abonnement Unibet Coolblue
pi_176394847
Want snel oversteken gaat niet meer :P
pi_176394869
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Joh? Misschien heb ik dat verkeerd aan ze uitgelegd dan? Dus als ik de volgende keer vraag of ze die koppeling willen finetunen moet dat opgelost zijn?
Dat vinden ze prachtig bij die scooterzaak, kunnen ze je mooi van alles aansmeren ''want dat wijf hep er toch geen verstand van''
pi_176394882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Joh? Misschien heb ik dat verkeerd aan ze uitgelegd dan? Dus als ik de volgende keer vraag of ze die koppeling willen finetunen moet dat opgelost zijn?
Gewoon zeggen dat je vindt dat de koppeling te laat pakt en of ze dus andere veertjes kunnen plaatsen zodat je eerder van je plek af komt en gewoon fatsoenlijk wheelies kan poppen. Het is een 4-takt dus hij heeft koppel zat om dat toerental van het aangrijppunt te verlagen.
pi_176394884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:00 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Dat vinden ze prachtig bij die scooterzaak, kunnen ze je mooi van alles aansmeren ''want dat wijf hep er toch geen verstand van''
Nja dat weten ze ook. Maar heb nog nooit het idee gehad dat ze mij extra wilde laten betalen. Met die Zip ook goede prijs en ze hebben ook vaak dingen gratis gedaan.
pi_176394888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:00 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je vindt dat de koppeling te laat pakt en of ze dus andere veertjes kunnen plaatsen zodat je eerder van je plek af komt en gewoon fatsoenlijk wheelies kan poppen. Het is een 4-takt dus hij heeft koppel zat om dat toerental van het aangrijppunt te verlagen.
Oke :) Ja zei tegen ze dat er niet gelijk vandoor gaat :P
pi_176394983
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oke :) Ja zei tegen ze dat er niet gelijk vandoor gaat :P
We kunnen ook nog verder openschroeven en de primaire en secundaire vertanding aanpassen. Dan kan je ook gewoon al die begrenzers eraf gooien zodat je meer pk hebt maar hou je de topsnelheid laag zodat je al dat vermogen om kan zetten in acceleratie. .. Wheelies poppen!
pi_176395008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:04 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

We kunnen ook nog verder openschroeven en de primaire en secundaire vertanding aanpassen. Dan kan je ook gewoon al die begrenzers eraf gooien zodat je meer pk hebt maar hou je de topsnelheid laag zodat je al dat vermogen om kan zetten in acceleratie. .. Wheelies poppen!
Dat wil ik niet :P Hij is nog niet eens opgevoerd dus ben nu veilig voor de rollerbank. Niet dat ik daar ooit op ben geweest.
pi_176395161
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat wil ik niet :P Hij is nog niet eens opgevoerd dus ben nu veilig voor de rollerbank. Niet dat ik daar ooit op ben geweest.
Volgens mij meet een rollerbank nog steeds alleen de snelheid toch? Dus al heb je 20 PK, als hij niet harder gaat dan 35 zit je goed, pas je de tandwielen (want er zit stiekem toch iets van een versnellingsbak in, dat is een tandwiel vanaf je krukas (primair) en een tandwiel op je achteras (secundair) ) aan.. maar dat is je halve scooterblok uitelkaar en ook niet goedkoop.

Ik denk dat je, of weet sowieso zeker, dat je met andere koppelingsveertjes al een heel eind komt, alleen ken ik dat apparaat niet dus ik weet niet hoe de variateur daar weer op aansluit. Als dat beide aangepast moet worden en eigenlijk geen setup bekend is (dus uitgezocht moet worden = finetuning) dan kunnen ze je daar ook mee naaien of dat je gewoon veel geld kwijt bent.

Onderdelen zijn de kosten niet, veertjes en rolletjes kosten niet zoveel en iemand die weet hoe het moet en het gereedschap heeft vervangt zoiets binnen een half uur. Het is even een kwestie van weten welke veertjes en hoeveel gram rolletjes je nodig hebt om dat ding lekker van zijn plek te laten komen.
pi_176395228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:12 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Volgens mij meet een rollerbank nog steeds alleen de snelheid toch? Dus al heb je 20 PK, als hij niet harder gaat dan 35 zit je goed, pas je de tandwielen (want er zit stiekem toch iets van een versnellingsbak in, dat is een tandwiel vanaf je krukas (primair) en een tandwiel op je achteras (secundair) ) aan.. maar dat is je halve scooterblok uitelkaar en ook niet goedkoop.

Ik denk dat je, of weet sowieso zeker, dat je met andere koppelingsveertjes al een heel eind komt, alleen ken ik dat apparaat niet dus ik weet niet hoe de variateur daar weer op aansluit. Als dat beide aangepast moet worden en eigenlijk geen setup bekend is (dus uitgezocht moet worden = finetuning) dan kunnen ze je daar ook mee naaien of dat je gewoon veel geld kwijt bent.

