abonnement Unibet Coolblue
pi_176335613
Update:

Hallo allemaal,

Ik moet even wat dingen van mij afschrijven, want het gaat met mij niet goed. Zoals jullie weten zou mijn vriendin deze zaterdag hierheen zijn gekomen. Nu is dat uiteindelijk niet gebeurd, maar wat eraan vooraf ging is nogal raar en extreem verwarrend.

Wij hebben op Woensdagavond een heel leuk en goed gesprek gehad op de app. We hadden het over missen en wat bleek? Ze miste toch weldegelijk behoorlijk wat dingen. Denk hierbij aan dat ik haar altijd instop en we nog even de dag bespreken, mijn interesses in haar bezigheden, knuffelen, sex enzovoorts. Ook kleine dingen.

Donderdag was ik erg hoopvol over het gesprek van deze zaterdag dus. Wel wist ik dat het met hele kleine stapjes moet gaan. Vrijdag moest ik bij de huisarts zijn vanwege een kleine ingreep en medicatie. In de middag was ik erg verdrietig, want vriendin had totaal nog niet gevraagd wat ik bij de huisarts moest doen, terwijl ze daar wel van op de hoogte was dacht ik. Afijn dus ik vertelde haar dat en ze werd boos/opvliegerig, wat ik achteraf goed begrijp.

INEENS vertelde ze mij dat ze net van de psycholoog afkwam en gek genoeg, telkens als ze daar vandaan komt (op die dagen zeg maar) is ze anders/negatiever over onze relatie. Diezelfde avond vrijdag dus krijg ik per APP te horen dat ze er mee wil stoppen want ze heeft er ALLES aan gedaan (wat natuurlijk niet zo is, relatie kun je op afstand niet lijmen).

Vannacht appte we weer. Nu gaf ik aan dat ik vind dat we in ieder geval wat moeten proberen. Ik heb haar een voorbeeld gegeven; STEL ik ben dalijk gewoon aan de slag en doe gewoon de dingen die ik moet doen en STEL we doen wat leuke dingen wat denk jij dan? Nu zegt ze weer; Ja ik wil best wat proberen met je (alleen is ze bang dat samenwonen raar zal zijn in het begin, ja dat zal zeker zo zijn, maar als we goede afspraken maken).

Het blijft van links naar rechts gaan. Vandaag appt ze mij hele verhalen over dat het kut ging op haar werk etc en tevens appte ze mij 2 foto's van de outfit die ze morgenavond bij dat feest dragen. Ze leek erg onzeker. Moet ik dit wel aan? Kan dit wel? Die onzekerheid blijft terugkomen merk ik. Wel zag ik dat ze onze ring nog steeds draagt.

Ander opvallend dingetje is het boek waar ze over sprak wat zou gaan over omgaan met mij zeg maar. Ze vertelde mij de titel en wat blijkt? Dat boek gaat helemaal niet over mij. Dat boek gaat erover hoe je van iemand af komt die narcist is (iets wat ik niet ben en wat ook niet is vastgesteld). De titel van het boek is; Het verdwenen mezelf. Als je het boek Googled en leest snap je waarom ik bang ben. Mijn ouders vragen zich wel af of ze uberhaupt wel vaak naar die psycholoog is geweest, immers een goede psycholoog zou vragen om een gesprek ook met mij erbij. Zeker bij relatieperikelen lijkt mij. Bedoel ik kan mij niet verdedigen, helemaal niks.

Wat betreft werk heb ik goed nieuws. Ik heb aankomende week niet 1 maar 2 TWEEDE gesprekken wat betreft werk. Ik had op Eerste Kerstdag nog een sollicitatie gedaan en dat bedrijf is zeer enthousiast. Dinsdag heb ik een tweede gesprek via videobellen en dan een eventuele derde op locatie.

Ik heb haar verteld dat ik haar dinsdag wil zien. Ze ging maandag kijken of ze wat kon regelen. Komt ze dinsdag niet dan ga ik er zelf naartoe. Overigens probeerde ze mij te chanteren vrijdag door te zeggen dat als ik zaterdag naar haar zou komen dat het dan over zou zijn en mijn schuld is ofzo. Ik weet het niet meer, maar dat ze ineens plotsklaps is omgeslagen is wel duidelijk.

Overigens ben ik er wel achter dat de punten die ze noemde financiën, huishouden etc wel kloppen maar dat het om gevoel gaat nu. Dan nog blijft de vraag; Wanneer is dit begonnen en waar komt het vandaan? Ik heb qua gevoel niets gemerkt nogmaals. Wil ze een keer het vrijgezelle leven proberen? Wat is het?
pi_176335617
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:19 schreef Joene het volgende:
btw , wat is je meisje nu doen ? die ligt toch niet alleen in bed ?
Nee die is even naar een coverband toe met 2 collega's. Moet ook gewoon kunnen. Laatste dagen waren mentaal erg heavy voor haar dus laat ze maar even weet je wel. De tijd dat ik weer meega komt vanzelf zegt ze.
pi_176335655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee die is even naar een coverband toe met 2 collega's. Moet ook gewoon kunnen. Laatste dagen waren mentaal erg heavy voor haar dus laat ze maar even weet je wel. De tijd dat ik weer meega komt vanzelf zegt ze.
ik doelde er meer op dat het niet ok zou zijn jij achter je pc , zij al slapen zegmaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335671
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:22 schreef Joene het volgende:

[..]

ik doelde er meer op dat het niet ok zou zijn jij achter je pc , zij al slapen zegmaar.
O op die manier. Nouja dat moet ook gewoon kunnen, als het maar niet 7 dagen per week is, maar dat is ook niet zo.
pi_176335719
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

O op die manier. Nouja dat moet ook gewoon kunnen, als het maar niet 7 dagen per week is, maar dat is ook niet zo.
niet als je net terug bent in je relatie lijkt mij , overigens ik ga zelden later naar bed dan vriendin lief , dat langselkaar leven wordt je relatie niet beter van.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_176335755
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:23 schreef Joene het volgende:

[..]

niet als je net terug bent in je relatie lijkt mij , overigens ik ga zelden later naar bed dan vriendin lief , dat langselkaar leven wordt je relatie niet beter van.
Niet als je net terug bent nee :D Maar wij zijn altijd mensen geweest van elkaars hobby/ding ook respecteren. Natuurlijk moet je ook tijd voor elkaar hebben, maar ook dat hoeft niet elke dag.
  Moderator zondag 7 januari 2018 @ 10:32:27 #7
441859 crew  Lenny77
pi_176341038
Ts, super update! Val nu niet in je onzekerheidsvalkuil hé!
Je hebt letterlijk in vorige topics gezegd dat je een kans wou en dat als je die kreeg en het alsnog mis ging dat je daar dan vrede mee zou hebben daar je tenminste iets hebt kunnen doen om te bewijzen dat je er wel aan wil werken.
Maar je bent nu al aan het jammeren: wat als het toch gedaan is na een paar maanden!?
Laat het los en doe dat wat je wou doen als er een nieuwe kans was!
Oh en ga verder met je rijbewijs en misschien is een job bij zo een instelling nog niet zo slecht!? Is wel relaxed en 1000 euro is meer dan voldoende in jullie geval! Je zal er veel begrip vinden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176349320
Nou, dat gaat een paar maanden goed en dan zien we je wel weer met een topic.
  zondag 7 januari 2018 @ 20:53:42 #9
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176353421
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:11 schreef FlipjeHolland het volgende:
Nou, dat gaat een paar maanden goed en dan zien we je wel weer met een topic.
Vrees het wel voor ja, zo is het leven eenmaal.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176357559
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:53 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Vrees het wel voor ja, zo is het leven eenmaal.
Ja, vooral als je er niks van opsteekt.
  maandag 8 januari 2018 @ 08:32:34 #11
438758 zeer
Opritsjniki
pi_176359665
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:20 schreef AnoniemH het volgende:
-OP-
vind jou juist een enorm narcistisch kereltje die nóg stééds niet snapt dat je vriendin naar de psycholoog gaat voor zichzelf en niet voor het kunnen naleven van jouw beeld van een relatie tussen jullie twee

oh en laat je ouders er pls buiten, ben je 8?
pi_176360290
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:32 schreef zeer het volgende:

