abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 13 januari 2018 @ 22:47:27 #176
54278 crew  Tijger_m
42
pi_176486766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, dan ben je vast heel links. Alleen rechtse mensen zien hoe afschuwelijk kut de wereld nu is.
Oh, mooi, dan ik dus gewoon D66 blijven stemmen ;)

Ik vraag mij wel eens af of het geen toeval is dat al die boosmensjes zelf niets klaarmaken en daardoor ook nooit gelukkig lijken te kunnen worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176490969
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
Heerlijk. Schuimbekkende moslimhaters. Ik als Nederlandse moslim en velen met mij, genieten daarvan. Ik neem nog een kopje pickwick

Er rest hen slechts een ding, zit niets anders op dan te accepteren dat moslims en daarmee dus ook de islam Nederland niet zullen verlaten. Er zullen moskeeën zijn, net als hoofddoekjes en gebedsruimtes. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Heftig verhaal allemaal
pi_176495924
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:43 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, mensen. Achter je voordeur is het pure hel. Het is levensgevaarlijk buiten. Het was nog nooit zo gevaarlijk buiten als nu.

Niet? Dan ben je een linkse wegkijker. Kut zal het leven zijn en anders niet. Vroeger was alles beter.
Mooie stropop, complimenten.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_176496012
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 12:05 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Mooie stropop, complimenten.
Karikatuur heet dat.
pi_176496172
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:15 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dank.

Het blijkt dat de criminaliteit veel groter is dan gedacht:
https://www.telegraaf.nl/(...)l-groter-dan-gedacht
https://www.nu.nl/binnenl(...)-cijfers-blijkt.html
https://www.trouw.nl/home(...)daad-niet-~ab52ba07/

Als daarbij nog eens komt dat misdaad onder de pet wordt gehouden:
https://www.telegraaf.nl/(...)nder-de-pet-gehouden

En dat de politie geld biedt om het mondje dicht te houden:
https://nos.nl/artikel/21(...)r-te-verzwijgen.html

Gekoppeld aan de lage aangiftebereidheid, ondercapaciteit en matige oplospercentages ben ik zeer geneigd te denken dat er inderdaad een explosieve stijging van criminaliteit is dankzij de influx van niet-Nederlanders. Dit is alleen niet zichtbaar in officiële statistieken.
Ik snap dat je dat denkt. Sterker nog, ze zijn oververtegenwoordigd in criminaliteitscijfers. Toch denk ik niet dat Nederland een criminaliteitsvrij Walhalla zal zijn zonder niet-Nederlanders. Deze mensen zijn enkel de nieuwe kanslozen, een plek die weer ingevuld zal worden door een groep autochtonen die nu net boven die ondergrens uitsteken omdat ze op de schouders staan van de allochtonen.

Ik ben helemaal voor immigratiebeperking omdat we niet op meer kanslozen zitten te wachten. Echter, hun aanwezigheid in de criminaliteit heeft niet zo heel veel met afkomst van doen. Als ze kansrijker zouden zijn zou ik helemaal niet negatief tegenover immigratie staan.

quote:
Wat ik heb moeten laten (misschien wel niets?) doet er niet toe voor een discussie over algemene cijfers. Dat vind ik wel erg getuigen van een nimby-mentaliteit.
Het gaat er dan ook om of we "krom moeten liggen". Daar is geen sprake van. Waar wij geld aan uitgeven is grotendeels een keuze, geen plicht. We steken ook geld in sport. Of in cultuur. Of in groenvoorziening. Wat ik wil zeggen is dat het geen kwestie van het één of het ander is. Geen cent uitgeven aan immigranten zorgt er niet magischerwijs voor dat de klassen niet meer overvol zitten of dat de oudjes ineens allemaal verzorgd worden.

