abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176290827
Ik heb al een hele tijd pijn in mijn knie. Ik zak er ook af en toe doorheen :X

De orthopeed heeft geconstateerd dat het gros van mijn klachten wordt veroorzaakt doordat mijn knieschijf niet spoort. Die zit dus niet netjes in het midden. Dat schijnt veel klachten te kunnen geven. Daarnaast zit er ook wat slijtage hier en daar (meniscus {is overigens niet kapot}, het kraakbeen achter mijn knieschijf en het uiteinde van het bot van mijn bovenbeen). Niet genoeg voor een nieuwe knie :P - nog niet in elk geval.

Op 1 februari word ik geopereerd. Hij gaat dan een stukje bot weghalen in mijn knie waardoor mijn knieschijf weer beter spoort. Ook worden enkele zenuwen doodgebrand zodat daardoor de pijn wordt verminderd. Plus een algemene schoonmaakactie van mijn knie waarbij hij gaat bekijken wat hij nog meer voor gezelligs tegenkomt :+

Ik ben er volgens hem ongeveer 2 weken zoet mee. Hangt natuurlijk ook af van wat hij nog aantreft in mijn knie. Moet 1 nachtje in het ziekenhuis blijven vanwege de plaatsing van een drain.

Iemand ervaring met zo'n operatie? Of tips voor de revalidatie na een knieoperatie? Ik word in Duitsland geopereerd en daar zijn ze in mijn (helaas ruime) ervaring wat voorzichtiger dan in Nederland. Ze schoppen je in elk geval niet meteen weer het ziekenhuis uit :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Rewimo op 05-01-2018 10:01:24 ]
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
pi_176312849
Ik heb er geen ervaringen mee, maar hoop dat je patella wel weer goed gaat sporen;)
Ben benieuwd naar je ervaringen, dus ik hoop dat je af en toe een update plaatst! :)
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_176313021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik heb er geen ervaringen mee, maar hoop dat je patella wel weer goed gaat sporen;)
Ben benieuwd naar je ervaringen, dus ik hoop dat je af en toe een update plaatst! :)
Ach ja, hij past wel bij me ;) Ik zal een update doen als ik meer weet :)
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')