abonnement Unibet Coolblue
pi_176344732
Wat een heerlijke aflevering weer _O-

Met die opgezette hond als toppunt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zondag 7 januari 2018 @ 15:11:53 #77
87554 Cee
Welluk?
pi_176345950
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke aflevering weer _O-

Met die opgezette hond als toppunt :D
Ik dacht eerst dat dat beest gewoon verstijfd stil stond voor al die vreemde televisiemensen in huis en dat ie op het punt stond HAP in een van hun kuiten te bijten want zo'n kutkeffertje is het wel en toen en toen...
Nou ja, toen schoten er tranen in mijn ogen. _O-
pi_176346317

Het doet me denken aan een crematorium.


Twee jaar verder en nog steeds containers aan het verven - en zichzelf.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2018 @ 15:34:39 #79
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176346394
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Open dan daarna op twitter ff de #ikvertrek echt _O_
Godsakker zeg :X ......net teruggekeken.....

Man man man, de container leeggeroofd......ipv dat ze twee containers met de deuren tegen elkaar zetten(er zit maar aan 1 kant een opening in zo'n container)
En dan 'scheet' en 'schat' de hele tijd :r :r en af en toe was zij gewoon niet te verstaan..
Heb wel dubbel gelegen om alle commentaren hier en op twitter ^O^ _O_ Ge-wel-dig!!
Waar gaan ze alles van betalen trouwens want ze lijken alweer blut terwijl ze het terrein nog in moeten richten :?
Volgende keer hoop ik weer live mee te lezen :Y
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176346448
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:34 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Godsakker zeg :X ......net teruggekeken.....

Man man man, de container leeggeroofd......ipv dat ze twee containers met de deuren tegen elkaar zetten(er zit maar aan 1 kant een opening in zo'n container)
En dan 'scheet' en 'schat' de hele tijd :r :r en af en toe was zij gewoon niet te verstaan..
Heb wel dubbel gelegen om alle commentaren hier en op twitter ^O^ _O_ Ge-wel-dig!!
Waar gaan ze alles van betalen trouwens want ze lijken alweer blut terwijl ze het terrein nog in moeten richten :?
Volgende keer hoop ik weer live mee te lezen :Y
Dat ze ze niet met de deuren tegen elkaar aan zetten, snap ik wel. Hun hele hebben en houwen zat er in, ze wilden er af en toe wat uit kunnen pakken. Meeste van hun kleding zat er ook in.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2018 @ 15:46:43 #81
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176346596
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:38 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Dat ze ze niet met de deuren tegen elkaar aan zetten, snap ik wel. Hun hele hebben en houwen zat er in, ze wilden er af en toe wat uit kunnen pakken. Meeste van hun kleding zat er ook in.
Nee oke, snap ik(dat ging meer op voor de containers waar ze niks uit nodig hadden).
Voor de andere containers; Die zet je toch niet onbeheerd in de middle of nowhere....in Bonaire.....Iets met kat op het spek binden.. :')
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176346690
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:46 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Nee oke, snap ik(dat ging meer op voor de containers waar ze niks uit nodig hadden).
Voor de andere containers; Die zet je toch niet onbeheerd in de middle of nowhere....in Bonaire.....Iets met kat op het spek binden.. :')
Dat vroegen wij ons ook al af, hoe ze dat konden doen. :X
pi_176346713
Die containers stonden er volgens mij ook een jaar :?
pi_176347185
Hoe hoog is zo'n schadevergoeding?
pi_176347187
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:11 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat dat beest gewoon verstijfd stil stond voor al die vreemde televisiemensen in huis en dat ie op het punt stond HAP in een van hun kuiten te bijten want zo'n kutkeffertje is het wel en toen en toen...
Nou ja, toen schoten er tranen in mijn ogen. _O-
Ik dacht precies hetzelfde _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 januari 2018 @ 16:23:12 #86
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_176347313


[ Bericht 100% gewijzigd door Van_Poppel op 07-01-2018 16:23:17 ]
pi_176347361
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan een crematorium.

[ afbeelding ]
Twee jaar verder en nog steeds containers aan het verven - en zichzelf.
Ik zou een t-shirtje aan doen als ik die kerel was. :')
pi_176347567
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan een crematorium.
Aan hem te zien is het dat ook.
Allemachtig :X
pi_176347616
Misschien die mensen aanraden om Nivea te smeren ipv Croma :')
pi_176348382
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:18 schreef jevl het volgende:
Hoe hoog is zo'n schadevergoeding?
180k

toch?
  zondag 7 januari 2018 @ 17:24:42 #91
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_176348402
Instant klassieker dit. Deze aflevering had ALLES!

