abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:18:25 #76
34027 devlinmr
Policor galore
pi_176291022
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn de voorstanders van deze censuur er dus van overtuigd dat elke politieke partij tijdens verkiezingstijd de pure waarheid verkondigt :?
En hoe kom je tot deze vreemde conclusie?
Ik ben een policor landverradende humanistische gutmensch en er nog trots op ook
pi_176291076
quote:
Wees dan ook zo mans om te zeggen: "Dat wat Trump doet is censuur, maar wat ze in Frankrijk in willen voeren ook". Maar dat gebeurt toch niet :')
pi_176291078
quote:
“Bannon komt in Wolffs boek ook aan het woord en hij schendt daarmee volgens Trumps raadslieden contractuele afspraken over geheimhouding.”
pi_176291106
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:35 schreef timmmmm het volgende:
Censuur en einde democratie en dat terwijl de wettekst nog niet bekend is.

Koekoek
Jij weet wel veel voor een 26-jarige he?
pi_176291125
quote:
Wel een beetje pathetisch deze reflex.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_176291147
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En hoe kom je tot deze vreemde conclusie?
Het was geen conclusie, meer een hoop. Indien niet alle politieke partijen naar eer en geweten waarheden verkondigen: hoe en wie gaat dan beslissen welke partijen de WAARHEID verkondigen en welke "waarheden" gecensureerd moeten worden?
pi_176291183
Ik denk vooruit. Ik word een beetje onrustig bij het idee dat onwaarheden mij bereiken. Wie gaat mij daartegen beschermen? -O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:25:55 #83
164607 sc00p
D66-rechter
pi_176291214
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:49 schreef Hexagon het volgende:
Mooi weer alle leugenaars zien huilen dat hun leugenfabrieken worden aangepakt
Precies dit. De topictitel van dit topic slaat ook echt nergens op.
Ik ook, bedankt!
pi_176291293
Eerst al jarenlang het sinterklaasfeest, daarna het metoo-gedoe, nepinformatie, kwetsende standbeelden, boeken en straatnamen. Wanneer komt er een eind aan deze kwelling. Wanneer gaat de staat mij eindelijk eens beschermen? -O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:32:19 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_176291402
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Eerst al jarenlang het sinterklaasfeest, daarna het metoo-gedoe, nepinformatie, kwetsende standbeelden, boeken en straatnamen. Wanneer komt er een eind aan deze kwelling. Wanneer gaat de staat mij eindelijk eens beschermen? -O-
Oh boehoe :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 januari 2018 @ 22:33:15 #86
221644 crew  timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_176291420
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Toen Wilders een tijdje geleden voorstelde om een paar honderd militairen in te schakelen om bepaalde locaties te beveiligen werd hij oorlogshitser genoemd, voorstander van een politiestaat genoemd en nog veel erger. Macron verlengt gewoon doodleuk de noodtoestand waardoor 100.000 Franse militairen dagelijks over de straat patrouilleren en nog steeds zien de eurofielen Macron als hun verlosser en zijn ze vol lof over hem. Doe dus nou niet alsof je geïnteresseerd bent over de tekst want hoe bont Macron het ook maakt, je zal hem steunen.
Wtf is er mis met jou?

Lekker op geen enkele manier op mijn post ingaan en dan een of andere tirade afsteken waar je van alles op me projecteert wat niet op mij van toepassing is.

Één quote graag over welk onderwerp dan ook waar ik Macron verdedig en dan heb je bewezen dat je geen volslagen krankzinnige ben. Nu zie ik het somber voor je in

[ Bericht 0% gewijzigd door timmmmm op 04-01-2018 22:39:47 ]
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar [email protected]
pi_176291456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Jij zwakt deze kwestie juist af met dit soort teksten :') De overheid die gaat bepalen wat wel en wat niet waar is kan voor veel problemen zorgen. Maar door dit opeens te gaan linken met #metoo en sinterklaas zwak je het zelf af.
pi_176291617
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Einde rechtsstaat. Dit is gewoon censuur. Erdogan zag dat het goed was...
geldt dit ook voor politici? met nep beloftes?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_176291627
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wtf is er mis met jou?

Lekker op geen enkele manier op mijn post ingaan en dan dan een of andere tirade afsteken waar je van alles op me projecteert wat niet op mij van toepassing is.

Één quote graag over welk onderwerp dan ook waar ik Macron verdedig en dan heb je bewezen dat je geen volslagen krankzinnige ben. Nu zie ik het somber voor je in
Tussen de regels doorlezen. Jij ging op een bepaalde manier de discussie in waaruit ik ingecalculeerde conclusies trok.
  Moderator / Redactie FP donderdag 4 januari 2018 @ 22:43:21 #90
221644 crew  timmmmm
Cremeren moet weer leuk worden
pi_176291668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:41 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Tussen de regels doorlezen. Jij ging op een bepaalde manier de discussie in waaruit ik ingecalculeerde conclusies trok.
Jij bent echt niet goed.
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar [email protected]
pi_176291715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:34 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Jij zwakt deze kwestie juist af met dit soort teksten :') De overheid die gaat bepalen wat wel en wat niet waar is kan voor veel problemen zorgen. Maar door dit opeens te gaan linken met #metoo en sinterklaas zwak je het zelf af.
Het is tegenwoordig toch een bekend fenomeen dat de de meest progressieve partijen en bewegingen in van alles kwetsbaarheden zien en van alles willen censureren.
pi_176291792
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij bent echt niet goed.
Dat is wat jij ook suggereerde tov de rest met je "koekoek". Wat is het verschil?
pi_176291798
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig toch een bekend fenomeen dat de de meest progressieve partijen en bewegingen in van alles kwetsbaarheden zien en van alles willen censureren.
Het kan zijn dat ze dat willen, zwarte piet enzo, prima dat je daar een mening over hebt, maar daar is gewoon een discussie over gaande. #metoo, er zullen wat mensen misbruik van maken, maar genoeg vrouwen die daadwerkelijk slachtoffer zijn geworden.

Maar die discussie is allemaal mogelijk omdat vrijheid van meningsuiting ook op internet bestaat. De trias politica bestaat om een reden, maar de overheid van Frankrijk (ironisch genoeg) wil deze op internet korten. Ik vind dat meer dan schandalig.
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:50:06 #94
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_176291832
Politiestaat 2.0

Steeds meer vrijheden worden afgepakt, en de mensen laten het allemaal gebeuren.
This harvest is heavy and bitter it seems,
In tainted soil it has grown.
These words are it's venom in it's purest form,
So choke on them now, yes harvest the storm.
pi_176291880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:50 schreef Harvest89 het volgende:
Politiestaat 2.0

Steeds meer vrijheden worden afgepakt, en de mensen laten het allemaal gebeuren.
De eurofiele partijen zien een adviesje in de vorm van een referendum al als een belediging en bedreiging. Reken er maar op dat de censuur nog veel erger gaat worden.
pi_176291966
Het bestrijden van nepnieuws is in het belang van al deze type mensen met een bepaalde ambitie om hogerop te klimmen en om meer macht te verwerven. En daarom wordt het gewone volk de mond gesnoerd om hen niet te verhinderen hun doelstelling te bereiken.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176292060
Overheden zouden er goed aan doen om hun eigen standaard van betrouwbaarheid te verhogen.
Dit soort acties werkt niet mee aan herstel van vertrouwen in overheden, om het heel eufemistisch te zeggen.

Het resultaat zal zijn dat men de overheid helemaal niet meer zal geloven, ook niet wanneer ze een keer de waarheid vertellen. Zo speel je juist de verspreiders van nep-nieuws in de kaart.

De enige uitweg voor de overheden is om internet, facebook, google, twitter en MSM, het telefoonnetwerk etc etc. in staatshanden te krijgen en alles censureren, maar zelfs in totalitaire staten lukt dit niet.

Conclusie: dit soort overheden schieten in hun eigen voet.
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_176292075
Franse radiostations zijn (of waren) ook verplicht zijn om een bepaald percentage Franse muziek te draaien. Dat land heeft een rijke geschiedenis op het gebied van repressieve maatregelen.
pi_176292092
''The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything''.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:31:20 #100
129292 LXIV
misdunker
pi_176293631
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:59 schreef Oud_student het volgende:
Overheden zouden er goed aan doen om hun eigen standaard van betrouwbaarheid te verhogen.
Dit soort acties werkt niet mee aan herstel van vertrouwen in overheden, om het heel eufemistisch te zeggen.

Het resultaat zal zijn dat men de overheid helemaal niet meer zal geloven, ook niet wanneer ze een keer de waarheid vertellen. Zo speel je juist de verspreiders van nep-nieuws in de kaart.

De enige uitweg voor de overheden is om internet, facebook, google, twitter en MSM, het telefoonnetwerk etc etc. in staatshanden te krijgen en alles censureren, maar zelfs in totalitaire staten lukt dit niet.

Conclusie: dit soort overheden schieten in hun eigen voet.
Als ze alle grote sites in handen hebben, komt er al weer een nieuwe site. FB, google en twitter worden al beheerd door SJW's
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')