abonnement Unibet Coolblue
pi_178526567
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 10:16 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Als het ook geldig is in Belgie dan wil ik wel een box proberen. :Y)
Gaat niet lukken. -O-
Vind een collega of bekende, die al lid is.

Eigenlijk wil ik wel eens terughoren van mensen, die gratis codes hebben gekregen, of zij voor een week gratis eten gaan of oprecht een hf box abbo aangaan, wel of niet regelmatig.
Dat waren wel een stuk of 14 mensen, meest fokkers ( of vriendjes van...inderdaad).

Zoals Dude terecht opmerkt, het topic is verworden tot vraag en smeek bedes.

On the bright side: gister weer een culi soepje pompoen en met name de kikkererwten geroosterd in de oven met honing. :Y) waren een verrassing.
pi_178526828
Ik zit inmiddels op box 120 ofzo bij Hellofresh. Het bevalt nog prima maar ik zie wel een lichte lijn naar beneden. Met name qua kwaliteit van de producten maar ook steeds meer dezelfde recepten met (vaker) goedkope ingrediënten.
De soepen zijn vaak top.

Daarnaast beloven ze al ruim een jaar (niet overdreven) om de spaarclub uit te breiden maar dat gebeurd niet. In plaats daarvan bieden ze nog steeds een receptenhouder aan die bedoeld is voor hun eerdere kleine receptkaarten..
pi_178527099
Dat is waar...vaak dezelfde ingrediënten, en toch weer anders.
Bakken sla zijn afgenomen.
Vaak tomaten erin ook. En paprika’s. ( prima , wat mij betreft)
Mínder verse kruiden.
Hier merkte iemand op, dat pesto’s waren met cashews i.p.v. pijnboompitten. Dat is verbeterd.
Combi’s van twee groenten binnen éen gerecht, vind ik vaak verrassend.
De culi soepen worden alsmaar beter.
Kunnen kiezen uit 10 gerechten is enorm.

De olijfolie was uit de spaarcollectie zag ik laatst.
Een echt goeie knoflookpers, die in de vaatwasser kan, zou prettig zijn.
Tip: koop níet die van ah...snij dan liever.
En ik heb absoluut geen behoefte aan merchandise waarop HF staat als schorten, pannenlappen, snijplanken die niet in de vw kunnen, etc.

Core business: voedsel, diverse groenten in overvloed, smakelijke bereiding.
Heeft HF een werkelijk toets/klantenpanel? Of halen ze de feedback uit de social media?
pi_178527252
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 10:50 schreef AnneX het volgende:
De olijfolie was uit de spaarcollectie zag ik laatst.
Een echt goeie knoflookpers, die in de vaatwasser kan, zou prettig zijn.
De olijfolie had ik meteen besteld, maar die was ook snel weer uitverkocht dus heb alsnog 6000 punten waar ik niks mee kan..

Ik kan 100 dingen bedenken die ze zo kunnen toevoegen en voor 1eu kunnen inkopen, zoals een aardappelborsteltje (gebruik ik echt veel)

Tip voor je knoflookpers: Zyliss
pi_178527460
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 10:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Gaat niet lukken. -O-
Vind een collega of bekende, die al lid is.

Eigenlijk wil ik wel eens terughoren van mensen, die gratis codes hebben gekregen, of zij voor een week gratis eten gaan of oprecht een hf box abbo aangaan, wel of niet regelmatig.
Dat waren wel een stuk of 14 mensen, meest fokkers ( of vriendjes van...inderdaad).

Zoals Dude terecht opmerkt, het topic is verworden tot vraag en smeek bedes.

On the bright side: gister weer een culi soepje pompoen en met name de kikkererwten geroosterd in de oven met honing. :Y) waren een verrassing.
Ah dat is jammer.

Het gaat mij niet zo zeer om gratis eten. (al is dat natuurlijk altijd leuk) maar meer om te kijken of dit echt boodschappengemak oplevert en ik hierdoor “anders” ga koken.
Ik neem wel eens zo’n verpakket van de appie mee. Best handig, je hebt (bijna) alle ingredienten in 1x te pakken je hoeft niets meer af te wegen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_178528406
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 10:59 schreef Trusten het volgende:

[..]

De olijfolie had ik meteen besteld, maar die was ook snel weer uitverkocht dus heb alsnog 6000 punten waar ik niks mee kan..

Ik kan 100 dingen bedenken die ze zo kunnen toevoegen en voor 1eu kunnen inkopen, zoals een aardappelborsteltje (gebruik ik echt veel)

Tip voor je knoflookpers: Zyliss
Mijn ( geïrriteerde) feedback was een keer, dat ik het beu was om voor 2 pp 40 krieltjes te borstelen onder stromend !!! water en dan nog eens doormidden te snijden (... ondertussen...🤪)
Die mochten hullie voortaan schoon en voorgepakt leveren. So what.

Deze week twee keer sperciebonen ( zelf gedaan): nieuwsgierig gekeken: uit Senegal en uit Egypte. 8-)

Thx voor de tip van knof pers.

@Valentijn: gemak! nú eet ik genoeg groenten ( in ieder geval) - en gewoon alles in huis.
Ow kak, wat ga ik eten vandaag? En morgen? Naar de dorpswinkel...heeft het niet...5 km. rijden etc.
Nu 1 x week melk, brood en beleg en bloemen. Klaar met boodschappen w/
pi_178529505
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 11:10 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ah dat is jammer.

Het gaat mij niet zo zeer om gratis eten. (al is dat natuurlijk altijd leuk) maar meer om te kijken of dit echt boodschappengemak oplevert en ik hierdoor “anders” ga koken.
Ik neem wel eens zo’n verpakket van de appie mee. Best handig, je hebt (bijna) alle ingredienten in 1x te pakken je hoeft niets meer af te wegen.
Als je diezelfde ingrediënten los koopt ben je veel goedkoper uit ;)
pi_178529938
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 13:05 schreef quirina het volgende:

[..]

Als je diezelfde ingrediënten los koopt ben je veel goedkoper uit ;)
Dat klopt. Maar mijn ervaring is dat ik dan meestal 1 ingredient vergeet mee te nemen. En een boel restjes over heb die ik vergeet de volgende dag ergens in te verwerken en dan slecht worden en op de composthoop belanden. En ik kook dan ook vaak hetzelfde. Met zo’n box kun je denk ik op een makkelijke manier eens wat ander koken en ideeën opdoen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_178563247


Vet lekker weer! O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_178628204
Nou de spaarclub is aangevuld, gelukkig maar 7000 punten nodig voor potje peper & zout. Dat zijn maar 58 x 3 maaltijden boxen [/klaagmodus]
pi_178629613
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2018 20:54 schreef Trusten het volgende:
Nou de spaarclub is aangevuld, gelukkig maar 7000 punten nodig voor potje peper & zout. Dat zijn maar 58 x 3 maaltijden boxen [/klaagmodus]
Dus werd ik nieuwsgierig en nam een kijkje.
Ziet er leuk uit, per twee, per zes en per tien.
Misschien als kadootje, zelf krijg ik alle kruiden vers en gedroogd al van hf.
Eigen gedroogde kruiden liggen eigenlijk te verjaren, laden vol -O-
pi_178750523
Mag wel opschieten...

HF nieuwsbrief:

Wij nemen afscheid van de Spaarclub
Wij zijn altijd bezig om jou een zo goed mogelijke HelloFresh-ervaring te bezorgen. Aan de hand van jullie feedback hebben we daarom besloten de Spaarclub in de loop van dit jaar te sluiten. Zo kunnen we meer tijd en aandacht besteden aan de dingen die jullie belangrijk vinden. Je kunt nog tot en met 31 juli 2018 punten verdienen en je punten inwisselen kan tot en met 31 oktober 2018. Vergeet niet dat we maar één item per box kunnen versturen, dus als je meerdere items wilt bestellen, moet je ze verspreiden over je aankomende boxen.

> 14.000 punten -O- niet, dat ik er veel mee heb gedaan :@

Snel, er is weer olijfolie!
pi_178759655
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:52 schreef AnneX het volgende:
Mag wel opschieten...

HF nieuwsbrief:

Wij nemen afscheid van de Spaarclub
Wij zijn altijd bezig om jou een zo goed mogelijke HelloFresh-ervaring te bezorgen. Aan de hand van jullie feedback hebben we daarom besloten de Spaarclub in de loop van dit jaar te sluiten. Zo kunnen we meer tijd en aandacht besteden aan de dingen die jullie belangrijk vinden. Je kunt nog tot en met 31 juli 2018 punten verdienen en je punten inwisselen kan tot en met 31 oktober 2018. Vergeet niet dat we maar één item per box kunnen versturen, dus als je meerdere items wilt bestellen, moet je ze verspreiden over je aankomende boxen.

> 14.000 punten -O- niet, dat ik er veel mee heb gedaan :@

Snel, er is weer olijfolie!
Ik las het, ik vind het echt een heel slecht verhaal. Schijnbaar is het geen succes, dat kan natuurlijk maar daar hebben ze het in dit geval zelf naar gemaakt.
pi_178760680
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:31 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik las het, ik vind het echt een heel slecht verhaal. Schijnbaar is het geen succes, dat kan natuurlijk maar daar hebben ze het in dit geval zelf naar gemaakt.
Ja zeg, oa. keukenspullen, die niet in de vaatwasser kunnen. 8)7
pi_178760954
Meteen maar olie besteld. Nu nog een box plannen waarin het mee kan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178761392
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:32 schreef Najieto het volgende:
Thanks voor de headsup. Gelijk maar 10 flessen olijfolie besteld :P
1 item per box, toch !. 😎

Anders maak ik er ook drie flessen van.

Edit: het gaat hard nu...😜 setje van 6 kruiden besteld, komt over twee boxen.
En nog een fles olijfolie over drie boxen. w/

Nog 5110 punten.
Tot eind juli sparen.

# hollandser kan het niet...

[ Bericht 12% gewijzigd door AnneX op 26-04-2018 21:48:38 ]
pi_178761477
Ja, ik krijg je komende boxen elke keer een fles olie :P. Heb het alvast gedaan voordat ze weer op zijn en de punten straks niet meer gebruikt kunnen worden.
pi_178761592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 21:44 schreef Najieto het volgende:
Ja, ik krijg je komende boxen elke keer een fles olie :P. Heb het alvast gedaan voordat ze weer op zijn en de punten straks niet meer gebruikt kunnen worden.
Slim, zo ver de voorraad strekt natuurlijk.
pi_178761694
Tweede fles besteld... ze kunnen maar 1 product per box leveren, dus de tweede fles wordt over .... drie .... boxen geleverd :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178761957
Hier ook olie besteld
pi_178772844
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 10:23 schreef AnneX het volgende:

Eigenlijk wil ik wel eens terughoren van mensen, die gratis codes hebben gekregen, of zij voor een week gratis eten gaan of oprecht een hf box abbo aangaan, wel of niet regelmatig.
Dat waren wel een stuk of 14 mensen, meest fokkers ( of vriendjes van...inderdaad).
Hai! Ik had me voorgenomen hier te blijven posten maar met nieuwe baby was dat voornemen gauw weggezakt. Ik heb het een tijd gedaan. Niet elke week, maar ongeveer eens in de maand als het ons uitkwam. Nadeel: het pauzeren met de app werkte bij mij erg slecht. Tot 2x toe kreeg ik een box toegestuurd terwijl ik het op pauze had gezet, maar dat de app dat blijkbaar niet onthouden had. Vervelende is ook dat ik daardoor geen herinnering ontving dat ik de gerechten moest gaan kiezen en dan zit er standaard 1x vis in (eet mijn man niet). Toen ik daarover contact opnam, legden ze het probleem terug bij mij en konden ze me niet tegemoetkomen. Daardoor was de lol er af, en heb ik het opgezegd.

Mijn ervaring verder was best okee. Niet elk gerecht was even goed, maar wel altijd net even anders dan ik zelf zou doen. De portiegrootte vond ik heel erg variëren. Ik vond het gemakkelijk, werd altijd netjes geleverd en de recepten waren duidelijk. Jammer dat het uiteindelijk stuk liep op het stuk communicatie.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 27 april 2018 @ 15:06:29 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178775484
@AnneX: De vriendin die dankzij jou een box kreeg, is ermee doorgegaan! Niet elke week, maar om de week, geloof ik.
Ze vond het heel prettig.

Ik heb maaaaanden geleden HF, MS en AH uitgeprobeerd. Ben er niet mee doorgegaan, maar ik kan me voorstellen dat ik MS wel weer eens reactiveer. Het uittesten was echt ter kennismaking, zodat ik weet hoe het werkt. Ik kan er dus zo weer mee door.
Over een tijdje verhuizen wij en in die periode lijkt het me reuze handig als de maaltijden vastliggen en alles in huis is.
Marley Spoon was mijn favoriet. Ik vond die recepten het leukst.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178778794
@dude...de keuken en servies etc dan het laatst inpakken eerst uitpakken? B-)
Dan zou ik kiezen voor bezorgen of uiteten.
Keus genoeg in jouw stad...
( wanneer gaan jullie over?)

Dank voor jullie reply over de box.
  vrijdag 27 april 2018 @ 18:12:33 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178779049
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2018 17:58 schreef AnneX het volgende:
@dude...de keuken en servies etc dan het laatst inpakken eerst uitpakken? B-)
Dan zou ik kiezen voor bezorgen of uiteten.
Keus genoeg in jouw stad...
( wanneer gaan jullie over?)

Dank voor jullie reply over de box.
Ik bedoel meer in de aanloopweken er naartoe. Als we nog wat aan het schilderen zijn daar en 's avonds thuiskomen in het oude huis. Lijkt me makkelijk dan. :)

We weten nog niet wanneer we over gaan. Heb het Parkplatz-topic weer even nieuw leven in geblazen, dus daar zal ik het sowieso melden zodra we het weten.

Maar het lijkt me dus wel fijn om niet avond aan avond te laten bezorgen of uit eten te gaan met de latex in je haar, maar wél boodschappenloos zelf te kunnen koken. Hoef je je daarover der niet meer druk te maken. Dan lijken de boxen me echt een uitkomst!

Maak jij min of meer permanent gebruik van HF? En is dat je favoriet, van alle boxen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178780956
Ja, plots stond de Parkplatz in Myat. B-)

Ja, in de aanloop is het ook hendig natuurlijk.
Alles in huis voor een voedzame maaltijd.

Sinds meer dan drie jaar ben ik inderdaad een vaste gebruiker van HF.
Iedere keer anders, vaak vegetarisch, en het scheelt mij onrust “ wat eten wij vandaag” en het gemak is het mij zeker waard.
Andere boxen nooit gekozen. En MS kwam hier in het topic niet écht uit de verf.
pi_178797816
Iemand ervaringen met de Quick & Easy-box van Hello Fresh? Ik speel wel vaker met de gedachte om een maaltijdbox te bestellen, maar de bereidingstijd weerhield me er altijd van. Ik heb op een doordeweekse dag gewoon geen tijd om heel lang in de keuken te staan. Maar 20 minuten is haalbaar. Zijn de recepten echt binnen die tijd te bereiden? En bevallen ze? :9

En mocht iemand nog een code hebben zodat ik het eens uit kan proberen, dan houd ik me aanbevolen... :@
pi_178798034
Nou vooruit...dm je mailadres dan.
Er ligt nog éen code hier en te gebruiken voor 23 mei...
dus uiterlijk woensdag 23 mei 0:00 te bestellen.
  zondag 29 april 2018 @ 11:40:01 #182
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_178805951
Ik wil die easybox ook weleens proberen. Dan laat ik 'm komen in de week dat ik weer moet werken na mijn verlof :D
  zondag 29 april 2018 @ 12:22:35 #183
344469 Amsel
zonder t
pi_178806797
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 11:40 schreef Aventura het volgende:
Ik wil die easybox ook weleens proberen. Dan laat ik 'm komen in de week dat ik weer moet werken na mijn verlof :D
Ik heb hem (dankzij Annex O+ ) gisteravond besteld. Maar het lijkt erop dat het eigenlijk een gewoon abonnement is waarbij de drie snelle opties van de week zijn voorgeselecteerd. Als je maaltijden wilt switchen kun je ook de gewone gerechten van die week (met langere bereidingstijd dus) kiezen.
pi_178809942
Ik heb 2 gratis boxen weg te geven van Hellofresh, indien interesse graag je naam en email adres in een PM. edit : ennnnn ze zijn weg :)

Wij hebben deze week Marley Spoon, het werd bezorgd met Jet Koeriers? Dacht dat MS nu gebruik maakte van PostNL? Of wellicht alleen bepaalde bezorgdagen, dit was zaterdag ochtend.

Gister hadden we een one-pot-pasta, vega, was wel OK. Vanavond pittige kipcurry O+

[ Bericht 6% gewijzigd door CountingStars op 29-04-2018 18:45:58 ]
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
pi_178896896
De asperges zijn tegenwoordig premium bij HF en dan krijg je alsnog maar 350g *lol*
pi_178896914
quote:
Maar het lijkt erop dat het eigenlijk een gewoon abonnement is waarbij de drie snelle opties van de week zijn voorgeselecteerd. Als je maaltijden wilt switchen kun je ook de gewone gerechten van die week (met langere bereidingstijd dus) kiezen.
Dit klopt ja
pi_178897423
Ramen met kabeljauw was :9
Oosterse wraps met biefstukpuntjes was ook goed, wel erg weinig bief in verhouding tot de (goedkope) groenten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178897433
Hoeveel mensen zouden trouwens klagen over de vlokkige olijfolie die ze lekker gekoeld uit de doos komt? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_178898413
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 19:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoeveel mensen zouden trouwens klagen over de vlokkige olijfolie die ze lekker gekoeld uit de doos komt? :+
Je zou ze de kost moeten geven..
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:27:42 #190
344469 Amsel
zonder t
pi_178900818
Vandaag onze eerste HF box ontvangen en begonnen met de Thaise burgers. Was geslaagd! Al waren de burgers wel klein in vergelijking met het formaat van de hamburgerbroodjes :o
pi_178901533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:27 schreef Amsel het volgende:
Vandaag onze eerste HF box ontvangen en begonnen met de Thaise burgers. Was geslaagd! Al waren de burgers wel klein in vergelijking met het formaat van de hamburgerbroodjes :o
Dat is altijd zo. Vaak krap 100g vlees pp
pi_179045026
quote:
De Allerhande Box is vernieuwd. Voortaan heb je meer keuze en flexibiliteit. Met de Allerhande Box kun je elke week kiezen uit 8 nieuwe gerechten vol verse ingrediënten.

De gerechten zijn voortaan handig in één zak verpakt die je los kunt bestellen. Bepaal dus zelf hoeveel gerechten je per week wilt en pas per gerecht het aantal personen aan. Vanaf drie gerechten bezorgen wij helemaal gratis. Zo eet jij lekker gevarieerd op jouw manier.


Wist je dat...

✓ we vanaf nu elke week 3 vegetarische gerechten aanbieden
✓ we dankzij de tasjes minder verpakkingsmateriaal gebruiken, en dat is weer goed voor het milieu
✓ we vanaf 3 gerechten gratis bezorgen

Zo werkt het:

Stap 1: ga naar ah.nl/allerhandebox
Stap 2: kies de gerechten waar jij zin in hebt
Stap 3: geef per gerecht aan of je deze voor 2 of 4 personen wilt bestellen
Stap 4: vanaf 3 gerechten bezorgen we gratis, samen met jouw andere boodschappen
Stap 5: kies een bezorgmoment en rond je bestelling af

https://www.ah.nl/allerhandebox

pi_179045446
Heb gister m'n eerste allerhande box besteld. En nu is het opeens anders haha. Door stress eindigen we hier vaak met pizza. Zat altijd te zeuren dat zo'n box duur is maarja, drie keer per week eten bestellen ook. Weet niet meer wat de gerechten waren behalve salade met zalm dus ben benieuwd
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:33:03 #194
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_179073301
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2018 14:32 schreef CountingStars het volgende:
Ik heb 2 gratis boxen weg te geven van Hellofresh, indien interesse graag je naam en email adres in een PM. edit : ennnnn ze zijn weg :)

Wij hebben deze week Marley Spoon, het werd bezorgd met Jet Koeriers? Dacht dat MS nu gebruik maakte van PostNL? Of wellicht alleen bepaalde bezorgdagen, dit was zaterdag ochtend.

Gister hadden we een one-pot-pasta, vega, was wel OK. Vanavond pittige kipcurry O+
En een daarvan was ik! Nogmaals, super bedankt!

Na het debacle 2 jaar geleden met Marley Spoon (het was niet lekker en de box kwam aan met beschadigd/gebroken voedsel, groenten waren niet kakelvers, porties waren klein), nu dankzij CountingStars, de stap gewaagd naar Hello Fresh. Mijn man keek me al bedenkelijk aan toen de box binnen kwam, maar dit is wat ons betreft echt een fijnere box dan MS toendertijd!
We hebben inmiddels 4 van de 5 maaltijden gehad en niets anders dan lof voor Hello Fresh! Duidelijke recepten, super verse ingrediënten, porties zijn misschien ietsje aan de grote kant (4p box voor 2 volwassenen en 3 goed etende kinderen en ik hou nog minimaal 1 portie over!). En het belangrijkste is wel dat het gewoon goed smaakt! Leuk waren overigens de extraatjes voor moederdag (groene thee en zonnebloemzaden).
Morgen nog de witvis met snelle curry en dan zijn we er helaas al weer doorheen. Ik zal HF zeker in mijn achterhoofd houden als ik weer een 'luie week' heb!
  donderdag 10 mei 2018 @ 23:35:55 #195
344469 Amsel
zonder t
pi_179078990
Wij hebben de afgelopen week 3 HF-maaltijden gehad en zijn enthousiast! Mijn man, die over het algemeen niet zo zit te wachten op nieuwe recepten, vond het allemaal heerlijk.

Het was nog steeds wat lastig inpassen in ons gezinsleven. Als de dag niet loop zoals gepland, moet ik soms ook gewoon in 10 minuten iets in elkaar kunnen flansen. Niet elke avond is geschikt voor HF, zelfs niet voor de quick & easy-recepten. Zo was uiteindelijk van 1 recept de salade over de datum omdat we 'm gewoon niet op tijd gegeten hadden. Maar dat lag dus aan ons en niet aan HF ;)

Dit gaan we niet elke week doen, maar voor af en toe is het best leuk. Al was het maar om wat nieuwe recepten op te doen en die later zelf nog een keer na te bouwen.

Wat ik wel rete-irritant vond is het callcenter waar ze mee werken. Ben wel 10x gebeld zonder dat er iemand aan de andere kant van de lijn hing, en de dame die uiteindelijk een verhaal tegen me afstak vertelde alleen dingen die ik al wist :')
pi_179082587
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:33 schreef NotTheSame het volgende:

En een daarvan was ik! Nogmaals, super bedankt!

Na het debacle 2 jaar geleden met Marley Spoon (het was niet lekker en de box kwam aan met beschadigd/gebroken voedsel, groenten waren niet kakelvers, porties waren klein), nu dankzij CountingStars, de stap gewaagd naar Hello Fresh. Mijn man keek me al bedenkelijk aan toen de box binnen kwam, maar dit is wat ons betreft echt een fijnere box dan MS toendertijd!
We hebben inmiddels 4 van de 5 maaltijden gehad en niets anders dan lof voor Hello Fresh! Duidelijke recepten, super verse ingrediënten, porties zijn misschien ietsje aan de grote kant (4p box voor 2 volwassenen en 3 goed etende kinderen en ik hou nog minimaal 1 portie over!). En het belangrijkste is wel dat het gewoon goed smaakt! Leuk waren overigens de extraatjes voor moederdag (groene thee en zonnebloemzaden).
Morgen nog de witvis met snelle curry en dan zijn we er helaas al weer doorheen. Ik zal HF zeker in mijn achterhoofd houden als ik weer een 'luie week' heb!
Wij hebben ook MS een aantal keer uitgeprobeerd en alhoewel die recepten ons veel meer aanspraken, waren de gerechten van HF domweg echt véél lekkerder. En daar gaat het uiteindelijk om, dat het lekker is.

Ik lust zelfs bijna alles, kan zo niets verzinnen wat ik niet lust (oh wacht, zeekraal 8-) ). Maar 1 gerecht van MS vond ik toen domweg smerig :o Ik heb het na een paar hapjes maar laten staan.

Zeekraal nota bene door HF leren kennen :D Maar ja, dat was in een aparte salade en de rest was gewoon wel lekker. En dat ik geen zeekraal lust is niet de schuld van HF. Dat gerecht van MS wat ik niet lustte had allemaal ingrediënten die ik wel lust.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179083160
Zeekraal. Een van mijn favoriete dingen uit de gerechten van HelloFresh <3 <3
Bleuh.
pi_179120882
Ik heb nog een code voor 25 euro Hellofreshkorting. Iemand interesse? Stuur maar een DM met je emailadres, dan stuur ik de code op.

Is alleen voor de eerste box geldig blijkbaar.
The show must go on
pi_179592469
Wat een klein prijsverschil zeg tussen een- en tweepersoons maaltijden.. Is het haalbaar qua houdbaarheid om over voor mijn eentje de tweepersoons variant te pakken en twee dagen op rij hetzelfde te eten of in te vriezen en een week later de maaltijden te herhalen?
pi_179593779
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 01:19 schreef Daario het volgende:
Wat een klein prijsverschil zeg tussen een- en tweepersoons maaltijden.. Is het haalbaar qua houdbaarheid om over voor mijn eentje de tweepersoons variant te pakken en twee dagen op rij hetzelfde te eten of in te vriezen en een week later de maaltijden te herhalen?
Zeker. Ik bestel voor mezelf altijd twee persoons maaltijden. Niet alles is natuurlijk even goed in te vriezen maar dingen als soepen, stamppotten en pasta sauzen (pasta later vers bijkoken) gaat prima.
Koude salades dienen soms als lunch.

Ik kook meestal twee dagen achter elkaar een gerecht, en de twee dagen daarna eet ik er de kliekjes van.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juni 2018 @ 20:09:19 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_179642885
Ok, postelein vind ik niks en kipgehakt ook niet zo. Het gerecht zag er smakelijk uit, maar haalde het toch in de favorieten :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 7 juni 2018 @ 14:00:21 #202
441440 aquawoman
Bitch please
pi_179654285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Ok, postelein vind ik niks en kipgehakt ook niet zo. Het gerecht zag er smakelijk uit, maar haalde het toch in de favorieten :P
Deze hadden we gisteren en ik vond voor het eerst de HF maaltijd niet zo lekker (we hebben al een paar maanden de 3 dagen dozen). Ligt deels aan mezelf ( ik maakte de postelein schoon en voelde een jeugdtrauma opkomen door de lucht - ik vind het dus nog steeds niet lekker en heb het weggelaten en vervangen door doperwtjes die ik nog had). Maar ook deels aan de kruiden (kervel en naar ik meen dragon?) die de maaltijd bijna zoetig maakten.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_179734172
Hoi. Ik heb vorige week een gratis proefbox van Marley Spoon gekregen. We vonden 2 van de 3 gerechten heerlijk, de 3e ‘wel oké’.

Ik vind het vooral fijn dat het wat exotischere recepten zijn. Wel was ik er steeds veel langer dan de aangegeven 20-30 minuten mee bezig, waardoor we een paar keer het koken maar een dag vooruit schoven...😯 Dat is nou niet de bedoeling, we zoeken juist een box die lekker snel, doch net zo smakelijk is.

Heeft Hello Fresh net zulke lekkere recepten? Hoe lang doen jullie over het koken gemiddeld?
pi_179734206
Ik vind de allerhande box fijner en makkelijker dan de HF box zelf. Ook echt prima eten, ben heel tevreden!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')