abonnement Unibet Coolblue
pi_176326858
RandPaul twitterde op donderdag 04-01-2018 om 20:35:57 I’m introducing a bill to end aid to Pakistan in the coming days. My bill will take the money that would have gone… https://t.co/oHjxGZTWLj reageer retweet
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:14:25 #277
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_176326984
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 16:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

De man heeft inderdaad geen beste reputatie, maar als hij zaken letterlijk op tape zou hebben, dan is dat gewoon feitelijk bewijs voor hetgeen gezegd is. De vraag is of dat ook daadwerkelijk het geval is.
Heb zo'n idee dat die reputatie hem aan zijn reet kan roesten. Als mensen zelfs hier in Nederland massaal dit boek bestellen weet je dat hij goed zit voor de rest van zijn leven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_176327029
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Heb zo'n idee dat die reputatie hem aan zijn reet kan roesten. Als mensen zelfs hier in Nederland massaal dit boek bestellen weet je dat hij goed zit voor de rest van zijn leven.
Oh het ging ook niet om de man zelf, maar om de vraag wat zijn reputatie zegt over de betrouwbaarheid van de informatie in het boek.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:23:22 #279
262 Re
Kiss & Swallow
pi_176327145
Beetje zoals de betrouwbaarheid van Trump voor hij president werd...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:26:58 #280
192592 SureD1
------------------------------
pi_176327210
Maakt ook niet meer uit, we leven in een fact free wereld, tenminste zolang dat in Trump zijn straatje past...
pi_176327508
Nog een stukje over het boek:

http://theatln.tc/2Ef9JLB
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2018 @ 18:41:51 #282
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_176327550
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh het ging ook niet om de man zelf, maar om de vraag wat zijn reputatie zegt over de betrouwbaarheid van de informatie in het boek.
Wat is zijn reputatie dan precies. Voor zover ik kan overzien heeft hij diverse awards binnengesleept en verder neemt hij het niet al te nauw met 'off-the-record', maar verder?
Carpe Libertatem
pi_176327581
quote:
3s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:23 schreef Re het volgende:
Beetje zoals de betrouwbaarheid van Trump voor hij president werd...
Oh ja joh.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:53:46 #284
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_176327859
ik koop het nog maar even niet. Zie deze review:


https://www.amazon.com/Fi(...)s#reviews-filter-bar

Die comments :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_176328226
Jammer dat ze de audio-versie niet door Stephen Fry hebben laten doen, dan had ik 'm zeker gekocht. :D

Wel opvallend dat ±de helft van de kopers 'm heeft gekocht omdat Trump 'm wilde verbieden. :o
pi_176328383
Zit net docu FDR te kijken, die na zijn tweede termijn ook wel bust was eigenlijk. Maar daarna dus niet.

Werkelijk wat een verschil.
I´m back.
pi_176328603
Nog wel een aardig stukje over hoe men de effecten van de nieuwe belastingwet probeert te omzeilen in staten met hoge lokale belastingen:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176328666
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:29 schreef Monolith het volgende:
Nog wel een aardig stukje over hoe men de effecten van de nieuwe belastingwet probeert te omzeilen in staten met hoge lokale belastingen:
https://mobile.nytimes.co(...)tp://m.facebook.com/
Dat is creatief. En dit soort loopholes vinden zal sowieso wel booming business worden (of zijn) voor Amerikaanse fiscalisten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 januari 2018 @ 19:39:49 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176328817
Die wet is er in een paar weken doorheen gejast. Uiteraard is die zo lek als een mandje. Je boeft niet the genius van the stable te zijn om dat uit te vinden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176329224
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:39 schreef Ulx het volgende:
Die wet is er in een paar weken doorheen gejast. Uiteraard is die zo lek als een mandje. Je boeft niet the genius van the stable te zijn om dat uit te vinden.
Ik zie niet zozeer in waarom het daar aan zal liggen. Het schrappen van SALT aftrek en daarbij alle mogelijke manieren om dat te omzeilen afdekken is vrijwel onmogelijk. Daarbij zou je het stuk ook kunnen lezen en zien dat het nog niet zondermeer gezegd is dat de genoemde constructies ook daadwerkelijk zijn toegestaan door de IRS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176330218
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie niet zozeer in waarom het daar aan zal liggen. Het schrappen van SALT aftrek en daarbij alle mogelijke manieren om dat te omzeilen afdekken is vrijwel onmogelijk. Daarbij zou je het stuk ook kunnen lezen en zien dat het nog niet zondermeer gezegd is dat de genoemde constructies ook daadwerkelijk zijn toegestaan door de IRS.
Het is eerder dat de tax bill gewoon een gemiste kans is om belastingwetgeving in de V.S. drastisch te simplificeren. Het is nu een woud van aftrekposten en loopholes, waardoor het gemiddelde belastingtarief aanzienlijk onder de gehanteerde tarieven ligt, maar wel erg verschilt van persoon tot persoon en van bedrijf tot bedrijf. Dan is een iets minder verlaagd tarief dat wel voor iedereen grotendeels gelijk is een veel betere optie. Maarja, de Republikeinen hebben in het hele proces geen oog gehad voor de implicaties voor de Amerikaanse economie of hun kiezers, maar alleen met het donorbelang in acht genomen gehandeld. Die zijn gebaat bij loopholes.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 januari 2018 @ 20:45:37 #292
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176330425
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is eerder dat de tax bill gewoon een gemiste kans is om belastingwetgeving in de V.S. drastisch te simplificeren. Het is nu een woud van aftrekposten en loopholes, waardoor het gemiddelde belastingtarief aanzienlijk onder de gehanteerde tarieven ligt, maar wel erg verschilt van persoon tot persoon en van bedrijf tot bedrijf. Dan is een iets minder verlaagd tarief dat wel voor iedereen grotendeels gelijk is een veel betere optie. Maarja, de Republikeinen hebben in het hele proces geen oog gehad voor de implicaties voor de Amerikaanse economie of hun kiezers, maar alleen met het donorbelang in acht genomen gehandeld. Die zijn gebaat bij loopholes.
Dit dus. Het is verder vaak genoeg in het nieuws geweest dat de wet fouten bevat. Zelfs republikeinen gaven dat toe.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176330690
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:39 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het is eerder dat de tax bill gewoon een gemiste kans is om belastingwetgeving in de V.S. drastisch te simplificeren. Het is nu een woud van aftrekposten en loopholes, waardoor het gemiddelde belastingtarief aanzienlijk onder de gehanteerde tarieven ligt, maar wel erg verschilt van persoon tot persoon en van bedrijf tot bedrijf. Dan is een iets minder verlaagd tarief dat wel voor iedereen grotendeels gelijk is een veel betere optie. Maarja, de Republikeinen hebben in het hele proces geen oog gehad voor de implicaties voor de Amerikaanse economie of hun kiezers, maar alleen met het donorbelang in acht genomen gehandeld. Die zijn gebaat bij loopholes.
Een verhaal over enkel simpele belastingschijven en geen aftrekposten klinkt leuk, maar is in Nederland al lastig. Laat staan in de VS, waar je dus zit met niet alleen een federaal belastingstelsel, maar ook nog een enorme verscheidenheid aan state and local taxes. Voor dat laatste is dus de aftrekbaarheid afgeschaft. Als je dan kijkt naar de ideeën hier, dan is dat vooral gericht op gebruik maken van de aftrekbaarheid van donaties aan goede doelen. Dat is eigenlijk in bijna alle landen wel in bepaalde mate aftrekbaar.
Maar dan nog is het de vraag of dit soort constructies wel gaan werken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176331194
Ik begin het bijna weer grappig te vinden dat er een volslagen randdebiel in het witte huis zit.
  Overall beste user 2022 zaterdag 6 januari 2018 @ 21:28:40 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176331799
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 21:12 schreef Zwoerd het volgende:
Ik begin het bijna weer grappig te vinden dat er een volslagen randdebiel in het witte huis zit.
A Stable Genius.

Like mr. Ed.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176332168
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:20 schreef westwoodblvd het volgende:
Maar als je daar doorheen prikt blijft er nog steeds een ontluisterend saga over van een groep opportunisten die als carrièreboost zich hebben geleend voor de publiciteitsstunt van iemand die ze achter zijn rug een zwakzinnige idioot noemen. En toen stonden ze er ineens, in dat Witte Huis. Dat zijn dingen die iedereen eigenlijk al wel wist, maar als het in een boek wordt opgeschreven, toch weer een schok effect hebben. Vanuit die zin snap ik wel dat er veel aandacht voor is.
Dit is het een beetje hè, wat iedereen al wist wordt nu bevestigd. Vandaar dat anti-Trumperts dit ongetwijfeld een heerlijk boek vinden (bevestigt de bias). Ik ook :Y
Tussen de regels door blijf ik wel uiterst kritisch de recensies en geconstateerde onwaarheden uit het boek volgen voor perspectief.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_176332381
quote:
Wel mooi hoe ze uit al die recensies alle negatieve quotes op een rijtje zetten zodat het lijkt alsof iedereen het boek neersabelt :')

'hit piece against Wolff' zouden trumperts dit noemen als Wolff op hun zijde stond :D3
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:07:43 #298
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_176333106
quote:
Maar project Veritas is legit.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_176334827
quote:
'I consider it a work of fiction and I think it's a disgrace, that somebody's able to have something, do something like that.

'The libel laws are very weak in this country, if they were strong, it would be very helpful. You wouldn't have things like that happen when you can say whatever comes to your head,' he said.

Wederom: de ironie! :|W

Voor wie nog meer kan aanhoren. Ik hou het nooit zo lang vol :@

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  † In Memoriam † zaterdag 6 januari 2018 @ 23:30:03 #300
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_176335924
quote:
6s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 23:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wederom: de ironie! :|W

Voor wie nog meer kan aanhoren. Ik hou het nooit zo lang vol :@

Ik hou het ook niet lang vol, maar gelukkig zijn er samenvattingen in de related videos.

Hij heeft gewoon een ontzettend vervelende manier van 'speechen' en antwoorden op vragen. Irritant geherhaal.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')