abonnement Unibet Coolblue
pi_176321861

quote:
The adventure-filled past of the iconic scoundrel and everyone’s favorite Wookiee. The movie will explore the duo’s adventures before the events of Star Wars: A New Hope, including their early encounters with that other card-playing rogue from a galaxy far, far away, Lando Calrissian.
Releasedatum: 23 mei 2018


Clockwise from bottom left: co-director Christopher Miller, Woody Harrelson, Phoebe Waller-Bridge, Alden Ehrenreich as Han Solo, Emilia Clarke, Joonas Suotamo as Chewbacca, co-director Phil Lord, and Donald Glover as Lando Calrissian.

quote:
“Phil Lord and Christopher Miller are talented filmmakers who have assembled an incredible cast and crew, but it’s become clear that we had different creative visions on this film, and we’ve decided to part ways."

http://www.starwars.com/n(...)titled-han-solo-film

Lucasfilm is pleased to announce that Academy Award-winning filmmaker Ron Howard has been named director of the untitled Han Solo film.

http://www.starwars.com/n(...)titled-han-solo-film
pi_176323296
Dit gaat zo'n flop worden.
pi_176325838
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:54 schreef Deckard het volgende:
Dit gaat zo'n flop worden.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:16:45 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176325888
Alles na de originele trilogie is gewoonweg matig tot kut geweest.
Maar goed, het is Disney, dus het zal geld blijven opleveren ongeacht de kwaliteit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:46:33 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_176330466
Ben wel benieuwd naar de Lando van Donald Glover en de rol van Harrelson. Iets minder enthousiasme bij Alden Ehrenreich, die 2 andere acteurs met rare namen, Ansel Elgort en Taron Egerton, leken me betere keuzes. Op de vreselijke Emilia "ik kan alleen maar acteren met mijn wenkbrauwen" Clarke zit ik helemaal niet te wachten. Ik weet ook niet of Ron Howard nu echt past bij Star Wars, al helemaal niet om Lord & Miller te vervangen. Dat is een duo met een eigen, uitgesproken stijl vervangen door meneer dertien-in-een-dozijn.

Tot slot is de marketing-machine van Disney verdacht stil over deze film. Normaal gezien begint dat een jaar op voorhand al te draaien. Nu zitten we een dikke 4 maanden voor D-day en er is nog helemaal niets. Dat illustreert toch dat er ook intern nog een hoop onzekerheid is over de film. Nu kan een film ondanks al die shit nog steeds meevallen (World War Z was bijvoorbeeld een véél minder grote ramp dan verwacht), maar het zou desalniettemin niemand verbazen indien dit een misser blijkt te zijn.

Maar misschien duurt het zo lang omdat Howard de film echt volledig anders aan het invullen is, is Han Solo gewoon uit de film gegooid en wordt het stiekem een Lando-film. Dan zou het tenminste interessant kunnen zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 14:12:00 #6
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_176452555
Zin in!

Ik had eerst hele slechte voorgevoelens over de Disney-overname van Lucasfilm, maar tot nu toe leuke films en ieder jaar een nieuwe SW-productie _O_
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_176489559
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 14:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zin in!

Ik had eerst hele slechte voorgevoelens over de Disney-overname van Lucasfilm, maar tot nu toe leuke films en ieder jaar een nieuwe SW-productie _O_
Ik heb na de Disney overname alleen nog maar TFA en TLJ gezien, maar ik vind het vermakelijke films. Zeker TLJ.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 14 januari 2018 @ 12:15:12 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176496085
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ben wel benieuwd naar de Lando van Donald Glover en de rol van Harrelson. Iets minder enthousiasme bij Alden Ehrenreich, die 2 andere acteurs met rare namen, Ansel Elgort en Taron Egerton, leken me betere keuzes. Op de vreselijke Emilia "ik kan alleen maar acteren met mijn wenkbrauwen" Clarke zit ik helemaal niet te wachten. Ik weet ook niet of Ron Howard nu echt past bij Star Wars, al helemaal niet om Lord & Miller te vervangen. Dat is een duo met een eigen, uitgesproken stijl vervangen door meneer dertien-in-een-dozijn.

Tot slot is de marketing-machine van Disney verdacht stil over deze film. Normaal gezien begint dat een jaar op voorhand al te draaien. Nu zitten we een dikke 4 maanden voor D-day en er is nog helemaal niets. Dat illustreert toch dat er ook intern nog een hoop onzekerheid is over de film. Nu kan een film ondanks al die shit nog steeds meevallen (World War Z was bijvoorbeeld een véél minder grote ramp dan verwacht), maar het zou desalniettemin niemand verbazen indien dit een misser blijkt te zijn.

Maar misschien duurt het zo lang omdat Howard de film echt volledig anders aan het invullen is, is Han Solo gewoon uit de film gegooid en wordt het stiekem een Lando-film. Dan zou het tenminste interessant kunnen zijn.
Mijn twee cent: ik verwacht eigenlijk een film op een kleinere schaal. Minder episch en misschien wel met minder budget.

Ik kan me voorstellen dat Disney verschillende soorten Star Wars films wil proberen te maken. Kijken wat werkt en wat minder goed loopt.

Zo'n film kan trouwens prima uitvallen; groter is niet altijd beter.
(vaak eerder andersom)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_176496263
R1 was de beste film na de OT, hoop dat Solo van dat kaliber zal zijn, het gevaar is dat deze film ook afbraak zou kunnen doen aan het personage van Han.
  dinsdag 23 januari 2018 @ 10:19:16 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176689834
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:25 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
R1 was de beste film na de OT, hoop dat Solo van dat kaliber zal zijn, het gevaar is dat deze film ook afbraak zou kunnen doen aan het personage van Han.
Beste film, mwach, er rammelt genoeg aan. Het sluit wellicht het beste aan bij fantasietjes over de avonturen van vroeger van de nieuwe films. Maar dat vind ik vaak wel het bedrog van met nostalgia goggles naar de film gaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_176904915
Maandag de eerste Teaser/Trailer *O*
  zaterdag 3 februari 2018 @ 00:43:11 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_176918991
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:34 schreef lord_bono het volgende:
Maandag de eerste Teaser/Trailer *O*
*O* *O* *O*
  roze zaterdag 3 februari 2018 @ 00:45:28 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176919033
Heb er nog niet echt zin in ofzo. :')
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 10:26:53 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176922893
Eerst zien maar ik vrees voor fanpleasers.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 3 februari 2018 @ 14:09:48 #15
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176926862
Trailer komt online tussen 13:00 en 15:00 op maandag. ben benieuwd
pi_176927135
Heb liever dat ze deze schrappen en deel 9 een jaar eerder laten zien
  roze maandag 5 februari 2018 @ 01:25:02 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176962420
Your beauty never ever scared me.
pi_176964901
quote:
Visueel ziet het er al uitstekend uit _O_
  maandag 5 februari 2018 @ 07:53:37 #19
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176965068
Benieuwd naar de trailer vandaag...
  maandag 5 februari 2018 @ 09:21:28 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176965808
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 07:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Visueel ziet het er al uitstekend uit _O_
Dit. En geeft ook hoop voor andere projecten naast de basisepisodes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 5 februari 2018 @ 09:56:13 #21
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176966297
had de film dan Lando & Solo genoemd een Buddy Movie
  maandag 5 februari 2018 @ 14:31:54 #22
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176971342
meh

wat is dat toch iedere keer met 'beste piloot van het universum' willen worden.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:57:46 #24
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176971388
Ben benieuwd. Trailer is wat mij betreft wel OK.
(Maar ja, dat vond ik bij TPM ook ;) )
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 5 februari 2018 @ 14:59:14 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176971426
Ik zal wel te kinderlijk zijn ofzo, maar ik vind het echt weer een heerlijke trailer. Ik ben te onvolwassen om overal op te k*nkeren denk ik :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  roze maandag 5 februari 2018 @ 15:06:23 #26
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176971576
Nog steeds niet heel veel zin in maar ik ga vast wel weer naar de bioscoop.
Your beauty never ever scared me.
pi_176971984
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 14:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel te kinderlijk zijn ofzo, maar ik vind het echt weer een heerlijke trailer. Ik ben te onvolwassen om overal op te k*nkeren denk ik :').
Of gewoon volwassen :+

Moet ook zeggen dat het een prima trailer is! Na alles wat er over geschreven is hoop je toch op het beste.
pi_176972176
  maandag 5 februari 2018 @ 15:54:21 #29
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176972748
#NotMyHanSolo
  maandag 5 februari 2018 @ 15:56:16 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176972804
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:23 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Of gewoon volwassen :+

Moet ook zeggen dat het een prima trailer is! Na alles wat er over geschreven is hoop je toch op het beste.
Ik zie; star wars, the falcon, star destroyers, tie fighters en chewy. Wat heb ik nog meer nodig om het cool te vinden?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176973945
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zie; star wars, the falcon, star destroyers, tie fighters en chewy. Wat heb ik nog meer nodig om het cool te vinden?
fantasie
  maandag 5 februari 2018 @ 16:38:18 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176973952
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:37 schreef Deckard het volgende:

[..]

fantasie
Daar heb ik dus mensen voor, die de film maken :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176974002
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daar heb ik dus mensen voor, die de film maken :').
Oh, het ontbreekt een boel aan fantasie. Dat is wat ik duidelijk wil maken. Dit is een gewoon een flauwe trailer. Spreekt niet echt tot de verbeelding.
  maandag 5 februari 2018 @ 16:41:09 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_176974028
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oh, het ontbreekt een boel aan fantasie. Dat is wat ik duidelijk wil maken. Dit is een gewoon een flauwe trailer. Spreekt niet echt tot de verbeelding.
Oh, nou bij mij wel :).

Het ziet er gewoon lekker uit allemaal.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_176975075
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:40 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oh, het ontbreekt een boel aan fantasie. Dat is wat ik duidelijk wil maken. Dit is een gewoon een flauwe trailer. Spreekt niet echt tot de verbeelding.
Ik zie toch redelijk wat dingen die we nog niet hebben gezien in een Star Wars film, dus wat fantasie betreft zit het wel goed!
pi_176975101
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:54 schreef Deckard het volgende:
Dit gaat zo'n flop worden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 5 februari 2018 @ 17:46:12 #37
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176975314
Ik sla deze over, ga liever naar Deadpool 2 en Infinity War die in dezelfde maand ook uit komen.
  Donald Duck held maandag 5 februari 2018 @ 17:50:22 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_176975376
Ik vind het niet bij voorbaat niks, wil het zeker toch een kans geven.
Ben ook wel benieuwd wat de verklaring wordt voor de andere vorm van de millennium falcon.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 5 februari 2018 @ 18:07:14 #39
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_176975720
Fan-service: the movie.

Doet me eigenlijk aan Redlettermedia denken: "I recognized a Star Destroyer!! I clapped when I saw Lando!! The Falcon, the Falcon... .it's the Millennium Falcon!!!! I came in my pants when they showed Chewie!!!!!!! Remember Tie-Fighters?!?!!?? I know Star Wars!!!!!!"

Dat eindeloos uitmelken van nostalgische, herkenbare elementen begint wat triest te worden. Anderzijds kan je het de makers nauwelijks verwijten, aangezien The Last Jedi, die op zijn minst conceptueel wat afwijkt van de norm (en laat ons eerlijk zijn, die afwijking is al bij al relatief minimaal) al voor de nodige hysterie zorgde bij sommige "fans" omdat het niet hetzelfde herkauwde recept is dat ze kennen van vroeger.

Het zal uiteindelijk wel een degelijke film worden en alles wat memorabel zal zijn aan deze film, zullen zaken zijn die we al kenden (Falcon, Chewbacca, Lando, planeten die we al kenden, "verrassende" cameo's van Boba Fett of Jabba of zo) en al het nieuwe dat wordt geïntroduceerd, gaat niets voorstellen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 5 februari 2018 @ 18:45:25 #40
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176976452
quote:
99s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fan-service: the movie.

Doet me eigenlijk aan Redlettermedia denken: "I recognized a Star Destroyer!! I clapped when I saw Lando!! The Falcon, the Falcon... .it's the Millennium Falcon!!!! I came in my pants when they showed Chewie!!!!!!! Remember Tie-Fighters?!?!!?? I know Star Wars!!!!!!"

Dat eindeloos uitmelken van nostalgische, herkenbare elementen begint wat triest te worden. Anderzijds kan je het de makers nauwelijks verwijten, aangezien The Last Jedi, die op zijn minst conceptueel wat afwijkt van de norm (en laat ons eerlijk zijn, die afwijking is al bij al relatief minimaal) al voor de nodige hysterie zorgde bij sommige "fans" omdat het niet hetzelfde herkauwde recept is dat ze kennen van vroeger.

Het zal uiteindelijk wel een degelijke film worden en alles wat memorabel zal zijn aan deze film, zullen zaken zijn die we al kenden (Falcon, Chewbacca, Lando, planeten die we al kenden, "verrassende" cameo's van Boba Fett of Jabba of zo) en al het nieuwe dat wordt geïntroduceerd, gaat niets voorstellen.
Deels mee eens. Ik snap wel dat ze hiervoor kiezen want feitelijk zien we maar heeeul weinig van Solo in OT. Maar het is wel op safe gokken en zeikende fans van de OT oudgedienden teruglokken. Ik zou nieuwe verhalen binnen hetzelfde universum toejuichen iig. Niet dat die jankzakken dan stoppen met huilen...

Vooralsnog ziet het er prima uit, maar ik had ook prima zonder kunnen leven.

Zag ik nou een litteken op Solo's wang? Gezichtsaanpassing later?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_176977085
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Deels mee eens. Ik snap wel dat ze hiervoor kiezen want feitelijk zien we maar heeeul weinig van Solo in OT. Maar het is wel op safe gokken en zeikende fans van de OT oudgedienden teruglokken. Ik zou nieuwe verhalen binnen hetzelfde universum toejuichen iig. Niet dat die jankzakken dan stoppen met huilen...

Ik zou het ook zeker toejuichen. Maar stel dat ze nu ipv Rogue One en Solo, twee totaal onbekende nieuwe films hadden gemaakt. Dan had ik er geld op in durven zetten dat dezelfde klagende groep dan juist om vertrouwde nostalgische films had gevraagd. Je kunt het wat dat betreft niet goed doen in de ogen van een bepaalde groep fans.

Ook de vraag om bijvoorbeeld een Obi-Wan film snap ik wat dat betreft niet. Er is bekend hoe zijn tijd er tussen 3 en 4 uit zag, hoe wil je daar een spannende film van maken? :9
  maandag 5 februari 2018 @ 20:15:21 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176978394
Is dat bekend ja? Ik kan alleen op die zandplaneet al wel een avontuur of tig verzinnen.

Ik snap de roep om ouderwets aandoende films wel, ik snap alleen niet dat je dan alleen op oude karakters wil leunen. Maar die autistisch aandoend drammende groep fans wil eigenlijk gewoon Star Wars (sommige zelfs alleen de eerste film), terwijl ook Lucas begreep dat je niet eindeloos dat eerste stuk opnieuw kunt doen.

Wat ik aan de nieuwe lichting wel lastig vind is dat ze zo druk zijn. En dan heb ik het niet over set dressing en world building, maar puur het verteltempo. Ligt veel te hoog. Het mag wel een tandje langzamer. TLJ heeft rustige momenten maar eigenlijk veel te weinig. Alles buiten het eiland wordt meteen volgestouwd met actie en cameracuts.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 5 februari 2018 @ 20:18:52 #43
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176978475
Hier beide trailers gecombineerd:
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 21:04:04 #44
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177000353
Ze hadden het Lando moeten noemen

  woensdag 7 februari 2018 @ 09:29:01 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177008212
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Is dat bekend ja? Ik kan alleen op die zandplaneet al wel een avontuur of tig verzinnen.

Ik snap de roep om ouderwets aandoende films wel, ik snap alleen niet dat je dan alleen op oude karakters wil leunen. Maar die autistisch aandoend drammende groep fans wil eigenlijk gewoon Star Wars (sommige zelfs alleen de eerste film), terwijl ook Lucas begreep dat je niet eindeloos dat eerste stuk opnieuw kunt doen.

Wat ik aan de nieuwe lichting wel lastig vind is dat ze zo druk zijn. En dan heb ik het niet over set dressing en world building, maar puur het verteltempo. Ligt veel te hoog. Het mag wel een tandje langzamer. TLJ heeft rustige momenten maar eigenlijk veel te weinig. Alles buiten het eiland wordt meteen volgestouwd met actie en cameracuts.
Hij kreeg toch de opdracht van Yoda om zich te trainen in een bepaalde techniek/gave? Zijn oude meester Qui-Gon Jinn had die ontdekt of was daar al in getraind. Wat er op neer kwam dat hij terug zou komen uit de dood als een soort hologram. Wat we allemaal kennen.

Ik zou een film over Obi-Wan tussen 3 en 4 ook niet heel erg interessant vinden, denk ik. Er zullen ongetwijfeld nog wel verhalen over hem te bedenken zijn, maar wat nieuws zou ik wel toejuigen. Dat vond ik ook leuk aan Rogue One.

Een verhaal over een Jedi die veel meer in het verleden leeft zou ik mooier vinden. In de tijd dat de Jedi nog een gemeengoed waren. Ik zou het gaaf vinden. Helemaal los van de Skywalker verhalen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:32:16 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177008250
Ik vind de trailer wel ok.
Wel apart om een andere acteur als Solo te zien. Daar moet ik nog wel even aan wennen. Harrison Ford was wel een hele iconische Han Solo met zijn gezichtsuidrukkingen en manier van praten.

Het hoeft niet negatief te zijn, maar het is op zijn minst even wennen.

Dat de Falcon er anders uit ziet boeit me niet zo. Er zal wel een mooie reden voor bedacht worden waarom dat is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:48:39 #47
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177008469
Ze hadden ook gewoon Ingruber moeten hebben. Die kan tenminste een eind in de buurt komen.

En Komakie, je antwoordt meteen met waarom het nooit goed is: het moet nieuw zijn maar toch bekend. En dat is een heeeeel dun lijntje. Rogue One was een redelijke film hoor, maar eigenlijk ook wel fanpleaser tot en met, net zoals Solo.

Obi Wan zou een soort van Indiana Jones op Tattooine kunnen zijn, om maar iets te noemen, je gaat mij niet vertellen dat hij enkel heeft zitten mediteren.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:09:55 #48
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177008856
ben bang dat Lando van het scherm spat, en Solo niet veel gaat voor stellen.
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:11:45 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_177008892
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:32 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de trailer wel ok.
Wel apart om een andere acteur als Solo te zien. Daar moet ik nog wel even aan wennen. Harrison Ford was wel een hele iconische Han Solo met zijn gezichtsuidrukkingen en manier van praten.

Het hoeft niet negatief te zijn, maar het is op zijn minst even wennen.

Dat de Falcon er anders uit ziet boeit me niet zo. Er zal wel een mooie reden voor bedacht worden waarom dat is.
Ja, denk voornamelijk dat dat ding splinternieuw is en "gewoon" een vrachtschip, niets bijzonders. pas nadat Han en Chewie er jaren aan sleutelen wordt het de Falcon die we kennen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_177009034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, denk voornamelijk dat dat ding splinternieuw is en "gewoon" een vrachtschip, niets bijzonders. pas nadat Han en Chewie er jaren aan sleutelen wordt het de Falcon die we kennen.
Dit inderdaad, verder is de opening nu dicht/opgevuld met lading. Want dit is eigenlijk het principe van de Falcon als vrachtschip:
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:36:51 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177009288
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dit inderdaad, verder is de opening nu dicht/opgevuld met lading. Want dit is eigenlijk het principe van de Falcon als vrachtschip:
[ afbeelding ]
Voor hetzelfde geld zit dat gat nu dicht met een aerodynamische container. Al heeft dat nul toegevoegde waarde in de ruimte, maar het blijft een race.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177009299
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voor hetzelfde geld zit dat gat nu dicht met een aerodynamische container. Al heeft dat nul toegevoegde waarde in de ruimte, maar het blijft een race.
Ik vermoed dat het zoiets gaat worden inderdaad.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:45:52 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177011667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Ze hadden ook gewoon Ingruber moeten hebben. Die kan tenminste een eind in de buurt komen.

En Komakie, je antwoordt meteen met waarom het nooit goed is: het moet nieuw zijn maar toch bekend. En dat is een heeeeel dun lijntje. Rogue One was een redelijke film hoor, maar eigenlijk ook wel fanpleaser tot en met, net zoals Solo.
Tuurlijk wel man. Rare jongens hoor die Jedi :P
Ja het was misschien wel een fanpleaser, maar dan nog vond ik hem wel verfrissend. Vooral omdat het dingen van een iets andere kant bekeek. Een kant die we nog niet echt gezien hadden.

Ik denk dat dit ook best een leuke film kan worden. Je loopt er nu alleen wel tegen aan dat Harrison Ford gewoon een buiten gewoon acteur is met een hele specifieke manier van doen. Ze nemen daarin toch een risico. Kans is groot dat fans het zien als een verlochening van het bron materiaal. Sowieso een reactie die je natuurlijk gaat krijgen, hoe goed de film ook is.

Gewoon gaan zitten met een bak popcorn en de film beoordelen alsof je de bron niet kent werkt bij mij dan nog het beste. :)

quote:
Obi Wan zou een soort van Indiana Jones op Tattooine kunnen zijn, om maar iets te noemen, je gaat mij niet vertellen dat hij enkel heeft zitten mediteren.
Ik ben eerlijk gezegd gewoon zo langzamerhand wel een beetje klaar met die hele Skywalker saga en alles wat daar aan vast zit.
Ik zou het mooi vinden als er een hele andere tijd zou worden belicht. Maar wel met Jedi er in. Gewoon omdat ik daar te weinig van zie in de OT en de huidige trilogie. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 11 februari 2018 @ 14:44:42 #55
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177108469
deze trailer is veel beter Remixed Fan trailer

pi_177109929
Niemand kan Harrison Ford vervangen. Dus wat dat betreft is de film al gedoemd om te mislukken. Han Solo is dood, maar ondertussen zeulen ze alsnog met het lijk in ieder dorp om er iets aan te verdienen.
pi_177109972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:45 schreef Komakie het volgende:

Ik ben eerlijk gezegd gewoon zo langzamerhand wel een beetje klaar met die hele Skywalker saga en alles wat daar aan vast zit.
Ik zou het mooi vinden als er een hele andere tijd zou worden belicht. Maar wel met Jedi er in. Gewoon omdat ik daar te weinig van zie in de OT en de huidige trilogie. :P
zoals in the games met Knights of the old republic.
  zondag 11 februari 2018 @ 16:03:45 #58
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177110444
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:49 schreef Deckard het volgende:

[..]

zoals in the games met Knights of the old republic.
Ook als ze daarop verder gaan zullen er fans zijn die gaan huilen dat het niet klopt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177114083
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 16:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ook als ze daarop verder gaan zullen er fans zijn die gaan huilen dat het niet klopt.
Het was een voorbeeld hoe het ook kan, niet een verzoek om daarop te vervolgen.
  zondag 11 februari 2018 @ 19:38:33 #60
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177115663
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 18:34 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld hoe het ook kan, niet een verzoek om daarop te vervolgen.
Oh maar die roep is er wel...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177116567
  zondag 11 februari 2018 @ 21:01:53 #62
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177117569
Ik denk dat Harrison Ford wel kan vervangen worden, dat is uiteindelijk een heel beperkte acteur, maar ook met een geslaagde combinatie van een innemende grijns, charisma en zelfrelativering.

Men moet gewoon iemand zoeken met die eigenschappen, niet iemand die fysiek op Ford lijkt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_177118953
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Harrison Ford wel kan vervangen worden, dat is uiteindelijk een heel beperkte acteur, maar ook met een geslaagde combinatie van een innemende grijns, charisma en zelfrelativering.

Men moet gewoon iemand zoeken met die eigenschappen, niet iemand die fysiek op Ford lijkt.
niet mee eens
als deze versie ergens tussen de ouwe films moet gaan zitten.
dan zal de acteur toch een vergelijking van uiterlijk moeten hebben.
zeker als je een starwars avond wilt maken.

twee totaal verschillende uiterlijk kwa gezicht werk niet .
pi_177119101
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Harrison Ford wel kan vervangen worden, dat is uiteindelijk een heel beperkte acteur, maar ook met een geslaagde combinatie van een innemende grijns, charisma en zelfrelativering.

Men moet gewoon iemand zoeken met die eigenschappen, niet iemand die fysiek op Ford lijkt.
Dat is uiteindelijk wat het belangrijkste is, hij moet de rol van Han Solo kunnen vertolken. Als hij dat meteen goed neerzet, stoort het niet dat het een andere acteur is. Daar kijk je uiteindelijk makkelijk overheen.
pi_177127356
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Harrison Ford wel kan vervangen worden, dat is uiteindelijk een heel beperkte acteur,
Ja dit kan ik niet serieus nemen.
pi_177127517
quote:
10s.gif Op zondag 11 februari 2018 19:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Oh maar die roep is er wel...
Ja en? Het laat alleen maar zien hoe waardeloos Star Wars als product aan het worden is. Het begint meer en meer fantasieloos te worden. Al dat voorkauwen op iets totaal onnodigs. Het spreekt steeds minder tot de verbeelding. Iets wat voorheen een sterke eigenschap was.
'In a galaxy far far away' klinkt steeds meer statisch en heeft nog maar weinig te maken met een fantasyfilm maar meer met Goede tijden slechte tijden.
  maandag 12 februari 2018 @ 12:47:08 #67
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177127620
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:41 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ja en? Het laat alleen maar zien hoe waardeloos Star Wars als product aan het worden is. Het begint meer en meer fantasieloos te worden. Al dat voorkauwen op iets totaal onnodigs. Het spreekt steeds minder tot de verbeelding. Iets wat voorheen een sterke eigenschap was.
'In a galaxy far far away' klinkt steeds meer statisch en heeft nog maar weinig te maken met een fantasyfilm maar meer met Goede tijden slechte tijden.
Zure pruimen zijn zuur :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177127752
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:41 schreef Deckard het volgende:

[..]
'In a galaxy far far away' klinkt steeds meer statisch en heeft nog maar weinig te maken met een fantasyfilm maar meer met Goede tijden slechte tijden.
Het gekibbel tussen Han en Leia in Empire was inderdaad geen "Goede tijden, Slechte tijden"... Om nog maar te zwijgen over Anakin en Padmé in Attack of the Clones.

Mensen zijn gewoon te dom om te herinneren dat alles wat ze nu slecht vinden aan Star Wars, al 30-40 jaar aanwezig is in het Star Wars universum :')
  maandag 12 februari 2018 @ 12:54:07 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177127765
Yip.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 12 februari 2018 @ 13:21:28 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177128482
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Harrison Ford wel kan vervangen worden, dat is uiteindelijk een heel beperkte acteur, maar ook met een geslaagde combinatie van een innemende grijns, charisma en zelfrelativering.

Men moet gewoon iemand zoeken met die eigenschappen, niet iemand die fysiek op Ford lijkt.
Beperkte acteur... gast...
Je kunt ook te ver gaan :P

Natuurlijk ga je geen Ford 2.0 krijgen. Zijn manier van doen, mimiek, zijn uniek en op het moment dat je een kopie gaat proberen te krijgen, ga je sowieso de fout in.

Als iemand het karakter gewoon goed kan neerzetten met wat overeenkomende uiterlijke kenmerken zonder dat het een kopie wordt, moet je toch een eind komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 februari 2018 @ 15:01:37 #71
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177131403
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 12:53 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het gekibbel tussen Han en Leia in Empire was inderdaad geen "Goede tijden, Slechte tijden"... Om nog maar te zwijgen over Anakin en Padmé in Attack of the Clones.

Mensen zijn gewoon te dom om te herinneren dat alles wat ze nu slecht vinden aan Star Wars, al 30-40 jaar aanwezig is in het Star Wars universum :')
Valt me op dat er een aantal mensen gelijk anderen proberen te kleineren omdat ze een andere mening hebben. Niet doen. Is gewoon jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 12 februari 2018 @ 15:04:04 #72
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177131470
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 13:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Beperkte acteur... gast...
Je kunt ook te ver gaan :P
Hij heeft 2 heel bekende rollen, die in essentie grotendeels hetzelfde personage zijn en hetzelfde truukje herhalen. Daarna heb je nog een paar dozijn films die ofwel heel teleurstellend zijn (zowat alles van de voorbije 20/25 jaar) of waar je anders met een bijzonder ongeïnteresseerde Ford zit opgezadeld, die daardoor het zwakste element van de hele film is, zoals Blade Runner.

Kleine uitzonderingen zijn dan eventueel films als The Fugitive of zijn Jack Ryan avonturen, waarbij hij vooral op ietwat houterige manier de film ondergaat, maar waar hij op zijn minst nog wat moeite doet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 12 februari 2018 @ 16:21:01 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_177133202
quote:
14s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hij heeft 2 heel bekende rollen, die in essentie grotendeels hetzelfde personage zijn en hetzelfde truukje herhalen. Daarna heb je nog een paar dozijn films die ofwel heel teleurstellend zijn (zowat alles van de voorbije 20/25 jaar) of waar je anders met een bijzonder ongeïnteresseerde Ford zit opgezadeld, die daardoor het zwakste element van de hele film is, zoals Blade Runner.

Kleine uitzonderingen zijn dan eventueel films als The Fugitive of zijn Jack Ryan avonturen, waarbij hij vooral op ietwat houterige manier de film ondergaat, maar waar hij op zijn minst nog wat moeite doet.
Hmm ok, laat we het er maar op houden dat we het niet helemaal met elkaar eens zijn.
Ja het is een bepaald soort acteur met hele duidelijke kenmerken, maar om nou te zeggen dat hij maar 2 echt goede karakters heeft gehad en dat die op elkaar lijken vind ik wel ver gaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179536212
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  vrijdag 1 juni 2018 @ 14:03:45 #75
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179537164
heeft iemand Solo al gezien
pi_179539153
ja ik heb hem gezien, ik vond het een erg leuke film

gewoon een goede actie film die zich afspeelt in het star wars universum.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  roze zaterdag 2 juni 2018 @ 00:57:30 #77
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_179552071
Ik heb hem net ook gezien, vond hem leuk!
Your beauty never ever scared me.
pi_179560972
Zijn de hoofdrolspelers weer geen schim van wie ze waren in de orginele trilogie?
Dat was in mijn ogen echt de grootste afknapper bij de TLJ en natuurlijk de identiteitspolitiek.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:26:50 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179563108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 16:27 schreef Chivaz het volgende:
Zijn de hoofdrolspelers weer geen schim van wie ze waren in de orginele trilogie?
Dat was in mijn ogen echt de grootste afknapper bij de TLJ en natuurlijk de identiteitspolitiek.
Lekker de klassiekers blijven kijken, dit ga je nooit meer iets vinden :')

Opvallend hoeveel mensen daarover janken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 2 juni 2018 @ 18:40:24 #80
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179563345
Film kan zeker goed zijn het is gewoon Jammer dat veel mensen de film links hebben laten liggen.
  zaterdag 2 juni 2018 @ 19:19:32 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179564148
Opvallend dat deze film echt niks los weet te maken bij het publiek.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179564159
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 18:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lekker de klassiekers blijven kijken, dit ga je nooit meer iets vinden :')

Opvallend hoeveel mensen daarover janken.
Jammer, we hebben het in een ander topic al gehad over de manier waarop star wars word neergezet.
Het lijkt erop dat de resultaten niet in het voordeel spreken van deze film.
Al kan het natuurlijk ook de backlash zijn van TLJ, ik wacht wel een paar maanden om hem te kijken op het internet.
pi_179564670
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jammer, we hebben het in een ander topic al gehad over de manier waarop star wars word neergezet.
Het lijkt erop dat de resultaten niet in het voordeel spreken van deze film.
Al kan het natuurlijk ook de backlash zijn van TLJ, ik wacht wel een paar maanden om hem te kijken op het internet.
Ga lekker ergens anders trollen knul. Dat je niet eens weet dat Lando pansexueel is in deze film, zegt genoeg over je daadwerkelijke interesse in Star Wars :W
pi_179566088
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders trollen knul. Dat je niet eens weet dat Lando pansexueel is in deze film, zegt genoeg over je daadwerkelijke interesse in Star Wars :W
Ik dacht dat Lando’s seksualiteit een geintje was van de tegenstanders van de nieuwe star wars. Het is dus gewoon echt waar.
Geen wonder dat deze film het zo slecht doet lmao.
  zondag 3 juni 2018 @ 00:13:11 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179571651
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 19:41 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ga lekker ergens anders trollen knul. Dat je niet eens weet dat Lando pansexueel is in deze film, zegt genoeg over je daadwerkelijke interesse in Star Wars :W
Dat lag er idd superdik bovenop in deze film (not)
Maar idd, Chivaz kunnen we gewoon negeren blijkt maar weer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179572181
Ik heb er verder geen problemen meer mee, ik geniet er van dat het negeren van de klachten van de fans als resultaat heeft dat geen hond die films wilt zien.
Ik zal met smart wachten op de artikelen waar de fans weer eens beschuldigd worden van racisme, sexisme en homofobie etc.
  zondag 3 juni 2018 @ 01:35:08 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179573090
Tjonge :').

Heb de film gezien, vermakelijk maar niet echt goed. De luie throwbacks hadden van mij niet gehoeven. Verder wel de moeite waard, meer van het Star Wars universum zien vind ik altijd mooi (iets dat volledig mist in de nieuwe trilogie wat mij betreft).

Wel kut dat ik dus een review heb gekeken op Youtube en nu allemaal van die alt-right rotzooi in m'n feed heb met dezelfde kanker als bovenstaande poster :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179573299
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 01:35 schreef Fir3fly het volgende:


Wel kut dat ik dus een review heb gekeken op Youtube en nu allemaal van die alt-right rotzooi in m'n feed heb met dezelfde kanker als bovenstaande poster :').
And there it is!
  zondag 3 juni 2018 @ 09:22:34 #89
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179575242
Fans hebben nu al moeite met Lando.
pi_179575594
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef KingRadler het volgende:
Fans hebben nu al moeite met Lando.
Onjuist, Lando is een van de/zo niet het beste karakter in de Solo film.
  zondag 3 juni 2018 @ 09:56:16 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179575844
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef KingRadler het volgende:
Fans hebben nu al moeite met Lando.
Omdat hij panseksueel zou zijn, wat nergens in de film aangedikt wordt en ook super niet-belangrijk is.

Ik was vreselijk onder de indruk van hoe dicht Donald Glover bij Billy Dee's manieren en dictie uitkwam...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 3 juni 2018 @ 09:57:59 #92
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179575880
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 00:33 schreef Chivaz het volgende:
Ik heb er verder geen problemen meer mee, ik geniet er van dat het negeren van de klachten van de fans als resultaat heeft dat geen hond die films wilt zien.
Ik zal met smart wachten op de artikelen waar de fans weer eens beschuldigd worden van racisme, sexisme en homofobie etc.
Ergo: u trollt. Fijn, kunnen we gewoon een melding aanmaken als je weer begint als we dat duidelijk hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 4 juni 2018 @ 09:38:03 #93
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179594941
Met de opbrengst van Solo is duidelijk te zien wie de echte fans zijn.
  maandag 4 juni 2018 @ 14:54:00 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179601184
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 09:38 schreef KingRadler het volgende:
Met de opbrengst van Solo is duidelijk te zien wie de echte fans zijn.
Zegmaar dezelfde groep die in december aan het huilen was dat box office niet alles betekende...

Nah, tis Avengers, Deadpool en dan komende donderdag alweer Jurassic World. Naar ik begrijp kan een beetje ticket in de states 20 euro doen, dan wordt je vanzelf wel kieskeuriger. (Met een Pathekaart haal ik het er allemaal makkelijk uit.) Uitstellen tot december was verstandiger geweest, ipv krap vijf maanden na TLJ.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179622276
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 09:38 schreef KingRadler het volgende:
Met de opbrengst van Solo is duidelijk te zien wie de echte fans zijn.
Het ziet er naar uit dat Solo verlies gaat draaien, de experts verwachten tussen de 50 en 80 miljoen dollar.
Ik ben benieuwd of Disney aan de hand van deze verliezen toch gaat luisteren naar de fans.
Persoonlijk vrees ik dat het te laat is en dat star wars als een franchise langzaam ten onder gaat.
pi_179622719
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 14:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zegmaar dezelfde groep die in december aan het huilen was dat box office niet alles betekende...

Nah, tis Avengers, Deadpool en dan komende donderdag alweer Jurassic World. Naar ik begrijp kan een beetje ticket in de states 20 euro doen, dan wordt je vanzelf wel kieskeuriger. (Met een Pathekaart haal ik het er allemaal makkelijk uit.) Uitstellen tot december was verstandiger geweest, ipv krap vijf maanden na TLJ.
Enorm drukke periode inderdaad, vanuit Amerika zijn er ook berichten dat het aan de marketing van de film kan liggen, link. Voor mijn gevoel is er ook een stuk minder marketing geweest voor Solo dan voor Rogue One en de Saga films. Daarnaast is tijdens de ontwikkeling van de film veel negativiteit naar buiten gekomen. Andere regisseur, Han Solo zou niet goed zijn en ga zo maar door.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 20:54:48 #97
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179626900
Correct. Ik heb er gewoon van genoten en ga morgen met wat vrienden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 juni 2018 @ 23:28:52 #98
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_179630348
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Enorm drukke periode inderdaad, vanuit Amerika zijn er ook berichten dat het aan de marketing van de film kan liggen, link. Voor mijn gevoel is er ook een stuk minder marketing geweest voor Solo dan voor Rogue One en de Saga films. Daarnaast is tijdens de ontwikkeling van de film veel negativiteit naar buiten gekomen. Andere regisseur, Han Solo zou niet goed zijn en ga zo maar door.
Dat vind ik geen excuus. Star Wars is de gigant waarvoor iedereen opzij gaat, niet het sulletje dat vertrappeld wordt in de massa.

Dit is een gevolg van vaak negatief in het nieuws komen en dan bedoel ik niet zeikerige fans die zeiken, maar dat terugkerend geknoei met het kiezen van regisseurs, met het aankondigen en terug schrappen van films, constant alles paniekerig bijsturen omdat ze zelf niet weten waar ze heen willen, hopeloos achter de feiten aanlopen in plaats van te anticiperen, kortom een overkoepelende indruk van incompetentie achterlaten bij het uitbouwen van je franchise. Dat hebben ze toch gewoon aan zichzelf te danken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_179633185
Gister gezien. Vond hem leuk.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:04:33 #100
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179635291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Enorm drukke periode inderdaad, vanuit Amerika zijn er ook berichten dat het aan de marketing van de film kan liggen, link. Voor mijn gevoel is er ook een stuk minder marketing geweest voor Solo dan voor Rogue One en de Saga films. Daarnaast is tijdens de ontwikkeling van de film veel negativiteit naar buiten gekomen. Andere regisseur, Han Solo zou niet goed zijn en ga zo maar door.
Reviews waren ook niet onverdeeld positief. Daarnaast denk ik dat een heleboel fans die altijd zonder na te denken een kaartje kochten voor een Star Wars film iets terughoudender zijn geworden. Ik denk door de manier waarop TLJ is neer gezet. Of je hem nu goed vind of niet, hij is natuurlijk gewoon anders dan de andere films. Ik geloof dat daardoor meer fans op hun ziel zijn getrapt dan veel mensen willen onderkennen.

Als je dan ook nog gelijktijdig met een aantal hele sterke films uit komt, krijg je het heel moeilijk. Misschien dat het later nog wel bijtrekt.

Daarnaast trekt de film misschien ook niet echt door de opzet. Rogue One vond ik vet en was een uniek verhaal. Natuurlijk sloot het aan op de OT, maar het waren (bijna allemaal) unieke karakters.
Deze film gaat over een karakter dat we al kennen en door een andere (iconische) acteur is gespeeld. Daar zijn mensen dan al snel sceptisch over.

Komt nog bij dat de film heel lang een gerucht is geweest en (voor mijn gevoel) er toen ineens was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 6 juni 2018 @ 12:05:46 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179635312
Nog niet gezien. In de trailer lijkt het op gewoon een lekkere actie film.
Weet nog niet of ik hem ga zien in de bios. Aangezien ik wat sceptisch ben geworden over Star Wars zoals ik hier boven al zei.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 7 juni 2018 @ 01:46:15 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179648522
Net terug van tweede keer, kon hem nog beter waarderen. Het gaat nooit de klassiekers vervangen, maar ik heb wederom genoten. Prima film, al schijnt er redelijk wat kritiek te zijn op het donkere beeld.

Waar Disney wel vanaf moet stappen is die productmatigheid in hun films. Als je deze film enkele variabelen vervangen had door hun Marvel tegenhanger dan was het nog effectief geweest ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2018 @ 01:17:02 #103
88815 The_Emotion
98.3
pi_179667242
Gezien en het was best aardig, geen topper, maar een stuk beter dan de nieuwe trilogie.
Leuk voor popcornvermaak, maar ook niet veel meer dan dat.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_179668381
Duidelijk een flop. Laat dat een les zijn.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:22:21 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179669257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 01:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Net terug van tweede keer, kon hem nog beter waarderen. Het gaat nooit de klassiekers vervangen, maar ik heb wederom genoten. Prima film, al schijnt er redelijk wat kritiek te zijn op het donkere beeld.

Waar Disney wel vanaf moet stappen is die productmatigheid in hun films. Als je deze film enkele variabelen vervangen had door hun Marvel tegenhanger dan was het nog effectief geweest ook.
"Productmatigheid". Klink apart. Leg uit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179669438
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

"Productmatigheid". Klink apart. Leg uit.
Ben ik ook wel benieuwd naar.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:54:18 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179669688
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

"Productmatigheid". Klink apart. Leg uit.
Disney ramt nu alles door de Marvelmatrijs. Bij Solo hier en daar ook wel te zien omdat de grappen net te voorspelbaar zijn en alles lekker dik aangezet mag worden ipv het wat meer subtiel te laten verlopen. Het is nog niet storend, maar mijn inziens zouden de films iets trager mogen met meer lucht. Dat deed de klassiekers veel goed en geeft de actiemomenten én de humor meer impact.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 8 juni 2018 @ 09:58:49 #108
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179669744
Kennedy kan haar gezicht al niet meer laten zien bij de volgende Star Wars Celebration 2019.
De verwachting is dat zij in September een stapje terug doet bij LucasFilm. En iemand anders die meer dicht bij de Fans zit het stokje overneemt.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 10:38:31 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179670387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:58 schreef KingRadler het volgende:
Kennedy kan haar gezicht al niet meer laten zien bij de volgende Star Wars Celebration 2019.
De verwachting is dat zij in September een stapje terug doet bij LucasFilm. En iemand anders die meer dicht bij de Fans zit het stokje overneemt.
Ik doe niet mee aan die zuurheid der reacties.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179670722
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:58 schreef KingRadler het volgende:
Kennedy kan haar gezicht al niet meer laten zien bij de volgende Star Wars Celebration 2019.
De verwachting is dat zij in September een stapje terug doet bij LucasFilm. En iemand anders die meer dicht bij de Fans zit het stokje overneemt.
Onzin, denk dat de negatieve racistische fans hun gezicht maar beter niet meer kunnen laten zien op de Celebration. De staat van dienst van K. Kennedy laat zien dat ze meer dan genoeg verstand heeft van films produceren.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 10:59:36 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179670769
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Disney ramt nu alles door de Marvelmatrijs. Bij Solo hier en daar ook wel te zien omdat de grappen net te voorspelbaar zijn en alles lekker dik aangezet mag worden ipv het wat meer subtiel te laten verlopen. Het is nog niet storend, maar mijn inziens zouden de films iets trager mogen met meer lucht. Dat deed de klassiekers veel goed en geeft de actiemomenten én de humor meer impact.
Ok dat maakt een hoop duidelijk :)
Als ik naar TLJ kijk ben ik het daar wel aardig mee eens. Het is nog geen Marvel product, maar het gaat wel steeds meer die richting op en dat vind ik jammer. Het zou toch een stukje eigen identiteit verliezen.
Bij Marvel begin ik de werkwijze al vrij irritant te vinden. Een paar uitzonderingen daar gelaten. Als ze dan ook nog andere francises daar mee gaan beinvloeden zou dat wel erg jammer zijn. Elke francise zijn eigen aanpak. Anders wordt het zo eentonig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 juni 2018 @ 11:09:05 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179670922
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 10:56 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Onzin, denk dat de negatieve racistische fans hun gezicht maar beter niet meer kunnen laten zien op de Celebration. De staat van dienst van K. Kennedy laat zien dat ze meer dan genoeg verstand heeft van films produceren.
Waarom nou weer per definitie racistisch? ok ik weet het gezeur over te veel vrouwen in de film blablabla. Daar hoeven we niet over te beginnen.

Toch is zij mede verantwoordelijk voor een aantal veranderingen in de francise die niet al te positief zijn ontvangen en dat is nog een understatement. Ik gok dat de overdaad aan vrouwen maar een klein gedeelte van het probleem is dat een groep mensen heeft welke veel wordt uitgelicht.

Het betekent niet dat ze geen films kan produceren, maar het kan wel zijn dat ze niet de juiste persoon is voor de francise. Dat heeft op zich niets te maken met de kwaliteiten van de producent.

Christopher Nolan een Avengers film laten regisseren (in de huidige setting) lijkt mij ook geen goed idee. Dat gaat niet echt in de (huidige) francise passen. Is het dan een slechte regisseur? We zijn het vast wel eens als we zeggen dat hij dat niet is. Alleen "not the right man for the job".
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179671761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 09:58 schreef KingRadler het volgende:
Kennedy kan haar gezicht al niet meer laten zien bij de volgende Star Wars Celebration 2019.
De verwachting is dat zij in September een stapje terug doet bij LucasFilm. En iemand anders die meer dicht bij de Fans zit het stokje overneemt.
Het probleem is dat het te dichtbij de Fans ligt. Anders hadden we die die Solo film en die roguefilm ook niet gehad.

The Last Jedi is imo leuk, maar heeft een boel slecht gedaan, zoals het terughalen van een Yoda die totaal zich niet gedraagd als de 'echte' Yoda. Allemaal van dat soort kleine Fan dingetjes doen echt afbraak aan die hele film.

Laat er maar zo'n film komen die niet gebruik maakt van een reset button. Maar daar moet je geen types zoals J.J. Abrams en Lindeloff voor nemen die de boel verknallen wat betreft verhaal.

Gewoon iets simpels op een planeet, drie films lang. Met af en toe een hint dat er ergens in de buurt een Jedi zou kunnen zijn. Waar het bijna allemaal van dezelfde ras is. Moet kunnen lijkt mij.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 12:21:03 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179671980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 12:04 schreef Deckard het volgende:

[..]

Het probleem is dat het te dichtbij de Fans ligt. Anders hadden we die die Solo film en die roguefilm ook niet gehad.

The Last Jedi is imo leuk, maar heeft een boel slecht gedaan, zoals het terughalen van een Yoda die totaal zich niet gedraagd als de 'echte' Yoda. Allemaal van dat soort kleine Fan dingetjes doen echt afbraak aan die hele film.

Laat er maar zo'n film komen die niet gebruik maakt van een reset button. Maar daar moet je geen types zoals J.J. Abrams en Lindeloff voor nemen die de boel verknallen wat betreft verhaal.

Gewoon iets simpels op een planeet, drie films lang. Met af en toe een hint dat er ergens in de buurt een Jedi zou kunnen zijn. Waar het bijna allemaal van dezelfde ras is. Moet kunnen lijkt mij.
Probleem met dat Yoda dingetje was dat het ook geen meerwaarde had en alleen een beetje irritatie oproept. Luke gedroeg zich totaal anders dan de altijd hoopvolle Luke uit de OT, maar dat had een reden en vond ik best aardig gedaan. Yoda werd een beetje als een flauw. groen mannetje neer gezet. Het is maar een klein dingetje, maar zo waren er wel meer en vele kleintjes maken een grote.

Misschien hadden ze Lucas gewoon de laatste 3 films moeten laten maken. Dan had alles wat natuurlijker aan gevoeld. Aan de andere kant is dat een beetje een seniele oude man aan het worden en heeft hij bij de Prequels ook een hoop verknalt.

Of gewoon met een heel nieuw verhaal beginnen. Had net zo goed gekund en was misschien wel beter geweest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 juni 2018 @ 13:00:23 #115
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179672477
Context is alles en de klagers rukken alles eruit.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 8 juni 2018 @ 13:49:01 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179673407
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Context is alles en de klagers rukken alles eruit.
Geldt voor zowel tegenstanders als voorstanders. En ik geef ze geen ongelijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 juni 2018 @ 16:28:50 #117
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179676051
Eindelijk de film gezien. Het is toch wel belangrijk wat je verwachtingen zijn: het is echt een stuk minder episch dan andere SW-films.

Misschien moet je de film dan ook niet als zodanig bekijken.

Maar op zich prima "kleine" film. En er is nog ruimte voor een eventueel vervolg.

Even spoilerstukje voor diegenen die hem al gezien hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: die L3, nee laten we zoiets maar niet meer doen. o|O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_179676538
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:28 schreef thedeedster het volgende:
Eindelijk de film gezien. Het is toch wel belangrijk wat je verwachtingen zijn: het is echt een stuk minder episch dan andere SW-films.

Misschien moet je de film dan ook niet als zodanig bekijken.

Maar op zich prima "kleine" film. En er is nog ruimte voor een eventueel vervolg.

Even spoilerstukje voor diegenen die hem al gezien hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS: die L3, nee laten we zoiets maar niet meer doen. o|O
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:31:39 #119
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_179677029
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom nou weer per definitie racistisch? ok ik weet het gezeur over te veel vrouwen in de film blablabla. Daar hoeven we niet over te beginnen.

Toch is zij mede verantwoordelijk voor een aantal veranderingen in de francise die niet al te positief zijn ontvangen en dat is nog een understatement. Ik gok dat de overdaad aan vrouwen maar een klein gedeelte van het probleem is dat een groep mensen heeft welke veel wordt uitgelicht.

Het betekent niet dat ze geen films kan produceren, maar het kan wel zijn dat ze niet de juiste persoon is voor de francise. Dat heeft op zich niets te maken met de kwaliteiten van de producent.
Kennedy is gewoon groot geworden als aanhangsel van Spielberg en Marshall. Met Star Wars kreeg ze eindelijk eens haar eigen ding, iets dat niet kon falen, succes gegarandeerd als je een beetje talent hebt, elke film automatisch een miljard. Or not.

Heeft niets te maken met veel vrouwen in de films, eerder dat ze amper 3 jaar bezig zijn met hun nieuwe franchise en dat ze al 3 keer hun regisseurs hebben moeten ontslaan omdat die "plots" een verkeerde visie op de film blijken te hebben. Lord & Miller waren al 2 jaar met de film bezig en al een half jaar aan het filmen wanneer ineens iemand besefte "Hey, wacht eens even, dit was absoluut niet de bedoeling" :').

En dan vergeten we nog even dat Tony Gilroy Rogue One moest komen redden omdat dat ook al een ongestuurd projectiel was. Er worden daar overduidelijk door iemand slechte beslissingen genomen, Kennedy lijkt de meest waarschijnlijke naam. Mogelijk is het toch iemand anders, zou kunnen. Wie het ook is, die mag daar wel weg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 18:20:26 #120
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179677926
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:06 schreef lord_bono het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat vind jij er van? :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_179678220
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Maar wat vind jij er van? :)
Wel goed gedaan :) Maar ik was wel bekend met de tv-series, dus ik kan het niet beoordelen zoals de mensen die er niet bekend mee zijn.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 07:25:05 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179687255
Kennelijk 80 miljoen verlies gemaakt op Solo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179702943
Prima film alleen die Emilia Clark was weer zo intenst slecht. Kan totaal niet acteren. Vond haar nog slechter dan bij GOT. Daar heeft ze nog houvast aan haar personage.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 10 juni 2018 @ 09:47:12 #124
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179704933
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 01:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Prima film alleen die Emilia Clark was weer zo intenst slecht. Kan totaal niet acteren. Vond haar nog slechter dan bij GOT. Daar heeft ze nog houvast aan haar personage.
Nou, zo bont als bij de prequels maken ze het toch niet. (IMHO)

Als ik - met name bij AotC en RotS - naar Nathalie Portman kijk, dan zakt mijn broek echt af.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 juni 2018 @ 11:52:25 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179706322
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 01:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Prima film alleen die Emilia Clark was weer zo intenst slecht. Kan totaal niet acteren. Vond haar nog slechter dan bij GOT. Daar heeft ze nog houvast aan haar personage.
Fijn te merken dat ik niet de enige ben die haar slecht trekt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 16:28 schreef thedeedster het volgende:
PS: die L3, nee laten we zoiets maar niet meer doen. o|O
Vond ik juist een prima toevoeging. Maar zal vast je mannelijkheid bedreigen :')
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 09:47 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nou, zo bont als bij de prequels maken ze het toch niet. (IMHO)

Als ik - met name bij AotC en RotS - naar Nathalie Portman kijk, dan zakt mijn broek echt af.
Lucas is niet de sterkste als het aankomt op subtiele emoties uit zijn spelers te halen, vandaar dat ESB en ROTJ het op dat vlak veel beter deden... had graag gezien dat de prequels wel geschreven waren door Lucas maar niet geregisseerd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 10 juni 2018 @ 13:01:24 #126
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179707315
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 11:52 schreef Skull-splitter het volgende:


Vond ik juist een prima toevoeging. Maar zal vast je mannelijkheid bedreigen :'

Ik vond het geforceerd en eerder iritant dan grappig.

Het feit dat je deze veronderstelling doet, is al een teken hoe verziekt deze hele kwestie is.

Assumption is the mother of all fuck ups. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 juni 2018 @ 18:15:50 #127
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179711999
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 13:01 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik vond het geforceerd en eerder iritant dan grappig.

Het feit dat je deze veronderstelling doet, is al een teken hoe verziekt deze hele kwestie is.

Assumption is the mother of all fuck ups. :Y
Het was dan ook geschreven naar de opmerking van C-3PO. Irritant en lichtelijk overdreven? Mwah, het is nog lang geen Jar Jar...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 10 juni 2018 @ 18:23:34 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179712113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geldt voor zowel tegenstanders als voorstanders. En ik geef ze geen ongelijk.
Beiden dus?

De klagers negeren de logica in story, en blijven rammen op hun persoonlijke natte droom van Luke the Überjedi...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 10 juni 2018 @ 18:44:14 #129
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179712397
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het was dan ook geschreven naar de opmerking van C-3PO. Irritant en lichtelijk overdreven? Mwah, het is nog lang geen Jar Jar...
Dan noemje er eentje. Als die zijn eigen film krijgt, is het definitief over.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 10 juni 2018 @ 21:55:06 #130
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179717087
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dan noemje er eentje. Als die zijn eigen film krijgt, is het definitief over.
Goed tegenargument.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179718279
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Dan noemje er eentje. Als die zijn eigen film krijgt, is het definitief over.
Onzin, als ze de Darth Jar Jar theorie verfilmen garandeer ik volle zalen!
pi_179718434
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:29 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Onzin, als ze de Darth Jar Jar theorie verfilmen garandeer ik volle zalen!
Ik denk dat we eerder een film krijgen over de activistische zus van Jar Jar die strijd voor gelijke rechten van de gungans.
  zondag 10 juni 2018 @ 22:48:28 #133
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_179718859
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2018 21:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Goed tegenargument.
Volgens mij geef ik je gewoon gelijk. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 11 juni 2018 @ 10:51:36 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179723956
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Beiden dus?

De klagers negeren de logica in story, en blijven rammen op hun persoonlijke natte droom van Luke the Überjedi...
Zowel voorstanders als tegenstanders zijn over het algemeen fan. De tegenstanders/klagers klagen over de meest kleine dingen, de voorstanders praten alles goed.

Beide hebben valide prunten en beide erger ik me soms ook wel eens aan. Ik doe mijn best om een objectieve mening te vormen. Wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2018 @ 16:30:23 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179729046
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:48 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Volgens mij geef ik je gewoon gelijk. :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2018 @ 16:33:57 #136
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179729090
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 10:51 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zowel voorstanders als tegenstanders zijn over het algemeen fan. De tegenstanders/klagers klagen over de meest kleine dingen, de voorstanders praten alles goed.

Beide hebben valide prunten en beide erger ik me soms ook wel eens aan. Ik doe mijn best om een objectieve mening te vormen. Wil niet zeggen dat ik altijd gelijk heb.
Ik hekel vooral de fans die doen alsof het de bijbel is en niet meer nuchter naar de klassiekers kunnen kijken in hun eigen historische positie. En dan vooral alles wat afwijkt van hun verwachting of hun geliefde, erkende maar genegeerde, fanfiction affakkelen en in elke verandering een bedreiging zien van een verborgen agenda. Ik heb geen last gehad van feminazi-elementen of een gay-agenda. Ik heb inmiddels vier films gezien die allen hun best doen om gewoon een verhaal te doen, en daar wisselend in slagen, allen op hun eigen manier. Niet alles is perfect in de nieuwe films, maar dan hoef ik maar de climax in Empire te kijken (Luke vecht tegen dozen in zijn gezicht) om te herinneren dat dat soms ook tenenkrommend slecht kon zijn. Laat los.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2018 @ 16:46:45 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179729277
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik hekel vooral de fans die doen alsof het de bijbel is en niet meer nuchter naar de klassiekers kunnen kijken in hun eigen historische positie. En dan vooral alles wat afwijkt van hun verwachting of hun geliefde, erkende maar genegeerde, fanfiction affakkelen en in elke verandering een bedreiging zien van een verborgen agenda. Ik heb geen last gehad van feminazi-elementen of een gay-agenda. Ik heb inmiddels vier films gezien die allen hun best doen om gewoon een verhaal te doen, en daar wisselend in slagen, allen op hun eigen manier. Niet alles is perfect in de nieuwe films, maar dan hoef ik maar de climax in Empire te kijken (Luke vecht tegen dozen in zijn gezicht) om te herinneren dat dat soms ook tenenkrommend slecht kon zijn. Laat los.
Dat laatste moet je wel een beetje in de juiste tijd zien. Toen die film uit kwam was het fantastisch, net als de special effects. Tegenwoordig is het natuurlijk eigenlijk niet meer van deze tijd. Toch is de wereld die opgebouwd is vrij uniek en zit hij goed in elkaar. Mede door mensen die het bronmateriaal altijd gewaardeerd hebben.

Dat wordt nu een klein beetje los gelaten door Disney en dat zorgt er voor dat er elementen in komen die niet passen in de wereld zoals deze altijd geweest is. In sommige gevallen vind ik het ook pijnlijk (veel van TLJ)
In andere gevallen heb ik er niet zo veel problemen mee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2018 @ 17:19:24 #138
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179729753
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 16:46 schreef Komakie het volgende:
Toen die film uit kwam was het fantastisch
Ik heb het over dat shot waarin er dozen naar Mark Hamill gegooid worden en de timing van zijn reactie daarop behoorlijk te wensen overlaat, dat heeft geen flikker met tijd of special effects te maken. Het is gewoon een bizar slecht uitgevoerde scene terwijl de rest van die film zo geweldig is.


Mensen huilen nu vooral dat Luke geen uber-jedi is geworden die ze hadden gehoopt te zien, maar negeren dat het nu zo geschreven is dat het trauma rondom zijn falen hem doet afsluiten. Kennelijk een te moeilijk thema voor velen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 juni 2018 @ 17:39:16 #139
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_179730014
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 07:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk 80 miljoen verlies gemaakt op Solo.
???? Want nu komt er niks meer binnen?
pi_179731570
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:39 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

???? Want nu komt er niks meer binnen?
With an estimated production budget of around $250 million (and some sources listing it at more than $300 million), the film will need to gross at least $500 million worldwide in order to break even.[92][93]

-- wiki

That’ll give Solo a $312m worldwide cume, meaning it might not even make it to $350m worldwide.

https://www.forbes.com/si(...)pool-jurassic-world/

Dus ja: geprojecteerd verlies
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  woensdag 13 juni 2018 @ 08:30:44 #141
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179758569
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:19 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb het over dat shot waarin er dozen naar Mark Hamill gegooid worden en de timing van zijn reactie daarop behoorlijk te wensen overlaat, dat heeft geen flikker met tijd of special effects te maken. Het is gewoon een bizar slecht uitgevoerde scene terwijl de rest van die film zo geweldig is.


Mensen huilen nu vooral dat Luke geen uber-jedi is geworden die ze hadden gehoopt te zien, maar negeren dat het nu zo geschreven is dat het trauma rondom zijn falen hem doet afsluiten. Kennelijk een te moeilijk thema voor velen.
Misschien hadden die mensen nooit de film zo willen hebben zoals hij nu is geworden ;)
Je hebt helemaal gelijk dat het verhaal nu het meest logisch aanvoelt. Hem een uberjedi laten zijn en hem toch laten afsluiten zou nergens op slaan. Net als een gedeelte van de eerste film (deel 7) zou missen.
Ik kan me niet voorstellen dat wat jij beschrijft door iemand niet begrepen kan worden, maar je kunt het dan nog oneens zijn met de keuze. Het was alleen zo ingrijpend geweest dat je een hele andere film moet maken met een totaal ander verhaal. Veel mensen hadden gewoon een totaal ander verhaal willen zien.

Eerlijk is eerlijk, In de eerste 6 films kwamen de jedi eerst in verdrukking en waren ze daarna bijna uitgestorven. Ik had het best leuk gevonden als Luke het weer (voor een gedeelte) had opgebouwd zodat het goede toch overwint. Ik denk dat heel veel mensen dat liever zouden hebben gezien en ook op voorhand al hadden verwacht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 juni 2018 @ 12:14:24 #142
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179761807
Heb de film vorig weekend gezien. Ging er niet in met hoge verwachtingen (vanwege de vele negatieve reviews), maar ik vond het eigenlijk een erg sterke en vermakelijke film. Leuke karakters (en ik vond deze jonge Han Solo best goed gecast ten opzichte van Ford), leuke actie-scenes, goede humor tussendoor, etc. Voortaan moet ik gewoon niet meer uitgaan van die negatieve reviews; die zijn er bij elke recente SW film wel geweest en ik kan me er eigenlijk nooit in vinden gelukkig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:13:25 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179762676
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heb de film vorig weekend gezien. Ging er niet in met hoge verwachtingen (vanwege de vele negatieve reviews), maar ik vond het eigenlijk een erg sterke en vermakelijke film. Leuke karakters (en ik vond deze jonge Han Solo best goed gecast ten opzichte van Ford), leuke actie-scenes, goede humor tussendoor, etc. Voortaan moet ik gewoon niet meer uitgaan van die negatieve reviews; die zijn er bij elke recente SW film wel geweest en ik kan me er eigenlijk nooit in vinden gelukkig.
Ik lees recenties altijd pas nadat ik een film heb bekeken :D
Meestal kijken die gasten op een andere manier naar een film dan ik (of gemiddeld publiek) en ik ben het er dus ook bijna nooit mee eens. Hetzelfde geldt voor concert reviews. Kan ik me ook maar zelden in vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:17:08 #144
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179762721
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik lees recenties altijd pas nadat ik een film heb bekeken :D
Meestal kijken die gasten op een andere manier naar een film dan ik (of gemiddeld publiek) en ik ben het er dus ook bijna nooit mee eens. Hetzelfde geldt voor concert reviews. Kan ik me ook maar zelden in vinden.
Oh ja, ook geen spoiler recensies of zo :D, meer algemene reviews zonder spoilers, of wat korte comments van mensen die 'm al wel gezien hebben.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 13 juni 2018 @ 17:38:14 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179766947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Oh ja, ook geen spoiler recensies of zo :D, meer algemene reviews zonder spoilers, of wat korte comments van mensen die 'm al wel gezien hebben.
Daar let ik al een jaar of 8 niet meer op. Vooral mooi als Rotten Tomatoes iets geweldig vindt en ik snot en andersom.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 16 juni 2018 @ 17:26:27 #146
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179829940
Is er ook een algemeen Star Wars topic? Wilde deze ff posten

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:29:02 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179834628
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Is er ook een algemeen Star Wars topic? Wilde deze ff posten

Ja die is er.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:31:33 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179834698
Kan je die ook posten dan kan ik die geniale rlm shit daar ook droppen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179835041
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:31 schreef MMaRsu het volgende:
Kan je die ook posten dan kan ik die geniale rlm shit daar ook droppen
Gewoon de zoekfunctie gebruiken, nu je een PC hebt moet dat wel lukken.

RLM is geniaal, maar ze komen al tijden niet meer in de buurt van de prequel reviews :9
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:50:37 #150
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179835120
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:46 schreef lord_bono het volgende:
RLM is geniaal, maar ze komen al tijden niet meer in de buurt van de prequel reviews :9
Omdat het niet zo gaten schieten meer is als op de prequels, en dan wordt het toch allemaal wel érg subjectief. Naast schreeuwerig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 16 juni 2018 @ 20:57:09 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179835247
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat het niet zo gaten schieten meer is als op de prequels, en dan wordt het toch allemaal wel érg subjectief. Naast schreeuwerig.
Hoezo? Ze vonden Solo volgens mij erg leuk hoor. Heb de hele review niet bekeken vanwege spoilers maar ze hadden er wel van genoten.

Ze zijn helemaal niet zo schreeuwerig, dan kijk je maybe de verkeerde vids.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 16 juni 2018 @ 21:45:40 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179836392
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 20:57 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Hoezo? Ze vonden Solo volgens mij erg leuk hoor. Heb de hele review niet bekeken vanwege spoilers maar ze hadden er wel van genoten.

Ze zijn helemaal niet zo schreeuwerig, dan kijk je maybe de verkeerde vids.
Ik volg youtube niet zo op de voet. De laatste keer waren ze aan het zeiken of Rey nou een Mary Sue was of niet. En de meningen die er erbij herinner werden schreeuwerig gebracht. Dus niet letterlijk geschreeuwd, maar wel ontdaan van enige finesse.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179837645
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 21:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik volg youtube niet zo op de voet. De laatste keer waren ze aan het zeiken of Rey nou een Mary Sue was of niet. En de meningen die er erbij herinner werden schreeuwerig gebracht. Dus niet letterlijk geschreeuwd, maar wel ontdaan van enige finesse.
Dat is wel een minpunt wat ze hebben inderdaad. Solo waren ze niet ontevreden mee, maar dan moeten ze bepaalde dingen toch schreeuwerig onderbouwen of (negatief) benadrukken. Ondanks dat ze de film wel prima vonden.
  zondag 17 juni 2018 @ 08:53:40 #154
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179842309
Disney moet echt met een charme offensief komen veel fans zijn al afgehaakt bij TLJ, en bij Solo was het al te zien als je kijkt naar aantal bezoekers.

Episode 9 kan zo wel eens de 1 miljard niet halen, ze moeten flink aan het werk.
  zondag 17 juni 2018 @ 09:27:31 #155
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179842634
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:53 schreef KingRadler het volgende:
Disney moet echt met een charme offensief komen veel fans zijn al afgehaakt bij TLJ, en bij Solo was het al te zien als je kijkt naar aantal bezoekers.

Episode 9 kan zo wel eens de 1 miljard niet halen, ze moeten flink aan het werk.
Het zou sowieso helpen als Disney-medewerkers niet de fans constant uitschelden. Dit is echt schering en inslag de laatste weken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 17 juni 2018 @ 09:28:23 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179842646
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:53 schreef KingRadler het volgende:
Disney moet echt met een charme offensief komen veel fans zijn al afgehaakt bij TLJ, en bij Solo was het al te zien als je kijkt naar aantal bezoekers.

Episode 9 kan zo wel eens de 1 miljard niet halen, ze moeten flink aan het werk.
Disney moet niks. Hebben hun investering alweer terug met drie films, dat er nu een dipje in zit omdat een paar fans het niet kunnen verkroppen dat er andere keuzes gemaakt zijn moet je vooral zoeken bij een bepaald slag fans.

En was SW maar de enige franchise waarbij dit gebeurd, maar je ziet hetzelfde soort gejank ook bij DC films, terwijl die buiten SS allemaal op zijn minst redelijk waren.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het zou sowieso helpen als Disney-medewerkers niet de fans constant uitschelden. Dit is echt schering en inslag de laatste weken.
Want die fans houden zich ook echt in als het aankomt op een bepaald aantal punten gaat, zoals een aziatisch karakter. :')

Hoewel het niet professioneel is, denk nog steeds dat sommige fans zelf eens een cursusje mogen volgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179843603
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het zou sowieso helpen als Disney-medewerkers niet de fans constant uitschelden. Dit is echt schering en inslag de laatste weken.
Maar die "fans" mogen wel acteurs/regisseurs/producers uitschelden en van social media jagen? :') Die groep fans moet zich eens beseffen dat zij nergens recht op hebben wat betreft Star Wars.
pi_179845164
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 09:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Disney moet niks. Hebben hun investering alweer terug met drie films, dat er nu een dipje in zit omdat een paar fans het niet kunnen verkroppen dat er andere keuzes gemaakt zijn moet je vooral zoeken bij een bepaald slag fans.
Een paar fans? Als het een paar fans waren was het geen dipje geweest, maar had je er niets van gemerkt. Star wars is gewoon op.
pi_179845180
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 08:53 schreef KingRadler het volgende:
Disney moet echt met een charme offensief komen veel fans zijn al afgehaakt bij TLJ, en bij Solo was het al te zien als je kijkt naar aantal bezoekers.

Episode 9 kan zo wel eens de 1 miljard niet halen, ze moeten flink aan het werk.
Ze moeten met een goede film komen, helaas is dat nu veel te laat. De schade die is aangebracht met TLJ valt niet meer te repareren.
pi_179845242
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 10:34 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Maar die "fans" mogen wel acteurs/regisseurs/producers uitschelden en van social media jagen? :') Die groep fans moet zich eens beseffen dat zij nergens recht op hebben wat betreft Star Wars.
Van alle mensen die de TLJ een slechte film vonden is een klein groepje over de schreef gegaan.
Dat valt natuurlijk in het niet bij de mensen van Disney die de fans sexisten en racisten noemen.
Goede manier van zaken doen trouwens, de klant vind het product niet goed. In plaats van te luisteren naar de feedback wijs je naar de meest onbeschofte fans en vervolgens noem je een ieder die je films niet goed vind racisten en sexisten.
Ik hoop dat de les is geleerd na de flop van Solo maar ik denk het helaas van niet.
pi_179845510
Volgens mij kunnen ze het beste het een dualigy noemen en proberen om eens een nieuw verhaal te verzinnen.
pi_179845666
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:22 schreef Deckard het volgende:
Volgens mij kunnen ze het beste het een dualigy noemen en proberen om eens een nieuw verhaal te verzinnen.
Het verhaal moet natuurlijk wel een einde hebben (al heb ik geen idee hoe). Je kan de groep fans die wel genoten hebben van TLJ niet in de kou laten staan.
Een nieuwe trilogie kunnen we op onze buik schrijven, Disney weigert om de hand in eigen boezem te steken en wat te doen aan de terechte kritiek op de franchise.
Ze zullen de fans racisten en sexisten noemen die toch nooit tevreden zijn. Als er een nieuwe trilogie komt dan hoop ik dat men de wat oudere fans probeert te pleasen, dus een meer volwassen film zonder misplaatste humor en zonder de politieke overtuigingen van KK en haar team.
  zondag 17 juni 2018 @ 12:50:47 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179845930
Dus ik heb The Last Jedi gewoon (nog?) niet gekeken vanwege alle slechte reviews en wat mensen in mijn omgeving erover hebben gezegd.

Maar is het op dat front qua sexisme roepen vanuit Disney een beetje hetzelfde geneuzel als met Ghostbusters? Dat als je de vrouwen in de film niet tof vind of je de film slecht vond je een sexist bent?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 juni 2018 @ 12:53:03 #164
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179845957
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ik heb The Last Jedi gewoon (nog?) niet gekeken vanwege alle slechte reviews en wat mensen in mijn omgeving erover hebben gezegd.

Maar is het op dat front qua sexisme roepen vanuit Disney een beetje hetzelfde geneuzel als met Ghostbusters? Dat als je de vrouwen in de film niet tof vind of je de film slecht vond je een sexist bent
Wat zielig zeg, ga huilen kereltje :').

[ Bericht % gewijzigd door Mike op 19-06-2018 09:04:51 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_179846119
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ik heb The Last Jedi gewoon (nog?) niet gekeken vanwege alle slechte reviews en wat mensen in mijn omgeving erover hebben gezegd.

Maar is het op dat front qua sexisme roepen vanuit Disney een beetje hetzelfde geneuzel als met Ghostbusters? Dat als je de vrouwen in de film niet tof vind of je de film slecht vond je een sexist bent?
Dat is dus het nieuwe bussinessmodel van Hollywood. Als je een film maakt die gewoon kut is dan zeg je gewoon dat de fans moeten veranderen niet het product zelf.
Het grappige aan al dat alles is dat de fans opnieuw racisten en sexisten worden genoemd als ze niet op komen dagen voor de volgende film.
pi_179847865
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
Dus ik heb The Last Jedi gewoon (nog?) niet gekeken vanwege alle slechte reviews en wat mensen in mijn omgeving erover hebben gezegd.

Maar is het op dat front qua sexisme roepen vanuit Disney een beetje hetzelfde geneuzel als met Ghostbusters? Dat als je de vrouwen in de film niet tof vind of je de film slecht vond je een sexist bent?
Er zit wel een groot verschil tussen roepen dat een film kut is omdat vrouwen de hoofdrol hebben en roepen dat een film kut is omdat de vrouwen in kwestie waardeloos zijn.

In het geval van Ghostbusters zag ik persoonlijk allereerst het nut niet van een remake. Daarnaast zag ik het nut niet in van een compleet vrouwelijke cast omdat het erg geforceerd aanvoelde. Als je dan een statement wil maken, kom dan met iets waarbij er juist geen verschil wordt gemaakt tussen de verschillende sekses..nu was het juist erg hypocriet. Daarnaast was de uitvoering ook nog eens heel slecht en was het erg gênant dat alle mannen juist op een erg eendimensionale manier werden neergezet op een manier waarbij het als het andersom gebeurde er in de huidige maatschappij ook heel veel kritiek zou zijn.

Maar genoeg over Ghostbusters en terug naar Star Wars. Er zijn genoeg minpunten te noemen aan de huidige nieuwe SW films, maar voor mij persoonlijk slaat al dat geneuzel over het zogenaamd door je strot duwen van sterke vrouwelijke karakters en een droid die wat meer woke is echt nergens op. Voelde totaal niet geforceerd aan voor mij en daarnaast leven we nu eenmaal ook in een andere tijd dan de originele trilogie en zullen films altijd aangepast worden nav de tijd en het klimaat waarin we leven, daar is niets mis mee.

Ik zou je vooral willen adviseren om lekker je eigen mening te volgen en als je daadwerkelijk een SW fan bent gewoon lekker Solo te gaan kijken en een eigen mening te vormen in plaats van blind achter bepaalde vrienden of recensenten aan te lopen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 17 juni 2018 @ 14:54:12 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179848174
quote:
14s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:53 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat zielig zeg, ga huilen kereltje :').
Wat is precies zielig? Dat ik de film nog niet heb gezien? :') Of omdat de film slechte reviews krijgt ik hem nog niet heb gezien? :') Waar heb je t over.

Maar ik kijk tegenwoordig erg wei ig films,probeer eigenlink gewoon de meest interessante en best gerecenseerde titels te kijken.

Iets als Ghostbusters leek me dus bv walgelijk. Ook niet gekeken maar als je zegt dat je hem niet wilde zien omdat die film schijnbaar pist op dd geschiedenis van Ghostbusters dan was je een sexist volgens velen en ook de makers vd film.

Ik heb heel dat gebeuren rond dat aziatisch karakter in sw tlj niet meegekregen omdat de film schijnbaar zo slecht is dat veel SW fans niet eens meer zin hebben in een nieuw deel.

Nou overtuig mij dan maar waarom ik als oud star wars fan die film moet gaan zien :D

Daarnaast ben ik wel van mening dat als Mike & Jay ( of Mike alleen ) aangeeft dat een film de moeite waard is ik hem nog wel wil kijken. Zit altijd redelijk op 1 lijn met zijn meningen.

[ Bericht 21% gewijzigd door MMaRsu op 17-06-2018 15:01:43 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179857878
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:54 schreef MMaRsu het volgende:

Nou overtuig mij dan maar waarom ik als oud star wars fan die film moet gaan zien :D

8.1 uit 375 reviews, https://www.rottentomatoes.com/m/star_wars_the_last_jedi/
pi_179857953
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 13:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het grappige aan al dat alles is dat de fans opnieuw racisten en sexisten worden genoemd als ze niet op komen dagen voor de volgende film.
De fans worden zo niet genoemd, de racisten en sexisten die zo reageren worden zo genoemd :')

Maar goed, maar blijf lekker de butthurt troll uithangen hier :W Overigens is dit het Solo topic, aangezien je die niet hebt gezien moet je in een ander topic gaan posten.
  zondag 17 juni 2018 @ 21:44:20 #170
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179858557
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 14:54 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat is precies zielig? Dat ik de film nog niet heb gezien? :') Of omdat de film slechte reviews krijgt ik hem nog niet heb gezien? :') Waar heb je t over.

Maar ik kijk tegenwoordig erg wei ig films,probeer eigenlink gewoon de meest interessante en best gerecenseerde titels te kijken.

Iets als Ghostbusters leek me dus bv walgelijk. Ook niet gekeken maar als je zegt dat je hem niet wilde zien omdat die film schijnbaar pist op dd geschiedenis van Ghostbusters dan was je een sexist volgens velen en ook de makers vd film.

Ik heb heel dat gebeuren rond dat aziatisch karakter in sw tlj niet meegekregen omdat de film schijnbaar zo slecht is dat veel SW fans niet eens meer zin hebben in een nieuw deel.

Nou overtuig mij dan maar waarom ik als oud star wars fan die film moet gaan zien :D

Daarnaast ben ik wel van mening dat als Mike & Jay ( of Mike alleen ) aangeeft dat een film de moeite waard is ik hem nog wel wil kijken. Zit altijd redelijk op 1 lijn met zijn meningen.
Als ik altijd maar zou luisteren naar wat anderen van films vinden dan zou er helemaal niks meer te kijken vallen, want tegenwoordig haat iedereen alles eigenlijk wel. Het afkraken van films is gewoon veel leuker voor velen. Als ik lees wat voor kleine dingetjes er genoemd worden...om maar een excuus te hebben om een film af te kraken.. _O-

Veel fijner om elke film die je interessant lijkt gewoon lekker te bekijken zonder vooroordelen (en om niet van elk klein puntje meteen een drama te maken). Dan kan je tenminste een eigen voordeel vellen.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 12:02 schreef Deckard het volgende:

[..]

Een paar fans? Als het een paar fans waren was het geen dipje geweest, maar had je er niets van gemerkt. Star wars is gewoon op.
Het zijn alsnog dik bekeken films waar ze enorm veel winst mee behalen. Han Solo was wellicht nog meer bekeken als ze wat meer promotie gehad hadden, mensen niet vooraf al gingen zeiken om de hoofdrolspeler (news flash...niemand is Harrison Ford.., dus wat hadden ze verwacht?), en als ze de film op een iets gunstiger tijdstip hadden uitgebracht. Veel films die vrijwel tegelijkertijd grote releases hadden.

Star Wars zal gewoon doorgaan in de toekomst. Denken dat SW dood is en dat er geen films meer van gaan komen is enkel lachtwekkend te noemen _O- Zelfs al aangekondigd dat er nieuwe films gaan komen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179859001
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

Het zijn alsnog dik bekeken films waar ze enorm veel winst mee behalen. Han Solo was wellicht nog meer bekeken als ze wat meer promotie gehad hadden, mensen niet vooraf al gingen zeiken om de hoofdrolspeler (news flash...niemand is Harrison Ford.., dus wat hadden ze verwacht?), en als ze de film op een iets gunstiger tijdstip hadden uitgebracht. Veel films die vrijwel tegelijkertijd grote releases hadden.
Vind ik een bijzonder slecht excuus.


Deze fanmade film vind ik trouwens al stukken beter en dichter bij de originele Han Solo zitten. Sterker, deze gast doet het zeer goed.

quote:
Star Wars zal gewoon doorgaan in de toekomst. Denken dat SW dood is en dat er geen films meer van gaan komen is enkel lachtwekkend te noemen _O- Zelfs al aangekondigd dat er nieuwe films gaan komen.
Het is gewoon op om met deze verhaallijn door te gaan. Wat moet er nu nog gebeuren?
pi_179859586
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

Star Wars zal gewoon doorgaan in de toekomst. Denken dat SW dood is en dat er geen films meer van gaan komen is enkel lachtwekkend te noemen _O- Zelfs al aangekondigd dat er nieuwe films gaan komen.
Gelukkig wel _O_

Maar ik denk dat merendeel wel weer gaat bijdraaien. Rogue One werd ook niet geweldig ontvangen en nu is men daar wel redelijk positief over. Zo gaat dat bij Solo precies hetzelfde straks. Star Wars is gelukkig groter dan de toetsenbord helden op internet :9

Star Wars IX en de nieuwe trilogieën harken straks weer de miljarden bij elkaar en kunnen de fans weer jaren genieten *O*
  zondag 17 juni 2018 @ 22:41:13 #173
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179860367
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:10 schreef lord_bono het volgende:

[..]
Star Wars is gelukkig groter dan de toetsenbord helden op internet :9

Zo sprak de keyboard warrior zelf op het fok forum. Waarom neem je toch dit soort domme termen over van reddit/4chan weet ik veel.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179860405
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zo sprak de keyboard warrior zelf op het fok forum. Waarom neem je toch dit soort domme termen over van reddit/4chan weet ik veel.
Ach ja, beter dan dat ik mijn eigen mening over iets baseer op filmpjes/reviews van internet toch?
  zondag 17 juni 2018 @ 22:45:21 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179860443
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik altijd maar zou luisteren naar wat anderen van films vinden dan zou er helemaal niks meer te kijken vallen, want tegenwoordig haat iedereen alles eigenlijk wel. Het afkraken van films is gewoon veel leuker voor velen. Als ik lees wat voor kleine dingetjes er genoemd worden...om maar een excuus te hebben om een film af te kraken.. _O-

Veel fijner om elke film die je interessant lijkt gewoon lekker te bekijken zonder vooroordelen (en om niet van elk klein puntje meteen een drama te maken). Dan kan je tenminste een eigen voordeel vellen.

[..]

Het zijn alsnog dik bekeken films waar ze enorm veel winst mee behalen. Han Solo was wellicht nog meer bekeken als ze wat meer promotie gehad hadden, mensen niet vooraf al gingen zeiken om de hoofdrolspeler (news flash...niemand is Harrison Ford.., dus wat hadden ze verwacht?), en als ze de film op een iets gunstiger tijdstip hadden uitgebracht. Veel films die vrijwel tegelijkertijd grote releases hadden.

Star Wars zal gewoon doorgaan in de toekomst. Denken dat SW dood is en dat er geen films meer van gaan komen is enkel lachtwekkend te noemen _O- Zelfs al aangekondigd dat er nieuwe films gaan komen.
Heb nog zoveel films die ik nog moet en wil zien. Deze staat op de backburner omdat mensen er gewoonweg niet positief over zijn.

En als mijn smaak regelmatig overeenkomt met bv Mike van RLM dan ben ik eerder geneigd om ook aan de hand van zijn review te zeggen ok die beland onderop de stapel. Ik ga de film nog wel in met een open mind.

Ik zou eerder Solo kijken. Al ben ik er niet perse van overtuigd dat het van toegevoegde waarde zal zijn in het sw universum.

Ik zie liever een thrawn trilogy verfilmd worden. Dat was een fucking goed boek.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 17 juni 2018 @ 22:46:04 #176
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179860454
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:43 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ach ja, beter dan dat ik mijn eigen mening over iets baseer op filmpjes/reviews van internet toch?
Ja jij bent zo'n vervelend kereltje die vind dat als je iets zelf niet gezien hebt dat je er absoluut niet over kan en mag discussieren op een forum. Ultimate sadness.

Waar spreek ik een mening uit over TLJ? Ik zeg alleen dat ik niet sta te springen om hem te kijken.

Reviews zijn er om je te informeren. Dat jij je onwetenheid als een soort pluspunt ziet vind ik wonderlijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179860570
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 22:46 schreef MMaRsu het volgende:

Reviews zijn er om je te informeren. Dat jij je onwetenheid als een soort pluspunt ziet vind ik wonderlijk.
Ik zal het nog maar eens posten, 8.1 uit 375 reviews, https://www.rottentomatoes.com/m/star_wars_the_last_jedi/

Als je reviews daadwerkelijk gebruikt ter informatie ga je TLJ gewoon kijken :)
  zondag 17 juni 2018 @ 22:58:42 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179860744
De reviews van mensen waarvan ik weet dat zij ongeveer dezelfde smaak hebben qua films.

De mensen waar ik vaak overeenkomsten in zie. Zo had ik laatst ook die ready player one gezien in de bios. Ik was redelijk hyped want leek me echt een toffe movie. Viel toch wel echt tegen. Kijk later de rlm review en zij verwoorden echt precies hoe ik erover d8.

Gewoon een voorbeeld. Maar back ontopic, Solo lijkt me nog wel tof. Die ga ik denk ik ook wel eerder kijken dan tlj, maar die komt ooit nog wel aan de beurt hoor. Misschien als ze nog een derde deel releasen dat ik tlj ervoor kijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179861093
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2018 21:30 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De fans worden zo niet genoemd, de racisten en sexisten die zo reageren worden zo genoemd :')

Maar goed, maar blijf lekker de butthurt troll uithangen hier :W Overigens is dit het Solo topic, aangezien je die niet hebt gezien moet je in een ander topic gaan posten.
De fans die dus moeite hadden met de politieke ondertoon werden dus sexisten en racisten genoemd.
Sterker nog er werd gesuggereerd dat de alt-right een mondiale campagne had opgestart om de film een slechte beoordeling te geven.
Fijn is dat als je kritiek hebt op een film en de politieke ondertoon je gelijk in de hoek word gezet met neo nazis.

Het resultaat is duidelijk, Solo een origin film van wellicht de meest populaire karakter in SW is dus geflopt. Wat ik hier en daar op het internet heb gelezen is dat de fans die normaal naar een SW film gaan het nu voor gezien houden.
Men boycot Solo omdat ze niet blij zijn met de richting SW op gaat.
Met een beetje fatsoenlijke PR en een luisterend oor was dit nooit gebeurt.

Fascinerend is het wel, een van de grootste franchises allertijden kapot gemaakt met 1 film en als kers op de taart worden de mensen die er terecht boos om zijn geworden weggezet als racisten en sexisten.
Deckard heeft wat dat betreft gelijk SW is dood je kunt niet meer vooruit en de fans hebben er weinig tot geen intresse meer in.
  zondag 17 juni 2018 @ 23:23:36 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179861264
De droom is voor velen dood met TLJ omdat er iets anders gedaan wordt dan men had gehoopt.


Dat maakt de formule niet bagger.

Neemt niet weg dat ze er wellicht gewoon te snel teveel hebben willen maken. Ze hadden na aankoop even een jaar of wat moeten wachten, zaken beter voorbereiden en een verhaallijn neerleggen waar niet elke regisseur aan kan veranderen wat ze willen (en zelfs dat verwacht ik nog dat zal veranderen met IX).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_179861335
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 23:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De fans die dus moeite hadden met de politieke ondertoon

Welke politieke ondertoon in de Star Wars films rechtvaardigt het gedrag van een groepje fans dan?
pi_179862151
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2018 23:27 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Welke politieke ondertoon in de Star Wars films rechtvaardigt het gedrag van een groepje fans dan?
Dan moet je eerst het gedrag definiëren en over welk groepje fans je het precies heb.
pi_179862247
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan moet je eerst het gedrag definiëren en over welk groepje fans je het precies heb.
De fans die moeite hebben met de politieke ondertoon waar jij het over hebt, ik quote jou niet voor niks toch?
pi_179863659
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 00:18 schreef lord_bono het volgende:

[..]

De fans die moeite hebben met de politieke ondertoon waar jij het over hebt, ik quote jou niet voor niks toch?

Je kan die groep toch wel definiëren het is nogal lastig om wat voor gedrag dan ook toe te schrijven aan zo’n grote groep.
  † In Memoriam † maandag 18 juni 2018 @ 02:09:30 #185
88815 The_Emotion
98.3
pi_179863748
Ik vond het als individu op zich een prima Star Wars film, en dat zonder lightsabers, geen topper verder, maar ik kan hier mee leven, beter dan het gedrocht TLJ.

Maar 1 ding snap ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 18 juni 2018 @ 07:02:06 #186
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179864409
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 02:09 schreef Remqo het volgende:
Ik vond het als individu op zich een prima Star Wars film, en dat zonder lightsabers, geen topper verder, maar ik kan hier mee leven, beter dan het gedrocht TLJ.

Maar 1 ding snap ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben het niet laten zien in de films, dus ik moest het antwoord op je vraag ook even opzoeken nadat wij hem hier hadden gezien. Als je er naar googled kom je de verklaringen tegen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_179864925
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 01:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je kan die groep toch wel definiëren het is nogal lastig om wat voor gedrag dan ook toe te schrijven aan zo’n grote groep.
Het gaat om de door jouw genoemde politieke ondertoon..
  maandag 18 juni 2018 @ 08:44:22 #188
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_179865084
Qua bezoekers... is het niet gewoon ontzettend stom om hem gelijk uit te brengen met Avengers, Deadpool en Jurassic Park 84?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 juni 2018 @ 09:03:31 #189
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_179865251
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
Qua bezoekers... is het niet gewoon ontzettend stom om hem gelijk uit te brengen met Avengers, Deadpool en Jurassic Park 84?
Meestal is het ontzettend stom voor andere films als ze die tegelijk uitbrengen met een Star wars film...
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 18 juni 2018 @ 09:07:20 #190
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_179865294
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 09:03 schreef Tokus het volgende:

[..]

Meestal is het ontzettend stom voor andere films als ze die tegelijk uitbrengen met een Star wars film...
Dat snap ik, maar Avengers infinity wars is natuurlijk wel een dingetje.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:33:05 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179867791
quote:
2s.gif Op maandag 18 juni 2018 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
Qua bezoekers... is het niet gewoon ontzettend stom om hem gelijk uit te brengen met Avengers, Deadpool en Jurassic Park 84?
En slechts vier maanden nadat TLJ uit de bios is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 18 juni 2018 @ 15:50:06 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179872465
Misschien proberen om de discussie vriendelijk te houden, zonder persoonlijk te worden? Moeilijk, I know, maar je kan je punt ook maken (en andermans mening respecteren) zonder meteen persoonlijk te worden. Wordt het topic wat leuker van.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 juni 2018 @ 17:07:26 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179873952
Die andere persoon begon hoor, ik had een dm gestuurd maar kreeg geen reactie dan maar hier in het topic waar ik de reactie kreeg
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 juni 2018 @ 17:18:33 #194
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_179874281
Ik bedoelde het algemeen, maakt niet uit wie er begon.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 18 juni 2018 @ 18:29:20 #195
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179876298
True :)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 juni 2018 @ 21:00:16 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179880413
Kennelijk zijn ze bezig met nog 9 Star Wars films, inclusief stand-alones zoals Solo.

Jammer dat Disney alles altijd zo door je strot moet duwen zodat er helemaal niks meer overblijft van wat een film goed maakt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179880953
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk zijn ze bezig met nog 9 Star Wars films, inclusief stand-alones zoals Solo.

Jammer dat Disney alles altijd zo door je strot moet duwen zodat er helemaal niks meer overblijft van wat een film goed maakt.
Geen probleem toch? Star Wars biedt zoveel mogelijkheden in een enorm universum dat het aantal films geen probleem is. Zo lang er niet jaarlijks 3 films uit komen is er geen sprak van door je strot duwen. Trilogie van Rian Johnson en filmreeks van Benioff en Weiss (Game of Thrones) gaan in ieder geval een andere richting op binnen het universum. Denk dat we dan pas echt het nieuwe Star Wars kunnen beoordelen.
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 09:08:57 #198
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_179889552
Even een beetje geruimd hier. Veel meer ruimen lukt niet, want er zijn ook dermate veel reacties op bepaalde posts, dat we dat net zo goed het hele topic kunnen deleten.

Probeer iets minder gespannen te reageren op elkaar en als iemand zit te trollen, probeer diegene te negeren. Als je een TR zet, is dat ook prima natuurlijk. Verdere discussie hierover graag in het FB-topic, zodat het hier ontopic over Solo kan gaan. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:13:34 #199
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_179889621
'Leuke' film, maar meer ook niet. Duidelijk een van de minste Star Wars films, maar dat lees je overal wel. De reviews zijn nou niet heel prijzend. Wat ik wel moet zeggen is dat de jonge Solo perfect gecast is! Hij vulde zijn rol perfect in, helaas dat hij niet de hele film op zijn schouders kon dragen.

En ik blijf toch steeds aan Game of Thrones denken als ik Clarke zie. Haalt me toch wel uit de film.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:53:16 #200
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_179891379
Mensen lijken wel te vergeten dat Star Wars nooit artistieke hoogvliegers zijn geweest, maar actieavonturen met sci-fantasy elementen.

Als je zo naar Solo kijkt is het gewoon een prima film.
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk zijn ze bezig met nog 9 Star Wars films, inclusief stand-alones zoals Solo.

Jammer dat Disney alles altijd zo door je strot moet duwen zodat er helemaal niks meer overblijft van wat een film goed maakt.
Ze doen er hetzelfde mee als bij de Marvel films maar lijken soms te negeren dat dat een ander slag films is qua opzet. Iets meer rust zou de films iig wel goed doen. Rust in de film welteverstaan.

Daarnaast heeft Disney ook uitzonderingen waar regisseurs iets meer ruimte krijgen (Guardians).

Die film gaf me overigens een flinke Star Wars vibe.

[ Bericht 71% gewijzigd door Skull-splitter op 19-06-2018 11:02:54 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')