abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:08:46 #101
395200 deadprez
One more rail
pi_176318617
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb eerder wel eens overwogen om de NOS binnen de NOS te worden om de misleiding te misleiden zeg maar.
cool mss loopt de matrix dan vast
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je weet er dus eigenlijk niets van maar neemt wel de moeite de brenger in diskrediet te brengen :')

wederom: karskens kan dat uitstekend zelf hoor

overigens postte ik in eerste instantie enkel dat iets geen ad hominem was maar gewoon de feitelijke gang van zaken. schandelijk, ik weet het.

quote:
Wat voor agenda heb jij dan?
de agenda die de NOS mij meegeeft als shill natuurlijk wa denkte
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318633
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

In de aanloop naar het Oekra´ne referendum is er bij de nos nauwelijks over bericht, de regering was tegen dus heeft de nos het voornamelijk doodgezwegen. Pas toen het referendum er zeker zou komen zijn ze er over gaan berichten en dan vooral als voorstander.
Dat heb je natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd en hiervan heb je een objectief verslag gemaakt? Als dat niet het geval is hebben we jou ook hier ontmaskerd. :D
pi_176318650
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan heb je toch echt een vuiltje in je oog.

Het rtl nieuws doet regelmatig een wob verzoek om zaken die de regering verborgen wil houden te openbaren. De nos doet dat nauwelijks tot niet. Het zijn immers de slippendragers van de regering.

In de aanloop naar het Oekra´ne referendum is er bij de nos nauwelijks over bericht, de regering was tegen dus heeft de nos het voornamelijk doodgezwegen. Pas toen het referendum er zeker zou komen zijn ze er over gaan berichten en dan vooral als voorstander.
Dus al die lui doen dan een opleiding tot journalist, om vervolgens allerlei flauwekul de wereld in te helpen waar je in dit tijdperk altijd links-of rechtsom mee geconfronteerd zal gaan worden?

Ik mis in deze wat complot-achtige theorie ook de oud-NOS medewerkers die en masse misstanden aan de kaak stellen waar ze jarenlang aan bloot gestaan hebben.
pi_176318658
Al moet ik wel zeggen dat ik een keer een matige voetbalwedstrijd bezocht heb, die bij NOS studio sport in de samenvatting wÚl alleraardigst leek.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:12:34 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176318666
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ga ik doen. Welke verschillen ga ik dan zien tussen de NOS en RTL?
Bij de NOS een pro-Palestina houding die zich uit in het opzettelijk niet melden van bijvoorbeeld raketaanvallen van de Palestijnen, maar de volgende dag wel de mond vol hebben over de represailles van IsraŰl. En ook dan vooral niks melden over de raketaanval van een dag ervoor.
Geen hoor en wederhoor toepassen.

RTL doet dit, in ieder geval op dit vlak, een stuk beter dan de NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176318672
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat heb je natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd en hiervan heb je een objectief verslag gemaakt? Als dat niet het geval is hebben we jou ook hier ontmaskerd. :D
Ja dat heb ik gedaan. Compleet met tabellen en grafieken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
pi_176318686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 03:28 schreef BasEnAad het volgende:
Het idee is goed, alleen ik vertrouw Karskens nog minder dan de NOS. Bij hem is het altijd te zwart-wit.
Idee ? Het gaat toch om de inhoud. Of de nos de boel verdraaid ja of te nee.

Wat ze duidelijk en vaak genoeg doen. Op koste van ons allen :)
pi_176318688
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij de NOS een pro-Palestina houding die zich uit in het opzettelijk niet melden van bijvoorbeeld raketaanvallen van de Palestijnen, maar de volgende dag wel de mond vol hebben over de represailles van IsraŰl. En ook dan vooral niks melden over de raketaanval van een dag ervoor.
Geen hoor en wederhoor toepassen.

RTL doet dit, in ieder geval op dit vlak, een stuk beter dan de NOS.
Ik zal het in de gaten houden ^O^
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:14:20 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176318690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Enkel TPO is te vertrouwen. En Niburu.
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hulde. Misschien kun je bij de NOS aan de slag als newspeakontwerper.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

cool mss loopt de matrix dan vast
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Over chemtrails hoor ik ze nooit op het journaal inderdaad, dat is pas enge shit.
Maar lukt het jullie ook om de verhalen op die site van Karskens te fileren?
pi_176318692
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De user deelnemer had dat mooi uiteengezet en per vb geduid in de reeks van toen.
Leven is het verliezen van illusies. - LK | In Antwerpen in de categorie 0-9 jaar is 75% van allochtone origine.
pi_176318695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus al die lui doen dan een opleiding tot journalist, om vervolgens allerlei flauwekul de wereld in te helpen waar je in dit tijdperk altijd links-of rechtsom mee geconfronteerd zal gaan worden?

Ik mis in deze wat complot-achtige theorie ook de oud-NOS medewerkers die en masse misstanden aan de kaak stellen waar ze jarenlang aan bloot gestaan hebben.
Heb je nog iets toe te voegen aan mijn voorbeelden of blijf je liever stropoppen in het rond slingeren?
pi_176318713
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Maar lukt het jullie ook om de verhalen op die site van Karskens te fileren?
Nee.

Ad hominems, stropoppen, jijbakken, drogredenen. Dat is het wel.

De voorbeelden weerleggen? Ze proberen het niet eens.
pi_176318734
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je nog iets toe te voegen aan mijn voorbeelden of blijf je liever stropoppen in het rond slingeren?
Ehm, vind de vraag waar de plichtsgetrouwe ex NOS journalisten blijven om alle misstanden die blijkbaar bij de NOS gaande zijn aan de kaak te stellen wel een aardige vraag eigenlijk.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:19:30 #114
129292 LXIV
misdunker
pi_176318749
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik ken mensen die eerst bij RTL Nieuws werkten en nu bij NOS. Volledige gedaanteverwisseling doorgemaakt. Doodeng.
het zou me niks verbazen als in de kelder van het NOS-gebouw een soort hersenspoelmachine staat
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_176318766
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

het zou me niks verbazen als in de kelder van het NOS-gebouw een soort hersenspoelmachine staat
Dat is een zinniger antwoord op mijn bovenstaande vraag dan ik oorspronkelijk kreeg.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:22:00 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_176318779
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee.

Ad hominems, stropoppen, jijbakken, drogredenen. Dat is het wel.

De voorbeelden weerleggen? Ze proberen het niet eens.
de voorbeelden uberhaupt bekijken is al te veel gevraagd

walgelijke wegkijker ben ik
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ehm, vind de vraag waar de plichtsgetrouwe ex NOS journalisten blijven om alle misstanden die blijkbaar bij de NOS gaande zijn aan de kaak te stellen wel een aardige vraag eigenlijk.
Goede vraag maar een ander onderwerp.

Ga je nu in op de voorbeelden die ik je gaf of blijf je ontwijken?
pi_176318788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

de voorbeelden uberhaupt bekijken is al te veel gevraagd

walgelijke wegkijker ben ik
Dat klopt. Derhalve ook een niet serieus te nemen clown.
pi_176318791
NOS journalistiek is op bepaalde punten zo links / gekleurd als de neten.

Dat was / is decennia al bekend.
pi_176318805
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Goede vraag maar een ander onderwerp.

Ga je nu in op de voorbeelden die ik je gaf of blijf je ontwijken?
van het Oekra´ne referendum, moet ik nu bewijzen dat ze objectief waren omdat jij het tegenovergestelde beweert? _O- Huiswerk kreeg ik op school, maar niet van fokkers.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:26:59 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_176318838
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Derhalve ook een niet serieus te nemen clown.
daar kan ik mee leven
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:28:00 #122
129292 LXIV
misdunker
pi_176318850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef DrMabuse het volgende:
NOS journalistiek is op bepaalde punten zo links / gekleurd als de neten.

Dat was / is decennia al bekend.
dat mag. ‘Nieuws’ zelf verzinnen of beeld en geluid manipuleren is echter een journalistieke doodzonde
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_176318867
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat heb ik gedaan. Compleet met tabellen en grafieken.
Dan gaan die hier natuurlijk groots gepresenteerd worden. :D
pi_176318886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

van het Oekra´ne referendum, moet ik nu bewijzen dat ze objectief waren omdat jij het tegenovergestelde beweert? _O- Huiswerk kreeg ik op school, maar niet van fokkers.
Ik vraag je om een reactie, niet om iets te bewijzen.

Maar laat maar zitten. Je ongemakkelijke ontwijkgedrag spreekt boekdelen.
pi_176318891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

dat mag. ‘Nieuws’ zelf verzinnen of beeld en geluid manipuleren is echter een journalistieke doodzonde
Journalitieke doodzonde maar als je bij de telegraaf ervoor betaald om constant opgelicht te worden is het opeens bonton. 8)7
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')