abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 4 januari 2018 @ 10:17:16 #1
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_176275697
Vlak voor de kerst heb ik een gatehub account aangevraagd omdat ik wat ripple's wil kopen voor de lange termijn.

De verificatie doorlopen voor XRP en EUR. Deze is op 30 december goedgekeurd. Hierna werden de bank gegevens zichtbaar. Ik heb op 31 december wat euro's over gemaakt (rente datum 2-1-2018).

Vanmorgen heb ik 4 mails ontvangen 'Missing trustline' als subject

quote:
We can not process your deposit because of a missing trustline on your ripple wallet.

Your ripple wallet xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx must trust for EUR.

Once you have enabled EUR it may take a few hours to process your deposit.
Vervolgens is er een knop in de mail en kan ik een 'set trustline' doen, ik doorloop de procedure, deze resulteert in 'Error: unknown error'

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Ik begrijp dat ik minimaal 20 ripple op mijn account moet hebben om mijn ripple wallet te kunnen gebruiken, maar die kan ik natuurlijk niet vullen als mijn de deposit niet bruikbaar is.

ik heb natuurlijk een support call ingestuurd maar die reactie kan nog wel een paar dagen duren.

Bedankt!
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
pi_176275855
Tegenwoordig zijn exchanges en dergelijke zo druk met support door de toename van mensen dat het gewoon langer duurt. Denk dat het enige wat je kan doen is even wachten op reactie.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:34:56 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176277280
Die twintig xrp storten zij als alles ok is.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 13:34:12 #4
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_176300385
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:34 schreef hugecooll het volgende:
Die twintig xrp storten zij als alles ok is.
Maar alles is OK, inmiddels alweer 7 mails ontvangen met 'We can not process your deposit because of a missing trustline on your ripple wallet.'

heb ze al 3x gemailed, maar geen enkele reactie en de twitter feed stemt me ook niet gerust, niemnad schijnt antwoord te krijgen
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  vrijdag 5 januari 2018 @ 15:04:33 #5
474759 sherlockholmesnl
Creativity is inventing
pi_176302642
Hey,

Ik zit met het zelfde probleem, zucht.

Ik heb vanaf mijn andere account bitcoins gestuurd naar mijn ripple wallet (Gatehub).

De bitcoins wou ik bij exchange omzetten naar ripple voor de activiatie van mijn account.

Nu gaat het mis met het openen van mijn Thrust line van Bitcoins, dus kan ik nu niks ontvangen en mijn geld zweeft lekker ergens rond.

Nu lees ik bij Gatehub dat je 5 ripple nodig hebt voor het openen van een thrust line (i.p.v. dat zoiets staat vermeldt bij de error):
20 XRP per account (always required),
5 XRP per each trustline* (connected gateway).
5 XRP per each open order.

https://support.gatehub.n(...)withdraw-all-my-XRP-

Nu moet ik kijken of ik op een andere manier ripple krijg op mijn account, aangezien alles overbelast is wordt dit lastig (litebite.eu).

greetz
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:52:16 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_176305121
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:04 schreef sherlockholmesnl het volgende:
Nu lees ik bij Gatehub dat je 5 ripple nodig hebt voor het openen van een thrust line (i.p.v. dat zoiets staat vermeldt bij de error):
20 XRP per account (always required),
5 XRP per each trustline* (connected gateway).
5 XRP per each open order.
Nee, je moet per connected gateway / trustline (EUR/BTC etc) 5 XRP in je wallet laten + de standaard 20 die zij erop hebben gezet. Als je dus BTC en EUR en USD als ^O^ (trustline -> enable ) hebt, dan moet je 20+5+5+5 (basis 20 + 3x een trustline) = 35 XRP achterlaten in je wallet.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 18:01:35 #7
474759 sherlockholmesnl
Creativity is inventing
pi_176306468
Hoe weet je zeker dat zij 20XRP erop zetten? In mijn wallet staat nog steeds 0.
Of moet ik die toch eerst zelf erop zetten?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:44:09 #8
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176313350
Nog iemand die vorige week een wallet aanmaakte op Gatehub, al een week wacht op verificatie en dacht via bitcoin zijn wallet te activeren. Wat ik begrijp is dat Gatehub je die 20 XRP fund zodra je een storting doet. Maar door de drukte, chaos en bende moet je daar dus laaaaang op wachten. Je geld staat in de tussentijd op een tussenrekening (in mijn geval bij Gatehub fifth bitcoi hot/cold wallet). Zodra je de 20 XRPs hebt gehad kan je de trustline aanzetten en moet binnen 24 uur je geld aan je account zijn toegevoegd.

Je kan het ook forceren door zelf 20 XRP naar je wallet te sturen, maar hou er rekening mee dat de wallet van Ripple eist volgens protocol dat er altijd 20 XRP in blijft staan. Dus als je zelf fund weet ik niet hoe je die ooit terug gaat krijgen. Ik heb via een vriend 30 XRP als back-up klaar staan om alsnog die wallet zelf te funden als de wachttijd te lang wordt, maar ik hou nog heel even een slag om de arm van een dag of 5.
»» Democracy is so overrated »»
  zaterdag 6 januari 2018 @ 00:45:19 #9
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176315867
Zie net dat Gatehub op twitter heeft geplaatst dat de boel weer gaat lopen:

https://twitter.com/GateHub/status/949274686537523200
»» Democracy is so overrated »»
  zaterdag 6 januari 2018 @ 01:31:40 #10
474759 sherlockholmesnl
Creativity is inventing
pi_176316508
Hey bedankt voor je bericht!

Ik ben blij om te horen dat ik mijn btc niet kwijt ben haha.

20 XRP is toch ca. 50 euro. Het is dan zonde als je zelf gaan funde en er niks mee kan of mag.

Ik zal twitter ook in de gaten houden, bedankt!

gr
  zaterdag 6 januari 2018 @ 02:00:02 #11
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176316804
Bij gatehub krijg je wel je secret key van je wallet, daarmee zou je in theorie volgens mij je wallet moeten kunnen verplaatsen naar een andere wallet. Maar nog niks of niemand gezien die dat geprobeerd heeft. Ik wacht in ieder geval tot gatehub zelf die 20 xrp fund.
»» Democracy is so overrated »»
pi_176341805
Hey, ik had hetzelfde probleem. Ik zie nu net dat er 20RXP is gestort door Gatehub en mijn wallet is daarmee geactiveerd. Ook ik had een betaling gemaakt die dus niet door kwam. Die is staat er inmiddels ook op.
Link
  zondag 7 januari 2018 @ 19:33:10 #13
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176351147
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 11:33 schreef Quebk het volgende:
Hey, ik had hetzelfde probleem. Ik zie nu net dat er 20RXP is gestort door Gatehub en mijn wallet is daarmee geactiveerd. Ook ik had een betaling gemaakt die dus niet door kwam. Die is staat er inmiddels ook op.
Wat voor deposit had je gedaan en wanneer? Ik wacht al sinds donderdag, redelijk frustrerend.
»» Democracy is so overrated »»
pi_176354146
Hoe de shiks krijgen jullie 20 xrp van gatehub?
Ik heb via litebit er ripples naar gestuurt maar nooit 20 xrp van ze gekregen.
Moet je voor 50 EU aan reserves houden
pi_176383834
Mijn Ether transactie is er nog steeds niet door. Daarin had ik me vergist :( Inmiddels is het een week geleden dat ik die transactie gedaan had.

@mtchel112 je krijgt blijkbaar ripples van Gatehub als je een eerste transactie maakt met een andere altcoin, zoals ik het begreep. Dat had ik gedaan. Nog steeds staat mijn Ether transactie er niet op.. Het wordt nu frustrerend.
Link
pi_176386232
Ik heb zonet dat met ETH geprobeerd, kreeg eerst ook dat mailtje van de missende trust line maar nadat ik dat heb geactiveerd was de transactie na ongeveer 2 uur zichtbaar.
pi_176406245
Ah dat is wel echt fijn! Hier nog steeds niet. Terwijl ik 30 mailtjes heb gehad om die Trust line in te stellen zodat die betaling kon worden voldaan, nog steeds mijn ETH niet ontvangen.
Goed om te zien dat het wel kan werken. Bij mijn GateHub (XRP, EUR, USD) Gateway staat ook nog steeds 'pending'. Dus ik heb nog enige hoop dat wanneer mijn account geverifieerd is, het toch nog zal komen. Hoe is dat bij jou?
Link
pi_176407621
Mijn account is ook nog niet geverifieerd. Wel gek dan, dat het bij jou niet werkt.
pi_176411211
Vage GateHub, vrij omslachtig ook. Ik begin er nu van te balen en vooral omdat ze niet reageren. Waarschijnlijk hebben ze het ook super druk net zoals de rest.. Toch wil ik nu vooral me geld terug. Lijkt erop dat ik dat wel kan vergeten.
Link
pi_176411252
Binance is een aanrader. Dat gaat tenminste allemaal snel en vloeiend zonder enig probleem. En als je zo nodig ripple wilt kun je dat ook in je Neon Wallet bewaren als je dat niet op binnance wilt laten staan.
Link
pi_176411286
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:33 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Wat voor deposit had je gedaan en wanneer? Ik wacht al sinds donderdag, redelijk frustrerend.
Is het bij jou inmiddels gelukt?
Link
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:42:41 #22
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176415440
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:20 schreef Quebk het volgende:

[..]

