24e bezwangerd wil zijn en op vakantie wil gaan naar Turkse all in resorts moet je dat vooral doen, en als je op je 24e in je eentje door Colombia wil banjeren moet je dat ook lekker doen. Er is geen goed of fout.
Ik vind dus wel dat er een goed of fout is.

Gezinnen met lager opgeleide mensen die doorgaans (zonder al te veel achterliggende gedachte) een gezin stichten omdat ze elkaar nu eenmaal zijn tegengekomen tijdens het jaarfeest van de lokale sportkantine en omdat een kind maken ''nu eenmaal is wat je doet na twee jaar'', zijn vaak het soort gezinnen waar echtscheiding, alcoholmisbruik en werkloosheid en dat soort problemen relatief gezien het meeste voorkomen.

Ik vind ook echt dat je fout bezig bent als je een leven leidt waarin je je kop zodanig in het zand steekt dat je dag bestaat uit werken, kinderen van school halen, stamppot vreten, nog een uurtje darten in het cafe en te telegraaf lezen. (de plaatjes en het onderdeel privé)

Reactie is dan vaak ''wie ben jij om iets over die mensen te zeggen? Ze doen waar ze gelukkig van worden'', maar ik vind dat je de gemiddelde mens daarmee behoorlijk overschat. Dat soort mensen maken vaak niet de keuzes die het beste zijn voor ze of waar ze het meest gelukkig van worden, maar die het makkelijkste zijn of simpelweg niet goed doordacht zijn : Er zit geen idee/ gedachte achter de manier waarop die types hun leven leiden.

Ik vind een leven dat zo'n groot gebrek aan algemene kennis, ontwikkeling en avontuur heeft simpelweg zonde. Nogmaals : het is alleen mijn mening he, en ik zal die ook nooit opdringen aan een ander en laat verder iedereen in zijn/haar waarde en iedereen zijn of haar gang gaan, maar ik voel me altijd enorm treurig bij mensen die zo hun leven leiden of die zo hun leven geleid hebben : Henk en Ingrid, samen op de bank van hun middenwoning in Hoofddorp oost, kijkend naar sterren springen van de duikplank.

Je leeft in een wereld waarin zo fucking veel gebeurt, te zien en te doen is. En het enige waar je je op verheugt is carnaval, darten op vrijdagavond en je jaarlijkse vakantie naar Bodrum in Turkije. Echt ik vind dat zo enorm zonde he.
  Moderator dinsdag 16 januari 2018 @ 23:15:03 #230
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176556062
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:49 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Haha wat een toontje :')

Ik voel totaal geen behoefte om hier antwoord op te geven.
Nee, dat behalve dan dat je toch even wil reageren :')

Zo' n spannende vraag is het niet. Welke reizen zijn volgens jou zó bijzonder dat je die per se moet maken als je jong bent, die niet kunnen als je op die jonge leeftijd al kinderen hebt. Als je daar geen antwoord op hebt is de hele opmerking ook bullshit.

Het heeft helemaal niets met reizen te maken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176556081
Een uit Limbo-land (toffe gast) kwam eens iets voor een gedeelde hobby bij mij kopen via MP, tijdens het inladen vroeg 'ie naar m'n leeftijd toen (was toen 35 of iets), daarop schrok 'ie en zei verbaasd en vroeg geschrokken 'Ben je niet getrouwd dan?', mijn antwoord was 'Nee' met een blik erbij van 'Waarom zou ik getrouwd zijn dan?'. Toevallig lag er voor de eerste keer ooit ook een dronken zwerver 's ochtends in de straat waarover hij zei 'Bij ons komt dan gelijk de politie'. Ik moest achteraf hard lachen want in gedachten zag ik 'm al snel in z'n busje terug naar het veilige Limbo-land sjezen weg uit die verderfelijke Randstad met ongetrouwden (en dronken zwervers) hahaha :-) :-) :-) Dus ja, sommigen kijken anders aan tegen ongetrouwden,

;-)
  dinsdag 16 januari 2018 @ 23:23:32 #232
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176556304
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik denk net dat een vrouw dat prima kan doen! Misschien was jouw moeder een uitzondering hé.
Maar als man kan jij aan een vrouw toch ook perfect zeggen wat een man graag heeft of hoe er mee om te gaan?
Dat kan een vrouw toch niet goed, daar ze geen man is en dus niet weet hoe het is om man te zijn.

