abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:58:19 #151
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177060238
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:20 schreef piere het volgende:
Ik heb wel FWBs langere tijd gehad waar verder geen gevoelens bij kwamen kijken. Gewoon lol en lust. niets mis mee vind ik.
Precies, het kan dus wel.
En waren dat mensen die je al in real life kende? Of heb je ze on line leren kennen waarna het ‘meer’ is geworden? En waar vond je ze dan?
pi_177165513
Gewoon in de sportschool. Heb mijn fuckbuddy daar leren kennen. Soms sporten we samen, soms neuken in de sportschool. Soms een keertje uit eten, naar de bios of even de stad in. Soms een nachtje bij elkaar slapen. Verder dan dat eigenlijk niet. Ze appt wel regelmatig, alleen reageer ik dan weer niet of heel laat. Zie haar toch wel weer in de sportschool *)
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:31:25 #153
27929 piere
doe mij maar bier
pi_177171926
Mensen in real life en online. Destijds was dat nog bv via de kroeg en ICQ.
fok you ja!
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:34:43 #154
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177171980
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:31 schreef piere het volgende:
Mensen in real life en online. Destijds was dat nog bv via de kroeg en ICQ.
Ik heb nu diverse manieren geprobeerd maar ik kom niemand tegen hoor.
pi_177173431
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 09:34 schreef Obivion het volgende:

[..]

Dan moet het toch ergens fout gaan? Zelfs datingsites werken niet? of is het puur dat je seks wilt en verder niets?
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:24:13 #156
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177173880
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:03 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dan moet het toch ergens fout gaan? Zelfs datingsites werken niet? of is het puur dat je seks wilt en verder niets?
Ik heb vooralsnog geen zin (meer) in een vaste relatie. Het is dus echt friends with benefits. Ik heb ook diverse betere en mindere sites geprobeerd, zowel de gratis versies met beperkingen als ook de betaalde versie.
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:44:36 #157
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_177174257
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:24 schreef Obivion het volgende:

[..]

Ik heb vooralsnog geen zin (meer) in een vaste relatie. Het is dus echt friends with benefits. Ik heb ook diverse betere en mindere sites geprobeerd, zowel de gratis versies met beperkingen als ook de betaalde versie.
Ga anders een keer naar een parenclub. Als alleenstaande man betaal je vaak wat extra maar daar aan de bar kan je vaak prima mensen leren kennen. Ook al doe je die avond niets met ze, kan je vaak wel in een vrij informele setting over dat soort dingen praten. Die lui zetten vaak lust en liefde apart.
Ik ook.
pi_177174412
quote:
14s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:44 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ga anders een keer naar een parenclub. Als alleenstaande man betaal je vaak wat extra maar daar aan de bar kan je vaak prima mensen leren kennen. Ook al doe je die avond niets met ze, kan je vaak wel in een vrij informele setting over dat soort dingen praten. Die lui zetten vaak lust en liefde apart.
Je kan je wel voorstellen dat er een aardige drempel is voordat je aan zo een avontuur begint?
  woensdag 14 februari 2018 @ 11:53:08 #159
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_177174440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 11:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je kan je wel voorstellen dat er een aardige drempel is voordat je aan zo een avontuur begint?
Klopt. Die drempel is vrij hoog, maar als je die gehad hebt is het alleen maar leuk :Y
Ik ook.
pi_177175555
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef Tamilselvi het volgende:
Gewoon in de sportschool. Heb mijn fuckbuddy daar leren kennen. Soms sporten we samen, soms neuken in de sportschool. Soms een keertje uit eten, naar de bios of even de stad in. Soms een nachtje bij elkaar slapen. Verder dan dat eigenlijk niet. Ze appt wel regelmatig, alleen reageer ik dan weer niet of heel laat. Zie haar toch wel weer in de sportschool *)
Je deed mee aan zo'n rek en strek klasje waar je haar aan sprak?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177177423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:59 schreef Tamilselvi het volgende:
Ghehe als zij veel appt en jij haar negeert, duurt het vast niet heel lang meer voor er zich problemen voor gaan doen aan de nu zo mooie blauwe lucht voor jou.
  woensdag 14 februari 2018 @ 13:40:02 #162
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_177177548
quote:

[..]

Zie je er wel goed verzorgd en netjes uit?

Ik denk ook dat het moeilijker is als je je uiterlijk niet mee hebt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_177177573
quote:

[..]

Je moet ook gewoon een beetje geduldig zijn, denk ook niet dat vrouwen zo maar in zo'n constructie stappen. Uitgangspunt is toch vaak een ietwat serieuze inzet, wat dan niet helemaal werkt, maar wel goeie seks oplevert.

En misschien ben je te zinnig? Zoek gewoon eerst een klik en probeer vanuit daar verder te werken. Ze moet je als persoon leuk vinden.
pi_177178387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zie je er wel goed verzorgd en netjes uit?

Ik denk ook dat het moeilijker is als je je uiterlijk niet mee hebt.
Laten we eerlijk zijn, als het om lust gaat is dat juist veel moeilijker. Dan is het fysieke het belangrijkst dus ook de fysieke kenmerken.
pi_177185111
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 14:14 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, als het om lust gaat is dat juist veel moeilijker. Dan is het fysieke het belangrijkst dus ook de fysieke kenmerken.
Maar je kunt ook beide niet zo knap zijn.
pi_177186322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 19:48 schreef Riann het volgende:

[..]

Maar je kunt ook beide niet zo knap zijn.
Dan is het nog voor vrouwen makkelijker dan voor mannen denk. Mannen zijn toch wat minder zinnig als vrouwen. Best makkelijk om als vrouw boven je 'stand' seks te hebben.
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:14:15 #167
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_177187343
boven de 40..... schaam je?

Bijna geen enkele vrouw die zit te wachten op friends with benefits met een oude vent.. je meerwaarde op die leeftijd lijkt me juist volwassenheid en relatie ervaring (kunnen bouwen op elkaar in een relatie). Althans, mijn mening als jonge vrouw. Misschien dat de oudere dat wel zien zitten. Succes... tinder/ happn/ IC/ datingsites...
pi_177187584
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:14 schreef TheInnocent het volgende:

Bijna geen enkele vrouw die zit te wachten op friends with benefits met een oude vent.. je meerwaarde op die leeftijd lijkt me juist volwassenheid en relatie ervaring (kunnen bouwen op elkaar in een relatie). Althans, mijn mening als jonge vrouw. Misschien dat de oudere dat wel zien zitten. Succes... tinder/ happn/ IC/ datingsites...
Ligt er een beetje aan. Zijn genoeg jonge grietje die ervaring in bed ook wel waarderen en best een oude man zouden doen, maar dan moet TS nog kunnen dealen met alle problemen die de jonge meisjes hebben.

Daarnaast kan ik mij ook prima voorstellen dat er 40+ vrouwen zijn die in dezelfde situatie zitten als TS. Wel seks en een band willen, maar geen relatie.
  woensdag 14 februari 2018 @ 21:50:32 #169
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_177188589
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:20 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan. Zijn genoeg jonge grietje die ervaring in bed ook wel waarderen en best een oude man zouden doen, maar dan moet TS nog kunnen dealen met alle problemen die de jonge meisjes hebben.

Daarnaast kan ik mij ook prima voorstellen dat er 40+ vrouwen zijn die in dezelfde situatie zitten als TS. Wel seks en een band willen, maar geen relatie.
Nou, ik ken er geen enkele met een normale psyche die friends with benefits wil zijn met een 40 plusser.. ik bedoel misschien wel seks, maar niet vaker.. en dan zijn het meiden met daddy-issues.

En ja 40 plus vrouwen kunnen makkelijk een jongere friend with benefit regelen.. ik bedoel als het dan toch vooral om de seks gaat en af een toe kletsen.. gewoon gezellig.. no strings attached.. waarom dan een oude vent?
pi_177189836
quote:
1s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:50 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou, ik ken er geen enkele met een normale psyche die friends with benefits wil zijn met een 40 plusser.. ik bedoel misschien wel seks, maar niet vaker.. en dan zijn het meiden met daddy-issues.

En ja 40 plus vrouwen kunnen makkelijk een jongere friend with benefit regelen.. ik bedoel als het dan toch vooral om de seks gaat en af een toe kletsen.. gewoon gezellig.. no strings attached.. waarom dan een oude vent?
Daar gaat ook niemand met jou over praatten omdat jij keihard oordeelt en het afkeurt. Dat is helemaal jou mening, maar beweren dat iets niet bestaat omdat jouw kenniskring dat niet doet is een beetje kortzichtig. Niet iedereen die het met een 40+ heeft mentale problemen en niet elke 40+ is oud. Ik hoef juist die jonkies niet. Ben zelf 23 en daten met mannen onder de 25 is nooit een succes. Over het algemeen weten ietwat oudere mannen toch wat beter wat ze kunnen en hoe seks hoort te zijn en kun je er fatsoenlijk over praten. Nu zit er tussen 25 en 40 + een heel verschil, maar er zijn er genoeg die met een ietwat oudere man best een leuke tijd willen hebben.
pi_177190124
Je kunt misschien ergens op een datingsite een gescheiden 40+ vrouw vinden die eenzaam is.

Maar een jong lekker ding dat volop in het leven staat gaat niet gebeuren vrees ik ;)
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 15 februari 2018 @ 01:21:29 #172
474798 Obivion
Yes its me...
pi_177192746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 22:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Je kunt misschien ergens op een datingsite een gescheiden 40+ vrouw vinden die eenzaam is.

Maar een jong lekker ding dat volop in het leven staat gaat niet gebeuren vrees ik ;)
En wie heeft het hier over een jong ding dan...?
pi_177192790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 20:39 schreef Notnecessary het volgende:

[..]

Dan is het nog voor vrouwen makkelijker dan voor mannen denk. Mannen zijn toch wat minder zinnig als vrouwen. Best makkelijk om als vrouw boven je 'stand' seks te hebben.
WTF is zinnig :?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_177192896
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:52 schreef Obivion het volgende:
Beste allen,

Ik (man) ben de jongste niet meer, 40 plusser, en de relatie die ik bijna 20 jaar had is ten einde. Ik ben geen uitgaanstype en door onregelmatig werk is mij verbinden aan bv een (sport)vereniging of club geen optie. Ik overweeg om eens via internet op zoek te gaan naar leuk contact met een leuke vrouw. Friends with benefits. Dus niet enkel voor de seks maar ook vriendschap zonder een vaste relatie, want dat laatste heb ik voorlopig geen zin in. Ik heb al wat rondgeneusd op diverse sites maar ik weiger toch echt om (veel) geld te betalen voor contact met fake personen. Ik zoek iets waar ik echte dames kan leren kennen met dezelfde behoeftes. Wellicht dat jullie mij op weg kunnen helpen?
time-to-fap-gn-12089702.png
pi_177192979
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 21:14 schreef TheInnocent het volgende:

Wat een belachelijke reactie. Hoezo schaam je? Waarvoor?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')