abonnement Unibet Coolblue
pi_176268302
quote:
AMSTERDAM - Sylvana Simons, die dit jaar mee gaat doen aan de gemeenteraadsverkiezingen in de hoofdstad, heeft een kandidatenlijst vol activisten, radicalen en een overtuigd kraker gepresenteerd.

Simons, zelf lijsttrekker, doet op 21 maart mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam met haar partij BIJ1. De partij doet volgens Simons ’recht aan onze kleurrijke stad’. Ze stelt op te komen voor ’radicale gelijkwaardigheid’ en wil ’geen genoegen nemen met oppervlakkige of cosmetische verbeteringen’. Dat wil ze doen met een clubje activistische aanhangers.

Kandidaat Jazie Veldhuysen wil zich bijvoorbeeld focussen op het ’vertegenwoordigen van een duidelijk internationaal georiënteerd dekoloniaal en antikapitalistisch geluid’, activist Cailin Kuit wil het ’institutioneel racisme en validisme’ uitbannen. Kandidaat-raadslid en ex-dakloze Naomi Doevendans hoopt middels ’privilegetrainingen’ mensen verenigen. In het verleden was de politiek niet aan haar besteed, onder andere vanwege de ’normalisering van discriminatie, de propaganda en de onwetendheid’.

Oud-kraker ’vreer’ schrijft dat hij zich geen leven kan indenken zonder activisme en hield zich bezig met de ’linkse strijd in het algemeen’. „Ik heb de schurft aan het kapitalistische uitbuitingssysteem waarin we zitten”, is de boodschap. Kandidaat Bob Schoute schrijft dat de politieke partij van Simons de ’bindende factor is’. Hij vertrok, nadat ’het warme badwater van de witte suprematie begon te stinken’ naar Amsterdam.

Bekendere namen op de lijst zijn pro-Palestina-activiste Anja Meulenbelt, die voorheen voor de SP in de Eerste Kamer zat. „De onacceptabele onderdrukking van Palestijnen die maar voortduurt heeft van mij nog meer een activist gemaakt dan ik al was”, schrijft ze. Ook Sunny Bergman, die zich in het verleden in de Zwarte Piet-discussie mengde, en emeritus hoogleraar genderstudies Gloria Wekker steunen BIJ1.

https://www.telegraaf.nl/(...)-lijst-vol-radicalen
Een divers clubje gekkies die de autochtone bevolking een witte schuldcomplex probeert aan te praten. Dit gaat vast een groot succes worden in het hyperprogressieve Amsterdam.
pi_176268333
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik, samen met duizenden universiteiten over de hele wereld. :D
Onderzoek in de sociale wetenschappen kan best goed zijn wanneer het juist wordt aangepakt, op een kwantitatieve manier. Leuk als je een onderzoekje doet met 30 mensen, maar probeer de resultaten ervan maar eens te reproduceren. Dat gaat lastig worden, dus dan moet je er ook geen vaststaande en vergezochte subjectieve conclusies uit trekken en het wetenschappelijk onderzoek noemen. Erg kwalijk dat jij en duizenden universiteiten dat doen dan.
pi_176268342
Dit topic bestond toch al?
wooblabalurg
pi_176268401
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef Baconbus het volgende:
Dit topic bestond toch al?
Het is een vervolgdeel.
pi_176268472
quote:
11s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:08 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Het is een vervolgdeel.
Oh my bad. Kan niet zien op mobiel.

Was t eerste deel wat of is de Sylvanabash alweer klaar?
wooblabalurg
pi_176268488
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dat is ?

In mijn opvatting is dat ALLE militaire salarissen van 1942-1945,. terwijl zij wegrotten in de jappenkampen , waar 20% stierven ... volledig geindexeerd uitbetalen ...
En een wet maken waar alle normale rechten van rechthebbenden ( ook erfrecht) hersteld worden
Je zou eens wat beter moeten lezen aangezien het niet alleen om de Indische kwestie gaat... Er staat letterlijk:

quote:
De overheid maakt officiële excuses voor ons slavernijverleden
en de koloniale bezettingen en er komt een ruimhartige
genoegdoening voor slachtoffers van Nederlands oorlogsgeweld
en mensen die zijn benadeeld als gevolg van de Indische Kwestie.
Slachtoffers van Nederlands oorlogsgeweld... Dus dan weet je precies hoe laat het is of niet dan?
pi_176268519
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:12 schreef AchJa het volgende:

[..]

Je zou eens wat beter moeten lezen aangezien het niet alleen om de Indische kwestie gaat... Er staat letterlijk:

[..]

Slachtoffers van Nederlands oorlogsgeweld... Dus dan weet je precies hoe laat het is of niet dan?
Wel mooi hoe ze verwijzen naar 'de Indische Kwestie'.
wooblabalurg
pi_176268555
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:11 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Oh my bad. Kan niet zien op mobiel.

Was t eerste deel wat of is de Sylvanabash alweer klaar?
Het raakt je he? :*
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176268709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:12 schreef AchJa het volgende:
]

Slachtoffers van Nederlands oorlogsgeweld... Dus dan weet je precies hoe laat het is of niet dan?
Hoe laat is het , volgens jou?
Wat bedoelen ze met deze zin?

Ik reageerde in deel I op dit "genoegdoening (....) mensen die zijn benadeeld als gevolg van de Indische Kwestie "
Die genoegdoening is nooit te verwezenlijken.
De schofterige behandeling is er al 72 jaar en men blijft ermee doorgaan wbt salarissen niet uitbetalen.
Wil men werkelijk het wel proberen.... herstel dan alle normale rechten van militairen in een aparte wet en betaal elke rechthebbende en hun erfrechten met de volledige geïndexeerde bedragen

Dan is er nog de kweste van materiële oorlogschadevergoeding. Mensen die toen te Nederland materiële schade hadden werden wel vergoed. Nederlanders die schade hadden te Indië werden gediscrimineerd... mochten niet meedoen.

Alleen DENK en Art1 hadden iets over deze fraude in hun partijprogramma staan.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:21:05 #10
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176268730
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Wel mooi hoe ze verwijzen naar 'de Indische Kwestie'.
Ik durf te wedden dat ze bij Sylvana en haar carnies geen idee hebben waar het precies om gaat mbt de Indische kwestie... Of ze hebben het er bewust een beetje achteraan geplakt om de twijfelaars over de streep te trekken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:29:37 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176268958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:20 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe laat is het , volgens jou?
Wat bedoelen ze met deze zin?

Ik reageerde in deel I op dit "genoegdoening (....) mensen die zijn benadeeld als gevolg van de Indische Kwestie "
Die genoegdoening is nooit te verwezenlijken.
De schofterige behandeling is er al 72 jaar en men blijft ermee doorgaan wbt salarissen niet uitbetalen.
Wil men werkelijk het wel proberen.... herstel dan alle normale rechten van militairen in een aparte wet en betaal elke rechthebbende en hun erfrechten met de volledige geïndexeerde bedragen

Dan is er nog de kweste van materiële oorlogschadevergoeding. Mensen die toen te Nederland materiële schade hadden werden wel vergoed. Nederlanders die schade hadden te Indië werden gediscrimineerd... mochten niet meedoen.
Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat de Indische kwestie behelst en ik vind daar ook wel wat van maar je moet nu niet doen alsof het daar allemaal om draait, de hoofdmoot is toch wel slavernij, koloniaal verleden en de slachtoffers van Nederlands oorlogsgeweld... Dus daar vallen ook (in ons nadeel) de politionele acties, operatie Kraai, operatie Product, en wat dies meer zij onder... Dus om nu in 1 keer de Indische kwestie als o zo belangrijk te presenteren is mij echt een brug te ver.
pi_176269001
Boycotten die handel. Zijn de adverteerders al geattendeerd ?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269028
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het raakt je he? :*
Ik vind leuk hoe mensen zichzelf triggeren.
Fuck me right?!
wooblabalurg
pi_176269040
Oh wacht, Sylvana Simons zal nooit een winstgevende sponsor krijgen! dat is waar ook..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269049
Hoe kan zoiets zich verkiesbaar stellen, ze heeft het hier duidelijk niet naar haar zin (of toch wel, want ze is er nog steeds!).
pi_176269070
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:32 schreef Shaken63 het volgende:
Hoe kan zoiets zich verkiesbaar stellen, ze heeft het hier duidelijk niet naar haar zin (of toch wel, want ze is er nog steeds!).
Ze is irritant genoeg...
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269071
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:32 schreef DoubleUU het volgende:
Oh wacht, Sylvana Simons zal nooit een winstgevende sponsor krijgen! dat is waar ook..
Joh, en als haar standpunten je niet bevallen ga je die sponsors gewoon oproepen haar niet meer te sponsoren, zo rolt Sylvana.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:33:33 #18
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_176269076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ze is niet dom maar wel een mooie dame.
Daar ben ik het mee eens: een warme lach, een mooie oogopslag en een fijne stem. Waar ik minder verliefd op ben is op de inhoud in dat mooie koppie.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_176269132
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Joh, en als haar standpunten je niet bevallen ga je die sponsors gewoon oproepen haar niet meer te sponsoren, zo rolt Sylvana.
GangstaBitches4Life is haar groepsapp inderdaad. Als ze haar gelijk gaat krijgen, emigreer ik. Dit land verpaupert met de dag zowat.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269171
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

GangstaBitches4Life is haar groepsapp inderdaad. Als ze haar gelijk gaat krijgen, emigreer ik. Dit land verpaupert met de dag zowat.
Jammer dat je gaat maar hoop dat je elders wel het geluk treft.
wooblabalurg
pi_176269197
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:33 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens: een warme lach, een mooie oogopslag en een fijne stem. Waar ik minder verliefd op ben is op de inhoud in dat mooie koppie.
Zo lekker is ze niet. Vergeleken met een Nederlandse chick is ze ronduit lelijk te noemen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269272
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:37 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Zo lekker is ze niet. Vergeleken met een Nederlandse chick is ze ronduit lelijk te noemen.
Ja want een Nederlandse chick is ook echt 1 type chick. Jezus wat een stierenpupu is dit.
wooblabalurg
pi_176269324
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:39 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja want een Nederlandse chick is ook echt 1 type chick. Jezus wat een stierenpupu is dit.
Gaan we nu mierenneuken?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:29 schreef AchJa het volgende:
. Dus om nu in 1 keer de Indische kwestie als o zo belangrijk te presenteren is mij echt een brug te ver.
Militairen werden de dood ingestuurd , werden uitgehongerd, mishandeld, gemarteld, vermoord en toen zei Nederland : ga je salaris maar bij de vijand Indonesië halen.
Dat is echt wel 1000 bruggen te ver.
Ik reageerde alleen op deze Indische kwestie , niet op de andere zinnen in de genoemde quote van deel I

Dat andere politieke partijen helemaal niks over deze schanddaad in het verkiezingsprogramma hebben staan...... dat is tekenend voor de laksheid..... en in weze is het de nooit opgeruimde restant van een koloniale roofmentaliteit
pi_176269377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Militairen werden de dood ingestuurd , werden uitgehongerd, mishandeld, gemarteld, vermoord en toen zei Nederland : ga je salaris maar bij de vijand Indonesië halen.
Dat is echt wel 1000 bruggen te ver.
Ik reageerde alleen op deze Indische kwestie , niet op de andere zinnen in de genoemde quote van deel I

Dat andere politieke partijen helemaal niks over deze schanddaad in het verkiezingsprogramma hebben staan...... dat is tekenend voor de laksheid..... en in weze is het de nooit opgeruimde restant van een koloniale roofmentaliteit
Ik vind persoonlijk dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen.
Net zoals met die indische kapers...Mensen ruiken gewoon geld.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269428
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:41 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Gaan we nu mierenneuken?
Ik kan er weinig aan doen dat jij maar 1 Nederlandse chick kent bro.
wooblabalurg
pi_176269455
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:38 schreef
Qarrad het volgende:

Dan hebben we het over na de onafhankelijkheid. Ervoor is er eeuwenlang niet in geïnvesteerd als in een gelijkwaardig landsdeel. Het excuus van Bouterse gaat dus niet op.
Waarom maak jij de aanname dat in landsdelen die wel in naam gelijkwaardig waren, wel altijd gelijkwaardig geinvesteerd werd ?

Het is niet alsof we het over de wafelijzerpolitiek in Belgie hebben he :D

Zomaar even een stukje over Drenthe van Wikipedia
quote:
Hoewel Drenthe eigen staten had (Ridderschap en Eigenerfden) erkende de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden Drenthe niet als volwaardig gewest en beschouwden het als een achtergebleven gebied dat geen vertegenwoordiging in de Staten-Generaal verdiende. Bestuurlijk bleef Drenthe wel een zelfstandig gewest, anders dan de generaliteitslanden. Bij de oprichting van het Verenigd Koninkrijk der Nederlanden in 1815 werd het een volwaardige provincie.

In het begin van de negentiende eeuw was Drenthe nog grotendeels een geïsoleerde landstreek. De woeste grond die een groot deel van de provincie nog bedekte werd echter langzaam maar zeker ontgonnen. In het zuidwesten van de provincie gebeurde dat door de Maatschappij van Weldadigheid die een kolonisatieproject begon rond Frederiksoord.
pi_176269458
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik kan er weinig aan doen dat jij maar 1 Nederlandse chick kent bro.
Dat heb ik nergens gezegd dus dat is enorm suggestief.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269499
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen.
Net zoals met die indische kapers...Mensen ruiken gewoon geld.
Als je eenmaal klaar bent met roven zou ik ook geen oude koeien uit de sloot willen halen.
wooblabalurg
pi_176269501
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Waarom maak jij de aanname dat in landsdelen die wel in naam gelijkwaardig waren, wel altijd gelijkwaardig geinvesteerd werd ?

Het is niet alsof we het over de wafelijzerpolitiek in Belgie hebben he :D

Zomaar even een stukje over Drenthe van Wikipedia

[..]

i (L) Drenthe! Tukkers 4 life :D
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269551
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:45 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat heb ik nergens gezegd dus dat is enorm suggestief.
Of je geeft toe dat je het in je afgunst voor Sylvana verkeerd verwoord hebt. Slechts een suggestie.
wooblabalurg
pi_176269607
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Of je geeft toe dat je het in je afgunst voor Sylvana verkeerd verwoord hebt. Slechts een suggestie.
Ik vind dat Sylvana onzin verkondigt. Dat heeft niets met sylvana te maken, dat heeft te maken met de teksten die uit haar muil komen, en die wat doen bij mensen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269629
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:44 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik kan er weinig aan doen dat jij maar 1 Nederlandse chick kent bro.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:48 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Of je geeft toe dat je het in je afgunst voor Sylvana verkeerd verwoord hebt. Slechts een suggestie.
_O-
pi_176269651
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:50 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

[..]

_O-
Hij probeert wel he :P
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:43 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen.
Net zoals met die indische kapers...Mensen ruiken gewoon geld.
wbt backpay Het zijn geen oude koeien. Het zijn schulden van Nederland die Nederland nog steeds weigert te betalen.
Er zijn afkoopsommen geweest..... mensen werden daarmee afgescheept, zoals die 25.000 euro pp in 2016. Veel te weinig .,...en wie reeds dood was .... werd misbruikt als smoes om de erfgenamen niet hun erfrecht te herstellen

ps... welke Indische kapers ? Ik ken ze niet
pi_176269690
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:50 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik vind dat Sylvana onzin verkondigt. Dat heeft niets met sylvana te maken, dat heeft te maken met de teksten die uit haar muil komen, en die wat doen bij mensen.
Maar een Nederlandse chick was toch lekkerder? :D
wooblabalurg
pi_176269725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

wbt backpay Het zijn geen oude koeien. Het zijn schulden van Nederland die Nederland nog steeds weigert te betalen.
Er zijn afkoopsommen geweest..... mensen werden daarmee afgescheept, zoals die 25.000 euro pp in 2016. Veel te weinig .,...en wie reeds dood was .... werd misbruikt als smoes om de erfgenamen niet hun erfrecht te herstellen
Waar heb je het over gast? Kom eens uit die slachtofferrol en stop met janken.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269744
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:52 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Maar een Nederlandse chick was toch lekkerder? :D
Sowieso. Beter te verstaan ook vaak.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:54:11 #39
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176269745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Onderzoek in de sociale wetenschappen kan best goed zijn wanneer het juist wordt aangepakt, op een kwantitatieve manier. Leuk als je een onderzoekje doet met 30 mensen, maar probeer de resultaten ervan maar eens te reproduceren. Dat gaat lastig worden, dus dan moet je er ook geen vaststaande en vergezochte subjectieve conclusies uit trekken en het wetenschappelijk onderzoek noemen. Erg kwalijk dat jij en duizenden universiteiten dat doen dan.
Onderzoek met 30 mensen kan prima onderzoek zijn.

Er bestaat meer in deze wereld dan kwantitatief onderzoek.
pi_176269782
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Onderzoek met 30 mensen kan prima onderzoek zijn.

Er bestaat meer in deze wereld dan kwantitatief onderzoek.
Duizenden universiteiten?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:56:00 #41
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176269801
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Militairen werden de dood ingestuurd , werden uitgehongerd, mishandeld, gemarteld, vermoord en toen zei Nederland : ga je salaris maar bij de vijand Indonesië halen.
Dat is echt wel 1000 bruggen te ver.
Ik reageerde alleen op deze Indische kwestie , niet op de andere zinnen in de genoemde quote van deel I

Dat andere politieke partijen helemaal niks over deze schanddaad in het verkiezingsprogramma hebben staan...... dat is tekenend voor de laksheid..... en in weze is het de nooit opgeruimde restant van een koloniale roofmentaliteit
Hoho, jij begrijpt mij verkeerd. Sylvana doet nu net alsof de Indische kwestie o zo belangrijk is, ik waag te betwijfelen of ze er echt zo mee begaan is...
pi_176269824
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Waar heb je het over gast? Kom eens uit die slachtofferrol en stop met janken.
Jij jankt.....
Ik benoem simpel dat de Nederlandse staat haar militairen heeft verneukt.
En nog steeds doet . En nog steeds met steun van vele burgers.
pi_176269829
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:54 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Sowieso. Beter te verstaan ook vaak.
In welk dialect praat jij dan?
wooblabalurg
pi_176269842
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoho, jij begrijpt mij verkeerd. Sylvana doet nu net alsof de Indische kwestie o zo belangrijk is, ik waag te betwijfelen of ze er echt zo mee begaan is...
Enige wat haar drijft is haar portomonneetje, net zoals bij ons allemaal. Als we een kans zien pakken we hem
Sylvana deed het.
Maakt haar most wanted, maar haar salaris is er ook naar.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176269901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:56 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoho, jij begrijpt mij verkeerd. Sylvana doet nu net alsof de Indische kwestie o zo belangrijk is, ik waag te betwijfelen of ze er echt zo mee begaan is...
ahhhh dat is een goede vraag....
In ieder geval meer begaan dan vele kamerleden en ministers... dat is duidelijjk.
Als je haar verwijt dat ze het doet om stemmen te ronselen, dan moet je alle andere partijen verwijten dat zij die kiezers laten stikken op dit punt.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:59:07 #46
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_176269907
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:55 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Duizenden universiteiten?
Geen idee hoeveel precies. Maar veel universiteiten hebben ook faculteiten voor sociale wetenschappen.
pi_176269911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:43 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je geen oude koeien uit de sloot moet halen.
Net zoals met die indische kapers...Mensen ruiken gewoon geld.
En dan nog.
We hebben het hier over gemeenteraadsverkiezingen he.
En dan vooral over de gemeente Amsterdam

Dat is nu niet het podium waar je de Indische Kwestie moet bespreken of kunt oplossen :{w
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:47 schreef DoubleUU het volgende:
i (L) Drenthe! Tukkers 4 life :D
Drenthe is natuurlijk wel een goed voorbeeld omdat dat pas laat een provincie werd.

Maar veel meer plattelandsgebieden zagen niks van die spreekwoordelijke rijkdommen uit de kolonien, Plaggenhutten in Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel en Brabant.
Werk in de veengebieden onder zeer zware omstandigheden met vaak gedwongen winkelnering waardoor de arbeider er zowat niks aan overhield en de veenbaas/ontginningsmaatschappij alleen maar rijker werd.

En ook in de grote steden zagen de meesten niets van de rijkdommen.
Nog geen honderd jaar geleden woonden veel arbeiders in krotwoningen, vaak met hele gezin in 1 kamer.
pi_176269964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:57 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Enige wat haar drijft is haar portomonneetje, net zoals bij ons allemaal.
Dus.... volkomen normaal van haar..
Of verbeter de wereld en begin bij jezelf.

quote:
Maakt haar most wanted, maar haar salaris is er ook naar.
Hoezo most wanted?
pi_176269988
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:59 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En dan nog.
We hebben het hier over gemeenteraadsverkiezingen he.
En dan vooral over de gemeente Amsterdam

Dat is nu niet het podium waar je de Indische Kwestie moet bespreken of kunt oplossen :{w

[..]

Drenthe is natuurlijk wel een goed voorbeeld omdat dat pas laat een provincie werd.

Maar veel meer plattelandsgebieden zagen niks van die spreekwoordelijke rijkdommen uit de kolonien, plaggenhutten in Drenthe, Friesland, Groningen, Overijssel en Brabant.
Werk in de veengebieden onder zeer zware omstandigheden met vaak verplichte winkelnering waardoor de arbeider er zowat niks aan overhield en de veenbaas/ontginningsmaatschappij alleen maar rijker werd.

En ook in de grote steden zagen de meesten niets van de rijkdommen.
Nog geen honderd jaar geleden woonden veel arbeiders in krotwoningen, vaak met hele gezin in 1 kamer.
Als je de geschiedenis leest, dan moet je af en toe afvragen: Hoe kan het dat men nog steeds leeft ? xD
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270020
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus.... volkomen normaal van haar..
Of verbeter de wereld en begin bij jezelf.

[..]

Hoezo most wanted?
Als je zo in de publiciteit komt, dan staat je telefoon roodgloeiend van de talkshows die je willen hebben.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270101
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:02 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Als je zo in de publiciteit komt, dan staat je telefoon roodgloeiend van de talkshows die je willen hebben.
Wbt het Nederlands verraad , knilmilitairen 42-45 kwam ze niet in de publiciteit.
Was dat maar zo....
pi_176270131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wbt het Nederlands verraad , knilmilitairen 42-45 kwam ze niet in de publiciteit.
Was dat maar zo....
W/e dude.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:07:30 #53
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176270138
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:58 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ahhhh dat is een goede vraag....
In ieder geval meer begaan dan vele kamerleden en ministers... dat is duidelijjk.
Als je haar verwijt dat ze het doet om stemmen te ronselen, dan moet je alle andere partijen verwijten dat zij die kiezers laten stikken op dit punt.
Mwah, ook de PVV is er best wel mee bezig geweest...

quote:
Backpay-regeling toch weer halfjaar verlengd

Vooral PVV-Kamerlid Fleur Agema bewoog afgelopen tijd hemel en aarde om gegadigden nog wat langer de tijd te geven, maar het kabinet voelde daar lang niets voor.
pi_176270171
Alles beter dan die lange (d)arm uit Ankara!
Denk is alles behalve Denk.
Denk is partij juist niet denk.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270227
JNDW partij. Juist niet denk, Wollah,
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270260
Ser Cappuccino zei:

quote:
Ja, het rechtersuniform moet neutraal zijn, daar past een hoofddoek per definitie niet in.
Dat vind jij, het is helemaal niet gezegd dat ze dat bij Bij1 ook vinden. Sterker nog, ik denk dat ze dat helemaal niet vinden. Anders hadden ze dat gewoon wel zo opgeschreven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176270281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mwah, ook de PVV is er best wel mee bezig geweest...

Niet in 2011. De PVV zorgde voor een minimale kamermeerderheid Tegen een motie die verzocht een commissie in te stellen de Indische kwestie te onderzoeken.
Als Agema toen vóór stemde was die commissie er gekomen
Wat ze nu doet is 6 jaar te laat en het momento voor een dergelijk onderzoek is weg.

Tjaaa en in dat A4-verkiezingsprogramma van PVV (Wilders) staat er niks over.
pi_176270286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ser Cappuccino zei:

[..]

Dat vind jij, het is helemaal niet gezegd dat ze dat bij Bij1 ook vinden. Sterker nog, ik denk dat ze dat helemaal niet vinden. Anders hadden ze dat gewoon wel zo opgeschreven.
Ik denk dat 80 % van Nederland dat ook wel vindt,
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik denk dat 80 % van Nederland dat ook wel vindt,
Maar de mensen op de lijst van Sylvana horen daar naar verwachting niet bij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176270334
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Maar de mensen op de lijst van Sylvana horen daar naar verwachting niet bij.
Nee maar dat zijn prof demonstranten. Hoe serieus wil je die nemen?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:15:17 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176270367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet in 2011. De PVV zorgde voor een minimale kamermeerderheid Tegen een motie die verzocht een commissie in te stellen de Indische kwestie te onderzoeken.
Als Agema toen vóór stemde was die commissie er gekomen
Wat ze nu doet is 6 jaar te laat en het momento voor een dergelijk onderzoek is weg.
In 2011 bestonden Denk en Sylvana's rariteitencircus ook nog lang niet, dus wat is je punt?

Maar nogmaals, mbt de Indische kwestie vind ik ook dat Nederland nog wel wat in te halen heeft en niet alleen vwb de oorlogsjaren, want het complete KNIL (van 1830 tot 1950) mag wat mij betreft ruim meer waardering krijgen.
pi_176270370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:14 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Nee maar dat zijn prof demonstranten. Hoe serieus wil je die nemen?
Ik neem ze niet serieus. Het is een freakshow. Ik verwacht ook dat het niet lang duurt voor ze allemaal ruzie krijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176270404
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik neem ze niet serieus. Het is een freakshow. Ik verwacht ook dat het niet lang duurt voor ze allemaal ruzie krijgen.
Dit gaat inderdaad enorme ophef veroorzaken. Mensen gaan in opspraak raken. Geen handige move van Sylvana. Strijders meenemen in een debat.
Maar wel hun verdiende loon.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_176270556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:15 schreef AchJa het volgende:
In 2011 bestonden Denk en Sylvana's rariteitencircus ook nog lang niet, dus wat is je punt?
Wat ik zei. Agema had in 2011 anders moeten stemmen

En dat BIJ1 allemaal rare mensen zijn is jouw wishfulthinking.
Je komt met een minachting, niet met inhoudelijke kritiek op meningen van die mensen.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:28:48 #65
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176270688
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:24 schreef Bluesdude het volgende:
En dat BIJ1 allemaal rare mensen zijn is jouw wishfulthinking.
Nee, die mening is wel breed gedeeld hoor, ook buiten dit forum
quote:
Je komt met een minachting, niet met inhoudelijke kritiek op meningen van die mensen.
Je hebt de posts in deel 1 niet gelezen blijkbaar ?
pi_176271047
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:28 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?
Ja.... ik zie geen rare mensen.
Of die namen allemaal geschikt zijn voor het gemeenteraadswerk is een tweede.
Ik ben dus ook niet geschikt voor een gemeenteraad, ik ben wel raar, maar niet zo raar dat ik er een puinhoop van maak, als ik het toch moet doen. Of door andere rare dingen buiten de gemeenteraad in de publiciteit kom.
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:10:37 #68
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176271419
Leuk zo'n lijst maar wie komt erin? En waar?

Meer dan 1 of 2 gaat het niet worden. In bv een gemeente ofzo.

De rest is om je kapot te lachen. Maar waarom dan?
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:12:42 #69
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_176271449
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:16 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dit gaat inderdaad enorme ophef veroorzaken. Mensen gaan in opspraak raken. Geen handige move van Sylvana. Strijders meenemen in een debat.
Maar wel hun verdiende loon.
Nee. Niemand boeit het geen klap. Zelfs Jinek niet. Nachtkaars.....
pi_176356058
Heeft iemand Sylvana vandaag gezien in het TV-programma Buitenhof ?
https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html

Ik vond het een nogal zwak interview van Pieter Jan Hagens, geen enkel weerwoord aan de flauwekul van "identity politics" die Sylvana uitkraamde.
Helemaal natuurlijk als je in je achterhoofd houdt dat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat, veel thema`s die Bij1 als speerpunten heeft worden helemaal niet bepaald op gemeentelijk niveau :')
Sylvana had het uiteraard over de "witte Nederlander" 8)7
Caitlin de "psychiater" kwam natuurlijk ook ter sprake, er blijkt helemaal nergens uit dat ze ooit psychiater is geweest of het zelfs maar (even) gestudeerd heeft.
GeenStijl kwam met dit nieuwsfeitje.

Sylvana werd hiermee geconfronteerd, en viel natuurlijk gelijk de bron van het nieuws (GeenStijl) aan.
Even later zei ze dat het gerucht dat Caitlin Kuit geen psychiater is geweest niet klopte, en dus wel psychiater is geweest.
Wat helemaal vreemd is aangezien Sylvana eerder in het gesprek nog aangaf dat de kandidaten uitgebreid gescreend zijn.
Dat alle kandidaten wel een VOG schijnen te hebben heeft denk ik eerder met verjaringstermijnen te maken, ik kan mij niet voorstellen dat bijvoorbeeld die vreer brandschoon is.

Wat betreft die Caitlin Kuit, dat kan natuurlijk een Charles Swietert gevalletje worden.
Al denk ik dat BIJ1 niet eens genoeg stemmen krijgt om die Caitlin een raadszetel te geven _O-

Artikel in het Parool van December 2017 https://www.parool.nl/ams(...)ent&utm_content=free 'De hele Bijlmer gaat op Sylvana Simons stemmen'
Ik denk niet dat de hele Bijlmer op het stelletje paradijsvogels van BIJ1 zit te wachten :W
pi_176356403
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Heeft iemand Sylvana vandaag gezien in het TV-programma Buitenhof ?
https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html

Ik vond het een nogal zwak interview van Pieter Jan Hagens, geen enkel weerwoord aan de flauwekul van "identity politics" die Sylvana uitkraamde.
Helemaal natuurlijk als je in je achterhoofd houdt dat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat, veel thema`s die Bij1 als speerpunten heeft worden helemaal niet bepaald op gemeentelijk niveau :')
Sylvana had het uiteraard over de "witte Nederlander" 8)7
Caitlin de "psychiater" kwam natuurlijk ook ter sprake, er blijkt helemaal nergens uit dat ze ooit psychiater is geweest of het zelfs maar (even) gestudeerd heeft.
GeenStijl kwam met dit nieuwsfeitje.

Sylvana werd hiermee geconfronteerd, en viel natuurlijk gelijk de bron van het nieuws (GeenStijl) aan.
Even later zei ze dat het gerucht dat Caitlin Kuit geen psychiater is geweest niet klopte, en dus wel psychiater is geweest.
Wat helemaal vreemd is aangezien Sylvana eerder in het gesprek nog aangaf dat de kandidaten uitgebreid gescreend zijn.
Dat alle kandidaten wel een VOG schijnen te hebben heeft denk ik eerder met verjaringstermijnen te maken, ik kan mij niet voorstellen dat bijvoorbeeld die vreer brandschoon is.

Wat betreft die Caitlin Kuit, dat kan natuurlijk een Charles Swietert gevalletje worden.
Al denk ik dat BIJ1 niet eens genoeg stemmen krijgt om die Caitlin een raadszetel te geven _O-

Artikel in het Parool van December 2017 https://www.parool.nl/ams(...)ent&utm_content=free 'De hele Bijlmer gaat op Sylvana Simons stemmen'
Ik denk niet dat de hele Bijlmer op het stelletje paradijsvogels van BIJ1 zit te wachten :W
De Bijlmer zal inderdaad wel op Sylvana stemmen, de rest van de lijst met die genderwaaier en andere geestelijk gestoorden is toch iets waar men in de Bijlmer niets van wilt weten.
pi_176356468
Ook in de Bijlmer zal lang niet iedereen op het gedram van Sylvana zitten te wachten.
Maar genoeg stemmen voor 1 zetel zal er wel in zitten ja.
  zondag 7 januari 2018 @ 23:00:39 #73
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176356614
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:35 schreef bluemoon23 het volgende:
Heeft iemand Sylvana vandaag gezien in het TV-programma Buitenhof ?
https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html

Ik vond het een nogal zwak interview van Pieter Jan Hagens, geen enkel weerwoord aan de flauwekul van "identity politics" die Sylvana uitkraamde.
Helemaal natuurlijk als je in je achterhoofd houdt dat het over gemeenteraadsverkiezingen gaat, veel thema`s die Bij1 als speerpunten heeft worden helemaal niet bepaald op gemeentelijk niveau :')
Sylvana had het uiteraard over de "witte Nederlander" 8)7
Caitlin de "psychiater" kwam natuurlijk ook ter sprake, er blijkt helemaal nergens uit dat ze ooit psychiater is geweest of het zelfs maar (even) gestudeerd heeft.
GeenStijl kwam met dit nieuwsfeitje.

Sylvana werd hiermee geconfronteerd, en viel natuurlijk gelijk de bron van het nieuws (GeenStijl) aan.
Even later zei ze dat het gerucht dat Caitlin Kuit geen psychiater is geweest niet klopte, en dus wel psychiater is geweest.
Wat helemaal vreemd is aangezien Sylvana eerder in het gesprek nog aangaf dat de kandidaten uitgebreid gescreend zijn.
Dat alle kandidaten wel een VOG schijnen te hebben heeft denk ik eerder met verjaringstermijnen te maken, ik kan mij niet voorstellen dat bijvoorbeeld die vreer brandschoon is.

Wat betreft die Caitlin Kuit, dat kan natuurlijk een Charles Swietert gevalletje worden.
Al denk ik dat BIJ1 niet eens genoeg stemmen krijgt om die Caitlin een raadszetel te geven _O-

Artikel in het Parool van December 2017 https://www.parool.nl/ams(...)ent&utm_content=free 'De hele Bijlmer gaat op Sylvana Simons stemmen'
Ik denk niet dat de hele Bijlmer op het stelletje paradijsvogels van BIJ1 zit te wachten :W
Mbt die VOG's zei Sylvana na de screeningsvraag van Hagens dat ze zelf de VOG's had aangevraagd wat helemaal niet kan. Dus ik betwijfel of de kandidaten uberhaupt gescreend zijn.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:17:03 #74
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176361816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ja.... ik zie geen rare mensen.
Nep-psychiaters, beroepsracisten, een extreem pro-Palestijnse tokkie, nee allemaal doorsnee Nederlanders inderdaad.
pi_176362313
Sylvana wordt flink in de pan gehakt nu op radio1 door Svengod, ze is al geirriteerd vanaf de eerste vraag.
Radio Espantoso
pi_176362367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Onderzoek in de sociale wetenschappen kan best goed zijn wanneer het juist wordt aangepakt, op een kwantitatieve manier. Leuk als je een onderzoekje doet met 30 mensen, maar probeer de resultaten ervan maar eens te reproduceren. Dat gaat lastig worden, dus dan moet je er ook geen vaststaande en vergezochte subjectieve conclusies uit trekken en het wetenschappelijk onderzoek noemen. Erg kwalijk dat jij en duizenden universiteiten dat doen dan.
Dat jij geen weet hebt van de methodiek binnen sociaal wetenschappelijk onderzoek, betekent niet dat het dus slecht onderzoek is.
"Pools are perfect for holding water"
pi_176362455
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:42 schreef Peligrosso het volgende:
Sylvana wordt flink in de pan gehakt nu op radio1 door Svengod, ze is al geirriteerd vanaf de eerste vraag.
Daaamn, wat een arrogantie :X
pi_176362654
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:50 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Daaamn, wat een arrogantie :X
Ze heeft wel wat trucjes bijgeleerd en ze heeft haar vocabulaire uitgebreid vergeleken met 2 jaar geleden. Viel me gisteren al op bij Buitenhof.
Maar dat verhult niet dat ze gewoon niet zo slim is.

Al draagt een aap een gouden ring..
Radio Espantoso
  maandag 8 januari 2018 @ 12:12:12 #79
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176362842
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:01 schreef Peligrosso het volgende:

[..]


Al draagt een aap een gouden ring..
:D
  maandag 8 januari 2018 @ 12:15:33 #80
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176362882
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:01 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Ze heeft wel wat trucjes bijgeleerd en ze heeft haar vocabulaire uitgebreid vergeleken met 2 jaar geleden. Viel me gisteren al op bij Buitenhof.
Maar dat verhult niet dat ze gewoon niet zo slim is.

Al draagt een aap een gouden ring..
Zo trots als een aapje met een gouden ring
:')
pi_176362966
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:42 schreef Peligrosso het volgende:
Sylvana wordt flink in de pan gehakt nu op radio1 door Svengod, ze is al geirriteerd vanaf de eerste vraag.
Interessant genoeg om terug te luisteren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_176364173
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Mbt die VOG's zei Sylvana na de screeningsvraag van Hagens dat ze zelf de VOG's had aangevraagd wat helemaal niet kan. Dus ik betwijfel of de kandidaten uberhaupt gescreend zijn.
Ik check net het KVK register en het lijkt erop dat ze nog niet eens ingeschreven staan, knap als je dan de VOG kunt aanvragen voor je partijleden, overigens werkt het in de praktijk zo dat de organisatie een VOG verzoek klaar zet, je deze dan zelf aanvraagt, en het resultaat overlegt aan je organisatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 8 januari 2018 @ 13:37:54 #83
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_176364297
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:53 schreef bluemoon23 het volgende:
Ook in de Bijlmer zal lang niet iedereen op het gedram van Sylvana zitten te wachten.
Maar genoeg stemmen voor 1 zetel zal er wel in zitten ja.
Ik snap niet dat ze niet gewoon gaat voor het 'alles is racisme' verhaal, dat slaat tenminste aan in de Bijlmer (en gegarandeerd dat ze 2 zetels krijgt). En dus niet al dat LHBTABCDEFGHIQ+ verhaal, want er zijn heel veel zwarten die ook niet op dit soort types zitten te wachten.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_176364332
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:01 schreef Peligrosso het volgende:
Ze heeft wel wat trucjes bijgeleerd en ze heeft haar vocabulaire uitgebreid vergeleken met 2 jaar geleden. Viel me gisteren al op bij Buitenhof.
Maar dat verhult niet dat ze gewoon niet zo slim is.

Al draagt een aap een gouden ring..
Ja, een beetje met "moeilijke" woordje rondstrooien, en semi-intellectuele praatjes.
Veelal rechtstreeks overgenomen van de "identity politics" beweging in de VS.

Valt mij tegen dat Hagens daar niet doorheen prikte en haar gewoon liet wauwelen, het leek meer op "zendtijd voor de politieke partijen"
Overigens gaan de verkiezingen natuurlijk over de gemeenteraad, en bij Sylvana specifiek die van Amsterdam.
Volgens heb ik in Buitenhof niks gehoord over wat ze nu wil veranderen in Amsterdam wat op gemeentelijk politiek niveau haalbaar is ?
  maandag 8 januari 2018 @ 13:41:01 #85
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_176364375
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:39 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ja, een beetje met "moeilijke" woordje rondstrooien, en semi-intellectuele praatjes.
Veelal rechtstreeks overgenomen van de "identity politics" beweging in de VS.

Valt mij tegen dat Hagens daar niet doorheen prikte en haar gewoon liet wauwelen, het leek meer op "zendtijd voor de politieke partijen"
Overigens gaan de verkiezingen natuurlijk over de gemeenteraad, en bij Sylvana specifiek die van Amsterdam.
Volgens heb ik in Buitenhof niks gehoord over wat ze nu wil veranderen in Amsterdam wat op gemeentelijk politiek niveau haalbaar is ?
Lol @ Hagens DE deurmat van 2018. Nu al. Met z'n 'mag ik als witte man wel meepraten' vraag :')
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_176364384
Ja, inderdaad, op zo`n toon wakker je het vuurtje natuurlijk alleen maar aan 8)7
  maandag 8 januari 2018 @ 13:42:00 #87
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_176364385
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:39 schreef bluemoon23 het volgende:
Volgens heb ik in Buitenhof niks gehoord over wat ze nu wil veranderen in Amsterdam wat op gemeentelijk politiek niveau haalbaar is ?
De afvalstofheffing in de Bijlmer gaat omlaag, als voorschot op de slavernij-herstelbetalingen.
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
  maandag 8 januari 2018 @ 13:45:58 #88
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176364484
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik check net het KVK register en het lijkt erop dat ze nog niet eens ingeschreven staan, knap als je dan de VOG kunt aanvragen voor je partijleden, overigens werkt het in de praktijk zo dat de organisatie een VOG verzoek klaar zet, je deze dan zelf aanvraagt, en het resultaat overlegt aan je organisatie.
Dat is wat ik bedoel, je kunt als organisatie, bedrijf, derde of wat dan ook geen VOG aanvragen voor een ander persoon, dat zal die persoon toch echt zelf moeten doen. Dat zou anders een mooie boel worden.
pi_176364576
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat is wat ik bedoel, je kunt als organisatie, bedrijf, derde of wat dan ook geen VOG aanvragen voor een ander persoon, dat zal die persoon toch echt zelf moeten doen. Dat zou anders een mooie boel worden.
Overigens stelt een VOG vrij weinig voor, men kijkt maar 6 jaar terug, en alleen op bepaalde gebieden. Kortom als een politicus zijn vrouw in elkaar getrapt heeft, hoeft dat voor de politiek helemaal geen belemmering te zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_176364788
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:45 schreef probeer het volgende:

[..]

Dat jij geen weet hebt van de methodiek binnen sociaal wetenschappelijk onderzoek, betekent niet dat het dus slecht onderzoek is.
Ik studeer zelf een sociale wetenschap.
pi_176365902
https://www.volkskrant.nl(...)bf85209b6735046a0f02
Zij die over ons slavernijverleden het hoogste woord voeren, weten sterk te overdrijven'

Historicus Piet Emmer over zijn boek Het zwart-witdenken voorbij

ARTIKELOver het koloniale verleden van Nederland wordt veel onzin verkondigd, meent historicus Piet Emmer. In zijn nieuwe boek 'Het zwart-witdenken voorbij' zet hij de slavernij in een ontnuchterende historische context.


Zo, die zit!
Hey
  maandag 8 januari 2018 @ 14:55:41 #92
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_176366266
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Overigens stelt een VOG vrij weinig voor, men kijkt maar 6 jaar terug, en alleen op bepaalde gebieden. Kortom als een politicus zijn vrouw in elkaar getrapt heeft, hoeft dat voor de politiek helemaal geen belemmering te zijn.
I know.

Wat dat betreft zouden ze beter over kunnen gaan op VGB's vwb de politiek.
pi_176366417
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:59 schreef Takadanobaba het volgende:

[..]

Ik studeer zelf een sociale wetenschap.
En als je opgelet hebt, dan weet je dus dat de methodiek van sociaal wetenschappelijk onderzoek zaken als betrouwbaarheid en validiteit dient te behandelen / garanderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_176367559
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 12:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Interessant genoeg om terug te luisteren?
Het was vermakelijk, niet legendarisch.
Sven was wel in vorm, dat is altijd tof om te luisteren.
Radio Espantoso
pi_176367843
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:42 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

De afvalstofheffing in de Bijlmer gaat omlaag, als voorschot op de slavernij-herstelbetalingen.
pi_176370335
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:

Op maandag 8 januari 2018 13:42 schreef MissGiraffe het volgende:
Zie net dat dat nu gelijk is voor de hele stad, ben ik wel blij mee want ik betaalde geloof ik 130 euro meer dan andere stadsdelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_176370375
Ze wist van het gerucht over Cailin Kuit, ze krijgt de kans het uit te zoeken en recht te zetten. En dan is ze dus dom genoeg om de kop in het zand te steken....echt... hoe stupide.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176371228
Genieten met de Telegraaf weer vandaag: https://www.telegraaf.nl/(...)kundigheid-partijlid
pi_176371381
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:27 schreef KdwPPr het volgende:
Genieten met de Telegraaf weer vandaag: https://www.telegraaf.nl/(...)kundigheid-partijlid
Ah, even wrijven in de vlek _O-
quote:
Campagnemanager Chihiro Geuzebroek van BIJ1 stelde eerder dat Kuit niet meer in het BIG-register is te vinden omdat haar diploma’s zijn vervallen ’door escalatie van haar ziekte’. Ze deed de beschuldigingen dat Kuit loog over haar beroep af als ’een misstand’ en ’laster door rechtse lobby’.

Volgens campagneleider Geuzebroek heeft Kuit „een hoge intelligentie en een ontzettend bewonderenswaardig doorzettingsvermogen”. Ze stelt dat Kuit heeft gewerkt bij de Universiteit Nijmegen omdat dat de enige academie was ’die haar aannam op basis van haar intelligentie en niet afschreef op basis van haar fysieke beperking’.
  maandag 8 januari 2018 @ 18:38:49 #100
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176371401
Afrikaanse toestanden in de Nederlandse politiek.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176371528
Als dit zo doorgaat kan je er volgend jaar een mooie film over maken.
  maandag 8 januari 2018 @ 18:52:22 #102
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176371685
Of is dit de nieuwste vorm van identity politics: als iemand zich een psychiater voelt, dan is hij een psychiater.

Moeten we sowieso niet af van het onderscheid psychiaters/niet-psychiaters?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176371820
Valt te verwachten als je zo'n clubje (vul zelf in: id_____n) bij elkaar zet
pi_176371841
Man man, wat een vertoning bij Buitenhof.
pi_176372047
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:52 schreef Morendo het volgende:
Of is dit de nieuwste vorm van identity politics: als iemand zich een psychiater voelt, dan is hij een psychiater.

Moeten we sowieso niet af van het onderscheid psychiaters/niet-psychiaters?
Als je maar lang genoeg bij een psychiater loopt, wordt je zelf ook een beetje psychiater.
pi_176372118
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:42 schreef Peligrosso het volgende:
Sylvana wordt flink in de pan gehakt nu op radio1 door Svengod, ze is al geirriteerd vanaf de eerste vraag.
Vreemd genoeg is nét het halfuur van elf tot halftwaalf vanochtend, niet terug te luisteren. Het ontbreekt in het stuk van 10.00 tot 11.30 uur, dat gaat maar tot 11.00 uur.
https://www.nporadio1.nl/gemist
  maandag 8 januari 2018 @ 19:15:53 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176372229
De lach-of-ik-schietshow is dit.
pi_176372497
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2018 18:59 schreef Loekie1 het volgende:
Man man, wat een vertoning bij Buitenhof.
Ik verdenk haar er bijna van dat ze expres een typetje als cailin kuit heeft aangenomen om daarna lekker met termen als validisme te kunnen gooien.
  maandag 8 januari 2018 @ 19:29:45 #109
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176372620
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is nét het halfuur van elf tot halftwaalf vanochtend, niet terug te luisteren. Het ontbreekt in het stuk van 10.00 tot 11.30 uur, dat gaat maar tot 11.00 uur.
https://www.nporadio1.nl/gemist
Pas maar op. Straks komt de POLkliek binnen om je een extreemrechtse complotdenker te noemen en dit topic naar BNW te verplaatsen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176372785
:)
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pas maar op. Straks komt de POLkliek binnen om je een extreemrechtse complotdenker te noemen en dit topic naar BNW te verplaatsen.
Het lijkt wel Wie is de Mol bij de redactie van radio 1. Wie zorgt voor het online zetten van de gemiste programma's?
pi_176372788
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Pas maar op. Straks komt de POLkliek binnen om je een extreemrechtse complotdenker te noemen en dit topic naar BNW te verplaatsen.
Dan moeten ze ook niet vergeten dat het youtube filmpje van mevrouw Calilin "Shag" Kuit offline is gehaald.
pi_176372849
Weinig opvallende mollenstreek bovendien, je moet echt tellen om te zien dat je niet tot 11.30 komt. Ze hebben namelijk om het halfuur een soort nieuws.
pi_176373100
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:25 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik verdenk haar er bijna van dat ze expres een typetje als cailin kuit heeft aangenomen om daarna lekker met termen als validisme te kunnen gooien.
Ze had heel makkelijk iets kunnen zeggen als: ik heb geen reden om aan mevrouw Kuit te twijfelen, en als er zaken niet kloppen zullen we dat rechtzetten.
Als je dat na zoveel tijd oefenen met de pers dit niet kunt is het echt bedroevend met je gesteld.
pi_176373751
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Vreemd genoeg is nét het halfuur van elf tot halftwaalf vanochtend, niet terug te luisteren. Het ontbreekt in het stuk van 10.00 tot 11.30 uur, dat gaat maar tot 11.00 uur.
https://www.nporadio1.nl/gemist
Man, man, man, wat kan die vrouw toch veel vertellen zonder inhoud. Ze past eigenlijk best goed in de politiek. :P
ROBODEMONS..................|:(
pi_176373773
quote:
10s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Man, man, man, wat kan die vrouw toch veel vertellen zonder inhoud. Ze past eigenlijk best goed in de politiek. :P
Wie bedoel je?
pi_176373830
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:19 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wie bedoel je?
Sylvana natuurlijk. Tijdens dat gesprek met Sven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_176373844
quote:
12s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sylvana natuurlijk. Tijdens dat gesprek met Sven.
Is het nu wel terug te luisteren?
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2018 @ 20:25:31 #118
137949 Disana
pi_176373934
quote:
12s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sylvana natuurlijk. Tijdens dat gesprek met Sven.
Ik vond haar punten niet verkeerd, al wens ik haar daar veel succes mee. Maar haar toon was zo defensief, op het agressieve af. Ik weet niet of ze daarmee wel gaat scoren.
pi_176373937
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:22 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Is het nu wel terug te luisteren?
Ja, op dat linkje onder de foto van Sven Kockelmann en dan is het ergens na een uur.
ROBODEMONS..................|:(
pi_176373985
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vond haar punten niet verkeerd, al wens ik haar daar veel succes mee. Maar haar toon was zo defensief, op het agressieve af. Ik weet niet of ze daarmee wel gaat scoren.
Ze gaf vooral aan wat er mis was in de stad, maar met echte oplossingen kwam ze niet. En naar mijn mening kon ze niet echt uitleggen wat de toegevoegde waarde was van haar partij.
ROBODEMONS..................|:(
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2018 @ 20:28:14 #121
137949 Disana
pi_176374015
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ze gaf vooral aan wat er mis was in de stad, maar met echte oplossingen kwam ze niet. En naar mijn mening kon ze niet echt uitleggen wat de toegevoegde waarde was van haar partij.
Klopt, ze kwam met niets oorspronkelijks. Ach nou ja, ik wens haar veel succes want ze zal het nodig hebben.
pi_176374043
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:25 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ja, op dat linkje onder de foto van Sven Kockelmann en dan is het ergens na een uur.
Maar dat is maar van 11.30 tot 12.00, wat dus ook niet klopt want het fragment duurt een uur. Ik denk dat ze zelf in de war zijn na hun nieuwe programmering.
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2018 @ 20:29:55 #123
137949 Disana
pi_176374074
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:29 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Maar dat is maar van 11.30 tot 12.00, wat dus ook niet klopt want het fragment duurt een uur. Ik denk dat ze zelf in de war zijn na hun nieuwe programmering.
Klopt, het duurde een half uur vanaf 11.30 uur.
pi_176374102
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Klopt, het duurde een half uur vanaf 11.30 uur.
Ik denk dat dat fragment begint bij 11.00 ipv 11.30 uur.
Dus er staat: 11.30 - 12.00 uur maar het moet zijn: 11.00 - 12.00 uur.
pi_176374448
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat fragment begint bij 11.00 ipv 11.30 uur.
Dus er staat: 11.30 - 12.00 uur maar het moet zijn: 11.00 - 12.00 uur.
Klopt, het is op de site niet goed aangegeven.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 8 januari 2018 @ 21:08:58 #126
40566 Ericr
Livewrong
pi_176375173
Benieuwd hoe lang ze de slachtofferrol blijf aannemen nu andere media dan GS het ook oppikt dat Kuit geen psychiater is geweest. Wat zonder factchecken ook wel duidelijk was, ze heeft niet alleen lichamelijke beperkingen maar komt ook verstandelijk beperkt over. Is niet erg maar het is geen vrijbrief om een charlatan te zijn.
pi_176375630
Je vraagt je toch wie van de partij dat "sollicitatie gesprek" met Caitlin Kuit heeft gedaan.

Wat is je opleiding ?
Een cursus lifecoach

Wat is je werkervaring ?
Ik heb als psychiater gewerkt, maar toen mij dat te zwaar werd ging ik weer terug in de Wajong

Oh, Oke, heb je verder nog hobby`s ? ben je vrijwilliger bij een vereniging ?

enz enz _O- 8)7
pi_176375724
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:27 schreef bluemoon23 het volgende:
Je vraagt je toch wie van de partij dat "sollicitatie gesprek" met Caitlin Kuit heeft gedaan.

Wat is je opleiding ?
Een cursus lifecoach

Wat is je werkervaring ?
Ik heb als psychiater gewerkt, maar toen mij dat te zwaar werd ging ik weer terug in de Wajong

Oh, Oke, heb je verder nog hobby`s ? ben je vrijwilliger bij een vereniging ?

enz enz _O- 8)7
Als die sollicaties op zijn genomen heeft Sylvana een kijkcijferkanon op de televisie te pakken.
pi_176375796
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:31 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Als die sollicaties op zijn genomen heeft Sylvana een kijkcijferkanon op de televisie te pakken.
Ik zou kijken. :@
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 21:36:59 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176375847
radicalen vind ik het niet direct (allemaal) maar wat een mongolen zeg :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:53:11 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176376284
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:08 schreef Ericr het volgende:
Benieuwd hoe lang ze de slachtofferrol blijf aannemen nu andere media dan GS het ook oppikt dat Kuit geen psychiater is geweest. Wat zonder factchecken ook wel duidelijk was, ze heeft niet alleen lichamelijke beperkingen maar komt ook verstandelijk beperkt over. Is niet erg maar het is geen vrijbrief om een charlatan te zijn.
Ze ziet er inderdaad een beetje uit als het type dat psychiater uitspreekt als 'spychiater'.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176376826
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:36 schreef sp3c het volgende:
radicalen vind ik het niet direct (allemaal) maar wat een mongolen zeg :')
Oh, er zitten ook wel een paar tussen die ik ook wel bij een "normale partij" zou kunnen plaatsen.

Vayhishta Miskin bijvoorbeeld lijkt mij niet onredelijk en ook niet radicaal.

Sodaba Roustayar heeft bouwkunde gestudeerd aan de TU Delft en is immigrant uit Afghanistan.
Als kind is ze in Nederland gekomen.

Maar ze is volgens mij wel een beetje geobsedeerd door het hele vluchtelingengebeuren.
quote:
In de laatste vijftien jaar heb ik veel vrijwilligerswerk gedaan op individuele basis en heb ik meegeholpen met onder andere organisaties als Hulpkaravaan Griekenland.
Deze activiteiten boden echter geen structurele oplossing voor de vluchtelingen en dit was voor mij de reden om mij breder in te zetten via activisme binnen verschillende bewegingen. Mijn doel was en is nog steeds om bewegingen met elkaar te verbinden zodat we een sterker en groter links front kunnen bouwen en intersectionaliteit als methode kunnen gebruiken om elkaars problemen te erkennen en plaats te maken voor elkaar. Immers: we leven we niet in een 'single issue' samenleving dus kunnen we niet slechts strijden voor een single solution!

We leven al vijftien jaar lang in een rechts en extreemrechts klimaat waar migranten, vluchtelingen, moslims en mensen van kleur de schuld krijgen van de economische crisis en de harde bezuinigingen. Een wereld die de planeet verloedert en klimaatproblemen bagatalliseert. Termen als duurzaamheid en groen zijn trends geworden voor bedrijven om milieuvriendelijke labels te behalen. Als we de klimaatproblemen willen aanpakken, dan moet dat via een gezamenlijk plan en niet door de lasten bij de burger te leggen.

De afbraak van verzorgingsstaat, enorme marktwerking in de zorg en toenemend racisme zijn voor mij aanleidingen geweest om de stap in de politiek te zetten.
Tegelijkertijd weet ik dat het de mensen, arbeiders en activisten zijn die de veranderingen kunnen bewerkstelligen.
Het is aan de politiek om daar gehoor aan te geven.
Ja, en hoe denk je dit allemaal te kunnen oplossen in de gemeenteraad van Amsterdam ?

Je bent niet de secretaris generaal van de VN he ?
  maandag 8 januari 2018 @ 22:16:18 #133
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176376926
"Intersectionaliteit, mensen van kleur".

De Amerikaanse bullshit-bingo is weer vol.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176377564
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:49 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ze had heel makkelijk iets kunnen zeggen als: ik heb geen reden om aan mevrouw Kuit te twijfelen, en als er zaken niet kloppen zullen we dat rechtzetten.
Als je dat na zoveel tijd oefenen met de pers dit niet kunt is het echt bedroevend met je gesteld.
Dit is werkelijk de eerste post die ik ooit van je gelezen heb waarbij ik niet het idee heb dat je gestoord bent.

Mijn complimenten.
pi_176378020
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 21:31 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Als die sollicaties op zijn genomen heeft Sylvana een kijkcijferkanon op de televisie te pakken.
Zou toch geweldig zijn als na de verkiezingen blijkt dat dit eigenlijk gewoon een geweldig nieuw tv-format van Simons is? Hoe ver gaan mensen mensen voor een goedbetaalde baan in de politiek?

_O-
pi_176380256
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:56 schreef Steenkool het volgende:

[..]

Zou toch geweldig zijn als na de verkiezingen blijkt dat dit eigenlijk gewoon een geweldig nieuw tv-format van Simons is? Hoe ver gaan mensen mensen voor een goedbetaalde baan in de politiek?

_O-
Haha dan gaat ze van status "zoek aub zo snel mogelijk mentale hulp" naar "geniaal"
  dinsdag 9 januari 2018 @ 01:13:30 #137
198365 Morendo
The Real Deal
pi_176380377
Nóg leuker is als Sylvana Simons een typetje van Wendy van Dijk zou blijken te zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_176381505
Ben benieuwd of ze dan vandaag eindelijk met een statement komen over "psychiater" Kuit. Haar positie is onhoudbaar geworden, evenals de positie van de mensen die openlijk deze leugen in stand hielden (Sylvana Simons en Chihiro Geuzeveld).
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:23:53 #139
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176381909
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 20:27 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ze gaf vooral aan wat er mis was in de stad, maar met echte oplossingen kwam ze niet. En naar mijn mening kon ze niet echt uitleggen wat de toegevoegde waarde was van haar partij.
Het is net probleemwijken. Allemaal slachtoffer, het is de schuld van iedereen behalve jezelf, en dan niet met oplossingen komen.
:')
pi_176382128
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het is net probleemwijken. Allemaal slachtoffer, het is de schuld van iedereen behalve jezelf, en dan niet met oplossingen komen.
Wat dat betreft is het net de PVV, alleen dan aan de andere kant van het politieke spectrum.

Veel geblaat en geen enkele oplossing.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 08:50:31 #142
138438 crew  Pizzakoppo
pi_176382163
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:13 schreef Morendo het volgende:
Nóg leuker is als Sylvana Simons een typetje van Wendy van Dijk zou blijken te zijn.
Daar zou alleen Jandino mee wegkomen.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:03:54 #143
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176382319
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 01:13 schreef Morendo het volgende:
Nóg leuker is als Sylvana Simons een typetje van Wendy van Dijk zou blijken te zijn.
*proest*
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_176383214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:47 schreef Coritchando het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het net de PVV, alleen dan aan de andere kant van het politieke spectrum.

Veel geblaat en geen enkele oplossing.
Wat een onzinnige vergelijking. Sylvana heeft nog nooit daadwerkelijk een politieke functie beoefend terwijl Wilders het langs zittende kamerlid is.

Wilders populariteit maakte de PVV tot de tweede gekozen partij van Nederland terwijl Sylvana nog nooit een zetel heeft behaald.

De PVV biedt daarentegen genoeg oplossingen maar zijn plannen worden tegengewerkt door een kartelsysteem van dezelfde zittende partijen die zelfs een ondemocratisch cordon sanitair niet schuwen om Wilders buiten de macht te houden.

Bovendien is Rutte het schandknaapje van Juncker, Merkel en Macron. Zij zijn Ruttes indirecte bazen en zij bepalen voor Rutte welke EU gezinde koers deze regering mag volgen. Tja, daar horen de oplossingen van Wilders natuurlijk niet bij.

Maar goed, landen als Polen, Hongarije en Oostenrijk hebben intussen wel die andere koers ingezet. Daar is het zogenaamde rechtse populisme doorgebroken in de uitvoerende macht.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:02:32 #145
40566 Ericr
Livewrong
pi_176384803
https://www.parool.nl/ams(...)er-haar-cv~a4555905/
https://www.telegraaf.nl/(...)kundigheid-partijlid

Ze blijven ook gewoon beweren dat ze gestudeerd heeft en ze psychiater is geweest.

Fijne partij als je probeert weg te komen met aantoonbare leugens. Maar goed met zulke onzin kan je zelfs president worden van de USA.
pi_176385119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ericr het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)er-haar-cv~a4555905/
https://www.telegraaf.nl/(...)kundigheid-partijlid

Ze blijven ook gewoon beweren dat ze gestudeerd heeft en ze psychiater is geweest.

Fijne partij als je probeert weg te komen met aantoonbare leugens. Maar goed met zulke onzin kan je zelfs president worden van de USA.
Die ontkenningen waren van voordat het ministerie van volksgezondheid heeft verklaard dat mevrouw Kuit nooit in het big register heeft gestaan. Nadat het ministerie hun verklaring heeft afgegeven zijn ze bij Bij1 niet meer bereikbaar geweest voor commentaar.

We kunnen dus concluderen dat mevrouw Kuit liegt, dat Sylvana liegt, zij zegt namelijk dat ze alle cv’s persoonlijk heeft gecontroleerd. De woordvoerder Chihiro Geuzeveld liegt ook, zij stelde namelijk dat Kuit had gewerkt bij de Radboud Universiteit en dat ze niet langer als psychiater werkt omdat haar conditie verslechterde, dit zou ook de reden zijn geweest dat zij niet meer in big register staat.

Lekkere partij, ik voorspel dat ze ook binnen een maand allemaal ruzie met elkaar krijgen. Bij1 = LPF 2.0.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176385837
Wat maakt Sylvana het zichzelf weer moeilijk door zo pal achter haar kandidaten te blijven staan.

Heeft ze nou echt vertrouwd op de verklaring van Kuit terwijl daar niets van is terug te vinden in de BIG-registers.

In plaats daarvan maakt ze de bron (GS) verdacht zonder echt inhoudelijk erop in te gaan.

Jammer dat de presentator bij Buitenhof niet even wat feller doorbeet toen hij haar klem zette.

Een partij die opkomt voor minderheden maakt misschien nog wel kans in Amsterdam, maar dit rariteitenkabinet gaat zelfs in de Bijlmer geen hoge ogen gooien. Dat worden 0 raadszetels!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 13:07:08 #148
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176389341
Cailin Kuit (Bij1): 'Ik kom later vandaag met een statement'
quote:
Cailin Kuit komt later vandaag met een verklaring over de commotie die is ontstaan over haar kandidatuur voor de politieke partij Bij1.

Dat zegt ze via de intercom van haar woning tegen AT5. 'Wij gaan zo een statement uitbrengen. Aan het eind van de dag, gaan wij een statement uitbrengen', zegt ze. 'Wij gaan even met onze campagnemensen overleggen en aan het eind van de dag dan komen we bij u terug.'

Lees ook: 'BIJ1-kandidaatraadslid nooit geregistreerd als psychiater'

Kuit is de nummer drie van de partij van lijsttrekker Sylvana Simons. Op de website van Bij1 staat dat Kuit vroeger werkzaam was als psychiater. Maar volgens critici kan dat niet kloppen. Zo is haar naam niet te vinden in het BIG-register. Daar wil ze nu dus nog niet op reageren.

AT5 probeerde Kuit en andere vertegenwoordigers van Bij1 eerder vandaag en gisteren telefonisch te benaderen, maar niemand nam op.
c_/
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:54:19 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_176389510
quote:
Nou, het zal mij benieuwen wat voor een natte scheet dat gedrocht tevoorschijn zal toveren. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176390071
quote:
Uit die column:

quote:
Daar wringt de schoen. Je kunt niet voor vrouwenrechten pleiten en tegelijkertijd kritiek op een van de meest vrouwenrechten-schendende religies, de islam, wegzetten met die besmette term islamofobie. Je kunt ook niet aan de ene kant voor jezelf de vrijheid opeisen om genoemd te worden zoals jij dat vanwege je gender-identiteit graag wil – ‘hen’ of ‘zus of zo’ of ‘whoever’- terwijl aan de andere kant een partijgenoot van je, de eerdergenoemde Nzume, andere mensen streng corrigeert als ze zichzelf met het woord ‘blank’ willen omschrijven.
Dat zie je bij bijna al die kandidaten terug, ze zeggen allemaal op te komen voor de rechten van de vrouw en de LBGHTwhatever community en tegen islamofobie te zijn.

Dat de islam juist vaak lijnrecht tegenover vrouwenrechten en de LBGHTwhatever community staat, dat dringt nog niet echt tot hun door.
Of het is "links wensdenken", dat kan ook.

Hebben we het al over ex-feministe Anja Meulenbelt gehad ?
Die staat ook op de lijst, in de jaren 70 maakte ze naam als feministe, maar sinds ze een Palestijns neukertje (ex PLO en Fatah) heeft is het feminisme overboord gegooid, of ze probeert tenminste alles goed te praten wat met de islam en vrouwenrechten te maken heeft.
http://www.anjameulenbelt(...)-en-islam-samengaan/
quote:
God, Allah staat boven de mens. Nooit kan zodoende een man als autoriteit tussen God en een vrouw gaan staan.
Dit is het punt, zegt Anne Dijk, is dit een feministische uitspraak? Nee, het is gewoon islamitisch dat vrouwen gelijkwaardig zijn. De islam is dus in wezen een bevrijdingstheologie.
http://www.anjameulenbelt(...)-goed-te-combineren/
quote:
De kop van het artikel van Machteld Zee luidt: Vrouwenhaat moslims is niet goed te praten. Zie hier. Daar is maar een woord fout aan: het woord moslims.
We kunnen het makkelijk eens worden: vrouwenhaat is niet goed te praten, nergens, van niemand. Maar wie die vrouwenhaat maakt tot een specifieke eigenschap van één geloof ruilt feminisme in voor islamofobie.

Machteld Zee wil een derde feministische golf die moslimvrouwen moet bevrijden van de vrouwenhaat van moslimmannen. Jammer dat een promovenda in islam en vrouwenrechten dit zegt. Juist zij moet weten dat er allang een islamitische feministische golf bestaat.

Eind 19de eeuw verenigden islamitische vrouwen in Egypte zich om hun rechten op te eisen. Dit vond bijvoorbeeld navolging in Marokko, waar de vrouwenbeweging verantwoordelijk is voor de vrouwvriendelijke correcties in de Marokkaanse familiewet in 2004.
De huwelijksleeftijd ging omhoog, de tussenpersoon die spreekt namens de vrouw bij de huwelijksvoltrekking is niet langer verplicht, polygamie is bijna onmogelijk gemaakt en vrouwen hebben meer mogelijkheden om te scheiden.
Nou nou, wat hebben ze het goed die Marokkaanse vrouwen.....

Zie je: het ligt nooit aan de islam of aan de koran.....

https://likud.nl/2013/04/(...)-meulenbelt-in-gaza/
Wat gebeurde er met Anja Meulenbelt in Gaza?

https://www.groene.nl/art(...)iegeltje-aan-de-wand
quote:
Nu staat me niet alles meer bij van die tijd van vroeger, maar ik herinner me nog heel goed dat in de tijd van Anja Meulenbelt niet alleen de mannen het zwaar moesten ontgelden, maar ook het christendom. Was het immers niet een zwaar patriarchale godsdienst waarin de vrouw ondergeschikt moest zijn aan de man? En mag dat nu niet meer gezegd worden over de islam, omdat iemand als Wilders ook maar blijft rondtoeteren? Ik begrijp het dilemma, maar ik denk dat de Anja Meulenbelt van vroeger het een onuitstaanbaar argument zou hebben gevonden, bedoeld om vrouwen weer terug te jagen in hun hok.
pi_176391953
OUD / [OUD] FAQ en Feedbacktopic

[ Bericht 92% gewijzigd door sp3c op 09-01-2018 17:53:37 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:07:06 #153
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_176392329
Valt me nog mee van Sylvana dat Tara Singh Varma niet op de lijst staat.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:08:50 #154
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_176392356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Valt me nog mee van Sylvana dat Tara Singh Varma niet op de lijst staat.
Die zal wel ziek geweest zijn.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:11:12 #155
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_176392394
Ben overigens wel heel erg benieuwd naar ‘het statement’.
Nu beide dames aantoonbaar gelogen hebben, moet daar toch een heel fraai verhaal uit komen.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_176392611
Wel dom van Sylvana om dit te ontkennen, geenstijl de schuld te geven en zo lang te laten spelen.

Als ze meteen op de website de fout toegegeven had, dat er een verwarring was omtrent het woordje psychiater, was het nu alweer als kleinigheid uit de media geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 09-01-2018 18:30:08 ]
pi_176393359
gestolen van geenstijl:

https://www.geenstijl.nl/(...)-je-toe-deze-winter/

Schoenmaker blijf bij je leest. Dit is het beste wat ik tot nu toe van Sylvana heb gezien. van 2:01 tot 2:10
pi_176393621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Valt me nog mee van Sylvana dat Tara Singh Varma niet op de lijst staat.
Charles Schwietert schijnt ook gevraagd te zijn _O-
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:57:15 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176394782
Ze hebben nog een authentieke brievenbusplasser nodig
pi_176394980
En zojuist maakte Meulenbelt het nòg een beetje erger. Wat een soap 😂
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:05:37 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176394996
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die zal wel ziek geweest zijn.
Ik knorde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:09:45 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176395089
Maargoed, het is een beetje zoals bij Trump. Geen serieus persoon wil er zijn vingers aan branden. Dus neemt ze wanhopig de hulp aan van iedereen die maar wil helpen. En zo krijg je een rariteitenkabinet bij elkaar.
pi_176395229
quote:
Ik zag ook een AT5 verslaggever, ze kunnen nu niet meer alleen GeenStijl de schuld geven :W
pi_176395397
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik zag ook een AT5 verslaggever, ze kunnen nu niet meer alleen GeenStijl de schuld geven :W
AT5 zit er al de hele dag bovenop. Volgens mij waren ze er zelfs eerder dan Staal
pi_176395417
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:14 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ik zag ook een AT5 verslaggever, ze kunnen nu niet meer alleen GeenStijl de schuld geven :W
Staat op de AT5 site ook een video dat hun verslaggever via de intercom vanmiddag te horen kreeg dat ze aan een statement werkten die vanavond zou komen. :') Statement is dus blijkbaar dat ze hier niet horen _O-

http://www.at5.nl/artikel(...)ag-met-een-statement

Ik blijf het knap vinden dat ze het bij BIJ1 zo weten te verneuken. Had Syl zondag gewoon gezegd "ze heeft zich versproken, ze bedoelde dat ze sociaal hulpverlener was. We zullen het direct aanpassen". Dan was iedereen het nu alweer vergeten, maar nee, het was een opgezette leugen van die racisten van Geenstijl en ze was gewoon psychiater en rechts doet alles wat ze kunnen om me tegen te zitten :'( :') !

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 20:25:11 ]
pi_176395652
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:21 schreef IntensiveGary het volgende:
AT5 zit er al de hele dag bovenop. Volgens mij waren ze er zelfs eerder dan Staal
Oh, zal best ik kijk normaal geen AT5.

Parool (Amsterdamse krant natuurlijk) zit er ook bovenop.

Dit gaat echt niet meer in de doofpot _O-
De linkse website/blog Sargasso steekt Sylvana en Bij1 nu ook een mes in de rug
http://sargasso.nl/politiek-amateurisme-is-niemand-gediend/
quote:
Je kon er op wachten. Een rommelige website waar je ogen spontaan van gaan branden, een kandidatenlijst die de indruk wekt van een bijeengeraapt zooitje weirdo's en linksdraaiende media-activisten, het gebrek aan professioneel aandoende bio's of een coherente en consequent uitgewerkte politieke visie: het amateurisme spatte ervan af.

Door zich pal achter de beweringen van Kuit op te stellen, heeft Simons echter haar eigen geloofwaardigheid verbonden aan die van haar kandidaat. Nu die definitief door de mand is gevallen, sleurt ze Simons flink mee. Dat zie je ook in de berichtgeving terug: het is niet langer enkel Kuit die leugens worden aangewreven, maar Simons zelf. Dat moet je als partij dan niet kwaadwillende media verwijten, maar mag je vooraleerst jezelf aanrekenen.

Wat een betrekkelijk onschuldige beoordelingsfout had kunnen zijn, die recht viel te trekken, is daarmee in een lang weekend geworden tot een heus brevet van politiek onvermogen. LPF-achtige toestanden: logisch gevolg als een coryfee in korte tijd een lijst uit de grond moet zien te stampen. Dat trekt politieke avonturiers en allerlei zichzelf overschattende nincompoops aan. Er is geen enkele reden waarom dat enkel in de nationalistisch-rechtse vijver zou gelden.

Ook voor progressieve bewegingen met politieke aspiraties geldt: politiek amateurisme brengt de goede zaak vooral schade toe.


[ Bericht 54% gewijzigd door bluemoon23 op 09-01-2018 20:43:27 ]
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:36:55 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176395939
Het valt toch niet mee een of ander verhaal in elkaar te flansen om die Kuit erin te houden
pi_176396486
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:30 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]


De linkse website/blog Sargasso steekt Sylvana en Bij1 nu ook een mes in de rug
http://sargasso.nl/politiek-amateurisme-is-niemand-gediend/

[..]

Oei, oei, oei 😁

Ik zie een naamswijziging aankomen; van Bij1 naar Uit1.
pi_176396746

Syl die geen woord te zeggen heeft en er snel vandoor gaat, na de belofte van een statement eerder vandaag. Stilte was nog nooit zo veelzeggend :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2018 20:53:53 ]
pi_176396818
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:21 schreef CrashO het volgende:

[..]

Staat op de AT5 site ook een video dat hun verslaggever via de intercom vanmiddag te horen kreeg dat ze aan een statement werkten die vanavond zou komen. :') Statement is dus blijkbaar dat ze hier niet horen _O-

http://www.at5.nl/artikel(...)ag-met-een-statement

Ik blijf het knap vinden dat ze het bij BIJ1 zo weten te verneuken. Had Syl zondag gewoon gezegd "ze heeft zich versproken, ze bedoelde dat ze sociaal hulpverlener was. We zullen het direct aanpassen". Dan was iedereen het nu alweer vergeten, maar nee, het was een opgezette leugen van die racisten van Geenstijl en ze was gewoon psychiater en rechts doet alles wat ze kunnen om me tegen te zitten :'( :') !
En ook de arrogantie hoe ze het uitsprak. Walgelijk mens bah
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_176396876
Wat een ontzettend genante (en onnodige) gang van zaken. :')
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:55:58 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176396894
Zou zomaar kunnen dat die Kuit ze ergens mee chanteert.
pi_176397174
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:52 schreef CrashO het volgende:

Syl die geen woord te zeggen heeft en er snel vandoor gaat, na de belofte van een statement eerder vandaag. Stilte was nog nooit zo veelzeggend :')
Wat een verschutting. Aan Simons' zure gezicht te zien wordt mijn flauwe woordgrap van hierboven bewaarheid. Einde politiek avontuur Syllebil. En terecht.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:20:03 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176397887
Wel geniaal hoe Sylvana zichzelf loopt te besmeuren zo
pi_176398217


I'm fucked and I know it.
pi_176398353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Wel geniaal hoe Sylvana zichzelf loopt te besmeuren zo
Echt. Ik hoop dat iedereen met politieke ambities deze case nauwlettend bestudeert. Dan weet je meteen hoe het iig niet moet. Wat een kneuzenkermis.

Zeer vermakelijk, dat wel. 😎
  dinsdag 9 januari 2018 @ 21:37:32 #178
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176398497
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:33 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Echt. Ik hoop dat iedereen met politieke ambities deze case nauwlettend bestudeert. Dan weet je meteen hoe het iig niet moet. Wat een kneuzenkermis.

Zeer vermakelijk, dat wel. 😎
Als dit kan voorkomen dat ze een zetel krijgt is het een nobele actie van haar.
pi_176398805
Ik lees weinig doelstellingen die ik met gemeentepolitiek associeer.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_176398980
Het komt allemaal omdat haar voorouders door blanke mannen van de WIC als slaven zijn verkocht, zij kan er niets aan doen. Alles is buiten haar schuld, ze wordt gediscrimineerd.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_176399488
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:20 schreef Hexagon het volgende:
Wel geniaal hoe Sylvana zichzelf loopt te besmeuren zo
Echt he. Hoeven wij niet zoveel moeite te doen :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:07:55 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_176399642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:55 schreef Hexagon het volgende:
Zou zomaar kunnen dat die Kuit ze ergens mee chanteert.
Met een gehaktstaaf?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:08:16 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176399660
En dat allemaal om een liegende nietsnut uit de wind te houden. Terwijl schrappen nog prima kan want de dag der kandidaatstelling is nog niet geweest.

Je zou dus bijna zeggen dat die Cailin iets achter de hand heeft
pi_176399807
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:08 schreef Hexagon het volgende:
En dat allemaal om een liegende nietsnut uit de wind te houden. Terwijl schrappen nog prima kan want de dag der kandidaatstelling is nog niet geweest.

Je zou dus bijna zeggen dat die Cailin iets achter de hand heeft
Ik hoop het, want dan fikt dit relletje nog even lekker door. Popcorn, cola, alles.
pi_176399815
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:08 schreef Hexagon het volgende:
En dat allemaal om een liegende nietsnut uit de wind te houden. Terwijl schrappen nog prima kan want de dag der kandidaatstelling is nog niet geweest.

Je zou dus bijna zeggen dat die Cailin iets achter de hand heeft
Ligt een beetje aan de cultuur van de partij denk ik. De 'we zijn allemaal welkom' cultuur past natuurlijk niet zo goed bij mensen kicken als ze naderhand blijken niet zo zuiver te zijn geweest. Dit t.o.v. van bijvoorbeeld de VVD waar mensen het veel sneller accepteren als iemand die bijvoorbeeld een blunder heeft gemaakt gewoon eruit gestuurd wordt. Althans zo zie ik het.

Wil niet zeggen dat het niet nog steeds oerdom is van Sylvana om hier mee door te gaan :')
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:13:11 #186
117098 Hathor
Effe niet
pi_176399886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de cultuur van de partij denk ik. De 'we zijn allemaal welkom' cultuur past natuurlijk niet zo goed bij mensen kicken als ze naderhand blijken niet zo zuiver te zijn geweest. Dit t.o.v. van bijvoorbeeld de VVD waar mensen het veel sneller accepteren als iemand die bijvoorbeeld een blunder heeft gemaakt gewoon eruit gestuurd wordt. Althans zo zie ik het.

