abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 januari 2018 @ 13:33:54 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176343910
Heb de plottwist ongeveer al 10x teruggekeken. Wat een magisch moment. Beste eerste aflevering in jaren (naar mijn mening).
pi_176343913
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:12 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]

Duidelijk toch
Wat valt hier te zien?
  zondag 7 januari 2018 @ 14:10:49 #78
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_176344716
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:16 schreef Reismeis het volgende:
Toen Stine en Emilio voor de eerste keer naar Art belden, toen zei Art iets van: de coördinaten kloppen niet met de kaart of iets dergelijks. Maar dat was toch gewoon M18? Wat klopte er niet?
De coördinaten klopten niet met de andere kant. Dus je moet niet de coördinaten van Tiblisi op de andere kant gebruiken (althans, dat begreep ik eruit).
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_176345309
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:33 schreef fetX het volgende:
Heb de plottwist ongeveer al 10x teruggekeken. Wat een magisch moment. Beste eerste aflevering in jaren (naar mijn mening).
Kiev? Zei je Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

De oprechte manier van verrassing in de reactie doet me denken dat hij niet de Mol is.
pi_176345398
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bizarre aflevering :D

Ik vond het op zich wel matig dat sommige teams er zo lang over deden om te vertrekken. Jan + Jean-Marc hebben misschien wel een uur lang koffie gedronken
Ja dat was wel erg opvallend van Jan en Jean-Marc, terwijl zij als eerste de puzzel met Tbilisi hadden opgelost. Voor een Mol wel ideaal natuurlijk, minder tijd voor geld/jokers en een kleinere kans om de vliegtickets te vinden.
pi_176345511
In het molboekje viel me op dat 7 van de 10 kandidaten in Amsterdam wonen :') je hebt verder weinig aan deze info maar toch :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 7 januari 2018 @ 14:52:55 #82
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176345525
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:42 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kiev? Zei je Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

De oprechte manier van verrassing in de reactie doet me denken dat hij niet de Mol is.
Ik denk ook dat de Mol die opmerking gewoon totaal had genegeerd en Olcay de straatnaam had laten noemen :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  FOK!fotograaf zondag 7 januari 2018 @ 14:56:38 #83
364681 over_hedge
pi_176345601
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:47 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik niet eigenlijk. Hoe zouden ze dat dan moeten doen met de testen?
precies het zelfde als nu? Genen met de meeste foute antwoorden verliest :P Maakt niet uit of je nou 1 of 8 mollen hebt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_176345637
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:33 schreef fetX het volgende:
Heb de plottwist ongeveer al 10x teruggekeken. Wat een magisch moment. Beste eerste aflevering in jaren (naar mijn mening).
Eens. Zo ontzettend sterk in elkaar gezet. Echt iets wat ik totaal niet zag aankomen.
pi_176345701
De verrassing kwam ook omdat de hotelkamers er vrij identiek uit zagen, zelfs de shots in de hal. Nu zullen ze in elk van die landen wel een bepaalde keten hebben waar ze zijn gestationeerd maar toch _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 7 januari 2018 @ 15:03:03 #86
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_176345751
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:38 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik denk dat na 2 jaar op rij dit keer een vrouw de mol is, anders is het 3 keer op rij een man en moet het volgend jaar zeker een vrouw zijn. .. Ik zit op Stine, die wou wel heel graag Art bellen om zo geld uit de pot te kunnen halen.
Er is al eens 4 jaar achter elkaar een vrouwelijke mol geweest (en 3 keer op rij een mannelijke mol). En in totaal 1 vrouwelijke mol meer dan mannelijke mollen. Dus het zegt niet zoveel.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 7 januari 2018 @ 15:05:08 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_176345798
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een bizarre aflevering :D

Ik vond het op zich wel matig dat sommige teams er zo lang over deden om te vertrekken. Jan + Jean-Marc hebben misschien wel een uur lang koffie gedronken
Je zag de tijd niet steeds in beeld, dus de beelden die je ziet hoeven niks te zeggen. Misschien hebben ze meer beelden van Jan en Jean-Marc laten zien voor ze vertrokken dan van anderen, en waren zij toch degenen die het snelste vertrokken juist. Je weet het niet. Beelden kunnen ook in een andere volgorde uitgezonden zijn. Etc.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_176345897
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:16 schreef Reismeis het volgende:
Toen Stine en Emilio voor de eerste keer naar Art belden, toen zei Art iets van: de coördinaten kloppen niet met de kaart of iets dergelijks. Maar dat was toch gewoon M18? Wat klopte er niet?
Hij zei: 'De coordinaten van de stadskaarten wijken af van die op de gewone kaart'.
Omdat bij iedereen de kluis op M18 op de kaart moest staan, was het zo dat de cijfers en letters aan de boven/zijkant van de map niet bij iedereen hetzelfde waren. Misschien een hint dat ze op zoek moesten naar die coordinaten (WID M18)?
De stadscoordinaten op de map waren ook niet A t/m N of 1 t/m 20 ofzo, maar begonnen soms linksbovenaan met K, of met 13.

[ Bericht 6% gewijzigd door Wuwwa op 07-01-2018 15:14:55 ]
pi_176346179
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 13:34 schreef Protoplanet het volgende:

[..]

Wat valt hier te zien?
de mol teken die naar stine wijst.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176346467
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:00 schreef TheVulture het volgende:
De verrassing kwam ook omdat de hotelkamers er vrij identiek uit zagen, zelfs de shots in de hal. Nu zullen ze in elk van die landen wel een bepaalde keten hebben waar ze zijn gestationeerd maar toch _O_
Het weer verraadde het als enige :9 Maar fenomenale plottwist ja _O_
pi_176346755
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:42 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Kiev? Zei je Kiev? Wij zijn niet in Kiev, vriend!

