abonnement Unibet Coolblue
pi_176311524
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Tingo het volgende:

[..]

Het gaat niet over wat ik zoek.
Jij geeft die zoektermen op
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_176311976
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:33 schreef Wantie het volgende:

[..]

Jij geeft die zoektermen op
Als handige neutrale informatie.
Veel lees plezier.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_176324210
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als handige neutrale informatie.
Veel lees plezier.
Niet neutraal, de zoektermen bepalen de richting...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:58:53 #179
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_176384747
Het zou eens afgelopen moet zijn met dat #metoo gejank.

Het wordt me regelmatig in de schoenen geschoven dat ik zo de draak steek met de #MeToo onthullingen van de afgelopen tijd. We mogen toch blij zijn dat er eindelijk een trend is ontstaan waarbij mensen zich durven uit te spreken en er een taboe doorbroken wordt. Dat is het beeld dat tv neergezet wordt, maar ik kan me niet heugen dat er ooit een taboe op gelegen heeft.
http://www.martinvrijland(...)et-dat-metoo-gejank/


Inderdaad dat #metoo is het invoeren van Equilibrium
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:01:59 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176384790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:58 schreef Lambiekje het volgende:
Het zou eens afgelopen moet zijn met dat #metoo gejank.

Het wordt me regelmatig in de schoenen geschoven dat ik zo de draak steek met de #MeToo onthullingen van de afgelopen tijd. We mogen toch blij zijn dat er eindelijk een trend is ontstaan waarbij mensen zich durven uit te spreken en er een taboe doorbroken wordt. Dat is het beeld dat tv neergezet wordt, maar ik kan me niet heugen dat er ooit een taboe op gelegen heeft.
http://www.martinvrijland(...)et-dat-metoo-gejank/

Inderdaad dat #metoo is het invoeren van Equilibrium
:') ^2
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176434917
was deze al geplaatst? is het engels, lekker hoor.

.
quote:
DARPA developing “genetic doomsday” weapon to exterminate populations on demand… GMOs to become WMDs

.
he U.S. military agency known as DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency) is investing $100 million into so-called “genetic extinction technologies” that could be deployed to exterminate targeted human populations.

Emails acquired under the Freedom of Information Act (FOIA), “suggest that the US’s secretive Defense Advanced Research Projects Agency (Darpa) has become the world’s largest funder of “gene drive” research,” reports The Guardian. “The use of genetic extinction technologies in bioweapons is the stuff of nightmares…” The Guardian reports.

The disclosure of this genetic extinction technology comes on the heels of Natural News blowing the whistle on a global eugenics program to target and exterminate people of African descent as part of an ongoing global depopulation agenda. In a one-hour video lecture published a few weeks ago, I detail the six vectors through which the weaponization of science and medicine is being deployed right now to exterminate blacks. See “The Science Agenda to Exterminate Blacks” for full details (full lecture video below).
Crispr gene editing technology becomes weaponized

The genetic doomsday weapon system now being developed by DARPA is based on the Crispr-Cas9 gene editing technique which allows simple, low-cost laboratories to achieve previously impossible genetic editing goals in almost any organism… including humans. “These might, for example, distort the sex-ratio of mosquitoes to effectively wipe out malarial populations,” explains The Guardian. But they could also be used to wipe out targeted genetic sub-species of humans, too.

“The dual use nature of altering and eradicating entire populations is as much a threat to peace and food security as it is a threat to ecosystems,” explained Jim Thomas, co-director of the ETC group, as reported by The Guardian. “Militarisation of gene drive funding may even contravene the Enmod convention against hostile uses of environmental modification technologies.”

Because much of the funding for modern-day science comes from military and government, scientists are finding themselves forced to work on “weaponization” programs or face a loss of funding. Via The Guardian:

Todd Kuiken, who has worked with the GBIRd programme, which receives $6.4m from Darpa, said that the US military’s centrality to gene tech funding meant that “researchers who depend on grants for their research may reorient their projects to fit the narrow aims of these military agencies”.

The weaponization of gene drive technology — turning genetics into a doomsday weapon — is widely known to be capable of spreading through a population and causing deliberate extinction. “Think of it as a way to supercharge evolution, forcing a genetic modification to spread through an entire population in just a few generations,” reports WIRED. The technology is so potentially devastating that former national intelligence director James Clapper classified gene drive technology as one of many “weapons of mass destruction and proliferation,” according to WIRED, which also said:

Taking into account things like how often Crispr screws up and the likelihood of protective mutations arising, their work shows how gene drives could be ruthlessly aggressive.
Natural News warned the world about weaponized GMOs five years ago

As usual, Natural News was years ahead of the lagging scientific community in sounding the alarm over the weaponization of genetic engineering technology. In a 2012 article entitled, “S.O.S. alert: Help STOP Out-of-control Science from destroying us all,” I wrote about weaponized GMOs as a danger to human civilization:

Humanity has reached a tipping point of developing technology so profound that it can destroy the human race; yet this rise of “science” has in no way been matched by a rise in consciousness or ethics. Today, science operates with total disregard for the future of life on Earth, and it scoffs at the idea of balancing scientific “progress” with caution, ethics or reasonable safeguards. Unbridled experiments like GMOs have unleashed self-replicating genetic pollution that now threatens the integrity of food crops around the world, potentially threatening the global food supply.