Vooral lekker investeren voordat je ook maar enige zekerheid hebt.

Wel een goed stel, ik heb geen onvertogen woord naar elkaar gehoord. Ze zijn wel echt blij met elkaar en zitten compleet op dezelfde golflengte. #magookgezegdworden
pi_176349758
Simpele mensen hebben de halve wereld. Al die troep kopen, zonder een idee te hebben of je het wel kwijt kan. Zelfs een kindertekening van je golfbaan maken terwijl je geen idee hebt van de grootte van je perceel.

Nu dat stukje grond er is zal het wel loslopen allemaal (afhankelijk van de lokatie). Hoop dat de voorwaarden voor het pachten wel gunstig zijn, zie het ook wel gebeuren dat het voor max 2 jaar is ofzo
  zondag 7 januari 2018 @ 18:40:45 #93
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_176349813
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 17:24 schreef Smash-it het volgende:

Wel een goed stel, ik heb geen onvertogen woord naar elkaar gehoord. Ze zijn wel echt blij met elkaar en zitten compleet op dezelfde golflengte. #magookgezegdworden
Jawel! Ik heb hem tegen haar horen zeggen: "Ik had nu ook gewoon lekker op m'n brug kunnen zitten"
pi_176350782
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 17:24 schreef Smash-it het volgende:
Instant klassieker dit. Deze aflevering had ALLES!

Vooral lekker investeren voordat je ook maar enige zekerheid hebt.

Wel een goed stel, ik heb geen onvertogen woord naar elkaar gehoord. Ze zijn wel echt blij met elkaar en zitten compleet op dezelfde golflengte. #magookgezegdworden
Die man was 'overgebleven', woonde nog bij zijn moeder en kwam toen toch nog aan de vrouw. Hij is veel te bang dat hij weer alleen overblijft en dus danst hij maar naar haar pijpen. Zo kwam het op mij over.
  † In Memoriam † zondag 7 januari 2018 @ 20:45:31 #95
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_176353198
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:37 schreef Bucketlist het volgende:
Nu dat stukje grond er is zal het wel loslopen allemaal (afhankelijk van de lokatie). Hoop dat de voorwaarden voor het pachten wel gunstig zijn, zie het ook wel gebeuren dat het voor max 2 jaar is ofzo
Of dat de pachtprijs hoger is dan ze aan inkomsten binnensprokkelen. :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_176353441
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:37 schreef Bucketlist het volgende:
Simpele mensen hebben de halve wereld. Al die troep kopen, zonder een idee te hebben of je het wel kwijt kan. Zelfs een kindertekening van je golfbaan maken terwijl je geen idee hebt van de grootte van je perceel.

Nu dat stukje grond er is zal het wel loslopen allemaal (afhankelijk van de lokatie). Hoop dat de voorwaarden voor het pachten wel gunstig zijn, zie het ook wel gebeuren dat het voor max 2 jaar is ofzo
Dat vind ik sowieso al vaak bij Ik Vertrek. Mensen die totaal onvoorbereid het avontuur ingaan, zonder geld, plan of onderzoek. En dan lukt het vaak toch. Stiekem een beetje jaloers op dat soort mensen, ik zou alles teveel willen voorbereiden en alles in controle willen houden en teveel zekerheid willen hebben. Ik zou zon stap daarom nooit wagen waarschijnlijk.

Wel sympathieke mensen gisteren maar man, als ze gewoon in Nederland waren gebleven totdat ze die schadevergoeding hadden gekregen. Dan hadden ze extra kunnen sparen want die man had zijn baan kunnen aanhouden. En belangrijker nog ze hadden degelijk onderzoek kunnen doen en pas emigreren als ze daadwerkelijk het stuk grond hadden. Had ze veel tijd, geld en ergernis gescheeld.
  zondag 7 januari 2018 @ 22:25:15 #97
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_176355834
Wat een types waren dit zeg :')

Echt waarom beginnen mensen hieraan :')
Oh.
pi_176356073
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan een crematorium.

[ afbeelding ]
Twee jaar verder en nog steeds containers aan het verven - en zichzelf.
Dat zal me een gezellige en uitnodigende entree worden voor de golfbaan. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_176356852
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 17:24 schreef Smash-it het volgende:
Instant klassieker dit. Deze aflevering had ALLES!

Vooral lekker investeren voordat je ook maar enige zekerheid hebt.

Wel een goed stel, ik heb geen onvertogen woord naar elkaar gehoord. Ze zijn wel echt blij met elkaar en zitten compleet op dezelfde golflengte. #magookgezegdworden
:D _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 8 januari 2018 @ 09:43:58 #100
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176360335
Je eigen dode hond op laten zetten _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')