abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176291598
registreer om deze reclame te verbergen
In dit topic kun je je feedback over V&A kwijt. Wil je iets wijzigen? Wil je een slotje op je topic? Plaats dan bij voorkeur een TR (Topic Report). Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Plaats ook een post in je topic om het omhoog te schoppen, een moderator zal het topic voor je aanpassen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld Klik hier voor een voorbeeld

Lees altijd de policy en FAQ door: V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
Heb je een product gekocht/verkocht en wil je daarover melden hoe het is verlopen kijk dan hier: V&A / [V&A Ervaringen] Voor kopers en verkopers

Heb je vragen, tips, opmerkingen, ben je het ergens niet mee eens? Daar is dit topic voor.
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_176291696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Zoals uitgelegd aan je collegamod Geckoo (die jou overigens ook benaderd heeft): John2406 had eerst een lokquote geplaatst met jou erin (geen idee waarom, deze is inmiddels al weggehaald door moderatie). Ik heb toen inderdaad zelf ook een lokquote geplaatst maar jij begint nu niet over John2406 en doet het lijken alsof mijn "argumenten opgedroogd zijn en nu kinderachtig gaat doen".

Dat is pas een kinderachtige aktie en een mod onwaardig.
Wat wil jij eigenlijk van me horen? Ik dacht dat we klaar waren :)
pi_176293254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:44 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Ik wilde alleen iets duidelijk maken. Je wist heel goed wat er gaande was maar geeft een draai eraan in eigen voordeel. Je wilt daar niet op terugkomen wat je zou sieren.

En nu steek ik zelf "geen energie meer in je. :W"
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:05:19 #4
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_176293292
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:44 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Yes uiteindelijk zag ik mijn fout ook in, en had het erbij geplaatst.
pi_176293511
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ik wilde alleen iets duidelijk maken. Je wist heel goed wat er gaande was maar geeft een draai eraan in eigen voordeel. Je wilt daar niet op terugkomen wat je zou sieren.

En nu steek ik zelf "geen energie meer in je. :W"
Ik vind het verbazingwekkend hoe lang je hier op door blijft gaan als ik kijk naar jouw rol in dit verhaal. Het komt nu inmiddels op mij over alsof je mij iets in de schoenen wilt schuiven. Met die insteek heb ik er zeker ook geen behoefte aan om het er verder over te hebben dus dan zijn we het daar in ieder geval over eens O+ ^O^
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')