abonnement Unibet Coolblue
  zondag 11 november 2018 @ 23:33:34 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183092625
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 18:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eigenlijk als je het verder gaat ontleden, kom je op energie terrecht. Dus welke vorm van energie creatie kan wel en welke kan niet.
Als je er over nadenkt zeker ja. Een kernwapen is op dezelfde principes gebaseerd als waar een kerncentrale zijn energie vandaan haalt. Dus als kernwapens niet bestaan, hoe zit het dan met kernenergie? En als dat niet echt is, zitten al de medewerkers van kerncentrales wereldwijd in een complot? En niet alleen die, maar ook de mensen die de (inter)national power grids reguleren. Dat zijn nogal wat mensen wereldwijd. Daarnaast is er nog het kleine punt van zoveel landen sinds WO2 die dan allemaal mee hebben gedaan aan het nuke complot, ook landen die openlijk elkaar's vijand waren of zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_183093092
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 09:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Riiiight, want daar ben je echt zo geïnteresseerd in.... Daarom vond je het nodig om de boodschapper af te kraken, in plaats van inhoudelijk op de boodschap te reageren toen ik die eerste video uit de nukes voor dummies reeks postte.
Ah yes,you mean the video with the gamer-scientist who couldn't get Einsteins first name right and hasn't even bothered to correct his howling mistake. If a history teacher for example stated that the German leader Randolph Hitler ordered the invasion of Poland in 1939, I would at least question and wouldn't really be able to take anything else seriously of what the history teacher might have to say.
The video you posted where for the first 3 minutes he goes on about video-'astro'games (of which you are also a fan?) and a science FICTION book by H.G. Wells. Then he goes into some scientific jargon which not that many people will really understand (and those who do are just pretending to do so) and talks a lot about theories and possibilities. At no point throughout the 14 minutes does he mention anything at all about EMP or any nuclear EMP tests being carried out by anyone.

The video you posted says absolutely nothing to support your claims of 'vooral EMP' (as an effect of a 'nuclear' bomb) or the 'veel info' that the Soviets allegedly collected during the Project K 'nuclear' tests.

EMP - Electromagnetic Pulse - What is it?
https://www.vtyoob.com/video/SOC8kNpRhZ0

Seems like a yet another load of fearmongering bullshit.
All theory and theatre and still no evidence.

Yet you still seem to believe it. You are assuming that the theory and everything we are told about it, is true. You are nothing more than a scientistic-fantasist gamer.

Stop talking through your hat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 12 november 2018 @ 00:10:25 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183093166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:04 schreef Tingo het volgende:

[..]
Then he goes into some scientific jargon which not that many people will really understand (and those who do are just pretending to do so) and talks a lot about theories and possibilities.
Aaaahhhh dus je begrijpt het gewoon niet? Dat kan ook, is geen schande.

quote:
At no point throughout the 14 minutes does he mention anything at all about EMP or any nuclear EMP tests being carried out by anyone.

The video you posted says absolutely nothing to support your claims of 'vooral EMP' (as an effect of a 'nuclear' bomb) or the 'veel info' that the Soviets allegedly collected during the Project K 'nuclear' tests.

EMP - Electromagnetic Pulse - What is it?
https://www.vtyoob.com/video/SOC8kNpRhZ0

Seems like a yet another load of fearmongering bullshit.
All theory and theatre and still no evidence.

Yet you still seem to believe it. You are assuming that the theory and everything we are told about it, is true. You are nothing more than a scientistic-fantasist gamer.

Stop talking through your hat.
Waarom zou die video over EMP moeten gaan? :? Maar goed, dit is wel weer een voorbeeld van niet op de inhoud reageren, en afleiden met bijzaken. Ik heb ondertussen een bescheiden begrip ja van de natuurkunde basics achter kernwapens. Die kerel weet het redelijk begrijpelijk uit te leggen, wat zeker kan helpen in dit topic.
Onikaan ni ov dovah
pi_183093215
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Aaaahhhh dus je begrijpt het gewoon niet? Dat kan ook, is geen schande.

[..]

Waarom zou die video over EMP moeten gaan? :? Maar goed, dit is wel weer een voorbeeld van niet op de inhoud reageren, en afleiden met bijzaken. Ik heb ondertussen een bescheiden begrip ja van de natuurkunde basics achter kernwapens. Die kerel weet het redelijk begrijpelijk uit te leggen, wat zeker kan helpen in dit topic.
Still nothing of the 'veel info' about 'vooral EMP' to post then.
I might respond when if you eventually post anything of interest to back up the claims you made. Until then - adios.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 12 november 2018 @ 00:19:29 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183093256
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Still nothing of the 'veel info' about 'vooral EMP' to post then.
I might respond when if you eventually post anything of interest to back up the claims you made. Until then - adios.
Dat heb ik toch al gedaan? Jouw bron claimde dat die VS test de enige was, dat was duidelijk onzin gezien de sovjet tests. Wat wil je dan nog meer?
Onikaan ni ov dovah
pi_183099946
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heb ik toch al gedaan? Jouw bron claimde dat die VS test de enige was, dat was duidelijk onzin gezien de sovjet tests. Wat wil je dan nog meer?
No.Absolutely NOT. All you have done is make a couple of completely unsubstantiated claims and expect people to take your word for it.
  maandag 12 november 2018 @ 13:44:44 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183100220
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 13:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

No.Absolutely NOT. All you have done is make a couple of completely unsubstantiated claims and expect people to take your word for it.
Meer dan genoeg om een stroman argument omver te werpen.

Maar goed, hier komen we blijkbaar niet uit. Hoe denk je dan over alle andere problemen met de no-nukes hypothese? Hoe verklaar je bijvoorbeeld de ionospherische verstoringen bij een high-altitude explosie. Hoe verklaar je de double flash bij een atmosferische explosie. En ook een leuke, waar denk je dat kernenergie vandaan komt?
Onikaan ni ov dovah
pi_183106353
Ik ben ook wel benieuwd of kerncentrales stiekem op kolen draaien. ;)

Als je in de scheikunde ervan duikt, zou er dan nooit een professor zijn geweest die het bestaan van nucleaire bommen heeft getracht te ontkennen? Dit is toch veel te groot om stil te houden?
pi_183108453
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 18:50 schreef illusions het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd of kerncentrales stiekem op kolen draaien. ;)

Als je in de scheikunde ervan duikt, zou er dan nooit een professor zijn geweest die het bestaan van nucleaire bommen heeft getracht te ontkennen? Dit is toch veel te groot om stil te houden?
Vanzelfsprekend zou dat al lang uitgekomen zijn.
  dinsdag 13 november 2018 @ 02:26:53 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183115293
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend zou dat al lang uitgekomen zijn.
Nee natuurlijk gebeurt dat niet, ze moeten ook al ruimtereizen in scène zetten en Dino botten verstoppen in de grond, daar zijn ze al druk zat mee.
Om maar te zwijgen over doktoren en artsen die te maken hebben met radioactiviteit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183119586
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 02:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee natuurlijk gebeurt dat niet, ze moeten ook al ruimtereizen in scène zetten en Dino botten verstoppen in de grond, daar zijn ze al druk zat mee.
Om maar te zwijgen over doktoren en artsen die te maken hebben met radioactiviteit.
Ja, druk zat.
pi_183121911
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 00:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou die video over EMP moeten gaan? :?
Because I asked you specifically to provide information to back up your claim that EMP is a major effect from an atomic bomb.
That was weeks ago and you still havent got anywhere near doing so.
Nuclear EMP is a scaremongering, alarmist theory and you should know that.
If you were honest you would have admitted that you could not find any info after all.
Then I would not have had to ask you several times when you continued to evade the question.
And you are still trying to snake out of it.
pi_183121935
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 02:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Off topic.
pi_183121964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, druk zat.
Oh ja and what are your opinions about nuclear EMP?
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:36:46 #215
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183122178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Because I asked you specifically to provide information to back up your claim that EMP is a major effect from an atomic bomb.
That was weeks ago and you still havent got anywhere near doing so.
Nuclear EMP is a scaremongering, alarmist theory and you should know that.
If you were honest you would have admitted that you could not find any info after all.
Then I would not have had to ask you several times when you continued to evade the question.
And you are still trying to snake out of it.
En dus mag ik geen andere meer algemene video's van jou posten? :? Doe eens even normaal zeg.
Onikaan ni ov dovah
pi_183122415
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh ja and what are your opinions about nuclear EMP?
Weet er niet genoeg van af om daar een oordeel over te geven.
pi_183133648
Here's a little more information for anyone else out there who is genuinely interested in the 'veel info' about the 'vooral EMP' effects of an 'atomic' bomb....

Effect of the FAST NUCLEAR ELECTROMAGNETIC PULSE on the
Electric Power Grid Nationwide: A Different View

https://arxiv.org/pdf/physics/0307127.pdf

quote:
'This paper primarily considers the potential effects of a single high-altitude
nuclear burst on the U.S. power grid. A comparison is made between EMP and
natural phenomena such as lightning. This paper concludes that EMP is no more
harmful to the power grid than its counterparts in nature.
An upper limit of the
electric field of the very fast, high-amplitude EMP is derived from first principles.
The resulting values are significantly lower than the commonly presented values.
Additional calculations show that the ionization produced by a nuclear burst
severely attenuates the EMP”

p.17 :
SENATE HEARINGS
'As mentioned earlier, the Senate Hearings of 1963 [9] shed considerable light on what happened during Starfish and the other nuclear bomb tests near Hawaii in 1962. Nowhere in the 981 pages of sworn testimony and Senatorial comments does it mention the popping of circuit breakers, the downing of power lines, or any electrical disturbance on the Hawaiian utility system. Streetlights are not even mentioned.'

'Although the United States has conducted only one high-altitude, high-yield nuclear test, Starfish, the Soviet Union (and probably others) have conducted many such tests. EMP does not recognize national borders. Many bordering and nearby countries have been within the line-of-sight horizon of the Soviet EMP producing nuclear bursts. Yet, there have been no EMP complaints from these countries.
There have been no reported power or communication outages caused by these tests.'

p.20 :
CONCLUSION
'The energy of the TEMP is one millionth of the bomb's energy release spread out over
millions of square miles. Certainly, the lack of damage to both the power and the
communications systems in Hawaii from the 1.4-Mt Starfish blast counters the view that the
effects of EMP are devastating to such systems.'

'Based upon the analyses presented in this paper and in Refs. [7-81, it appears highly
improbable if not impossible that the EMP from a single nuclear burst could blackout this
nation's power grid
. It would be practically impossible for the EMP to cause widespread damage to the U.S. transmission line system. '
There's a lot of scientific jargon (that I for one don't pretend to understand) in the excerpts of the above paper, but I am a mere non-scientistically educated soul.
I haven't looked much into the modern/recent 'nuclear EMP' aspects and the perpetuators of the quite present EMP nuclear theoretical/theatrical baloney, but it seems to be a bit neocon/Trumpish. But thats's not important.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 13-11-2018 22:53:07 ]
pi_183133725
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En dus mag ik geen andere meer algemene video's van jou posten? :? Doe eens even normaal zeg.
I didn't say that at all.

You should take your own 'doe eens even normaal' advies. Zeg.
  dinsdag 13 november 2018 @ 22:55:19 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183133797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

I didn't say that at all.

You should take your own 'doe eens even normaal' advies. Zeg.
Hoe denk jij over kernenergie?
Onikaan ni ov dovah
pi_183133882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 22:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe denk jij over kernenergie?
Like I said - I'm more interested in the effects of 'atomic' bombs right now.
Please feel free to join in the discussion if you think you may have anything interesting or constructive to contribute.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:01:15 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183133900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Like I said - I'm more interested in the effects of 'atomic' bombs right now.
Please feel free to join in the discussion if you think you may have anything interesting or constructive to contribute.
Dit is een effect van een atoombomb, het vrijkomen van energie. Het enige verschil is het tempo, en wat er mee gedaan wordt, dus zeker heel relevant voor de vraag of kernwapens bestaan.
Onikaan ni ov dovah
pi_183134041
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dit is een effect van een atoombomb, het vrijkomen van energie. Het enige verschil is het tempo, en wat er mee gedaan wordt, dus zeker heel relevant voor de vraag of kernwapens bestaan.
'Sorry' to disappoint you, but I have way more trust in the other sources of information I have found rather than the wishy-washy claims that you have made for the last month or so. Or even the last 6 years since I've been posting here for that matter. :)
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:10:51 #223
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183134095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Sorry' to disappoint you, but I have way more trust in the other sources of information I have found rather than the wishy-washy claims that you have made for the last month or so. Or even the last 6 years since I've been posting here for that matter. :)
Wacht, wat dispute je hier nou precies? :? Dat energie vrijkomt bij een kernexplosie?
Onikaan ni ov dovah
pi_183134303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wacht, wat dispute je hier nou precies? :? Dat energie vrijkomt bij een kernexplosie?
I'm disputing your 'vooral EMP' and 'veel info' claims for now.
Not so fast Batman.
Maybe you can elaborate more on the other effects of an atomic bomb....apart from your Billy Big Balls type 'vooral EMP' claiim.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:23:06 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183134350
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:20 schreef Tingo het volgende:

[..]

I'm disputing your 'vooral EMP' and 'veel info' claims for now.
Not so fast Batman.
Maybe you can elaborate more on the other effects of an atomic bomb....apart from your Billy Big Balls type 'vooral EMP' claiim.
Ja dat weten we ondertussen wel. Maar wat vind je van kernenergie?
Onikaan ni ov dovah
pi_183134481
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dat weten we ondertussen wel. Maar wat vind je van kernenergie?
You didn't read the information I posted.
You are very desperately trying to change the subject again.
I asked you about the effects of an 'atomic' bomb.
'vooral EMP' you replied.
You do not have any evidence to support your claiim.
Try to be honest with yourself at least.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:32:33 #227
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183134548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:29 schreef Tingo het volgende:

[..]

You didn't read the information I posted.
You are very desperately trying to change the subject again.
I asked you about the effects of an 'atomic' bomb.
'vooral EMP' you replied.
You do not have any evidence to support your claiim.
Try to be honest with yourself at least.
Grappig dat je over niet goed lezen schrijft, in een post waar heel duidelijk is dat je zelf niet goed gelezen hebt ;) Ik heb nooit beweerd dat het effect van een nuke vooral EMP is.
Onikaan ni ov dovah
pi_183134595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2018 08:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Eigenlijk alle effecten wel, maar vooral de EMP.

[..]

Fijn avond verder allemaal.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:39:08 #229
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183134700
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

En waar beweer ik daar dat het effect van een nuke vooral EMP is :? Kijk naar de voorgaande posts in die reeks. Ik had het er over dat er meer nuke effecten zijn om te verklaren, waarbij EMP de meest voor de hand liggende is. Verstoring van radio frequenties is bijvoorbeeld 1 van de andere effecten van die explosie.

Dus ja, je hebt niet goed gelezen.

Maar wat vind je nou van kernenergie? Is dat ook nep?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 14 november 2018 @ 08:08:27 #230
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_183136986
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dus is dit topic useless. Jij wilt niet discussiëren en al helemaal geen feiten aannemen.

Zo blijf je bewust onwetend.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 14-11-2018 09:09:53 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 14 november 2018 @ 08:37:47 #231
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_183137268
hij vraagt al weken om de bron van de claim ,schijnbaar hoeft hekje niet datgene te doen wat hij altijd wel van andere verwacht...zijn bekende taktiek
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator woensdag 14 november 2018 @ 09:12:22 #232
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183137596
Dat gedraai is leuk, maar laat het wel om de inhoud gaan aub.
A child is born with no state of mind.
pi_183143840
Het is apart dat hier de bewijslast wordt omgedraaid. ;) Ik zie ten eerste ATuin-hek op de vraag "welke effecten bedoel je?", "Alle effecten wel, vooral EMP" zeggen - dat betekent dat hij vooral de EMP bedoelt, dat betekent niet dat dat het voornaamste feit is jongens.

Ten tweede is er toch legio informatie over atoombommen beschikbaar? Er zijn enorm veel boeken en wetenschappelijke teksten over die heel erg diep in de materie gaan. Als je dat wilt ontkennen, dan kan je toch niet ineens zeggen "Bewijs maar dat het wel kan"?

Wie heeft al die informatie bedacht als het niet werkt, en komt dat nooit uit dan?

https://cnduk.org/how-do-nuclear-weapons-work/

Dat is natuurlijk niet door jan en alleman te reproduceren, dus als atoombommen niet bestaan omdat ik er zelf geen eentje kan maken, lijkt me dat niet een hele sterke beargumentering. ;)
  woensdag 14 november 2018 @ 17:06:56 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183146416
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 14:58 schreef illusions het volgende:
Het is apart dat hier de bewijslast wordt omgedraaid. ;) Ik zie ten eerste ATuin-hek op de vraag "welke effecten bedoel je?", "Alle effecten wel, vooral EMP" zeggen - dat betekent dat hij vooral de EMP bedoelt, dat betekent niet dat dat het voornaamste feit is jongens.
Jep, precies dat :)
Onikaan ni ov dovah
pi_183155812
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 17:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jep, precies dat :)
Vooral en voornaamste zijn synoniemen van elkaar.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183156242
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Fijn avond verder allemaal.
What he meant with "Eigenlijk alle effecten wel, maar vooral de EMP." is that you should explain the effect of EMP over the other effects because in the way he states it, EMP is the effect that deserves most explanation if you say nukes are fake.

