abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 januari 2018 @ 10:25:09 #76
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176561301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:18 schreef Sigaartje het volgende:
Zijn terugkomst was erg vreemd. Hij begon direct weer verwijten te maken en tekeer te gaan. Hij liet zich niet van zijn beste kant zien. Erg jammer, want het is geen slechte vent. Maar zo maak je geen vrienden.
Het begon met een vriendelijk bedankje aan diverse Fok!kers als reactie op een PM van Befbekje i.v.m. Tongs verjaardag en een gezamenlijk cadeau voor hem.
Maar omdat de PM was gequote was dat tegen de regels en dus volgde censuur en daarop de woede van Tong. Wat ik me dan ook weer voor kan stellen.
pi_176561443
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 10:25 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het begon met een vriendelijk bedankje aan diverse Fok!kers als reactie op een PM van Befbekje i.v.m. Tongs verjaardag en een gezamenlijk cadeau voor hem.
Maar omdat de PM was gequote was dat tegen de regels en dus volgde censuur en daarop de woede van Tong. Wat ik me dan ook weer voor kan stellen.
Oh, dat had ik even gemist. Ik heb alleen die ellende gelezen. Ik dacht nog, daar gaan we weer. Misschien had hij een keer even uit moeten halen en daarna weer tot de orde van dag moeten komen. Mods doen ook maar hun werk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')