Wil niet zeggen dat het niet nog steeds oerdom is van Sylvana om hier mee door te gaan :')
Maar is het geen topshow dan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_176400206
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar is het geen topshow dan?
Dat rariteitenkabinet van Sylvana? Jawel hoor, alleen jammer dat dat ons geld kost
pi_176400461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat rariteitenkabinet van Sylvana? Jawel hoor, alleen jammer dat dat ons geld kost
Je hoort vaak dat het tijd wordt voor een zakenkabinet. Maar Sylvana, kien als ze is, weet dat ze het eens over een andere boeg moet gooien: dit is Nederland, tijd voor een rariteitenkabinet! Nog nooit geprobeerd, en wie weet is het wel een schot in de roos. Zin de toekomst, dit land kan zoveel beter, steun het optimisme! Daarom: lijst Bij1. Juist nu!
pi_176400524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:02 schreef Ericr het volgende:
https://www.parool.nl/ams(...)er-haar-cv~a4555905/
https://www.telegraaf.nl/(...)kundigheid-partijlid

Ze blijven ook gewoon beweren dat ze gestudeerd heeft en ze psychiater is geweest.

Fijne partij als je probeert weg te komen met aantoonbare leugens. Maar goed met zulke onzin kan je zelfs president worden van de USA.
https://www.groene.nl/artikel/ik-heb-het-niet-gedaan
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:33:47 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176400603
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:11 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ligt een beetje aan de cultuur van de partij denk ik. De 'we zijn allemaal welkom' cultuur past natuurlijk niet zo goed bij mensen kicken als ze naderhand blijken niet zo zuiver te zijn geweest. Dit t.o.v. van bijvoorbeeld de VVD waar mensen het veel sneller accepteren als iemand die bijvoorbeeld een blunder heeft gemaakt gewoon eruit gestuurd wordt. Althans zo zie ik het.

Wil niet zeggen dat het niet nog steeds oerdom is van Sylvana om hier mee door te gaan :')
Tja, ze had dan kunnen zeggen "Cailin heeft gelogen, maar wij van Bij1 geloven in een tweede kans"

Maar als Sylvana je eigen geloofwaardigheid op te offeren voor die Cailin om aantoonbare leugens te ontkennen, onbegrijpelijk
pi_176401863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:46 schreef Tanatos het volgende:
Ik lees weinig doelstellingen die ik met gemeentepolitiek associeer.
Inderdaad, ze hebben aardig pretentieuze doelstellingen.

Het is net Miss Universe die wereldvrede wil en de honger in de wereld wil oplossen _O-
pi_176402825
Iets zegt me dat 2018 niet het jaar van Simons wordt.
pi_176403907
Heerlijk dit.
Draaien, liegen, zwijgen.

Die trol ruimt zichzelf al op.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 10 januari 2018 @ 01:29:53 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176404355
Is dit nou niveau politiek 2018?
  woensdag 10 januari 2018 @ 07:12:43 #195
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176405305
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:00 schreef Jemoederniet het volgende:

In plaats daarvan maakt ze de bron (GS) verdacht zonder echt inhoudelijk erop in te gaan.


Zelfde als DENK toen deed bij NRC. Onbegrijpelijk, de angst voor media verder aanwakkeren met een filmpje (waar sylvana in zat) maar niet met bewijs komen.

Walgelijk, je bent gewoon betrapt, en dan roepen dat het de schuld van de media is. DENK kwam er nog wel mee weg bij zijn media-angstige gevolg maar deze situatie bij BIJ1 valt gewoonweg niet te ontkennen.

Ze zullen wel zelf met een filmpje komen. Er zat daar binnen een heel camerateam.
:')
  woensdag 10 januari 2018 @ 07:15:57 #196
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176405317
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 9 januari 2018 13:00 schreef Jemoederniet het volgende:[/b
In plaats daarvan maakt ze de bron (GS) verdacht zonder echt inhoudelijk erop in te gaan
Wat dat betreft past ze prima hier in POL. Die doen niet anders.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176405449
Natuurlijk totale stilte op de NOS en RTL. Ik weet zeker dat een leugen van Baudet of Peroxydehaar iets meer aandacht zou krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ridocar op 10-01-2018 07:52:44 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 10 januari 2018 @ 07:58:10 #198
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_176405563
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 07:41 schreef Ridocar het volgende:
Natuurlijk totale stilte op de NOS en RTL. Ik weet zeker dat een leugen van Baudet of Peroxydehaar iets meer aandacht zou krijgen.
Hoge bomen vangen ook meer wind natuurlijk. ;)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 10 januari 2018 @ 08:15:17 #199
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176405672
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2018 07:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Hoge bomen vangen ook meer wind natuurlijk. ;)
Racist!
  woensdag 10 januari 2018 @ 08:46:39 #200
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176405958
Ok, dus dit is hoe de prognose nu is. 2 zeteltjes voor BIJ1vangst.



Ziet er echt fucked up uit hoor. Vooral die 9 zetels voor GroenLinks Amsterdam. Die club is bijna net zo radicaal als DENK en Silly. 20 van de 45 zetels gaan nu naar extreem-linkse partijen. En dan reken ik de PvdA nog niet eens mee.

Je zou bijna hopen dat D66 een succesvolle campagne gaat voeren.
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:06:46 #201
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176406177
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:09 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, het is een beetje zoals bij Trump. Geen serieus persoon wil er zijn vingers aan branden. Dus neemt ze wanhopig de hulp aan van iedereen die maar wil helpen. En zo krijg je een rariteitenkabinet bij elkaar.
Denk eerder dat ze wanhopig divers wilde zijn. Genderzwerver, moslims, en dan moet er natuurlijk ook iemand met een handicap bij. Kwaliteit is minder belangrijk.
:')
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:08:34 #202
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176406195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze wanhopig divers wilde zijn. Genderzwerver, moslims, en dan moet er natuurlijk ook iemand met een handicap bij. Kwaliteit is minder belangrijk.
Waarom zou je ook kwaliteit willen in de gemeenteraad van Nederlands grootste stad?

:')
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:17:50 #203
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176406300
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ok, dus dit is hoe de prognose nu is. 2 zeteltjes voor BIJ1vangst.

[ afbeelding ]

Ziet er echt fucked up uit hoor. Vooral die 9 zetels voor GroenLinks Amsterdam. Die club is bijna net zo radicaal als DENK en Silly. 20 van de 45 zetels gaan nu naar extreem-linkse partijen. En dan reken ik de PvdA nog niet eens mee.

Je zou bijna hopen dat D66 een succesvolle campagne gaat voeren.
Ik woon in Amsterdam, dus ik lees wel een en ander over de stad.
Vergeleken met Klaver is die Groot Wassink een extremist.
Die is naar mijn mening echt van het padje af.

Edit: hopelijk hebben de Jesseristen dat door.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:21:31 #204
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176406346
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 09:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Denk eerder dat ze wanhopig divers wilde zijn. Genderzwerver, moslims, en dan moet er natuurlijk ook iemand met een handicap bij. Kwaliteit is minder belangrijk.
Ja maar ik vermoed dat ze betere kandidaten van al die soorten hier geen zin in hebben
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:22:14 #205
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_176406354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Racist!
Sorry, ik had alle andere plantensoorten ook moeten noemen hé. :@
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_176406397
Wat wie zij toch he. Ze zelf een grote racist en haar partij is een groot bij1 geraapt zooitje.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 10 januari 2018 @ 09:48:24 #207
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_176406678
Sylvana Simons is een drammertje. Het bekt allemaal niet zo lekker wat ze zegt.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_176407434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ok, dus dit is hoe de prognose nu is. 2 zeteltjes voor BIJ1vangst.

[ afbeelding ]

Ziet er echt fucked up uit hoor. Vooral die 9 zetels voor GroenLinks Amsterdam. Die club is bijna net zo radicaal als DENK en Silly. 20 van de 45 zetels gaan nu naar extreem-linkse partijen. En dan reken ik de PvdA nog niet eens mee.

Je zou bijna hopen dat D66 een succesvolle campagne gaat voeren.
Are you kidding me? Wat voor mongolen stemmen er op haar?
pi_176407522
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 09:26 schreef HSG het volgende:
Wat wie zij toch he. Ze zelf een grote racist en haar partij is een groot bij1 geraapt zooitje.
Toch krijgen ze heel veel aandacht en gaan ze gewoon een paar zetels scoren. Mevrouw Simons komt echt wel in de gemeenteraad hoor. Dat Geenstijl helemaal hysterisch doet over haar (demonisering) is alleen maar ammunitie voor die partij.
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:54:54 #210
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176407572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:51 schreef Homey het volgende:

[..]

Toch krijgen ze heel veel aandacht en gaan ze gewoon een paar zetels scoren. Mevrouw Simons komt echt wel in de gemeenteraad hoor. Dat Geenstijl helemaal hysterisch doet over haar (demonisering) is alleen maar ammunitie voor die partij.
Geenstijl doet niet ''hysterisch'' en ''demonisering'' is het al helemaal niet. Als iemand liegt over zijn of haar CV, dan is dat een ernstige zaak. In de TK worden dat soort mensen gewoon gewipt.
pi_176407595
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ok, dus dit is hoe de prognose nu is. 2 zeteltjes voor BIJ1vangst.

[ afbeelding ]

Ziet er echt fucked up uit hoor. Vooral die 9 zetels voor GroenLinks Amsterdam. Die club is bijna net zo radicaal als DENK en Silly. 20 van de 45 zetels gaan nu naar extreem-linkse partijen. En dan reken ik de PvdA nog niet eens mee.

Je zou bijna hopen dat D66 een succesvolle campagne gaat voeren.
Op deze manier komt de republiek Amsterdam alsnog steeds dichterbij! Zeker als het d'66 betreft.

https://www.metronieuws.n(...)ch-idee-maar-kan-het

Wasgetekend wethouder Simone Kukenheim en ex-wethouder en nu vice-premier en minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Kajsa Ollongren.

Mocht bovenstaande zetelverdeling inderdaad bewaarheid worden dan ben ik dat stukje Nederland eigenlijk ook liever kwijt dan rijk. Leve de Republiek Amsterdam!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:56:43 #212
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176407608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:42 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Are you kidding me? Wat voor mongolen stemmen er op haar?
Mensen die te lui zijn om te werken en graag meer gratis geld willen van de boze blanke man als genoegdoening voor gebeurtenissen van 300 jaar geleden?

Dat geldt trouwens ook voor GroenLinks. Die partij wil de tegenprestatie voor bijstandtrekkers verbieden. Ze mogen vooral niet moe worden, stel je voor.
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:57:38 #213
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176407625
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mocht bovenstaande zetelverdeling inderdaad bewaarheid worden dan ben ik dat stukje Nederland eigenlijk ook liever kwijt dan rijk. Leve de Republiek Amsterdam!
Ja precies, de landelijke uitslag zou er zonder Amsterdam enorm van opknappen.
pi_176407754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geenstijl doet niet ''hysterisch'' en ''demonisering'' is het al helemaal niet. Als iemand liegt over zijn of haar CV, dan is dat een ernstige zaak. In de TK worden dat soort mensen gewoon gewipt.
Buiten dat, het is gewoon een strafbaar feit in Nederland waarop een gerechtelijke veroordeling kan staan.

Dus als deze leugenaar op valse motieven de politiek binnenwipt dan lijkt me het juridisch aanklagen van deze dame de eerst volgende te nemen stap.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:08:47 #215
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176407836
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geenstijl doet niet ''hysterisch'' en ''demonisering'' is het al helemaal niet. Als iemand liegt over zijn of haar CV, dan is dat een ernstige zaak. In de TK worden dat soort mensen gewoon gewipt.
Liegen is een. Liegen over een beroep dat gewoonweg een beschermde status heeft, is nog een graadje erger.
Ik geloof dat het zelfs strafbaar is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_176407919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:08 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Liegen is een. Liegen over een beroep dat gewoonweg een beschermde status heeft, is nog een graadje erger.
Ik geloof dat het zelfs strafbaar is.
Het wordt ook uitermate dom gespeeld door Sylvana.

Eerst is er de ophef op geenstijl. Daarna ontkent Sylvana de beschuldiging bij Buitenhof. Vervolgens wordt er tegen de pers gezegd dat er een verklaring komt. En wachten we nu nog steeds op een verklaring.

Hoe makkelijk had het kunnen zijn. Er is ophef op geenstijl. Bij1 past de site aan en zegt dat er een misverstand was over het woord psychiater. Kuit heeft mensen geholpen als sociaal hulpverlener. Dan had Sylvana dat bij Buitenhof kunnen herhalen en was het al niet boeiend meer geweest.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:20:06 #217
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176408026
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het wordt ook uitermate dom gespeeld door Sylvana.

Eerst is er de ophef op geenstijl. Daarna ontkent Sylvana de beschuldiging bij Buitenhof. Vervolgens wordt er tegen de pers gezegd dat er een verklaring komt. En wachten we nu nog steeds op een verklaring.

Hoe makkelijk had het kunnen zijn. Er is ophef op geenstijl. Bij1 past de site aan en zegt dat er een misverstand was over het woord psychiater. Kuit heeft mensen geholpen als sociaal hulpverlener. Dan had Sylvana dat bij Buitenhof kunnen herhalen en was het al niet boeiend meer geweest.
Precies. Ze pakt het verkeerd aan en laat de zaak alleen maar escaleren.
De betreffende dame hoeft niet eens van de lijst af wat mij betreft, maar een goed Mea Culpa is toch wel vereist.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_176408151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Precies. Ze pakt het verkeerd aan en laat de zaak alleen maar escaleren.
De betreffende dame hoeft niet eens van de lijst af wat mij betreft, maar een goed Mea Culpa is toch wel vereist.
Ja, en dan had Sylvana ook kunnen zeggen dat iedereen fouten maakt en dat mensen een tweede kans verdienen. Dan haal je er nog wat positiefs uit, zou haar imago nog ten goede komen.