Onderdelen zijn de kosten niet, veertjes en rolletjes kosten niet zoveel en iemand die weet hoe het moet en het gereedschap heeft vervangt zoiets binnen een half uur. Het is even een kwestie van weten welke veertjes en hoeveel gram rolletjes je nodig hebt om dat ding lekker van zijn plek te laten komen.
Ingewikkeld verhaal dit :P

Maar volgende keer als ik ga zal ik het vragen. Bedoeling is ook dat ik naar Thailand ga en ze hadden mij al gewaarschuwd dat die accu dat waarschijnlijk ook niet overleefd.

Wat eigenlijk wel bizar is.
pi_176395268
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ingewikkeld verhaal dit :P

Maar volgende keer als ik ga zal ik het vragen. Bedoeling is ook dat ik naar Thailand ga en ze hadden mij al gewaarschuwd dat die accu dat waarschijnlijk ook niet overleefd.

Wat eigenlijk wel bizar is.
Hoe bedoel je niet overleefd? Je neemt dat ding mee, of hij blijft thuis en ze bedoelen lang stil staan? Als hij lang stil staat dan koppel je die accu toch gewoon af.
pi_176395302
Ik zal trouwens morgen eens even in de "scene" duiken om te kijken of er setups bekend zijn voor dat blokje om hem wat sneller te laten optrekken. Dan weet je wat je er in moet laten stoppen.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 januari 2018 @ 20:17:26 #138
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_176395303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:16 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Hoe bedoel je niet overleefd? Je neemt dat ding mee, of hij blijft thuis en ze bedoelen lang stil staan? Als hij lang stil staat dan koppel je die accu toch gewoon af.
Ik denk dat ze dan zichzelf elektrocuteert :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_176395329
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dan zichzelf elektrocuteert :X
Welnee, voor de rest altijd 1 ding onthouden en dat is nooit alleen de + op de accu. Dus loskoppelen is eerst + en dan - en aansluiten is eerst - en dan +. Simpel.
pi_176395683
Nu heb ik zin om een scooter te kopen :')
pi_176395778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:16 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Hoe bedoel je niet overleefd? Je neemt dat ding mee, of hij blijft thuis en ze bedoelen lang stil staan? Als hij lang stil staat dan koppel je die accu toch gewoon af.
Ja hij zou dan 4 a 6 weken stilstaan.... En dan moet ik die accu gaan loskoppelen. Ik weet hoe ik gas geef en moet remmen :{
pi_176395794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:17 schreef YokiKloon het volgende:
Ik zal trouwens morgen eens even in de "scene" duiken om te kijken of er setups bekend zijn voor dat blokje om hem wat sneller te laten optrekken. Dan weet je wat je er in moet laten stoppen.
Cool :D
pi_176395866
Sowieso moet je een scooter van een paar maanden toch wel gewoon 6 weken stil kunnen laten staan.
pi_176395893
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso moet je een scooter van een paar maanden toch wel gewoon 6 weken stil kunnen laten staan.
Liever niet, en dan maakt het niet uit of hij een paar maanden of een paar jaar oud is.
pi_176395915
Bewegende onderdelen moeten blijven bewegen jeweetz
pi_176395928
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja hij zou dan 4 a 6 weken stilstaan.... En dan moet ik die accu gaan loskoppelen. Ik weet hoe ik gas geef en moet remmen :{
Accu zit ongetwijfeld bereikbaar onder een afdekklepje onder je zadel, en anders sowieso echt wel bereikbaar. Ring- of steeksleuteltje 10 of 12 en dan eerst de + en dan de 1, twee moertjes.. that's it. Aansluiten in omgekeerde volgorde. Je kent toch vast wel iemand die eens een stuk gereedschap in zijn of haar handen heeft gehad? Dit is echt niet iets waar je een speciaal geleide G voor hoeft te zijn hoor.
pi_176395969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:36 schreef YokiKloon het volgende:

[..]

Accu zit ongetwijfeld bereikbaar onder een afdekklepje onder je zadel, en anders sowieso echt wel bereikbaar. Ring- of steeksleuteltje 10 of 12 en dan eerst de + en dan de 1, twee moertjes.. that's it. Aansluiten in omgekeerde volgorde. Je kent toch vast wel iemand die eens een stuk gereedschap in zijn of haar handen heeft gehad? Dit is echt niet iets waar je een speciaal geleide G voor hoeft te zijn hoor.
Ja en moet je zon druppellader hebben toch?
pi_176395977
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:35 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Liever niet, en dan maakt het niet uit of hij een paar maanden of een paar jaar oud is.
Ja vind ik raar :P
pi_176396008
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso moet je een scooter van een paar maanden toch wel gewoon 6 weken stil kunnen laten staan.
Geen enkele accu vind leeglopen fijn. Sportwagens zetten ze ook onder stroom als ze in de garage staan.. krijg je tegenwoordig de spullen voor bij en alles.
pi_176396037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja en moet je zon druppellader hebben toch?
Als hij leeg is wel. Maar als je hem loskoppelt gaat hij niet zo snel leeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')