abonnement Unibet Coolblue
pi_176320801
Hallo lieve mensen,

voor ons profielwerkstuk doen we onder andere onderzoek naar de beleving van kanker op een patiënt en zijn omgeving. Hiervoor hebben wij twee enquêtes gemaakt: een die gericht is op (ex)kankerpatiënten en de ander gericht op de naasten (familie, vrienden etc) van de patiënt. Het zou ons heel erg helpen als je de enquête zou willen invullen! :)
Bij voorbaat heel erg bedankt!

Enquête 1 beleving onder (ex)kankerpatiënten
https://www.survio.com/survey/d/E5P8T2J2J0L9H7N9X

Enquête 2 beleving onder de naasten van de patiënt
https://www.survio.com/survey/d/R7B8W3L4H1J7P9I3T
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 12:35:17 #2
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_176320894
Ingevuld, succes :)
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2018 @ 12:42:39 #3
240917 Mula
pi_176321015
Ik vind vraag 7 een beetje gek bij de vragen voor kankerpatienten. Ik zou eerder vragen of iemand nog steeds wordt behandeld. Het antwoord "nee, in het behandelproces" lees ik meer als zijnde dat iemand behandeld wordt om te genezen. Dat word ik niet, maar optie 3 is ook niet op mij van toepassing.
pi_176342382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef Mula het volgende:
Ik vind vraag 7 een beetje gek bij de vragen voor kankerpatienten. Ik zou eerder vragen of iemand nog steeds wordt behandeld. Het antwoord "nee, in het behandelproces" lees ik meer als zijnde dat iemand behandeld wordt om te genezen. Dat word ik niet, maar optie 3 is ook niet op mij van toepassing.
Bedankt voor je feedback, dat waarderen we zeer! Het was helaas niet meer mogelijk om de gehele vraag te veranderen. Daarom hebben we ervoor gekozen om er een optie 'anders, namelijk ...' toe te voegen aan de vraag.
pi_176342813
Ingevuld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176348175
Ingevuld. Succes
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_176363108
Ingevuld maar bij het indienen:

quote:
Deze site is niet bereikbaar
www.survio.com heeft de verbinding geweigerd.
Probeer het volgende:

Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
ERR_CONNECTION_REFUSED
Wel 1 opmerking over de enquete voor de nabestaanden:
Bij de verschillende soorten kanker die genoemd worden bij vraag ? (vragen nummeren maakt feedback makkelijker) komt darmkanker niet voor terwijl het in het dagelijks leven helaas wél veel voor komt.
Komt dat door een beperkt aantal opties die jullie in kunnen voeren?
pi_176375782
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:32 schreef vannelle het volgende:
Ingevuld maar bij het indienen:

[..]

Wel 1 opmerking over de enquete voor de nabestaanden:
Bij de verschillende soorten kanker die genoemd worden bij vraag ? (vragen nummeren maakt feedback makkelijker) komt darmkanker niet voor terwijl het in het dagelijks leven helaas wél veel voor komt.
Komt dat door een beperkt aantal opties die jullie in kunnen voeren?
Ten eerste heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het invullen van de enquête. We gaan er gewoon vanuit dat deze goed aan is gekomen; de site zegt namelijk wel vaker dat deze het niet doet en vervolgens werkt het gewoon.

Daarnaast hebben we bij dergelijke meerkeuze vragen ervoor gekozen om slechts een aantal opties te geven, omdat er heel veel verschillende soorten kanker zijn die ook geregeld voorkomen. Om duidelijk het overzicht te bewaren, hebben we daarom een selectie gemaakt en als laatste optie 'anders namelijk' toegevoegd zodat mensen daar een andere soort kunnen invullen die niet in de lijst staat.

We hebben de nummers nu ook
toegevoegd, dit was ons even ontgaan; dankjewel!
  maandag 8 januari 2018 @ 22:17:08 #9
474664 FlatEarther
De aarde is plat
pi_176376945
Ingevuld maar het is
Een TV is geen TV. Een Mobiel is geen Mobiel. Een Laptop is geen Laptop. Met Meltdown en Spectre zit je naar pixels te kijken. Of eigenlijk elektriciteit. Voel je je al dom?
pi_176377301
Done!
Mon 'en!
pi_176386324
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:34 schreef BaDa het volgende:

[..]

Ten eerste heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het invullen van de enquête. We gaan er gewoon vanuit dat deze goed aan is gekomen; de site zegt namelijk wel vaker dat deze het niet doet en vervolgens werkt het gewoon.

Daarnaast hebben we bij dergelijke meerkeuze vragen ervoor gekozen om slechts een aantal opties te geven, omdat er heel veel verschillende soorten kanker zijn die ook geregeld voorkomen. Om duidelijk het overzicht te bewaren, hebben we daarom een selectie gemaakt en als laatste optie 'anders namelijk' toegevoegd zodat mensen daar een andere soort kunnen invullen die niet in de lijst staat.

We hebben de nummers nu ook
toegevoegd, dit was ons even ontgaan; dankjewel!
Dan ga ik er maar van uit dat mijn bijdrage inderdaad is aangekomen en vul ik de enquete niet nogmaals in.
Uitleg over de hoeveelheid verschillende soorten kanker snap ik, wellicht was mijn vraag ook onterecht.

En graag gedaan. ;)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:16:07 #12
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176387478
Ingevuld. Hopelijk heb je er wat aan :)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:33:29 #13
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_176387790
Ingevuld. Ik ben helaas een autist. Ik kom niet zo vaak op visite bij anderen.
En ziekenhuis is een rotplek.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_176393459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:16 schreef Mishu het volgende:
Ingevuld. Hopelijk heb je er wat aan :)
pi_176429461
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:33 schreef PandaDrop het volgende:
Ingevuld. Ik ben helaas een autist. Ik kom niet zo vaak op visite bij anderen.
En ziekenhuis is een rotplek.
Toch heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om de enquête in te vullen!
pi_176432700
Gedaan. Succes met je werkstuk.
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 23:03:23 #17
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_176465254
Ook ingevuld. Bij vraag 13 eigenlijk te weinig karakters om de vraag compleet te beantwoorden maar ik hoop dat het voldoende was.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_176478783
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:03 schreef Snowsquall het volgende:
Ook ingevuld. Bij vraag 13 eigenlijk te weinig karakters om de vraag compleet te beantwoorden maar ik hoop dat het voldoende was.
Dankjewel voor het invullen! Helaas kunnen we het aantal karakters bij die vragen niet verhogen, dat is een nadeel van survio. We zullen er zeker uitkomen, dus nogmaals bedankt voor je tijd om de enquête in te vullen.
pi_176481179
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 14:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Gedaan. Succes met je werkstuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')