abonnement Unibet Coolblue
pi_176276715
Te koop omdat ik een andere Gshock gehaald heb, een Casio G-shock, model GD-100MS in de kleur donker / leger groene, digitaal met rode verlichting. Compleet met doos en boekjes.

Vraagprijs 50 euro

May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_176284086
Heb hetzelfde horloge. Mega fijn ding die echt onverwoestbaar is. ¤50,- Is imo niet veel voor dit horloge.
pi_176428707
Upje
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_176458266
Waar eventueel op te halen ?
pi_176495396
In Nieuwerkerk ad IJssel, vlakbij Rotterdam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')