Is het bij jou inmiddels gelukt?
Nope! Wacht nog steeds!
»» Democracy is so overrated »»
pi_176415625
Achteraf heb ik ook spijt dat ik gatehub als wallet heb gebruikt
pi_176417378
Ik heb hetzelfde probleem gehad, na 2-3 dagen is de 20 ripple door Gatehub op mijn wallet gestort (kom ik net pas achter) en nu heb ik na een aantal keer proberen de thrustline voor bitcoin kunnen openen zodat de bitcoins die ik vorige week erheen heb gestuurd eindelijk binnen kunnen komen :)
  woensdag 10 januari 2018 @ 19:54:42 #25
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176418183
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:42 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Nope! Wacht nog steeds!
Vanmiddag is de 20XRP gestort en de trustline werkt direct! Ik zit nu te wachten tot m’n BTC komen, maar ik lees overal dat die binnen een aantal uur arriveren. Dus het lijkt allemaal goed te gaan komen!
»» Democracy is so overrated »»
pi_176419081
@Donaldo laat me weten als je bitcoins erop staan. Ik ben benieuwd. Zelfde gelddt voor @RoelerMF.
Link
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:14:14 #27
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176427075
Vannacht zijn m’n bitcoins gearriveerd op gatehub! Nu nog het juiste moment om in te stappen
»» Democracy is so overrated »»
pi_176429303
Ah fijn!! Goed geregeld dus voor jou. Ik heb maar wat extra ripple op mijn account gezet. Er stond 19.97 XRP op wat ik van Gatehub had gekregen. Waarschijnlijk minus fees bleef er 19.97 ripple over van de 20. Ik dacht misschien als ik dat aanvul tot de hele en vereiste 20 dat het dan misschien komt. Dus nu nog even wachten weer met nieuwe hoop. Beetje een schot in het duister, maar logischer kon ik het niet maken.
Link
pi_176432950
Bij mij is het probleem dat ik geen "gateway" of hoe het heet kan maken naar mijn bank.
Als ik Eu bank aan wil vragen, zodat ik vanaf daar - denk ik- mijn Ripples kan uitbetalen, krijg ik later telkens een bericht dat het is afgekeurd.

Ik heb me toevallig net geregistreerd bij Binance.
Hoe kan ik mijn Ripples naar daar verplaatsen?
pi_176433122
Ahaa ik lees op de eerste pagina dat Gatehub zijn zaakjes op orde heeft. Ga vanavond nog eens proberen om die "thrustline" voor EU bank aan te vragen.

Heb namelijk 6000 Ripple... op 20 eurocent per stuk gekocht. Dus een beetje zonde als het helemaal naar de klote zou gaan :-)
al wil ik zeker niet alles uitbetalen, maar misschien 2000 of 3000 Ripples, voordat de koers terug op 20 cent staat.
pi_176436611
Trustline voor EU bank heb je 5 ripple extra voor nodig op je Gatehub account als ik het me goed herinner. En je account moet volledig geverifieerd zijn. Status 'pending'? Dan niet mogelijk om je trustline voor EU Bank in te stellen.
En GateHub zijn zaken orde lijkt me sterk, dit bericht is van gister en lijkt 40min geleden te zijn geupdate..

Ripple kun je sowieso overmaken op je Gatehub Account.

https://support.gatehub.n(...)ervice-status-update
Link
pi_176440935
Ik heb echt alleen maar problemen met GateHub. Gister Ripples overgemaakt daarheen om te testen vanuit Binance. Dat ging allemaal zonder problemen. Nu wil ik een deel ergens anders heen verplaatsen maar dit lukt vervolgens niet. Ik begin echt haat te krijgen voor dat hele GateHub gebeuren en het omslachtige systeem wat ze hanteren. Mijn vertrouwen in hun is vrijwel weg.. Zo nog even een zeik bericht............
Link
pi_176441173
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 18:07 schreef Quebk het volgende:
Trustline voor EU bank heb je 5 ripple extra voor nodig op je Gatehub account als ik het me goed herinner. En je account moet volledig geverifieerd zijn. Status 'pending'? Dan niet mogelijk om je trustline voor EU Bank in te stellen.
En GateHub zijn zaken orde lijkt me sterk, dit bericht is van gister en lijkt 40min geleden te zijn geupdate..

Ripple kun je sowieso overmaken op je Gatehub Account.

https://support.gatehub.n(...)ervice-status-update
Zal nog weleens kijken. Maar heb meer dan genoeg Ripple op Gatehub staan. En het is volledig geverifieerd. 2 verificaties toch?
Of nu ben ik even aan het twijfelen of er eentje misschien niet was gelukt een tijdje terug.


