abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 07:32:40 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176295255
https://www.ad.nl/nederla(...)yenoord-is~a1dc9757/

Ik dacht even dat het een Krabby stukje was
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:01:27 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_176295367
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 07:32 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)yenoord-is~a1dc9757/

Ik dacht even dat het een Krabby stukje was
als je hem daarvoor moet halen kan je het beter laten
pi_176295374
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 07:32 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)yenoord-is~a1dc9757/

Ik dacht even dat het een Krabby stukje was
Maw Gio is gewoon een grote softy zonder natuurlijk overwicht.
pi_176295446
lachqwekkend stukje

weer zo een journalist die zwaar gestoord is

citaten

quote:
Dat broodje kroket en de gulzig happende Michiel Kramer in de rust van Feyenoord - Heracles. Er waren mensen die de forse ophef volstrekt niet begrepen, waar anderen er minachting voor het vak van profvoetballer in zagen. Maar wat misschien nog wel pijnlijker was: er zat bij de reservespits van Feyenoord niet eens een kwade of bewuste gedachte achter.
feit of debiele persoonlijke mening van deze journalist?

quote:
Het is één van de redenen waarom trainer Giovanni van Bronckhorst al maanden intern en extern aangeeft dat hij Robin van Persie zo graag zou toevoegen aan de selectie van Feyenoord
Deze journalist loopt elke dag naast GIo....zelfs intern en extern weet hij wat gio allemaal wil
zwaar gestoorde journalistiek

quote:
Robin van Persie moet de nieuwe baas in de kleedkamer van Feyenoord worden. Dat wil Van Bronckhorst.
lachwekkende conclusie. Journalist zuipt veel als hij zijn stukjes schrijft. Volgens mij heeft gio wouters en van gastel alles onder controle

quote:
Robin is een echte professional. Als hij fit is, bemoeit hij zich ook nadrukkelijk met andere spelers
lachwekkend stukje tekst, Van persie is juist altijd een eenling in de groep die zich alleen maar met zichzelf bezighoudt.

Die Gouka is echt gestoord, maar de kranten moeten gevuld blijven worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 5 januari 2018 @ 08:30:50 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_176295561
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:13 schreef klaasweetalles het volgende:
lachqwekkend stukje

weer zo een journalist die zwaar gestoord is

citaten

[..]

feit of debiele persoonlijke mening van deze journalist?

[..]

Deze journalist loopt elke dag naast GIo....zelfs intern en extern weet hij wat gio allemaal wil
zwaar gestoorde journalistiek

[..]

lachwekkende conclusie. Journalist zuipt veel als hij zijn stukjes schrijft. Volgens mij heeft gio wouters en van gastel alles onder controle

[..]

lachwekkend stukje tekst, Van persie is juist altijd een eenling in de groep die zich alleen maar met zichzelf bezighoudt.

Die Gouka is echt gestoord, maar de kranten moeten gevuld blijven worden
Dat is dan weer een quote van Cor Pot die assistent van Advocaat was bij Fenerbahce.

En ik denk eigenlijk niet dat een eenling zo vaak wordt gekozen als aanvoerder door zijn trainer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_176295846
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 08:30 schreef Caland het volgende:

[..]

En ik denk eigenlijk niet dat een eenling zo vaak wordt gekozen als aanvoerder door zijn trainer.
quote:
Het is één van de redenen waarom trainer Giovanni van Bronckhorst al maanden intern en extern aangeeft dat hij Robin van Persie zo graag zou toevoegen aan de selectie van Feyenoord
dit is toch gewoon grote bullshit? Hoe kom je erbij als journalist omdat zo neer te zetten....

Ik weet ook helemaal niet waar dat leiderschap verhaal vandaan komt. Moet Feyenoord zo nodig zo een speler hebben vraag ik me af. Alleen maar omdat Kuijt 2 seizoenen zo een rol had moet er weer zo iemand komen? Volgens mij heeft Feyenoord gewoon een aardig gedisciplineerde groep op dit moment met uitzondering van Kramer.

Als je van persie haalt moet je hem alleen maar om zijn voetbalkwaliteiten halen. Van Persie kan alleen maar een leider worden als hij op het veld eerst wat laat zien anders wordt het allemaal niet eens serieus genomen binnen een selectie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:11:51 #157
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_176295931
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]


[..]

dit is toch gewoon grote bullshit? Hoe kom je erbij als journalist omdat zo neer te zetten....

Ik weet ook helemaal niet waar dat leiderschap verhaal vandaan komt. Moet Feyenoord zo nodig zo een speler hebben vraag ik me af. Alleen maar omdat Kuijt 2 seizoenen zo een rol had moet er weer zo iemand komen? Volgens mij heeft Feyenoord gewoon een aardig gedisciplineerde groep op dit moment met uitzondering van Kramer.

Als je van persie haalt moet je hem alleen maar om zijn voetbalkwaliteiten halen. Van Persie kan alleen maar een leider worden als hij op het veld eerst wat laat zien anders wordt het allemaal niet eens serieus genomen binnen een selectie.
Ik denk dat de van Persies en Kuyts die status gewoon hebben omdat al die jongens willen wat zij gehad hebben. Internationaal succes.

Je neemt als je de top wil bereiken even snel of sneller iets aan van iemand die al aan de top geweest is dan van iemand die toevallig goed speelt maar dan alleen in de Eredivisie.

Als ik een speler was die alles uit mijn carriere wil halen, zou ik eerder advies aannemen van een slecht spelende RvP dan van een geweldig spelende El Ahmadi.
Laffe huichelaar
pi_176296177
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik denk dat de van Persies en Kuyts die status gewoon hebben omdat al die jongens willen wat zij gehad hebben. Internationaal succes.

Je neemt als je de top wil bereiken even snel of sneller iets aan van iemand die al aan de top geweest is dan van iemand die toevallig goed speelt maar dan alleen in de Eredivisie.

Als ik een speler was die alles uit mijn carriere wil halen, zou ik eerder advies aannemen van een slecht spelende RvP dan van een geweldig spelende El Ahmadi.
Ik vraag me af of van Persie zo een rol wil of hij dat hij gewoon nog komt om als voetballer nog wat te laten zien bij de club waar het allemaal begon voor hem.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 5 januari 2018 @ 09:58:12 #159
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176296585
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat scouten en spelers uit zuid-Amerika halen moet je eigenlijk alleen doen als die spelers gelijk een versterking zijn.

Spelers die in die categorie vallen zijn ook interessant voor clubs met veel meer geld uit oa Portugal en Rusland enzo.

Zo iemand als Cruz kan je nooit meer kopen.
Wat een onzin. Groningen koopt Suarez, Ajax koopt Sanchez.

Als jein 1 zomer 26 miljoen kan uitgeven, kan je ook een goede spelers in Z-Amerika halen. Maar Feyenoord kan gewoon niet scouten. Gelukkig hebben zij die zelfkennis nu ook.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176298019
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vraag me af of van Persie zo een rol wil of hij dat hij gewoon nog komt om als voetballer nog wat te laten zien bij de club waar het allemaal begon voor hem.
Ik denk dat Excelsior met zijn komst er op achteruit gaat..
pi_176298081
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik vraag me af of van Persie zo een rol wil of hij dat hij gewoon nog komt om als voetballer nog wat te laten zien bij de club waar het allemaal begon voor hem.
persie is over the hill net als sneijder. gaat geen potten breken. Goed voor erbij te hebben vanwege de ervaring, maar denk niet dat hij een rol van betekenis gaat spelen.
pi_176298832
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:55 schreef PSVCL het volgende:
Zuid amerikanen passen sowieso niet bij Feyenoord..
Jullie moeten het meer hebben van lompe oost blokkers of Scandinaviërs
Cruz, Sanchez....en nu Tapia god. Patricia Graff was redelijk, zeker niet mislukt.

We moeten wel ver weg blijven van Braziliaantjes ja.
pi_176299014
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:31 schreef Craptacular het volgende:

[..]

persie is over the hill net als sneijder. gaat geen potten breken. Goed voor erbij te hebben vanwege de ervaring, maar denk niet dat hij een rol van betekenis gaat spelen.
Daar heb jij helemaal geen verstand van of hij wel of geen rol van betekenis kan spelen.

Dat weten we pas als hij in het Feyenoord shirt rondloopt.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 5 januari 2018 @ 12:38:08 #164
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176299423
Wanneer gaan we de broodnodige creatieve middenvelder halen?

Verder Nelom, Kramer en Bilal lozen. Dan heb je een prima transferwindow.
pi_176299945
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:38 schreef fetX het volgende:
Wanneer gaan we de broodnodige creatieve middenvelder halen?

Verder Nelom, Kramer en Bilal lozen. Dan heb je een prima transferwindow.
Die hebben we toch al in huis met Larsson en die kleine nichterige zweed uit de jeugd?
BFF met GGMM
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 13:15:09 #166
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176300009
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:58 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een onzin. Groningen koopt Suarez, Ajax koopt Sanchez.

Als jein 1 zomer 26 miljoen kan uitgeven, kan je ook een goede spelers in Z-Amerika halen. Maar Feyenoord kan gewoon niet scouten. Gelukkig hebben zij die zelfkennis nu ook.
Suarez is al jaren geleden.
Cruz was topscorer van Argentinië toen hij kwam. Dat soort spelers kiezen tegenwoordig eerder voor een Shaktar of een anoniem bestaan in de City /Chelsea jeugd dan dat ze naar Feyenoord komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:19:54 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176301430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die hebben we toch al in huis met Larsson en die kleine nichterige zweed uit de jeugd?
Zijn beide geen pure middenvelders
pi_176301501
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:19 schreef fetX het volgende:

[..]

Zijn beide geen pure middenvelders
Ze zijn creatief en kunnen er goed uit de voeten.
BFF met GGMM
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:24:22 #169
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176301530
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze zijn creatief en kunnen er goed uit de voeten.
Ik zie toch liever een pure creatieve middenvelder. Ons probleem ligt echt op het middenveld. Volgens mij is Gio er ook niet zo happig op om ze op het middenveld op te stellen. Anders had hij het vast wel al gedaan.
pi_176301581
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:24 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik zie toch liever een pure creatieve middenvelder. Ons probleem ligt echt op het middenveld. Volgens mij is Gio er ook niet zo happig op om ze op het middenveld op te stellen. Anders had hij het vast wel al gedaan.
Alles is beter dan Toornstra op het moment.
BFF met GGMM
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:28:58 #171
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176301639
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alles is beter dan Toornstra op het moment.
Dat sowieso
pi_176301715
Ik vind het trouwens maar niks dat we na de winterstop beginnen in de Arena. Al hebben we daar 99,99% balbezit en 3 ziljoen kansen, we gaan daar nooit met meer dan 1 punt weg. ;(
BFF met GGMM
  vrijdag 5 januari 2018 @ 14:34:09 #173
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_176301775
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks dat we na de winterstop beginnen in de Arena. Al hebben we daar 99,99% balbezit en 3 ziljoen kansen, we gaan daar nooit met meer dan 1 punt weg. ;(
Die kunnen we maar beter gehad hebben. :')
pi_176301889
Over Zuid-Amerikanen gesproken. Fernando Picun heeft jaren geleden (speelde toen weer in Uruguay) zijn carriere na een beenbreuk moeten stoppen, tijdens de operatie diverse complicaties waardoor zelfs amputatie dreigde. Wat zenuwen beschadigd en daardoor nooit meer kunnen voetballen. Die jongen had nog wel 9 interlands voor Uruguay en de finale van de copa America gespeeld trouwens
pi_176302058
quote:
15s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 14:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het trouwens maar niks dat we na de winterstop beginnen in de Arena. Al hebben we daar 99,99% balbezit en 3 ziljoen kansen, we gaan daar nooit met meer dan 1 punt weg. ;(
hebben ze ook een jaartje aardig gespeeld daar
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')