[..]

vind jou juist een enorm narcistisch kereltje die nóg stééds niet snapt dat je vriendin naar de psycholoog gaat voor zichzelf en niet voor het kunnen naleven van jouw beeld van een relatie tussen jullie twee

oh en laat je ouders er pls buiten, ben je 8?
Eens!
pi_176361440
quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 08:32 schreef zeer het volgende:

[..]

vind jou juist een enorm narcistisch kereltje die nóg stééds niet snapt dat je vriendin naar de psycholoog gaat voor zichzelf en niet voor het kunnen naleven van jouw beeld van een relatie tussen jullie twee

oh en laat je ouders er pls buiten, ben je 8?
Als zijn diagnose klopt, is het eerder zijn borderline die probeert haar terug te manipuleren.

Hoewel ik mij afvraag of de diagnose wel juist is. Want hij leek heel stabiel binnen de relatie en borderliners zijn allesbehalve stabiel binnen een relatie. Die houden het geen 14 jaar uit.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:04:40 #14
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_176361583
Ik zou gewoon een bijvrouw nemen TS voor het egval ze irritant wordt en dan maak je haar jaloers
Wedden dat ze dan gaat aanpassan aan JOU
Vrouwen passen zich niet aan een SUKKEL maar een MAN.
pi_176361758
Ik vermoed dat ze er achter is dat jullie relatie voor haar weinig brengt maar haar wel heel veel kost in energie, plezier en zelfvertrouwen.

Ze is bezig afscheid te nemen van de relatie en vindt dat moeilijk. Maar ik verwacht dat ze er echt klaar mee is. Ze gaat nu aan zichzelf denken en voor zichzelf kiezen. Waarschijnlijk heeft ze al veel te lang met jouw nukken geleefd en is de emmer nu definitief overgelopen.

Of dat helemaal zo klopt weet ik niet. Maar het verhaal is nogal positief van jouw kant. Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. En ik geloof ook niet dat je je gedrag zal verbeteren.

Zoals je hier reageert ben je nogal vol van je eigen gelijk. En juist dat helpt niet in zo'n relatie.

Tijd voor jullie beiden om een nieuw leven te starten zonder elkaar. Zonder afhankelijkheid.
Whatever...
pi_176362390
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als zijn diagnose klopt, is het eerder zijn borderline die probeert haar terug te manipuleren.

Hoewel ik mij afvraag of de diagnose wel juist is. Want hij leek heel stabiel binnen de relatie en borderliners zijn allesbehalve stabiel binnen een relatie. Die houden het geen 14 jaar uit.
TS heeft gesteld dat hij alleen borderline heeft en geen andere stoornissen.

Wel las zijn vriendin, om TS beter te begrijpen, een boek over het loskomen van mensen met narcisme.

Later zei TS dat dat boek een misverstand was. Lijkt me dat de vriendin van TS behoorlijk goed op de hoogte is van TS en zijn gedrag. En dat de psychiater, die dat boek aanraadde, narcisme ziet in het gedrag van TS.
pi_176363106
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

TS heeft gesteld dat hij alleen borderline heeft en geen andere stoornissen.

Wel las zijn vriendin, om TS beter te begrijpen, een boek over het loskomen van mensen met narcisme.