De oprechte manier van verrassing in de reactie doet me denken dat hij niet de Mol is.
wie was het ook alweer?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176346789
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

wie was het ook alweer?
Ruben Hein
pi_176346910
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:09 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Hij zei: 'De coordinaten van de stadskaarten wijken af van die op de gewone kaart'.
Omdat bij iedereen de kluis op M18 op de kaart moest staan, was het zo dat de cijfers en letters aan de boven/zijkant van de map niet bij iedereen hetzelfde waren. Misschien een hint dat ze op zoek moesten naar die coordinaten (WID M18)?
De stadscoordinaten op de map waren ook niet A t/m N of 1 t/m 20 ofzo, maar begonnen soms linksbovenaan met K, of met 13.
Thanks! Nu ben ik wat wijzer. Ik snapte er niks van. Ging effe te snel.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:12:27 #94
403253 Meke
after all this time? always.
pi_176347085
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:39 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het weer verraadde het als enige :9 Maar fenomenale plottwist ja _O_
Haha ja achteráf zie je natuurlijk wel dat alle hotels een andere vloerbedekking hadden :+ En dat in Oekraïne zowel Russisch als westers schrift is en in Moskou alleen Russisch.. Maar dat is achteraf :D

Hoewel ik hem gisteren meteen nog eens heb gekeken en toen nog steeds best goed snapte dat je het niet zag haha :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_176347941
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ben jij ook zo iemand die op school zijn toetsen maakt van: oh ik heb nu al 3x achter elkaar c gekozen. Dan kan het nu vast niet nog een keer c zijn? :P
klopt, en bij die ene vraag waar je 6 keuzes had was het bijna altijd antwoord e
  zondag 7 januari 2018 @ 19:32:45 #96
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176351135
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha ja achteráf zie je natuurlijk wel dat alle hotels een andere vloerbedekking hadden :+ En dat in Oekraïne zowel Russisch als westers schrift is en in Moskou alleen Russisch.. Maar dat is achteraf :D

Hoewel ik hem gisteren meteen nog eens heb gekeken en toen nog steeds best goed snapte dat je het niet zag haha :D
Dat van die hotels had gekund (dat ze in verschillende hotels verspreidt over de stad zaten).

Heb hem net nog even gekeken en achteraf valt het wel op dat je een auto met KZ kenteken ziet bij Ruben en Olcay, terwijl de mensen er bij de andere duos anders uitzagen (bij Simone en Bella zie je duidelijk dat het wel iets van Armeens moet zijn, qua huidskleur; en Loes en Ron lopen langs de receptiebalie en je ziet duidelijk een Russische man daar staan). Denk dat ik voortaan maar gelijk op het grote (tv) scherm moet kijken :')

Verder viel me op dat Loes en Stine ontzettende problemen hadden met info doorgeven via de telefoon of gewoon telkens de telefoon willen uitzetten, Jan die besluit om Tbilisi voor zich te houden (wat vooral Simone en Bella bijna de kop kost) en Olcay met haar tasje en de ambitie om een buikdanseres te worden _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_176351631
Op een gegeven moment vraagt Ron aan Simone of ze elkaar niet moeten opzoeken in de stad. Maar Simone geeft dan als antwoord dat ze maar twee uur hebben en dat ze gewoon moeten samenwerken. Is dat omdat ze als mol niet "de klapper" wil vrijgeven en dus er niet op door wil waar iedereen nu eigenlijk is?
pi_176351652
quote:
17s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha ja achteráf zie je natuurlijk wel dat alle hotels een andere vloerbedekking hadden :+ En dat in Oekraïne zowel Russisch als westers schrift is en in Moskou alleen Russisch.. Maar dat is achteraf :D

Hoewel ik hem gisteren meteen nog eens heb gekeken en toen nog steeds best goed snapte dat je het niet zag haha :D
Bij het weer stelde ik wel meteen vragen. Jan liep in t-shirt rond en ander koppel had een jas aan en daar had het geregend. Maar dat neem je ook even voor lief doordat het wel enorme steden zijn bv :9
  zondag 7 januari 2018 @ 20:37:14 #99
2681 Dave
Aardig op drave
pi_176352945
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:00 schreef TheVulture het volgende:
De verrassing kwam ook omdat de hotelkamers er vrij identiek uit zagen, zelfs de shots in de hal. Nu zullen ze in elk van die landen wel een bepaalde keten hebben waar ze zijn gestationeerd maar toch _O_
Euh, net teruggekeken, de gangen hadden allemaal andere vloerbedekking en deuren, dus je had al na 1 minuut kunnen weten dat het verschillende hotels zijn. Het was me al wel opgevallen dat de hotelkamers verschilden van elkaar - maar had toen nog niet door dat ze in verschillende landen zaten.

Ah, dat zei Meke dus ook al. :7
:o)
pi_176353136
quote:
14s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:37 schreef Dave het volgende:

[..]

Euh, net teruggekeken, de gangen hadden allemaal andere vloerbedekking en deuren, dus je had al na 1 minuut kunnen weten dat het verschillende hotels zijn. Het was me al wel opgevallen dat de hotelkamers verschilden van elkaar - maar had toen nog niet door dat ze in verschillende landen zaten.

Ah, dat zei Meke dus ook al. :7
Achteraf is het inderdaad niet zo moeilijk, maar het punt is meer dat je er helemaal niet mee bezig bent dat ze misschien weleens in verschillende landen zouden kunnen zitten. Dan let je niet op dat soort dingen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')