Dat is de vraag he.

Ik denk soms dat het mischien ook kan liggen aan de tijdsgeest. Mij moeder komt natuurlijk uit een patriarchalere(?) tijd. Waarin vrouwen de schoonheid bezaten en mannen alleen sexy aantrekkelijk waren op het witte doek. Dus alleen als je filmster was. Vrouwen konden niet anders dan letten op andere aspecten bij een gemiddelde man. Plus vrouwen waren aan huis gebonden en afhankelijk. Geld en status waren dus belangrijkere factoren dan woeste aantrekkelijkheid. En dingen zoals hoffelijkheid. Bloemetjes geven whatever. Netjes blijven en aardig en attent zijn dat soort dingen. Dat is allemaal niet meer.

Maar ook nu. Als ik hedendaagse vrouwelijke collegas afentoe pols en om advies vraag. Merk ik dat ze terughoudend zijn in hun antwoorden. Het is altijd half waar maar er is ook een niet-specifieke grens die ze niet durven overschrijden. Mischien toch vanuit bescherming van "alle vrouwen". Dus dat ze spreken vanuit een derde persoon 'alle vrouwen'. En dan toch de wat donkerdere kanten van het vrouwzijn en de wensen niet durven blootleggen. Bijvoorbeeld zoals Jort wel kan beamen. Vele vrouwen zouden door hem keihard genomen willen worden in niet te verbloemen omschrijving gelijk aan handelingen bij een verkrachting. Zoiets. En dat vrouwen tegen mij dus meer maatschappelijk gewenste antwoorden geven. Die dus niet werken.

Kijk, mannen, zijn doodsimpel. Echt waar. Ik ben er een. Ik heb velen gekend als vrienden. En heben er velen gezien in hun natuurlijke omgang met anderen. En ook met vrouwen. Dus het is omgekeerd niet evenredig zoals je stelt. Ik denk dat ik jou wel advies kan geven over mannen. En die is kort. Maar jij als vrouw kan gewoon géén advies geven over vrouwen aan mij als (jonge)man. En dat kan verschillende oorzaken hebben. Mischien bescherm je alle vrouwen (vrouwen denken vaak collectief, mannen niet. Dit is onderzocht!). Praat je niet vanuit jezelf maar vanuit wat je denkt dat alom gewenst zou kunnen zijn. Dat maakt het advies heel vaag. Heel ingewikkeld. Niet bruikbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 16-01-2018 23:36:45 ]
pi_176557259
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:53 schreef DD_Kong het volgende:

[..]

Pas ook echt :') Kom je uit staphorst?
Nee, maar zo werkt dat bij ons. 28 vinden ze al te oud, dus volgens velen was ik al laat met trouwen.
  woensdag 17 januari 2018 @ 00:27:06 #234
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176557436
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:23 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is de vraag he.

Ik denk soms dat het mischien ook kan liggen aan de tijdsgeest. Mij moeder komt natuurlijk uit een patriarchalere(?) tijd. Waarin vrouwen de schoonheid bezaten en mannen alleen sexy aantrekkelijk waren op het witte doek. Dus alleen als je filmster was. Vrouwen konden niet anders dan letten op andere aspecten bij een gemiddelde man. Plus vrouwen waren aan huis gebonden en afhankelijk. Geld en status waren dus belangrijkere factoren dan woeste aantrekkelijkheid. En dingen zoals hoffelijkheid. Bloemetjes geven whatever. Netjes blijven en aardig en attent zijn dat soort dingen. Dat is allemaal niet meer.

Maar ook nu. Als ik hedendaagse vrouwelijke collegas afentoe pols en om advies vraag. Merk ik dat ze terughoudend zijn in hun antwoorden. Het is altijd half waar maar er is ook een niet-specifieke grens die ze niet durven overschrijden. Mischien toch vanuit bescherming van "alle vrouwen". Dus dat ze spreken vanuit een derde persoon 'alle vrouwen'. En dan toch de wat donkerdere kanten van het vrouwzijn en de wensen niet durven blootleggen. Bijvoorbeeld zoals Jort wel kan beamen. Vele vrouwen zouden door hem keihard genomen willen worden in niet te verbloemen omschrijving gelijk aan handelingen bij een verkrachting. Zoiets. En dat vrouwen tegen mij dus meer maatschappelijk gewenste antwoorden geven. Die dus niet werken.

Kijk, mannen, zijn doodsimpel. Echt waar. Ik ben er een. Ik heb velen gekend als vrienden. En heben er velen gezien in hun natuurlijke omgang met anderen. En ook met vrouwen. Dus het is omgekeerd niet evenredig zoals je stelt. Ik denk dat ik jou wel advies kan geven over mannen. En die is kort. Maar jij als vrouw kan gewoon géén advies geven over vrouwen aan mij als (jonge)man. En dat kan verschillende oorzaken hebben. Mischien bescherm je alle vrouwen (vrouwen denken vaak collectief, mannen niet. Dit is onderzocht!). Praat je niet vanuit jezelf maar vanuit wat je denkt dat alom gewenst zou kunnen zijn. Dat maakt het advies heel vaag. Heel ingewikkeld. Niet bruikbaar.
Jij praat dan ook niet met die vrouwen over hoe vele vrouwen seks willen hebben zo nu en dan. Jij praat over hoe interesseer je een vrouw in jou.
Dat zijn 2 hele verschillende zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 17-01-2018 08:18:35 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176559129
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:23 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is de vraag he.

Ik denk soms dat het mischien ook kan liggen aan de tijdsgeest. Mij moeder komt natuurlijk uit een patriarchalere(?) tijd. Waarin vrouwen de schoonheid bezaten en mannen alleen sexy aantrekkelijk waren op het witte doek. Dus alleen als je filmster was. Vrouwen konden niet anders dan letten op andere aspecten bij een gemiddelde man. Plus vrouwen waren aan huis gebonden en afhankelijk. Geld en status waren dus belangrijkere factoren dan woeste aantrekkelijkheid. En dingen zoals hoffelijkheid. Bloemetjes geven whatever. Netjes blijven en aardig en attent zijn dat soort dingen. Dat is allemaal niet meer.

Maar ook nu. Als ik hedendaagse vrouwelijke collegas afentoe pols en om advies vraag. Merk ik dat ze terughoudend zijn in hun antwoorden. Het is altijd half waar maar er is ook een niet-specifieke grens die ze niet durven overschrijden. Mischien toch vanuit bescherming van "alle vrouwen". Dus dat ze spreken vanuit een derde persoon 'alle vrouwen'. En dan toch de wat donkerdere kanten van het vrouwzijn en de wensen niet durven blootleggen. Bijvoorbeeld zoals Jort wel kan beamen. Vele vrouwen zouden door hem keihard genomen willen worden in niet te verbloemen omschrijving gelijk aan handelingen bij een verkrachting. Zoiets. En dat vrouwen tegen mij dus meer maatschappelijk gewenste antwoorden geven. Die dus niet werken.

Kijk, mannen, zijn doodsimpel. Echt waar. Ik ben er een. Ik heb velen gekend als vrienden. En heben er velen gezien in hun natuurlijke omgang met anderen. En ook met vrouwen. Dus het is omgekeerd niet evenredig zoals je stelt. Ik denk dat ik jou wel advies kan geven over mannen. En die is kort. Maar jij als vrouw kan gewoon géén advies geven over vrouwen aan mij als (jonge)man. En dat kan verschillende oorzaken hebben. Mischien bescherm je alle vrouwen (vrouwen denken vaak collectief, mannen niet. Dit is onderzocht!). Praat je niet vanuit jezelf maar vanuit wat je denkt dat alom gewenst zou kunnen zijn. Dat maakt het advies heel vaag. Heel ingewikkeld. Niet bruikbaar.
Hoog tijd dat je vrouwen als mensen gaat zien.
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:04:07 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176561972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:29 schreef Mekamotut het volgende:

[..]

Indoctrineren met multiculturele waanzin? Doe eens een voorbeeld?
Het zegt het zelf al, multiculti is anti-monocultuur, waarom mogen alle landen op de planeet wel hun eigen cultuur hebben behalve Nederland? (nougoed en Duitsland en Zweden vooral ook op het moment) Er wordt alles aangedaan om de Nederlandse identiteit uit te bannen en andere culturen worden er in gestampt bij kinderen, ze worden verdomme zelfs meegenomen naar de moskee. :r
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:07:30 #237
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_176562016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het zegt het zelf al, multiculti is anti-monocultuur, waarom mogen alle landen op de planeet wel hun eigen cultuur hebben behalve Nederland? (nougoed en Duitsland en Zweden vooral ook op het moment) Er wordt alles aangedaan om de Nederlandse identiteit uit te bannen en andere culturen worden er in gestampt bij kinderen, ze worden verdomme zelfs meegenomen naar de moskee. :r
En naar de kerk, mits in de buurt ook naar de synagoge. En naar het plaatselijke gemaal, of de bakker...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_176562065
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het zegt het zelf al, multiculti is anti-monocultuur, waarom mogen alle landen op de planeet wel hun eigen cultuur hebben behalve Nederland? (nougoed en Duitsland en Zweden vooral ook op het moment) Er wordt alles aangedaan om de Nederlandse identiteit uit te bannen en andere culturen worden er in gestampt bij kinderen, ze worden verdomme zelfs meegenomen naar de moskee. :r
Dat je openstaat voor andere culturen wil helemaal niet zeggen dat je geen eigen identiteit hebt. Je horizon verbreden kan je alleen maar verrijken.

Om even te antwoorden op de vraag uit de OP: het maakt mij persoonlijk niets uit of iemand een relatie heeft of niet. Ik heb vrienden en vriendinnen die vrijgezel zijn en van mijn leeftijd (ik ben 40) en vrienden en vriendinnen die een gezin of een relatie hebben en volgens mij zijn die vriendschappen niet per se verschillend.

het kan wel een verschil maken dat ik uit de randstad zit en in een branche werk waarin voor je 30e trouwen niet per se voor de hand liggend is.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:12:21 #239
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176562098
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:10 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dat je openstaat voor andere culturen wil helemaal niet zeggen dat je geen eigen identiteit hebt. Je horizon verbreden kan je alleen maar verrijken.


Neem voor de grap maar eens het moderne lesmateriaal (door de staat opgedrongen en door baliemiepen uitgevoerd ipv door leraren die hun eigen lesmateriaal verzorgen) door. Als je je dan niet doodschaamt voor ons onderwijs is er echt iets goed mis met je.

Niks dan subliminale en non subliminale conditionering tegen alles wat met natiestaten en de eigen historie te maken heeft. En ophemeling van 'de immigrant' en haar 'exotische cultuur' (onderdrukking daarvan weggelaten).
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176562148
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Neem voor de grap maar eens het moderne lesmateriaal (door de staat opgedrongen en door baliemiepen uitgevoerd ipv door leraren die hun eigen lesmateriaal verzorgen) door. Als je je dan niet doodschaamt voor ons onderwijs is er echt iets goed mis met je.

Niks dan subliminale en non subliminale conditionering tegen alles wat met natiestaten en de eigen historie te maken heeft. En ophemeling van 'de immigrant' en haar 'exotische cultuur' (onderdrukking daarvan weggelaten).
Volgens mij is dit nogal ver off topic. Open vooral een eigen topic hierover op stormfront of zo. :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 17 januari 2018 @ 11:17:56 #241
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176562176
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:15 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens mij is dit nogal ver off topic. Open voor een eigen topic hierover op stormfront of zo. :)
Zie zo erg is het dus al met jullie. :N
Je eigen land, je eigen historie staat gelijk aan het extreme.. zucht.
cultural marxism at work here fellas.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176562273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:15 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens mij is dit nogal ver off topic. Open vooral een eigen topic hierover op stormfront of zo. :)
Wegkijker en linksgekkie gespot.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 11:25:47 #243
236264 crew  capricia
pi_176562295
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:10 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Om even te antwoorden op de vraag uit de OP: het maakt mij persoonlijk niets uit of iemand een relatie heeft of niet. Ik heb vrienden en vriendinnen die vrijgezel zijn en van mijn leeftijd (ik ben 40) en vrienden en vriendinnen die een gezin of een relatie hebben en volgens mij zijn die vriendschappen niet per se verschillend.

het kan wel een verschil maken dat ik uit de randstad zit en in een branche werk waarin voor je 30e trouwen niet per se voor de hand liggend is.
Persoonlijk kijk ik wel anders naar mensen die bijv op hun 40ste nog nooit een langdurige relatie gehad hebben. Het gaat me niet om het feit of ze getrouwd zijn (geweest), of wanneer mensen kinderen willen. Ook of ze samenwonen maakt mij niet uit.

Maar mannen (en vrouwen) die op hun 40ste nog steeds vrijgezel zijn, ja, dat geeft me het gevoel dat er wat mis is. En laten we wel zijn: deze mensen zijn ook uitzonderingen in onze maatschappij. De meeste mensen hebben wel ergens een langdurige relatie gehad.
Definitely not CIA
  woensdag 17 januari 2018 @ 12:15:36 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176563173
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Persoonlijk kijk ik wel anders naar mensen die bijv op hun 40ste nog nooit een langdurige relatie gehad hebben. Het gaat me niet om het feit of ze getrouwd zijn (geweest), of wanneer mensen kinderen willen. Ook of ze samenwonen maakt mij niet uit.

Maar mannen (en vrouwen) die op hun 40ste nog steeds vrijgezel zijn, ja, dat geeft me het gevoel dat er wat mis is. En laten we wel zijn: deze mensen zijn ook uitzonderingen in onze maatschappij. De meeste mensen hebben wel ergens een langdurige relatie gehad.
Precies. Er is wat dat betreft een verschil tussen mensen die momenteel even single zijn en mensen die het op hun 40e nog nooit gelukt is een betekenisvolle relatie op te bouwen met iemand. Het kán botte pech zijn of een keuze natuurlijk maar bij die laatste categorie zitten ook mensen waarvan je er niet verrast over bent omdat "er geen vrouwenvlees aan zit" zoals mijn moeder het altijd uitdrukte over zulke mannen.

Er zijn trouwens ook mensen die er keer op keer in slagen een relatie op te bouwen en dan na een paar jaar die ander in scherven achterlaten wegens naar karakter, gedrag of ronduit mishandeling. Dus het wél hebben van een relatie zegt ook niet alles.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 12:32:52 #245
441859 crew  Lenny77
pi_176563511
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat behalve dan dat je toch even wil reageren :')

Zo' n spannende vraag is het niet. Welke reizen zijn volgens jou zó bijzonder dat je die per se moet maken als je jong bent, die niet kunnen als je op die jonge leeftijd al kinderen hebt. Als je daar geen antwoord op hebt is de hele opmerking ook bullshit.

Het heeft helemaal niets met reizen te maken.
De Himalaya beklimmen *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 12:42:25 #246
441859 crew  Lenny77
pi_176563666
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 23:23 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat is de vraag he.

Ik denk soms dat het mischien ook kan liggen aan de tijdsgeest. Mij moeder komt natuurlijk uit een patriarchalere(?) tijd. Waarin vrouwen de schoonheid bezaten en mannen alleen sexy aantrekkelijk waren op het witte doek. Dus alleen als je filmster was. Vrouwen konden niet anders dan letten op andere aspecten bij een gemiddelde man. Plus vrouwen waren aan huis gebonden en afhankelijk. Geld en status waren dus belangrijkere factoren dan woeste aantrekkelijkheid. En dingen zoals hoffelijkheid. Bloemetjes geven whatever. Netjes blijven en aardig en attent zijn dat soort dingen. Dat is allemaal niet meer.

Maar ook nu. Als ik hedendaagse vrouwelijke collegas afentoe pols en om advies vraag. Merk ik dat ze terughoudend zijn in hun antwoorden. Het is altijd half waar maar er is ook een niet-specifieke grens die ze niet durven overschrijden. Mischien toch vanuit bescherming van "alle vrouwen". Dus dat ze spreken vanuit een derde persoon 'alle vrouwen'. En dan toch de wat donkerdere kanten van het vrouwzijn en de wensen niet durven blootleggen. Bijvoorbeeld zoals Jort wel kan beamen. Vele vrouwen zouden door hem keihard genomen willen worden in niet te verbloemen omschrijving gelijk aan handelingen bij een verkrachting. Zoiets. En dat vrouwen tegen mij dus meer maatschappelijk gewenste antwoorden geven. Die dus niet werken.

Kijk, mannen, zijn doodsimpel. Echt waar. Ik ben er een. Ik heb velen gekend als vrienden. En heben er velen gezien in hun natuurlijke omgang met anderen. En ook met vrouwen. Dus het is omgekeerd niet evenredig zoals je stelt. Ik denk dat ik jou wel advies kan geven over mannen. En die is kort. Maar jij als vrouw kan gewoon géén advies geven over vrouwen aan mij als (jonge)man. En dat kan verschillende oorzaken hebben. Mischien bescherm je alle vrouwen (vrouwen denken vaak collectief, mannen niet. Dit is onderzocht!). Praat je niet vanuit jezelf maar vanuit wat je denkt dat alom gewenst zou kunnen zijn. Dat maakt het advies heel vaag. Heel ingewikkeld. Niet bruikbaar.
Maar al zou ik bloedeerlijk zijn, dan nog ben ik maar 1 vrouw? Wie zegt dat Mieke en An hetzelfde willen?
Mieke is 10 keer bedrogen en voor de gek gehouden en is alle vertrouwen kwijt. Daar ga je rustig aan moeten doen en vertrouwen moeten winnen. Zachtjes!
An daarentegen is een speelse meid, houdt van avontuur en van ruwe, sportieve mannen! Zij wil graag een vlotte man die flink in de aanval gaat en haar alle kanten van de kamer laat zien. En daar alles tussenin.
Ik zou je vooral verwittigen voor de golddiggers, voor vrouwen die dieren vieze beesten vinden, vrouwen die dronken zijn en vrouwen die als een prinses behandeld willen worden. Vrouwen die zichzelf fantastisch vinden!
Maar weer, dat ben ik...
Je lijkt mij een intelligente man, wijs misschien niet. Maar je bent zeker geen dommerik! Ga naar fora waar de slimmere meid zit. Iets wat je interesseert! Dan heb je al 1 gemeenschappelijke interesse. Ga vanuit daar verder!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176563934
@ TT: NEE.
pi_176564147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het zegt het zelf al, multiculti is anti-monocultuur, waarom mogen alle landen op de planeet wel hun eigen cultuur hebben behalve Nederland? (nougoed en Duitsland en Zweden vooral ook op het moment) Er wordt alles aangedaan om de Nederlandse identiteit uit te bannen en andere culturen worden er in gestampt bij kinderen, ze worden verdomme zelfs meegenomen naar de moskee. :r
Doe eens normaal. Je vergeet erbij te melden dat de kinderen ook andere religieuze gebedshuizen bezoeken en niet alleen de moskee.
  Moderator woensdag 17 januari 2018 @ 13:16:23 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176564219
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 12:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

De Himalaya beklimmen *O*
Ja, ja dat zal ie vast bedoelen ja :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176564604
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 11:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het zegt het zelf al, multiculti is anti-monocultuur, waarom mogen alle landen op de planeet wel hun eigen cultuur hebben behalve Nederland? (nougoed en Duitsland en Zweden vooral ook op het moment) Er wordt alles aangedaan om de Nederlandse identiteit uit te bannen en andere culturen worden er in gestampt bij kinderen, ze worden verdomme zelfs meegenomen naar de moskee. :r
Volgens mij is m'n dochter nog nooit in een moskee geweest, en ook al was ze daar wel geweest had het me niks uitgemaakt. Echt Nederlandse cultuur bestaat allang niet meer behalve in inteeltdorpjes misschien. En bovendien heb ik zelf ook een totaal andere cultuur ,alhoewel we wel gewoon Nederlands zijn, dan de Nederlandse. En ik zou niet willen ruilen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')