abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:01:51 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176310652
quote:
Journalist verzamelt data voor Zwartboek over het NOS-journaal
door RECHTSACTUEEL • 28 DECEMBER 2017

De Nederlandse journalist Arnold Karskens werkt aan een Zwartboek over een van de belangrijkste propagandakanalen op dit moment. Het gaat om het NOS-journaal, dat namens de Nederlandse Staat mensen het nieuws brengt. Karksens vroeg zich af hoe betrouwbaar en onafhankelijk dit NOS-programma wel niet is en riep mensen op om voorbeelden in te sturen wanneer men denkt dat het instituut in de fout gaat. Er wordt hier gedoeld op het met herhaling verspreiden van nepnieuws of het verdraaien van de waarheid. Karskens heeft inmiddels al 5 lange artikels aan kritieken over de NOS kunnen publiceren.

Een veel voorkomende kritiek is de anti-Nederlandse en anti-blanke inkleding van de nieuwsartikels. Zo laat men bijvoorbeeld bij een uitzending als er een zwart slachtoffer is van geweld veel langer de vertegenwoordigers van hen aan het woord als dat dit bij de daders het geval is. Als voorbeeld is er een recent politie-optreden waarbij er een zwart slachtoffer was en men dan veel meer tijd krijgt om hun kant van het verhaal uit te leggen. Daarbij benoemt men bij daders wel de etnische achtergrond als deze blank is en anders vaak niet. Zo dus niet of later bij de islamitische aanslagen.

Een van de opvallende voorbeelden van nepnieuws was de uitzending waarbij de NOS een fragment over de Russische President Vladimir Poetin zo knipte dat het leek alsof hij een vragensteller expres negeerde. Hierdoor ontstond bij de kijker het idee dat Poetin geen antwoord wil geven op een gewone vraag en zo zich niet wilde verantwoorden. Later verschenen er beelden op het internet waaruit bleek dat Poetin wel degelijk netjes antwoord gaf op de vraag, maar dat dit antwoord er door de NOS uit was geknipt.

Arnold Karskens wijst in zijn onderzoek op de bedrijfscode van de NOS en dat er van kleur bekennen geen sprake mag zijn. ‘De NOS hanteert de hoogste journalistieke eisen van evenwichtigheid, zorgvuldigheid, betrouwbaarheid, ongebondenheid, pluriformiteit en onbevoordeeldheid.’ Zijn onderzoek, met daarbij een aantal sprekende voorbeelden, wijst echter in een hele andere richting, namelijk dat er met regelmaat sprake is van manipulatie en regelrecht nepnieuws.
https://re-act.be/2017/12(...)er-het-nos-journaal/

'Nepnieuws' is een hot item tegenwoordig. Deze term werd in 2017 opeens breed uitgedragen door verschilllende -overheids- instanties overal in de EU. Het kon niet lang duren voordat de eerste wetten tegen 'nepnieuws' werden uitgevaardigd. Deze wetten geven overheden de mogelijkheid om bepaald nieuws te blokkeren. Op die manier kunnen ze de burgers zelf voorzien van 'onafhankelijk' en 'objectief' nieuws, zodat deze goed geïnformeerd blijft.

De vraag is echter of dit staatsnieuws altijd wel even objectief is. De journalist Arnold Karskens heeft op zijn site een heleboel NOS-nieuws uit 2017 verzameld waarbij dit betwist wordt. Dit zijn dus items waar aantoonbaar in geknipt wordt, andere foto's bij het nieuwsbericht gezet worden, belangrijk nieuws genegeerd wordt en irrelevant nieuw in de schijnwerpers wordt gezet:

http://thekarskenstimes.com/item/666-zwartboek-nosjournaal

[ Bericht 56% gewijzigd door sp3c op 06-01-2018 15:14:32 ]
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176310694
Oe spannend, even jointje draaien en eens op mijn gemak die site bekijken. :P
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 21:08:40 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_176310845
Twijfgevalletje dit. Hij blijft open als het concreet blijft.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 21:11:08 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_176310908
Zelf herrinner ik me het geknip in dat korte interview met Putin nog.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:19:57 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176311149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Twijfgevalletje dit. Hij blijft open als het concreet blijft.
Tof. Zelf zal ik proberen begrippen als ‘omvolking’ en dergelijke te vermijden
Laten we kijken wat op de site staat en discussiëren of dit klopt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 21:20:05 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176311154
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Twijfgevalletje dit. Hij blijft open als het concreet blijft.
De website wil ook alleen concrete voorbeelden:
Waaraan is géén behoefte?
Scheldpartijen en complottheorieën. Beperk u dus tot concrete voorbeelden. Wellicht is er een vakgroep ‘journalistiek’ bij een opleiding die ook een steentje kan bijdragen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:20:32 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176311168
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Zelf herrinner ik me het geknip in dat korte interview met Putin nog.
wordt uiteraard ook genoemd
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176311184
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Zelf herrinner ik me het geknip in dat korte interview met Putin nog.
Die wordt ook behandeld in vangst 1 staan er een paar mooie tussen, velen zijn nieuw voor mij. Maar fatsoenlijke voorbeelden met feiten en bewijzen geen sociale media meuk maar betrouwbare bronnen. Je merkt dat verschillende media, waaronder de NOS toch een beetje kleur bekennen.

Ga nu beginnen met vangst 2 :)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:33:15 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176311525
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176311527
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat gasloos maken met Ingrid van Prooijen... Gvd... :') _O-
Daar ben ik nog niet, begin nu net aan het stuk met de "witte" schutter. :P
pi_176311615
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Eerst die site lezen voordat je met commentaar begint te strooien. :{w
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:43:32 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176311772
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Op de inhoud, niet op de persoon svp
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:48:51 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176311892
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Op de inhoud, niet op de persoon svp
Ben niet onder de indruk van de inhoud. Telkens proef je de mening van Karskens in zijn kritiek. Het is veel gejank, grote woorden en uiteindelijk lees je gewoon wat hersenspinselen van een verwarde man.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176311910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat gasloos maken met Ingrid van Prooijen... Gvd... :') _O-
Ongelooflijk, we worden gehersenspoeld. :P

Best ziek dit. :{

Vond het stuk van die witte schutter ook erg sterk.

quote:
Columnist Leon de Winter becommentarieert de verslaggeving van het NOSjournaal uitvoerig in De Telegraaf van 3 oktober 2017: 'De term blank wordt momenteel in politiek-correcte en postmoderne kringen vervangen door 'wit'. Dat 'wit' heeft een negatieve connotatie. Het wordt, sterker dan het woord 'blank', vereenzelvigd met een indrukwekkend rijtje akelige verschijnselen (ik overdrijf niet): onderdrukking, kolonialisme, mannelijk chauvinisme, et cetera. De 'witte man' is volgens die opvatting een inherent gewelddadige en ongeneeslijke machtswellusteling die ten koste van alles wil vasthouden aan zijn 'witte privileges' (....) Stephen Paddock heeft, voor zover wij weten, niets racistisch geroepen toen hij vanuit zijn suite in het Mandalay Bay zijn kogels afvuurde, er is nog geen exemplaar van Mein Kampf in zijn woning aangetroffen; we hebben dus geen idee of hij raciale wanen had. Waarom was dan de vermelding dat hij 'wit' was, het eerste dat het NOS Journaal met zijn publiek wilde delen? Als de huidskleur niet van belang was bij de massamoorden in Parijs en Nice, waarom dan wel bij die in Las Vegas?'
^O^
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:50:51 #17
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176311943
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Ik vind ook wel wat van Arnold Karskens maar in dit geval heeft hij de feiten wel op een rijtje.

Overigens was Karskens ook 1 van de weinigen die bij voorbaat tegen de Uruzgan missie was en het achteraf toch behoorlijk bij het rechte eind had:

quote:
Ook komen Nederlandse parlementariërs aan het woord over de vraag waarom er vooral voorstanders van de missie werden uitgenodigd en waarom tegenstanders werden afgezegd of de mond werd gesnoerd.
Zembla, Een levensgevaarlijke missie

En ja, Karskens werd de mond gesnoerd bij de parlementaire hoorzitting... En als je nu de stuitende naiviteit leest destijds van Ben Bot:

quote:
Volgens minister Bot van Buitenlandse Zaken bestaat de Taliban uit niet meer dan 100 tot 200 man.
:') :') _O-
pi_176312127
Goed topic. Karskens lijkt mij een nare man, maar wel een kundig journalist.
pi_176312632
Wtf, dat eerste stuk van vangst 3

quote:
Op 20 oktober bij de NOSjournaal-uitzending van 08.00 uur zien we een speech van voormalig VS-president Barack Obama die de campagne van gouverneurskandidaat Ralph Northam voor de staat Virginia steunt. Studiopresentatrice Astrid Kersseboom: ’Dat bleef niet onopgemerkt.’ NOS-correspondent Wouter Zwart gaat mee in de euforie en noemt Northam ’de gelukkigste democraat van Amerika'. Obama wordt door hem voorgesteld als ‘de oud-president van het nu zo intens verdeelde Amerika', en zijn speech wordt bijgewoond door ‘duizenden mensen’ waarin ‘oude tijden herleven.’ Obama zegt over de kandidaat van zijn partij: 'Hij streeft naar hoop, niet naar angst.

De toon tegen de Amerikaanse president Donald Trump lijkt gezet voor het volgende onderwerp dat ook uit de VS komt en waarin, volgens de presentatrice, oud-president George W. Bush ‘een flinke sneer' uitdeelt naar de huidige president. Hoe zij dat weet is een raadsel want de naam ‘Trump’ wordt in de hele speech niet genoemd, zoals Astrid overigens zelf ook constateert.

Wat volgt is een quote uit de toespraak van Bush die volgens de ondertiteling luidt: ‘De Amerikaanse droom van het hogerop komen in het leven, lijkt voor velen buiten bereik. Ze voelen zich achtergelaten in een veranderde economie. De ontevredenheid groeit en verergert de tegenstelingen tussen de partijen. Schijnheiligheid wordt aangemoedigd. De politiek lijkt kwetsbaarder voor samenzweringstheorieën en leugens.’

Maar pakken we de originele tekst van Bush erbij, dan is de context plots heel anders. Waarom? Omdat een essentiële voorafgaande zin door het NOSjournaal is geschrapt. Die luidt: ‘In recent decades, public confidence in our institutions has declined.’

Bush spreekt in zijn speech over ‘recente tientallen jaren’ waarin het vertrouwen van het publiek in de officiële instanties is gedaald. Onder ‘recente tientallen jaren’ vallen natuurlijk de 9 maanden dat Trump president is, maar zeker de acht jaar Obama (20 januari 2009- 20 januari 2017) en de acht jaar George W. Bush (20 januari 2001 – 20 januari 2009).

Behalve in de context is ook in de vertaling geknoeid door het NOSjournaal. Bush spreekt namelijk in de verleden tijd: 'Discontent deepened and sharpened partisan conflicts.' Het NOSjournaal vertaalt in de tegenwoordige tijd: 'De ontevredenheid groeit en verergert de tegenstellingen tussen partijen.' Met wisseling van tijd wordt duidelijker gewezen naar de huidige president. En let daarbij ook op de gezichtsuitdrukking van presentatrice Kersseboom bij de aan- en afkondigingen van de items. Haar voorkeur (Obama) en afkeur (Trump) laat aan duidelijkheid niets te wensen over.
Beelden vanaf items vanaf 04:10

Dit is manipulatie, psychologische spelletjes om een bepaalde mening op te dringen. :{

[ Bericht 7% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 05-01-2018 22:33:15 ]
pi_176313500
Deze was ook mooi:

pi_176313699
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat gasloos maken met Ingrid van Prooijen... Gvd... :') _O-
Het gaat op 1:08 zo hard met de productie van warmtepompen dat die Surinamer even snel een jointje draait :D
pi_176313721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze was ook mooi:

[ afbeelding ]
Lees: NOS zegt iets wat platrechts bevalt. Ze nuanceren dat, en platrechts noemt het weer opvallend enzo.
pi_176313806
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees: NOS zegt iets wat platrechts bevalt. Ze nuanceren dat, en platrechts noemt het weer opvallend enzo.
Feiten benoemen moet je natuurlijk ook niet willen als objectief nieuwsmedium.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 23:04:27 #24
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176313840
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Feiten benoemen moet je natuurlijk ook niet willen als objectief nieuwsmedium.
Tja, in een tijd waarin politici menen dat hun mening een feit is moet je mischien voorzichtig worden met "feiten benoemen" :D

Maar de posters hier kunnen gerust zijn, de heer Karskens heeft een boek voor ze geschreven, "HELP er staat een terrorist in mijn keuken". Succes, heren :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176313895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze was ook mooi:

[ afbeelding ]
Dat was misschien wel mijn favoriete persoonlijke topicstart van 2017. Ik had dit artikel gelezen en dacht dat het topic wel wat populairder zou worden. Zeker nadat ze het hadden aangepast. Wel grappig dat ze juist iets teveel waarheid zeiden in het zoveelste Orban bashbericht.
pi_176313980
Het meest treffende voobeeld van sturende berichtgeving bij de NOS is het knippen in de speech van Theresa May na de London bridge aanslag.

May zei oa dit:

quote:
...attacks are not connected by common networks, they are connected in one important sense. They are bound together by the single evil ideology of Islamist extremism that preaches hatred...
Een speech van een staatshoofd van een bevriend land dat net weer slachtoffer van een aanslag is geworden. En dan in je verslag uitgerekend het vetgedrukte stukje eruit knippen...

25 jaar geleden zouden ze er mee wegkomen, nu is er gelukkig internet. De tijd dat ze bij de NPO bepaalden welke informatie het volk toekomt is gelukkig voorbij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176314330
Ik ga morgen even verder, nog even wat gamen voordat ik ga slapen. :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:34:10 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176314469
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik ga morgen even verder, nog even wat gamen voordat ik ga slapen. :P
Goed bezig..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176314577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Feiten benoemen moet je natuurlijk ook niet willen als objectief nieuwsmedium.
Wat ze aanpasten was al niet feitelijk. Maar het is natuurlijk lekker makkelijk om te blèren.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:44:10 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176314689
Nog een concreet voorbeeld van aanmaken wat de plotselinge scheeuw bij de sprong van Felix Baumgartner.

In de orginele beelden niet te horen, maar op journaal mooi er bij geplakt voor de leuk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:49:48 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176314795
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wtf, dat eerste stuk van vangst 3

[..]

Beelden vanaf items vanaf 04:10

Dit is manipulatie, psychologische spelletjes om een bepaalde mening op te dringen. :{
En je ziet dat links altijd 'goed' is en rechts 'slecht'. Aankondigingen, tonen, insinuaties. Valt wel op inderdaad.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:50:49 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176314813
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lees: NOS zegt iets wat platrechts bevalt. Ze nuanceren dat, en platrechts noemt het weer opvallend enzo.
Wat moet je daar aan nuanceren? Het is waarheid als een koe in de wei. Alleen bevalt die waarheid een aantal mensen met een bepaalde mening niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176315284
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat moet je daar aan nuanceren? Het is waarheid als een koe in de wei. Alleen bevalt die waarheid een aantal mensen met een bepaalde mening niet.
Nja, domlinks kijkt liever weg en censureert daarbij graag. Het volk dient dom gehouden te worden zodat men hun leugen blijft slikken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_176315504
Ik zie het niet zo vaak meer maar de laatste 20 keer dat ik de NOS-journaal-show zag zat er elke keer een item over het klimaat in. Ook vaak items over producten die burgers niet zouden moeten consumeren. Pure propaganda. :r
pi_176315577
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat moet je daar aan nuanceren? Het is waarheid als een koe in de wei. Alleen bevalt die waarheid een aantal mensen met een bepaalde mening niet.
Het is nogal een verschil of je zegt dat iets zo is of volgens een bepaalde groep mensen zo is.
pi_176315583
In elk woord uitgesproken tussen 20:00 en 20:15 zit misleiding verscholen.
pi_176315790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ongelooflijk, we worden gehersenspoeld. :P

Best ziek dit. :{

Vond het stuk van die witte schutter ook erg sterk.

[..]

^O^
Had er al veel van gezien via GS, maar leuk om het eens allemaal op een rijtje te zien.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176316893
En dit staat op het nieuws waarom?!
pi_176316913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Deze was ook mooi:

[ afbeelding ]
Zeker!

Islamistische gelukszoekers VERHOGEN de kans op aanslagen aanzienlijk!

Dat moet de NOS natuurlijk BUITEN het nieuws houden!!!
pi_176316969
Ik herinner me nog een filmpje van een bombardement waarbij ze zelf een geluidseffect van een zware explosie hadden toegevoegd. Klein dingetje maar toch merkwaardig.
pi_176316998
Of wat te denken van de vluchtelingencrisis in 2015. We werden gebombardeerd met zorgvuldig uitgekozen shots van zielige vrouwen en kinderen. Dit alles om de publieke opinie te beïnvloeden. In werkelijkheid waren zo'n 80% van alle vluchtelingen (jonge) mannen.

Allemaal propaganda van onze "integere" NOS.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 02:50:16 ]
pi_176317031
Het is een gewoon een links bolwerk. Zelfs de weerman heeft een mening dat mooi past bij hun. Want soort zoekt soort.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 03:02:47 #43
104871 remlof
Europees federalist
pi_176317041
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef LXIV het volgende:
Arnold Karskens
_O-

Schopje BNW graag.
pi_176317058
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 02:49 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Of wat te denken van de vluchtelingencrisis in 2015. We werden gebombardeerd met zorgvuldig uitgekozen shots van zielige vrouwen en kinderen. Dit alles om de publieke opinie te beïnvloeden. In werkelijkheid waren zo'n 80% van alle vluchtelingen (jonge) mannen.

Allemaal propaganda van onze "integere" NOS.
Klopt ! ze probeerden de realiteit te verhullen en dankzij het internet is ze dat gelukkig niet gelukt!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 03:16:53 #45
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176317118
http://politiek.tpo.nl/20(...)e-vs-vooral-blanken/

quote:
Volgens de Federal Crime Statistics is 12 procent van de door geweld om het leven gekomen blanken gedood door de politie. Bij zwarten is dit slechts 4 procent. Er is geen sprake van ’een oorlog tegen zwarten’. Zwarten worden verhoudingsgewijs niet vaker doodgeschoten door de politie.
Verhoudingsgewijs misschien niet, maar in absolute aantallen? Als de absolute aantallen zwarten die worden doodgeschoten door de politie hoger is dan blanken dan is het toch logisch dat dat van die zwarten vaker in het nieuws komt? Daarnaast gaat het in het nieuws meestal ook nog eens om 'verdachte schietpartijen' waarbij degene onterecht werd doodgeschoten. Daar zullen de zwarten ook meer in vertegenwoordigd zijn lijkt mij, wat is er dan raar aan dat dat vaker in het nieuws komt dan blanken?

Beetje ver gezocht dit punt van Karskens/TPO.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 6 januari 2018 @ 03:28:15 #46
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_176317155
Het idee is goed, alleen ik vertrouw Karskens nog minder dan de NOS. Bij hem is het altijd te zwart-wit.
pi_176317701
NOS en landbouwlobby is twee handen op één buik. Zowel op radio als op tv. Maar ik denk dat vooral de landbouwlobby zo gehaaid is dat ze overal de baas weten te spelen en weten door te dringen tot aan het maken van het nieuws toe.
pi_176317713
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Ad hominem _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 07:58:59 #49
395200 deadprez
One more rail
pi_176317729
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 07:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ad hominem _O_
Waar? Lijkt me gewoon een legitieme reden om aan Karskens zijn geloofwaardigheid te twijfelen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176317736
Het is wel iets van links om ontzettend naar één kant toe te praten, dat hebben ze meer dan rechts. Er is wel wat voor te zeggen dat er een soort commissie komt die erop toeziet dat het nieuws van de NOS meer objectief wordt. Want dat is het echt niet, dat vindt heel Nederland.
pi_176317759
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 07:58 schreef deadprez het volgende:

[..]

Waar? Lijkt me gewoon een legitieme reden om aan Karskens zijn geloofwaardigheid te twijfelen.
Je kan gewoon zijn bronnen verifiëren en bij dat Putin filmpje is het gewoon 100% zeker dat de NOS fake nieuws aan het verspreiden is.

Ik snap die spasme waar men inschiet zodra het over dit soort dingen gaat dan ook niet. Zijn er werkelijk mensen die zo dom zijn te geloven dat het Staatsjournaal onafhankelijk en objectief nieuws brengt ? Dat kan anno 2017 toch niet meer, zoveel domheid ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:12:13 #52
395200 deadprez
One more rail
pi_176317771
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je kan gewoon zijn bronnen verifiëren en bij dat Putin filmpje is het gewoon 100% zeker dat de NOS fake nieuws aan het verspreiden is.

Ik snap die spasme waar men inschiet zodra het over dit soort dingen gaat dan ook niet. Zijn er werkelijk mensen die zo dom zijn te geloven dat het Staatsjournaal onafhankelijk en objectief nieuws brengt ? Dat kan anno 2017 toch niet meer, zoveel domheid ?
Volledige objectiviteit is sowieso een utopie he. Maar nee, het is meer dat men Karskens en zijn geroeptoeter (terecht) met een korreltje zout neemt.

En gezien men maar bezig blijft over dat filmpje van Poetin, dat nu al honderdmiljoenjaar geleden is, valt het klaarblijkelijk alleszins mee.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 08:47:18 #53
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176317879
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:00 schreef Loekie1 het volgende:
Het is wel iets van links om ontzettend naar één kant toe te praten, dat hebben ze meer dan rechts. Er is wel wat voor te zeggen dat er een soort commissie komt die erop toeziet dat het nieuws van de NOS meer objectief wordt. Want dat is het echt niet, dat vindt heel Nederland.
Alsjeblieft niet meer linkse bureaucratische commissies in dit land :r. Er is al een raad van Journalistiek en je kunt ook naar de rechter stappen als je meent dat er onrecht is aangedaan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176317942
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:00 schreef Loekie1 het volgende:
Het is wel iets van links om ontzettend naar één kant toe te praten, dat hebben ze meer dan rechts. Er is wel wat voor te zeggen dat er een soort commissie komt die erop toeziet dat het nieuws van de NOS meer objectief wordt. Want dat is het echt niet, dat vindt heel Nederland.
Nog meer bureaucratie. Opheffen die bende en aan de markt over laten. Dan krijg je ook nieuws wanneer het nieuws is en niet een dag later. Als er op zaterdagavond om 23:30 iets gebeurt heeft iedere nieuworganisatie een verslaggever ter plaatse en de NOS slaapt.

Volstrekt achterhaalde organisatie. En als ze dan nog goed verslag zouden doen maar dat doen ze ook niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176317948
Dit is volledig dictatuur censuur. Lang leve de persvrijheid.
pi_176317952
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je kan gewoon zijn bronnen verifiëren en bij dat Putin filmpje is het gewoon 100% zeker dat de NOS fake nieuws aan het verspreiden is.

Ik snap die spasme waar men inschiet zodra het over dit soort dingen gaat dan ook niet. Zijn er werkelijk mensen die zo dom zijn te geloven dat het Staatsjournaal onafhankelijk en objectief nieuws brengt ? Dat kan anno 2017 toch niet meer, zoveel domheid ?
Dat is een methode die altijd gewerkt heeft op links en waar men automatisch op teruggrijpt:

Met ad hominems de bron verdacht maken om het maar niet over de feiten te hoeven hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:05:25 #57
395200 deadprez
One more rail
pi_176317965
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nog meer bureaucratie. Opheffen die bende en aan de markt over laten. Dan krijg je ook nieuws wanneer het nieuws is en niet een dag later. Als er op zaterdagavond om 23:30 iets gebeurt heeft iedere nieuworganisatie een verslaggever ter plaatse en de NOS slaapt.

Volstrekt achterhaalde organisatie. En als ze dan nog goed verslag zouden doen maar dat doen ze ook niet.
Het probleem was toch het gebrek aan objectiviteit? Goed idee dan wel hoor, meer marktwerking.

Dat kan niet misgaan
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is een methode die altijd gewerkt heeft op links en waar men automatisch op teruggrijpt:

Met ad hominems de bron verdacht maken om het maar niet over de feiten te hoeven hebben.
De bron is in dit geval anders prima in staat om zichzelf zonder hulp van derden verdacht te maken.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318027
Heeft hij ook een pagina telegraaf ontmaskerd, aangezien daar zoveel riooljournalistiek gemaakt wordt is dat nog makkelijker. :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:15:55 #59
395200 deadprez
One more rail
pi_176318041
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:13 schreef Basp1 het volgende:
Heeft hij ook een pagina telegraaf ontmaskerd, aangezien daar zoveel riooljournalistiek gemaakt wordt is dat nog makkelijker. :D
Maar dat is geen onderdeel van de publieke omroep he.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318044
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:05 schreef deadprez het volgende:

[..]

Het probleem was toch het gebrek aan objectiviteit? Goed idee dan wel hoor, meer marktwerking.

Dat kan niet misgaan

inderdaad. Want wie vertrouw jij meer? Iemand die geld moet verdienen met objectief nieuws brengen of iemand die zijn geld toch wel van jou krijgt ongeacht of je er naar kijkt of niet? Als ik het rtl nieuws kijk, of CNN heb ik niet het idee dat ik slecht geïnformeerd wordt. Sterker nog, ik heb het idee beter geïnformeerd te worden. In ieder geval bij breaking news snachts of in het weekend, want zij lassen een extra uitzending in terwijl de Nos slaapt.
quote:
De bron is in dit geval anders prima in staat om zichzelf zonder hulp van derden verdacht te maken.
Al zou dat zo zijn zegt dat natuurlijk niets over de verzamelde voorbeelden. Daar hou je ook wijselijk je mond over, je probeert de aandacht af te leiden door Karskens aan te vallen.

Erg doorzichtig allemaal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:22:06 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 23:44 schreef Red_85 het volgende:
Nog een concreet voorbeeld van aanmaken wat de plotselinge scheeuw bij de sprong van Felix Baumgartner.

In de orginele beelden niet te horen, maar op journaal mooi er bij geplakt voor de leuk.
Als dit iets nieuws is, moet je het naar Karstens sturen..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:24:04 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 08:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Volledige objectiviteit is sowieso een utopie he. Maar nee, het is meer dat men Karskens en zijn geroeptoeter (terecht) met een korreltje zout neemt.

En gezien men maar bezig blijft over dat filmpje van Poetin, dat nu al honderdmiljoenjaar geleden is, valt het klaarblijkelijk alleszins mee.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen niet volledig objectief zijn en het duidelijk en aantoonbaar manipuleren van beelden. Als de NOS ervoor kiest om wél een item over klimaat uit te zenden maar niet een over een roofoverval met Marokkanen, dan is de NOS subjectief.
Als de NOS uit een speech van May een paar woorden knipt, 'toevallig' de woorden 'islamitische terreur' dan is dat gewoon pure manipulatie en nepnieuws.

En dit is alleen nog maar wat we weten!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:25:56 #63
395200 deadprez
One more rail
pi_176318111
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
inderdaad. Want wie vertrouw jij meer? Iemand die geld moet verdienen met objectief nieuws brengen of iemand die zijn geld toch wel van jou krijgt ongeacht of je er naar kijkt of niet? Als ik het rtl nieuws kijk, of CNN heb ik niet het idee dat ik slecht geïnformeerd wordt. Sterker nog, ik heb het idee beter geïnformeerd te worden. In ieder geval bij breaking news snachts of in het weekend, want zij lassen een extra uitzending in terwijl de Nos slaapt.
Punt is dat iemand die geld moet verdienen daardoor ook direct een stuk makkelijker te beinvloeden is door de partijen waarvan het geld afkomstig is. Ik zeg toch ook niet dat het per definitie slecht is. Maar doen alsof "de markt" de heilige graal is lijkt me ook niet bepaald terecht.

quote:
Al zou dat zo zijn zegt dat natuurlijk niets over de verzamelde voorbeelden. Daar hou je ook wijselijk je mond over, je probeert de aandacht af te leiden door Karskens aan te vallen.

Erg doorzichtig allemaal.
Het interesseert me eigenlijk gewoon bijzonder weinig allemaal, dus ik heb eerlijk gezegd niet eens gekeken wat Karskens allemaal verzameld heeft. Dat beruchte filmpje van Poetin is er schijnbaar onderdeel van, dus ik ga ervan uit dat het allemaal wel mee zal vallen met dat ontmaskeren, anders was het vast niet nodig om jaren terug te gaan tijdens zijn speurtocht.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een groot verschil tussen niet volledig objectief zijn en het duidelijk en aantoonbaar manipuleren van beelden. Als de NOS ervoor kiest om wél een item over klimaat uit te zenden maar niet een over een roofoverval met Marokkanen, dan is de NOS subjectief.
Als de NOS uit een speech van May een paar woorden knipt, 'toevallig' de woorden 'islamitische terreur' dan is dat gewoon pure manipulatie en nepnieuws.

En dit is alleen nog maar wat we weten!!
Dus, de NOS kiest ervoor om bepaalde dingen wél in een journaal uit te zenden en andere dingen niet? Je bedoelt echt dat ze keuzes maken wat wel en niet uit te zenden?

Nou, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn na deze openbaring.
pi_176318135
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar dat is geen onderdeel van de publieke omroep he.
Dus de telegraaf in een vrije markt mag liegen en bedriegen tot ze erbij neer vallen maar een publieke omroep moet perse alle nieuws compleet neutraal brengen en als ze dat een keer niet doen en een populistisch geschreven stukje nuanceren wordt het opeens een ontmaskering genoemd. :')

Treurnis alom.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:28:00 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318138
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus, de NOS kiest ervoor om bepaalde dingen wél in een journaal uit te zenden en andere dingen niet? Je bedoelt echt dat ze keuzes maken wat wel en niet uit te zenden?

Nou, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn na deze openbaring.
Die keuzes mogen ze ook maken en dat is mi dus subjectief, en van een andere orde als het bewust manipuleren van beeld en geluid om nepnieuws te verspreiden. Wat de NOS ook aan de lopende band doet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176318171
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die keuzes mogen ze ook maken en dat is mi dus subjectief, en van een andere orde als het bewust manipuleren van beeld en geluid om nepnieuws te verspreiden. Wat de NOS ook aan de lopende band doet.
Roofovervallen door Marokkanen worden volgens mij uitgebreid behandeld bij opsporing verzocht. Ook door een publieke omroep. Dat is dan toch wel eigenaardig.

Ook raar is dat ik nauwelijks verschil zie tussen het journaal van de NOS en het nieuws van RTL. Zitten die ook in het complot?
pi_176318188
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Roofovervallen door Marokkanen worden volgens mij uitgebreid behandeld bij opsporing verzocht. Ook door een publieke omroep. Dat is dan toch wel eigenaardig.

Ook raar is dat ik nauwelijks verschil zie tussen het journaal van de NOS en het nieuws van RTL. Zitten die ook in het complot?
Dan horen we dadelijk dat RTL commercieel is en het daarom geen probleem is. :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:31:34 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318189
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus de telegraaf in een vrije markt mag liegen en bedriegen tot ze erbij neer vallen maar een publieke omroep moet perse alle nieuws compleet neutraal brengen en als ze dat een keer niet doen en een populistisch geschreven stukje nuanceren wordt het opeens een ontmaskering genoemd. :')

Treurnis alom.
Ik heb de Telegraaf meerdere malen aan de kaak gesteld op dit forum. Maar het verschil tussen het liegen van de Telegraaf en de NOS is dat de leugens van de Telegraaf door mensen vrijwillig gekozen betaald worden en de NOS met belastinggeld. Als jij een blaadje opricht waar je allerlei linkse leugens gaat verspreiden en dit aan de mensen probeert te slijten voor 5 euro per stuk zal me dat ook weinig interesseren. De NOS is echter een staatsomroep van belastinggeld.
Kabelmaatschappijen mogen de NPO niet eens weigeren op jun net!

En zoals al gezegd: het is geen nuancering wat de NOS doet, maar pure manipulatie en het creeren van nepnieuws door -digitale- beeldmanipulatie, het wegknippen van essentiële stukken en het toevoegen van niet-bestaande geluiden. Onder meer. Ieder journaal weer. Het is erger dan het ministerie van Waarheid uit Big Brother.

En dan zogenaamd de strijd aanbinden tegen 'nepnieuws' van internet. .. :') De enige plek waar de leugens van de NOS nog aan de kaak gesteld worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:33:23 #70
395200 deadprez
One more rail
pi_176318204
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Roofovervallen door Marokkanen worden volgens mij uitgebreid behandeld bij opsporing verzocht. Ook door een publieke omroep. Dat is dan toch wel eigenaardig.

Ook raar is dat ik nauwelijks verschil zie tussen het journaal van de NOS en het nieuws van RTL. Zitten die ook in het complot?
Enkel TPO is te vertrouwen. En Niburu.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318225
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Enkel TPO is te vertrouwen. En Niburu.
Over chemtrails hoor ik ze nooit op het journaal inderdaad, dat is pas enge shit.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:36:21 #72
395200 deadprez
One more rail
pi_176318230
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb de Telegraaf meerdere malen aan de kaak gesteld op dit forum. Maar het verschil tussen het liegen van de Telegraaf en de NOS is dat de leugens van de Telegraaf door mensen vrijwillig gekozen betaald worden en de NOS met belastinggeld. Als jij een blaadje opricht waar je allerlei linkse leugens gaat verspreiden en dit aan de mensen probeert te slijten voor 5 euro per stuk zal me dat ook weinig interesseren. De NOS is echter een staatsomroep van belastinggeld.
Kabelmaatschappijen mogen de NPO niet eens weigeren op jun net!

En zoals al gezegd: het is geen nuancering wat de NOS doet, maar pure manipulatie en het creeren van nepnieuws door -digitale- beeldmanipulatie, het wegknippen van essentiële stukken en het toevoegen van niet-bestaande geluiden. Onder meer. Ieder journaal weer. Het is erger dan het ministerie van Waarheid uit Big Brother.

En dan zogenaamd de strijd aanbinden tegen 'nepnieuws' van internet. .. :') De enige plek waar de leugens van de NOS nog aan de kaak gesteld worden.
Zoals meerdere malen gezegd is kun je het ook prima aan de kaak stellen buiten het internet. Via de rechter bijvoorbeeld.

Maar dat is dan ook weer teveel moeite natuurlijk. Makkelijker is om gewoon lekker verongelijkt te stampvoeten en boos te zijn.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318232
Goed topic!

Je kunt in elke uitzending wel zwaar gekleurde opmerkingen en conclusies terugvinden. Sowieso nogal dubieus om anno 2018 een publieke omroep door burgers te laten financieren.

quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Karskens wil nog wel eens moeite hebben om zijn enthousiasme af te remmen. Maar wat hij signaleert snijdt wel hout over het algemeen. Of gaat het allemaal superlekker met de EU en haar draagvlak?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:37:44 #74
395200 deadprez
One more rail
pi_176318245
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:36 schreef Rockefellow het volgende:
Of gaat het allemaal superlekker met de EU en haar draagvlak?
Op de schaal van 'superlekker' tot REVOLUTIE!!!1 neig ik toch naar dat eerste ja

Jij niet?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:38:19 #75
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176318257
Mensen die objectief nieuws verwachten van de Nederlandse Omvolkstichting :')
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176318285
Dus als je betaald voor nieuws en wordt belogen is het goed, maar als het NOS journaal een foutje maakt moet dit groots uitgemeten worden, waarbij sommige stukjes niet eens een ontmaskering is maar meer een nuancering van de eerdere berichtgeving. Nuancering is tegenwoordig bij de populisten al linkse propaganda.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 6 januari 2018 @ 09:42:38 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_176318309
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Dus als je betaald voor nieuws en wordt belogen is het goed, maar als het NOS journaal een foutje maakt moet dit groots uitgemeten worden, waarbij sommige stukjes niet eens een ontmaskering is maar meer een nuancering van de eerdere berichtgeving. Nuancering is tegenwoordig bij de populisten al linkse propaganda.
Een foutje :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:43:49 #78
395200 deadprez
One more rail
pi_176318324
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Dus als je betaald voor nieuws en wordt belogen is het goed, maar als het NOS journaal een foutje maakt moet dit groots uitgemeten worden, waarbij sommige stukjes niet eens een ontmaskering is maar meer een nuancering van de eerdere berichtgeving. Nuancering is tegenwoordig bij de populisten al linkse propaganda.
Dat het breder uitgemeten wordt als het om de PO gaat ipv een of ander random tabloidvodje is niet heel raar toch. Lijkt me juist wenselijk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef Perrin het volgende:
Mensen die objectief nieuws verwachten van de Nederlandse Omvolkstichting :')
Of gewoon de Nepnieuws Omroepstichting.
pi_176318342
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Op de schaal van 'superlekker' tot REVOLUTIE!!!1 neig ik toch naar dat eerste ja

Jij niet?
Het draagvlak voor de EU neemt steeds verder af. Dat een van de grootste stakeholders opstapt is ook geen teken dat het superlekker gaat.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:46:05 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_176318349
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:45 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of gewoon de Nepnieuws Omroepstichting.
Jeetje, wat een creativiteit zeg. Zeer gevat ook allemaal
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318357
Mooi dat op de homepage staat dat er hoor en wederhoor plaatsvindt. Minder mooi is dat dat niet in de eerste de beste "vangst" die ik openklik terug te vinden is.
pi_176318378
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Een foutje :')
Ahuh, voor de Newspeak Omroepstichting gaat op:

Leugens zijn foutjes.
Manipulatie is nuancering.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 09:55:35 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:48:24 #84
395200 deadprez
One more rail
pi_176318379
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef Toefjes het volgende:
Mooi dat op de homepage staat dat er hoor en wederhoor plaatsvindt. Minder mooi is dat dat niet in de eerste de beste "vangst" die ik openklik terug te vinden is.
Je verwacht het niet.

Zal wel weggecensureerd zijn door de NOS
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318414
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Jeetje, wat een creativiteit zeg. Zeer gevat ook allemaal
En dat terwijl ik nog geen been uit bed gezet heb.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:52:06 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176318425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:48 schreef deadprez het volgende:

Je verwacht het niet.

Zal wel weggecensureerd zijn door de NOS
De Nederlanders Opgerot Stichting, bedoel je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:52:54 #87
395200 deadprez
One more rail
pi_176318432
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En dat terwijl ik nog geen been uit bed gezet heb.
Hulde. Misschien kun je bij de NOS aan de slag als newspeakontwerper.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 09:53:37 #88
395200 deadprez
One more rail
pi_176318442
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

De Nederlanders Opgerot Stichting, bedoel je?
Whehehe
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318467
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

Op de schaal van 'superlekker' tot REVOLUTIE!!!1 neig ik toch naar dat eerste ja

Jij niet?
Revolutie was de vorige miskleun van Karskens. Het leverde wel een prachtige topicreeks op _O_
pi_176318472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat gasloos maken met Ingrid van Prooijen... Gvd... :') _O-
Dit is toch wel bizar ergens idd.
I´m back.
pi_176318493
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Basp1 het volgende:
Dus als je betaald voor nieuws en wordt belogen is het goed, maar als het NOS journaal een foutje maakt moet dit groots uitgemeten worden, waarbij sommige stukjes niet eens een ontmaskering is maar meer een nuancering van de eerdere berichtgeving. Nuancering is tegenwoordig bij de populisten al linkse propaganda.
Nuancering valt mijnsinziens niet onder het weglaten van relevante gegevens omdat het niet politiek correct zou zijn.

Het NOS journaal is geen onafhankelijke nieuwsgaring. Die bestaat namelijk niet meer. Er bestaat geen onafhankelijke journalistiek meer binnen dit digitale tijdperk.

Deels omdat de concurrentie moordend is dat men genoodzaakt is feiten aan te dikken of iets anders voor te spiegelen zoals het in werkelijkheid is. Zijn bronvermeldingen allesbehalve betrouwbaar te noemen of in sommige gevallen zelfs uit de duim gezogen. De kijker maalt er toch niet naar en slikt het voor zoete koek.

En wat je steeds meer ziet is een media gericht op een gelijkgestemde doelgroep. Eigen zenders voor een eigen achterban met vaak verschillende nieuwsversies over hetzelfde onderwerp.

Daarom zijn de Publieke Omroepen hopeloos achterhaald omdat die slechts één beperkte doelgroep bediend. Hierdoor blijf je een eenzijdige programmering behouden waaronder het journaal. Die is nu eenmaal meer links dan rechts georiënteerd.

Een VARA is een linkse omroep, dus is het logisch dat daar linkse georiënteerde programma's uit ontstaan waarvan DWDD een uitstekend voorbeeld van is. Een programma die een eenzijdige en beperkte kijk op de samenleving geeft maar geen ruimte biedt voor het andere geluid die net zo aanwezig is.

Die kritiek heeft mijnsinziens niets te maken met populisme. Het is gewoon terechte en verifieerbare kritiek te noemen.
pi_176318504
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hulde. Misschien kun je bij de NOS aan de slag als newspeakontwerper.
Ik heb eerder wel eens overwogen om de NOS binnen de NOS te worden om de misleiding te misleiden zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 09:58:20 ]
pi_176318514
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

Punt is dat iemand die geld moet verdienen daardoor ook direct een stuk makkelijker te beinvloeden is door de partijen waarvan het geld afkomstig is. Ik zeg toch ook niet dat het per definitie slecht is. Maar doen alsof "de markt" de heilige graal is lijkt me ook niet bepaald terecht.

dat zou dan voor iedere krant, radiozender, tv etc gelden. Zo eenvoudig ligt dat niet. Mensen hebben het heel goed door als hun mening een richting op gestuurd wordt. Uiteraard kan een station er voor kiezen bepaalde zaken over te belichten of onder te belichten, maar dat is echt compleet iets anders dan de nos manipulatie. Daar wordt gewoon creatief geknipt en geplakt met het doel iets anders dan de feiten te vertellen.
quote:
Het interesseert me eigenlijk gewoon bijzonder weinig allemaal, dus ik heb eerlijk gezegd niet eens gekeken wat Karskens allemaal verzameld heeft. Dat beruchte filmpje van Poetin is er schijnbaar onderdeel van, dus ik ga ervan uit dat het allemaal wel mee zal vallen met dat ontmaskeren, anders was het vast niet nodig om jaren terug te gaan tijdens zijn speurtocht.
Je weet er dus eigenlijk niets van maar neemt wel de moeite de brenger in diskrediet te brengen :')

Wat voor agenda heb jij dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:01:46 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176318555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Roofovervallen door Marokkanen worden volgens mij uitgebreid behandeld bij opsporing verzocht. Ook door een publieke omroep. Dat is dan toch wel eigenaardig.

Ook raar is dat ik nauwelijks verschil zie tussen het journaal van de NOS en het nieuws van RTL. Zitten die ook in het complot?
Je ziet nauwelijks verschil?
Misschien moet je volgende keer eens kijken als het weer over Israël en Palestina gaat.
Een beter voorbeeld van kijkers manipuleren kun je niet vinden op de Nederlandse tv.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176318574
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je ziet nauwelijks verschil?
Misschien moet je volgende keer eens kijken als het weer over Israël en Palestina gaat.
Een beter voorbeeld van kijkers manipuleren kun je niet vinden op de Nederlandse tv.
Ga ik doen. Welke verschillen ga ik dan zien tussen de NOS en RTL?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:04:03 #96
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176318580
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Zelf herrinner ik me het geknip in dat korte interview met Putin nog.
Ik herinner me nog de totale nonsens die ze vertelden over een pegida demonstratie in duitsland waar ik notabene een livestream van had gezien en dus wist dat ze er glashard over zaten te liegen.

NOS is niet meer serieus te nemen, neemt hun buitelands nieuws sowieso 1 op 1 over van CNN zonder vragen te stellen, dan moet je eigenlijk al genoeg weten.

Enige nieuws dat ik nog kan kijken zonder mn wenkbrauwen te trainen is Hart van Nederland. go figure.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176318588
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je ziet nauwelijks verschil?
Misschien moet je volgende keer eens kijken als het weer over Israël en Palestina gaat.
Een beter voorbeeld van kijkers manipuleren kun je niet vinden op de Nederlandse tv.
Dat ze van agt weer eens interviewen en er kritiek op Israël komt, nou nou, wat een linkse propaganda. :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:06:00 #98
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176318590
Typerend dat een klokkenluider hier weer weggezet wordt trouwens, nieuwsflits.. karskens is een echte journalist, in tegenstelling tot opiniemakers met agenda en copy paste clowns van de NOS.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176318600
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Roofovervallen door Marokkanen worden volgens mij uitgebreid behandeld bij opsporing verzocht. Ook door een publieke omroep. Dat is dan toch wel eigenaardig.

Ook raar is dat ik nauwelijks verschil zie tussen het journaal van de NOS en het nieuws van RTL. Zitten die ook in het complot?
Dan heb je toch echt een vuiltje in je oog.

Het rtl nieuws doet regelmatig een wob verzoek om zaken die de regering verborgen wil houden te openbaren. De nos doet dat nauwelijks tot niet. Het zijn immers de slippendragers van de regering.

In de aanloop naar het Oekraïne referendum is er bij de nos nauwelijks over bericht, de regering was tegen dus heeft de nos het voornamelijk doodgezwegen. Pas toen het referendum er zeker zou komen zijn ze er over gaan berichten en dan vooral als voorstander.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:08:32 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176318612
Ik ken mensen die eerst bij RTL Nieuws werkten en nu bij NOS. Volledige gedaanteverwisseling doorgemaakt. Doodeng.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:08:46 #101
395200 deadprez
One more rail
pi_176318617
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb eerder wel eens overwogen om de NOS binnen de NOS te worden om de misleiding te misleiden zeg maar.
cool mss loopt de matrix dan vast
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je weet er dus eigenlijk niets van maar neemt wel de moeite de brenger in diskrediet te brengen :')

wederom: karskens kan dat uitstekend zelf hoor

overigens postte ik in eerste instantie enkel dat iets geen ad hominem was maar gewoon de feitelijke gang van zaken. schandelijk, ik weet het.

quote:
Wat voor agenda heb jij dan?
de agenda die de NOS mij meegeeft als shill natuurlijk wa denkte
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318633
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:


In de aanloop naar het Oekraïne referendum is er bij de nos nauwelijks over bericht, de regering was tegen dus heeft de nos het voornamelijk doodgezwegen. Pas toen het referendum er zeker zou komen zijn ze er over gaan berichten en dan vooral als voorstander.
Dat heb je natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd en hiervan heb je een objectief verslag gemaakt? Als dat niet het geval is hebben we jou ook hier ontmaskerd. :D
pi_176318650
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dan heb je toch echt een vuiltje in je oog.

Het rtl nieuws doet regelmatig een wob verzoek om zaken die de regering verborgen wil houden te openbaren. De nos doet dat nauwelijks tot niet. Het zijn immers de slippendragers van de regering.

In de aanloop naar het Oekraïne referendum is er bij de nos nauwelijks over bericht, de regering was tegen dus heeft de nos het voornamelijk doodgezwegen. Pas toen het referendum er zeker zou komen zijn ze er over gaan berichten en dan vooral als voorstander.
Dus al die lui doen dan een opleiding tot journalist, om vervolgens allerlei flauwekul de wereld in te helpen waar je in dit tijdperk altijd links-of rechtsom mee geconfronteerd zal gaan worden?

Ik mis in deze wat complot-achtige theorie ook de oud-NOS medewerkers die en masse misstanden aan de kaak stellen waar ze jarenlang aan bloot gestaan hebben.
pi_176318658
Al moet ik wel zeggen dat ik een keer een matige voetbalwedstrijd bezocht heb, die bij NOS studio sport in de samenvatting wél alleraardigst leek.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:12:34 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176318666
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:03 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ga ik doen. Welke verschillen ga ik dan zien tussen de NOS en RTL?
Bij de NOS een pro-Palestina houding die zich uit in het opzettelijk niet melden van bijvoorbeeld raketaanvallen van de Palestijnen, maar de volgende dag wel de mond vol hebben over de represailles van Israël. En ook dan vooral niks melden over de raketaanval van een dag ervoor.
Geen hoor en wederhoor toepassen.

RTL doet dit, in ieder geval op dit vlak, een stuk beter dan de NOS.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176318672
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat heb je natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd en hiervan heb je een objectief verslag gemaakt? Als dat niet het geval is hebben we jou ook hier ontmaskerd. :D
Ja dat heb ik gedaan. Compleet met tabellen en grafieken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 03:28 schreef BasEnAad het volgende:
Het idee is goed, alleen ik vertrouw Karskens nog minder dan de NOS. Bij hem is het altijd te zwart-wit.
Idee ? Het gaat toch om de inhoud. Of de nos de boel verdraaid ja of te nee.

Wat ze duidelijk en vaak genoeg doen. Op koste van ons allen :)
pi_176318688
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Bij de NOS een pro-Palestina houding die zich uit in het opzettelijk niet melden van bijvoorbeeld raketaanvallen van de Palestijnen, maar de volgende dag wel de mond vol hebben over de represailles van Israël. En ook dan vooral niks melden over de raketaanval van een dag ervoor.
Geen hoor en wederhoor toepassen.

RTL doet dit, in ieder geval op dit vlak, een stuk beter dan de NOS.
Ik zal het in de gaten houden ^O^
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:14:20 #109
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176318690
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

Enkel TPO is te vertrouwen. En Niburu.
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:52 schreef deadprez het volgende:

[..]

Hulde. Misschien kun je bij de NOS aan de slag als newspeakontwerper.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef deadprez het volgende:

[..]

cool mss loopt de matrix dan vast
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Over chemtrails hoor ik ze nooit op het journaal inderdaad, dat is pas enge shit.
Maar lukt het jullie ook om de verhalen op die site van Karskens te fileren?
pi_176318692
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat heb je natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd en hiervan heb je een objectief verslag gemaakt? Als dat niet het geval is hebben we jou ook hier ontmaskerd. :D
De user deelnemer had dat mooi uiteengezet en per vb geduid in de reeks van toen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 10:14:52 ]
pi_176318695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dus al die lui doen dan een opleiding tot journalist, om vervolgens allerlei flauwekul de wereld in te helpen waar je in dit tijdperk altijd links-of rechtsom mee geconfronteerd zal gaan worden?

Ik mis in deze wat complot-achtige theorie ook de oud-NOS medewerkers die en masse misstanden aan de kaak stellen waar ze jarenlang aan bloot gestaan hebben.
Heb je nog iets toe te voegen aan mijn voorbeelden of blijf je liever stropoppen in het rond slingeren?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318713
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Maar lukt het jullie ook om de verhalen op die site van Karskens te fileren?
Nee.

Ad hominems, stropoppen, jijbakken, drogredenen. Dat is het wel.

De voorbeelden weerleggen? Ze proberen het niet eens.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318734
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Heb je nog iets toe te voegen aan mijn voorbeelden of blijf je liever stropoppen in het rond slingeren?
Ehm, vind de vraag waar de plichtsgetrouwe ex NOS journalisten blijven om alle misstanden die blijkbaar bij de NOS gaande zijn aan de kaak te stellen wel een aardige vraag eigenlijk.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:19:30 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318749
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Copycat het volgende:
Ik ken mensen die eerst bij RTL Nieuws werkten en nu bij NOS. Volledige gedaanteverwisseling doorgemaakt. Doodeng.
het zou me niks verbazen als in de kelder van het NOS-gebouw een soort hersenspoelmachine staat
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176318766
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

het zou me niks verbazen als in de kelder van het NOS-gebouw een soort hersenspoelmachine staat
Dat is een zinniger antwoord op mijn bovenstaande vraag dan ik oorspronkelijk kreeg.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:22:00 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_176318779
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee.

Ad hominems, stropoppen, jijbakken, drogredenen. Dat is het wel.

De voorbeelden weerleggen? Ze proberen het niet eens.
de voorbeelden uberhaupt bekijken is al te veel gevraagd

walgelijke wegkijker ben ik
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176318782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ehm, vind de vraag waar de plichtsgetrouwe ex NOS journalisten blijven om alle misstanden die blijkbaar bij de NOS gaande zijn aan de kaak te stellen wel een aardige vraag eigenlijk.
Goede vraag maar een ander onderwerp.

Ga je nu in op de voorbeelden die ik je gaf of blijf je ontwijken?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318788
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef deadprez het volgende:

[..]

de voorbeelden uberhaupt bekijken is al te veel gevraagd

walgelijke wegkijker ben ik
Dat klopt. Derhalve ook een niet serieus te nemen clown.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318791
NOS journalistiek is op bepaalde punten zo links / gekleurd als de neten.

Dat was / is decennia al bekend.
pi_176318805
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Goede vraag maar een ander onderwerp.

Ga je nu in op de voorbeelden die ik je gaf of blijf je ontwijken?
van het Oekraïne referendum, moet ik nu bewijzen dat ze objectief waren omdat jij het tegenovergestelde beweert? _O- Huiswerk kreeg ik op school, maar niet van fokkers.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:26:59 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_176318838
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt. Derhalve ook een niet serieus te nemen clown.
daar kan ik mee leven
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:28:00 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176318850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef DrMabuse het volgende:
NOS journalistiek is op bepaalde punten zo links / gekleurd als de neten.

Dat was / is decennia al bekend.
dat mag. ‘Nieuws’ zelf verzinnen of beeld en geluid manipuleren is echter een journalistieke doodzonde
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176318867
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat heb ik gedaan. Compleet met tabellen en grafieken.
Dan gaan die hier natuurlijk groots gepresenteerd worden. :D
pi_176318886
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

van het Oekraïne referendum, moet ik nu bewijzen dat ze objectief waren omdat jij het tegenovergestelde beweert? _O- Huiswerk kreeg ik op school, maar niet van fokkers.
Ik vraag je om een reactie, niet om iets te bewijzen.

Maar laat maar zitten. Je ongemakkelijke ontwijkgedrag spreekt boekdelen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318891
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

dat mag. ‘Nieuws’ zelf verzinnen of beeld en geluid manipuleren is echter een journalistieke doodzonde
Journalitieke doodzonde maar als je bij de telegraaf ervoor betaald om constant opgelicht te worden is het opeens bonton. 8)7
pi_176318897
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

dat mag. ‘Nieuws’ zelf verzinnen of beeld en geluid manipuleren is echter een journalistieke doodzonde
In sommige journalistieke kringen juist een must, een geoorloofd middel.

De oogkleppen op en zelfgenoegzaam policor creatief gaan fröbelen.
pi_176318908
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef DrMabuse het volgende:
NOS journalistiek is op bepaalde punten zo links / gekleurd als de neten.

Dat was / is decennia al bekend.
Ah, deze is ook voor de bingokaart.
pi_176318924
Het is misschien wel fijn dat het zo duidelijk is, dan weet je wat je hebt aan de NOS. Denk je namelijk dat je echt objectief nieuws krijgt, dan ben je makkelijker te beinvloeden.

En het levert leuke humor op zoals in dit draadje.
pi_176318925
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:26 schreef deadprez het volgende:

[..]

daar kan ik mee leven
Dat weet ik. Zoveel andere opties heb je ook niet hè?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318932
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vraag je om een reactie, niet om iets te bewijzen.

Maar laat maar zitten. Je ongemakkelijke ontwijkgedrag spreekt boekdelen.
Nou, hebben we elkaars vragen mooi ontweken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:35:06 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176318938
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:19 schreef LXIV het volgende:

het zou me niks verbazen als in de kelder van het NOS-gebouw een soort hersenspoelmachine staat
Stepford wives, stuk voor stuk. Zonde hoor. Voor die tijd waren het echte journalisten, nu zijn het puppets die de puppet master orkestreert. Pull the strings.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176318960
Wat zou precies de drijfveer zijn voor de NOS om het nieuws niet objectief te verslaan of zelfs "nepnieuws" de wereld in te gooien.
pi_176318965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, hebben we elkaars vragen mooi ontweken.
Ik kan me niet herinneren jouw vragen ontweken te hebben. Ik heb ook niets te ontwijken. Mijn stelling wordt onderbouwd door de door Karstens verzamelde voorbeelden, die jij toch nog steeds niet hebt weten te weerleggen ondanks verwoede pogingen de aandacht af te leiden met drogredeneringen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176318968
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:36 schreef Tem het volgende:
Wat zou precies de drijfveer zijn voor de NOS om het nieuws niet objectief te verslaan of zelfs "nepnieuws" de wereld in te gooien.
Politiek correct regressief links idealisme.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176319008
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Ah, deze is ook voor de bingokaart.


Nummer.....1!
pi_176319015
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Politiek correct regressief links idealisme.
pi_176319024
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren jouw vragen ontweken te hebben. Ik heb ook niets te ontwijken. Mijn stelling wordt onderbouwd door de door Karstens verzamelde voorbeelden, die jij toch nog steeds niet hebt weten te weerleggen ondanks verwoede pogingen de aandacht af te leiden met drogredeneringen.
Het lijkt me redelijk dat in eerste instantie de NOS de gelegenheid krijgt de voorbeelden van Karskens (met een K) te weerleggen. Dat stukje hoor en wederhoor mis ik. Als je toch anderen beticht van onjuiste journalistieke handelingen, zorg dan wel dat je zelf je zaakjes op orde hebt.

Karskens ken ik vooral van een absurdistische onjuiste voorspelling: De zomerrevolutie van 1 of 2 jaar geleden.

Al met al denk ik niet dat dit allemaal voor paniek zorgt op de redactie bij de NOS. Hooguit voor wat hoongelach bij het koffieapparaat. Of bij het hersenspoelapparaat.
pi_176319037
Volgzaamheid, lafheid, luiheid en onverschilligheid. De NOS is een schakel, niet de aanstuurder. Wat wel helpt is een redactie van volk met bep politiek signatuur (dom-cm). Geluk is dat de eerst genoemde kenmerken bij dat profiel aansluiten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 10:45:46 ]
pi_176319043
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Politiek correct regressief links idealisme.
Leuk die oneliner.

We hebben al ruim 8 jaar een rechtse regering en deze blijven dan toch dit linkse propaganda kanaal subsidiëren. Wordt het dadelijk nog een x-files verhaal. :D
pi_176319074
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk dat in eerste instantie de NOS de gelegenheid krijgt de voorbeelden van Karskens (met een K) te weerleggen. Dat stukje hoor en wederhoor mis ik. Als je toch anderen beticht van onjuiste journalistieke handelingen, zorg dan wel dat je zelf je zaakjes op orde hebt.

Karskens ken ik vooral van een absurdistische onjuiste voorspelling: De zomerrevolutie van 1 of 2 jaar geleden.

Al met al denk ik niet dat dit allemaal voor paniek zorgt op de redactie bij de NOS. Hooguit voor wat hoongelach bij het koffieapparaat. Of bij het hersenspoelapparaat.
Kortom, doodzwijgen en de boodschapper aanvallen.

Bedankt voor de bevestiging wederom.

Kun je ook nog aangeven welke vraag ik van jou heb ontweken of ga je daar nu weer eindeloos omheen draaien om maar geen antwoord te hoeven geven?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176319094
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Leuk die oneliner.

We hebben al ruim 8 jaar een rechtse regering en deze blijven dan toch dit linkse propaganda kanaal subsidiëren. Wordt het dadelijk nog een x-files verhaal. :D
Wat wil je nu zeggen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176319100
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Politiek correct regressief links idealisme.
Dat is het al snel wanneer men niet de GeenStijl/TPO/Karskens retoriek aanhoudt. Ben ook niet zo'n fan van het NOS journaal maar de claim dat de NOS willens en wetens nepnieuws de wereld ingooit of niet objectief het nieuws brengt gaat wel een beetje richting complotdenken. Grote bazen binnen Hilversum zoals Henk Hagoort zijn nou geen voorbeelden van linkse idealisten.
pi_176319123
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Kortom, doodzwijgen en de boodschapper aanvallen.

Bedankt voor de bevestiging wederom.

Kun je ook nog aangeven welke vraag ik van jou heb ontweken of ga je daar nu weer eindeloos omheen draaien om maar geen antwoord te hoeven geven?
Moet ik de vraag nu voor de derde keer stellen?

Dit is een beetje pest gedrag lijkt het wel.
pi_176319138
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:46 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is het al snel wanneer men niet de GeenStijl/TPO/Karskens retoriek aanhoudt. Ben ook niet zo'n fan van het NOS journaal maar de claim dat de NOS willens en wetens nepnieuws de wereld ingooit of niet objectief het nieuws brengt gaat wel een beetje richting complotdenken. Grote bazen binnen Hilversum zoals Henk Hagoort zijn nou geen voorbeelden van linkse idealisten.
Dat zou kunnen maar dan zijn ze gewoon incompetent. Ik weet niet wat kwalijker is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176319147
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Moet ik de vraag nu voor de derde keer stellen?

Dit is een beetje pest gedrag lijkt het wel.
Duidelijk. Je gaat weer ontwijken. Wat een figuur :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176319148
Het enige alternatief is dat de NOS per ongeluk manipuleert adhv 'ongelukkig' knip- en plakwerk.
pi_176319149
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk dat in eerste instantie de NOS de gelegenheid krijgt de voorbeelden van Karskens (met een K) te weerleggen. Dat stukje hoor en wederhoor mis ik. Als je toch anderen beticht van onjuiste journalistieke handelingen, zorg dan wel dat je zelf je zaakjes op orde hebt.

Karskens ken ik vooral van een absurdistische onjuiste voorspelling: De zomerrevolutie van 1 of 2 jaar geleden.

Al met al denk ik niet dat dit allemaal voor paniek zorgt op de redactie bij de NOS. Hooguit voor wat hoongelach bij het koffieapparaat. Of bij het hersenspoelapparaat.
Lol, ik zie het zo voor me. Maandagochtend half 8 komen die journalisten binnen en gaan dan eerst even naar de kelder voor hun dagelijkse hersenspoeling en naast het hersenspoelapparaat staat een koffiemachine, omdat er af en toe gewacht moet worden totdat je aan de beurt bent, en dan staan ze komende maandag onder het genot van een caffe latte met vanillesmaak en magere melk onder grote hilariteit dit topic te bespreken.
I´m back.
pi_176319181
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, ik zie het zo voor me. Maandagochtend half 8 komen die journalisten binnen en gaan dan eerst even naar de kelder voor hun dagelijkse hersenspoeling en naast het hersenspoelapparaat staat een koffiemachine, omdat er af en toe gewacht moet worden totdat je aan de beurt bent, en dan staan ze komende maandag onder het genot van een caffe latte met vanillesmaak en magere melk onder grote hilariteit dit topic te bespreken.
Ja, en als je het heel goed doet maakt het hersenspoelapparaat ook nog eens een lekker wijf van je. En het bewijs is er in de vorm van Dionne Stax.
pi_176319258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:51 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, en als je het heel goed doet maakt het hersenspoelapparaat ook nog eens een lekker wijf van je. En het bewijs is er in de vorm van Dionne Stax.
Jij probeert gewoon die naam te droppen in dit topic hè.
I´m back.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:57:13 #150
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_176319263
Ik zag op nieuwjaarsdag een stukje van een soort NOS-journaal jaaroverzicht, waar er zoveel onzin over Trump / Rusland en de 'groeiende verdeeldheid' in de VS werd verkondigd, dat ik hem maar heb uitgezet. Het was het compleet nazwatelen van het CNN/MSNBC/NTT/WaPo fakenews.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_176319267
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij probeert gewoon die naam te droppen in dit topic hè.
Eigenlijk ben ik haar.
pi_176319303
Goed, vier pagina's en 20 stropoppen verder kunnen we helaas concluderen dat de constatering in de OP feitelijk juist is. Kan ik weer wat anders gaan doen.
pi_176319309
TS is natuurlijk pas tevreden als Dionne verklaart dat de EU bewust migranten hierheen haalt om ons te vervangen en Gerrit Hiemstra zegt dat de klimaatverandering een hoax is.

Hoepel toch op met je Karskens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319337
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
TS is natuurlijk pas tevreden als Dionne verklaart dat de EU bewust migranten hierheen haalt om ons te vervangen en Gerrit Hiemstra zegt dat de klimaatverandering een hoax is.

Hoepel toch op met je Karskens.
Weet je nog, de revolutie van de zomer van 2016?
pi_176319361
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag op nieuwjaarsdag een stukje van een soort NOS-journaal jaaroverzicht, waar er zoveel onzin over Trump / Rusland en de 'groeiende verdeeldheid' in de VS werd verkondigd, dat ik hem maar heb uitgezet. Het was het compleet nazwatelen van het CNN/MSNBC/NTT/WaPo fakenews.
Want er wordt geen onderzoek gedaan naar de mogelijke banden tussen Rusland en het campagneteam van Trump en de VS is niet extreem verdeeld?

In welke gestoorde bubbel leef je dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319375
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Weet je nog, de revolutie van de zomer van 2016?
En de vele mensenlevens die verloren zijn gegaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319378
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Weet je nog, de revolutie van de zomer van 2016?
Daar mag je niet naar referen dat zijn stropoppen. :') _O-
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:04:47 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176319398
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
TS is natuurlijk pas tevreden als Dionne verklaart dat de EU bewust migranten hierheen haalt om ons te vervangen en Gerrit Hiemstra zegt dat de klimaatverandering een hoax is.

Hoepel toch op met je Karskens.
Het maakt mij niet uit wat ze verklaren want ik heb zonder overdrijven al zeker drie jaar niet naar NOS gekeken. En ga nu in op de inhoud van de site in plaats van de persoon
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:04:56 #159
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176319403
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want er wordt geen onderzoek gedaan naar de mogelijke banden tussen Rusland en het campagneteam van Trump en de VS is niet extreem verdeeld?

In welke gestoorde bubbel leef je dan?
Nee hoor, de hele VS staan als één man achter Trump, maar dat gaat de NOS je natuurlijk niet vertellen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176319409
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want er wordt geen onderzoek gedaan naar de mogelijke banden tussen Rusland en het campagneteam van Trump en de VS is niet extreem verdeeld?

In welke gestoorde bubbel leef je dan?
Over de Clintonfoundation hoor je ze niet vreemd genoeg.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:05:23 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176319412
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Want er wordt geen onderzoek gedaan naar de mogelijke banden tussen Rusland en het campagneteam van Trump en de VS is niet extreem verdeeld?

In welke gestoorde bubbel leef je dan?
ALLE landen zijn verdeeld, en die banden tussen rusland en een campagneteam van Trump zijn allang gedebunked en bekend van welke notoire oplichters die rumoer afkomstig is.

In welke gestoorde bubbel leef jij om maar krampachtig alles in Trump's schoenen te willen schuiven zonder ook maar enige relativatie.

En dan ben ik nog kritisch op Trump (vooral ivm zijn navo speech waarin hij de msm narratie papegaaide jegens Assad)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:05:54 #162
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176319420
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Over de Clintonfoundation hoor je ze niet vreemd genoeg.
Nee, inderdaad.

Schandalig.

https://nos.nl/artikel/22(...)nton-foundation.html

Oh, wacht.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176319442
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daar mag je niet naar referen dat zijn stropoppen. :') _O-
Prachtige discussies dit _O_
pi_176319455
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad.

Schandalig.

https://nos.nl/artikel/22(...)nton-foundation.html

Oh, wacht.
"Wat de aanleiding is voor het onderzoek is niet duidelijk." Ikke niet wete.
pi_176319463
Links lijkt wel een religie voor sommigen. Ze willen de waarheid niet weten en iedereen die ze toch uit hun sprookjeswereld probeert te halen wordt aangevallen.
pi_176319465
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Over de Clintonfoundation hoor je ze niet vreemd genoeg.
Wat kan de gemiddelde Nederlander schelen dat alu hoedjes denken dat Clinton haar fonds heeft gebruikt om buitenlandse mogendheden gunsten te verlenen?

Er wordt geen onderzoek naar gedaan en, er is niemand aangeklaagd of veroordeeld en Clinton is bovendien geen POTUS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319466
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit wat ze verklaren want ik heb zonder overdrijven al zeker drie jaar niet naar NOS gekeken. En ga nu in op de inhoud van de site in plaats van de persoon
Goed oordeel kan je dan vormen. Misschien is die hele site van Karskens wel bewust gemanipuleerd en handig geknipt om fake news over de NOS de wereld in te helpen. Heet hij niet officieel Vladimir Karskenski? :{
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:08:43 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176319470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
TS is natuurlijk pas tevreden als Dionne verklaart dat de EU bewust migranten hierheen haalt om ons te vervangen en Gerrit Hiemstra zegt dat de klimaatverandering een hoax is.

Hoepel toch op met je Karskens.
Die Hiemstra schijnt trouwens flink gefinancierd te worden door George Soros.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176319479
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ALLE landen zijn verdeeld, en die banden tussen rusland en een campagneteam van Trump zijn allang gedebunked en bekend van welke notoire oplichters die rumoer afkomstig is.

In welke gestoorde bubbel leef jij om maar krampachtig alles in Trump's schoenen te willen schuiven zonder ook maar enige relativatie.

En dan ben ik nog kritisch op Trump (vooral ivm zijn navo speech waarin hij de msm narratie papegaaide jegens Assad)
Niks is debunked. Mueller is nog bezig met zijn onderzoek.

Blijf lekker in St Petersburg met je getroll.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319488
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat kan de gemiddelde Nederlander schelen dat alu hoedjes denken dat Clinton haar fonds heeft gebruikt om buitenlandse mogendheden gunsten te verlenen?

Er wordt geen onderzoek naar gedaan en, er is niemand aangeklaagd of veroordeeld en Clinton is bovendien geen POTUS.
Er wordt al maanden onderzoek naar gedaan door de FBI. Niks aluhoedjes.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:11:11 #171
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176319504
Ik geef het nog een pagina, en dan zijn we (weer) aangekomen op het punt waar je de NOS in niets mag geloven, maar allerlei obscure blogjes en youtubefilmpjes de absolute waarheid verkondigen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176319508
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Goed oordeel kan je dan vormen. Misschien is die hele site van Karskens wel bewust gemanipuleerd en handig geknipt om fake news over de NOS de wereld in te helpen. Heet hij niet officieel Vladimir Karskenski? :{
Die Karskens heeft teveel last van shellshock en PTSS. Ga toch weg met die idioot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319510
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die Hiemstra schijnt trouwens flink gefinancierd te worden door George Soros.
En ook nog soms online te schaken met al gore. :D
pi_176319512
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef ReplaR het volgende:
Links lijkt wel een religie voor sommigen. Ze willen de waarheid niet weten en iedereen die ze toch uit hun sprookjeswereld probeert te halen wordt aangevallen.
Echt heel ongebruikelijk inderdaad. Dat je stelling neemt op een discussieforum en dan met andere meningen te maken krijgt.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:11:41 #175
395200 deadprez
One more rail
pi_176319516
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef ReplaR het volgende:
Links lijkt wel een religie voor sommigen. Ze willen de waarheid niet weten en iedereen die ze toch uit hun sprookjeswereld probeert te halen wordt aangevallen.
Ik zie dat gedrag eigenlijk juist voornamelijk bij het uitgesproken anti-links kamp.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_176319528
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er wordt al maanden onderzoek naar gedaan door de FBI.
Prima. We horen we het wel als ze wordt veroordeeld.

Het boeit niet want ze is geen POTUS en heeft nauwelijks meer politieke invloed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319529
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Er wordt al maanden onderzoek naar gedaan door de FBI.
Vers van de pers idd.

FBI onderzoekt mogelijke corruptie bij Clinton Foundation
I´m back.
pi_176319532
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ik geef het nog een pagina, en dan zijn we (weer) aangekomen op het punt waar je de NOS in niets mag geloven, maar allerlei obscure blogjes en youtubefilmpjes de absolute waarheid verkondigen.
Dat was vanaf pagina 1 toch al het geval als ik de populisten zou moeten geloven. :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:12:50 #180
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176319534
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daar mag je niet naar referen dat zijn stropoppen. :') _O-
het is tuurlijk ook gewoon geen argument
pi_176319550
quote:
Loekie is natuurlijk pas tevreden als de NOS a la FOX 24/7 verslag doet van vermeende Clinton-schandalen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:14:40 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176319557
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176319583
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

het is tuurlijk ook gewoon geen argument
nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
pi_176319587
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Loekie is natuurlijk pas tevreden als de NOS a la FOX 24/7 verslag doet van vermeende Clinton-schandalen.
Dit verhaal over mogelijke corruptie bij die Clinton Foundation is sws niet nieuw, zoals ook aangegeven wordt in dat artikeltje. Alleen de insteek is nu weer anders dus. Ik kan me nog herinneren dat ik een topic opende omtrent kritiek op de Clinton Foundation ergens in 2016, met dus een andere insteek.
I´m back.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:18:32 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176319613
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
Expres informatie weglaten en expres bepaalde zaken niet belichten is nuancering tegenwoordig?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:19:11 #186
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176319624
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
ik geloof dat juist het gebrek aan nuance wordt aangekaart, waardoor het linkse propaganda wordt genoemd
pi_176319634
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef hugecooll het volgende:

[..]

het is tuurlijk ook gewoon geen argument
Het is wel iets wat gezegd mag worden. Het was een ophitsende, idiote, en vooral hele slechte voorspelling van degene die het nu wél bij het juiste eind denkt te hebben. Dat hij in het voorwoord zegt aan hoor en wederhoor te doen, en het vervolgens niet doet bevestigt wel dat we met een eigenaardig persoontje te maken hebben.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:21:56 #188
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176319658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is wel iets wat gezegd mag worden. Het was een ophitsende, idiote, en vooral hele slechte voorspelling van degene die het nu wél bij het juiste eind denkt te hebben. Dat hij in het voorwoord zegt aan hoor en wederhoor te doen, en het vervolgens niet doet bevestigt wel dat we met een eigenaardig persoontje te maken hebben.
Naja vooralsnog is het een verzamelwerk waar hij wel of niet nog wat mee gaat doen. In een aantal gevallen (bijv fake news) is wederhoor ook niet nodig of enkel van nut om erachter te komen waarom ze dat deden
pi_176319663
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern
pi_176319669
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
Kennelijk maken ze ook gebruik van subliminale beïnvloeding. Dus vrolijk kijkend met bijna een orgiastische blik in de ogen bij een item over Obama en nors en ongeïnteresseerd, half met het hoofdschuddend bij een uiterst kort filmpje waarin Trump weer eens een ongelofelijke blunder maakt?
I´m back.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:09 #191
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176319672
Maar als jij naar de politie gaat met 'bewijs' dat je buurman iemand heeft vermoord, dan is het ook een beetje bezopen als je wordt weggelachen met 'NET ALS TOEN JE ZO'N GROTE KARPER HAD GEVANGEN ZEKER??? _O-'
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:56 #192
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176319682
Ik vind het NOS journaal vooral veel te kort en veel te veel in herhaling vallen, we hebben in één journaal van 20 min toch geen vooraankondiging en samenvatting nodig.

Verder is dit een boeiend topic dat ik ga volgen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_176319688
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:23 schreef hugecooll het volgende:
Maar als jij naar de politie gaat met 'bewijs' dat je buurman iemand heeft vermoord, dan is het ook een beetje bezopen als je wordt weggelachen met 'NET ALS TOEN JE ZO'N GROTE KARPER HAD GEVANGEN ZEKER??? _O-'
Vrouwen met een karper? Dionne Stax zeker? (ten overvloede wellicht: ONZ / meiden met een karper)
I´m back.
pi_176319730
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:23 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het NOS journaal vooral veel te kort en veel te veel in herhaling vallen, we hebben in één journaal van 20 min toch geen vooraankondiging en samenvatting nodig.

Verder is dit een boeiend topic dat ik ga volgen.
Het journaal biedt dan ook geen ruimte voor diepgang. Daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176319731
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aardig stukje.
ook op die website

http://www.novini.nl/seksuele-staatsopvoeding/

Onze staat die een te vrij seksuele moraal subsidieert. :')

"Uit de pubergids voor jongens:

“Masturberen is heel gewoon en niet slecht voor je.”

Dit soort seksvoorlichting wakkert de nieuwsgierigheid bij de jeugd aan en daarmee het geëxperimenteer, met alle gevolgen van dien: nog meer geslachtsziektes, ongewenste tienerzwangerschappen, ongelukkige tieners, tienerabortussen en noem maar op."

_O_
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:09 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176319763
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ook op die website

http://www.novini.nl/seksuele-staatsopvoeding/

Onze staat die een te vrij seksuele moraal subsidieert. :')

"Uit de pubergids voor jongens:

“Masturberen is heel gewoon en niet slecht voor je.”

Dit soort seksvoorlichting wakkert de nieuwsgierigheid bij de jeugd aan en daarmee het geëxperimenteer, met alle gevolgen van dien: nog meer geslachtsziektes, ongewenste tienerzwangerschappen, ongelukkige tieners, tienerabortussen en noem maar op."

_O_
Hoe heeft dat te maken met integriteit van journalisten?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:30:54 #197
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176319786
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het journaal biedt dan ook geen ruimte voor diepgang. Daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.
Nee, maar je kunt de beschikbare tijd wel beter inzetten. Niet alle kijkers zijn volslagen debiel dat ze die 'samenvatting' aan het einde nodig hebben, en de obligate 'laten we aan Truus van de Woenselse Markt vragen hoe zij over dit nieuwsitem denkt'-stukjes kunnen ze ook wel afschaffen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176319792
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Aardig stukje.
Interessant boek ook. Net als 'het zijn net mensen' bv. Was tien tot twintig jaar geleden al te duiden. Om 'het te zien' hoefde je niet links of rechts maar simpelweg niet stekeblind te zijn. Dat 'ze' op bepaalde cruciale thema's "links" zijn geworden maakt het voor de 'de linkse' moeilijk om nog te kunnen zien hoe het -wat leugen en waarheid is- er uit ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 11:31:37 ]
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:32:39 #199
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176319815
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt de beschikbare tijd wel beter inzetten. Niet alle kijkers zijn volslagen debiel dat ze die 'samenvatting' aan het einde nodig hebben, en de obligate 'laten we aan Truus van de Woenselse Markt vragen hoe zij over dit nieuwsitem denkt'-stukjes kunnen ze ook wel afschaffen.
die samenvatting mag van mij wel aan het begin van de uitzending
pi_176319819
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt de beschikbare tijd wel beter inzetten. Niet alle kijkers zijn volslagen debiel dat ze die 'samenvatting' aan het einde nodig hebben, en de obligate 'laten we aan Truus van de Woenselse Markt vragen hoe zij over dit nieuwsitem denkt'-stukjes kunnen ze ook wel afschaffen.
Tsja, ik kijk dan ook zelden het journaal. Heb twee kranten thuis en volg de hele dag nieuws. Waar heb ik het journaal voor nodig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 11:32:56 #201
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176319822
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het journaal biedt dan ook geen ruimte voor diepgang. Daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.
Prima maar waarom moeten ze kijkers behandelen alsof ze Alzheimer hebben. Ik vind het herhalen van een item wat ze nog geen minuut geleden hebben behandeld echt van de zotte. Het is net alsof je naar een Amerikaanse discovery docu zit te kijken.

Straks in het nieuws,er is een gebouw neergestort in Emmen. In Emmen is een gebouw neergestort door een constructiefout. De hoogtepunten van dit nieuws waren het instorten van een gebouw in Emmen.

Echt als ze dat eerste en laatste stukje weglaten kunnen ze uitleggen wat de constructiefout was, of één extra item maken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 11:34:15 #202
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176319845
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:30 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, maar je kunt de beschikbare tijd wel beter inzetten. Niet alle kijkers zijn volslagen debiel dat ze die 'samenvatting' aan het einde nodig hebben, en de obligate 'laten we aan Truus van de Woenselse Markt vragen hoe zij over dit nieuwsitem denkt'-stukjes kunnen ze ook wel afschaffen.
:Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:34:52 #203
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_176319853
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Prima maar waarom moeten ze kijkers behandelen alsof ze Alzheimer hebben. Ik vind het herhalen van een item wat ze nog geen minuut geleden hebben behandeld echt van de zotte. Het is net alsof je naar een Amerikaanse discovery docu zit te kijken.

Straks in het nieuws,er is een gebouw neergestort in Emmen. In Emmen is een gebouw neergestort door een constructiehout. De hoogtepunten van dit nieuws waren het instorten van een gebouw in Emmen.

Echt als ze dat eerste en laatste stukje weglaten kunnen ze uitleggen wat de constructiehout was, of één extra item maken.
Ik denk dat het constructiehout niet stevig genoeg was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_176319858
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Prima maar waarom moeten ze kijkers behandelen alsof ze Alzheimer hebben. Ik vind het herhalen van een item wat ze nog geen minuut geleden hebben behandeld echt van de zotte. Het is net alsof je naar een Amerikaanse discovery docu zit te kijken.

Straks in het nieuws,er is een gebouw neergestort in Emmen. In Emmen is een gebouw neergestort door een constructiehout. De hoogtepunten van dit nieuws waren het instorten van een gebouw in Emmen.

Echt als ze dat eerste en laatste stukje weglaten kunnen ze uitleggen wat de constructiehout was, of één extra item maken.
True. NOS Journaal is dan ook gewoon bagger.

Behalve als Dionne of Amber het presenteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 11:36:36 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_176319876
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik denk dat het constructiehout niet stevig genoeg was.
Kut autocorrect ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_176319910
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het journaal biedt dan ook geen ruimte voor diepgang. Daar is het ook helemaal niet voor bedoeld.
Precies, voor achtergrond en diepgang zijn weer andere programma's.
pi_176319935
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

True. NOS Journaal is dan ook gewoon bagger.

Behalve als Dionne of Amber het presenteert.
Dit is een mooie afsluiter. Genoeg druk gemaakt om de NOS voor vandaag hier.
pi_176320161
Goed initiatief van Karskens. Sowieso kan de NPO niet objectief zijn, immers de overheid geeft de NPO elk jaar 800 miljoen euro (!). Zoiets heet gewoon een staatszender. Dit model is, als je het plat slaat, exact hetzelfde als in zoveel landen.

Het NOS hanteert een drietraps model van propaganda bedrijven:

1) Selectie van onderwerpen. Het gaat bijna altijd over Trump, Palestina en het milieu. Over Zuid-Amerika hoor je vrijwel niets, over India hoor je vrijwel niets, over technologische innovatie hoor je vrijwel niets, en ga zo maar verder. Ze moeten een keuze maken - je kan natuurlijk niet 100 onderwerpen aansnijden - maar je ziet duidelijk een erg beperkt palet bij het NOS.
2) De spinning en framing van deze onderwerpen. Trump wordt continu negatief belicht, Obama opgehemeld, Palestijnen zijn altijd slachtoffer, etc. Karskens geeft hiervan veel voorbeelden op zijn blog.
3) De herhaling. Of nog beter, extreme herhaling. Nederland denkt dat Syrie nog steeds in een verschrikkelijke oorlog zit, maar de oorlog is daar bijna voorbij. Duizenden mensen keren terug. Dit hoor je niet op het NOS.

Blij met Karskens, maar je wilt natuurlijk een wat bredere groep hebben die de NPO goed onder loep neemt.

Ikzelf kijk het NOS journaal bijna niet meer, niet te harden gewoon. Ik vind de NPO te onbetrouwbaar, but that's just me.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:23:04 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176320680
Als ik de baas zou zijn van het journaal
Dan werd meteen het nieuws een heel stuk positiever
De hele wereld werd meteen een beetje liever,
want ik negeerde alle narigheid totaal.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:40:48 #210
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_176320980
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit wat ze verklaren want ik heb zonder overdrijven al zeker drie jaar niet naar NOS gekeken. En ga nu in op de inhoud van de site in plaats van de persoon
Waar heb je dan last van? Wat wil je bereiken met dit topic?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_176321096
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:52 schreef Homey het volgende:
Goed initiatief van Karskens. Sowieso kan de NPO niet objectief zijn, immers de overheid geeft de NPO elk jaar 800 miljoen euro (!). Zoiets heet gewoon een staatszender. Dit model is, als je het plat slaat, exact hetzelfde als in zoveel landen.

Het NOS hanteert een drietraps model van propaganda bedrijven:

1) Selectie van onderwerpen. Het gaat bijna altijd over Trump, Palestina en het milieu. Over Zuid-Amerika hoor je vrijwel niets, over India hoor je vrijwel niets, over technologische innovatie hoor je vrijwel niets, en ga zo maar verder. Ze moeten een keuze maken - je kan natuurlijk niet 100 onderwerpen aansnijden - maar je ziet duidelijk een erg beperkt palet bij het NOS.
2) De spinning en framing van deze onderwerpen. Trump wordt continu negatief belicht, Obama opgehemeld, Palestijnen zijn altijd slachtoffer, etc. Karskens geeft hiervan veel voorbeelden op zijn blog.
3) De herhaling. Of nog beter, extreme herhaling. Nederland denkt dat Syrie nog steeds in een verschrikkelijke oorlog zit, maar de oorlog is daar bijna voorbij. Duizenden mensen keren terug. Dit hoor je niet op het NOS.

Blij met Karskens, maar je wilt natuurlijk een wat bredere groep hebben die de NPO goed onder loep neemt.

Ikzelf kijk het NOS journaal bijna niet meer, niet te harden gewoon. Ik vind de NPO te onbetrouwbaar, but that's just me.
Aparte hobby, uitgebreid programma's beschrijven die je bijna nooit kijkt.
pi_176321123
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Aparte hobby, uitgebreid programma's beschrijven die je bijna nooit kijkt.
Heb het natuurlijk wel jaren gezien, dus ik weet waar ik het over. Maar leuke jij-bak, daar niet van.
pi_176321136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:48 schreef Homey het volgende:

[..]

Heb het natuurlijk wel jaren gezien, dus ik weet waar ik het over. Maar leuke jij-bak, daar niet van.
Trump is pas een jaartje president. Wanneer ben je precies gestopt met kijken? Gisteravond?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:13:22 #214
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176321508
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:52 schreef Homey het volgende:
Goed initiatief van Karskens. Sowieso kan de NPO niet objectief zijn, immers de overheid geeft de NPO elk jaar 800 miljoen euro (!). Zoiets heet gewoon een staatszender. Dit model is, als je het plat slaat, exact hetzelfde als in zoveel landen.

Het NOS hanteert een drietraps model van propaganda bedrijven:

1) Selectie van onderwerpen. Het gaat bijna altijd over Trump, Palestina en het milieu. Over Zuid-Amerika hoor je vrijwel niets, over India hoor je vrijwel niets, over technologische innovatie hoor je vrijwel niets, en ga zo maar verder. Ze moeten een keuze maken - je kan natuurlijk niet 100 onderwerpen aansnijden - maar je ziet duidelijk een erg beperkt palet bij het NOS.
2) De spinning en framing van deze onderwerpen. Trump wordt continu negatief belicht, Obama opgehemeld, Palestijnen zijn altijd slachtoffer, etc. Karskens geeft hiervan veel voorbeelden op zijn blog.
3) De herhaling. Of nog beter, extreme herhaling. Nederland denkt dat Syrie nog steeds in een verschrikkelijke oorlog zit, maar de oorlog is daar bijna voorbij. Duizenden mensen keren terug. Dit hoor je niet op het NOS.

Blij met Karskens, maar je wilt natuurlijk een wat bredere groep hebben die de NPO goed onder loep neemt.

Ikzelf kijk het NOS journaal bijna niet meer, niet te harden gewoon. Ik vind de NPO te onbetrouwbaar, but that's just me.
Is het ook niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod ? Als ik kijk naar de onderwerpen die hier voorbijkomen, dan heeft men het ook nooit over Zuid-Amerika, de nieuwste technologische snufjes of India. Sterker nog, zodra ook maar iets over de oorlog in Syrië of vluchtelingen te melden is worden er honderden reeksen in nws geopend. En nu kun je wel zeggen dat dat komt vanwege het schaarse aanbod aan onderwerpen in de kranten of de nos, maar het staat je vrij om het nieuws van the Indian Times of andere Engels-talige websites te posten. Dat gebeurt op beperkte schaal in nws en meestal lopen deze topics ook niet zo vlotjes.
pi_176321973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:13 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Is het ook niet gewoon een kwestie van vraag en aanbod ? Als ik kijk naar de onderwerpen die hier voorbijkomen, dan heeft men het ook nooit over Zuid-Amerika, de nieuwste technologische snufjes of India. Sterker nog, zodra ook maar iets over de oorlog in Syrië of vluchtelingen te melden is worden er honderden reeksen in nws geopend. En nu kun je wel zeggen dat dat komt vanwege het schaarse aanbod aan onderwerpen in de kranten of de nos, maar het staat je vrij om het nieuws van the Indian Times of andere Engels-talige websites te posten. Dat gebeurt op beperkte schaal in nws en meestal lopen deze topics ook niet zo vlotjes.
Dat is waar, de onderwerpen zijn hetzelfde maar dan van de andere kant belicht.

Ik was eens een poos in Portugal en checkte daar de media. Gaat daar veel minder over de islam, Trump en zo, maar meer over Zuid-Amerika (met name Brazilie) en Spanje. Vond het erg verfrissend.

Ik check af en toe Indiase nieuwssites, maar dat is puur mijn eigen interesse in dat land. Er gebeurt daar heel veel. Anderen hebben weer interesse in landen als Ethopie, waar ook veel spannende dingen gebeuren op het gebied van infrastructuur, start-ups, etc. Daarmee doel ik ook op de zeer beperkte palet van onderwerpen van het NOS journaal (en wellicht ook fok.nl).
pi_176322098
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ik kijk dan ook zelden het journaal. Heb twee kranten thuis en volg de hele dag nieuws. Waar heb ik het journaal voor nodig?
Vox volgen nieuws volgen noemen....
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:56:27 #217
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176322155
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:43 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat is waar, de onderwerpen zijn hetzelfde maar dan van de andere kant belicht.

Ik was eens een poos in Portugal en checkte daar de media. Gaat daar veel minder over de islam, Trump en zo, maar meer over Zuid-Amerika (met name Brazilie) en Spanje. Vond het erg verfrissend.

Ik check af en toe Indiase nieuwssites, maar dat is puur mijn eigen interesse in dat land. Er gebeurt daar heel veel. Anderen hebben weer interesse in landen als Ethopie, waar ook veel spannende dingen gebeuren op het gebied van infrastructuur, start-ups, etc. Daarmee doel ik ook op de zeer beperkte palet van onderwerpen van het NOS journaal (en wellicht ook fok.nl).
Als ik jouw post zo lees, lijkt me niet zozeer de conclusie dat de nos een selectief beleid voert, maar dat nieuws afhankelijk is van de cultuur- politiek-historische frame van een land. Neem het voorbeeld van Catalonië op de website uit de OP. Nederland als Europees lidstaat wil niet Spanje voor het hoofd stoten en vanuit dat oogpunt zal de nos waarschijnlijk het onderwerp meer vanuit de positie van Madrid dan Catalonië belichten. Ik vraag me alleen af of op basis daarvan het gerechtvaardigd is om de subsidie van de nos weg te nemen zoals deze journalist wil zien. Of beter gezegd dat tot zijn doel te maken van zijn kritische stuk tegen de nos.
pi_176322234
Mijn ouders zijn hardcore NPO nieuwskijkers, en ik was dan ook een fervent nieuwskijker. Kort na mijn immigratie naar de VS begreep ik dat de NOS en Charles Groenhuijzen een gekleurde bril ophadden. Met de jaren werd dat eerder slechter dan beter, die bril. Kijken ze daar veel CNN (een linkse zender die sterk in de leer is) of zo? Zelfde keuze van onderwerpen, helemaal dol op Obama, het gedweep met Climate Change... Erg volwassen is het niet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:03:26 #219
104871 remlof
Europees federalist
pi_176322275
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:01 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn ouders zijn hardcore NPO nieuwskijkers, en ik was dan ook een fervent nieuwskijker. Kort na mijn immigratie naar de VS begreep ik dat de NOS en Charles Groenhuijzen een gekleurde bril ophadden. Met de jaren werd dat eerder slechter dan beter, die bril. Kijken ze daar veel CNN (een linkse zender die sterk in de leer is) of zo? Zelfde keuze van onderwerpen, helemaal dol op Obama, het gedweep met Climate Change... Erg volwassen is het niet.
Jij kijkt liever het objectieve FOX natuurlijk.
pi_176322386
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:03 schreef remlof het volgende:

[..]

Jij kijkt liever het objectieve FOX natuurlijk.
Alleen als ik wel eens in Nederland ben, kijk ik (Nederlandse) tv.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_176322439
Ach, de Komintern had de Pravda, de PvdA heeft het NOS journaal. Het heeft zijn nut, voor wie geinteresseerd is in welke thema's binnen de PvdA spelen.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 14:14:54 #222
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176322511
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 00:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nja, domlinks kijkt liever weg en censureert daarbij graag. Het volk dient dom gehouden te worden zodat men hun leugen blijft slikken.
En gezien de posts hier is het een groot succes, dat dom houden :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176322668
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daar mag je niet naar referen dat zijn stropoppen. :') _O-
Inderdaad. Want de uitspraken van Karstens doen niet ter zake aangaande de berichtgeving van de NOS. Karstens is slechts de boodschapper. Die kun je proberen te weerleggen, een persoonlijke aanval op Karstens is een zwaktebod bij gebrek aan argumenten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176322771
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef Tem het volgende:

[..]

Goed oordeel kan je dan vormen. Misschien is die hele site van Karskens wel bewust gemanipuleerd en handig geknipt om fake news over de NOS de wereld in te helpen. Heet hij niet officieel Vladimir Karskenski? :{
Wie weet. Maar dan is er vast wel een fanaticus die dat allemaal uitpluist en haarfijn weerlegt?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176322846
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

nuancering in nieuws aanbrengen linkse propaganda noemen is wel een sterk argument. _O-
Met nuancering aanbrengen is niets mis. Een verkeerde voorstelling van zaken proberen te geven daarentegen.

Maar daar zul jíj waarschijnlijk geen probleem mee hebben aangezien je het zelf doet met je "nuancering aanbrengen".
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176322967
Wel is het vreemd dat de linkse NOS zo op de hand is van de landbouwlobby. Het lijkt erop dat de landbouwlobby zowel rechts als links heeft ingepalmd, dat begon al met het inlijven van de PvdA in de intensieve landbouwbeginselen.
Alleen Vroege Vogels op zondag laat nog van zich horen op de ouderwetse linkse manier die voor het milieu is.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:34:30 #227
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_176322978
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wie weet. Maar dan is er vast wel een fanaticus die dat allemaal uitpluist en haarfijn weerlegt?
Why? Karskens is extreem marginaal en heeft een trackrecord van idiote voorspellingen en uitspraken. Daar gaat niemand meer tijd aan besteden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:58:10 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176323341
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
Wel is het vreemd dat de linkse NOS zo op de hand is van de landbouwlobby. Het lijkt erop dat de landbouwlobby zowel rechts als links heeft ingepalmd, dat begon al met het inlijven van de PvdA in de intensieve landbouwbeginselen.
Alleen Vroege Vogels op zondag laat nog van zich horen op de ouderwetse linkse manier die voor het milieu is.
Het is niet eens zozeer een links-rechts dingetje
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176323462
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet eens zozeer een links-rechts dingetje
Dat willen ze ervan maken zodat ze de NOS als onafhankelijk kunnen blijven afschilderen.
pi_176324057
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is niet eens zozeer een links-rechts dingetje
Het is natuurlijk een achterhaald instituut, dat Journaal. Niet met de tijd meegegaan. Niet zo gek dat de gemiddelde (!) leeftijd van een kijker 57 jaar is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:00:28 #231
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176324299
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:58 schreef LXIV het volgende:
Het is niet eens zozeer een links-rechts dingetje
Het is een nieuwsorganisatie die onder druk van kijkcijfers al jarenlang capriolen uithaalt om het publiek aan zich te binden en bovendien van oudsher sterk ideologisch gekleurd is. Met alle maatschappelijke veranderingen van de laatste tien, twintig jaar (zowel sociaal als mediatechnologisch) is de positie van "het Journaal" als nieuwsautoriteit steeds verder afgekalfd en wordt het steeds moeilijker om een vaste schare kijkers (in alle lagen en leeftijden) te verwerven en behouden. Het is gemakkelijker om de newsfeed te verzorgen van een specifieke bubbel, nl. die van de weldenkende niet te links en niet te rechts stemmende ideaalburger, de tevreden stadsmens met een leuke baan, een kat, een kamer vol IKEA en een enkel designstuk en een balkonnetje op het zuiden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:04:34 #232
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176324351
Maar ja, wat is het alternatief?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:08:54 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176324437
BNW. :')
Daar ging de discussie. Precies zoals verwacht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:09:50 #234
104871 remlof
Europees federalist
pi_176324459
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
BNW. :')
Daar ging de discussie. Precies zoals verwacht.
De discussie was al BNW vanaf de OP.
pi_176324472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
BNW. :')
Daar ging de discussie. Precies zoals verwacht.
Wat verwacht je dan met iemand als Karksens?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:13:23 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176324523
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan met iemand als Karksens?
Ken die hele vent niet.

quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef remlof het volgende:

[..]

De discussie was al BNW vanaf de OP.
Je kunt het nog zo hard roepen, maar tot op heden heb je nog geen enkele poging gedaan om het te ontkrachten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176324542
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ken die hele vent niet.
Nou ja, check de artikelen die die zoal heeft geschreven eens.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:14:19 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176324543
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:10 schreef Xa1pt het volgende:
Wat verwacht je dan met iemand als Karksens?
Journalistiek van het volk!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:15:44 #239
104871 remlof
Europees federalist
pi_176324574
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ken die hele vent niet.

[..]

Je kunt het nog zo hard roepen, maar tot op heden heb je nog geen enkele poging gedaan om het te ontkrachten.
Omdat het klinkklare onzin is van een ontspoorde journalist die in 2016 voorspelde dat de revolutie zou uitbreken in Nederland :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:15:54 #240
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176324579
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, check de artikelen die die zoal heeft geschreven eens.
Ik wil je best geloven dat hij eerder onzin heeft geschreven, maar dat wil niet zeggen dat dit ook onzin is.
Maar goed, de bekende POL-kliek heeft zijn zin weer doorgedrukt omdat ze geen tegenspraak dulden. Leuk, een "discussie"forum.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:18:49 #241
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176324631
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef remlof het volgende:
Omdat het klinkklare onzin is van een ontspoorde journalist die in 2016 voorspelde dat de revolutie zou uitbreken in Nederland :')
Er zijn in 2016 wel meer verkeerde voorspellingen gedaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:18:54 #242
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_176324634
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Falco het volgende:
Diezelfde Karskens die eens een Europese revolutie in mei 2016 + implosie van de EU voorspelde :?. Waarom moeten we die gast serieus nemen...

Arnold Karskens is al een tijdje geestelijk helemaal in de war, hij lijdt vermoedelijk aan PTSS. Ik gun hem goede psychische hulp.
Niet elke persoon met kritiek is gelijk gek.

Bij elke media worden er keuzes gemaakt wat wel of niet wordt vertoond. De samenleving is 1 grote politieke strijd.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:19:24 #243
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176324642
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

Je kunt het nog zo hard roepen, maar tot op heden heb je nog geen enkele poging gedaan om het te ontkrachten.
Dat is dan ook het hele probleem... Vanaf de OP zijn de usual suspects al bezig met op de man spelen en het topic te laten ontsporen. Er is nog geen zin besteed om de verhalen ansich te ontkrachten terwijl dat een koud kunstje zou moeten zijn als het toch allemaal een Niburu niveau heeft...

Maar goed, ze hebben het voorelkaar dat het uit NWS gekicked is. Chapeau maar weer...
pi_176324647
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik wil je best geloven dat hij eerder onzin heeft geschreven, maar dat wil niet zeggen dat dit ook onzin is.
Wat vind je dan bijvoorbeeld een sterk artikel of punt?
pi_176324664
In de 13,5 jaar die ik op FOK! zit, ben ik niet of nauwelijks veranderd; idem voor mijn opvattingen. Een verschil tussen toen en nu is wel dat ik destijds de partijdigheid van de NOS zou hebben gerelativeerd, nu niet meer. De afgelopen jaren heb ik me regelmatig verbaasd over de dubieuze keuzes die de NOS maakt.

Het toppunt vond ik de openingszin na de schietpartij in Texas, vorig jaar: "Een witte man heeft...." - Als het Journaal verslag doet van de zoveelste islamitische terreuraanslag in Europa, worden er minutenlang bijzaken opgelepeld, voordat na 8 minuten tussen neus en lippen door het woord "islamitisch" een keer valt.

En als je ziet hoe oud-hoofdredacteur Hans Laroes met regelmaat tekeer gaat tegen journalisten die naar zijn smaak te recht zijn, zoals Wierd Duk, dan kun je onmogelijk nog geloven dat het Journaal een objectieve nieuwsrubriek is. Andere NOS-uitingen, zoals NOS.nl en Teletekst zijn dat evenmin. De NOS heeft een agenda én een duidelijk linkse signatuur.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:20:48 #246
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176324668
Ik vind het schopje BNW wel wat flauw, hoor.
Is "het Journaal" zo'n heilig instituut, dat we het hier tegen kwade bedoelingen moeten beschermen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:21:44 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176324690
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, check de artikelen die die zoal heeft geschreven eens.
Welke dan?

Ik vind Karskens ook een lul de behanger maar hij heeft wel degelijk artikelen geschreven die hout sneden.
pi_176324703
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:43 schreef Homey het volgende:
Ik was eens een poos in Portugal en checkte daar de media. Gaat daar veel minder over de islam, Trump en zo, maar meer over Zuid-Amerika (met name Brazilie)
Jeetje, hoe zou dat nou komen?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:22:29 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:23:37 #250
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176324728
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:20 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het schopje BNW wel wat flauw, hoor.
Is "het Journaal" zo'n heilig instituut, dat we het hier tegen kwade bedoelingen moeten beschermen?
Nee, maar er is een select groepje dat de dienst uitmaakt in NWS en POL.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:24:37 #251
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176324746
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

Maar goed, de bekende POL-kliek heeft zijn zin weer doorgedrukt omdat ze geen tegenspraak dulden. Leuk, een "discussie"forum.
Mooi he? En het dan gek vinden dat men een steeds radicalere houding gaat aannemen.
pi_176324749
BNW.

Tjonge jonge jonge.

Hier past maar een smiley bij. :')
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_176324784
quote:
Over Henriquez is het nieuws die dag dat de betrokken agenten niet wordt vervolgd door het OM voor het zetten van een nekklem. Een woordvoerster van het OM komt 15 seconden aan het woord. De tegenpartij mag met twee(!) advocaten van de nabestaanden plus een nabestaande in 55 seconden reactie leveren. Hoe noodlottig het overlijden van ieder mens mag zijn, door het NOSjournaal wordt onevenredig veel aandacht besteedt als het blanke politieagenten betreft en hun slachtoffer donker is.
Wat is dit in godsnaam voor gezwets man?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176324828
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:22 schreef nostra het volgende:

[..]

Jeetje, hoe zou dat nou komen?
Wij zitten hier ook echt te wachten op uitgebreide nieuwsrepo's uit Chili en Venezuela.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:28:30 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176324833
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mooi he? En het dan gek vinden dat men een steeds radicalere houding gaat aannemen.
Maar je ziet het.
Gewoon als een kleuter gillen dat iets of iemand extreem-rechts is (in dit geval wegens kritiek op de NOS) en je krijgt je zin.

En het raar vinden dat er geen topics meer geopend worden.
Maar goed, dit is kennelijk wat FOK! wil. 2019 ging het sowieso niet halen, maar de modjes doen hun best om het zo vroeg mogelijk te maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176324858
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Welke dan?

Ik vind Karskens ook een lul de behanger maar hij heeft wel degelijk artikelen geschreven die hout sneden.
Mensen als Karskens zijn bijzonder waardevol én hard nodig. Net zoals je journalisten nodig hebt om de macht te controleren, heb je mensen nodig die de journalistiek weer controleren. Er zijn veel te veel luie journalisten die slaafs achter de gevestigde orde aanlopen en die het nalaten om nog echt kritisch te zijn.

Karskens is een ervaren én bekroonde journalist, die onder meer uitvoerig verslag deed vanuit oorlogsgebieden. Dit is iemand die weet waarover hij praat en hoe het wereldje werkt.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:30:11 #257
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176324870
Fraai is dit, nu heb ik in een BNW-topic gepost :r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_176324920
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:20 schreef Ringo het volgende:
Ik vind het schopje BNW wel wat flauw, hoor.
Is "het Journaal" zo'n heilig instituut, dat we het hier tegen kwade bedoelingen moeten beschermen?
Het gaat niet zozeer dat het NOS journaal een heilig instituut waar niets op aan te merken valt. Integendeel, er valt heel veel aan te merken op de NOS.
Het gaat er meer om wat de intentie van het topic is en dat gaat al razendsnel richting complottheorieën dat de NOS willens en weten onderdeel is van de cultuurmarxistische agenda. (ook een topic die gewoon binnen BNW loopt)
De intentie van Karskens is via zijn site langdurig onderzoek te doen naar deze cultuurmarxistische agenda, dan past het toch veel beter op zijn plek binnen dit subforum.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 16:33:31 ]
pi_176324921
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ken die hele vent niet.

[..]

Die ziet tegenwoordig overal een complot in. Dat gecombineerd met een TS die ook aanhanger is van zeer dubieuze theorietjes maakt dit een veel logischer plek voor dit soort bagger.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:32:49 #260
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176324926
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen als Karskens zijn bijzonder waardevol én hard nodig. Net zoals je journalisten nodig hebt om de macht te controleren, heb je mensen nodig die de journalistiek weer controleren. Er zijn veel te veel luie journalisten die slaafs achter de gevestigde orde aanlopen en die het nalaten om nog echt kritisch te zijn.

Karskens is een ervaren én bekroonde journalist, die onder meer uitvoerig verslag deed vanuit oorlogsgebieden. Dit is iemand die weet waarover hij praat en hoe het wereldje werkt.
Ik wacht dan ook met smart op een antwoord van Xa1pt... het zal wel weer uitdraaien op: Ja maar 2016!... :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:33:25 #261
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176324949
Maar goed, een nieuwsoutlet is natuurlijk nooit volledig objectief. Dat leer je in de brugklas bij maatschappijleer al. Daar zal je ook wel wat voorbeelden van kunnen aanhalen - en zo verkeerd lijkt me dat niet - maar om dat dan meteen te kwalificeren als 'manipulatie en regelrecht nepnieuws' is weer het andere uiterste.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_176324957
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen als Karskens zijn bijzonder waardevol én hard nodig. Net zoals je journalisten nodig hebt om de macht te controleren, heb je mensen nodig die de journalistiek weer controleren. Er zijn veel te veel luie journalisten die slaafs achter de gevestigde orde aanlopen en die het nalaten om nog echt kritisch te zijn.

Karskens is een ervaren én bekroonde journalist, die onder meer uitvoerig verslag deed vanuit oorlogsgebieden. Dit is iemand die weet waarover hij praat en hoe het wereldje werkt.
Dat jij tegenwoordig zijn drama deelt zal ook niemand verbazen :P.
De tijd dat de man een serieus journalist is ligt vrij ver achter ons.
pi_176324959
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer dat het NOS journaal een heilig instituut waar niets op aan te merken valt. Integendeel, er valt heel veel aan te merken op de NOS.
Het gaat er meer om wat de intentie van het topic is en dat gaat al razendsnel richting complottheorieën dat de NOS willens en weten onderdeel is van de cultuurmarxistische agenda. (ook een topi die gewoon binnen BNW loopt)
De intentie van Karskens is via zijn marginale site langdurig onderzoek te doen naar deze cultuurmarxistische agenda, dan past het toch veel beter op zijn plek binnen dit subforum.
Dit dus.

De NOS slaat op tal van manieren de plank mis. Maar suggereren dat er sprake is van een of ander journalistiek complot tegen de rechtsgeaarde, blanke Nederlander is gewoon grote flauwekul.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176324965
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef LXIV het volgende:
Tof. Zelf zal ik proberen begrippen als ‘omvolking’ en dergelijke te vermijden
Wil je dat vermijden omdat het "ongewenst" is omdat hier te benoemen op Fok!, of wat is de reden ?
Het is niet alsof het niet bestaat ofzo ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:35:20 #266
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176324983
Nu maar eens op de site van die Karskens kijken.
Als die vent zo gevaarlijk is dat dit topic naar BMW verbannen wordt; heeft ie vast een goed punt(-je). :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176324997
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:33 schreef nostra het volgende:
Maar goed, een nieuwsoutlet is natuurlijk nooit volledig objectief. Dat leer je in de brugklas bij maatschappijleer al. Daar zal je ook wel wat voorbeelden van kunnen aanhalen - en zo verkeerd lijkt me dat niet - maar om dat dan meteen te kwalificeren als 'manipulatie en regelrecht nepnieuws' is weer het andere uiterste.
Tja, in de hoek waar een Karskens en de TS tegenwoordig zitten (maar ook bv de FvD) is de strijd tegen de media er een waarin alles verantwoord is. Hoe groot de onzin ook is...
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:36:35 #268
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325001
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus.

De NOS slaat op tal van manieren de plank mis. Maar suggereren dat er sprake is van een of ander journalistiek complot tegen de rechtsgeaarde, blanke Nederlander is gewoon grote flauwekul.
Dat wordt dan ook helemaal niet gesuggereerd, dat maken jullie er van.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:37:00 #269
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176325007
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Fraai is dit, nu heb ik in een BNW-topic gepost :r
Dit is mijn eerste post in dit subforum. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 06-01-2018 16:42:20 ]
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 16:37:14 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_176325020
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef Lyrebird het volgende:
BNW.

Tjonge jonge jonge.

Hier past maar een smiley bij. :')
Nou nou, niet zo over BNW hoor :'(
pi_176325023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Wil je dat vermijden omdat het "ongewenst" is omdat hier te benoemen op Fok!, of wat is de reden ?
Het is niet alsof het niet bestaat ofzo ;)
Dat jij in allerlei extreemrechtse complottheorietjes gelooft is ook voor niemand echt nieuws natuurlijk :P
pi_176325032
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat wordt dan ook helemaal niet gesuggereerd, dat maken jullie er van.
Kerel, lees die stukken van Karskens dan zelf. Ik breng het wellicht wat gechargeerd, maar dat is ongeveer wel wat Karskens suggereert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176325037
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Uruzgan 2005.

De zaak Windhond (MIVD).

Hij had achteraf gewoon gelijk.
Wat militairen en oorlogssituaties betreft heeft-ie inderdaad wel goeie journalistiek verricht, maar laat 't 'm daar ook bij houden. De rest is vrij hilarisch, met als hoogtepunt toch wel de revolutie.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 16:38:33 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_176325043
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Fraai is dit, nu heb ik in een BNW-topic gepost :r
En, deed het pijn?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:38:38 #275
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:39:21 #276
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325058
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kerel, lees die stukken van Karskens dan zelf. Ik breng het wellicht wat gechargeerd, maar dat is ongeveer wel wat Karskens suggereert.
Het is maar wat je wil lezen kerel...
pi_176325064
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als oorlogsverslaggever deed hij zijn werk best goed.
Klopt, maar z'n 'kritische blik op de samenleving' is niet heel serieus te nemen.
pi_176325085
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als oorlogsverslaggever deed hij zijn werk best goed.
Correct maar dat is toch ook al weer snel 5-10 jaar terug?
pi_176325099
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar je ziet het.
Gewoon als een kleuter gillen dat iets of iemand extreem-rechts is (in dit geval wegens kritiek op de NOS) en je krijgt je zin.

En het raar vinden dat er geen topics meer geopend worden.
Maar goed, dit is kennelijk wat FOK! wil. 2019 ging het sowieso niet halen, maar de modjes doen hun best om het zo vroeg mogelijk te maken.
Iedereen die niet (onverkort) meegaat in de "verstandige", heersende politiek-correcte, naïef-linkse wereldvisie is tegenwoordig per definitie extreem-rechts, racist, islamofoob, etc. Journalist Wierd Duk krijgt dat soort kwalificaties ook voortdurend naar z'n hoofd.

Interessant is natuurlijk waarom dat gebeurt: deze vlucht naar voren komt omdat de poco-club diep in hun hart ook wel weet dat ze ongelijk hebben. Critici als fascisten/racisten afschilderen is nodig om zelf weldenkend en intelligent over te komen. Wat verder resteert, is puur wensdenken: hopen dat issues als radicalisering, te hoge immigratie en falende integratie "vanzelf" goedkomen als er geen aandacht aan wordt besteed.
pi_176325112
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik wacht dan ook met smart op een antwoord van Xa1pt... het zal wel weer uitdraaien op: Ja maar 2016!... :')
_O- Sorry, ik moest even lachen.
pi_176325119
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:01 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn ouders zijn hardcore NPO nieuwskijkers, en ik was dan ook een fervent nieuwskijker. Kort na mijn immigratie naar de VS begreep ik dat de NOS en Charles Groenhuijzen een gekleurde bril ophadden. Met de jaren werd dat eerder slechter dan beter, die bril. Kijken ze daar veel CNN (een linkse zender die sterk in de leer is) of zo? Zelfde keuze van onderwerpen, helemaal dol op Obama, het gedweep met Climate Change... Erg volwassen is het niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:08 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Alleen als ik wel eens in Nederland ben, kijk ik (Nederlandse) tv.
Aha, dus eigenlijk kijk je zelden of nooit Nederlandse TV maar je weet wel dat het allemaal heel naar en slecht is en alleen maar slechter wordt?
Dat is wellicht geen heel sterke manier van argumenteren ;).
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:42:52 #282
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325123
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat militairen en oorlogssituaties betreft heeft-ie inderdaad wel goeie journalistiek verricht, maar laat 't 'm daar ook bij houden. De rest is vrij hilarisch, met als hoogtepunt toch wel de revolutie.
"Ja maar 2016" *O* ...

Maar goed, daarom zeg ik dat hij niet alleen maar bagger produceert en in dit geval was het gewoon een droge opsomming van controleerbare feiten... Maar het is schijnbaar aluhoedje niveau, het zei zo.
pi_176325134
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedereen die niet (onverkort) meegaat in de "verstandige", heersende politiek-correcte, naïef-linkse wereldvisie is tegenwoordig per definitie extreem-rechts, racist, islamofoob, etc. Journalist Wierd Duk krijgt dat soort kwalificaties ook voortdurend naar z'n hoofd.

Interessant is natuurlijk waarom dat gebeurt: deze vlucht naar voren komt omdat de poco-club diep in hun hart ook wel weet dat ze ongelijk hebben. Critici als fascisten/racisten afschilderen is nodig om zelf weldenkend en intelligent over te komen. Wat verder resteert, is puur wensdenken: hopen dat issues als radicalisering, te hoge immigratie en falende integratie "vanzelf" goedkomen als er geen aandacht aan wordt besteed.
Dit is dan wel weer serieus BNW-denken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:49:34 #284
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325259
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:18 schreef Ringo het volgende:
Er zijn in 2016 wel meer verkeerde voorspellingen gedaan.
Wie zou in 2016 ook alweer verkozen worden tot president in de VS ? ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Mensen als Karskens zijn bijzonder waardevol én hard nodig. Net zoals je journalisten nodig hebt om de macht te controleren, heb je mensen nodig die de journalistiek weer controleren. Er zijn veel te veel luie journalisten die slaafs achter de gevestigde orde aanlopen en die het nalaten om nog echt kritisch te zijn.

Karskens is een ervaren én bekroonde journalist, die onder meer uitvoerig verslag deed vanuit oorlogsgebieden. Dit is iemand die weet waarover hij praat en hoe het wereldje werkt.
Harald Doornbos is ook zo`n oorlogsverslaggever die de ins en outs kent in het midden oosten.
Hij waarschuwt ook voor de gevaren van massaimmigratie en jihadgangers weer binnenlaten.

Ja, dan wordt je ook al snel de BNW hoek ingedrukt :')
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
De NOS slaat op tal van manieren de plank mis. Maar suggereren dat er sprake is van een of ander journalistiek complot tegen de rechtsgeaarde, blanke Nederlander is gewoon grote flauwekul.
Ah, KoosVogels die het ontkent.
Dan moet het wel waar zijn _O-
pi_176325269
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat jij tegenwoordig zijn drama deelt zal ook niemand verbazen :P.
De tijd dat de man een serieus journalist is ligt vrij ver achter ons.
Of jij hebt een totaal verknipte definitie van de term "serieus journalist". Je zou namelijk ook kunnen betogen dat de man zijn vaak uitermate serieus neemt. Maar ja, dat past natuurlijk niet in jouw wereldvreemde straatje. Voor jou is een "serieus journalist" iemand die precies meldt wat jij graag wilt horen. Al het andere is racisme, fascisme of op z'n minst populisme.

In Duitsland heeft de hoofdredacteur van de ARD Tagesschau openlijk toegegeven dat ten tijde van de migrantenstroom een verkeerd beeld is geschetst: NWS / Duits Journaal geeft bewust verkeerd beeld van vluchtelingen

En de collega's van Heute (ZDF) moesten publiekelijk door het stof, omdat ze dagenlang met geen woord hadden gerept over de grootschalige aanranding van vrouwen door jonge moslimmannen in Keulen en andere steden; pas dagen later begonnen gevestigde media mondjesmaat hierover te berichten.
pi_176325285
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dit dus.

De NOS slaat op tal van manieren de plank mis. Maar suggereren dat er sprake is van een of ander journalistiek complot tegen de rechtsgeaarde, blanke Nederlander is gewoon grote flauwekul.
Waarom mag Karskens dat niet onderzoeken? Van jou als journalist zou helemaal steun mogen worden verwacht voor zijn initiatief.
pi_176325318
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Of jij hebt een totaal verknipte definitie van de term "serieus journalist". Je zou namelijk ook kunnen betogen dat de man zijn vaak uitermate serieus neemt. Maar ja, dat past natuurlijk niet in jouw wereldvreemde straatje. Voor jou is een "serieus journalist" iemand die precies meldt wat jij graag wilt horen. Al het andere is racisme, fascisme of op z'n minst populisme.

In Duitsland heeft de hoofdredacteur van de ARD Tagesschau openlijk toegegeven dat ten tijde van de migrantenstroom een verkeerd beeld is geschetst: NWS / Duits Journaal geeft bewust verkeerd beeld van vluchtelingen

En de collega's van Heute (ZDF) moesten publiekelijk door het stof, omdat ze dagenlang met geen woord hadden gerept over de grootschalige aanranding van vrouwen door jonge moslimmannen in Keulen en andere steden; pas dagen later begonnen gevestigde media mondjesmaat hierover te berichten.
Blind vertrouwen in iedereen die boos is op buitenlanders. Zo kennen we je weer.
pi_176325369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden zat hij nog in Mali.
Ok, dan is het 4 in plaats van 5 jaar :P. En voor TPO, als je claimt dat de NOS bevooroordeeld is en nepnieuws verspreidt ook een wat wonderlijke keuze ;)
pi_176325372
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:37 schreef 99.999 het volgende:
Dat jij in allerlei extreemrechtse complottheorietjes gelooft is ook voor niemand echt nieuws natuurlijk :P
Ik ben niet van de complottheorien, en al helemaal niet van de extreemrechtse complottheorien.
Complottheorien zijn linkse fratsen, alles wat je niet wilt horen zet je gewoon weg als complottheorie.

Omvolking valt gewoon met cijfers te onderbouwen, dat kan ook jij niet ontkennen.
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:43 schreef 99.999 het volgende:
Dit is dan wel weer serieus BNW-denken.
Kijk, dat bedoel ik nou :W
Alles wat je niet aanstaat wegzetten als complottheorie en BNW :{w
pi_176325456
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Blind vertrouwen in iedereen die boos is op buitenlanders. Zo kennen we je weer.
Heb jij ook nog iets inhoudelijks bij te dragen of kom je hier alleen maar weer de extreemlinkse activist uithangen?
pi_176325462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:55 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik ben niet van de complottheorien, en al helemaal niet van de extreemrechtse complottheorien.
Je Posts doen toch iets anders vermoeden. Je kiest over het algemeen vrij resoluut voor die hoek.

quote:
Complottheorien zijn linkse fratsen, alles wat je niet wilt horen zet je gewoon weg als complottheorie.

Omvolking valt gewoon met cijfers te onderbouwen, dat kan ook jij niet ontkennen.

[..]

Kijk, dat bedoel ik nou :W
Alles wat je niet aanstaat wegzetten als complottheorie en BNW :{w
Ok, kom maar op met je cijfers dan. Hoe gaat het met het omvolken en wanneer is dat naar verwachting klaar? Ben erg benieuwd ^O^
pi_176325488
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Heb jij ook nog iets inhoudelijks bij te dragen of kom je hier alleen maar weer de extreemlinkse activist uithangen?
Jij bent toch ook aanhanger van allerlei extreemrechtse complottheorietjes? Dan zal je allicht het verhaal van Karskens ondersteunen. Wat vind je er specifiek goed aan?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 16:59:55 #294
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325504
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:50 schreef bluemoon23 het volgende:

Harald Doornbos is ook zo`n oorlogsverslaggever die de ins en outs kent in het midden oosten.
Hij waarschuwt ook voor de gevaren van massaimmigratie en jihadgangers weer binnenlaten.
Die notabene getrouwd is met Jenan Moussa en die dezelfde mening is toegedaan...
pi_176325522
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dit is dan wel weer serieus BNW-denken.
Nee, dit is realiteit, aangevuld met een theorie over de motieven.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 17:04:04 #296
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176325600
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:54 schreef 99.999 het volgende:

Ok, dan is het 4 in plaats van 5 jaar :P. En voor TPO, als je claimt dat de NOS bevooroordeeld is en nepnieuws verspreidt ook een wat wonderlijke keuze ;)
Oh ja, het is al '18...

En verder boeit het me niet zo voor wie hij op pad is, hij zat ook bij DWDD en Pauw zijn verhaal te doen...
pi_176325613
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Blind vertrouwen in iedereen die boos is op buitenlanders. Zo kennen we je weer.
Andermans woorden compleet verdraaien en uit z'n verband rukken; zo kennen we je weer ^O^

Het ironische eraan is dat je zelf framet op een wijze die overeenkomt met wat Karskens wil onderzoeken. Misschien hoort dat er wel bij in poco-kringen, totaal blind zijn voor de eigen gedragingen. Nu weet ik zo onderhand wel wie het zegt - de riazop van POL - maar irritant blijft het. En het toont ook pijnlijk aan dat je inhoudelijk niks in de melk hebt te brokkelen.

De laatste keer dat ik je om antwoorden vroeg, in dat KLB-topic, bleef het muisstil. Herhaaldelijk heb je gevraagd waar je reactie bleef, maar niks.... Bottom-line: je bent een sneu ventje dat niet verder komt dan andere users bashen, zonder zelf ook maar iets zinnigs in te brengen qua inhoud. ^O^
pi_176325648
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:58 schreef 99.999 het volgende:
Je Posts doen toch iets anders vermoeden. Je kiest over het algemeen vrij resoluut voor die hoek.
Ik heb niets met extreemrechtse organisaties te maken, en heb ook nog nooit extreemrechts gestemd.

Maar dat jij vind dat ik in "die hoek" pas heeft eerder te maken met jou verwaterde visie van het begrip extreem rechts.

TR gemaakt voor haatzaaien :W

quote:
Ok, kom maar op met je cijfers dan. Hoe gaat het met het omvolken en wanneer is dat naar verwachting klaar? Ben erg benieuwd ^O^
Je weet niet hoe Google werkt ?
pi_176325658
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 17:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja, het is al '18...

En verder boeit het me niet zo voor wie hij op pad is, hij zat ook bij DWDD en Pauw zijn verhaal te doen...
Klopt hoor maar als oorlogsverslaggever lijkt hij niet meer zo relevant sinds hij vol BNW ging :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')