Volgens mij heb jij duidelijk aangegeven dat er helemaal niet veel info over de effecten van EMP in de testverslagen is beschreven en heb je prima voorbeelden aangedragen die het tegendeel van die EMP claim aantonen. Ik denk dat de bal nu bij tuinhek ligt en dat hij nu toch echt eens moet komen met bronnen die aantonen dat EMP echt een waarneembaar en schadelijk effect is geweest bij die tests.

[ Bericht 0% gewijzigd door DupingDelight op 14-11-2018 23:37:21 ]
  donderdag 15 november 2018 @ 01:36:47 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183157594
Edit
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183159533
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:29 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

What he meant with "Eigenlijk alle effecten wel, maar vooral de EMP." is that you should explain the effect of EMP over the other effects because in the way he states it, EMP is the effect that deserves most explanation if you say nukes are fake.

Volgens mij heb jij duidelijk aangegeven dat er helemaal niet veel info over de effecten van EMP in de testverslagen is beschreven en heb je prima voorbeelden aangedragen die het tegendeel van die EMP claim aantonen. Ik denk dat de bal nu bij tuinhek ligt en dat hij nu toch echt eens moet komen met bronnen die aantonen dat EMP echt een waarneembaar en schadelijk effect is geweest bij die tests.
Thanks for clearing that up.

And plus the fact that there still has not been any evidence of nuclear EMP presented - vooral, voornamelijk or otherwise.
pi_183159608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks for clearing that up.

And plus the fact that there still has not been any evidence of nuclear EMP presented - vooral, voornamelijk or otherwise.
Jij hebt je claims ook niet bewezen.

Zo komen we nog geen moer verder. _O-
pi_183161839
I haven’t yet looked properly into the political angles of the ‘nuclear’EMP scaremongery, but much of it seems to be coming from neocon/former military types/organisations. A lot of ‘if this technology gets into the hands of terrorists’ type phrasing being used.
  donderdag 15 november 2018 @ 12:24:25 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_183161955
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:15 schreef Tingo het volgende:
I haven’t yet looked properly into the political angles of the ‘nuclear’EMP scaremongery, but much of it seems to be coming from neocon/former military types/organisations. A lot of ‘if this technology gets into the hands of terrorists’ type phrasing being used.
I must say you've got a lot of 'knowledge'.

But what happened at Hiroshima and what was 'genius' Einstein rambling about according to you?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 15 november 2018 @ 12:29:58 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183162068
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:15 schreef Tingo het volgende:
Terrorist EMP? Die ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
Onikaan ni ov dovah
pi_183162777
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Terrorist EMP? Die ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
EMP from terrorist 'nuclear' bombs. Am sure you'll find some info if you actually ever bother to do some searching.
pi_183162815
Je moet gewoon meer youtubecomments lezen voor die betrouwbare info!
Conscience do cost.
  donderdag 15 november 2018 @ 13:20:19 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183162873
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

EMP from terrorist 'nuclear' bombs. Am sure you'll find some info if you actually ever bother to do some searching.
Hoe dan? Jatten ze er ook even een flinke raket bij?
Onikaan ni ov dovah
pi_183162942
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:20 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe dan? Jatten ze er ook even een flinke raket bij?
Beetje blijven nadenken he.

Bijvoorbeeld:
https://ctc.usma.edu/the-(...)ans-nuclear-weapons/
  donderdag 15 november 2018 @ 13:33:04 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183163106
quote:
4s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:24 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Beetje blijven nadenken he.

Bijvoorbeeld:
https://ctc.usma.edu/the-(...)ans-nuclear-weapons/
Verkeerde link gepost? EMP komt daar niet in voor.
Onikaan ni ov dovah
pi_183163182
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Verkeerde link gepost? EMP komt daar niet in voor.
EMP is toch een altijd aanwezig gevolg van een nuke? Dat is althans wat jij zegt, dus dan gaat deze link prima op.
  donderdag 15 november 2018 @ 13:39:13 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_183163215
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 13:36 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

EMP is toch een altijd aanwezig gevolg van een nuke? Dat is althans wat jij zegt, dus dan gaat deze link prima op.
Nee dat is het niet (niet buiten de vuurbal iig), en dat zeg ik niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_183163221
Ah niet buiten de vuurbal.. EMP beperkt zich dus tot de vuurbal?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')