In an accompanying infographic, which I developed and published in 2012, I wrote:

SCIENCE must exist to serve the long-term interests of humanity, not to serve the short-term profits of corporations. To protect the future of life on Earth, science must operate under the Precautionary Principle.

In that infographic, republished below, I categorized genetic engineering technology as a “Level IV” hazard to humanity because it is self-replicating. Other risks posed to humanity by out-of-control science and named in the infographic include artificial intelligence, nano-technology, pollinator disruption chemicals, weaponized vaccines and nuclear weapons. Since 2012, we’ve seen devastating effects on humanity and the global ecosystem from nearly all of these vectors:


source:https://www.naturalnews.c(...)lations-gmo-wmd.html

pi_176435594
Interessant onderwerp, wel jammer dat naturalnews het gebruikt om haar eigen propaganda te pushen..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 15 januari 2018 @ 11:45:11 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176516197
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:36 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

De platen die verdwijnen liggen in het licht op de grond daar is helemaal geen rand te zien


op 22 seconden zie je een plaat achter de rand vallen blauw mislukt pijltje..

nogmaals ik stel voor verder te gaan in algemeen topic, aangezien het weinig met boston te maken heeft.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176516238
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op 22 seconden zie je een plaat achter de rand vallen blauw mislukt pijltje..

nogmaals ik stel voor verder te gaan in algemeen topic, aangezien het weinig met boston te maken heeft.
Bedankt voor het verplaatsen
Maar het gaat om de platen die je in het midden van het beeld ziet, die verdwijnen als de personen voorbij rennen
  maandag 15 januari 2018 @ 11:54:18 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176516341
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:48 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Bedankt voor het verplaatsen
Maar het gaat om de platen die je in het midden van het beeld ziet, die verdwijnen als de personen voorbij rennen
Filmpje is te blurry om er verder iets uit te halen, verder zie je later wat rook, dus nog minder duidelijk.
Nadeel van dit soort beweringen is dat het altijd wazige filmpjes betreft.


Met een betere camera beelden verwacht ik ook meer duidelijkheid..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176516425
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

Filmpje is te blurry om er verder iets uit te halen, verder zie je later wat rook, dus nog minder duidelijk.
Nadeel van dit soort beweringen is dat het altijd wazige filmpjes betreft.

[ afbeelding ]
Met een betere camera beelden verwacht ik ook meer duidelijkheid..
Dus U wil zeggen dat U het niet ziet maar wel de plaat achter een randje ziet vallen, knappe uitleg
  maandag 15 januari 2018 @ 12:06:39 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176516565
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 11:58 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Dus U wil zeggen dat U het niet ziet maar wel de plaat achter een randje ziet vallen, knappe uitleg

Ik zie een aantal platen op de rand belanden en er achter vallen, dat kan ik er redelijk nog uithalen, bij de voorste platen zie ik er inderdaad een stuk of wat liggen, daarna rennen er mensen langs.

Ik kan er niet goed uithalen of er 1 meer of minder ligt..
Dat ligt niet aan mij maar de kwaliteit van de video..
Als het beeld wat scherper was, had ik het beter kunnen zeggen, verder valt me weinig op in deze video, en dit zijn echt details wat je 50x zou moeten herhalen en elke plaat apart moeten bestuderen waar deze heen valt, beste is ook elke plaat apart omlijnen en afspelen..
Maar goed daar heb ik totaal geen behoefte aan om dat zo precies haarfijn te gaan uitzoeken want ik zie echt totaal niet wat jij bedoeld, als jij je punt wil verduidelijken, zou ik het wel doen.
Graag iets meer duidelijkheid welke platen jij ziet verdwijnen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176516965
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik zie een aantal platen op de rand belanden en er achter vallen, dat kan ik er redelijk nog uithalen, bij de voorste platen zie ik er inderdaad een stuk of wat liggen, daarna rennen er mensen langs.

Ik kan er niet goed uithalen of er 1 meer of minder ligt..
Dat ligt niet aan mij maar de kwaliteit van de video..
Als het beeld wat scherper was, had ik het beter kunnen zeggen, verder valt me weinig op in deze video, en dit zijn echt details wat je 50x zou moeten herhalen en elke plaat apart moeten bestuderen waar deze heen valt, beste is ook elke plaat apart omlijnen en afspelen..
Maar goed daar heb ik totaal geen behoefte aan om dat zo precies haarfijn te gaan uitzoeken want ik zie echt totaal niet wat jij bedoeld, als jij je punt wil verduidelijken, zou ik het wel doen.
Graag iets meer duidelijkheid welke platen jij ziet verdwijnen.
Het gaat om de platen die het dichtbij vallen in het weerkaatste licht van het raam, boven de monitor in beeld

  maandag 15 januari 2018 @ 12:45:09 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176517268
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:27 schreef domdonorcel het volgende:

[..]

Het gaat om de platen die het dichtbij vallen in het weerkaatste licht van het raam, boven de monitor in beeld

Sorry ik kan er echt geen duidelijk aantal uithalen, hoeveel er nu wel of niet op de grond liggen.
Het betreffen platen en het zou net zo goed kunnen dat er een aantal opelkaar liggen.
Zoals ik al meermaals probeer duidelijk te maken de video is te blurry.
Enige wat mij wel opvalt is dat er wel degelijk een rand is en daar vallen een aantal platen op.
Vaak is er een logische verklaring voor dit soort videos.

Zoal deze door de kwaliteit van de video kan je gewoon niet zien dat er een kabel over de weg hangt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 januari 2018 @ 13:00:38 #190
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_176517536
https://www.wanttoknow.nl(...)team-van-de-politie/

Ha het ultrafascisisme neemt concrete vormen aan.

De Hitler die nu Frankrijk bestiert heeft vergaande censuur ingevoerd.
https://www.geenstijl.nl/5140138/no-retreat-no-surrender/

En ondertussen is het vrije internet dood.

Aanloop naar wo2 was kinderspel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 15 januari 2018 @ 13:00:46 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176517540
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 15 januari 2018 @ 13:16:36 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176517851
Ze hebben inmiddels goed door dat steeds meer mensen hun leugens en opgevoerde poppenkast niet meer geloven. Wegzetten als fake news, daar moeten maatregelen voor worden genomen dus sneaky censuur invoeren. Nepnieuws komt nog altijd van de persbureaus. Of je nou CNN, BBC, NOS of RTL kijkt dat maakt niets uit, het sausje is alleen een beetje anders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176517923
quote:
Wel erg benieuwd wat daar uit gaat komen. Erg gevaarlijk. Al erken ik wel het gevaar van nepnieuws, BNW bevat prima praktijkvoorbeelden waar nepnieuws tot kan leiden. Lastige kwestie.
  maandag 15 januari 2018 @ 13:24:33 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176518007
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel erg benieuwd wat daar uit gaat komen. Erg gevaarlijk. Al erken ik wel het gevaar van nepnieuws, BNW bevat prima praktijkvoorbeelden waar nepnieuws tot kan leiden. Lastige kwestie.
Ik heb geen idee waar je op doelt. Praktijkvoorbeelden zoals.. en waar leidt dit dan toe?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_176518169
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je op doelt.
Dat is niet erg :).
  maandag 15 januari 2018 @ 13:37:19 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_176518301
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is niet erg :).
Ik wil het graag weten want ik heb geen idee wat je ermee bedoelt. Prima praktijkvoorbeelden zelfs gaf je aan (welke?) waar nepnieuws naar kan leiden (waarheen dan?). Dan kun je best deze stelling beargumenteren. Alvast dank!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 15 januari 2018 @ 13:40:20 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_176518370
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik wil het graag weten want ik heb geen idee wat je ermee bedoelt. Prima praktijkvoorbeelden zelfs gaf je aan (welke?) waar nepnieuws naar kan leiden (waarheen dan?). Dan kun je best deze stelling beargumenteren. Alvast dank!
De naturalnews items waar Lambiekje al jaren mee komt bijvoorbeeld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_176518408
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik wil het graag weten want ik heb geen idee wat je ermee bedoelt. Prima praktijkvoorbeelden zelfs gaf je aan (welke?) waar nepnieuws naar kan leiden (waarheen dan?). Dan kun je best deze stelling beargumenteren. Alvast dank!
Filmpjes die hoax roepen (nepnieuws) die leiden tot verkeerde conclusies, zoals dat er bijv. geen aanslagen meer gebeuren, alles is een hoax. ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 13:42:22 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_176518424
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je op doelt. Praktijkvoorbeelden zoals.. en waar leidt dit dan toe?
Situaties wat in BNW geregeld voor komt, zoals na 5 min al hoax roepen kan beschouwd worden als nep nieuws en worden dan geweerd.
Extreem voorbeeld maar kan wel, ik heb geen idee hoe ze dit willen aanpakken.

Sommige nepnieuws berichten kunnen leiden tot levens bedreigende situaties.
Zo was er tijdje geleden een berichtje over verwijderen van teken met zware chemicaliën, kan het nep berichtje niet zo snel weer vinden, nja mensen trappen er in.

https://www.hoaxmelding.nl/hoax-herkennen/

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 15-01-2018 13:48:10 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_176518483
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

Situaties wat in BNW geregeld voor komt, zoals na 5 min al hoax roepen kan beschouwd worden als nep nieuws en worden dan geweerd.
Extreem voorbeeld maar kan wel, ik heb geen idee hoe ze dit willen aanpakken.
Sommige nepnieuws berichten kunnen leiden tot levens bedreigende situaties.

Zo was er tijdje geleden een berichtje over verwijderen van teken met zware chemicaliën, kan het nep berichtje niet zo snel weer vinden, nja mensen trappen er in.

https://www.hoaxmelding.nl/hoax-herkennen/
Kan alleen geweerd worden door correcte educatie. We blijven proberen. _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')