Had ik ook ja, het eten was heel snel koud. De noodles (die van zichzelf al snel afkoelen) doen ze dan nog eens gekoelde groentes doorheen. Die dim sum was echt niet te pruimen. Eerste en laatste keer voor mij.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 06:20 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik was laatst bij die Enoki, voel behoorlijk tegen. Het smaakte alsof alles smiddags al bereid was, en speciaal voor mijn order het nog net even (te kort) was opgewarmd.
Charly Chui was die tent waar het vers gewokt werd toch?
Zijn er nog dergelijke alternatieven op Utrecht Centraal? Of op andere stations? Altijd goed om den juiste eettentjes te weten..
Ook de enige keer, want NS is gestopt met Enoki.quote:
En terechtquote:Op vrijdag 12 januari 2018 10:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ook de enige keer, want NS is gestopt met Enoki.
In de oude hal was dat goed te etenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda heeft Mr. Long's, maar daar ben ik nog nooit geweest
Leuk! Als ik nu de tijden opvraag dan varieert het tussen de 1h06m en 2hNowatm. Flinke verbetering dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 14:48 schreef bork het volgende:
treinnieuws of is dit een hap- snackforum geworden?
sneltrein Tel Aviv - Jeruzalem gaat binnenkort van start (einde maart) -> https://www.zugreiseblog.de/zug-tel-aviv-jerusalem/
vanaf komend weekend rijden er weer treinen (alleen in het weekend) van Letland naar Litouwen ->
https://www.gfmreview.com(...)avpils-weekend-train
die is allang gesloopt manquote:Op vrijdag 12 januari 2018 16:06 schreef PluggieOD het volgende:
Ik hoor nooit wat van die trein die ik heb medebetaalt.
Was het altijd al:quote:Op vrijdag 12 januari 2018 14:48 schreef bork het volgende:
treinnieuws of is dit een hap- snackforum geworden?
Ja: https://en.wikipedia.org/wiki/CSX_8888_incidentquote:Op vrijdag 12 januari 2018 23:16 schreef Maegrim het volgende:
ging die er in het echt ook vandoor doordat de treinleidingen verbroken waren?
Jaren geleden al eens gezien toen het fenomeen videotheek ( ) nog bestond.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
hebben jullie gisteren 'Unstoppable' gekeken. een film over een op hol geslagen goederentrein vol brandbare vloeistof. Heftige film, gebaseerd op een waargebeurd incident.
Lijkt op de film Atomic Train iit 1999 zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 22:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
hebben jullie gisteren 'Unstoppable' gekeken. een film over een op hol geslagen goederentrein vol brandbare vloeistof. Heftige film, gebaseerd op een waargebeurd incident.
Is goede producent. Heeft als het goed is de productielijn van Talbot overgenomen.quote:
Omgeleide pimpel ofzoquote:Op zaterdag 13 januari 2018 13:09 schreef dennistd het volgende:
Ik ben net ingestapt in de (reguliere reizigers)trein die straks 1:17h non-stop zal gaan rijden (in Nederland). Rara, welke trein zit ik in?
quote:
Mooi ritje!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 13:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vanaf Deventer non-stop over de IJssellijn, Hanzelijn en Flevolijn naar Amsterdam Centraal.
Oh dat doe ik al jaren niet meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 17:33 schreef dennistd het volgende:
Met de IC Direct, de 1100 (Rotterdam-Tilburg) en de 3600 (Schrootlijn) weer richting huis. Gewoon ff een rondje om het rondjes maken
Ik verbaas mij over het feit dat hij alleen met de voorste stroomafnemer op rijd. Meestal rijden ze op snelheid toch met de achterste op?quote:Op maandag 8 januari 2018 20:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Daar stond ik ook, maar dan een paar uur eerder toen de zon wel goed stond (nou ja, ook maar net):
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag werd Traxx 186 237 overgebracht van de Watergraafsmeer naar Duitsland. De loc, eigendom van Macquarie European Rail Limited en in gebruik bij NS, werd door Railexperts naar Bad Bentheim gebracht en vanaf daar verder door Railadventure.
Omdat de gebruikelijke 9901 deze dag druk was met de terugkerende Alpen Express mocht de reserve-loc bijspringen. De alweer ruim 65 jaar oude 1251 komt hier door Deventer met de 186 237 op sleep.
Dat doen ze in dit geval vooral om te voorkomen dat er slijpsel op de voorruit van de tweede loc komt (en er in kan branden). Je ziet het bijvoorbeeld ook vaak bij autotreinen.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 23:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik verbaas mij over het feit dat hij alleen met de voorste stroomafnemer op rijd. Meestal rijden ze op snelheid toch met de achterste op?
Heb ik afgelopen zomer ook een keer gedaan. In een eigen 1ste Klas coupé is het reizen als een baas .quote:Op zaterdag 13 januari 2018 13:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
Vanaf Deventer non-stop over de IJssellijn, Hanzelijn en Flevolijn naar Amsterdam Centraal.
Ja, en vanochtend, en vorige maand.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste Eurobahn richting Brake zou nu met reizigers uit Hengelo moeten vertrekken.
Was opzich te verwachten, want er waren afgelopen dagen al nieuwsberichten naar buiten gekomen dat het testen niet zo lekker ging. Dus het verbaasde mij niets. Ik denk dat de oorzaak is dat de treinstellen te laat in productie zijn genomen, waardoor er onvoldoende tijd was voor testritten en de toelatingsprocedure. Maar ja, treindienst starten in januari betekent dat de proeftijd in het laagseizoen plaatsvindt. Dan is het fijn dat in april de treindienst soepel verloopt, want dan komt het toerisme weer langzaam op gang. De treindienst moet het toch hebben van recreatieve reizigers.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
Het gaat nog niet echt soepel op de lijn Hengelo - Brake. Er zijn al wat treinen tussen Bad Bentheim en Hengelo opgeheven
https://www.tubantia.nl/h(...)ad-bentheim~a21b0dbe
Ja lijkt mij ook. Maar waarom rijden ze tussen Arnhem en Düsseldorf dan wel, en hier na achterlijkmiljard keer testen niet?quote:
Tussen Arnhem en Emmerich reden ze in het begin ook niet hoor.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Maar waarom rijden ze tussen Arnhem en Düsseldorf dan wel, en hier na achterlijkmiljard keer testen niet?
Andere software...quote:Op zondag 14 januari 2018 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Maar waarom rijden ze tussen Arnhem en Düsseldorf dan wel, en hier na achterlijkmiljard keer testen niet?
MAAR NU WEL.quote:Op zondag 14 januari 2018 13:27 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Emmerich reden ze in het begin ook niet hoor.
Nergens voor nodig.quote:
Echt eah? "Hey we hebben het wiel opnieuw uitgevonden hurrdurrrr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |