abonnement Unibet Coolblue
pi_176281377
Boef noemt vrouwen die hem lift geven ’hoeren’

Rapper Boef heeft zich de woede van veel mensen op de hals gehaald door vrouwen die hem een lift hebben aangeboden ’hoeren’ te noemen. Dit omdat ze om acht uur ’s ochtends op straat waren en naar een club waren gegaan.

„Even een opmerking voor al die ’kechs’...”, zo begint hij. „Want ik heb een paar mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech”, zegt Boef in de camera.

Hij weigert dames die uitgaan en alcohol drinken 'vrouwen' te noemen. Boef legt voor de duidelijkheid uit wat voor vrouwen wel onder die noemer vallen. ,,Als je thuis zit, de hele dag niks doet, studeren, niks doet en naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech! Klaar. Snap je?", foetert hij.
https://www.telegraaf.nl/(...)em-lift-geven-hoeren

Jammer dat die hoeren niet wat extra gas hebben gegeven toen ze dat ventje langs de weg zagen staan..

Nog een vervelend filmpje van de heer Boef

En door..
pi_176281404
Niet zelf bedacht, maar ergens gelezen: In zijn excuses zegt hij dat hij dronken was. Was hij dan zonder lekke band gewoon gaan autorijden..?
pi_176281428
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet zelf bedacht, maar ergens gelezen: In zijn excuses zegt hij dat hij dronken was. Was hij dan zonder lekke band gewoon gaan autorijden..?
Hazes had altijd een BVO'tje mee op weg naar een concert. Hij had een chauffeur, ik neem aan dat boef die ook ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:55:00 #4
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176281450
Je moet ook wel een domme hoer zijn als je Boef een lift geeft. Ik geef hem volkomen gelijk!
pi_176281575
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hazes had altijd een BVO'tje mee op weg naar een concert. Hij had een chauffeur, ik neem aan dat boef die ook ;)
Lijkt mij ook, een band verwisselen is ook heel moeilijk toruwens.
pi_176281616
Vooral als je dronken bent.
  Spellchecker donderdag 4 januari 2018 @ 15:08:23 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176281745
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:08 schreef maily het volgende:
Gecancelled door Paaspop :D
Uiteindelijk bezweken onder de publieke opinie, ik had het veel sterker gevonden als ze zelf een statement hadden gemaakt en hem gisteren al weg hadden gestuurd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:14:13 #9
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176281859
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 14:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet zelf bedacht, maar ergens gelezen: In zijn excuses zegt hij dat hij dronken was. Was hij dan zonder lekke band gewoon gaan autorijden..?
hij heeft dat filmpje toch niet op de weg gemaakt? volgens mij na afloop thuis pas of iets
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176281868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:08 schreef maily het volgende:
Gecancelled door Paaspop :D
Mooi.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176281881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hij heeft dat filmpje toch niet op de weg gemaakt? volgens mij na afloop thuis pas of iets
ja klopt, wel had hij dit filmpje gemaakt deze avond:

http://www.dumpert.nl/med(...)velend_mannetje.html
pi_176281972
Boef topics :')
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 15:20:49 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176281999
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Uiteindelijk bezweken onder de publieke opinie, ik had het veel sterker gevonden als ze zelf een statement hadden gemaakt en hem gisteren al weg hadden gestuurd
Slap van de organisatie. Ze hadden hem gewoon moeten laten optreden. Nu is het alsof een artiest ook verplicht aardig moet zijn tegen iedereen want anders.....

Als het publiek van Paaspop het onacceptabel had gevonden waren ze naar een ander optreden gaan kijken. Of had hij bier naar zijn hoofd gehad.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176282114
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, een band verwisselen is ook heel moeilijk toruwens.
Hij reist neem ik aan met een entourage van meelopers, was er echt helemaal niemand die een bandje kan wisselen. Echte kerels allemaal ;)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176282166
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Slap van de organisatie. Ze hadden hem gewoon moeten laten optreden. Nu is het alsof een artiest ook verplicht aardig moet zijn tegen iedereen want anders.....

Als het publiek van Paaspop het onacceptabel had gevonden waren ze naar een ander optreden gaan kijken. Of had hij bier naar zijn hoofd gehad.
ben ik het mee eens. Laat hem lekker genieten van een bierdouche, levert ook nog eens leuk youtube materiaal op en topics hier op fok als mensen uit zijn entourage het nodig vinden om met fans op de vuist te gaan :D
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176282194
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:26 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hij reist neem ik aan met een entourage van meelopers, was er echt helemaal niemand die een bandje kan wisselen. Echte kerels allemaal ;)
Is toch vet moelijk, en je krijgt zmerige handen, je weet toch. tsss
pi_176282231
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:29 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Is toch vet moelijk, en je krijhgt zmerige handen, je weet tocht. tsss
precies, beter is een rit te hosselen van een stel ongelovige honden om ze daarna op achterbakse wijze te beledigen. Dat is wat echte kerels doen :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 15:32:54 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176282274
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

ben ik het mee eens. Laat hem lekker genieten van een bierdouche, levert ook nog eens leuk youtube materiaal op en topics hier op fok als mensen uit zijn entourage het nodig vinden om met fans op de vuist te gaan :D
Geer en Goor beledigen er ook op los. En zijn aanstootgevend. Maar echt niet dat die verboden worden.

Het is echt meten met twee maten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176282331
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geer en Goor beledigen er ook op los. En zijn aanstootgevend. Maar echt niet dat die verboden worden.

Het is echt meten met twee maten.
Dat zijn valse nichten, dat weet iedereen. Die kun je niet serieus nemen. Verder beledigen zij gewoon recht in het gezicht , niet achteraf op sneaky wijze
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 15:36:59 #20
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176282368
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:35 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat zijn valse nichten, dat weet iedereen. Die kun je niet serieus nemen. Verder beledigen zij gewoon recht in het gezicht , niet achteraf op sneaky wijze
Beledigen is beledigen. Of het nou bruine rijders zijn of niet. En daarbij: iemand beledigen en dan heel hard HAHAHA GRAPJE! brullen is eigenlijk veel laffer en goedkoper dan wat Boef hier flikte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176282380
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:20 schreef Ulx het volgende:

[..]

Slap van de organisatie. Ze hadden hem gewoon moeten laten optreden. Nu is het alsof een artiest ook verplicht aardig moet zijn tegen iedereen want anders.....

Als het publiek van Paaspop het onacceptabel had gevonden waren ze naar een ander optreden gaan kijken. Of had hij bier naar zijn hoofd gehad.
Ja, dat moet je echt als organisatie willen. Een bier-ballet van Anti-boefjes, en dan Pro-boefjes die daarop kunnen gaan reageren. Onder invloed van bier.

Dan kun je je de moeite besparen van het aanvragen van de vergunningen voor volgend jaar als organisatie.

Prima besluit.
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:40:28 #22
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176282464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:09 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Uiteindelijk bezweken onder de publieke opinie, ik had het veel sterker gevonden als ze zelf een statement hadden gemaakt en hem gisteren al weg hadden gestuurd
Hadden wat tijd nodig om een rekensom te maken. Gederfde inkomsten, schade door publieke opinie, afkopen van overeenkomst ed.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:42:04 #23
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176282513
Dat was Boef. Jammer man.

De man van de geparkeerde huurbak:
pi_176282550
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:40 schreef Montelly het volgende:

[..]

Hadden wat tijd nodig om een rekensom te maken. Gederfde inkomsten, schade door publieke opinie, afkopen van overeenkomst ed.
Ja, inderdaad!
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 15:44:59 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176282605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:37 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, dat moet je echt als organisatie willen. Een bier-ballet van Anti-boefjes, en dan Pro-boefjes die daarop kunnen gaan reageren. Onder invloed van bier.

Dan kun je je de moeite besparen van het aanvragen van de vergunningen voor volgend jaar als organisatie.

Prima besluit.
Je bent blijkbaar nog nooit op een festival geweest. Wat is het volgende voor de lieve vrede? Verplicht zitten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:46:30 #26
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176282650
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, inderdaad!
Je kan niet eens zelf poepen.
pi_176282651
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar nog nooit op een festival geweest. Wat is het volgende voor de lieve vrede? Verplicht zitten?
Verkeerde conclusie, gevolgd door 2 wat vreemde vragen.

Ik zou zeggen: Probeer het nog een keer.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 15:47:22 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176282676
Ik ken trouwens niemand die wegens één enkele act een festival overslaat. Als een act niet bevalt ga je wat anders doen.

Dit is gewoon paniekvoetbal van Paaspop. Slap.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176282737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:08 schreef maily het volgende:
Gecancelled door Paaspop :D
:W
´
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:52:44 #30
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176282852
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Beledigen is beledigen. Of het nou bruine rijders zijn of niet. En daarbij: iemand beledigen en dan heel hard HAHAHA GRAPJE! brullen is eigenlijk veel laffer en goedkoper dan wat Boef hier flikte.
Ga je die idioot nou echt lopen verdedigen hier? Een bepaalde bevolkingsgroep, vrouwen, wordt door hem op een zeer negatieve manier weggezet. En dat vind jij wel ok?
"Hoka Hey!"
pi_176282950
Ik vraag mij nu af hoe lang het duurt voordat boeffie gaat twitteren, snapchatten, of whatever: in de schuldsanering.

Al wordt dan dan waarschijnlijk: in de schuldsanering vanwege al die racisten in Nederland.
pi_176282961
Kechba: dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks

quote:
Samira el Kandoussi schrijft op VROUW.nl over ’kechbas’. „Ik groeide op in een gespleten wereld: je was een goed meisje of een slecht meisje. Daar zat niets tussen. Je was deugdzaam of een hoer.”

‘Kechba’, dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks, als de regen die in Nederland valt. 'Hoer' lag altijd op het puntje van de tong van iedereen om me heen.

Voor sommige familieleden was een vrouw die buiten liep al een hoer. Als je een spijkerbroek aan had, was je een hoer. Voor anderen was mijn oudere zus een hoer toen ze autorijles kreeg van een man, vrouwen die roken zijn sowieso hoeren en vrouwen die met mannen praten of werken ook. Een vrouw is denk ik gewoon als hoer geboren en wordt altijd gewantrouwd.

'Een vis doet de hele straat stinken!' Met deze Marokkaanse uitdrukking groeide ik op en dat hield in dat alle meisjes in de familie als een grote klomp klei tot een groot zondig vrouwenlichaam werden gekneed. Elke misstap die je maakte, had gevolgen voor de andere vrouwen in de familie.
Wat een cultuur ook, tijd dat we die vrouwen eens uit die islamitische cultuur redden.
pi_176282983
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kechba: dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks

[..]

Wat een cultuur ook, tijd dat we die vrouwen eens uit die islamitische cultuur redden.
:')

Harnasje aan en redden maar!
Dit, dus.
  donderdag 4 januari 2018 @ 15:59:11 #34
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176283014
Boefje komt natuurlijk ook uit een zeer achterlijke cultuur. Dat is een verzachtende omstandigheid.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176283028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kechba: dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks

[..]

Wat een cultuur ook, tijd dat we die vrouwen eens uit die islamitische cultuur redden.
Mooi altijd hoe men van buitenaf de vrouwen wil 'redden'. Dat hoor je nooit over mannen. Haha.
wooblabalurg
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:16:21 #36
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176283416
quote:
Gisteren liet festival Muze Misse in Oss al weten dat het optreden van Boef daar niet doorgaat. Ook stopt reisorganisatie GOfun, dochter van Corendon, de samenwerking met de rapper. Komende zomer zou Boef op populaire jongerenbestemmingen optreden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176283463
quote:
10s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Charme offensief faal.
wooblabalurg
pi_176283470
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kechba: dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks

[..]

Wat een cultuur ook, tijd dat we die vrouwen eens uit die islamitische cultuur redden.
Een vrouw stelt gewoon niks voor, geneukt worden, kinderen baren en het huishouden doen, daarnaast je bek houden, doek op je kop en luisteren anders krijg je klappen, dieren hebben nog meer rechten.
  Spellchecker donderdag 4 januari 2018 @ 16:19:08 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176283485
Het is wachten op de ANWB die hem een cursus bandenwisselen aanbiedt of daar op zijn minst een spotje aan waagt _O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:19:35 #40
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176283497
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:18 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Charme offensief faal.
life faal
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176283545
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:19 schreef maily het volgende:
Het is wachten op de ANWB die hem een cursus bandenwisselen aanbiedt of daar op zijn minst een spotje aan waagt _O-
You gotta Boef
pi_176283561
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:19 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

life faal
Het is dat hij fans heeft die het wrs weinig boeien, anders zou hij wel wat anders moeten doen. Ik denk dat GoFun hem volgend jaar weer gaat boeken, zolang er genoeg jeugd is die deze man wil zien.
wooblabalurg
pi_176283713
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het is dat hij fans heeft die het wrs weinig boeien, anders zou hij wel wat anders moeten doen. Ik denk dat GoFun hem volgend jaar weer gaat boeken, zolang er genoeg jeugd is die deze man wil zien.
Natuurlijk, dit waait wel weer over. Zijn fans blijven fans want velen denken er hetzelfde over of de rest is te jong om er ook maar bij stil te staan en daarbij weet iedereen nu wie Boef is.
You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:31:18 #44
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176283750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:22 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Het is dat hij fans heeft die het wrs weinig boeien, anders zou hij wel wat anders moeten doen. Ik denk dat GoFun hem volgend jaar weer gaat boeken, zolang er genoeg jeugd is die deze man wil zien.
Eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176283782
2 dingen.

Mensen die zeggen dat de discussie wordt overgenomen door racisten die baudet en eurlings verdedigen en boef gebruiken omdat ie moslim is zijn af.

Mensen die willen dat evenementen en sponsors boef boycotten zijn ook af

Zo.
pi_176283930
Een artikel van Peter Breedveld:

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/boef-en-de-hoeren.html

Boef en de hoeren

Peter Breedveld

Als een stel vrouwen zo vriendelijk is jou een lift te geven, nota bene in het holst van de nacht, wanneer het raadzamer is eenzame mannen op de weg aan hun lot over te laten, dan is het natuurlijk niet zo netjes om die vrouwen voor hoeren uit te maken. Dan ben je best wel een nare lul.

Maar daar wil ik het CDA echt niet over horen, zo vlak na het beschamende gekronkel van de golden boy van die partij, Camiel Eurlings, die zijn vriendin in elkaar sloeg, wat wel een paar graadjes erger is dan wat Boef deed, niet waar, en die nog steeds niet massaal is uitgekotst, geboycot, bedekt met pek en veren het land is uitgejaagd, die nog steeds zijn jaarlijkse drie ton toucheert voor whatever hij doet voor het Internationaal Olympisch Comité. Die een podium in het sjieke NRC Handelsblad kreeg om daar onweersproken zijn weerzinwekkende daad te bagatelliseren.

Sneue hoer

En GeenStijl wil ik er ook niet over horen, want dat nodigt zijn lezers uit eens lekker te fappen op de foto van een in elkaar geslagen “PvdA-chick”. Bert Brussen, die mijn vriendin Annelies Verhelst, fantastische fotograaf, voor ‘sneue hoer’ uitschold, en Femke Halsema voor zeikhoer, moet zijn bek houden. VVD-Kamerlid Dilan Yesilgöz, die zei dat Brussen alleen maar “terugsloeg” toen hij Halsema voor zeikhoer uitschold, omdat Halsema de vreselijke misdaad had begaan te zeggen dat een bepaalde columnist een beter podium verdiende dan Brussen The Post Online, moet zwijgen.

De radio-DJ’s die Boef boycotten zijn schijnheilig, want ze boycotten Giel Beelen niet, die zich bij meerdere gelegenheden extreem vrouwvijandig heeft gedragen. Iedereen herinnert zich de apengeluiden nog, maar Beelen liet zich ook eens live pijpen door een sekswerker, niet echt het summum van respect. Onlangs nog joegen twee dj’s een jonge zangeres de stuipen op het lijf met een naakte man, daar was wat lawaai over maar dat verstomde snel. Zij werden niet geboycot.

Ontuchtplegers

Ik heb geen kennis genomen van de commentaren van Jan Dijkgraaf en Jan Roos op het gedrag van Boef, maar ook deze vieze seksistische varkens doen er beter het zwijgen toe. De PVV is zelf een uitvalsbasis voor aanranders, ontuchtplegers, vrouwenmeppers en seksisten, dus alsjeblieft, Geert Wilders, hou toch de eer aan je zelf en laat de schaamte je mond verzegelen.

Columnist Özcan Akyol beweert dat de afkeer van vrouwenhaat bij ons universeel is, maar dat is nonsens. Vrouwenhaat zit erbij “ons” diep ingebakken. Ja, er ontstond rumoer toen een paar witte kakmadammen door GeenStijl op een seksistische manier te grazen werden genomen en besloten terug te slaan, maar dat bewijst echt niet dat “wij” een afkeer van vrouwenhaat hebben.

Agressief seksisme

Hoe verklaar je anders de bangalijstjes bij studentenverenigingen als Vindicat? Is student Milou Deelen, die een protestfilmpje maakte tegen het agressieve seksisme binnen het corps, misschien gek? GeenStijl reageerde op haar actie door haar in een stukje te slutshamen en zette daar de kop boven: ‘Corpsmeisje = hoer’.

En mijn Marokkaans-Nederlandse geliefde wordt al jaren uitgemaakt voor allerlei smaken hoer: moslimhoer, islamitische hoer, Mocro-hoer, jihad-hoer, stinkhoer, hoer, hoer, hoer. Door witte mannen, dezelfde witte mannen die over elkaar buitelen om hun briesende verontwaardiging eruit te kotsen omdat Boef drie vrouwen voor hoer uitschold.

Verkrachtende Syriërs

Daar moet een piemel in, riepen ze tegen elk vrouw die pleitte voor een humaan vluchtelingenbeleid. Hassnae en haar moeder moesten verkracht worden, beten ze haar toe toen ze wees op de hypocrisie van witte mannen die witte vrouwen wilden beschermen tegen verkrachtende Syriërs door ze verkrachting toe te wensen.

Nee, de afkeer van vrouwenhaat is bij “ons” helemaal niet universeel. Vrouwenhaat, die is wél universeel.

Politicus van het jaar

Boef protesteert dat de verontwaardiging over zijn gedrag bij velen is ingegeven door racisme. Hij heeft gewoon gelijk. Wierd Duk schrijft in De Telegraaf dat Nederlanders allochtonen als Boef zat zijn. Dat is racisme. Duk zal niet schrijven dat Nederlanders Nederlanders als Bert Brussen zat zijn, of Nederlanders als Dion Graus. Hij zou het niet in zijn hóófd halen te schrijven dat Nederlanders Joden als Gidi Markuszower zat zijn. Dat zou antisemitisme zijn en dat zou door niemand betwist worden.

Niemand houdt alle Nederlanders verantwoordelijk voor het gedrag van Camiel Eurlings. Terwijl er toch wat voor te zeggen is dat Nederland een ideale voedingsbodem is voor dergelijk gedrag. Keurige witte jongen misdraagt zich, sjieke krant rolt de rode loper voor ‘m uit. De witte jongens van Vindicat komen ook overal mee weg. Thierry Baudet, die seksueel geweld propageert, werd pas onlangs nog uitgeroepen tot politicus van het jaar.

Hans Teeuwen

Veel mensen citeren op Twitter en elders teksten van Hans Teeuwen en The Rolling Stones, of van Amerikaanse rappers die het hebben over ho’s en bitches. Die vergelijking gaat mank. Teeuwen riep: “Alle vrouwen zijn kuthoeren” in een cabaretvoorstelling. Hij speelt een personage dat zoiets roept en houdt ons daarmee een spiegel voor. The Rolling Stones voeren ook personages op in hun liedteksten, en de rappers vertellen het verhaal van de straat, waar nou eenmaal op deze manier gesproken wordt over vrouwen.

Boef schold de vrouwen voor hoeren uit als Boef, als zichzelf. Hij legde later ook uit dat hij echt vindt dat vrouwen in korte rokjes, zo laat nog op straat, hoeren zijn en sletten. Een nette vrouw is in zijn ogen een gedwee geitje dat thuis braaf op hem wacht tot hij klaar is met hoeren en snoeren.

Voor veel racisten natuurlijk een mooie aanleiding om zijn oprisping te wijten aan zijn “cultuur”, dat wil zeggen de Marokkaanse cultuur, want je kunt honderd keer zeggen dat Boef een halve Algerijn is maar dat is voor racisten hetzelfde verschil, of de islamitische cultuur.

Hypocriete schijnvertoning.

Maar flikker toch op. Zowat alle mannen, wit, bruin, zwart, islamitisch, christelijk, joods of hindoeïstisch, kijken op dezelfde manier naar vrouwen. De vrouwen die ze mee naar huis nemen voor een one-night stand zijn sletten, hoeren. Die mag je ook bij hun borsten grijpen of bij hun poes, daar zullen ze nooit mee trouwen. Trouwen doen ze met het meisje dat alleen haar benen spreidt bij zeer speciale gelegenheden, of dat die schijn weet op te houden.

Dat is onze cultuur. Dus kappen met die hypocriete schijnvertoning. Jullie zijn allemaal een beetje Boef. Een beetje boel Boef. Je hebt alleen zijn geld niet.
pi_176283931
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:59 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Mooi altijd hoe men van buitenaf de vrouwen wil 'redden'. Dat hoor je nooit over mannen. Haha.
:')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_176284134
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:41 schreef polderturk het volgende:
toch op. Zowat alle mannen, wit, bruin, zwart, islamitisch, christelijk, joods of hindoeïstisch, kijken op dezelfde manier naar vrouwen. De vrouwen die ze mee naar huis nemen voor een one-night stand zijn sletten, hoeren. Die mag je ook bij hun borsten grijpen of bij hun poes, daar zullen ze nooit mee trouwen. Trouwen doen ze met het meisje dat alleen haar benen spreidt bij zeer speciale gelegenheden, o
Och de racismehuilers komen ook weer bovendrijven. Knap staaltje projectie dit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176284192
Niet één van de reacties gelezen. Maar mijn god waar maken mensen zich druk om.
pi_176284205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:54 schreef Karig_Hutje het volgende:
Niet één van de reacties gelezen. Maar mijn god waar maken mensen zich druk om.
Om rapper Boef.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176284247
quote:
9s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Om rapper Boef.
Gewoon een jonge hond met een onhandige uitspraak in het openbaar met zijn reputatie lijkt mij. Er worden wel ergere dingen gezegd. Zout op slakken.
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:00:59 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_176284326


:')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_176284459
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Gewoon een jonge hond met een onhandige uitspraak in het openbaar met zijn reputatie lijkt mij. Er worden wel ergere dingen gezegd. Zout op slakken.
Nou, zijn 1e comment kun je nog zo zien als jij stelt.

Zijn uitleg daarna, dat meisjes die korte rokjes dragen en die tot laat in de nacht met mannen optrekken hoeren zijn en dat alleen meisjes die thuisblijven vrouw zijn, heeft echts niets met imago te maken, maar alles met zijn denkwijze over vrouwen en ik ben blij dat hier nu een keer tegen wordt opgetreden.
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 17:11:44 #54
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176284547
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

Nou, zijn 1e comment kun je nog zo zien als jij stelt.

Zijn uitleg daarna, dat meisjes die korte rokjes dragen en die tot laat in de nacht met mannen optrekken hoeren zijn en dat alleen meisjes die thuisblijven vrouw zijn, heeft echts niets met imago te maken, maar alles met zijn denkwijze over vrouwen en ik ben blij dat hier nu een keer tegen wordt opgetreden.
Mag ik als roomblanke atheistische humanist wel zo denken?

En ik hebs een joods-christelijke cultuur.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176284652
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mag ik als roomblanke atheistische humanist wel zo denken?

En ik hebs een joods-christelijke cultuur.
Jahoor je mag zo denken en dit uitspreken, maar dan moet je daarna ook niet janken als andere mensen niet meer met je willen samenwerken of je op andere wijze willen negeren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176284690
Peter breedveld *O*
You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
pi_176284751
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:41 schreef polderturk het volgende:
Een artikel van Peter Breedveld:

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/boef-en-de-hoeren.html

Boef en de hoeren

Peter Breedveld

Als een stel vrouwen zo vriendelijk is jou een lift te geven, nota bene in het holst van de nacht, wanneer het raadzamer is eenzame mannen op de weg aan hun lot over te laten, dan is het natuurlijk niet zo netjes om die vrouwen voor hoeren uit te maken. Dan ben je best wel een nare lul.

Maar daar wil ik het CDA echt niet over horen, zo vlak na het beschamende gekronkel van de golden boy van die partij, Camiel Eurlings, die zijn vriendin in elkaar sloeg, wat wel een paar graadjes erger is dan wat Boef deed, niet waar, en die nog steeds niet massaal is uitgekotst, geboycot, bedekt met pek en veren het land is uitgejaagd, die nog steeds zijn jaarlijkse drie ton toucheert voor whatever hij doet voor het Internationaal Olympisch Comité. Die een podium in het sjieke NRC Handelsblad kreeg om daar onweersproken zijn weerzinwekkende daad te bagatelliseren.

Sneue hoer

En GeenStijl wil ik er ook niet over horen, want dat nodigt zijn lezers uit eens lekker te fappen op de foto van een in elkaar geslagen “PvdA-chick”. Bert Brussen, die mijn vriendin Annelies Verhelst, fantastische fotograaf, voor ‘sneue hoer’ uitschold, en Femke Halsema voor zeikhoer, moet zijn bek houden. VVD-Kamerlid Dilan Yesilgöz, die zei dat Brussen alleen maar “terugsloeg” toen hij Halsema voor zeikhoer uitschold, omdat Halsema de vreselijke misdaad had begaan te zeggen dat een bepaalde columnist een beter podium verdiende dan Brussen The Post Online, moet zwijgen.

De radio-DJ’s die Boef boycotten zijn schijnheilig, want ze boycotten Giel Beelen niet, die zich bij meerdere gelegenheden extreem vrouwvijandig heeft gedragen. Iedereen herinnert zich de apengeluiden nog, maar Beelen liet zich ook eens live pijpen door een sekswerker, niet echt het summum van respect. Onlangs nog joegen twee dj’s een jonge zangeres de stuipen op het lijf met een naakte man, daar was wat lawaai over maar dat verstomde snel. Zij werden niet geboycot.

Ontuchtplegers

Ik heb geen kennis genomen van de commentaren van Jan Dijkgraaf en Jan Roos op het gedrag van Boef, maar ook deze vieze seksistische varkens doen er beter het zwijgen toe. De PVV is zelf een uitvalsbasis voor aanranders, ontuchtplegers, vrouwenmeppers en seksisten, dus alsjeblieft, Geert Wilders, hou toch de eer aan je zelf en laat de schaamte je mond verzegelen.

Columnist Özcan Akyol beweert dat de afkeer van vrouwenhaat bij ons universeel is, maar dat is nonsens. Vrouwenhaat zit erbij “ons” diep ingebakken. Ja, er ontstond rumoer toen een paar witte kakmadammen door GeenStijl op een seksistische manier te grazen werden genomen en besloten terug te slaan, maar dat bewijst echt niet dat “wij” een afkeer van vrouwenhaat hebben.

Agressief seksisme

Hoe verklaar je anders de bangalijstjes bij studentenverenigingen als Vindicat? Is student Milou Deelen, die een protestfilmpje maakte tegen het agressieve seksisme binnen het corps, misschien gek? GeenStijl reageerde op haar actie door haar in een stukje te slutshamen en zette daar de kop boven: ‘Corpsmeisje = hoer’.

En mijn Marokkaans-Nederlandse geliefde wordt al jaren uitgemaakt voor allerlei smaken hoer: moslimhoer, islamitische hoer, Mocro-hoer, jihad-hoer, stinkhoer, hoer, hoer, hoer. Door witte mannen, dezelfde witte mannen die over elkaar buitelen om hun briesende verontwaardiging eruit te kotsen omdat Boef drie vrouwen voor hoer uitschold.

Verkrachtende Syriërs

Daar moet een piemel in, riepen ze tegen elk vrouw die pleitte voor een humaan vluchtelingenbeleid. Hassnae en haar moeder moesten verkracht worden, beten ze haar toe toen ze wees op de hypocrisie van witte mannen die witte vrouwen wilden beschermen tegen verkrachtende Syriërs door ze verkrachting toe te wensen.

Nee, de afkeer van vrouwenhaat is bij “ons” helemaal niet universeel. Vrouwenhaat, die is wél universeel.

Politicus van het jaar

Boef protesteert dat de verontwaardiging over zijn gedrag bij velen is ingegeven door racisme. Hij heeft gewoon gelijk. Wierd Duk schrijft in De Telegraaf dat Nederlanders allochtonen als Boef zat zijn. Dat is racisme. Duk zal niet schrijven dat Nederlanders Nederlanders als Bert Brussen zat zijn, of Nederlanders als Dion Graus. Hij zou het niet in zijn hóófd halen te schrijven dat Nederlanders Joden als Gidi Markuszower zat zijn. Dat zou antisemitisme zijn en dat zou door niemand betwist worden.

Niemand houdt alle Nederlanders verantwoordelijk voor het gedrag van Camiel Eurlings. Terwijl er toch wat voor te zeggen is dat Nederland een ideale voedingsbodem is voor dergelijk gedrag. Keurige witte jongen misdraagt zich, sjieke krant rolt de rode loper voor ‘m uit. De witte jongens van Vindicat komen ook overal mee weg. Thierry Baudet, die seksueel geweld propageert, werd pas onlangs nog uitgeroepen tot politicus van het jaar.

Hans Teeuwen

Veel mensen citeren op Twitter en elders teksten van Hans Teeuwen en The Rolling Stones, of van Amerikaanse rappers die het hebben over ho’s en bitches. Die vergelijking gaat mank. Teeuwen riep: “Alle vrouwen zijn kuthoeren” in een cabaretvoorstelling. Hij speelt een personage dat zoiets roept en houdt ons daarmee een spiegel voor. The Rolling Stones voeren ook personages op in hun liedteksten, en de rappers vertellen het verhaal van de straat, waar nou eenmaal op deze manier gesproken wordt over vrouwen.

Boef schold de vrouwen voor hoeren uit als Boef, als zichzelf. Hij legde later ook uit dat hij echt vindt dat vrouwen in korte rokjes, zo laat nog op straat, hoeren zijn en sletten. Een nette vrouw is in zijn ogen een gedwee geitje dat thuis braaf op hem wacht tot hij klaar is met hoeren en snoeren.

Voor veel racisten natuurlijk een mooie aanleiding om zijn oprisping te wijten aan zijn “cultuur”, dat wil zeggen de Marokkaanse cultuur, want je kunt honderd keer zeggen dat Boef een halve Algerijn is maar dat is voor racisten hetzelfde verschil, of de islamitische cultuur.

Hypocriete schijnvertoning.

Maar flikker toch op. Zowat alle mannen, wit, bruin, zwart, islamitisch, christelijk, joods of hindoeïstisch, kijken op dezelfde manier naar vrouwen. De vrouwen die ze mee naar huis nemen voor een one-night stand zijn sletten, hoeren. Die mag je ook bij hun borsten grijpen of bij hun poes, daar zullen ze nooit mee trouwen. Trouwen doen ze met het meisje dat alleen haar benen spreidt bij zeer speciale gelegenheden, of dat die schijn weet op te houden.

Dat is onze cultuur. Dus kappen met die hypocriete schijnvertoning. Jullie zijn allemaal een beetje Boef. Een beetje boel Boef. Je hebt alleen zijn geld niet.
Wat een hoop onzin bij elkaar geschreven zeg. Wie is die kerel?
pi_176284819
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:11 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mag ik als roomblanke atheistische humanist wel zo denken?

En ik hebs een joods-christelijke cultuur.
Waarom vraag je dat?
Wek ik ergens in mijn reactie de suggestie dat blanke mannen dit wel mogen zeggen?
Volgens mij niet, volgens mij hou ik het puur bij de uitspraak van Boef en zijn denkwijze, heb het niet over afkomst, cultuur, ras etc.
Jammer dat jij er nu zo'n soort discussie van wilt maken.

Ik vind het gewoon goed dat er eindelijk eens wordt opgetreden tegen dit soort uitspraken. Had veel eerder gemogen, ook bij diverse blanke BN'ers, maar het is goed dat het nu gebeurt.
pi_176284895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin bij elkaar geschreven zeg. Wie is die kerel?
geen idee wie hij is maar hij heeft wel hartstikke gelijk
  Overall beste user 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 17:29:55 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176284966
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:23 schreef FYazz het volgende:

[..]

Waarom vraag je dat?
Wek ik ergens in mijn reactie de suggestie dat blanke mannen dit wel mogen zeggen?
Volgens mij niet, volgens mij hou ik het puur bij de uitspraak van Boef en zijn denkwijze, heb het niet over afkomst, cultuur, ras etc.
Jammer dat jij er nu zo'n soort discussie van wilt maken.

Ik vind het gewoon goed dat er eindelijk eens wordt opgetreden tegen dit soort uitspraken. Had veel eerder gemogen, ook bij diverse blanke BN'ers, maar het is goed dat het nu gebeurt.
Dus het mag niet van de gedachtenpolitie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:40:15 #61
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176285195
Hij is uit de kleurrijke top 100 gevallen.

Het zit wel echt goed in elkaar.
pi_176285233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin bij elkaar geschreven zeg. Wie is die kerel?
Iemand die Baudet een fascist noemt. Iemand die vind dat 'als witte mens moet je gewoon je waffel eens houden over racisme'. 'Gewoon die weerzinwekkende grote smoel dicht, gewoon die broodklep even houden, en eens luisteren naar een ander.'

Iemand die van mening is dat 'Duk en De Telegraaf manipuleren opzettelijk het nieuws met het doel de lezer op te stoken tegen moslims, antiracisten, Links en zelfs onze onderwijsinstellingen.' Iemand die zwarte piet fascisme noemt. Het AD het meest racistische vod van Nederland noemt. Het huidig kabinet (21-11-2017) het meest racistische kabinet dat we tot dusverre hebben gehad vind. Nederland Klu-klux land noemt omdat mensen (oh en krant) de Frieze 'terroristen' steunden die de weg blokkeerde. En ohjah 'terreur loont. Als je wit bent'

Zo maar een handjevol van uitspraken die hij op zijn blog heeft gepubliceerd. De context gemakshalve maar weggelaten, zal het wellicht iets 'normaler' maken.
  donderdag 4 januari 2018 @ 17:42:47 #63
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176285261
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:41 schreef Radenko het volgende:

[..]

Iemand die Baudet een fascist noemt. Iemand die vind dat 'als witte mens moet je gewoon je waffel eens houden over racisme'. 'Gewoon die weerzinwekkende grote smoel dicht, gewoon die broodklep even houden, en eens luisteren naar een ander.'

Iemand die van mening is dat 'Duk en De Telegraaf manipuleren opzettelijk het nieuws met het doel de lezer op te stoken tegen moslims, antiracisten, Links en zelfs onze onderwijsinstellingen.' Iemand die zwarte piet fascisme noemt. Het AD het meest racistische vod van Nederland noemt. Het huidig kabinet (21-11-2017) het meest racistische kabinet dat we tot dusverre hebben gehad vind. Nederland Klu-klux land noemt omdat mensen (oh en krant) de Frieze 'terroristen' steunden die de weg blokkeerde. En ohjah 'terreur loont. Als je wit bent'

Zo maar een handjevol van uitspraken die hij op zijn blog heeft gepubliceerd. De context gemakshalve maar weggelaten, zal het wellicht iets 'normaler' maken.
jezus christus.
pi_176285376
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:42 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

jezus christus.
Blijkbaar heeft hij eerder ook opgeroepen om alle PVV-ers dood te schieten.
pi_176285668
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus het mag niet van de gedachtenpolitie.
Waar ben je nou op uit?
Ik ben heel duidelijk hoor.
pi_176287787
paas pop is hij niet meer welkom en ook niet meer bij andere festivals, verschillende dj's draaien z'n muziek al niet meer :') oud en nieuw heeft behoorlijk zelf destructief voor 'm uitgepakt :')
pi_176287868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:53 schreef LethalNinja het volgende:
paas pop is hij niet meer welkom en ook niet meer bij andere festivals, verschillende dj's draaien z'n muziek al niet meer :') oud en nieuw heeft behoorlijk zelf destructief voor 'm uitgepakt :')
Nope, negatieve publiciteit is voor zowel zijn imago als boekingen over een paar weken een dikke boost.
Dit, dus.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:19:20 #68
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_176288256
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

geen idee wie hij is maar hij heeft wel hartstikke gelijk
Waarover precies? Ik zie alleen maar vage, onbewijsbare claims.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_176288919
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geer en Goor beledigen er ook op los. En zijn aanstootgevend. Maar echt niet dat die verboden worden.

Het is echt meten met twee maten.
Op tv en duidelijk in hun rol als tv-persoonlijkheid. Dat is een totaal andere situatie.

Boef mag radicale en vrouw-onvriendelijke ideeën hebben. Hij is niet de enige in dit land. Maar zijn fout is om zijn punt te maken over de ruggen van buitenstaanders, nota bene vrouwen die hem hebben geholpen.
pi_176288981
quote:
2s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:51 schreef skrn het volgende:

[..]

Op tv en duidelijk in hun rol als tv-persoonlijkheid. Dat is een totaal andere situatie.

Boef mag radicale en vrouw-onvriendelijke ideeën hebben. Hij is niet de enige in dit land. Maar zijn fout is om zijn punt te maken over de ruggen van buitenstaanders, nota bene vrouwen die hem hebben geholpen.
Aan de andere kant heb ik hem ook homo's horen verdedigen aan de tafel bij Late Night, dus dat strookt dan weer niet met dat radicale.
Dit, dus.
pi_176289057
Wat is straattaal voor grote klootzak?
( en kom niet aan met boef :{ )
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:18:42 #72
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176289492
Ben benieuwd wat zij zometeen te zeggen heeft

https://www.instagram.com/p/Bdfz0HZBuNR/
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176289624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:53 schreef LethalNinja het volgende:
paas pop is hij niet meer welkom en ook niet meer bij andere festivals, verschillende dj's draaien z'n muziek al niet meer :') oud en nieuw heeft behoorlijk zelf destructief voor 'm uitgepakt :')
Paaspop niet? Weet je dat zeker?

Edit: wauw, inderdaad. Paaspop is toch gezwicht.

[ Bericht 3% gewijzigd door Physsic op 04-01-2018 21:28:25 ]
pi_176289761
Ben niet voor een boycot trouwens, laat luisteraars inderdaad beslissen.
pi_176290171
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:48 schreef Radenko het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij eerder ook opgeroepen om alle PVV-ers dood te schieten.
Wat een loser joh. Internetheld die IRL een angsthaas blijkt.
  Spellchecker donderdag 4 januari 2018 @ 22:09:18 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Spellchecker donderdag 4 januari 2018 @ 22:11:00 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:11:50 #78
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176290829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef longinus het volgende:
Wat is straattaal voor grote klootzak?
( en kom niet aan met boef :{ )
Gewoon boef mann
pi_176293049
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb ik hem ook homo's horen verdedigen aan de tafel bij Late Night, dus dat strookt dan weer niet met dat radicale.
Mensen beweren zoveel als ze weten dat ze in de schijnwerpers staan, het zijn hun acties buiten die schijnwerpers die interessant zijn.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176293456
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen beweren zoveel als ze weten dat ze in de schijnwerpers staan, het zijn hun acties buiten die schijnwerpers die interessant zijn.
Mee eens. Wat ik zeg: rap vrouwonvriendelijk, ja, dat kun je zien als uitingen van een subcultuur of artistieke vrijheid of zelfs iets liefkozend of ironisch. Maar hij gebruikte dezelfde taal in alledaagse situaties in de buitenwereld. Dan kun je wat terug verwachten.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 01:41:02 #81
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176294323
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen beweren zoveel als ze weten dat ze in de schijnwerpers staan, het zijn hun acties buiten die schijnwerpers die interessant zijn.
Hij postte de video op zijn artiestenaccount. Vol in de schijnwerpers.
Dit, dus.
pi_176295791
De opvattingen van Boef dat vrouwen hoeren zijn als ze uitgaan in minirok en dat wie braaf thuiszit het predicaat vrouw verdient, zijn geen incidentele hersenspinsels. Ze vertegenwoordigen breed gedragen achterlijke patriarchale denkbeelden, te weinig gecorrigeerd door de overheid. Ik wens geen enkele minister straks in een talkshow Boef de maat te zien nemen, zolang hij of zij de mond houdt over het overheidsaandeel in het propageren van orthodox-islamitische opvattingen over vrouwen. Zolang er subsidies voor gescheiden zwemmen zijn, voor gemeenteloketten in moskeeën met aparte sluitingstijden voor vrouwen, zolang de Amsterdamse politie agentes met hoofddoeken wil bedekken. Zolang er overheidsgeld bij salafistische moskeeën terechtkomt of bij moskeeën die door het Turkse Diyanet worden beheerd, mag geen bestuurder een vals traantje plengen over vrouwendiscriminatie.
https://www.telegraaf.nl/(...)-mislukte-tolerantie
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:03:48 #84
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176295845
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef longinus het volgende:
Wat is straattaal voor grote klootzak?
( en kom niet aan met boef :{ )
Saka saka boy.
Hier inclusief de context van opgehaald willen worden door een vrouw waar je verder niets van moet hebben:
pi_176296148
Hij heeft wel zijn verhaal goed ingestudeerd, tegen de Telegraaf en Boulevard precies dezelfde onzin verkondigen dat hij vrouwen mooi vindt en een lulverhaal over lelijk woorden tegen iemands broer wat volgens hem vergelijkbaar zou zijn. Gast is de aandacht niet eens waard,
pi_176296188
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat een loser joh. Internetheld die IRL een angsthaas blijkt.
whaha wat een kneus is dit dan :')
pi_176296248
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:58 schreef Loekie1 het volgende:
De opvattingen van Boef dat vrouwen hoeren zijn als ze uitgaan in minirok en dat wie braaf thuiszit het predicaat vrouw verdient, zijn geen incidentele hersenspinsels. Ze vertegenwoordigen breed gedragen achterlijke patriarchale denkbeelden, te weinig gecorrigeerd door de overheid. Ik wens geen enkele minister straks in een talkshow Boef de maat te zien nemen, zolang hij of zij de mond houdt over het overheidsaandeel in het propageren van orthodox-islamitische opvattingen over vrouwen. Zolang er subsidies voor gescheiden zwemmen zijn, voor gemeenteloketten in moskeeën met aparte sluitingstijden voor vrouwen, zolang de Amsterdamse politie agentes met hoofddoeken wil bedekken. Zolang er overheidsgeld bij salafistische moskeeën terechtkomt of bij moskeeën die door het Turkse Diyanet worden beheerd, mag geen bestuurder een vals traantje plengen over vrouwendiscriminatie.
https://www.telegraaf.nl/(...)-mislukte-tolerantie
Ach, wedden dat die knul straks samen met Ali B mag uitjanken bij Mathijs van Nieuwkerk? Maakt die van Boef de nieuwe huisband van DWDD.
pi_176296296
quote:
Boef is een kunstenaar. Kunstenaars mogen alles zeggen

Potverdriedubbeltjes nog aan toe zeg, die mijnheer Rapper Boef!

Netjes is het allemaal niet, wat mijnheer heeft gezegd en gedaan. Volgens zijn bekrompen denkraam waarachter hij zich vermoedelijk stiekem staat af te rappen, zijn vrouwen 'hoeren'.

Maar nu raak ik toch ook weer weeïg van de goedkope poppenstrontmoraal die over onze Boevenkop wordt uitgestrooid. "We gaan hem niet meer draaien. Op onze zender zal Boef niet meer te horen zijn."

We vernietigen zijn kunst, omdat hij niet juist denkt. Men durft de strijd niet met hem aan en probeert hem op een of andere manier kapot te maken.

Ik ken dat. Je schrijft een satirisch stuk en men roept op tot een advertentieboycot of men stuurt een brief naar je hoofdredacteur met het verzoek je te ontslaan.

(Ik snap de mensen nooit die hun abonnement op de krant opzeggen vanwege de opvatting van één columnist, terwijl er nog vele andere, misschien wel betere columnisten bij die krant zitten. Een grote groep straffen om zo controle over het individu te houden, zit diep in het piëtistische gemoed.)

Wat Boefje heeft gezegd, wordt volgens mij door duizenden en duizenden jongeren in ons land gedebiteerd.

Zo worden ze namelijk opgevoed en ze horen die teksten in de muziek die ze prachtig vinden. Zo bijzonder is het niet.

Dat Boefje en zijn maatjes zo denken, weet ik bijvoorbeeld al jaren en jaren, terwijl ik nog nooit een rapnummer in zijn geheel heb gehoord.

Dat ik weet dat Boefje zo denkt, heb ik uit andere bronnen dan zijn muziek gehaald. Zo hoort het. We moeten van alles kennisnemen en vervolgens argumenten verzinnen om hem te bestrijden.

Daarom is het een slecht idee om Boefje niet meer te draaien. Daarom is het altijd een weinig verstandig idee om op te roepen tot advertentieboycots of ontslagen te eisen.

Dat is het protest van de bangerik die de discussie niet aandurft.

Rapper Boef is een kunstenaar. Kunstenaars moeten in vrijheid kunnen werken en mogen alles zeggen wat ze willen. Zelfs dat vrouwen hoeren zijn.

Misschien had Vincent van Gogh eveneens abjecte ideeën over vrouwen en was Rembrandt een groot voorstander van de slavernij. Roepen we dan op het Van Gogh Museum te sluiten en de Nachtwacht uit het Rijks te slopen?

Ik denk trouwens dat er lieden zijn die dit maar al te graag willen.
bron
pi_176296639
Kunstenaars mogen inderdaad alles zeggen. Volgens mij roept niemand op tot een spreekverbod, of in het geval van Boef, een rapverbod. Maar onze Boef opereert niet in een vacuüm, en onze onofficiële natuurwetten leren dat woorden nu eenmaal consequenties hebben. In welk geval dat we zijn zienswijze zo abject vinden dat we zijn creatieve voortbrengsels boycotten. Waarom zouden we verplicht zijn om onder de noemer kunst allerlei morele bagger te accepteren van een omhooggevallen straatartiest?
pi_176296816
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:00 schreef Stabiel het volgende:
Kunstenaars mogen inderdaad alles zeggen. Volgens mij roept niemand op tot een spreekverbod, of in het geval van Boef, een rapverbod. Maar onze Boef opereert niet in een vacuüm, en onze onofficiële natuurwetten leren dat woorden nu eenmaal consequenties hebben. In welk geval dat we zijn zienswijze zo abject vinden dat we zijn creatieve voortbrengsels boycotten. Waarom zouden we verplicht zijn om onder de noemer kunst allerlei morele bagger te accepteren van een omhooggevallen straatartiest?
Een treitervlogger vergelijken met een kunstenaar. Het moet niet veel gekker meer worden.

Zelfs zijn muziek is voorgeprogrammeerde bagger te noemen. Twaalf in één dozijn van hetzelfde materiaal. Ik noem het niet eens hip hop of rap.

De muziek van rapper Kendrick Lamar noem ik pas kunst. Elk album een eigen uniek en origineel geluid. Dan heb je pas talent. Dan mag je pas aanspraak maken op de titel kunstenaar.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:21:01 #91
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176296906
Boef in één artikel met Van Gogh en Rembrandt... Een met taal stuntelend, onbeschoft en naar joch naast twee van de grootsten der aarde in hun kunstvorm zetten. Echt he _O-
pi_176296983
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:21 schreef Qarrad het volgende:
Boef in één artikel met Van Gogh en Rembrandt... Een met taal stuntelend, onbeschoft en naar joch naast twee van de grootsten der aarde in hun kunstvorm zetten. Echt he _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176297002
Ik denk dat muziek van Boef een grote hype gaat worden

Het grote publiek gaat massaal straks de muziek van boef aanschaffen omdat hij geboycot wordt.

Zo werkt dat meestal in de realiteit.

Wie het laatst lacht lacht het best....in dit geval deboef :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176297014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:15 schreef Elzies het volgende:

[..]

Een treitervlogger vergelijken met een kunstenaar. Het moet niet veel gekker meer worden.I

Zelfs zijn muziek is voorgeprogrammeerde bagger te noemen. Twaalf in één dozijn van hetzelfde materiaal. Ik noem het niet eens hip hop of rap.

De muziek van rapper Kendrick Lamar noem ik pas kunst. Elk album een eigen uniek en origineel geluid. Dan heb je pas talent. Dan mag je pas aanspraak maken op de titel kunstenaar.
Ik deel je mening over de kwaliteit van zijn muziek, maar kunst is subjectief, en dat zou naar mijn inziens ook niet ter discussie moeten staan. Dat hij woorden op een beat kan zetten doet niet af aan het feit dat onze Algerijnse boef een abject persoon is die er moreel verwerpelijke denkbeelden op nahoudt. Iedereen kan kunst creëren, en dat behelst voor mij dan ook geen intrinsieke waarde. De juiste morele maatstaven in het leven liggen imo in de behandeling van je medemens. Hoe cliché dat ook klinkt.

Daarom slaat Holman de plank compleet mis.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 10:45:16 #95
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176297358
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:27 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik deel je mening over de kwaliteit van zijn muziek, maar kunst is subjectief, en dat zou naar mijn inziens ook niet ter discussie moeten staan. Dat hij woorden op een beat kan zetten doet niet af aan het feit dat onze Algerijnse boef een abject persoon is die er moreel verwerpelijke denkbeelden op nahoudt. Iedereen kan kunst creëren, en dat behelst voor mij dan ook geen intrinsieke waarde. De juiste morele maatstaven in het leven liggen imo in de behandeling van je medemens. Hoe cliché dat ook klinkt.

Daarom slaat Holman de plank compleet mis.
Dat is inderdaad waar het hier om draait. Boef laat op dit vlak keer op keer zien dat hij daarin minstens net zo tekort schiet als in zijn beheersing van de Nederlandse taal. Dat hij dat laatste waarschijnljik in veel gevallen expres doet om "straat" te klinken is alleen niet half zo erg als zijn gebrek aan vermogen om anderen met respect te bejegenen of zijn keuze dit niet te doen.
pi_176297702
Ik weet niet of dit klopt, staat momenteel op GS, zou het kloppen geniaal:

  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 11:16:00 #97
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176297808
Ik vind dat Boef gewoon gelijk heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176297877
Is Marrakech dan een hoeren stad?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:29:07 #99
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_176298034
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 16:57 schreef Karig_Hutje het volgende:

Gewoon een jonge hond met een onhandige uitspraak....
Je hebt een punt....behalve dat dit al de 1463ste keer is, of zo?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:35:51 #100
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176298155
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 21:18 schreef Montelly het volgende:
Ben benieuwd wat zij zometeen te zeggen heeft

https://www.instagram.com/p/Bdfz0HZBuNR/
[ afbeelding ]
Zelfde minachtende haatblik in zijn ogen die we kennen van alle mugshots van mocro straatratten, haatimams met hun geheven vingertje en moslimterroristen als ze praten over de westerse maatschappij of een met een niet moslim.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176298185
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 10:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat muziek van Boef een grote hype gaat worden

Het grote publiek gaat massaal straks de muziek van boef aanschaffen omdat hij geboycot wordt.

Zo werkt dat meestal in de realiteit.

Wie het laatst lacht lacht het best....in dit geval deboef :)
Nou ja hoe dan ook. Het blijft natuurlijk gewoon slechte muziek met irritante zang.
pi_176298421
Wat een idioten. Boef :')


  vrijdag 5 januari 2018 @ 11:52:58 #103
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_176298449
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zelfde minachtende haatblik in zijn ogen die we kennen van alle mugshots van mocro straatratten, haatimams met hun geheven vingertje en moslimterroristen als ze praten over de westerse maatschappij of een met een niet moslim.
zo`n blik als ik heb schijt en een hekel aan jullie westerse ongelovigen kut honden, dat je dan zo hypocriet kan zijn om in een land te wonen waar je aan 80% een hekel hebt. :r
pi_176298500
Ik krijg hier een Social Justice Warrior gevoel bij dat SJW's nu aan het SJW'en zijn omdat niet SJW's aan het SJW'en zijn.

Snappen jullie het nog...?
pi_176298714
‘Rapper Boef noemde mijn moeder kkhoer’


http://tpook.nl/2018/01/0(...)m_campaign=aankeiler
´
pi_176298725
We kunnen nog het juiste doen. _O_ Nederland.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:07:56 #107
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_176298821
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef Kim-Holland het volgende:
‘Rapper Boef noemde mijn moeder kkhoer’

[ afbeelding ]
http://tpook.nl/2018/01/0(...)m_campaign=aankeiler
Charming weer :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 12:08:28 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176298827
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg hier een Social Justice Warrior gevoel bij dat SJW's nu aan het SJW'en zijn omdat niet SJW's aan het SJW'en zijn.

Snappen jullie het nog...?
Nee. Dit is anders. Geenstijl- en Frontpagevolk dat normaal geen goed woord overheeft voor linkse hoeren is nu boos dat linkse hoeren nu geen heisa maken omdat Boef ook vrouwen voor hoer uitmaakt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:12:06 #110
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176298909
Zo zie je maar. Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken. :')

Boef, die leeft bij de gratie dat hij zijn achtergrond verloochend. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176299139
quote:
Getekend. *Poef!* weg met Boef :W
´
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:30:19 #112
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176299289
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg hier een Social Justice Warrior gevoel bij dat SJW's nu aan het SJW'en zijn omdat niet SJW's aan het SJW'en zijn.

Snappen jullie het nog...?
Ja. Kortsluiting in dogmatische hoofdje, want geen BWM (Boze Witte Man).
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_176299358
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:04 schreef Kim-Holland het volgende:
‘Rapper Boef noemde mijn moeder kkhoer’

[ afbeelding ]
http://tpook.nl/2018/01/0(...)m_campaign=aankeiler
Deze tweet van haar is inmiddels ook weer verwijderd. Je moet niet alles op twitter geloven.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 12:36:30 #114
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176299391
Boef heeft wel een keer mijn hond een trap verkocht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 12:37:30 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176299410
Boef heeft ooit een keer in het openbaar geplast. Dat is ook heel erg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176299412
Je moet sowieso wel een behoorlijke wansmaak hebben om vrijwillig naar die ongeïnspireerde bagger van hem te willen luisteren.
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 12:39:39 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176299438
Boef drong een keer voor in de rij in de Albert Heijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176299562
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:36 schreef Ulx het volgende:
Boef heeft wel een keer mijn hond een trap verkocht.
Welk punt probeer je te maken?
pi_176299588
Boef trok een keer aan mijn vinger en toen liet ik een windje..
Hey
pi_176299613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:49 schreef Dakterras het volgende:
Boef trok een keer aan mijn vinger en toen liet ik een windje..
Tja. Als je dit post.......
pi_176299628
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Welk punt probeer je te maken?
Dat niets beters te doen heeft dan hele dagen dit topic vol te spammen met onzin, dat lijkt me wel duidelijk.
pi_176299686
quote:
Kga niet naar Noorderslag, maar wel even getekend natuurlijk.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176299741
quote:
Bierdouche voor Boef

GRONINGEN - De omstreden rapper Boef kan bij de paar optredens waar hij nog wel welkom is, rekenen op een flinke bierdouche.

Bij het Eurosonic Noorderslag festival in Groningen staan ze op 20 januari te popelen om de vrouwenhater te bekogelen met drank. Boef, die bier drinkende vrouwen met rokjes ’hoeren’ noemde, zal daar de volle laag krijgen.

Er is zelfs een Facebookpagina aangemaakt waarin bezoekers worden aangemoedigd het gerstenat rijkelijk te laten vloeien over de Tilburgse rapper.

Boef hoort erbij
De organisatie van Eurosonic is overigens niet van plan Boef te boycotten, zoals andere zalen wel deden. Festivalcoördinator Peter Sikkema vindt de uitlatingen van Boef niet zo erg dat hij niet meer welkom is: „We willen de actuele stand van zaken van popmuziek tonen. Daar hoort Boef gewoon bij,” zegt hij tegen Omroep Brabant.

In een petitie online wordt opgeroepen de artiest toch van de programmering te halen. „Gezien de recente laatdunkende en kwetsende uitlatingen van rapper Boef in de richting van vrouwen lijkt het ons ongewenst dat deze artiest gaat optreden op een festival waar vrouwen en meisjes gewoon een leuke tijd willen hebben, ook als ze een rokje dragen en een biertje drinken.”

Poll
Dagblad van het Noorden hield een poll of Boef wel welkom moet zijn bij Noorderslag. Tachtig procent vindt dat de vrouwenhater niks te zoeken heeft bij het festival.

Op dezelfde dag treedt de rapper ook op bij Time Out in Gemert. Voor die dag is eveneens een evenement op Facebook aangemaakt. Ook daar wacht hem een bierdouche.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1505153/bierdouche-voor-boef
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2018 @ 13:07:26 #124
246756 crew  Bornfree
pi_176299870
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geer en Goor beledigen er ook op los. En zijn aanstootgevend. Maar echt niet dat die verboden worden.

Het is echt meten met twee maten.
Er is wel een groot verschil: Geer en Goor beledigen zichzelf en elkaar geen onschuldige hulpverleensters....
pi_176299974
"Ik maak mij al heel lang ernstige zorgen over de vermeende mannelijkheid van naffers. Welke gezonde, frisse heteroseksueel loopt er nou met bont en nektasjes van Gucci te pronken? Alleen de naaldhakken en de pruik ontbreken nog."

https://www.hpdetijd.nl/2018-01-05/rapper-boef-arthur-amerongen/

Gewoon Boef man..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 13:13:05 ]
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:25:18 #126
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176300171
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:50 schreef Canopus het volgende:
Wat een idioten. Boef :')

Wat een stuk schorem - dat is hoe die gasten over de Nederlanders denken. En zoals hij denken en doen velen .................. :r
"Hoka Hey!"
pi_176300181
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Je hebt een punt....behalve dat dit al de 1463ste keer is, of zo?
Klopt maar deze keer valt hij "op zijn bek" hopelijk leert hij hier van want dit gaat hem geld kosten sowieso.
pi_176300211
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:28:09 #129
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176300235
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:25 schreef Karig_Hutje het volgende:

[..]

Klopt maar deze keer valt hij "op zijn bek" hopelijk leert hij hier van want dit gaat hem geld kosten sowieso.
Leert hij hiervan? Kijk eens wat er allemaal langs komt. Dit is een attitude die zeer kwalijk is en die gaat hij echt niet "afleren". Wat mij betreft mag die gast direct terug naar de zandbak waar ie vandaan komt. Die idioot zal hier waarschijnlijk geboren zijn maar dat doet er niet toe. Dit gedrag hoort hier niet! Trouwens ook niet in het land waar zijn ouders vandaan komen maar dat is hun probleem
"Hoka Hey!"
pi_176300357
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:28 schreef matspontius het volgende:

[..]

Leert hij hiervan? Kijk eens wat er allemaal langs komt. Dit is een attitude die zeer kwalijk is en die gaat hij echt niet "afleren". Wat mij betreft mag die gast direct terug naar de zandbak waar ie vandaan komt. Die idioot zal hier waarschijnlijk geboren zijn maar dat doet er niet toe. Dit gedrag hoort hier niet! Trouwens ook niet in het land waar zijn ouders vandaan komen maar dat is hun probleem
Eens.
pi_176300375
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:28 schreef matspontius het volgende:

[..]

Leert hij hiervan? Kijk eens wat er allemaal langs komt. Dit is een attitude die zeer kwalijk is en die gaat hij echt niet "afleren". Wat mij betreft mag die gast direct terug naar de zandbak waar ie vandaan komt. Die idioot zal hier waarschijnlijk geboren zijn maar dat doet er niet toe. Dit gedrag hoort hier niet! Trouwens ook niet in het land waar zijn ouders vandaan komen maar dat is hun probleem
Hij is geboren in Frankrijk,waar is die zandbak dan :D
  Spellchecker vrijdag 5 januari 2018 @ 13:33:54 #132
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:34:13 #133
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176300386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:33 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hij is geboren in Frankrijk,waar is die zandbak dan :D
Hebben ze daar geen zandbakken dan _O-
"Hoka Hey!"
pi_176300402
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:33 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hij is geboren in Frankrijk,waar is die zandbak dan :D
Verander het in afkomst.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:35:10 #135
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176300404
Dit kon vroeger ook zo maar:


Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hier!
En al die chicks willen chillen met een click, maar de click die is te ver van hier.
Doe mij een flesje bier, geef Willy xtc
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja

Noem mij anonymous, jep noem mij anonymous
En schatje wordt niet boos als ik, effetjes nu aan je zit (ik ik)
ik ben de man (ja ja)
Dus de man ben ik en jij gewoon een nicht zoals de dochter van me tante is (dochter van me tante is)
Schatje het is zo voorbij(fade)

Ik ben dom lomp en famous
Ik ben dom lomp en famous
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis!
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 13:36:20 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176300417
och, op zich denken ze er in gereformeerde kringen niet heel anders over natuurlijk, daar zeggen ze het alleen wat wolliger

het is jammer dat er nog steeds zulke achterlijke mensen rondlopen maar om nu te zeggen dat dat soort gedraag iets is wat alleen in de zandbak thuis hoort vind ik vergezocht hoor

hij zegt iets doms en nu raakt hem dat in de portemonnee, prima opgelost :)

hopelijk leert hij ervan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:41:16 #137
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176300513
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:35 schreef KingRadler het volgende:
Dit kon vroeger ook zo maar:


Wie ben ik? Ik ben de shit van al die rappers hier!
En al die chicks willen chillen met een click, maar de click die is te ver van hier.
Doe mij een flesje bier, geef Willy xtc
Sletjes daar, sletjes daar (sletjes waar?) Sletjes hier!
Sletjes aan de (cocaine), sletjes aan de hennessy,
sletjes in de jimmy woo, dat sletje daar heet stephanie
En ze wil met me mee naar me crib, maar ik fock niet met die lelijke chicks
En je weet dat ik levend space alsof ik in een motherfucking matrix zit, ja

Noem mij anonymous, jep noem mij anonymous
En schatje wordt niet boos als ik, effetjes nu aan je zit (ik ik)
ik ben de man (ja ja)
Dus de man ben ik en jij gewoon een nicht zoals de dochter van me tante is (dochter van me tante is)
Schatje het is zo voorbij(fade)

Ik ben dom lomp en famous
Ik ben dom lomp en famous
Ik ben dom lomp en famous
Bitches zitten aan me penis!
Ja maar schat, dit is toch niet serieus bedoeld? :D Dit is een hilarisch nummer.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:44:50 #138
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176300597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja maar schat, dit is toch niet serieus bedoeld? :D Dit is een hilarisch nummer.
:P weet ik
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:46:55 #139
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176300642
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:44 schreef KingRadler het volgende:

[..]

:P weet ik
Al eerder gequote:
pi_176300736
quote:
_O-
  Spellchecker vrijdag 5 januari 2018 @ 13:50:51 #141
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176300743
Bierdouche voor Boef

Op Facebook wordt zelfs opgeroepen hem een bierdouche te geven.

_O-
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:52:23 #142
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176300782
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:50 schreef maily het volgende:
Bierdouche voor Boef

Op Facebook wordt zelfs opgeroepen hem een bierdouche te geven.

_O-
Als elk biertje nu geteld werd als klik, werd het echt een groot artiest.

Overigens ben ik tegen shit naar artiesten gooien, ook al heten ze Nickelback.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:17:56 #143
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176301388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]

Zelfde minachtende haatblik in zijn ogen die we kennen van alle mugshots van mocro straatratten, haatimams met hun geheven vingertje en moslimterroristen als ze praten over de westerse maatschappij of een met een niet moslim.
Heeft niks met haat te maken joh, gewoon de lege blik van iemand met een bijzonder laag IQ die jarenlang teveel cannabis heeft gebruikt.
  Spellchecker vrijdag 5 januari 2018 @ 14:45:41 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:48:38 #145
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_176302170
quote:
De rellen bij een politie-optreden, de acties tegen etnisch profileren en het debat over Zwarte Piet zijn geen losse protesten, maar onderdeel van de opkomende ‘straatpolitiek’. Femke Kaulingfreks voorspelt een brede gekleurde burgerbeweging. Met rapper Boef als de nieuwe James Dean.
https://www.trouw.nl/same(...)es-dean-is~a1a5bfc5/

Femke Kaulingfreks :') _O- :r
SJW policor is echt compleet krankzinnig _O-

Lekker kortpittig hoor Femke :)



* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_176303020
'Rapper' Boef :')

Ik heb het een beetje zijdelings gevolgd deze week, maar het is toch absurd dat deze laagbegaafde marokkaan (of was het nou een Algerijn?) zo buitensporig veel aandacht krijgt. Zelfs een groot item in het NOS Journaal.

Hij kan nog bijna geen volzin Nederlands uit z'n toetsenbord krijgen, talloze spelfouten steeds.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:56:42 #147
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176304001
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heeft niks met haat te maken joh, gewoon de lege blik van iemand met een bijzonder laag IQ die jarenlang teveel cannabis heeft gebruikt.
Kijk eens goed en vergelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176304366
Ik kan me eigenlijk helemaal niet druk maken over wat hij gezegd heeft, er zijn zoveel losers die domme uitspraken doen.
Maar ik ben wel blij als we door dit gedoe ook maar een klein beetje van zijn kutmuziek en dat kutaccent af zijn.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:29 #149
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305278
Was het niet Hans Teeuwen die alle vrouwen hoeren noemde?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:00:48 #150
470448 Bacardiandcola
Genieten van het leven
pi_176305308
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef xzaz het volgende:
Was het niet Hans Teeuwen die alle vrouwen hoeren noemde?
wat een Boef
Geniet van het leven. Respect en eer.
pi_176305351
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef xzaz het volgende:
Was het niet Hans Teeuwen die alle vrouwen hoeren noemde?
Ach, we roepen allemaal wel eens wat. Maar niet tegen mensen die je net helpen als je autopech hebt.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:03:28 #152
470448 Bacardiandcola
Genieten van het leven
pi_176305376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach, we roepen allemaal wel eens wat. Maar niet tegen mensen die je net helpen als je autopech hebt.
je hebt toefjes en boefjes
Geniet van het leven. Respect en eer.
pi_176305382
Nu op de favoriete site van de fokkers--> Joop

https://joop.bnnvara.nl/opinies/hypocrisie-boef-razernij

quote:
Mensje van Puffelen
Onderzoeker/schrijver

De hypocrisie van de Boef-razernij

Zo lang we in Nederland alleen maar feminist worden of LHBTQ-rechten verdedigen als het in een xenofoob jasje wordt gehesen heeft het nul inhoud


Kappen nou met dat gedoe over Boef en de misogynie van rappers. Het duurt nu al vijf dagen en de dubbele standaard is niet langer te verstouwen. Eergisteren hoorde ik wat Boef had gezegd in verband met “Kechs” (straattaal voor hoer). Smerig, dacht ik toen. En waarom altijd die baby-rappers, waar is de goede oude tijd van conscious hiphop? De volgende dag was ik blij verrast dat Nederland het met me eens bleek te zijn. Naief dacht ik nog dat #MeToo toch wel wat had bewerkstelligd. Maar toen donderdag. Donderdag was Boef ineens alomtegenwoordig in alle media. Radio dj’s gaan zijn muziek niet meer draaien, festivaloptredens zijn gecanceld. Iedereen is kwaad, erg kwaad. Hmm.

BoefOp Joop.nl heeft Arthemis Imaan Snijders het onderwerp al opengebroken en de xenofobe/islamofobe onderstroom van deze “controverse” aangedaan. Maar wat zij niet bespreekt, en wat mij betreft bijgeteld mag worden in de xenofobe sfeer, is de “kleur” van rap. We kunnen eindeloos discussiëren over cultural appropriation en of dat van toepassing is in hiphop en wat de sociaal-maatschappelijke implicaties zijn van een muziekgenre die zwart wordt genoemd en of dat terecht is. Maar dat is allemaal voorbij mijn punt. Mijn punt is simpelweg dat hiphop niet kleurloos is in het algemene discours en zodoende een niet te negeren achtergrond vormt in de xenofobe context van deze Boef-razernij.

Hiphop is van oudsher een hyperpolitieke muziekstroom geweest. En wat was één van de eerste politieke kwesties die werd bezongen? Juist, racisme. Hiphop werd in de jaren ’70 en ’80 veroordeeld als een destructie van Amerikaanse waarden. En dat stond geenszins los van de weerzin voor “urban culture”-identiteit (lees: zwarte cultuur) die hiphop tekent. In zijn vroege dagen in New York maar ook aan de West-kust iets later, werd hiphop-cultuur en de 4 elements – MCing, Turntablism, Grafitti en B-boying/girling – ingezet als artistieke uiting van de frustraties van een gemarginaliseerde bevolkingsgroep en als medium in de strijd voor sociale rechtvaardigheid. Voor Nederlandse context zie Fresku’s “Zo doe je dat”.

Dat niet alle hiphop politiek wordt ingezet en dat hiphop-cultuur misogyne elementen heeft zal ik echt niet ontkennen. Ik waan mezelf geen feminist als ik keihard meegil “Girls rub on your titties!” op Simon Says van Pharoahe Monch – niet dat het me overigens ooit heeft weerhouden. Maar dat feminisme en hiphop elkaar uit zouden sluiten is nonsens. Zie bijvoorbeeld de bekende feminist anthems What’s the 411 van Mary J Blidge of U.N.I.T.Y van Queen Latifah. Hiphop mag natuurlijk echt nog wel wat feministischer en voldoet als genre juist aan alle voorwaarden om feminisme te dragen zoals het ook anti-racisme draagt. Een mogelijk intersectioneel Walhalla is het, en er zijn dan ook wel degelijk artiesten die daar gebruik van maken en pleiten voor politieke hiphop dat feminisme insluit. Daarbij, zonder dat ik slecht gedrag wil verexcuseren, is hiphops misogynie in feite natuurlijk niets anders dan een spiegel van hoe doordrongen onze cultuur überhaupt is van misogynie.

Maar, zoals gezegd, slecht gedrag is niet te verexcuseren. En dus werd ik ook boos op Boef. Grappig genoeg is verontwaardiging voor hem altijd een groot deel van zijn businessmodel geweest dus hoe meer schok en razernij, hoe meer Boef bekend raakt, hoe meer hij wordt geluisterd (want Spotify trekt zich echt niks aan van wat radio dj’s draaien), hoe meer centjes op zijn rekening. Dat zou al genoeg motivatie moeten zijn om te kappen met deze massale furie. Maar erbij komt ook nog eens de hypocrisie van de buitensporigheid van de respons. Hoe hypocriet moet je zijn om Jan Roos’ tweet aan Aafke Romeijn met “Hoer!” of GeenStijls vunzige “Zou u haar doen”-artikel gewoon te laten gaan of zelfs te verdedigen? Want boys will be boys betekent eigenlijk witte boys will be boys?

Een maand geleden werd #MeToo door dezen en genen nog weggehoond als politiek correct geneuzel maar Nederland is ineens te klein als een jongen die niet wit genoeg is iets wanstaltigs zegt over vrouwen? Waar zijn nu al die nieuw-rechtse knakkers met hun verdediging van de vrijheid van meningsuiting? Als Geert Wilders moet kunnen zeggen wat hij zegt, en het is een gotspe dat GeenStijl de mond wordt gesnoerd door adverteerders op te roepen tot boycotten, dan geldt dat toch zeker ook voor Boef? Toch? Op de bres jong en lui. Baudet vooraan lijkt me. Want vrijheid van meningsuiting. (Plus: de kans om in koor met Boef “meh, vrouwen” te zuchten.)

Of is het eigenlijk, stiekem, gewoon het klassieke xenofobe pareltje waarin “hullie” van “onze” vrouwen af moeten blijven?

Als dj’s nu ook en masse besluiten Baudets vrouwonvriendelijke uitspraken te censureren en we een vier dagen durende frenzy hebben over elke-fucking-keer dat GeenStijl iets smerigs weet te ratelen over vrouwen, dan ben ik helemaal vóór deze massale verontwaardiging. Maar tot die tijd doe ik niet mee aan dit dansje. Zo lang we in Nederland alleen maar feminist en LGBTQ-recht verdedigers worden als het in een xenofoob jasje wordt gehesen heeft het nul inhoud en mag je me er buiten houden.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:04:38 #154
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach, we roepen allemaal wel eens wat. Maar niet tegen mensen die je net helpen als je autopech hebt.
Irrelevant.
pi_176305412
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:03 schreef Bacardiandcola het volgende:

[..]

je hebt toefjes en boefjes
Nu je het zegt, onze namen lijken best wel op elkaar
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:15:36 #156
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176305599
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:36 schreef Ulx het volgende:

[..]

Beledigen is beledigen. Of het nou bruine rijders zijn of niet. En daarbij: iemand beledigen en dan heel hard HAHAHA GRAPJE! brullen is eigenlijk veel laffer en goedkoper dan wat Boef hier flikte.
het ene is humor en dit is gemeend. Het excuur van rapper boef achteraf, dat is pas slap en ongeloofwaardig
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:16:29 #157
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176305616
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:15 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

het ene is humor en dit is gemeend. Het excuur van rapper boef achteraf, dat is pas slap en ongeloofwaardig
Je bedoeld van boef is humor en Teeuwen is gemeend?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:19:11 #158
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176305667
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:16 schreef xzaz het volgende:

[..]

Je bedoeld van boef is humor en Teeuwen is gemeend?
Teeuwen?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:27:06 #159
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176305839
Verder moeten we het ook niet overdrijven. Hoge bomen vangen veel wind, wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten en er zijn vast nog wel wat toepasselijke spreekwoorden. Waait wel weer over.

Hopelijk heeft ie z'n lesje nu geleerd :z
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 5 januari 2018 @ 17:36:48 #160
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176306021
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Jahoor je mag zo denken en dit uitspreken, maar dan moet je daarna ook niet janken als andere mensen niet meer met je willen samenwerken of je op andere wijze willen negeren.
en zo is het
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_176306129
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:27 schreef Parafernalia het volgende:
Verder moeten we het ook niet overdrijven. Hoge bomen vangen veel wind, wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten en er zijn vast nog wel wat toepasselijke spreekwoorden. Waait wel weer over.

Hopelijk heeft ie z'n lesje nu geleerd :z
De hoge bomen hadden dan ook niet zo groot behoeven te worden. Waren ze ook nooit opgevallen. Je weet toch, alles boven het maaiveld is slecht ?. Altijd geweest en zal altijd zo blijven.
pi_176306251
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef xzaz het volgende:
Was het niet Hans Teeuwen die alle vrouwen hoeren noemde?
Is dat zn mening? :o
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176306256
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:20 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin bij elkaar geschreven zeg. Wie is die kerel?
Het is helemaal hilarisch om nu de reacties te lezen, hij is namelijk de enige echte journalist van Nederland en commentaar valt niet zo goed.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  Overall beste user 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 17:51:46 #164
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_176306279
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:50 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is dat zn mening? :o
Mag je je mening uiten?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_176306421
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mag je je mening uiten?
Ja, dat mag.
pi_176307912
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:59 schreef xzaz het volgende:
Was het niet Hans Teeuwen die alle vrouwen hoeren noemde?
Goede vergelijking wel :')
pi_176308136
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:03 schreef polderturk het volgende:
Nu op de favoriete site van de fokkers--> Joop

https://joop.bnnvara.nl/opinies/hypocrisie-boef-razernij

[..]

Amerikaanse hiphop is wellicht van oudsher hyperpolitiek. Nederlandse hiphop allerminst. Daar gaat ie al nat.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:52:34 #168
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176308897
Het blijft een boefje
pi_176309515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:52 schreef matspontius het volgende:

[..]Een bepaalde bevolkingsgroep, vrouwen, wordt door hem op een zeer negatieve manier weggezet. En dat vind jij wel ok?
Hoho, niet de hele bevolkingsgroep vrouwen wordt beledigd, alleen degenen die hem een lift geven.
Persoonlijk zou ik ook niets met mensen te maken willen hebben die in aanraking zijn geweest of in aanraking willen komen met dit soort ongedierte.
Racist
pi_176309919
Snap echt totaal niet waarom die kneus zijn excuses heeft aangeboden, fuck iedereen. Als artiest moet je gewoon schijt hebben, jaknikkers hebben we genoeg, sterren moeten shinen en schokkeren. Helaas heeft deze Maroc ook gebogen voor politiek correct Joden facebook.
pi_176309984
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Snap echt totaal niet waarom die kneus zijn excuses heeft aangeboden, fuck iedereen. Als artiest moet je gewoon schijt hebben, jaknikkers hebben we genoeg, sterren moeten shinen en schokkeren. Helaas heeft deze Maroc ook gebogen voor politiek correct Joden facebook.
Algerijn is het.

Verder wel grappig die TT, vrouwen die hem een lift geven zijn hoeren.
Hoezo waren dat dan meerdere vrouwen?
I´m back.
pi_176310050
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Algerijn is het.

Verder wel grappig die TT, vrouwen die hem een lift geven zijn hoeren.
Hoezo waren dat dan meerdere vrouwen?
Ja half Maroc half Algie toch, ik wil ook wel een lift van 3 lekker hoeren. Nooit meegemaakt, zou ze allemaal doen op de parkeerplaats.
pi_176310069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:35 schreef Duveldrinker het volgende:..voor politiek correct Joden facebook.
Zuckerberg is joods dus Facebook is joods? Ik mag dus aannemen dat jij en geen van je vrienden er een account heeft?
Racist
pi_176310084
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ja half Maroc half Algie toch, ik wil ook wel een lift van 3 lekker hoeren. Nooit meegemaakt, zou ze allemaal doen op de parkeerplaats.
Ja, nou ja het is allemaal FUBAR natuurlijk sws. Kunnen er nog wel alles bij indenken ook. Ja, nou ja, beetje voorspelbaar ook eigenlijk.
I´m back.
pi_176310117
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:41 schreef Toga het volgende:

[..]

Zuckerberg is joods dus Facebook is joods? Ik mag dus aannemen dat jij en geen van je vrienden er een account heeft?
Gaat niet op om Zucker, die wordt helemaal aan banden gelegd, het gaat om al die jankerd die gelijk een kut mening moeten geven op facebook en als die kneusjes die in medialand die moord en brand schreeuwen. Ik ben geen fan van die Boef ofzo, zijn muziek vind ik mwah, maar op dit gebied steun hem eerder dan al die politiek correctie homo kutjes.
pi_176310124
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:41 schreef Toga het volgende:

[..]

Zuckerberg is joods dus Facebook is joods? Ik mag dus aannemen dat jij en geen van je vrienden er een account heeft?
Ja, dan wordt-ie nooit POTUS hè.
Je zag al tijdje geleden dat-ie ineens religie herontdekte btw.
I´m back.
pi_176310308
quote:
Osdorp Posse _O_
pi_176310352
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Osdorp Posse _O_
Uit de mooiste, beste, tofste, coolste, gaafste, leukste stad van Nederland..
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:51:33 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176310354
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Osdorp Posse _O_
Yes yes. _O_
Zo vaak gezien toen ik nog jong, snel en wild was. Mooiste vond ik als Def P het publiek vroeg om steekwoorden en er vervolgens een vloeiende freestyle van maakte on the spot. Kom daar eens voor bij Boef denk ik dan.
pi_176310488
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:51 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Yes yes. _O_
Zo vaak gezien toen ik nog jong, snel en wild was. Mooiste vond ik als Def P het publiek vroeg om steekwoorden en er vervolgens een vloeiende freestyle van maakte on the spot. Kom daar eens voor bij Boef denk ik dan.
Briljant ja :). Energie op het podium _O_.
pi_176310499
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:51 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Uit de mooiste, beste, tofste, coolste, gaafste, leukste stad van Nederland..
Het enige nadeel, die teringstad.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2018 20:56:38 ]
pi_176310830
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Briljant ja :). Energie op het podium _O_.
Engel en Just zijn ook wel chill, maar ook van die namaak A'dammers. Die echte A'dammers vind ik best chill hoor, maar al dat import volk daar is zo stuitend. Met hun klote accent uit Overijssel, Zeeland of Friesland.
pi_176310898
Osdorp Posse was simplistische bagger. Extince daarentegen...
pi_176310990
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef Stabiel het volgende:
Osdorp Posse was simplistische bagger. Extince daarentegen...
pi_176311062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Engel en Just zijn ook wel chill, maar ook van die namaak A'dammers. Die echte A'dammers vind ik best chill hoor, maar al dat import volk daar is zo stuitend. Met hun klote accent uit Overijssel, Zeeland of Friesland.
Ken ze niet eens _O-

Mijn interesse in Nederlandstalige hiphop is wel vervlogen na alle bagger die je tegenwoordig hoort. DAC vond ik na Osdorp ook wel fijn, en Opgezwolle. Maar ik volg het verder niet meer.
pi_176311087
quote:
Niemand van belang uit de Nederhop-scene neemt Osdorp Posse serieus, noch zijn ze van enig invloed geweest. Het is altijd een klein groepje aan semi-hiphop fans geweest die de groep op handen hebben gedragen.

Ik heb overigens persoonlijk niets tegen ze, maar puur kwalitatief gezien stelt het geen kut voor.
pi_176311146

gewoon kanker hard gaan op steentje
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:20:49 #188
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176311174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:17 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niemand van belang uit de Nederhop-scene neemt Osdorp Posse serieus, noch zijn ze van enig invloed geweest. Het is altijd een klein groepje aan semi-hiphop fans geweest die de groep op handen hebben gedragen.

Ik heb overigens persoonlijk niets tegen ze, maar puur kwalitatief gezien stelt het geen kut voor.
De voorvaders van de nederhop. Ga je mond spoelen, jongeman.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176311205
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef Duveldrinker het volgende:

gewoon kanker hard gaan op steentje
Ooraids.
pi_176311268
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:22 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ooraids.
Oor kanker
pi_176311371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Oor kanker
Boef is oorkanker muziek
pi_176311442
Eckte kwalitatieve NL-hiphop:


Beter ga je ze niet vinden.
pi_176311906
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gaat niet op om Zucker, die wordt helemaal aan banden gelegd, het gaat om al die jankerd die gelijk een kut mening moeten geven op facebook en als die kneusjes die in medialand die moord en brand schreeuwen. Ik ben geen fan van die Boef ofzo, zijn muziek vind ik mwah, maar op dit gebied steun hem eerder dan al die politiek correctie homo kutjes.
Aan je woordgebruik en uit het niets joden erbij halen zou ik je zó voor een Boefgroupie uitmaken. Het zal je leeftijd wel zijn...
Racist
  vrijdag 5 januari 2018 @ 23:12:27 #194
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_176313995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:43 schreef torentje het volgende:

[..]

De hoge bomen hadden dan ook niet zo groot behoeven te worden. Waren ze ook nooit opgevallen. Je weet toch, alles boven het maaiveld is slecht ?. Altijd geweest en zal altijd zo blijven.
Die mentaliteit hebben we wel een beetje en dat is niet altijd goed. Maar dat heeft hier echt niets mee te maken.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_176314457
"Hij had zijn uitspraken misschien anders kunnen verwoorden", vindt Aaron van 22. "Wat-ie heeft gezegd, dat kan niet. Dat is respectloos tegenover vrouwen. Maar ik vind ook dat er veel te veel aandacht aan wordt besteed."

Volgens Aaron gaat de ophef té ver. "Hij bedoelde het misschien wel helemaal niet zo. De media zouden er niet zo veel aandacht aan moeten besteden. Hij heeft wel vaker dingen gedaan die niet kunnen. Maar hé, iedereen maakt fouten toch?

https://nos.nl/op3/artike(...)orm-uitvergroot.html

:D
pi_176317851
Hier moet je wél aandacht aan besteden want dit soort gasten vindt vrouwen hoeren die uitgaan oftewel prima om vrouwen in het publiek tijdens concerten aan te randen. En dan heb je zo'n rapper boef op het podium, ben je mooi klaar mee als vrouw. 'Ja, pak haar maar lekker, het zijn hoeren!!!'
pi_176317888
"Hij wordt te hard aangepakt. :'("
"Hij is een artiest die zeggen controversiele dingen. :'( "
"Hans Teeuwen noemde vrouwen ook hoeren! :'( "

Cry me a river jankerds.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176318236
Moslima's: ’Zijn afgunst heeft te maken met een gebrek aan eigenwaarde’

Moslima’s pikken het niet langer om voor het minste of geringste voor ’hoer’ te worden uitgemaakt. Programmamaker Samira el Kandoussi grijpt de rel rond rapper Boef aan om allochtone vrouwen op te roepen tot verzet. „We moeten praten met onze zonen en mannen. Ik wil niet dat mijn zoontje wordt als Boef.” [Televaag}
´
pi_176318433
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:37 schreef Kim-Holland het volgende:
Moslima's: ’Zijn afgunst heeft te maken met een gebrek aan eigenwaarde’
Rare kop, Afgunst? Hij wil zelf graag hoer zijn?
Eigenwaarde? Hij gedraagt zich als een god.
Ik denk dat het eerder aan de eigenwaarde van de aangesproken vrouwen ligt die zich, ondanks zijn uitingen en gedragingen, aan hem vastklampen.
Racist
pi_176318586
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:17 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Niemand van belang uit de Nederhop-scene neemt Osdorp Posse serieus, noch zijn ze van enig invloed geweest. Het is altijd een klein groepje aan semi-hiphop fans geweest die de groep op handen hebben gedragen.

Ik heb overigens persoonlijk niets tegen ze, maar puur kwalitatief gezien stelt het geen kut voor.
Ze waren gewoon de eerste. Dus ze hebben wel degelijk een stempel gelegd.

Die nepknulletjes van vandaag noem ik geen hip hop. Dat is voor-geproduceerde bagger te noemen. Duizend in een dozijn hetzelfde geluid. Opgezwolle was leuk en Postmen vond ik toentertijd ook chill om naar te luisteren.

Ach, je zag het ook bij de house muziek. Die is eind jaren negentig een stille dood gestorven toen de commercie ermee aan de haal ging en de usb-stick dj's met de handjes omhoog het gingen verneuken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:08:12 #201
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176318610
Jammer dat het alweer onder registratiewall staat
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1508260/ga-praten-met-je-man

Kan iemand volledige tekst hier neerzetten?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176318676
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:05 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ze waren gewoon de eerste. Dus ze hebben wel degelijk een stempel gelegd.

Die nepknulletjes van vandaag noem ik geen hip hop. Dat is voor-geproduceerde bagger te noemen. Duizend in een dozijn hetzelfde geluid. Opgezwolle was leuk en Postmen vond ik toentertijd ook chill om naar te luisteren.

Ach, je zag het ook bij de house muziek. Die is eind jaren negentig een stille dood gestorven toen de commercie ermee aan de haal ging en de usb-stick dj's met de handjes omhoog het gingen verneuken.
jep.


Lil kleintje is ook rijk geworden met een hitje wat in een uur gemaakt is.
Inspelen op vooral de gevoelige jeugd en het geld stroomt binnen.


Als je bitch wil chillen en ze belt m'n nummer
Dan ga ik wel komen want ik ben flexibel
Nu ben ik in de club, nu sta ik voor de spiegel
Ik kan niet voor je liegen, we willen wat verdienen
pi_176319109
Gehaalt het atlasgebergte er niet uit. Wat een nieuws. Hij rapt over hoeren en bitches. Wat verwacht je....

Kijk naar ali b en lange f bijv geaccepteerd als kindervriend beide (ex)crimineel en hebben van alles al in de mond gehad.

Rap teksten zijn in de regel wat vrouwonvriendelijk en dat pas tientallen jaren. Dit is gewoon met een zielig progressief windje mee waaien.
pi_176319349
Het gaat hier niet om liedteksten, maar om een artiest die een lift gekregen heeft van een paar vrouwen en die hun daarna uitmaakt voor hoeren omdat ze 's nachts buiten lopen.
Oftewel hij geeft al die lui die westerse vrouwen aanranden een vrijbrief, ze lopen 's nachts buiten dus het zijn hoeren dus... dat zijn nu net de boodschappen waar we van af willen in deze tijd.
pi_176319408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Het gaat hier niet om liedteksten, maar om een artiest die een lift gekregen heeft van een paar vrouwen en die hun daarna uitmaakt voor hoeren omdat ze 's nachts buiten lopen.
Oftewel hij geeft al die lui die westerse vrouwen aanranden een vrijbrief, ze lopen 's nachts buiten dus het zijn hoeren dus... dat zijn nu net de boodschappen waar we van af willen in deze tijd.
het een heeft met het ander te maken natuurlijk.
pi_176319427
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Canopus het volgende:

[..]

het een heeft met het ander te maken natuurlijk.
Dacht je van niet? Hoe denk je dat in die hoofden rechtgepraat wordt dat ze westerse vrouwen mogen aanranden?
pi_176319460
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:05 schreef Canopus het volgende:

[..]

het een heeft met het ander te maken natuurlijk.
Vertel...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176319475
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:08 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vertel...
lees de teksten even.

Mag jezelf doen :)
pi_176319602
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:09 schreef Canopus het volgende:

[..]

lees de teksten even.

Mag jezelf doen :)
Ik probeer even te vinden waarin de opvatting van boef naar voren komt.

''Als vrouw zijnde moet je thuis blijven, en niet uitgaan''.

Ik kan het niet vinden.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:20:16 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_176319638
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:17 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Heeft niks met haat te maken joh, gewoon de lege blik van iemand met een bijzonder laag IQ die jarenlang teveel cannabis heeft gebruikt.
Het is een blik van intense haat en minachting.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176319667
Ik snap niks van die teksten...:D


Oh yeah baby girl ik zie je
Dus voor jou staan al die jongens in de file
Wat is je naam, is het Yasmine of Khadija?
En het is jij of je vriendin, ik kan niet kiezen, yeah
Of we kunnen met z'n drieën vliegen naar de after
Kan je zakken door je knieën, kan je heel de nacht gaan
Ja je zusje kent het tempo, ja ze schudt het fasta
Ja je ziet me in de fissa met m'n winterjas aan
Enorme affoe in m'n cup, saw mi see mi dansa
Girl whine for ya blocka, when they see them na-nah
Send me love mi girl add, keep her wet like watah
Zei "kan je voor me zakken", ze zei "yaga-jaja"
pi_176320077
quote:
15s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:17 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik probeer even te vinden waarin de opvatting van boef naar voren komt.

''Als vrouw zijnde moet je thuis blijven, en niet uitgaan''.

Ik kan het niet vinden.
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-echt-is~a8e67a5f/

Bij 0,43 minuut.
pi_176320200
'Wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur 's ochtends? Jongens, wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech, ja? Als je thuis zit, hele dag niks doet, studeren, lief doet, dit dat, mamma pappa luisteren, noem ik je een vrouw."
https://www.ad.nl/show/ma(...)ij-echt-is~a8e67a5f/
pi_176320248
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:22 schreef Canopus het volgende:
Ik snap niks van die teksten...:D


Oh yeah baby girl ik zie je
Dus voor jou staan al die jongens in de file
Wat is je naam, is het Yasmine of Khadija?
En het is jij of je vriendin, ik kan niet kiezen, yeah
Of we kunnen met z'n drieën vliegen naar de after
Kan je zakken door je knieën, kan je heel de nacht gaan
Ja je zusje kent het tempo, ja ze schudt het fasta
Ja je ziet me in de fissa met m'n winterjas aan
Enorme affoe in m'n cup, saw mi see mi dansa
Girl whine for ya blocka, when they see them na-nah
Send me love mi girl add, keep her wet like watah
Zei "kan je voor me zakken", ze zei "yaga-jaja"
Ik snap die gozer niet.. hij wil dus wel dat meisjes zich als hoer gedragen als het maar voor hem persoonlijk bedoeld is?

De ophef over zijn uitspraak was denk ik minder groot geweest als het niet zo'n hufter was. Mensen uitschelden die je hebben geholpen is niet heel erg vriendelijk en dan ben je gewoon een Untermensch
pi_176320274
Ik hoop dat Nederland nu eindelijk klaar is met Boef, maar het liefst zie ik die hele rap scene van tegenwoordig gewoon uit de mode raken. Wat dus nooit gaat gebeuren, want al bijna 20 jaar rappen ze over niks anders dan bitsches, cokes, money en geweld...
pi_176320311
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Montelly het volgende:
Jammer dat het alweer onder registratiewall staat
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1508260/ga-praten-met-je-man

Kan iemand volledige tekst hier neerzetten?
Wil ik wel doen, maar is dat legaal / 'done'..? :)

Dat weet ik nl. niet :@
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:05:02 #217
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176320339
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:02 schreef Tuned22 het volgende:

[..]

Wil ik wel doen, maar is dat legaal / 'done'..? :)

Dat weet ik nl. niet :@
Met bronvermelding erbij is toch niks aan de hand? ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176320441
Je was een goed meisje of een slecht meisje, schrijft Samira el Kandoussi over haar jeugd. En zo blijft de cultuur, omdat vrouwenstreken hem in stand houden.
Door: Samira el Kandoussi 5 januari 2018, 11:30

'Kechba', dit woord - nu actueel door Rapper Boef - hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks om me heen, als de regen die in Nederland valt. Hoer was altijd op het puntje van de tong van iedereen om me heen. Soms flapte er gewoon 'hoer' uit, als gewoonte, uit het niets. Ik groeide op in een gespleten wereld: je was een goed meisje of een slecht meisje. Daar zat niets tussen. Je was deugdzaam of een hoer.

Voor sommige familieleden was een vrouw die buiten liep al een hoer. Als je een spijkerbroek aan had: een hoer. Voor anderen was mijn oudere zus een hoer toen ze autorijles kreeg van een man, vrouwen die roken waren sowieso hoeren en vrouwen die met mannen praten of werken ook. Een vrouw is denk ik gewoon als hoer geboren en wordt altijd gewantrouwd.

'Een rotte vis doet de hele straat stinken!' Deze Marokkaanse uitdrukking, daar groeide ik mee op en dat hield in dat alle meisjes in de familie als een grote klomp klei tot een groot zondig vrouwenlichaam werden gekneed. Elke misstap die je maakte, had gevolgen voor de andere vrouwen in de familie. Uitgelachen en bespot worden is het allerergste wat je kan gebeuren in mijn wereld.

Ik leerde als kind dat eer het belangrijkste is wat een vrouw draagt. Een vrouw met schaamtevolle blik treurig gericht naar de grond met stralen van licht eromheen, sereen en vol engelengeduld, als de blik van de maagd Maria: als je die had, dan stonden ze in de rij voor je vaders huis.

Ook de boeven en criminelen zoeken een goede vrouw. Een martelares die in stilte alle zondes draagt, nooit iets vraagt, maar alleen gehoorzaam knikt: ook als hij buiten mensen berooft of vreemd gaat.

Je reputatie en goede naam, daar leef en sterf je als vrouw voor. Je uit niks, elk verlangen of emotie word onderdrukt, met als gevolg dat ik op vrouwenfeesten rijen donkere loerende ogen elkaar zag begluren, de lippen stijf op elkaar, met ontelbare kinderen die tussen ze in krioelden. En ondertussen draaide de roddelrubriek op volle toeren.

In een wereld van heilige maagden was niets erger dan voor hoer worden uitgemaakt. Vreemd genoeg kwamen de dames meestal niet voor elkaar op, maar schakelden ze elkaar uit met ondergrondse valse opmerkingen. Of met piepende stemmetjes: 'Gelukkig zorg ik goed voor mijn man': als sneer bedoeld voor een dame aan dezelfde tafel, die voor de tweede keer was gescheiden en een 'slechte naam' had.

In plaats van elkaar te beschermen, solidair te zijn in de harde mannenwereld waar we met zijn allen onder leden en ons uit probeerden te redden, waren de listen van de vrouw donker en vol jaloezie. Meer en meer kreeg ik bewijs dat de positie van de vrouwen in onze wereld is wat hij is, door onze eigen streken.

Tot we stoppen met elkaar uit te schakelen en te beconcurreren en onderling een geluid laten horen over hoe we behandeld willen worden door onze mannen, blijven de boeven ons voor kechs uitmaken.
https://www.parool.nl/opi(...)iks-tussen~a4554328/
pi_176320618
Het zijn ook net refo's he... _O-
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:48 #220
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176320619
Samira el Kandoussi: gebrek aan solidariteit onder moslima’s
’Ga praten met je man’

Door WIERD DUK
Vandaag, 05:30 in BINNENLAND

AMSTERDAM - Rapper Boef schold vrouwen, die hem hielpen, uit voor ’hoeren’. Niks nieuws, meent journalist en programmamaker Samira el Kandoussi (38).

Samira el Kandoussi: „Ik wil mijn zoon meegeven dat mensen respect verdienen.”

Ⓒ AMAURY MILLER

’Kechba, hoer, hoorde ik in mijn jeugd dagelijks, als de regen die in Nederland valt’, schreef El Kandoussi in een column voor Telegraaf.nl.

De tekst kwam aan als een mokerslag. El Kandoussi, van Marokkaanse afkomst, hekelt het gebrek aan solidariteit onder vrouwen in haar gemeenschap.

De cultuur waarin mannen als Boef gedijen – waarin meisjes en vrouwen om het minste of geringste als ’eerloos’ worden weggezet – wordt volgens haar mede in stand gehouden door de onderlinge haat en nijd tussen de vrouwen. ’In plaats van elkaar te beschermen, solidair te zijn in de harde mannenwereld, waren de listen van de vrouw donker en vol jaloezie’, schreef ze.

Uit de reacties op El Kandoussi’s column bleek hoe gevoelig dit soort uitlatingen liggen binnen de moslimgemeenschap. „Maar ik weet dat ik niemand pijn wil doen.”

Waar komt die afgunst vandaan? „Het is een oerstrijd om aandacht”, denkt El Kandoussi.

„De strijd om de mooiste en de beste te zijn. De hoofdprijs is: acceptatie door de man en een goede naam.”

Die acceptatie loopt via de eer van de vrouw. Het steekt El Kandoussi dat zoveel allochtone vrouwen zich neerleggen bij die ondergeschikte rol. „Neem Boef: meiden zijn z’n grootste fan, hoewel hij hen beledigt. Ik denk dat het te maken heeft met een gebrek aan eigenwaarde.”
Naakte vrouw

Samira Bouchibti (47), Amsterdams gemeenteraadslid voor de VVD en auteur van het boek De islam, de moslims en ik, herkent het relaas van El Kandoussi. Zij geeft gastlessen op vmbo- en mbo-scholen met veel allochtone leerlingen. Daar ziet ze hoe wijdverbreid die vrouwonvriendelijke mentaliteit is en hoe groot de druk op meisjes om zich aan te passen aan islamitische voorschriften.

„Een onbedekte vrouw is een naakte vrouw”, zegt Bouchibti. „Je bent pas eerbaar als je een hoofddoek draagt. Doe je dat niet, rook en drink je en je gaat uit, dan deug je niet. Zo zwart-wit is het. Dat Boef zegt dat vrouwen in korte rokjes hoeren zijn, is voor die scholieren vanzelfsprekend. Zij denken er net zo over.”

Voor allochtone meisjes is het bijna ondoenlijk om aan die dwang te ontsnappen. Bouchibti: „Ik zie meisjes van 14/15, die van huis uit geen hoofddoek dragen, bezwijken onder de groepsdwang op school. Als ze niet gesluierd zijn, worden ze buitengesloten.”

Die druk maakt het voor meisjes nagenoeg onmogelijk om individuele keuzes te maken. „Jongetjes van 14 spelen de baas over hun veel oudere zusjes en nichtjes omdat zij de eer van de familie moeten bewaken. Sociale media spelen een grote rol. Voor je het weet ben je als meisje, dat stiekem rookt of met een jongen afspreekt, de klos en worden er filmpjes van je op internet gezet. Dat is heel heftig. Die meiden worden letterlijk kapot gemaakt.”

Samira el Kandoussi staat midden in de Marokkaanse gemeenschap in Amsterdam. Maar de bij vlagen beklemmende sfeer en het gebrek aan solidariteit dwingen haar tot keuzes. „Al dat geroddel, daar heb ik geen behoefte aan. Ik denk dat veel Marokkaanse vrouwen daarom liever geen vriendschappen hebben. Mijn beste vriendin is wel Marokkaanse. Een vrouw die in het leven staat als ik: met rauwe humor en een klein hartje.”

Ook haar man is Marokkaan. Met hem kreeg ze kort geleden een zoontje. „Mijn zoon ga ik niet opvoeden als Boef. Ik wil hem meegeven dat mensen respect verdienen en dat iedereen gelijkwaardig is.”

Steeds vaker ziet El Kandoussi Marokkaanse vrouwen een partner buiten de eigen groep zoeken. „Maar gemengde huwelijken zijn ook heel ingewikkeld. We zouden eigenlijk, zoals de Dolle Mina’s ooit, de handen ineen moeten slaan en moeten proberen om met onze mannen in gesprek te gaan. Want ook binnen de Marokkaanse gemeenschap ligt het aantal scheidingen schrikbarend hoog.”

Samira Bouchibti heeft weinig illusies dat zij de diepgewortelde macho-mentaliteit onder moslimjongens kan veranderen. „Ik voer deze gesprekken al jaren. Maar ik kan moeilijk opboksen tegen rappers, die voor die jongeren helden zijn. Ze willen allemaal Boef worden. Wat ik dan zeg is: eis je respect? Geef dan eerst respect.”
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176320668
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:05 schreef Montelly het volgende:

[..]

Met bronvermelding erbij is toch niks aan de hand? ;)
Gelukt via de omweg *O*
pi_176322424
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:43 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Gaat niet op om Zucker, die wordt helemaal aan banden gelegd, het gaat om al die jankerd die gelijk een kut mening moeten geven op facebook en als die kneusjes die in medialand die moord en brand schreeuwen. Ik ben geen fan van die Boef ofzo, zijn muziek vind ik mwah, maar op dit gebied steun hem eerder dan al die politiek correctie homo kutjes.
Zou gaaf zijn als iedereen ook zo'n grote bek mocht hebben over de islam, maar dan is het ineens haatmail!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:16:02 #223
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176322537
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef Loekie1 het volgende:
Het gaat hier niet om liedteksten, maar om een artiest die een lift gekregen heeft van een paar vrouwen en die hun daarna uitmaakt voor hoeren omdat ze 's nachts buiten lopen.
Oftewel hij geeft al die lui die westerse vrouwen aanranden een vrijbrief, ze lopen 's nachts buiten dus het zijn hoeren dus... dat zijn nu net de boodschappen waar we van af willen in deze tijd.
Dit.

Ja hij rapt het ook, net als vele andere rappers 't over bitches en ho's hebben, of Teeuwen vrouwen hoeren noemde.
Maar gvd, als iemand je een lift geeft en je ze dan uitmaakt voor hoeren, dan heeft dat weinig meer met rappen of grappig doen te maken, maar laat je even mooi je ware aard zien.
Het probleem is dat die achterlijke cultuur werkelijk zo denkt. Dát wordt nu mooi duidelijk. Bedankt daarvoor, Boef.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_176322884
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dit.

Ja hij rapt het ook, net als vele andere rappers 't over bitches en ho's hebben, of Teeuwen vrouwen hoeren noemde.
Maar gvd, als iemand je een lift geeft en je ze dan uitmaakt voor hoeren, dan heeft dat weinig meer met rappen of grappig doen te maken, maar laat je even mooi je ware aard zien.
Het probleem is dat die achterlijke cultuur werkelijk zo denkt. Dát wordt nu mooi duidelijk. Bedankt daarvoor, Boef.
ware aard idd. Goed te zien in dat filmpje met die politie. Niet te geloven wat een minachting voor het gezag.
pi_176324811
Ook zijn oude directrice is een kankerhoer


https://twitter.com/NBbrekend/status/949548930693586944 :{
pi_176324900
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef Canopus het volgende:

[..]

ware aard idd. Goed te zien in dat filmpje met die politie. Niet te geloven wat een minachting voor het gezag.
Minachting voor de Nederlandse autoriteiten that is. Zoiets zouden ze nooit proberen bij de politie van het middeleeuwse woestijnland waar hun roots liggen.
pi_176325959
Boef is typerend voor de mentaliteit en gedachtengang van die gastjes uit die regio
pi_176327935
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:08 schreef Montelly het volgende:
Jammer dat het alweer onder registratiewall staat
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1508260/ga-praten-met-je-man

Kan iemand volledige tekst hier neerzetten?
Dat heet diefstal. :P
Met extra vezels!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 21:28:44 #229
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176331806
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:57 schreef Volkorenbrood het volgende:

[..]

Dat heet diefstal. :P
Hier een legale samenvatting

https://www.telegraaf.nl/(...)-staan-op-tegen-boef
pi_176332273
Als ik moet kiezen tussen Eurlings of Boef dan zie ik toch liever dat Boef kapot wordt gemaakt door de media.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:46:31 #232
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_176334376
Zulke mensen hadden ze nooit een podium moeten geven net als die blogger met die haak neus. En nu maar roepen moet je toch eens kijken wat hij allemaal zegt....
Ja tuurlijk had je anders verwacht :')__!
pi_176334576
quote:
Je zal er maar leraar van geweest zijn :o
pi_176335053
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 22:46 schreef RobjeGeus het volgende:
Zulke mensen hadden ze nooit een podium moeten geven net als die blogger met die haak neus. En nu maar roepen moet je toch eens kijken wat hij allemaal zegt....
Ja tuurlijk had je anders verwacht :')__!
Die haakneus heeft zich wel positief veranderd, juist vanwege het podium dat hij heeft gekregen. Boef daarentegen is een straatrat gebleven.
pi_176339888
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de noord-afrikanen die hier zitten een beetje laag IQ hebben.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176339897
Die haakneus heeft in ieder geval zijn best gedaan om er het beste van te maken. Dat moet gezegd worden. Rome is ook niet in een dag gebouwd.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176339903
Verder vind ik wel dat het beestje bij zijn naam moet worden genoemd. Ik had vroeger een andere mening, maar het Maroc-probleem komt wel voort uit de Marokkaanse gemeenschap. Er is daar een enorm probleem. De politiek moet dat durven zeggen, anders los je dit probleem met schelden, overvallen en niet willen werken nooit op.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176340018
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom die paar succesvolle moslima’s die ik ken (en die bijvoorbeeld ook gewoon meedoen met de vrijmibo) steeds vaker voor een Nederlandse man gaan. Je wilt niet met ongedierte als Boef en zn kameraden opgescheept zitten die je voor hoer uitmaken als je eens een keer een wijntje drinkt of geen hoofddoek op hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176340030
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 08:22 schreef Sigaartje het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de noord-afrikanen die hier zitten een beetje laag IQ hebben.
Dat was toch al vanaf het begin duidelijk? Marokkanen die destijds in Marokko een goede baan hadden gingen hier geen gastarbeider worden natuurlijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176340049
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik begin steeds meer te begrijpen waarom die paar succesvolle moslima’s die ik ken (en die bijvoorbeeld ook gewoon meedoen met de vrijmibo) steeds vaker voor een Nederlandse man gaan. Je wilt niet met ongedierte als Boef en zn kameraden opgescheept zitten die je voor hoer uitmaken als je eens een keer een wijntje drinkt of geen hoofddoek op hebt.
Dus.. over 20 jaar zijn de enige vrouwen die met Noord Afrikanen willen omgaan hoeren ?
Boef is gewoon zijn tijd ver vooruit ;)
pi_176340421
Je kan in ieder geval niet meer zeggen dat zo’n hoofddoek géén onderdrukking is. Het moge duidelijk zijn: als je dat ding niet draagt ben je een hoer volgens je hele gemeenschap. Dat is natuurlijk pure onderdrukking, ondanks wat GroenLinks ons wil laten geloven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176340522
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat was toch al vanaf het begin duidelijk? Marokkanen die destijds in Marokko een goede baan hadden gingen hier geen gastarbeider worden natuurlijk.
Ze kozen expres mensen met weinig scholing/capaciteit die klagen niet.
pi_176340542
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 08:22 schreef Sigaartje het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat de noord-afrikanen die hier zitten een beetje laag IQ hebben.
Volgens mij is dat ook al lang bewezen. Maar ja dat krijg je als je vader de neef van je moeder is. Op een hele enkele uitzondering na heb je niets aan dat volk.
Ali B is de enige noord Afrikaan die van mij respect verdiend. Hij heeft zijn kansen als een van de weinige echt aangegrepen.
pi_176340625
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:54 schreef hvan het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook al lang bewezen. Maar ja dat krijg je als je vader de neef van je moeder is. Op een hele enkele uitzondering na heb je niets aan dat volk.
Ali B is de enige noord Afrikaan die van mij respect verdiend. Hij heeft zijn kansen als een van de weinige echt aangegrepen.
Ex crimineel/drugsdealer met een mocro accent als voorbeeld. Nu snap ik hem ze volgen allemaal Ali b...
  zondag 7 januari 2018 @ 10:04:14 #245
117098 Hathor
Effe niet
pi_176340682
quote:
Tegen een vrouw gaan staan roepen dat ze nu ook zo stoer als vroeger moet zijn? Seriously, die gast spoort letterlijk niet. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176340743
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:52 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ze kozen expres mensen met weinig scholing/capaciteit die klagen niet.
En Marokko was hun uitschot ook liever kwijt dan rijk.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176340746
Het is zowaar nog een grotere mongool dan ik al dacht. Wist niet dat dat mogelijk was.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176340769
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:52 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ze kozen expres mensen met weinig scholing/capaciteit die klagen niet.
EN je kan doen alsof er sprake was van "Christelijke naastenliefde" ipv "uitbuiting".
pi_176340783
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 09:54 schreef hvan het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook al lang bewezen. Maar ja dat krijg je als je vader de neef van je moeder is. Op een hele enkele uitzondering na heb je niets aan dat volk.
Ali B is de enige noord Afrikaan die van mij respect verdiend. Hij heeft zijn kansen als een van de weinige echt aangegrepen.
Aboutaleb, Najib Amhali, Soundos, Maryam Hassouni... er zien er wel meer. In het normale leven ook wel, maar niet heel veel inderdaad.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  zondag 7 januari 2018 @ 10:22:44 #250
117098 Hathor
Effe niet
pi_176340921
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:11 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Aboutaleb, Najib Amhali, Soundos, Maryam Hassouni... er zien er wel meer. In het normale leven ook wel, maar niet heel veel inderdaad.
Het bizarre ervan is dat diegenen die er wel wat van maken in het leven door de rest met de nek worden aangekeken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 januari 2018 @ 10:24:09 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176340934
Waarom besteden we nog aandacht aan deze zwakbegaafde? Geef dit soort idioten toch niet telkens een platform.
pi_176340941
Salafist abou een perfect voorbeeld.
  zondag 7 januari 2018 @ 11:00:40 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176341325
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tegen een vrouw gaan staan roepen dat ze nu ook zo stoer als vroeger moet zijn? Seriously, die gast spoort letterlijk niet. :')
Nee, die gast is waarschijnlijk meerdere malen op zijn plek gezet door deze mevrouw en daar kan hij niet zo goed mee omgaan. In tegenstelling tot de andere 5000 ettertjes die deze mevrouw in de loop van haar loopbaan waarschijnlijk heeft gewaagd te corrigeren, heeft Boef nu de kans om zijn verongelijktheid over het aangesproken te worden op zijn gedrag -door nota bene een kech- uit te spelen in de media.

Als hij niet spoort, dan sporen al die andere jochies met dergelijke prinsen-egootjes ook niet. Die zouden dit ook doen als ze konden. Dit is opvoeding. Het idee dat je onrecht aangedaan is omdat je niet zomaar mag doen wat je wilt van een vrouw.

Dit is een bepaald type jongetje met zeker niet uitsluitend een islamitische achtergrond. Ook Afrikaanse, Georgische of Chinese jongetjes kunnen er wat van op dit punt en er zijn natuurlijk ook genoeg roomblanke kansenpareltjes zonder enige opvoeding die geen correctie accepteren, maar daar merken we minder van simpelweg omdat een minder groot deel van de sociale onderklasse die dit soort gedrag produceert die achtergrond heeft.

Het is hyperagressief tokkiegedrag, geen gestoord gedrag.
pi_176341376
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom besteden we nog aandacht aan deze zwakbegaafde? Geef dit soort idioten toch niet telkens een platform.
Van treitervlogger tot zelfbenoemde rapper tot nationale kop van Jut.

Je eigen vrouwelijke fans uit te schelden voor minderwaardige hoeren en dan verbaasd zijn dat je niet meer wordt uitgenodigd voor enkele optredens.

Daarna krokodillentranen janken bij RTL Boulevard en dan vervolgens jezelf ver slachtofferen.

Veel mensen smullen stiekem van deze openbare vernedering. Karma is a bitch.
pi_176342941
quote:
De wind van voren geven is met argumenten iemand tegenspreken en je gelijk halen, dit is gewoon schelden, een kind van drie kan het en is een zwaktebod van boef, waarom dit gedoogd wordt van die groep en minder, minder, minder strafbaar is, kan ik niet begrijpen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_176343061
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

De wind van voren geven is met argumenten iemand tegenspreken en je gelijk halen, dit is gewoon schelden, een kind van drie kan het en is een zwaktebod van boef, waarom dit gedoogd wordt van die groep en minder, minder, minder strafbaar is, kan ik niet begrijpen.
Moslims zijn zielig , blanken wat minder ;)

Daarom worden boef,lil kleine en ander soort straatratjes gedoogd of zelfs op schouders gedragen door progressief nederland(iig de media)
pi_176344528

de best bekeken nederlandse videoclip allertijdenmet bijna 46 miljoen views is van ................................................................................................................................................................................. DE BOEF _O- :W :W :W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 7 januari 2018 @ 14:13:04 #258
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176344762
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:

de best bekeken nederlandse videoclip allertijdenmet bijna 46 miljoen views is van ................................................................................................................................................................................. DE BOEF _O- :W :W :W :W
Ja dus?
Basisschoolkindjes. Wees er trots op.
Tot papa en mama hun telefoons afpakken :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_176344902
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:

de best bekeken nederlandse videoclip allertijdenmet bijna 46 miljoen views is van ................................................................................................................................................................................. DE BOEF _O- :W :W :W :W
Aantallen YouTube views zeggen niks.

Zijn gewoon bestelbaar.

https://www.buyyoutubviews.com/
pi_176344963
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:20 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Aantallen YouTube views zeggen niks.

Zijn gewoon bestelbaar.

https://www.buyyoutubviews.com/
ja hoor boef gaat betalen voor vieuws hahahahah hoe dom ben je man
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176345037
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja hoor boef gaat betalen voor vieuws hahahahah hoe dom ben je man
Views.
pi_176345415
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 12:43 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Moslims zijn zielig , blanken wat minder ;)

Daarom worden boef,lil kleine en ander soort straatratjes gedoogd of zelfs op schouders gedragen door progressief nederland(iig de media)
Moslims zijn evenals homo's toch ook vleeseters ? Snap dus niet waar de schoen dan wringt. Jij wel ?
pi_176345731
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:01 schreef klaasweetalles het volgende:

de best bekeken nederlandse videoclip allertijdenmet bijna 46 miljoen views is van ................................................................................................................................................................................. DE BOEF _O- :W :W :W :W
45 miljoen :')


Martin lacht em uit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176346015
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:02 schreef habitue het volgende:

[..]

45 miljoen :')


Martin lacht em uit.
is dat een Nederlandse artiest?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 7 januari 2018 @ 15:16:10 #265
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176346047
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

is dat een Nederlandse artiest?
Nederlandser dan die kut-Fransman van je zelfs.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_176346050
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

is dat een Nederlandse artiest?
Ja

quote:
Martin Garrix, artiestennaam van Martijn Gerard Garritsen, is een Nederlandse dj en muziekproducent. Hij werd op 19 oktober 2016 als jongste ooit verkozen tot de populairste dj ter wereld door DJ Magazine.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176346066
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:16 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja

[..]

dit ging niet over djs

maar over gewone artiesten

djs kunnen niets dan platen op een draaitafel gooien....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176346095
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit ging niet over djs

maar over gewone artiesten

djs kunnen niets dan platen op een draaitafel gooien....
Wat snap je niet aan het woord producent.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176346104
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:18 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het woord producent.
dat het zakkenvullers zijn.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176346124
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

dit ging niet over djs

maar over gewone artiesten

djs kunnen niets dan platen op een draaitafel gooien....
Wat zijn gewone artiesten?

Hij is in groningen (meest linkse kut provincie van dit prachtige land) wel welkom.
pi_176346156
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:20 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Wat zijn gewone artiesten?

Hij is in groningen (meest linkse kut provincie van dit prachtige land) wel welkom.
gewone artiesten zijn zijn artiesten die zelf zingen en hun muziek maken.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176346241
quote:
Wat een nageboorte is het ook he :r
pi_176346269
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

gewone artiesten zijn zijn artiesten die zelf zingen en hun muziek maken.....
Ok, boef heeft geen producers?
pi_176346281
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:26 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ok, boef heeft geen producers?
dat zijn gewoon drugsdealers

jij bent echt stom he
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 7 januari 2018 @ 15:43:48 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_176346538
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, die gast is waarschijnlijk meerdere malen op zijn plek gezet door deze mevrouw en daar kan hij niet zo goed mee omgaan. In tegenstelling tot de andere 5000 ettertjes die deze mevrouw in de loop van haar loopbaan waarschijnlijk heeft gewaagd te corrigeren, heeft Boef nu de kans om zijn verongelijktheid over het aangesproken te worden op zijn gedrag -door nota bene een kech- uit te spelen in de media.

Als hij niet spoort, dan sporen al die andere jochies met dergelijke prinsen-egootjes ook niet. Die zouden dit ook doen als ze konden. Dit is opvoeding. Het idee dat je onrecht aangedaan is omdat je niet zomaar mag doen wat je wilt van een vrouw.

Dit is een bepaald type jongetje met zeker niet uitsluitend een islamitische achtergrond. Ook Afrikaanse, Georgische of Chinese jongetjes kunnen er wat van op dit punt en er zijn natuurlijk ook genoeg roomblanke kansenpareltjes zonder enige opvoeding die geen correctie accepteren, maar daar merken we minder van simpelweg omdat een minder groot deel van de sociale onderklasse die dit soort gedrag produceert die achtergrond heeft.

Het is hyperagressief tokkiegedrag, geen gestoord gedrag.
Ik vind dat er eerlijk gezegd weinig verschil zit tussen hyperagressief tokkiegedrag en gestoord gedrag. Als het waar is wat jij zegt, loopt die gast dus al vanaf dat moment dat hij gecorrigeerd is door deze dame rond met een soort wraakgevoelens, en dan ineens, jaren later wanneer hij al iets van een bekendheidsstatus geniet, besluit om het haar maar eens in te gaan wrijven. Jarenlang heeft die gast dus rondgelopen met het idee dit te doen als de tijd er rijp voor is, dat is borderline psychopatische trekjes.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176346560
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind dat er eerlijk gezegd weinig verschil zit tussen hyperagressief tokkiegedrag en gestoord gedrag. Als het waar is wat jij zegt, loopt die gast dus al vanaf dat moment dat hij gecorrigeerd is door deze dame rond met een soort wraakgevoelens, en dan ineens, jaren later wanneer hij al iets van een bekendheidsstatus geniet, besluit om het haar maar eens in te gaan wrijven. Jarenlang heeft die gast dus rondgelopen met het idee dit te doen als de tijd er rijp voor is, dat is borderline psychopatische trekjes.
Nee hoor, dat is gewoon cultuur.
  zondag 7 januari 2018 @ 15:44:53 #277
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176346562
Raar dat er nergens een foto van Boefs moeder te vinden is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_176346777

Hier heeft hij wel door dat hij echt een probleem heeft nu :') hij moet straks bedelen om nog een optreden te mogen uitvoeren. Sowieso stom van hem wat hij zegt over zijn fans, de mensen die hem betalen.

Das net zoiets als dat professionele voetbalcubs hun sponsors door het slijk halen. Als Ajax bijvoorbeeld Ziggo voor slechtste provider zou uitmaken :')
pi_176346838
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 15:44 schreef matthijst het volgende:
Raar dat er nergens een foto van Boefs moeder te vinden is.
Wat denk je te verwachten? ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176347145
Het schijnt dat boef gewoon betaald wordt voor al die optredens die niet doorgaan.

Al die contracten waren allang getekend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176347200
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Het schijnt dat boef gewoon betaald wordt voor al die optredens die niet doorgaan.

Al die contracten waren allang getekend
jammer
pi_176347375
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:56 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kechba: dit woord hoorde ik mijn hele jeugd dagelijks

[..]

Wat een cultuur ook, tijd dat we die vrouwen eens uit die islamitische cultuur redden.
Je kan eerst dichter bij huis beginnen: Kim Holland of German Go Girls.
pi_176347560
quote:
Hhahahha.



Boef komt uit Algerije.
pi_176347631
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 7 januari 2018 @ 16:45:33 #285
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_176347719
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:35 schreef p078 het volgende:

[..]
U

Hhahahha.

[ afbeelding ]

Boef komt uit Algerije.
Erger: Frankrijk
Maar goed. Schapen neuken zit in z'n genen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_176347849
quote:
Vraag me altijd af waarom Nederland zon kutland is in de ogen van deze mensen. Alles is beter geregeld dan in het land van herkomst...
  zondag 7 januari 2018 @ 16:58:07 #287
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176347963
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:51 schreef Canopus het volgende:

[..]

Vraag me altijd af waarom Nederland zon kutland is in de ogen van deze mensen.
En toch komen en blijven ze hier. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176348561
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:51 schreef Canopus het volgende:

[..]

Vraag me altijd af waarom Nederland zon kutland is in de ogen van deze mensen. Alles is beter geregeld dan in het land van herkomst...
Over het algemeen is het hier zo dat een vrouw niet bij het minste of geringste haar eerwaarde verliest. Bijvoorbeeld.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176350014
Waarom trekt die als een idioot met zijn rechter lip als die praat?

Heeft die een geestelijke afwijking ofzo....😅😅😅
pi_176351687
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

En toch komen en blijven ze hier. :{
Het zijn parasieten.
pi_176351773
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:58 schreef Perrin het volgende:

[..]

En toch komen en blijven ze hier. :{
Omdat wij zwak overkomen. En zwakte moet je uitbuiten - dat is onderdeel van hun cultuur.
Ook de reden dat ze altijd agressief en opgefokt reageren als je ze terecht wijst - ze kunnen niet riskeren zwakte of onderdanigheid te tonen.
pi_176351988
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:51 schreef trekker25 het volgende:
Waarom trekt die als een idioot met zijn rechter lip als die praat?

Heeft die een geestelijke afwijking ofzo....😅😅😅
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176354190
quote:
1 view van mij er bij, maar wat een ongelooflijke mongolen muziek... Waar gaat het heen met de jeugd😒😒
pi_176354212
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:23 schreef trekker25 het volgende:

[..]

1 view van mij er bij, maar wat een ongelooflijke mongolen muziek... Waar gaat het heen met de jeugd😒😒
Ik snap het ook niet.

Vroeger was alles beter.
pi_176354617
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:23 schreef trekker25 het volgende:

[..]

1 view van mij er bij, maar wat een ongelooflijke mongolen muziek... Waar gaat het heen met de jeugd😒😒
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:24 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet.

Vroeger was alles beter.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_176354674
quote:
Slechte muziek is van alle tijden, maar Joling had denk ik weinig fans behalve het Jordaan volk / tokkies.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:09:21 #297
16715 Mylene
*schatje*
pi_176360772
quote:
Sunny Bergman vindt Boef slachtoffer van racisme

unny Bergman vindt dat rapper Boef het slachtoffer is van racisme. Ze keurt af dat hij vrouwen heeft uitgescholden voor hoer, maar haar ervaring is dat witte mannen daar veel vaker mee schelden. Dat heeft ze zondagavond gezegd in de moslimtalkshow De Nieuwe Maan op NPO 2. De reactie van Bergman was langverwacht, omdat haar stilzwijgen over Boefs kech-uitspraken verbazing opwekte. Als witte mensen iets fout doen, stiefelt ze immers binnen een etmaal woest door Hilversum.
Bergman ziet dat er ‘stelselmatig’ met twee maten wordt gemeten. “Op zich moeten we seksisme te allen tijde veroordelen, maar wat je ziet in dit geval is dat seksisme bestreden wordt met racisme. Dat seksisme wordt gebruikt voor een xenofobische agenda. Als je ziet dat Wilders het gebruikt, je in De Telegraaf ziet staan dat ‘Nederlanders genoeg hebben van allochtonen als Boef’, dan is die verontwaardiging wat mij betreft niet meer waarachtig.”

Mede-talkshowgast Barbara Barend: “Sunny, je doet net… Ik vind dit heel kwalijk en ik vind dat we het er veel meer over moeten hebben dat zo veel jongens vrouwen kwetsen ermee.”

Sunny Bergman: “Natuurlijk, maar zij vraagt mij nu over de dubbele standaard en het veroordelen.”

Barbara Barend: “Er zijn heel veel reacties waarbij het helemaal niet over zijn achtergrond gaat. Je kunt die dingen ook wíllen zien op dat moment. Er zijn talloze kranten, er zijn talloze vrouwen zoals jij en ook allemaal vrouwen in NRC, Marokkaanse vrouwen, die puur op de tekst van rapper Boef zijn ingegaan. Die uitleg van Boef waarom zij een kech zouden zijn deugt niet. In dezelfde week had je Camiel Eurlings: Twitter en alle kranten ontploften over wat hij had gedaan. En dat in dezelfde week. Het feit dat Wilders reageert… Hij reageert overal op.”

Sunny Bergman: “Dat is wat ik zeg. Op het moment dat je seksisme bestrijdt met racisme, dan vind ik het fout. Dat heb ik gezien in de manier waarop hierop gedoken is. Er wordt ook een soort van culturele superioriteit uitgedragen, van: ‘Wij Nederlanders doen dat niet.’ Dan is de onderliggende boodschap: ‘Wij witte Nederlanders.’”

Volgens Bergman wordt Boef vooral zo hard aangepakt, omdat hij Algerijnse roots heeft en islamitisch is. “Ik denk dat het zeker meespeelt, want dan wordt er gezegd: ‘wij’ doen dat niet in Nederland. Ik word al tien jaar voor hoer uitgemaakt, voornamelijk online door witte mannen. Het is zeg maar niet iets waar wij vrij van zijn.”

Maar waarom roept ze wél op tot een boycot van Voetbal Inside om seksistische en homofobe uitingen, maar heeft ze zich in stilzwijgen gehuld over Boef? “De hele wereld had zich al uitgesproken over Boef, dus wat dat betreft: wat moest ik nog zeggen?”

“Ik richt me vooral op emancipatie van mijn eigen etniciteit en ik wil mensen aanspreken – bijvoorbeeld witte mannen – op het gedrag wat ze tonen. Wat wel belangrijk is om te zeggen: ik heb onderzoek gedaan naar slut shaming – en daar gaat het nu natuurlijk over – en dat is ook hier in Nederland in de westerse cultuur een heel prangend fenomeen. Het meest voorkomende scheldwoord op scholen hier is slet.”
bron
pi_176360951
Beroepsracist Sunny Bergman :')

quote:
bijvoorbeeld witte mannen – op het gedrag wat ze tonen.
Wat is dit nou weer voor racistische bagger.

Het is wel duidelijk dat het haar niet om seksisme te doen is, maar vooral een heksenjacht op de "witte racistische man".
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176361022
Sunny en één of andere vlogster (ja maar Lil Kleine doet het ook in rapteksten, waarom werd Boef dan aangepakt??) werden even gesloopt door Barbara Barend en de buitenlandse gaste.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:36:26 #300
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_176361114
Sunny bergman is echt iets te vaak tegen een witte Nederlandse molen opgelopen. Helemaal stuk.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:37:59 #301
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_176361149
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:09 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Goede vergelijking wel :')
Oh wacht het is Hans Teeuwen snel zeg dat het geen goede vergelijking is. hahah grappig man die Hans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')