pi_7471405
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waar wil jij dan in een politiek café over praten?

Of Melkert een leatherboy is... (Wat ik wel geloof...)
pi_7471439
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Of Melkert een leatherboy is... (Wat ik wel geloof...)

Nee, dat is belangrijk voor zijn politieke carrière
Maar het zou idd wel kunnen. Hij ziet er saai uit, maar stille wateren hebben diepe gronden
Zijn er nog meer van zulke roddels? Pim die wel erg gek was op zijn hondjes, of Dijkstal die rare dingen met zijn sax deed?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_7471508
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:01 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee, dat is belangrijk voor zijn politieke carrière
Maar het zou idd wel kunnen. Hij ziet er saai uit, maar stille wateren hebben diepe gronden
Zijn er nog meer van zulke roddels? Pim die wel erg gek was op zijn hondjes, of Dijkstal die rare dingen met zijn sax deed?

Ik weet niet of je het debat destijds bij Fons de Poel (KRO = RK dus...) gezien hebt? Daaruit werd iig wel duidelijk dat Pim "a thing" had voor Melkert. Natuurlijk wel alles in het geheime... Maar eigenlijk vond Melkert het ook wel spannend om in matrozenpak voor Pim te paraderen heb ik gehoord in de bedrijfstamtam van de PvdA... Eh mondje dicht hierover hè...
pi_7471533
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het debat destijds bij Fons de Poel (KRO = RK dus...) gezien hebt? Daaruit werd iig wel duidelijk dat Pim "a thing" had voor Melkert. Natuurlijk wel alles in het geheime... Maar eigenlijk vond Melkert het ook wel spannend om in matrozenpak voor Pim te paraderen heb ik gehoord in de bedrijfstamtam van de PvdA... Eh mondje dicht hierover hè...

Naja, dan had Melkert meteen zijn meester gevonden voor wie hij lekker slaafje kon spelen
pi_7471563
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Naja, dan had Melkert meteen zijn meester gevonden voor wie hij lekker slaafje kon spelen

Dat was ook het idee van Pim... Hij wilde slechts 1 regeerperiode MP zijn en daarna zich terugtrekken op een landgoed van Mens, samen met zijn slaaf Ad...
pi_7471601
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat was ook het idee van Pim... Hij wilde slechts 1 regeerperiode MP zijn en daarna zich terugtrekken op een landgoed van Mens, samen met zijn slaaf Ad...

Maar de grote vraag is, nu zijn meester er niet meer is, wat is Adje nu in Washington aan het doen, en met wie?
pi_7471627
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar de grote vraag is, nu zijn meester er niet meer is, wat is Adje nu in Washington aan het doen, en met wie?

Goeie vraag... het schijnt, maar de mensen op TRU kunnen daar meer over zeggen, dat Adje inmiddels kennis heeft gemaakt met Trent Lott...
pi_7471638
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goeie vraag... het schijnt, maar de mensen op TRU kunnen daar meer over zeggen, dat Adje inmiddels kennis heeft gemaakt met Trent Lott...

Hij heeft ook een stagiaire met een sigaar in haar kut, maar daar kijkt hij niet naar om, schijnt...
  zaterdag 21 december 2002 @ 22:47:44 #34
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_7472330
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is wel kroegpraat in het kwadraat...
Biertjuh? (Hoe is het op #filosofie...?)
  zaterdag 21 december 2002 @ 22:57:05 #36
11923 I.R.Baboon
pi_7472345
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Biertjuh? (Hoe is het op #filosofie...?)

Geen idee. Ik ben er ook wel eens niet namelijk.
pi_7472422
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Geen idee. Ik ben er ook wel eens niet namelijk.

Uitgerekend nu...?
pi_7472430
Ga 'ns kijken dan...
  zaterdag 21 december 2002 @ 23:03:36 #39
11923 I.R.Baboon
pi_7472478
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:01 schreef Ryan3 het volgende:
Ga 'ns kijken dan...
Heb jij redenen waarom jij er niet naar binnen wilt?

Ik voel me niet echt in een #filosofie-mood. Wat dat dan ook moge zijn.

pi_7472527
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:03 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Heb jij redenen waarom jij er niet naar binnen wilt?

Als RG er niet is...
quote:
Ik voel me niet echt in een #filosofie-mood. Wat dat dan ook moge zijn.
Tja, zonder RG... Er is een leuke topic op C&H verschenen...
pi_7481186
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Aaahhh.... Trent Lott!!

(ik moet toch maar eens wat vaker in TRU kijken!)

pi_7481204
Ik hang trouwens even een foto van Melanie Schultz van Haegen-Maas Geesteranus aan de muur, tenslotte is in haar topic het idee voor dit politiek café geboren...

zondag 22 december 2002 @ 16:22:40 #43
23255 snickel
Merry Newyear
pi_7481218
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aaahhh.... Trent Lott!!

(ik moet toch maar eens wat vaker in TRU kijken!)

Is dat niet die vent van de Republikeinen die het had over het racistische verleden van de Verenigde Staten?
---Spelfouten zijn bewust niet gecorrigeerd. Dit voor mensen die het verbeteren hiervan tot levenstaak zien. ---
pi_7481245
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:22 schreef snickel het volgende:

[..]

Is dat niet die vent van de Republikeinen die het had over het racistische verleden van de Verenigde Staten?

Owja, da's waar.... http://nu.nl/news.jsp?n=90503&c=22

Ik ben niet zo'n grote volger van alle details van de buitenlandse politiek. De hoofdlijnen weet ik wel, maar alle namen die overal een rol spelen vergeet ik meestal. In tegenstelling tot de Nederlandse politiek.

zondag 22 december 2002 @ 16:30:01 #45
23255 snickel
Merry Newyear
pi_7481308
quote:
Op zondag 22 december 2002 16:24 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Owja, da's waar.... http://nu.nl/news.jsp?n=90503&c=22

Ik ben niet zo'n grote volger van alle details van de buitenlandse politiek. De hoofdlijnen weet ik wel, maar alle namen die overal een rol spelen vergeet ik meestal. In tegenstelling tot de Nederlandse politiek.

Nja, ik heb het ook meer per ongeluk gelezen en onthouden
---Spelfouten zijn bewust niet gecorrigeerd. Dit voor mensen die het verbeteren hiervan tot levenstaak zien. ---
pi_7481986
* zodiakk hangt ook maar posters op voor de wat ouderen in dit café.

Misschien ook leuk om wat eigen koosnaampjes te verzinnen voor de politici van vandaag. Hieronder wat voorbeelden van het verleden

Bijnamen van politici

• De jurist van de Heilige Landstichting (Dries van Agt als politiek opponent van Den Uyl)
  • Het orakel van Ljouwert (Hans Wiegel als oud-VVD-leider, toen hij commissaris der koningin in Friesland was)
  • De Raspoetin van het noorden (Max van den Berg als voorzitter van de PvdA eind jaren zeventig-begin jaren tachtig, nadat hij eerder bekendheid had gekregen als wethouder voor stadsontwikkeling in Groningen)
  • De doctorandus uit Buitenveldert (Joop den Uyl als politiek opponent van Van Agt)
  • De Lenin van Voorschoten (Piet Bukman als eerste voorzitter van het CDA, die geen verdeeldheid toestond)
  • Het bakkertje uit Best (Broos van Erp, het VVD-Kamerlid dat sterk voor de belangen van de middenstand opkwam)
  • De Stalin van de Koninginnegracht (Dian van Leeuwen als voorzitter van de VVD in het begin van jaren negentig die met ijzeren hand regeerde)
  • De sfinx van Wassenaar (Louis Beel als vice-voorzitter van de Raad van State, die vrijwel steeds als informateur van naoorlogse kabinetten optrad)
  • De leeuw van Glenn Eagles (Hans van Mierlo als minister van defensie in het tweede kabinet-Van Agt, nadat hij tijdens een Navo-top in het Schotse Glenn Eagles zijn Amerikaanse ambtgenoot Casper Weinberger op de rand van diens bed gezeten won voor de 'dubbele nuloptie' in het rakettenconflict met de Sovjet-Unie)
  • De sfinx van Overveen (Carl Romme als KVP-fractieleider die in de jaren vijftig op de achtergrond aan de touwtjes van de rooms-rode samenwerking trok)
  • Als suggestie:

• De Arbeidersplayboy uit Amsterdam, Wouter Bos
  • De beer uit Oss, Jan Marijnissen
  • De econoom uit Enkhuizen, Gerrit Zalm
  • De Groene Aardappel, Femke Halsema
  •   zondag 22 december 2002 @ 18:13:46 #47
    15602 MaoTseTung
    "The Chairman"
    pi_7482737
    Komen ze van netwerk in de dierentuin, om te kijken wat de dieren willen stemmen.

Dus die man eerst naar de ijsberen, om te vragen wat ze willen stemmen.

Nou, zegt die Ijsbeer, wij gaan VVD stemmen, ik heb een bontjas, met vrouw heeft een bontjas, me kinderen ook, dus het wordt VVD.

Gaat'ie daarna naar de Ossen toe.

Nou, zegt die Oss, ik ben een werkdier, me vrouw ook, en me kinderen zullen het ook wel worden, dus wij gaan PvdA stemmen.

Gaatie daarna naar de Krokodillen toe, zegtie krokodil, wij gaan LPF stemmen, dus die gast vraagt waarom dan.

Zegtie krokodil, nou ik heb een grote bek, me vrouw ook, en me kinderen ook !

[b]Rood, roder, roodst.[/b]
    pi_7488285
    quote:
    Op zondag 22 december 2002 17:18 schreef zodiakk het volgende:
  • De beer uit Oss, Jan Marijnissen

• De worstedraaier uit Oss
  • Maorijnissen
  • pi_7488310
    * komt binnenwandelen
    Meer zelfbeschikking voor iedereen.
    pi_7488342
    quote: