abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176284462
registreer om deze reclame te verbergen
Goedemiddag, recent ben ik lid geworden van een betaalkanaal van RTL zodat ik hoopte oude afleveringen van Robinson en VI te kunnen terugzien, maar helaas blijkt dat niet mogelijk.
Ik ben met name op zoek naar seizoen 2013 van ER (met Jan, Geraldine, Geza oa), en van VI het seizoen 2010/2011 en/of de televizier uitzendingen (Rene genomineerd en een jaar later Derksen en programma zelf met winst) en de 'sneeuw' uitzending (ik dacht december of januari 2009/of 2010.
Tot slot nog Temptation Island, de aflevering met het vierde kampvuur (hereniging) van het seizoen met Gringo en/of complete seizoenen uit welk jaar dan ook.

Mocht het heel veel werk zijn dan wil ik er graag een vergoeding voor betalen, afhankelijk van de hoeveelheid materiaal beschikbaar.

Heel erg veel dank alvast, mocht dit in een verkeerd onderwerp staan dan graag verplaatsen.
pi_176284629
Je moet hiervoor bij Beeld&Geluid zijn. Ik denk niet dat er iemand op fok! een licentie heeft om de genoemde afleveringen te vermenigvuldigen.
pi_176284674
Hahahahahaha Gringo
pi_176284770
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:16 schreef spekhapper het volgende:
Je moet hiervoor bij Beeld&Geluid zijn. Ik denk niet dat er iemand op fok! een licentie heeft om de genoemde afleveringen te vermenigvuldigen.
Oke, het gaat om prive gebruik en niet voor commerciele doeleinden, dat lijkt me gewoon legaal.
pi_176284776
Je kan ook de zender zelf die het uitzond aanschrijven/mailen met je vraag. Of wellicht zelfs de productiemaatschappij van het programma. Niet geschoten is altijd mis.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176284802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:21 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Oke, het gaat om prive gebruik en niet voor commerciele doeleinden, dat lijkt me gewoon legaal.
Je mag iets vermenigvuldigen (als het al mag) als het voor eigen gebruik is. Dit soort dingen aan anderen geven, mag dus (meestal) niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_176285328
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan ook de zender zelf die het uitzond aanschrijven/mailen met je vraag. Of wellicht zelfs de productiemaatschappij van het programma. Niet geschoten is altijd mis.
Ja dit heb ik ook al bedacht. Maar dat is toch een stap verder en de kans op succes is veel kleiner als je uberhaupt al een antwoord krijgt, en ik heb hier vroeger weleens in de programma topics van leden gelezen dat ze oude afleveringen hadden maar dit was jaren geleden en geen idee meer wie wat precies had. En bij de productie zullen ze waarschijnlijke in geval van VI geen idee hebben waar ik het over heb, terwijl de VI fans hier direct snappen welke afleveringen ik bedoel.
Maar goed, als hier nul respons komt dan ga ik RTL wel mailen.
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:51:41 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176285430
Veel losse fragmenten staan wel op YouTube.

Paar jaar terug heb ik zelfs hele seizoenen expeditie Robinson van 2002 tot 2005 helemaal op YouTube kunnen kijken.

VI afleveringen staan soms ook in zijn geheel op YouTube maar volgens mij verwijderen ze die weer na een paar weken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
pi_176285814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Veel losse fragmenten staan wel op YouTube.

Paar jaar terug heb ik zelfs hele seizoenen expeditie Robinson van 2002 tot 2005 helemaal op YouTube kunnen kijken.

VI afleveringen staan soms ook in zijn geheel op YouTube maar volgens mij verwijderen ze die weer na een paar weken.
Bedankt voor je antwoord, maar helaas staan er alleen een paar hele korte fragmenten, nooit de complete aflevering. Seizoen 2013 van Expeditie Robinson heeft vroeger wel op RTLXL gestaan (toen terugkijken nog gratis was ironisch genoeg).
Temptation met Gringo staat in matige kwaliteit op Youtube behalve dus de aflevering van het vierde en laatste kampvuur, de hereniging.
pi_176288857
Ik heb zojuist RTL gemaild of ze in ieder geval 2013 van ER nog hebben, dat was een geweldig mooi seizoen. Ik denk overigens dat er ook nog wel een markt voor is om een soort luxe RTLXL abbo te creeren voor diehard fans die ook verder terug willen kijken dan het meest recente seizoen...daar is een markt voor, dat weet ik zeker.
pi_176289697
Kun je met een betaald RTL-XL abonnement maar n seizoen (1 jaar?) terugkijken? :?
Dat valt eigenlijk wel wat tegen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_176291415
quote:
99s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je met een betaald RTL-XL abonnement maar één seizoen (1 jaar?) terugkijken? :?
Tja, ik denk dat ze niet zo geweldig veel abonnees hebben en al dat materiaal opslaan (op een manier dat het direct benaderbaar is) kost nog best een flinke slok.
pi_176294545
quote:
99s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:26 schreef Cynix het volgende:
Kun je met een betaald RTL-XL abonnement maar n seizoen (1 jaar?) terugkijken? :?
Tja dit dus. Al betaal je maar een paar euro per maand voor die service dat wel, maar ik denk als ze het iets duurder maken er best wat zijn die dat willen betalen als ze wat meer jaren terug kunnen kijken in plaats van maar 1 jaar...
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')