en dit is een tranentrekker. Wie hiervoor moet betalen kan dit geen ene kanker schelen. Maar het doet het leuk om de spoorsociopathen zoet te houden.quote:Op zondag 7 januari 2018 22:21 schreef James1988 het volgende:
aanpassingen nodig waardoor het karakter van de loc verloren gaat
You're probably rightquote:Op zondag 7 januari 2018 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dit is een tranentrekker. Wie hiervoor moet betalen kan dit geen ene kanker schelen. Maar het doet het leuk om de spoorsociopathen zoet te houden.
Het gaat miljoenen kosten om die tractie-installatie aan te passen. Liever naar ander materieel, laat de stoomclubs her en der maar dingen doen met hun materieel dat beter geschikt isquote:Op zondag 7 januari 2018 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dit is een tranentrekker. Wie hiervoor moet betalen kan dit geen ene kanker schelen. Maar het doet het leuk om de spoorsociopathen zoet te houden.
Geen idee. Ding staat nu ergens in Duitsland en is vorig jaar van oliestook teruggebouwd naar kolenquote:
quote:19.50-20.25 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen
Oostenrijk:Zell am See - Krimmll
We volgen de trein van de Pinzgauer
Lokalbahn door het Oostenrijkse
Salzburgerland.
Bij verschillende haltes langs de route
kun je met een kabelbaan omhoog de
sneeuwrijke bergen in.
Het dorp is bekend van de watervallen,
die met een verval van 380 meter de
hoogste in Europa zijn.
De jutezak kan toch uit als de tijd rijp is, zo kan de dieselloc eraf als die stoombende op een museumlijn isquote:Op maandag 8 januari 2018 17:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Dat is net zoiets als een lekker ding in een jutezak.
1300 stoom of stroom?quote:Op maandag 8 januari 2018 08:48 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De volgende uitdaging wordt ETCS. Bij een NS 1300 is dat nog wel te doen maar ik ben bang dat dit bij de SSN 01 1075 niets meer wordt.
Lekker kansloos weer. Organismen die niet snappen hoe het internet werktquote:Op maandag 8 januari 2018 18:37 schreef derLudolf het volgende:
Deze rijtuigen reden op Emmen-Zwolle vlak na de oorlog, ze komen uit Zweden. Lijken net blokhutten
[ afbeelding ]
Is voor alle drie eentje naar rechts eah.quote:
quote:Er zijn 20 Zweedse rijtuigen in dienst der N.S. Het zijn de 1494, 1543, 1551, 1556, 1599, 1607, 1613, 1692, 1768, 1772, 1773, 1774, 1776, 1779, 1783, 1793, 1808, 1811, 1812 en 1820. Ze doen dienst op de lijnen Apeldoorn-Zwolle en Zwolle-Emmen. Het zijn 2-assers met 29 zitplaatsen niet roken en 35 zitplaatsen roken en W.C. en zijn voorzien van gasverlichting. Het zijn 3de klasse rijtuigen. Enkelen zijn door beplakking met een „2" veranderd in 2de klasse rijtuigen. Deze rijtuigen lopen in hele Zweedse treinstellen.
Op de PC deed hij het gewoon. Omdat ie in de cache stond waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 januari 2018 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker kansloos weer. Organismen die niet snappen hoe het internet werkt
Ik vond 't tegenvallen vandaag! Maar ik kan al die pittoreske bergbaantjes in de sneeuw dan ook niet echt lijen.quote:
Nee ik vond het leuk Kabelbaantjesquote:Op maandag 8 januari 2018 20:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vond 't tegenvallen vandaag! Maar ik kan al die pittoreske bergbaantjes in de sneeuw dan ook niet echt lijen.
Daar stond ik ook, maar dan een paar uur eerder toen de zon wel goed stond (nou ja, ook maar net):quote:Op zondag 7 januari 2018 16:31 schreef Bitlord het volgende:
Tamelijk waardeloze foto bij voormalige halte Utrecht Biltstraat.
[ afbeelding ]
Wat mij betreft maken ze er flink wat over HSL-strecken Voor ieder wat wils. En meer Japan. En meer Spanje en Mexico en de VS.quote:Op maandag 8 januari 2018 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik vond het leuk Kabelbaantjes
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Adrie072 het volgende:
met de 186 237 op sleep-》 kan dat ding niet op eigen kracht daarheen?
Wat dan weer te maken heeft met de softwareversie die speciaal voor de HSL geschreven is. Zelfs Bentheim schijnen ze niet eens op eigen kracht naar toe te mogenquote:Op maandag 8 januari 2018 23:49 schreef Maegrim het volgende:
die hokken zijn niet toegelaten in duitsland
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
twitter:OvDRail_Andre twitterde op dinsdag 09-01-2018 om 17:38:11 Momenteel staan de #Eurostar #testtrein met #technische #problemen op de #HSL. De trein gaat waarschijnlijk terug n... https://t.co/2PRecwSGQq reageer retweet
quote:19.55-20.30 uur RAIL AWAY
Serie over markante spoorlijnen overal
ter wereld.
Zweden:Ludvika - Mora
We maken een treinreis door de
ongerepte natuur van Midden-Zweden,
door de provincie Dalarna,ook wel
'Zweden in het klein' genoemd.
De treinrit begint in Ludvika.Hier
stappen we op de trein naar het 150
kilometer noordelijker gelegen Mora.
Het gebied waar we door rijden is zo
groot als België,maar met slechts
300.000 inwoners is het een stuk minder
dichtbevolkt.
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:06 schreef James1988 het volgende:
NS introduceert kortingskaart voor tieners
Dal Voordeel voor 15 euro per jaar (normaal ¤ 50 p/j).
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Zelfde als in Zwitserland eigenlijk. Het is enorm duur daar, maar IEDERE Zwitser heeft een Halbtax-Abo. Tsja, zo kan ik het ookquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Toeristen, zeer incidentele reizigers, mensen met een NS Business Card van de zaak maar zonder abonnement...
Bijna iedereen die in de spits reist..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel personen er dagelijks nog het volle tarief betalen voor een treinrit. Met al die productsoorten een erg laag percentage gok ik zo.
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.htmlquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Ik denk dat 80% abonnementen zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bijna iedereen die in de spits reist..
Precies, heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:24 schreef dennistd het volgende:
[..]
Als je veel in de spits reist op wisselende trajecten dan is Altijd Voordeel (¤22 p/m, 20% korting in de spits) een goede keuze denk ik: https://www.ns.nl/abonnementen/altijd-voordeel.html
En hoeveel mensen zullen dat zijn? Twee?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:06 schreef dennistd het volgende:
Iemand die in Deventer woont en één dag per maand in Hengelo, eentje in Zutphen, eentje in Amersfoort en twee in Groningen moet zijn is met Altijd Voordeel wel een stuk voordeliger uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |