abonnement Unibet Coolblue
pi_176380487
Waarom niet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je niet op dat racistische gezeik zit te wachten? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176380579
Wat heeft een hoofddoek met ras te maken?
pi_176380612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 02:26 schreef JimmyDean het volgende:
Wat heeft een hoofddoek met ras te maken?
Islam/hoofddoek/Marokkanen/Turken/Islam, etc. Het zal allemaal wel dicht bij elkaar liggen.

Terechte beslissing als je eruit stapt, TS. Ik zou me ook niet met dat soort mensen willen encanailleren.
pi_176380646
quote:
16s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom niet gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je niet op dat racistische gezeik zit te wachten? :?
"Al de vrienden, en vriendinnetjes. Hoewel ik jullie allemaal geweldige gozers vind, ben ik moe om telkens dezelfde nonsense over de Islam te moeten lezen. Vandaar dat ik helaas moet mededelen dat ik de groepsapp ga verlaten. Ik wens jullie allen voor de rest een prettig en stressvrije leven.

Met vriendelijke groeten,

Bassie."
pi_176381567
Ik zit inmiddels nog in de appgroep, maar het etentje gepland voor februari is voor mij van de baan. Ik vind het serieus jammer dat sommige mensen hier zo zwart wit over denken en alles uitkramen (voornamelijk onzin) om maar hun gelijk te kunnen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')