Ben nu niet thuis, maar zal nog weleens checken. Heb sowieso de eerste 2 verificatie stappen doorlopen.
pi_176442178
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef RoelerMF het volgende:
Nog iemand die vorige week een wallet aanmaakte op Gatehub, al een week wacht op verificatie en dacht via bitcoin zijn wallet te activeren. Wat ik begrijp is dat Gatehub je die 20 XRP fund zodra je een storting doet. Maar door de drukte, chaos en bende moet je daar dus laaaaang op wachten. Je geld staat in de tussentijd op een tussenrekening (in mijn geval bij Gatehub fifth bitcoi hot/cold wallet). Zodra je de 20 XRPs hebt gehad kan je de trustline aanzetten en moet binnen 24 uur je geld aan je account zijn toegevoegd.

Je kan het ook forceren door zelf 20 XRP naar je wallet te sturen, maar hou er rekening mee dat de wallet van Ripple eist volgens protocol dat er altijd 20 XRP in blijft staan. Dus als je zelf fund weet ik niet hoe je die ooit terug gaat krijgen. Ik heb via een vriend 30 XRP als back-up klaar staan om alsnog die wallet zelf te funden als de wachttijd te lang wordt, maar ik hou nog heel even een slag om de arm van een dag of 5.
Ik opende de mijne begin december. Heb die 20 xrp zelf er in gestopt hoor. Al mijn Ripple inmiddels verkocht. Maar die 20 zitten nu vast in een wallet die ik niet meer gebruik. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176442858
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik opende de mijne begin december. Heb die 20 xrp zelf er in gestopt hoor. Al mijn Ripple inmiddels verkocht. Maar die 20 zitten nu vast in een wallet die ik niet meer gebruik. :')
Ik heb ripples op litebit gekocht en direct gestuurd naar gatehub. Mocht ik nu alles er af willen halen zit ik dus in dezelfde situatie. Vind ik persoonlijk een hele kwalijke zaak
pi_176445716
Beide verificaties zijn al lang goedgekeurd, maar toch krijg ik niet de toestemming om mijn Ripples om te zetten in euro's.
Maar misschien kwam het door de drukte van laatste weken.

Heb nu nog een keer een trustline aangevraagd voor eu bank. Dus hopelijk dat ze het nu wel binnen 5 dagen accepteren.

Ik heb 6000 XRP gekocht toen ze 20 eurocent waren, dus het gaat om best veel geld :-)
ik wil zeker nog niet alles uitbetalen, maar ik denk wel 2000 XRP.
pi_176447577
Nou gister heb ik allemaal haat gezaaid rondom GateHub op verschillende fora en twitter.. En nu staat mijn Ethereum erop. Ik geloof graag dat het daardoor komt... wat natuurlijk niet zo is. Het had heeeel veel tijd nodig. Dat is dan al iets wat wel werkt, vertrouwen neemt weer iets toe. Zo werkt dat nu eenmaal. Nu eens kijken of ik die Ripple eraf kan halen daar en naar Binance kan sturen, wat niet lukte.
Link
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:51:21 #38
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_176450220
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 22:51 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ik heb ripples op litebit gekocht en direct gestuurd naar gatehub. Mocht ik nu alles er af willen halen zit ik dus in dezelfde situatie. Vind ik persoonlijk een hele kwalijke zaak
Daar kan gatehub niks aan doen, het Ripple protocol werkt nu eenmaal zo. In de begintijd was het zelfs 50 XRP dat vast stond. Als XRP groter wordt kan de 20 naar beneden worden bijgesteld, en dan kan je weer wat extra uit je wallet trekken.

Voor mij was dit overigens wel de reden om gewoon een lange adem te hebben en die 20 XRP van Gatehub te verlangen in plaats van die 20 XRP via via zelf te gaan funden. Een maat van me had 30 XRP gekocht in zijn wallet voor het geval het echt een maand zou duren zodat ik in ieder geval een back-up had.
»» Democracy is so overrated »»
pi_176530109
Iemand ook het probleem.. van Coinbase naar Gatehub Ethers verstuurd, alleen nu krijg ik maar de helft van wat ik verzonden had. Fees zijn niet zo hoog en daarnaast zegt Gatehub sowieso dat er geen fee is voor het ontvangen/storen.. Wie weet hoe dat zit.
Link
pi_176557179
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 20:31 schreef Quebk het volgende:
@Donaldo laat me weten als je bitcoins erop staan. Ik ben benieuwd. Zelfde gelddt voor @RoelerMF.
Bij mij stonden ze er binnen een dag op. Sorry ben niet zo heel actief op dit forum ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')