welke klantenservice, van de fabrikant van die machines of van een verkopende partij waar je deze los besteld hebt, of van een keukeninstallateur die alles geregeld heeft, aanschaf en inbouw?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:09 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik heb dus de klantenservice gebeld voor een afspraak en de monteur komt maandag a.s.
Volgende keer niet met Whirlpool gaan bellen. Jij hebt een overeenkomst met Keukendump. Je wettelijke garantie loopt ook daar. Laat hun het regelen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik heb deze bij Keukendump gekocht en zij hebben hem ook ingebouwd. De reparatie gaat echter via Whirlpool zeggen zij, dus die heb ik gebeld voor reparatie en daarvan komt de monteur dan maandag.
Het is overigens wel echt een inbouwvaatwasser ja.
Ja, dat weet ik dus niet. De man van de klantenservice (van Whirlpool) geeft aan dat de monteur dat niet doet, i.v.m. dat als er iets aan kapot gaat. Maar dan is het ook voor mijn eigen kosten zegt hij ook?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Leandra het volgende:
En waarom zou de vaatwasser dan uitgebouwd moeten worden? Dat lijkt me sterk, dat de Whirlpoolmonteur dat niet zou doen als het nodig is, als het überhaupt al nodig is.
Dit.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgende keer niet met Whirlpool gaan bellen. Jij hebt een overeenkomst met Keukendump. Je wettelijke garantie loopt ook daar. Laat hun het regelen.
Kan ik dat nu alsnog doen? Ik heb dat ding pas 2 weken namelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Volgende keer niet met Whirlpool gaan bellen. Jij hebt een overeenkomst met Keukendump. Je wettelijke garantie loopt ook daar. Laat hun het regelen.
Ik denk dat je überhaupt geen contact moet hebben met de klantenservice van Whirlpool, tenzij zij jou bellen omdat de leverancier hen ingeschakeld heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. De man van de klantenservice (van Whirlpool) geeft aan dat de monteur dat niet doet, i.v.m. dat als er iets aan kapot gaat. Maar dan is het ook voor mijn eigen kosten zegt hij ook?
Ik begrijp er niks van, maar mij lijkt het niet de bedoeling dat ik zelf evt. het probleem mogelijk verergert?
Dat is dus al gebeurd omdat keukendump mij doorstuurt naar hen. Ik heb daar eigenlijk weinig verstand van en dus een reparatie aanvraag bij whirlpool ingediend.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je überhaupt geen contact moet hebben met de klantenservice van Whirlpool, tenzij zij jou bellen omdat de leverancier hen ingeschakeld heeft.
Die intrekken en terug gaan naar de winkel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat is dus al gebeurd omdat keukendump mij doorstuurt naar hen. Ik heb daar eigenlijk weinig verstand van en dus een reparatie aanvraag bij whirlpool ingediend.
Ja, zij dienen te zorgen dat ze een goed product leveren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:35 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Kan ik dat nu alsnog doen? Ik heb dat ding pas 2 weken namelijk.
Thanks. ;-)quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zij dienen te zorgen dat ze een goed product leveren.
Maar goed, Indisit is al een dramatisch slecht merk, en dan heb je hem ook nog eens gekocht bij een bedrijf dat onderdeel is van De Mandemakers Groep.... dubbele rode vlag zeg maar.
Weet Whirlpool dat je doorgestuurd bent door die keukenoplichter?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:37 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat is dus al gebeurd omdat keukendump mij doorstuurt naar hen. Ik heb daar eigenlijk weinig verstand van en dus een reparatie aanvraag bij whirlpool ingediend.
Prima dan niet, dan koop je de volgende keer gewoon weer een inferieur product bij een onbetrouwbare leverancier.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:45 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Thanks. ;-)
Ik had gewoon een budget vaatwasser nodig i.v.m. een aankomende verhuizing. Aan dit soort commentaar heb ik verder niets.
Ik ga zo direct naar de winkel in ieder geval.
Dat zeg ik toch niet of wel soms? Ik had nu gauw een goedkope vaatwasser nodig en dit kon ik vinden, dus dit heb ik gekocht. Ik heb van te voren niet echt slechte recensies over de vaatwasser zelf kunnen vinden, dus vandaar. Ik zal het inderdaad niet nog eens daar kopen, maar aan dat soort opmerkingen heb ik nu toch helemaal niets?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Prima dan niet, dan koop je de volgende keer gewoon weer een inferieur product bij een onbetrouwbare leverancier.
Succes!
Aan zo'n opmerking heb je inderdaad helemaal niets, want dat is niet de vraag van je topic en dat stadium zijn we voorbij. Bovendien heb ik weer hele andere ervaringen met dit merk en heb ik al 5 jaar probleemloos een vaatwasser daarvan in gebruik (die toentertijd nog goedkoper was). Allemaal niet zo relevant dus en laten we vooral hopen dat het éénmalig is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:50 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet of wel soms? Ik had nu gauw een goedkope vaatwasser nodig en dit kon ik vinden, dus dit heb ik gekocht. Ik heb van te voren niet echt slechte recensies over de vaatwasser zelf kunnen vinden, dus vandaar. Ik zal het inderdaad niet nog eens daar kopen, maar aan dat soort opmerkingen heb ik nu toch helemaal niets?
Juist, kan wellicht verstandig zijn om er op te letten dat ze alles ook weer terug installeren zoals oorspronkelijk bedoeld was met de aankoop.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:17 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Dankjewel! Ik heb zojuist met de winkel gebeld en ze gaan voor mij een afspraak inplannen om de monteur langs te laten komen en ook hoef ik zelf het apparaat niet uit te bouwen. We wachten even af.
Dank je voor de tip, ga ik zeker even in de gaten houden maandag. Ik hoop vooral dat ze niet gaan zeggen: 'mevrouw, de vaatwasser had al uitgebouwd moeten zijn'.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:47 schreef shazaam het volgende:
[..]
Juist, kan wellicht verstandig zijn om er op te letten dat ze alles ook weer terug installeren zoals oorspronkelijk bedoeld was met de aankoop.
Dat is namelijk waar je recht en garantie op hebt: alles zoals je hebt afgesproken met de winkel.
Indisit is helemaal geen dramatisch slecht merk. Het is inderdaad geen A merk en op zaken als energiezuinig en waterbesparend wordt flink bespaard, maar het is zeker niet dramatisch slecht.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, zij dienen te zorgen dat ze een goed product leveren.
Maar goed, Indisit is al een dramatisch slecht merk, en dan heb je hem ook nog eens gekocht bij een bedrijf dat onderdeel is van De Mandemakers Groep.... dubbele rode vlag zeg maar.
De electronica van een vaatwasser zit aan de zijkant, lastig om bij te komen als hij ingebouwd zit nietwaar.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:32 schreef Leandra het volgende:
En waarom zou de vaatwasser dan uitgebouwd moeten worden? Dat lijkt me sterk, dat de Whirlpoolmonteur dat niet zou doen als het nodig is, als het überhaupt al nodig is.
Wat niet betekent dat de klant, die het apparaat heeft laten inbouwen, het ding zelf zou moeten uitbouwen...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef Coritchando het volgende:
[..]
De electronica van een vaatwasser zit aan de zijkant, lastig om bij te komen als hij ingebouwd zit nietwaar.
Dat zeg ik toch ook niet? En dat maak jij er nu van, eerst was je er zeker van dat hij niet uitgebouwd hoefde te worden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat de klant, die het apparaat heeft laten inbouwen, het ding zelf zou moeten uitbouwen...
In de deur.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef Coritchando het volgende:
[..]
De electronica van een vaatwasser zit aan de zijkant, lastig om bij te komen als hij ingebouwd zit nietwaar.
Dat stel ik helemaal niet, ik stel dat het me sterk lijkt dat de monteur dat niet zou doen als het al nodig was.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:47 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? En dat maak jij er nu van, eerst was je er zeker van dat hij niet uitgebouwd hoefde te worden.
De vaatwasser die ik heb gekocht stond in principe niet slecht beoordeeld eigenlijk, voor prijs kwaliteit best goed. Maar zeg je dat vanwege de prijs, of vanwege het merk op zich?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat stel ik helemaal niet, ik stel dat het me sterk lijkt dat de monteur dat niet zou doen als het al nodig was.
Maar goed, je kunt het kennelijk niet hebben dat ik Indesit inferieure rommel vind.
En schijnbaar ken je het zo goed dat je al weet dat ze niets kunnen oplossen met de knoppen die wel bereikbaar zijn.
Vanwege het merk op zich, de naamspeling Indeshit is niet voor niets.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:26 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
De vaatwasser die ik heb gekocht stond in principe niet slecht beoordeeld eigenlijk, voor prijs kwaliteit best goed. Maar zeg je dat vanwege de prijs, of vanwege het merk op zich?
Vergelijkbaar dus met automerken, waar ik bijv. een hekel heb aan Hyundai. Anyway, het apparaat zelf kostte volgens mij 325,-. Die 400 was het bedrag ongeveer inclusief inbouwen en brengen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vanwege het merk op zich, de naamspeling Indeshit is niet voor niets.
Overigens had ik voor dat geld een basisuitvoering van een beter merk (AEG/Bosch/Siemens) gekocht, als ik op Coolblue kijk wat de verschillen zijn dan vind ik ¤ 400 voor een Indesit echt veel te veel als ik voor ¤ 430 - ¤ 450 een van die merken kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |