abonnement Unibet Coolblue
pi_176372462
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:18 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ze zijn nu al begonnen met het opgraven van dirt.
[ afbeelding ]

Daarnaast, zoals we ontdekten met Bernie Sanders is het door het superdelegate systeem haast onmogelijk om als outsider of underdog de nominatie te krijgen bij de Democrats. Bovendien is ze niet de enige celebrity die haar hoed straks in de ring gooit. Vergeet ook Dwayne "The Rock" Johnson niet.
Wat heeft dit in vredesnaam van doen met mijn vraag? Ik vraag of jij als kritiekloze cheerleader van Trump blij zou zijn met een 'president Winfrey'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176372812
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat heeft dit in vredesnaam van doen met mijn vraag? Ik vraag of jij als kritiekloze cheerleader van Trump blij zou zijn met een 'president Winfrey'.
Ik heb geen idee, weet niet wat haar politieke platform is.

Mijn vermoeden is dat ik wel meer in de visie van Oprah zie dan in die van Hillary Clinton.
pi_176373047
As Trump Appeals to Farmers, Some of His Policies Don’t

quote:
President Trump will head to Tennessee on Monday to appeal to farmers, a key demographic that helped elect him, as he promotes his tax law and previews a new White House strategy to help rural America.

But back in Washington, some of the economic policies his administration is pursuing are at odds with what many in the farm industry say is needed, from a potentially drastic shift in trade policies that have long supported agriculture to some little-noticed tax increases in the $1.5 trillion tax law.

American farmers are facing some of the most challenging times in a generation. Global prices for their products — including corn, wheat and other commodities — are mired in a multiyear slump, and the rural economy has remained sluggish since the recession. Net farm income has been roughly halved in the last four years, the largest four-year decrease since the Great Depression, the American Farm Bureau Federation says.

Many farmers and farm states supported the president, whose campaign made overtures to parts of America that had been left behind economically and felt overlooked in Washington. The farm community has cheered the president’s deregulatory agenda, especially a move to rescind tighter regulations on water pollution. Mr. Trump’s appearance at the American Farm Bureau Federation’s annual convention in Nashville on Monday will mark the first time in 25 years a president has attended.

In his speech to the group, the president is likely to touch on the successful passage of the tax bill and his administration’s initiatives to combat opioid addiction, White House officials said in a briefing on Friday. The White House is also expected to release a report Monday on reviving rural prosperity, which will outline goals for helping rural areas, including expanding high-speed internet, health services, work-force training and the use of biotechnology. The report stems from an executive order Mr. Trump signed in April.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 19:51:54 #154
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176373141
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, weet niet wat haar politieke platform is.

Mijn vermoeden is dat ik wel meer in de visie van Oprah zie dan in die van Hillary Clinton.
Omdat? Wat was er mis aan de visie van Clinton behalve dat ze er daadwerkelijk een had in tegenstelling tot Trump?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 maandag 8 januari 2018 @ 20:02:48 #155
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176373403
Clinton liet zich wel door een Grand Jury ondervragen. Camera's en al erbij. Ik ben benieuwd of Trump dat ook durft. Maar ik betwijfel het.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176373640
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:02 schreef Ulx het volgende:
Clinton liet zich wel door een Grand Jury ondervragen. Camera's en al erbij. Ik ben benieuwd of Trump dat ook durft. Maar ik betwijfel het.
Trump niet op camera?
Hem kennende zet hij alles op alles om juist wel op TV te komen.
  maandag 8 januari 2018 @ 20:17:48 #157
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176373727
Lindsey Graham is btw ook maar moeilijk grip op te krijgen zeg ... de ene keer een enorme kontenkruiper en dan ook weer iets als Graham: If Trump doesn't call himself a genius, nobody else will (video in artikeltje).
pi_176374083
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Trump niet op camera?
Hem kennende zet hij alles op alles om juist wel op TV te komen.
Zo'n ondervraging is andere koek dan een beetje van je af blaten voor een zaal die tot de nok is gevuld met figuren die je aanbidden.

Het wordt een gigantische afgang voor Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176374101
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:44 schreef Tijger_m het volgende:
Overigens hoor ik van Amerikaanse vrienden dat de Trump base helemaal uit zijn dak gaat, in negatieve zin, van het idee dat Oprah Winfrey de Democratische kandidaat zou worden bij de volgende verkiezingen.

Dat moet inderdaad wel een nachtmerrie voor ze zijn, rijk geworden door eigen kunde, zwart en een vrouw, DRAMA! ;)
Oprah zou voor Trump een godsgeschenk zijn. Zeer betrokken bij liberale en linkse thema's, intelligent, zwart, vrouw... en bovenal al 40 jaar in de publieke spotlight, dus genoeg materiaal voor eindeloze schandalen.

Ik hoop eerder dat Oprah meedoet, verliest tegen een enthousiaste relatief jonge democraat zonder enig smetje, met een gezegend retorisch / debat vermogen in een schone strijd die echt om de policies gaat. Dan zien Amerikanen: Kijk, aan het sterren-ensemble is een eind gekomen. Nu nemen echt kundige mensen de boel weer over. En als die democraat weigert om er een vuile strijd van te maken en desnoods de hele campagne laat draaien om eerlijke strijd, dan zien de Amerikanen ook wellicht wat een smerig potje de campagnes de afgelopen jaren zijn geweest en straffen ze negatief gedrag af.

Ach, one can dream :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176374386
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zo'n ondervraging is andere koek dan een beetje van je af blaten voor een zaal die tot de nok is gevuld met figuren die je aanbidden.

Het wordt een gigantische afgang voor Trump.
Precies! Hij wil maar al te graag op TV maar alleen als er geen moeilijke vragen gesteld worden.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176374557
sarahcwestwood twitterde op maandag 08-01-2018 om 20:37:54 Michael Wolff is telling @KatyTurNBC that "so-called errors" in his book are the kind of thing you'd find "in any b... https://t.co/vMnaMMBuC9 reageer retweet
_O-

quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Precies! Hij wil maar al te graag op TV maar alleen als er geen moeilijke vragen gesteld worden.

Trump is de enige die zich niet laat kleineren door vervelende muggenzifters die het bloed onder je nagels vandaan halen. :{w

Ordinaire hit jobs werkt hij niet aan mee.
  Overall beste user 2022 maandag 8 januari 2018 @ 20:53:24 #162
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176374656
Met andere woorden: Hij rent weg als hij geen antwoord heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176374768
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:53 schreef Ulx het volgende:
Met andere woorden: Hij rent weg als hij geen antwoord heeft.
Nee, dat deed Cameron altijd.

Trump daarentegen zegt zoiets van: Oke volgend onderwerp, maar dan gaan de azijnpissers maar door met een onbenullige vraag. :')
pi_176374777
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:49 schreef Nintex het volgende:
sarahcwestwood twitterde op maandag 08-01-2018 om 20:37:54 Michael Wolff is telling @KatyTurNBC that "so-called errors" in his book are the kind of thing you'd find "in any b... https://t.co/vMnaMMBuC9 reageer retweet
_O-

[..]

Trump is de enige die zich niet laat kleineren door vervelende muggenzifters die het bloed onder je nagels vandaan halen. :{w

Ordinaire hit jobs werkt hij niet aan mee.
Klopt daar kan hij niet mee omgaan idd.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176374880
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:56 schreef Nintex het volgende:

[..]

Nee, dat deed Cameron altijd.

Trump daarentegen zegt zoiets van: Oke volgend onderwerp, maar dan gaan de azijnpissers maar door met een onbenullige vraag. :')
Je bent dan ook een waardeloze journalist als je genoegen neemt met 'ander onderwerp'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176375054
Strong Economies Lift Presidents. Trump Seems an Exception.

His approval ratings reflect political weakness despite good news on several fronts.

quote:
The stock market has surged. Unemployment is at 4.1 percent. ISIS has largely been vanquished from Iraq and Syria.

But despite it all, Donald J. Trump’s approval ratings are mired in the upper 30s. No president has had worse ratings at this stage of his term since modern polling began more than three-quarters of a century ago.

With President Trump starting the new year with a blizzard of tweets and fresh controversy seemingly every day, there are still debates about whether he is as weak as he looks. After all, he managed to win the presidency with terrible favorability ratings a little over a year ago. Analysts have understandably been cautious about assuming that his weak ratings will doom him or his party again.

But it seems clear that Mr. Trump’s approval ratings betray significant political weakness.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176375139
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, weet niet wat haar politieke platform is.

Mijn vermoeden is dat ik wel meer in de visie van Oprah zie dan in die van Hillary Clinton.
Je hebt geen idee wat het verschil is, maar je vermoedt er wel van alles over. Bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176375400
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent dan ook een waardeloze journalist als je genoegen neemt met 'ander onderwerp'.
Dat ligt eraan.

in de VS gaan interviews altijd hetzelfde.

"Hoi"
"Hoi, goed hier te zijn ik kom praten over mijn nieuwe film/boek/idee"
"Leuk gaaf, maar eerst, wat vind jij nu van de Harvey Weinstein?"
"Eeuhnmm"
"NOU WAT VIND JIJ?"
"Ik denk dat iedereen daar zijn eigen mening over moet vormen totdat er voldoende bewij..."
"DUS JIJ BESCHERMD HEM?"
"Nee dat zeg ik niet"
"WAT VIND JIJ DAN, ZEG DAN ZEG NU GELIJK HIER CAMERA IN JE BEK, ZEG ZEG!"

Of je nu tegenover die Tucker of Tapper zit, het is Rutger Castricum x 1000 daar.
pi_176375507
Kies je een clown, dan krijg je een circus. Kies je een gezellige dame om thee mee te drinken, dan krijg je 4 jaar theekransjes en geen daden. Één (gefaald) experiment met een celebrity lijkt me wel voldoende, danku.

2020 zijn er ook weer Senaatsverkiezingen in Illinois (is toch haar home state?). Als ze politieke ambities heeft kan ze het beter eerst zo proberen.
pi_176375696


Miller mag weer uit zijn hok :7
pi_176375748
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:18 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat ligt eraan.

in de VS gaan interviews altijd hetzelfde.

"Hoi"
"Hoi, goed hier te zijn ik kom praten over mijn nieuwe film/boek/idee"
"Leuk gaaf, maar eerst, wat vind jij nu van de Harvey Weinstein?"
"Eeuhnmm"
"NOU WAT VIND JIJ?"
"Ik denk dat iedereen daar zijn eigen mening over moet vormen totdat er voldoende bewij..."
"DUS JIJ BESCHERMD HEM?"
"Nee dat zeg ik niet"
"WAT VIND JIJ DAN, ZEG DAN ZEG NU GELIJK HIER CAMERA IN JE BEK, ZEG ZEG!"

Of je nu tegenover die Tucker of Tapper zit, het is Rutger Castricum x 1000 daar.
Schattig verhaal.

Ware het niet dat de journalist in dat filmpje rustig blijft en terecht Trump bevraagt over harde uitspraken die hij heeft gedaan over zijn voorganger.

Tevens komt er weer eens geen zinnig woord uit bij Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176375760
Romney heeft deze zomer een operatie gehad vanwege prostaatkanker:
https://www.politico.com/(...)ostate-cancer-328241
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 januari 2018 @ 22:04:01 #173
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176376595
Godverdomme, zit Nieuwsuur de kandidatuur van Oprah Winfrey even te spinnen. Over fakenews gesproken, :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:08:39 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176376701
"Haar indrukwekkende speech". Letterlijke tekst onder het inleidende filmpje, nog voordat we ook maar één inhoudelijk fragment hebben gezien. Tijdens de Golden Globes, for fuck sake.

Celebrity's die denken dat ze het middelpunt van het universum zijn. :r.
Media die daar in een roze tutu omheen dansen. :r.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176376710
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:18 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat ligt eraan.

in de VS gaan interviews altijd hetzelfde.

"Hoi"
"Hoi, goed hier te zijn ik kom praten over mijn nieuwe film/boek/idee"
"Leuk gaaf, maar eerst, wat vind jij nu van de Harvey Weinstein?"
"Eeuhnmm"
"NOU WAT VIND JIJ?"
"Ik denk dat iedereen daar zijn eigen mening over moet vormen totdat er voldoende bewij..."
"DUS JIJ BESCHERMD HEM?"
"Nee dat zeg ik niet"
"WAT VIND JIJ DAN, ZEG DAN ZEG NU GELIJK HIER CAMERA IN JE BEK, ZEG ZEG!"

Of je nu tegenover die Tucker of Tapper zit, het is Rutger Castricum x 1000 daar.
Wat een lariekoek. Trump begint zelf in het interview (zonder enig bewijs) te suggereren dat Obama hem afgeluisterd heeft en aangezien hij Obama al eerder om die reden in een tweet 'sick and bad' had genoemd is het een hele legitieme vraag of hij nog achter die bewering staat.

Hij is gewoon te laf om dat en public te herhalen en de enige oplossing die hij kan bedenken is zijn zwaktebod om het interview dan maar voortijdig af te kappen. Sad!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176376963
quote:
2s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef Ringo het volgende:
"Haar indrukwekkende speech". Letterlijke tekst onder het inleidende filmpje, nog voordat we ook maar één inhoudelijk fragment hebben gezien. Tijdens de Golden Globes, for fuck sake.

Celebrity's die denken dat ze het middelpunt van het universum zijn. :r.
Media die daar in een roze tutu omheen dansen. :r.
The Guardian had een wat minder vleiend stuk:
https://www.theguardian.c(...)t-thinkers?CMP=fb_gu
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:18:01 #177
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176376973
quote:
2s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:08 schreef Ringo het volgende:
"Haar indrukwekkende speech". Letterlijke tekst onder het inleidende filmpje, nog voordat we ook maar één inhoudelijk fragment hebben gezien. Tijdens de Golden Globes, for fuck sake.

Celebrity's die denken dat ze het middelpunt van het universum zijn. :r.
Media die daar in een roze tutu omheen dansen. :r.
Het was een indrukwekkende speech, ik zou er naar luisteren voor je erover oordeelt. Of ze wel of geen kandidaat zal worden is een ander verhaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176377018


Running mate Harvey Weinstein?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:20:26 #179
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377043
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

The Guardian had een wat minder vleiend stuk:
https://www.theguardian.c(...)t-thinkers?CMP=fb_gu
In 2015 and dat was een opinie stuk van een activiste, dat is toch iets anders, dacht ik.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176377080
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

In 2015 and dat was een opinie stuk van een activiste, dat is toch iets anders, dacht ik.
Klopt, het is een extract uit een boek, waarin ook onder andere Bill Gates eraan mag geloven. Maar dat doet verder weinig af aan hetgeen ik schreef.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176377115
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:19 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Running mate Harvey Weinstein?
Ik weet dat je meer geïnteresseerd bent in Shownieuws dan politiek, maar houd dit soort onzin dan ook gewoon lekker daar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176377126
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet dat je meer geïnteresseerd bent in Shownieuws dan politiek, maar houd dit soort onzin dan ook gewoon lekker daar.
Ik geef je alvast een voorproefje van de Oprah haat campagne van FoxNews, Breitbart, Roger Stone en de GOP. :7

Het gaat een mooie campagne worden.

thehill twitterde op maandag 08-01-2018 om 22:16:05 White House: Trump would "welcome" chance to run against Oprah https://t.co/ozeeHnGsQg https://t.co/iYkBIKJf5p reageer retweet
^O^
  maandag 8 januari 2018 @ 22:26:16 #183
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176377190
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:19 schreef Nintex het volgende:
[ afbeelding ]

Running mate Harvey Weinstein?


_O- _O-

Doe ik het zo goed?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:28:16 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377230
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik geef je alvast een voorproefje van de Oprah haat campagne van FoxNews, Breitbart, Roger Stone en de GOP. :7

Het gaat een mooie campagne worden.

thehill twitterde op maandag 08-01-2018 om 22:16:05 White House: Trump would "welcome" chance to run against Oprah https://t.co/ozeeHnGsQg https://t.co/iYkBIKJf5p reageer retweet
^O^
Tegen Hillary werkt dat mischien, tegen Oprah, iemand die 1000x beter communiceert dan Clinton? Nah.

Oprah vertegenwoordigd de American Dream pur sang, het ideaal van Amerika (wat niet of nauwelijks meer bestaat overigens) waar men allemaal zo graag in gelooft
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176377251
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:23 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik geef je alvast een voorproefje van de Oprah haat campagne van FoxNews, Breitbart, Roger Stone en de GOP. :7

Het gaat een mooie campagne worden.

thehill twitterde op maandag 08-01-2018 om 22:16:05 White House: Trump would "welcome" chance to run against Oprah https://t.co/ozeeHnGsQg https://t.co/iYkBIKJf5p reageer retweet
^O^
Je pleurt er gewoon weer een hoop irrelevante infantiliteit tegenaan. Als het over politiek inhoudelijke onderwerpen gaat geef je niet thuis.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 8 januari 2018 @ 22:30:13 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176377283
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:18 schreef Tijger_m het volgende:
Het was een indrukwekkende speech, ik zou er naar luisteren voor je erover oordeelt. Of ze wel of geen kandidaat zal worden is een ander verhaal.
Jaja, en een staande ovatie door 150 andere multimiljonairs in galajurk en smoking. Het is me een volksheldin, hoor.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:30:38 #187
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377290
En stellen dat de partij van de racisten een haat campagne zouden voeren tegen een zwarte vrouw is zeggen dat water nat is. Dat snapt iedereen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:31:43 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377320
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:30 schreef Ringo het volgende:

[..]

Jaja, en een staande ovatie door 150 andere multimiljonairs in galajurk en smoking. Het is me een volksheldin, hoor.
En ze bereikt meer mensen in die 9 minuten dan wij in ons hele leven. Het is allemaal zo oneerlijk in de wereld, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:32:22 #189
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176377336
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tegen Hillary werkt dat mischien, tegen Oprah, iemand die 1000x beter communiceert dan Clinton? Nah.

Oprah vertegenwoordigd de American Dream pur sang, het ideaal van Amerika (wat niet of nauwelijks meer bestaat overigens) waar men allemaal zo graag in gelooft
Leuk, maar het blijft een tikkeltje armoedig.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176377341
Ik kan me ook geen verkiezingen herinneren waarin er geen haatcampagnes waren :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:32:57 #191
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377348
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk, maar het blijft een tikkeltje armoedig.
Wat verwacht je dan van de VS anno 2017? Intellectueel debat?

En hoe je het ook went of keert, Winfrey heeft het zelf gedaan, geen rijke pa, geen erfenis maar gewoon zelf gedaan van niets naar 3 miljard, ja, dat heeft een effect op mensen wat toch wel groter is, denk ik, zeker in een land waar alles om geld draait.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:33:52 #192
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176377379
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:32 schreef Kijkertje het volgende:
Ik kan me ook geen verkiezingen herinneren waarin er geen haatcampagnes waren :D

Niet zo lang geleden nog.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:34:16 #193
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176377396
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van de VS anno 2017? Intellectueel debat?
Waarom niet?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176377427
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:33 schreef monkyyy het volgende:

[..]


Niet zo lang geleden nog.
Dat deed McCain dan wel weer goed ^O^
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:37:07 #195
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377497
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:34 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom niet?
De doelgroep. Daarom niet. Dat is allemaal te moeilijk, het moet simpel zijn en "empowering"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:37:22 #196
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176377502
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:31 schreef Tijger_m het volgende:
En ze bereikt meer mensen in die 9 minuten dan wij in ons hele leven. Het is allemaal zo oneerlijk in de wereld, he?
Wat bereikt ze dan? Dat Alyssa Milano in glitterjurk haar handen lam klapt? Dat de verzamelde pers het zoveelste Hollywoodfeestje omtovert tot de nieuwe politieke toekomst?
Het is allemaal nabauwerij in inner circles. De gemiddelde Amerikaan geeft Hollywood een dikke middelvinger en dat lijkt me volkomen terecht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 22:38:59 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176377544
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:37 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat bereikt ze dan? Dat Alyssa Milano in glitterjurk haar handen lam klapt? Dat de verzamelde pers het zoveelste Hollywoodfeestje omtovert tot de nieuwe politieke toekomst?
Het is allemaal nabauwerij in inner circles. De gemiddelde Amerikaan geeft Hollywood een dikke middelvinger en dat lijkt me volkomen terecht.
Dan ben je behoorlijk dom als je denkt dat deze speech alleen voor die 150 mensen bekeken word. Sorry, hoor, maar dan weet je toch weinig van de VS, Winfrey staat op alle voorpagina's en in alle nieuws items vandaag in de VS.

De Trumpies gaan uit hun dak, de rest denkt "Nou...dat zou wel een verbetering zijn"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:41:09 #198
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_176377600
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat deed McCain dan wel weer goed ^O^
En alsnog gelooft de helft van de republikeinen dat hij een Keniaan is, dus ja, goed van McCain, maar het maakt in het grote republikeinse geheel niet zoveel uit... http://www.newsweek.com/t(...)blicans-kenya-744195
pi_176377759
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

En alsnog gelooft de helft van de republikeinen dat hij een Keniaan is, dus ja, goed van McCain, maar het maakt in het grote republikeinse geheel niet zoveel uit... http://www.newsweek.com/t(...)blicans-kenya-744195
Ja ik weet het ;(

Dit is democratie. Het merendeel van de bevolking is nu eenmaal niet zo nozel, biased, ongeinteresseerd en slecht geinformeerd. Maar ze mogen allemaal stemmen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176377790
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:33 schreef monkyyy het volgende:

[..]


Niet zo lang geleden nog.
Mooi moment was dat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')