quote:
Immigratie kost geld, terwijl politici altijd stellen dat immigranten onze billen gaan wassen als we oud zijn, onze pensioenen gaan betalen en de economie zullen laten floreren door toegenomen bedrijvigheid. Het tegendeel blijkt tot op heden waar. Het is niet waar dat er vooraf bepaald moet worden hoeveel de multiculturele samenleving zou mogen kosten, want het zou ons iets op moeten leveren, zeggen de politici en de lobbyisten van deze agenda. Immigratie en verzorgingsstaat gaat niet samen: https://www.ad.nl/binnenl(...)-te-houden~aae4b1cb/
Het is inderdaad niet zo dat die mensen onze konten gaan wassen. Het is echter geen verzonnen argument. Het blijkt gewoon niet op te gaan. Uit de anti-immigratiehoek hoor je echter vaak het argument dat dit maar wordt gezegd om zoveel mogelijk mensen binnen te loodsen om zo het blanke ras te 'verdunnen'. Dat is natuurlijk onzin. Het is gewoon een argument wat niet waar zal blijken. Meer niet. Dat is geen kwade opzet.

quote:
Het wordt onhoudbaar. De multiculturele samenleving zuigt door haar sterke aanslag op de schatkist geld weg bij andere gebieden die ook aandacht behoeven. Los van het geld is het verkeerd om te spreken van een samenleving, omdat men vooral naast of langs elkaar leeft:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-stagneert-a1438863
https://www.nu.nl/politie(...)-en-autochtonen.html
https://www.elsevierweekb(...)elijk-boek-1603132W/ & https://www.wzb.eu/sites/(...)ms_and_christian.pdf (70% Nederlandse moslims stelt Koran boven Nederlandse grondwet).

Nee, alleen de wet gehoorzamen is niet genoeg. Een samenleving lijkt gewoon niet te kunnen ontstaan met de huidige ingrediënten. Of aan het hele recept klopt iets niet.
Zoals eerder gezegd, waar je geld aan uitgeeft is een keuze. Dat we aan de bedelstaf zouden raken door een paar immigranten is natuurlijk ernstig overdreven. Of dat we zonder immigranten al onze maatschappelijke problemen het hoofd zouden kunnen bieden.

Segregatie is volkomen normaal. Mensen van verschillende culturen integreren nooit optimaal, dat is slechts voorbehouden aan een klein percentage van de immigranten. Ik weiger echter om hen te laten lijden onder een meerderheid van gesegregeerde immigranten. Ik zoek niet naar "blanket solutions" waarmee we de hele zooi in één keer oplossen. Ik zoek naar maatwerk omdat ik het idee te moeten leven in een land waar mensen van bepaalde afkomsten per definitie niet welkom zijn me niet aan staat. Niet omdat ik deze afkomsten persoonlijk een heel warm hart toe draag, maar waar stopt het daarna? Straks is iemand die gewoon Nederlander is, maar iets te liberale denkbeelden heeft, zoals ik, ineens ook niet meer welkom. Daarom trek ik de grens liever hier. Immigratie kan aan eisen worden gebonden (en de meeste economische migranten worden gewoon weer weggestuurd, overigens) en we zullen het gewoon moeten doen met de mensen die inmiddels Nederlander zijn. So be it.
pi_176517558
Ik zal maar niet een nieuw topic aanmaken... Aangezien dit volgens onze linkse vrienden toch onder extreem rechts valt...

https://www.facebook.com/geenstijlnl/posts/1527108030717802

Wat zien we hier? Een verkiezing voor de mediavrouw van het jaar. Jenny Douwes van de Friese zwartepietenactie wordt verkozen, omdat zij als een boegbeeld voor heel de provincie gaat staan (hoeveel feminisme en powervrouw wil je hebben) en de motivatie hiervoor onwijs duidelijk in de media aan het licht brengt. Een paar SJW (als hier over extreemrechts gepraat wordt praat ik lekker over SJW's) klagen dat dit niet kan want ze is toch wel erg rechts alleen dat durven ze niet te zeggen, de verkiezing verzint een bullshitsmoes, die ze later weer verwijderen na kritiek omdat het niet klopt. Conclusie: ze is onterecht van de lijst gehaald (!!!). Nou denk je dat de fout wordt herstelt; maar nee: je kan niet meer op mevrouw stemmen.
pi_176517712
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:01 schreef Mr.Major het volgende:
Ik zal maar niet een nieuw topic aanmaken... Aangezien dit volgens onze linkse vrienden toch onder extreem rechts valt...

https://www.facebook.com/geenstijlnl/posts/1527108030717802

Wat zien we hier? Een verkiezing voor de mediavrouw van het jaar. Jenny Douwes van de Friese zwartepietenactie wordt verkozen, omdat zij als een boegbeeld voor heel de provincie gaat staan (hoeveel feminisme en powervrouw wil je hebben) en de motivatie hiervoor onwijs duidelijk in de media aan het licht brengt. Een paar SJW (als hier over extreemrechts gepraat wordt praat ik lekker over SJW's) klagen dat dit niet kan want ze is toch wel erg rechts alleen dat durven ze niet te zeggen, de verkiezing verzint een bullshitsmoes, die ze later weer verwijderen na kritiek omdat het niet klopt. Conclusie: ze is onterecht van de lijst gehaald (!!!). Nou denk je dat de fout wordt herstelt; maar nee: je kan niet meer op mevrouw stemmen.
Ofwel GeenStijl probeerde weer eens online verkiezing te kapen om hun eigen politieke agenda te pushen?
pi_176517751
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:09 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ofwel GeenStijl probeerde weer eens online verkiezing te kapen om hun eigen politieke agenda te pushen?
Ja? Dus? Mag ik daar niet op stemmen ofzo als sociaalrechtse nederlander? Waarom ontwijk je de kern van het verhaal? Vind je dit oke?
pi_176517791
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:12 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Ja? Dus? Mag ik daar niet op stemmen ofzo als sociaalrechtse nederlander? Waarom ontwijk je de vraag? Vind je dit oke?
Dat de organisatie van een verkiezing optreedt tegen het kapen daarvan lijkt me begrijpelijk.
Maar jij vindt die dame oprecht de mediavrouw van 2017?
pi_176517846
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat de organisatie van een verkiezing optreedt tegen het kapen daarvan lijkt me begrijpelijk.
Maar jij vindt die dame oprecht de mediavrouw van 2017?
Nee dat doen ze helemaal niet. Die vrouw is door hen genomineerd, en wordt na gezeik van een paar linkse wuppies gekickt, omdat zij zogenaamd voor de rechter staat, terwijl dat helemaal niet zo is.

Dan kan je lopen janken ja maar geenstijl, maar daar heeft het niets mee te maken.

Daarnaast is dat ook gewoon bijzonder zielig, maar goed dat had ik ook wel verwacht.

Durf nou gewoon een keer toe te geven dat dit gewoon niet kies is.
pi_176517917
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:16 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Nee dat doen ze helemaal niet. Die vrouw is door hen genomineerd, en wordt na gezeik van een paar linkse wuppies gekickt, omdat zij zogenaamd voor de rechter staat, terwijl dat helemaal niet zo is.

Dan kan je lopen janken ja maar geenstijl, maar daar heeft het niets mee te maken.

Daarnaast is dat ook gewoon bijzonder zielig, maar goed dat had ik ook wel verwacht.

Durf nou gewoon een keer toe te geven dat dit gewoon niet kies is.
Tja, als GS ergens drama over maakt kan je er op rekenen dat het verhaal van leugens en verdraaiingen aan elkaar hangt. Wat mager om een serieus oordeel op te baseren dus.
pi_176518369
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:19 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, als GS ergens drama over maakt kan je er op rekenen dat het verhaal van leugens en verdraaiingen aan elkaar hangt. Wat mager om een serieus oordeel op te baseren dus.
Als je de link gewoon even aanklikt. De onjuiste verklaring staat er gewoon bijgevoegd. En je kan ook zelf naar de website gaan en kijken of je op die mevrouw kan stemmen.

Meer heb je niet nodig.
pi_176518393
Als je progressief links met hun neus in hun zelfgedraaide politiekcorrecte drol zou duwen zouden ze met tranen in de ogen nog beweren dat ze niks ruiken.

Wat een gehuichel.
pi_176518465
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe zie jij dat voor je? Oud-politici oppakken omdat ze jaren geleden hebben ingestemd met het bestaande asielbeleid?
We zouden kunnen beginnen met het stoppen om politie langs te sturen als jij je op facebook bij een event op aanwezig zet?
"Pools are perfect for holding water"
pi_176518530
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:21 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Vind je dat heel raar dat ze daar van in paniek raken ?
Het is nogal wat als NSB methoden van stal gehaald worden om kritici de mond te snoeren he ?
Ik meen me te herinneren dat Geenstijl zelf ooit eens adverteerders opgeroepen heeft om er mee te kappen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_176518537
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:40 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Als je de link gewoon even aanklikt. De onjuiste verklaring staat er gewoon bijgevoegd. En je kan ook zelf naar de website gaan en kijken of je op die mevrouw kan stemmen.

Meer heb je niet nodig.
Je verwijst met je link naar een zeer onbetrouwbare instantie. Dat kan ik op voorhand lastig serieus nemen. Hun verhaal is immers over het algemeen verzonnen of stevig verdraaid.
pi_176518547
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je verwijst met je link naar een zeer onbetrouwbare instantie. Dat kan ik op voorhand lastig serieus nemen. Hun verhaal is immers over het algemeen verzonnen of stevig verdraaid.
Stop. Er staan gewoon screenshots van die website. Het is allemaal eenvoudig te verifiëren als leek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Major op 15-01-2018 14:00:10 ]
pi_176518575
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:31 schreef Oostwoud het volgende:
No-platforming is niet hetzelfde als het ontnemen van vrijheid van meningsuiting. Het gaat bovendien om private bedrijven, zij het in samenspraak met overheden (wat het dan weer wat dubieus maakt) Ik vind het wel tekenend dat pro-multicul, pro-diversiteit en pro-policororganisaties en individuen ongemoeid worden gelaten. Het wordt je allemaal zo door de strot geramd, dat tolerant zijn. Je eindigt echt met een doodsaaie uniforme grijze massawereld als je de droom van de diversiteitsdenkers uit zou voeren.

Dit hadden we in Nederland echter ook: mensen die zich op sociale media grof en racistisch uitlieten over vluchtelingen kregen een bezoekje van de politie. Mensen die medeplichtig zijn aan het binnenhalen van vluchtelingen en daarmee criminaliteit bleven ongemoeid. Erken dan gewoon dat de politie een politiek apparaat is geworden, Gestapo 2.0.
Kapitalistisch zelfbehoud omwille van een stel schreeuwende meningonderdrukkers, net als bijv. het afschaffen van zwarte piet in winkels. Het erge is eigenlijk alleen dat het ze lukt.
pi_176518701
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dus? Wat vind je er nou van?
pi_176519279
nvm
"Pools are perfect for holding water"
pi_176521554
Ik ben toch blij dat op 99.999 na niemand de behoefte heeft dit te verdedigen. Hierdoor kan je dus wel zeggen dat de instituties links zijn. Heeft Baudet toch gelijk.
pi_176521924
Ik snap je punt niet zo goed? Omdat Geenstijl heeft opgeroepen een online verkiezing te verpesten van twee random websites zijn de 'instituties' links en heeft dús Thierry Baudet gelijk?
pi_176522161
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:43 schreef Stranger het volgende:
Ik snap je punt niet zo goed? Omdat Geenstijl heeft opgeroepen een online verkiezing te verpesten van twee random websites zijn de 'instituties' links en heeft dús Thierry Baudet gelijk?
Wat vind je van de actie van de verkiezing om Douwes omwille van onjuiste informatie uit de verkiezing te gooien, nadat ze haar eerst genomineerd werd? Waarom wordt dat daarna niet opgelost en doet ze niet meer mee als dat is gebleken?
pi_176522341
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 16:54 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Wat vind je van de actie van de verkiezing om Douwes omwille van onjuiste informatie uit de verkiezing te gooien, nadat ze haar eerst genomineerd werd? Waarom wordt dat daarna niet opgelost en doet ze niet meer mee als dat is gebleken?
Ik vind dat websites met hun poll mogen doen wat ze willen. Als ze constateren dat ie buitenproportioneel beinvloed wordt door inmenging van derden, mogen ze die optie er uit knikkeren. Lijkt alleen alsof ze GS geen lof wilden geven en een andere reden hebben gezocht. Boeiend.

Sowieso snap ik niet hoe hieruit blijkt dat instanties links zijn, voor zover ik kan vinden is het een initiatief van twee commerciele websites.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')