Nee het is waaifaai.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit draaien ze nu opeens elke dag op StuBru
Het is wel goed uitgesproken als wiefie.
Denk dat dat te hoog gegrepen is voor hem.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 21:02 schreef YokiKater het volgende:
En hier is het antwoord op zijn vraag. https://github.com/vanhoefm/krackattacks-scripts
Deze ken ik helemaal niet. Wel leukquote:
ripquote:Op zondag 14 januari 2018 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou mijn scooter is vannacht overleden
Wat dan? En er zit toch nog gewoon garantie op?quote:Op zondag 14 januari 2018 19:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou mijn scooter is vannacht overleden
Ja. Hij start niet meer. Licht gaat aan maar thats it .....quote:Op zondag 14 januari 2018 19:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat dan? En er zit toch nog gewoon garantie op?
Nou, naar die scooterwinkel ermee dan. Want het kan een aantal dingen zijn. Kan je meteen vragen of ze iets kunnen doen met rolletjes en veertjes zodat hij beter optrekt.quote:Op zondag 14 januari 2018 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:
En dat accu icoontje blijft ook branden
Ja zal ze morgen bellen of ze em komen halen. Altijd wat met die klote dingen....quote:Op zondag 14 januari 2018 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, naar die scooterwinkel ermee dan. Want het kan een aantal dingen zijn. Kan je meteen vragen of ze iets kunnen doen met rolletjes en veertjes zodat hij beter optrekt.
Cool!quote:Op maandag 15 januari 2018 18:10 schreef Yasmin23 het volgende:
VOlgens mij heeft mijn bovenbuurman een trampoline gekocht?
Ga vragenquote:Op maandag 15 januari 2018 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
nah ... wtf is die aan het doen. Touwtje springen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |