abonnement Unibet Coolblue
pi_176341946
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja echt he... Bij de Belastingdienst zochten ze een keer iemand voor de klantenservice die 'positieve gevoelens' had bij de Belastingdienst. En dat moest je in de brief verwerken :? Ohja en er was een puntensysteem. Deze eis had iets van 2 punten, als je eerder ervaring had kreeg je 3 punten, als je kon uitleggen hoe jij de CO2 uitstoot verminderde kreeg je 2 punten... dat soort bullshit _O-
Nou dan hoef ik al niet meer :{w
Zelden meer bullshit in 1 post gezien :')

Voor beltelmedewerker is een beetje kunnen rekenen en normaal kunnen communiceren voldoende. Die baantjes gaan allemaal via uitzendbureau's dus brieven schrijven hoeft niet.
Er zijn de laatste tind wel enkele vacatures geweest en ja die heb ik gezien en nee daar staat niet zulke onzin in :')

En puntensysteem wordt bij de overheid enigszins gehanteerd ja, maar niet op de manier zoals jij beschrijft. Je moet sowieso voldoen aan opleidingseisen. Daarnaast wordt gekeken naar werkervaring, je brief, je hesprek etc. Wie daar het beste op scoort wordt als eerste aangenomen. Eventueel aangevuld met diverse assesments. Lijkt mw wen redelijke logische manier van handelen voor grote organisaties met veel sollicitanten voor een beperkt aantal plekken.
A mind with a heart of it's own
  zondag 7 januari 2018 @ 11:44:19 #127
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176342019
quote:
11s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:39 schreef Elvi het volgende:
Men zegt altijd dat je het beste werkt als je klassieke muziek luistert..

Ik ben toch het meest productief met dit aan:

Ga altijd met 2015 versie hard

Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176342026
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
"Waarom wil je hier werken?"

Omdat er gvd brood op de plank moet. }:|
Whehe _O-

Wat dat betreft, zie ik mezelf ook niet teveel pauwen/luchtbel termen gebruiken in een sollicitatie brief in de toekomst. Als ze dat van me verwachten is het geen klik.
pi_176342031
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
"Waarom wil je hier werken?"

Omdat er gvd brood op de plank moet. }:|
Het zijn vaak de simpele redenen waarom je bij bedrijf X en niet bij Y uitkomt ja.

Dat zullen die lui aan de overkant van de tafel toch ook wel snappen? Maar toch elke keer weer zo'n toneelstukje doen...

Vriend van me zit momenteel in een sollicitatie bij Tesla. 99% van de reden dat hij daar gesolliciteerd heeft is reisafstand. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176342051
Ingeschreven voor een training, jeuj.
Wil ik eraan beginnen, krijg ik de melding dat mijn emailadres invalid is :'(
Ik heb gewoon van jullie een mail gekregen op dat adres lummels :(
compact en kleverig.
  zondag 7 januari 2018 @ 11:45:50 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176342052
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zijn vaak de simpele redenen waarom je bij bedrijf X en niet bij Y uitkomt ja.

Dat zullen die lui aan de overkant van de tafel toch ook wel snappen? Maar toch elke keer weer zo'n toneelstukje doen...

Vriend van me zit momenteel in een sollicitatie bij Tesla. 99% van de reden dat hij daar gesolliciteerd heeft is reisafstand. :')
Niks over Elon in zijn motivatie vermeld? ;(
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 7 januari 2018 @ 11:46:46 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_176342068
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:45 schreef Montelly het volgende:

[..]

Niks over Elon in zijn motivatie vermeld? ;(
Een Elon-tatoo verhoogt je kansen vast behoorlijk.
For great justice!
  zondag 7 januari 2018 @ 11:47:01 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_176342074
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

99% van de reden dat hij daar gesolliciteerd heeft is reisafstand. :')
Bij mij was dat ook het geval. :P
For great justice!
pi_176342075
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het zijn vaak de simpele redenen waarom je bij bedrijf X en niet bij Y uitkomt ja.

Dat zullen die lui aan de overkant van de tafel toch ook wel snappen? Maar toch elke keer weer zo'n toneelstukje doen...

Vriend van me zit momenteel in een sollicitatie bij Tesla. 99% van de reden dat hij daar gesolliciteerd heeft is reisafstand. :')
Er zijn toch wel bedrijven waar je graag zou willen werken vanwege het bedrijf?
Ik heb bij stichting AAP gesolliciteerd omdat ik daar graag wilde werken iig :@
compact en kleverig.
  zondag 7 januari 2018 @ 11:47:23 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_176342082
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:41 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Zelden meer bullshit in 1 post gezien :')

Voor beltelmedewerker is een beetje kunnen rekenen en normaal kunnen communiceren voldoende. Die baantjes gaan allemaal via uitzendbureau's dus brieven schrijven hoeft niet.
Er zijn de laatste tind wel enkele vacatures geweest en ja die heb ik gezien en nee daar staat niet zulke onzin in :')

En puntensysteem wordt bij de overheid enigszins gehanteerd ja, maar niet op de manier zoals jij beschrijft. Je moet sowieso voldoen aan opleidingseisen. Daarnaast wordt gekeken naar werkervaring, je brief, je hesprek etc. Wie daar het beste op scoort wordt als eerste aangenomen. Eventueel aangevuld met diverse assesments. Lijkt mw wen redelijke logische manier van handelen voor grote organisaties met veel sollicitanten voor een beperkt aantal plekken.
Zit je me voor leugenaar uit te maken? :{w

Ik weet wat ik heb gezien. En zoals ik al een paar keer heb gezegd; dit is niet van de laatste tijd.

De vacatures waar ik het over heb waren grotendeels niet via een uitzendbureau- alleen die voor de klantenservice.
pi_176342085
En ik wil voor mn volgende baan weer bij een groter bedrijf werken :Y
compact en kleverig.
pi_176342087
Schouder voelt goed kapot. ;(
pi_176342095
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Schouder voelt goed kapot. ;(
das kut... :{
al fysio gehad ofzo?
compact en kleverig.
pi_176342108
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Schouder voelt goed kapot. ;(
:* op je schouder.
pi_176342139
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:48 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

das kut... :{
al fysio gehad ofzo?
Volgende week een afspraak. Zal wel hetzelfde zijn als de vorige keer, kutschouder. :')
pi_176342142
Goedemorgen :)
pi_176342181
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Volgende week een afspraak. Zal wel hetzelfde zijn als de vorige keer, kutschouder. :')
Irritant als zoiets steeds terugkomt. Hoop dat t helpt dan. En wegblijft.
compact en kleverig.
pi_176342183
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Er zijn toch wel bedrijven waar je graag zou willen werken vanwege het bedrijf?
Ik heb bij stichting AAP gesolliciteerd omdat ik daar graag wilde werken iig :@
Jawel, maar voor die stichting AAP ga jij toch ook niet 2 uur reizen?

Het moet allemaal wel héél lucratief en boeiend worden voordat je jezelf allerlei ongemakken bezorgd.

In dit geval vindt hij Tesla een mooi bedrijf maar als het net zo ver weg was als zijn huidige baan had hij er niet gesolliciteerd. De hoofdreden dat hij daar aanklopt is gewoon echt de reisafstand, maar dat ga je niet uitdragen in je sollicitatie natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176342193
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:
Goedemorgen :)
moggu.
compact en kleverig.
pi_176342198
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:
Goedemorgen :)
:W
pi_176342213
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jawel, maar voor die stichting AAP ga jij toch ook niet 2 uur reizen?

Het moet allemaal wel héél lucratief en boeiend worden voordat je jezelf allerlei ongemakken bezorgd.

In dit geval vindt hij Tesla een mooi bedrijf maar als het net zo ver weg was als zijn huidige baan had hij er niet gesolliciteerd. De hoofdreden dat hij daar aanklopt is gewoon echt de reisafstand, maar dat ga je niet uitdragen in je sollicitatie natuurlijk.
Zit er geen bedrijfsleaseauto in het pakket? Zo ja solliciteer ik er ook met liefde
pi_176342219
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Volgende week een afspraak. Zal wel hetzelfde zijn als de vorige keer, kutschouder. :')
Beetje uitkijken in de gym, je zal niet de eerste zijn die zich dusdanig blesseert aan de schouder dat ze er blijvend last van houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176342220
Hoop goede voornemens stelletjes in de sportschool vandaag. _O-
pi_176342226
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jawel, maar voor die stichting AAP ga jij toch ook niet 2 uur reizen?

Het moet allemaal wel héél lucratief en boeiend worden voordat je jezelf allerlei ongemakken bezorgd.

In dit geval vindt hij Tesla een mooi bedrijf maar als het net zo ver weg was als zijn huidige baan had hij er niet gesolliciteerd. De hoofdreden dat hij daar aanklopt is gewoon echt de reisafstand, maar dat ga je niet uitdragen in je sollicitatie natuurlijk.
Nee, maar een kutbedrijf kan om de hoek zitten, dan wil ik er alsnog niet werken.

Het is en en, en wat dan de hoofdreden is is niet zo boeiend, je kan dan prima de andere redenen die meespelen uitdragen toch?
compact en kleverig.
pi_176342236
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoop goede voornemens stelletjes in de sportschool vandaag. _O-
ik ga morgen weer *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')