abonnement Unibet Coolblue
pi_176292222
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:04 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Oh ja Paul, maar die is ook vrij atypisch aangezien het één van de weinigen is die niet heel hypocriet is als het aankomt op zoveel mogelijk aan staten overlaten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176292284
en nog een:
quote:
Rep. Dana Rohrabacher (R-Calif.), whose state began allowing recreational marijuana sales on Jan. 1, called Sessions’ move an “extravagant holiday gift to the drug cartels.”

"Sessions has shown a preference for allowing all commerce in marijuana to take place in the black market, which will inevitably bring the spike in violence he mistakenly attributes to marijuana itself," said Rohrabacher. "He is doing the bidding of an out-of-date law enforcement establishment that wants to wage a perpetual weed war and seize private citizens' property in order to finance its backward ambitions."

Rohrabacher added: "By taking this benighted minority position, he actually places Republicans' electoral fortunes in jeopardy."

https://www.huffingtonpos(...)38cee4b025f99e20582e
quote:
Rep. Earl Blumenauer (D-Ore.), co-chair of the Congressional Cannabis Caucus and a representative of a legal marijuana state, called it "one of the stupidest decisions" Sessions has made.

"One wonders if Trump was consulted - it is Jeff Sessions after all - because this would violate his campaign promise not to interfere with state marijuana laws," Blumenauer said in a statement. "It's time for anyone who cares about this issue to mobilize and push back strongly against this decision."
pi_176292342
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:10 schreef brokjespoes het volgende:
en nog een:

[..]

Ik zeg niet dat ze er niet zijn hoor, maar er zitten 51 Republikeinse senatoren en pakweg 240 Republikeinse afgevaardigden in Washington.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176292391
Die zijn nog aan het denken hoe graag ze herkozen willen worden. ;) :P
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 23:17:43 #55
54278 crew  Tijger_m
pi_176292432
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef brokjespoes het volgende:
Ach, zelfs een pedo als kandidaat is een haalbare kaart die maar een paar duizend stemmen tekort komt, gewoon wat brabbelen over war on christmas en de blanke mannen bang maken met zwarten, homo's en TG's die hun belasting centjes gaan opstrijken, werkt altijd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_176292856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:47 schreef westwoodblvd het volgende:
. Met een 51/49 House blokkeert McAuliffe natuurlijk gewoon de voorstellen die de Dems niet zinnen. Twee jaar deadlock dus.
We zijn er trouwens nog niet:
quote:
Despite the high ceremony, the drawing may not bring finality to a race that has already been fiercely fought through a recount and in court skirmishes. By state law, the loser in the drawing may request a second recount.

https://www.nytimes.com/2018/01/04/us/virginia-tie.html
pi_176292885
Mercer issues rare public rebuke of former ally Bannon

quote:
Stephen K. Bannon's main financial backer is formally cutting ties with the former Trump adviser.

In a new statement Thursday, billionaire conservative donor Rebekah Mercer said that she has not spoken to Bannon, the former White House chief strategist, in many months and that she continues to support President Trump.

"I support President Trump and the platform upon which he was elected," Mercer said. "My family and I have not communicated with Steve Bannon in many months and have provided no financial support to his political agenda, nor do we support his recent actions and statements."

Mercer almost never speaks publicly, and her statement about her longtime ally represented an extraordinary rebuke. It comes in the wake of new book by journalist Michael Wolff, "Fire and Fury: Inside the Trump White House," which includes incendiary comments by Bannon about the president he helped elect and about Trump's family.

Mercer is arguably the most prominent former Bannon associate to disavow him in the wake of the book's publication. She said she remains committed in her support for Breitbart News, where she holds a minority stake and where Bannon serves as chairman.

People familiar with the conservative news website said discussions have begun at the organization about potentially removing him from the perch that propelled him to them forefront of national conservative politics.

A Bannon spokesperson declined to comment.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176293823
Mercer die zijn toch wel DE grootverdieners van de opium verslaving in de USA. Ze zullen vast en zeker ook tegen wiet legalisering zijn.
Echt wat een walgelijke figuren niemand geeft ene reet om de wereld die hij achterlaat zolang ze zwemmen in het geld.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:47:55 #59
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_176293880
Weet iemand eigenlijk waarom de oranje idioot volledige toegang tot het Witte Huis toestond voor die Wolff? _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_176293981
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:47 schreef Szura het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom de oranje idioot volledige toegang tot het Witte Huis toestond voor die Wolff? _O-
De president zag er geen kwaad in, al begreep hij niet de aanleiding, aldus Woolfe in een zelfgeschreven verslag.
Stond ergens in een link naar betreffende artikel hiervoor in het topic.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 00:56:53 #61
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176293992
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:15 schreef brokjespoes het volgende:
Ik heb af en toe het akelige gevoel dat dat nog gaat gebeuren ook.

De economie (en daarmee bedoel ik de beurs) gaat best goed nu in de VS. Als deze blijft stijgen voor de komende jaren zal men vooral daar naar kijken. Ook al wil dat niet zeggen dat de gewone man er daadwerkelijk op voorruit is gegaan. Het is vooral grote winsten op korte termijn pakken nu. Zoals netneutraliteit afschaffen, weer volop boren naar olie, etc. Ja het kan allemaal best hard gaan groeien. Maar tegen welke prijs?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176293993
Hoe Wolff in het Witte Huis belandde:

quote:
I interviewed Donald Trump for The Hollywood Reporter in June 2016, and he seemed to have liked — or not disliked — the piece I wrote. "Great cover!" his press assistant, Hope Hicks, emailed me after it came out (it was a picture of a belligerent Trump in mirrored sunglasses). After the election, I proposed to him that I come to the White House and report an inside story for later publication — journalistically, as a fly on the wall — which he seemed to misconstrue as a request for a job. No, I said. I'd like to just watch and write a book. "A book?" he responded, losing interest. "I hear a lot of people want to write books," he added, clearly not understanding why anybody would. "Do you know Ed Klein?"— author of several virulently anti-Hillary books. "Great guy. I think he should write a book about me." But sure, Trump seemed to say, knock yourself out.
bron

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_176294132
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 00:56 schreef Kijkertje het volgende:
Hoe Wolff in het Witte Huis belandde:

[..]

Dat was dit stuk, wat trump een goed stuk vond / liked: https://www.hollywoodrepo(...)politics-dark-898465
En ik vraag mij af, of hij het gelezen heeft...

Ad. dd. juni 2016
  vrijdag 5 januari 2018 @ 06:21:56 #64
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176294938
Het boek gaat blijkbaar 4 dagen eerder uitkomen (vandaag) dan gepland, vanwege alle commotie. Misschien ook een truuk om er zeker van te zijn dat het niet tegengehouden kan worden?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:28:33 #65
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176295551
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 06:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het boek gaat blijkbaar 4 dagen eerder uitkomen (vandaag) dan gepland, vanwege alle commotie. Misschien ook een truuk om er zeker van te zijn dat het niet tegengehouden kan worden?
Maar natuurlijk. Daar gaat véél geld mee verdiend worden en ook de politieke belangen zijn groot.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:38:03 #66
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176295619
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 01:13 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat was dit stuk, wat trump een goed stuk vond / liked: https://www.hollywoodrepo(...)politics-dark-898465
En ik vraag mij af, of hij het gelezen heeft...

Ad. dd. juni 2016
Ik vraag me überhaupt af of Trump wel kan lezen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176295624
En als het eenmaal uit is dan kan het echt niet meer gestopt worden in deze tijd.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:39:38 #68
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_176295633
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:38 schreef thesiren.nl het volgende:
En als het eenmaal uit is dan kan het echt niet meer gestopt worden in deze tijd.
Het is nu al onmogelijk. De geest is al uit de fles, en je krijgt die er niet meer in..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_176295760
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Denk serieus dat zijn leesniveau dat van een middelbare scholier niet of nauwelijks overstijgt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_176295856
Damn zeg:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 04:52:53 I authorized Zero access to White House (actually turned him down many times) for author of phony book! I never spoke to him for book. Full of lies, misrepresentations and sources that don’t exist. Look at this guy’s past and watch what happens to him and Sloppy Steve! https://t.co/G8tBCceHUy reageer retweet
:')____!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_176295891
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In de longread staat alles al aangegeven hoe het zou gaan lopen...een karakterschets.
Amerikanen lezen ook niet !?
Behalve het selectieve clubje van de ophrah’s boekenclub.

Dan had men anderhalf jaar eerder sterk kunnen vermoeden hóe het zou lopen.

# koffiedik # hindsight

Edit...dus, de tweets schrijft hij écht niet zelf om 4 uur ‘s morgens.
pi_176295918
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
Damn zeg:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 04:52:53 I authorized Zero access to White House (actually turned him down many times) for author of phony book! I never spoke to him for book. Full of lies, misrepresentations and sources that don’t exist. Look at this guy’s past and watch what happens to him and Sloppy Steve! https://t.co/G8tBCceHUy reageer retweet
Lijkt me alleen nog maar kwalijker, dan heeft Trump dus niet voldoende autoriteit om te bepalen wie er in het Witte Huis komt? Want dat Wolff er veel tijd heeft doorgebracht staat boven water.

Overigens, eerdere berichten op rechtse websites spreken dit tegen (toen men nog dacht dat het blijkbaar een positief boek zou worden): http://dailycaller.com/20(...)to-write-trump-book/.

[ Bericht 12% gewijzigd door westwoodblvd op 05-01-2018 09:24:03 ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2018 @ 09:39:58 #73
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_176296303
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:04 schreef xpompompomx het volgende:
Damn zeg:
Sloppy Steve
Carpe Libertatem
pi_176296341
quote:
Dat hoefde ik dan weer niet per se te weten.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † vrijdag 5 januari 2018 @ 09:45:19 #75
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_176296385
Er duiken al filmpjes op van nachtverkopen in boekenwinkels en die gaan als zoete broodjes. Het boek staat ook al wat dagen op #1 van de best sellers op Amazon en via prime is die nu ook te bestellen.

Via bol is het boek echter pas de 25ste verkrijgbaar.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')