Later zei TS dat dat boek een misverstand was. Lijkt me dat de vriendin van TS behoorlijk goed op de hoogte is van TS en zijn gedrag. En dat de psychiater, die dat boek aanraadde, narcisme ziet in het gedrag van TS.
Als er een narcist op FOK zit ben jij het in ieder geval. Wat ben jij negatief ingesteld zeg. Nee ik heb geen narcisme, gelukkig niet. Trekjes wel, maar er zijn tientallen narcistische trekken, dat betekend niet dat je een narcist bent. Daarvoor moet je aan een aantal punten voldoen.

Het boek is inderdaad een misverstand. Daarom dat ze ook zo schrok toen ik vertelde dat ik geen narcist ben (staat ook op papier vanuit de GGZ). Boek is trouwens aan de kant gegooid door haar zelf.
pi_176363112
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef Spanky78 het volgende:
Ik vermoed dat ze er achter is dat jullie relatie voor haar weinig brengt maar haar wel heel veel kost in energie, plezier en zelfvertrouwen.

Ze is bezig afscheid te nemen van de relatie en vindt dat moeilijk. Maar ik verwacht dat ze er echt klaar mee is. Ze gaat nu aan zichzelf denken en voor zichzelf kiezen. Waarschijnlijk heeft ze al veel te lang met jouw nukken geleefd en is de emmer nu definitief overgelopen.

Of dat helemaal zo klopt weet ik niet. Maar het verhaal is nogal positief van jouw kant. Dat geloof ik eerlijk gezegd niet. En ik geloof ook niet dat je je gedrag zal verbeteren.

Zoals je hier reageert ben je nogal vol van je eigen gelijk. En juist dat helpt niet in zo'n relatie.

Tijd voor jullie beiden om een nieuw leven te starten zonder elkaar. Zonder afhankelijkheid.
Je hebt de update niet gelezen, toch bedankt voor je reactie.
pi_176363133
quote:
4s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als zijn diagnose klopt, is het eerder zijn borderline die probeert haar terug te manipuleren.

Hoewel ik mij afvraag of de diagnose wel juist is. Want hij leek heel stabiel binnen de relatie en borderliners zijn allesbehalve stabiel binnen een relatie. Die houden het geen 14 jaar uit.
Diagnose is juist. We zijn er juist 4 jaar mee bezig geweest om het vastgesteld te krijgen. Ik was erg vaak stabiel, omdat zij het zo goed begreep en ik altijd op mijn gemak was binnen de relatie. Belangrijkste bij een borderliner is toch wel het afvlakken van emoties en zorgen dat er niet teveel heftige dingen gebeuren.
pi_176363191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:19 schreef AnoniemH het volgende:

Ik snap je maar die angst heeft zij gek genoeg ook. Dat kwam eruit na haar laatste gesprek althans, zo vertelde ze. Die bom komt niet meer, daarvoor hebben we nu allebei hulp.
Maar dat geloof je zelf toch niet? Jij bent als een schoothondje terug gekomen, omdat zij het kennelijk 'nog een keer dan wel weer proberen'. Maar in die angstige 5 weken dat jullie verwijderd waren ben jij niet bezig geweest met iets aan je zelf te doen. En het ziet er naar uit dat dat nu ook niet het geval is.
Of je nu wel of niet werk krijgt ligt niet echt ten grondslag van dat hele probleem. Maar jij hebt constant het idee dat dat de oplossing is.

In die crisistijd merkte een andere user ook al op dat of je er nu goed of slecht uit kwam, je sowieso iets aan jezelf moet doen. Het manipulatieve gedrag laat zien hoe onzeker je bent. Je gunt haar geen eigen mening, want het is allemaal onder eigen invloed. Nu die psycholoog kennelijk jou er wel bij wil betrekken schijnt je ook 180 graden te zijn gedraait daar over. Eerst wilde je die nog even gaan bezoeken om zogenaamd een goed woordje voor jezelf te spreken omdat die natuurlijk het helemaal verkeerd had.

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Wat ik bedoel, zoal ook deze alinea hierboven is dat er NIKS is verandert. Helemaal niets aan jou. In hetzelfde geval kan je over een aantal dagen/weken weer in dezelfde situatie zitten waar het dus weer aan je gaat zitten vreten. Waar je weer in grote paniek probeert haar te sturen. Je bent tot dusver weinig opgeschoten en hebt het geluk aan je zijde gehad.
Het heeft altijd aan anderen gelegen en nooit aan jezelf. En ik zou, als je daadwerkelijk voor in de eerste plaats jezelf en in de tweede plaats je vriendin/ex een beter persoon wilt zijn je wat meer zelfstandiger opstellen. Ook wat pro-actiever. Zodat als wanneer je vriendin je weer app-je stuurt met dat ze het fijn dat je de vaatwasser hebt opgeruimd je juist boos moet zijn op jezelf. En net zo vaak die vaatwasser bijvoorbeeld eens op gaat ruimen zodat ze er geen flikker meer om geeft.

Het gaat om je eigen gezondheid en hoe mentaal stabiel je er in wilt staan. Dat je voorbereid en voor jezelf de dingen goed op een rij hebt. Want dat is er allemaal nog steeds niet.

Hebben jullie bijvoorbeeld ook al uitgesproken hoe het met de dieren moet? Gewoon als backup plan, voor het geval dat. Want die vraag heb jij constant ontweken. En dat is het typische gedrag wat je tot nu toe nog steeds hebt gedaan, ook in je 'vrolijke' dagen.
pi_176363269
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:36 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar dat geloof je zelf toch niet? Jij bent als een schoothondje terug gekomen, omdat zij het kennelijk 'nog een keer dan wel weer proberen'. Maar in die angstige 5 weken dat jullie verwijderd waren ben jij niet bezig geweest met iets aan je zelf te doen. En het ziet er naar uit dat dat nu ook niet het geval is.
Of je nu wel of niet werk krijgt ligt niet echt ten grondslag van dat hele probleem. Maar jij hebt constant het idee dat dat de oplossing is.

In die crisistijd merkte een andere user ook al op dat of je er nu goed of slecht uit kwam, je sowieso iets aan jezelf moet doen. Het manipulatieve gedrag laat zien hoe onzeker je bent. Je gunt haar geen eigen mening, want het is allemaal onder eigen invloed. Nu die psycholoog kennelijk jou er wel bij wil betrekken schijnt je ook 180 graden te zijn gedraait daar over. Eerst wilde je die nog even gaan bezoeken om zogenaamd een goed woordje voor jezelf te spreken omdat die natuurlijk het helemaal verkeerd had.

[..]

Wat ik bedoel, zoal ook deze alinea hierboven is dat er NIKS is verandert. Helemaal niets aan jou. In hetzelfde geval kan je over een aantal dagen/weken weer in dezelfde situatie zitten waar het dus weer aan je gaat zitten vreten. Waar je weer in grote paniek probeert haar te sturen. Je bent tot dusver weinig opgeschoten en hebt het geluk aan je zijde gehad.
Het heeft altijd aan anderen gelegen en nooit aan jezelf. En ik zou, als je daadwerkelijk voor in de eerste plaats jezelf en in de tweede plaats je vriendin/ex een beter persoon wilt zijn je wat meer zelfstandiger opstellen. Ook wat pro-actiever. Zodat als wanneer je vriendin je weer app-je stuurt met dat ze het fijn dat je de vaatwasser hebt opgeruimd je juist boos moet zijn op jezelf. En net zo vaak die vaatwasser bijvoorbeeld eens op gaat ruimen zodat ze er geen flikker meer om geeft.

Het gaat om je eigen gezondheid en hoe mentaal stabiel je er in wilt staan. Dat je voorbereid en voor jezelf de dingen goed op een rij hebt. Want dat is er allemaal nog steeds niet.

Hebben jullie bijvoorbeeld ook al uitgesproken hoe het met de dieren moet? Gewoon als backup plan, voor het geval dat. Want die vraag heb jij constant ontweken. En dat is het typische gedrag wat je tot nu toe nog steeds hebt gedaan, ook in je 'vrolijke' dagen.
Natuurlijk heb ik die 5 weken weldegelijk wat gedaan. Mijn eigen psycholoog zit hier en NEE ik ga niet ergens anders WEER alles opnieuw vertellen met WEER een andere psycholoog. Dat begrijp je zelf ook wel denk ik? Ik heb hier een dossier en dergelijke. Hier een behandeling etc. En er staan al afspraken gepland.
pi_176363301
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als er een narcist op FOK zit ben jij het in ieder geval. Wat ben jij negatief ingesteld zeg. Nee ik heb geen narcisme, gelukkig niet. Trekjes wel, maar er zijn tientallen narcistische trekken, dat betekend niet dat je een narcist bent. Daarvoor moet je aan een aantal punten voldoen.
Narcisme heeft niets met negatief ingesteld zijn te maken. Eerder met onzekerheid en een opgeklopt zelfbeeld, en je kan niet ontkennen dat jij dat niet hebt.

Hoe je zelf denkt over jezelf en jullie relatie, staat mijlenver af van de werkelijkheid.

Je noemde jezelf een zeer intelligent persoon. Maar moet solliciteren op ongeschoold werk, wordt niet aangenomen, en is overal binnen afzienbare tijd weer vertrokken. Je vriendin verdient de kost en jij hebt nog niet eens een uitkering aangevraagd. En wat je in het huishouden doet is minimaal.

En dan kom je ook nog erg wantrouwend en jaloers op mij over. En manipulatief hoe je haar weer binnen probeert te krijgen.

Ja, het klinkt allemaal hard. Maar het is niet dat je er niets mee kan. Werk aan jezelf. Ik heb het idee dat je vriendin de afgelopen tijd meer aan haarzelf gewerkt heeft dan jij.
pi_176363356
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:41 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Narcisme heeft niets met negatief ingesteld zijn te maken. Eerder met onzekerheid en een opgeklopt zelfbeeld, en je kan niet ontkennen dat jij dat niet hebt.

Hoe je zelf denkt over jezelf en jullie relatie, staat mijlenver af van de werkelijkheid.

Je noemde jezelf een zeer intelligent persoon. Maar moet solliciteren op ongeschoold werk, wordt niet aangenomen, en is overal binnen afzienbare tijd weer vertrokken. Je vriendin verdient de kost en jij hebt nog niet eens een uitkering aangevraagd. En wat je in het huishouden doet is minimaal.

En dan kom je ook nog erg wantrouwend en jaloers op mij over. En manipulatief hoe je haar weer binnen probeert te krijgen.

Ja, het klinkt allemaal hard. Maar het is niet dat je er niets mee kan. Werk aan jezelf. Ik heb het idee dat je vriendin de afgelopen tijd meer aan haarzelf gewerkt heeft dan jij.
Narcisme heeft met heel veel dingen te maken. Ook met negatief ingesteld zijn etc. Het is een enorm grote stoornis. Dat ik 2-3 dingetjes daarvan heb maakt mij geen narcist ;)

Ook heb je qua financien het topic niet goed teruggelezen. Begin daar eens mee voor je begint te roepen.
pi_176363384
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik die 5 weken weldegelijk wat gedaan. Mijn eigen psycholoog zit hier en NEE ik ga niet ergens anders WEER alles opnieuw vertellen met WEER een andere psycholoog. Dat begrijp je zelf ook wel denk ik? Ik heb hier een dossier en dergelijke. Hier een behandeling etc. En er staan al afspraken gepland.
Jammer. Heel jammer. Dat wordt over een aantal weken/maanden toch weer ellende.
pi_176363417
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:46 schreef Deckard het volgende:

[..]

Jammer. Heel jammer. Dat wordt over een aantal weken/maanden toch weer ellende.
Hoe dat zo? Denk je dat we voor de lol nu beide geholpen worden? Dat is nog nooit gebeurd he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')