abonnement Unibet Coolblue
pi_176614524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 09:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het staat niet voor niets tussen aanhalingstekens.
Het heeft er wel voor gezorgd dat er een hoop in geinvesteerd is.

[..]

Zo zwaar pump&dump vind ik het niet als je kijkt naar het verloop van de stijging. Ja er is ineens heel veel geld in gegaan, maar de dump vond ik wel meevallen. Tot begin deze week natuurlijk, maar toen ging alles onderuit. Inmiddels is er alweer een redelijke stijging geweest.

Hoe je het ook wend of keert, het is een goede vorm van marketing gebleken. Iets waar het steeds meer om draait in de crypto wereld.
Ik snap dat je je coin blijft verdedigen, blijkbaar heb je er veel geld inzitten. Ik zou zeggen, blijf er in geloven!
pi_176632607
Voor mijn gevoel draaide deze coin de laatste paar maanden vooral op "binnenkort wraith boyssssss" en nu dat punt geweest is zie ik hem vooral als een gegarandeerde flatline? Heb ik het mis?
Ga weg
  zondag 21 januari 2018 @ 01:33:00 #78
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_176647305
Alle munten zijn op het moment aan het Flatlinen . elk munt dat ik op het moment heb zijn stabiel .
Beetje saai :-(
pi_176649402
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 01:33 schreef Kuifje774 het volgende:
Alle munten zijn op het moment aan het Flatlinen . elk munt dat ik op het moment heb zijn stabiel .
Beetje saai :-(
XVG staat op $.10, na die betaalde shoutout van John zat ie in een flinke moon maar nu zie je de ware potentie :')
  maandag 22 januari 2018 @ 14:39:17 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176673793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 17:03 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik snap dat je je coin blijft verdedigen, blijkbaar heb je er veel geld inzitten. Ik zou zeggen, blijf er in geloven!
Gast, ik heb er 16 euro in zitten omdat ik voor de gein een shitcoin wilde hebben.
Inmiddels is die investering 400 euro waard. Hij is natuurlijk al veel meer waard geweest en ik had toen moeten uitchecken, maar niet gedaan.

Verder vraag ik me af waar jij uit op maakt dat ik hem probeer te verdedigen.
Ik kijk alleen naar feiten. Pump&dump betekent over het algemeen dat hij heel snel omhoog gaat en bijna naar hetzelfde niveau weer zakt.
De stijging heeft gewoon te maken met een goede marketing "stunt". Verder wil dat helemaal niet zeggen dat ik heilig in "mijn" coin geloof.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 januari 2018 @ 18:35:34 #81
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_176699094
Weet iemand wat hiermee bedoeld word?

https://vergeblog.com/
  dinsdag 23 januari 2018 @ 20:54:00 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_176703033
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 26 januari 2018 @ 22:52:27 #83
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_176769394
Groeten,

ik ben Luck Light, Verge Telegram Community Manager en Growth Hacker op het Verge Core Marketing Team.
Bedankt voor deze gelegenheid. Ik doe al meer dan een jaar onderzoek naar Verge. Verge is afgelopen oktober 3 geworden.
Verge begon als een vork van Peercoin met de POS eruit gescheurd en POW met vijf toegevoegde
algen , tot de rebranding van februari 2017 stond het bekend als Dogecoin Dark.

Sunerok was een poolmanager van mijnen voordat hij Verge startte, hij keek naar de code van deze crypto's en
wilde iets beters maken, iets dat Satoshi Nakamoto's droom van een crypto
voor dagelijks gebruik voor iedereen zou vervullen , ondersteund door de Bitcoin-winkel met waarde. Hij noemde het Dogecoin Dark omdat hij een plezier wilde opbouwen
gemeenschap vergelijkbaar met wat Dogecoin op dat moment was, maar maak het donker, maak het privé, want hij had 20 jaar
ervaring met online beveiligingssystemen en veiligheid staat gelijk aan privacy.

Hij herschiep het naar Verge als een symbool van wat het zou worden, een fakkel van digitale vrijheid, zij die deze
berm hadden, zouden de autoriteit hebben om hun eigen financiële vrijheid te creëren, zonder zich zorgen te maken over inbeslagname, controle
of belastingheffing van enige andere autoriteit. XVG is de crypto-software die wordt gebruikt op de Verge Blockchain.

Toen het marketingteam van Verge begon op aug. 2017, sloot ik me meteen aan en was erg enthousiast om betrokken te raken bij de
mensen achter Verge, aangezien ik het al leuk vond om mensen te ontmoeten in een community die erg gepassioneerd waren over
deze crypto. Van de vele ideeën die we hebben bestormd, was er een idee om John McAfee zover te krijgen dat hij tweet over Verge om
de herkenning in de cryptomarkt te vergroten. We wisten dat vanwege zijn roem en expertise we veel profijt konden hebben van
zijn goedkeuring. Dus presenteerden we een idee van de gemeenschap met de Verge tipbot op Twitter om hem wat XVG-
geschenken te sturen, zodat hij ze kon gebruiken en tweeten over Verge. Gemeenschap stuurde hem meer dan 100.000 XVG in kleine
geschenken van veel mensen, maar helaas zei hij dat hij het niet kon accepteren. Dus een gebruiker genaamd XVG Whale, die een groot
aandeel had in het bouwen van het volgende van Verge op Twitter, ging een ontmoeting met McAfee en meer met hem te delen over Verge
en het nieuwe Wraith-protocol dat in ontwikkeling was.

Fast forward drie maanden en McAfee was uitgenodigd om op de Larry en Joe show op YouTube te staan, we
waren allemaal erg enthousiast omdat we weten dat L & J grote Berm-supporters waren en hem zouden gaan vragen wat hij
van Verge vond. Hoewel sommigen beweren dat de resulterende prijsstijging na het interview en de daaropvolgende tweets die volgden
allemaal te danken waren aan McAfees goedkeuring van Verge, omdat "legitieme privacytechnologie" meer aan de prijsstijging ligt
dan dat, was Verge ongeveer tien dagen verwijderd van het vrijgeven van de volgende fase van WP en was onlangs te zien in
de zon en drie Forbes-artikelen, een Italiaanse een Franse en een Engelse. Er was ook een Elliot-golfpatroonvorming
in aanvulling op de volledige crypto-marktkap tot meer dan $ 800B vlak voor Kerstmis, droegen deze factoren allemaal bij
aan een enorme 30x waardestijging. De resulterende correctie van deze nieuwe all time high in value was ongeveer -60%.

Verge heeft nu een harde vork gemaakt op 23 januari en heeft officieel Wraith Protocol 4.0 volledig geïmplementeerd, waardoor Verge de
eerste privacy-optionele crypto is, met anonieme transacties toegestaan ​​via een grootboek. We hebben nu vijf dagen voor
iedereen om de portefeuilles bij te werken tot het laatste dat de nieuwe codebase ondersteunt. We zijn verheugd dat deze overgang
voor 30 januari is voltooid, wanneer de Koreaanse beurzen weer op de markt verschijnen nu er een grote Koreaanse beurs opgestart is
ruilt meer dan 25% van alle XVG op de markt. Dit zou voor Groge een grote kans moeten zijn om te groeien met de hele
markt, aangezien de handel in futures op Bitcoin volwassener wordt.

Wanneer RSK.co eerst op BTC actief is, zal Sunerok de mogelijkheid hebben om het aan de Verge-blockchain toe te voegen, dit
stelt alle gebruikers in staat om slimme contracten te maken die lijken op ETH en NEO, maar met het unieke voordeel
van het creëren van privacy-optionele tokens met behulp van WP. Nu WP volledig is geïmplementeerd, staan ​​Verge Core Marketing en mijn
gratis marketingteam, de XVG-ninja's, klaar om Verge de rest
van dit jaar en daarna naar nieuwe hoogten van grootsheid te brengen . We zullen ook aandachtig kijken naar de ontwikkeling van Tokenpay, Sunerok is hun blockchain
auditor en heeft hen geraadpleegd om hen te helpen bij het bouwen van een cryptokaart die XVG en andere crypto's opslaat die kunnen worden
gebruikt als een visump debitcard om op en offline te winkelen. Ze hebben een doel gesteld om hun kaart in december 2018 vrij te geven, tot die tijd blijft
Verge innoveren als een gedecentraliseerde open source crypto die door de community wordt ondersteund, geen premine, geen ICO,
geen air drop. Gewoon pure digitale waarde van de grass roots, altijd op de rand van grootheid.

Volg ons op twitter.com/XVGNinja

XVG Ninjas.jpg


https://vergefora.com/thr(...)k-light.79/#post-702
pi_176772370
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 22:52 schreef Kuifje774 het volgende:
Groeten,

ik ben Luck Light, Verge Telegram Community Manager en Growth Hacker op het Verge Core Marketing Team.
Bedankt voor deze gelegenheid. Ik doe al meer dan een jaar onderzoek naar Verge. Verge is afgelopen oktober 3 geworden.
Verge begon als een vork van Peercoin met de POS eruit gescheurd en POW met vijf toegevoegde
algen , tot de rebranding van februari 2017 stond het bekend als Dogecoin Dark.

Sunerok was een poolmanager van mijnen voordat hij Verge startte, hij keek naar de code van deze crypto's en
wilde iets beters maken, iets dat Satoshi Nakamoto's droom van een crypto
voor dagelijks gebruik voor iedereen zou vervullen , ondersteund door de Bitcoin-winkel met waarde. Hij noemde het Dogecoin Dark omdat hij een plezier wilde opbouwen
gemeenschap vergelijkbaar met wat Dogecoin op dat moment was, maar maak het donker, maak het privé, want hij had 20 jaar
ervaring met online beveiligingssystemen en veiligheid staat gelijk aan privacy.

Hij herschiep het naar Verge als een symbool van wat het zou worden, een fakkel van digitale vrijheid, zij die deze
berm hadden, zouden de autoriteit hebben om hun eigen financiële vrijheid te creëren, zonder zich zorgen te maken over inbeslagname, controle
of belastingheffing van enige andere autoriteit. XVG is de crypto-software die wordt gebruikt op de Verge Blockchain.

Toen het marketingteam van Verge begon op aug. 2017, sloot ik me meteen aan en was erg enthousiast om betrokken te raken bij de
mensen achter Verge, aangezien ik het al leuk vond om mensen te ontmoeten in een community die erg gepassioneerd waren over
deze crypto. Van de vele ideeën die we hebben bestormd, was er een idee om John McAfee zover te krijgen dat hij tweet over Verge om
de herkenning in de cryptomarkt te vergroten. We wisten dat vanwege zijn roem en expertise we veel profijt konden hebben van
zijn goedkeuring. Dus presenteerden we een idee van de gemeenschap met de Verge tipbot op Twitter om hem wat XVG-
geschenken te sturen, zodat hij ze kon gebruiken en tweeten over Verge. Gemeenschap stuurde hem meer dan 100.000 XVG in kleine
geschenken van veel mensen, maar helaas zei hij dat hij het niet kon accepteren. Dus een gebruiker genaamd XVG Whale, die een groot
aandeel had in het bouwen van het volgende van Verge op Twitter, ging een ontmoeting met McAfee en meer met hem te delen over Verge
en het nieuwe Wraith-protocol dat in ontwikkeling was.

Fast forward drie maanden en McAfee was uitgenodigd om op de Larry en Joe show op YouTube te staan, we
waren allemaal erg enthousiast omdat we weten dat L & J grote Berm-supporters waren en hem zouden gaan vragen wat hij
van Verge vond. Hoewel sommigen beweren dat de resulterende prijsstijging na het interview en de daaropvolgende tweets die volgden
allemaal te danken waren aan McAfees goedkeuring van Verge, omdat "legitieme privacytechnologie" meer aan de prijsstijging ligt
dan dat, was Verge ongeveer tien dagen verwijderd van het vrijgeven van de volgende fase van WP en was onlangs te zien in
de zon en drie Forbes-artikelen, een Italiaanse een Franse en een Engelse. Er was ook een Elliot-golfpatroonvorming
in aanvulling op de volledige crypto-marktkap tot meer dan $ 800B vlak voor Kerstmis, droegen deze factoren allemaal bij
aan een enorme 30x waardestijging. De resulterende correctie van deze nieuwe all time high in value was ongeveer -60%.

Verge heeft nu een harde vork gemaakt op 23 januari en heeft officieel Wraith Protocol 4.0 volledig geïmplementeerd, waardoor Verge de
eerste privacy-optionele crypto is, met anonieme transacties toegestaan ​​via een grootboek. We hebben nu vijf dagen voor
iedereen om de portefeuilles bij te werken tot het laatste dat de nieuwe codebase ondersteunt. We zijn verheugd dat deze overgang
voor 30 januari is voltooid, wanneer de Koreaanse beurzen weer op de markt verschijnen nu er een grote Koreaanse beurs opgestart is
ruilt meer dan 25% van alle XVG op de markt. Dit zou voor Groge een grote kans moeten zijn om te groeien met de hele
markt, aangezien de handel in futures op Bitcoin volwassener wordt.

Wanneer RSK.co eerst op BTC actief is, zal Sunerok de mogelijkheid hebben om het aan de Verge-blockchain toe te voegen, dit
stelt alle gebruikers in staat om slimme contracten te maken die lijken op ETH en NEO, maar met het unieke voordeel
van het creëren van privacy-optionele tokens met behulp van WP. Nu WP volledig is geïmplementeerd, staan ​​Verge Core Marketing en mijn
gratis marketingteam, de XVG-ninja's, klaar om Verge de rest
van dit jaar en daarna naar nieuwe hoogten van grootsheid te brengen . We zullen ook aandachtig kijken naar de ontwikkeling van Tokenpay, Sunerok is hun blockchain
auditor en heeft hen geraadpleegd om hen te helpen bij het bouwen van een cryptokaart die XVG en andere crypto's opslaat die kunnen worden
gebruikt als een visump debitcard om op en offline te winkelen. Ze hebben een doel gesteld om hun kaart in december 2018 vrij te geven, tot die tijd blijft
Verge innoveren als een gedecentraliseerde open source crypto die door de community wordt ondersteund, geen premine, geen ICO,
geen air drop. Gewoon pure digitale waarde van de grass roots, altijd op de rand van grootheid.

Volg ons op twitter.com/XVGNinja

XVG Ninjas.jpg

https://vergefora.com/thr(...)k-light.79/#post-702
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 27 januari 2018 @ 01:56:51 #85
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:10:44 #86
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:46:55 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176878849
quote:
Als ieder ander ga ik graag naar het toilet. Maar bovenstaande heeft een behoorlijk "wij van wc-eend" effect. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  FOK!fotograaf donderdag 1 februari 2018 @ 10:17:20 #88
145146 Andyy
pi_176879261
Ff m'n Verge dumpen denk ik
pi_176880418
Verkoop je XVG, koop TRX.

Geen dank.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:33:28 #90
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
  donderdag 8 februari 2018 @ 12:21:16 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177031968
Ok dus we gaan van anoniem naar de keuze voor anoniem of publiek.
Op zich best grappig. Betwijfel alleen de meerwaarde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 10 februari 2018 @ 09:08:19 #92
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_177074188
Tijd zal het leren. Ik houd het vast en merk het over een lange periode wel.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:55:17 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177127790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 09:08 schreef Kuifje774 het volgende:
Tijd zal het leren. Ik houd het vast en merk het over een lange periode wel.
Ik HODL ook wel.
Niet zo zeer omdat ik zo verschrikkelijk geloof in het product, maar vooral ook omdat ik ze gekocht heb toen ze helemaal geen drol waard waren en dus alles wat ik pak puur winst is en een sterke daling ik niet meer zie gebeuren. Tenzij de munt helemaal dood gaat natuurlijk. Dan zakt hij weg naar niets.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 13 februari 2018 @ 00:27:17 #94
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_177142655
We merken het vanzelf . Zo heb ik nog een aantal in mijn portefeuille ben in april/mei begonnen Heb een deel laten uitbetalen. zodat ik mijn eigen inleg terug heb.. Zal niets persoonlijks verliezen .
  dinsdag 13 februari 2018 @ 09:02:13 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177144936
Alleen wel jammer dat ik voor 15 euro toen der tijd 5000 stuks heb gekocht. Die waren op een gegeven moment iets van 800 euro waard. Toen had ik eigenlijk moeten verkopen. Maat van me heeft toen wel verkocht in een veel groter volume. Heeft nu net weer hetzelfde aantal terug gekocht. Mooie slag geslagen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_177187080


Ziet er veelbelovend uit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:36:46 #97
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_177206789
Klopt dat ziet het idd.
pi_177206942
Graf coin + Topic

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2018 15:43:59 ]
  donderdag 15 februari 2018 @ 15:48:40 #99
474804 Kuifje774
https://twitter.com/vergecurre
pi_177207099
Ik kan natuurlijk ook in 20 verschillende topics over Verge hebben? Lijkt me makkelijk omdat overzichtelijk te houden.

en om het een grafcoin te noemen heb je er niet echt in verdiept?
pi_177207279
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 15:48 schreef Kuifje774 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook in 20 verschillende topics over Verge hebben? Lijkt me makkelijk omdat overzichtelijk te houden.

en om het een grafcoin te noemen heb je er niet echt in verdiept?
:')
Beter gewoon niet hebben over deze graf coin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')