Ik vraag me ook echt af wat ze denken bij Bij1. Snappen ze niets van hoe de media werken? Denkt Kuit werkelijk dat ze psychiater is en wil ze niet toegeven dat dat niet zo is? Dan moet ze echt van de lijst af. Of is het ego van Sylvana zo groot, dat ze uit haat tegen geenstijl de waarheid niet meer belangrijk vindt?

Maar goed, ik denk dat Sylvana toch wel wat zetels pakt in Amsterdam. Veel mensen zijn helemaal niet op de hoogte van het nieuws. Daarbij, de mensen die op Sylvana stemmen doen dat uit een soort identity-politics en kunnen zich weer prachtig wentelen in het slachtofferschap.
pi_176408247
Frappant is ook dat er gisteren geen enkele piep kwam van lijstduwers Wekker, Nzume en Bergman. Of eigenlijk is dat helemaal niet frappant, daar die drie dames heel goed inzien dat zij nu nog een goed belegde boterham verdienen en dat Bij1 begint te lijken op een hete pan. Afstand houden dus.

Dus, Staal, als je toevallig meeleest: neem een cameraman mee en ga die drie in het zonnetje zetten. Geheid dat ze dan vandaag nog wegrennen bij dat prutspartijtje.
pi_176408349
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:20 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Precies. Ze pakt het verkeerd aan en laat de zaak alleen maar escaleren.
De betreffende dame hoeft niet eens van de lijst af wat mij betreft, maar een goed Mea Culpa is toch wel vereist.
Inderdaad, mensen die liegen over hun verleden pakt altijd zeer goed uit.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:44:43 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176408372
Ik vraag me sterk af of Sylvana zo veel stemmen gaat scoren. Niet alleen dit gedoe is schadelijk. Maar er speelt natuurlijk meer mee.

Haar Bijlmer achterban kon bij de 2e kamer wel op dr gestemd hebben maar:

-De opkomst onder deze groep is bij de gemeenteraadsverkiezingen mogelijk lager waardoor niet iedereen op haar stemt

-Veel lieden in de zwarte gemeenschap zijn behoorlijk gelovig. Het is de vraag of die kunnen leven met haar liberale ideeen/kandidaten mbt gender/geaardheid

-Andere partijen in Amsterdam hebben mogelijk ook kandidaten met een sterke achterban in de Bijlmer. Dus vormen meer concurrentie bij de gemeenteraadsverkiezingen dan bij de landelijke.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:49:14 #222
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176408457
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:44 schreef Hexagon het volgende:
Ik vraag me sterk af of Sylvana zo veel stemmen gaat scoren. Niet alleen dit gedoe is schadelijk. Maar er speelt natuurlijk meer mee.

Haar Bijlmer achterban kon bij de 2e kamer wel op dr gestemd hebben maar:

-De opkomst onder deze groep is bij de gemeenteraadsverkiezingen mogelijk lager waardoor niet iedereen op haar stemt

-Veel lieden in de zwarte gemeenschap zijn behoorlijk gelovig. Het is de vraag of die kunnen leven met haar liberale ideeen/kandidaten mbt gender/geaardheid

-Andere partijen in Amsterdam hebben mogelijk ook kandidaten met een sterke achterban in de Bijlmer. Dus vormen meer concurrentie bij de gemeenteraadsverkiezingen dan bij de landelijke.
Je hebt in Mokum zo'n 45(!) zetels.
https://www.amsterdam.nl/(...)raadsleden-fracties/

Ik kan me niet voorstellen dat ze hier geen enkele zetel vanaf snoept.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 10 januari 2018 @ 11:51:52 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176408508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:49 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Je hebt in Mokum zo'n 45(!) zetels.
https://www.amsterdam.nl/(...)raadsleden-fracties/

Ik kan me niet voorstellen dat ze hier geen enkele zetel vanaf snoept.
Ze maakt best een kans. Maar het is zeker niet een automatisme. Ze heft het een stuk moeilijker dan een jaar geleden om de door mijn genoemde redenen.
pi_176408564
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het wordt ook uitermate dom gespeeld door Sylvana.

Eerst is er de ophef op geenstijl. Daarna ontkent Sylvana de beschuldiging bij Buitenhof. Vervolgens wordt er tegen de pers gezegd dat er een verklaring komt. En wachten we nu nog steeds op een verklaring.

Hoe makkelijk had het kunnen zijn. Er is ophef op geenstijl. Bij1 past de site aan en zegt dat er een misverstand was over het woord psychiater. Kuit heeft mensen geholpen als sociaal hulpverlener. Dan had Sylvana dat bij Buitenhof kunnen herhalen en was het al niet boeiend meer geweest.
Dat hangt natuurlijk wel samen met de vraag op welk moment Sylvana/de partij zelf wist dat het niet bleek te kloppen.

Als er na de 1e ophef indringend met Kuit is gesproken en zij keihard volhoudt dat ze wel doc is (en bv zelfs fake diploma's laat zien) dan kan ik me voorstellen dat je bij buitenhof het ontkent als Sylvana zijnde. Ik zeg niet dat het zo gegaan is maar kan me voorstellen dat je achter iemand blijft staan on zon situatie.

Dat ze ontkent in de vorm van een aanval op gs is weer een ander verhaal, en de niet-reactie gisteren is helemaal comedy natuurlijk.
pi_176408611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Geenstijl doet niet ''hysterisch'' en ''demonisering'' is het al helemaal niet. Als iemand liegt over zijn of haar CV, dan is dat een ernstige zaak. In de TK worden dat soort mensen gewoon gewipt.
Dat doen ze wel met tig haat artikelen. Dat is gewoon hysterie en demonisering. Het gaat niet om de TK maar om verkiezingen in 1 gemeente. Dit is gewoon een splinterpartijtje hoor, meer niet.
pi_176408615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 01:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is dit nou niveau politiek 2018?
Dit is gewoon plaatselijke politiek en hoeveel kansloze situaties zich daar voordoen is niet te tellen.

En ja het is van een grote stad, maar ook een partij die op 2 verwachte zetels staat zonder enige bewezen feiten als politieke partij.
pi_176408845
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:57 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat doen ze wel met tig haat artikelen. Dat is gewoon hysterie en demonisering. Het gaat niet om de TK maar om verkiezingen in 1 gemeente. Dit is gewoon een splinterpartijtje hoor, meer niet.
Niet met je eens. GS geeft alleen het touwtje aan. Met haar horkerige gedrag en het stapelen van fout op fout gaat Simons zelf op het krukje staan en knoopt de strop om.

En het feit dat het landelijk nieuws is komt ook weer door Simons zelf. Zij is een BN'er die haar bekendheid en andere min of meer BN'ers als Bergman, Wekker en Nzume gebruikt om aandacht te genereren. Dat lukte haar uitstekend, tot de backfire van de afgelopen dagen. En de gifbeker is nog lang niet leeg.
pi_176409304
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:57 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat doen ze wel met tig haat artikelen. Dat is gewoon hysterie en demonisering. Het gaat niet om de TK maar om verkiezingen in 1 gemeente. Dit is gewoon een splinterpartijtje hoor, meer niet.
Wat jij hysterie noemt is escalatie van hoe Sylvana er mee omgaat. Bij buitenhof had ze kans om de angel eruit te halen maar vervolgens kiest ze ervoor om mee te liegen. Dan vind ik de hysterie nog wel meevallen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176409344
Sylvana is natuurlijk totaal ongeschikt als politicus en iedere serieuze kandidaat snapt dat direct, tja, dan krijg je zo'n lijst met clowns.

Maar toch zou het wel lachen zijn als ze met één zetel in de raad komt, gewoon vanwege het geschuimbek dat er op internet zal losbarsten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:40:34 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176409370
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:38 schreef Ludachrist het volgende:
Sylvana is natuurlijk totaal ongeschikt als politicus en iedere serieuze kandidaat snapt dat direct, tja, dan krijg je zo'n lijst met clowns.

Maar toch zou het wel lachen zijn als ze met één zetel in de raad komt, gewoon vanwege het geschuimbek dat er op internet zal losbarsten.
Inderdaad wel grappig dat er zoveel mensen zich bedreigd voelen door zo'n flutpartijtje
pi_176409430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad wel grappig dat er zoveel mensen zich bedreigd voelen door zo'n flutpartijtje
Lig er niet wakker van als ze in de gemeenteraad komt.

Dit soort partijtjes halen het in de regel niet en zijn zo weer vertrokken.

Bovendien hou ik wel van zo'n dosis aan zelfvernedering. Altijd leuk voer voor commentaar.
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2018 @ 12:44:19 #232
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_176409434
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:38 schreef Ludachrist het volgende:
Sylvana is natuurlijk totaal ongeschikt als politicus en iedere serieuze kandidaat snapt dat direct, tja, dan krijg je zo'n lijst met clowns.

Maar toch zou het wel lachen zijn als ze met één zetel in de raad komt, gewoon vanwege het geschuimbek dat er op internet zal losbarsten.
Ze is ook nog helemaal geen politica, en nooit geweest ook, ze ambieert het misschien, maar we moeten eerst nog eens even afwachten of die BIJ1 club überhaupt een zetel gaat behalen, waar dan ook.

En om GS de schuld te geven van je eigen falen vind ik uitermate zwak. :Y
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_176409591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad wel grappig dat er zoveel mensen zich bedreigd voelen door zo'n flutpartijtje
Vooralsnog is het vooral erg grappig. Pure slapstick. Mocht ze daadwerkelijk verkozen worden ( wat ik wel denk ) begint de grote Sylvanashow pas echt. En met één à twee zetels zal de schade nog wel meevallen.

Wat dat aangaat hebben we hier veel meer te vrezen van Groot Wassink en zijn kameraden.
pi_176409622
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:36 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat jij hysterie noemt is escalatie van hoe Sylvana er mee omgaat. Bij buitenhof had ze kans om de angel eruit te halen maar vervolgens kiest ze ervoor om mee te liegen. Dan vind ik de hysterie nog wel meevallen.
Buitenhof werd nogal aangevallen om hun softe aanpak van Sylvana in tegenstelling tot het radio interview van Sven op maandag. Maar....misschien was het wel een opzetje om haar een schijnveiligheid te geven waardoor ze zichzelf nog verder het schip in lulde.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 10 januari 2018 @ 12:57:29 #235
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176409655
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Vooralsnog is het vooral erg grappig. Pure slapstick. Mocht ze daadwerkelijk verkozen worden ( wat ik wel denk ) begint de grote Sylvanashow pas echt. En met één à twee zetels zal de schade nog wel meevallen.

Wat dat aangaat hebben we hier veel meer te vrezen van Groot Wassink en zijn kameraden.
Dan is Bij1 enkel nuttig omdat die wel in de GL vijver zitten te vissen
pi_176409759
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan is Bij1 enkel nuttig omdat die wel in de GL vijver zitten te vissen
Ten dele. Al denk ik eerder dat een eventuele winst van Bij1 wordt gevoed door verlies van de SP.

GL stevent af op een flinke winst, waar de SP richting verlies gaat.

Hoe dan ook, mijn advies is om voldoende chips en cola in te slaan.
pi_176409779
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:55 schreef Montagui het volgende:

[..]

Buitenhof werd nogal aangevallen om hun softe aanpak van Sylvana in tegenstelling tot het radio interview van Sven op maandag. Maar....misschien was het wel een opzetje om haar een schijnveiligheid te geven waardoor ze zichzelf nog verder het schip in lulde.
Ze heeft zichzelf niet vast geluld bij Buitenhof en Kockelman
pi_176409821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:55 schreef Montagui het volgende:
Buitenhof werd nogal aangevallen om hun softe aanpak van Sylvana in tegenstelling tot het radio interview van Sven op maandag. Maar....misschien was het wel een opzetje om haar een schijnveiligheid te geven waardoor ze zichzelf nog verder het schip in lulde.
Mja, ik vond het niet soft, vooral open. Maar vervolgens ging Sylvana er met gestrekt been in hoe buitenhof het in hun hoofd haalden om zelfs die vraag te stellen, dat buitenhof een extreem rechtse media zat te steunen oid. Misschien dat daarom Sven er wel hard in ging, ze roept het echt over zichzelf af.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176409832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Bluesdude het volgende:
Ze heeft zichzelf niet vast geluld bij Buitenhof en Kockelman
Nee, ze heeft gelogen, dat is erger.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176409851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ze heeft zichzelf niet vast geluld bij Buitenhof en Kockelman
Buiten dat ze glashard heeft zitten liegen bij Buitenhof, waardoor ze nu deze hele shitstorm over zichzelf heeft afgeroepen, was het best een aardig optreden, ja.
pi_176409857
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:06 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Mja, ik vond het niet soft, vooral open. Maar vervolgens ging Sylvana er met gestrekt been in hoe buitenhof het in hun hoofd haalden om zelfs die vraag te stellen, dat buitenhof een extreem rechtse media zat te steunen oid. Misschien dat daarom Sven er wel hard in ging, ze roept het echt over zichzelf af.
Kockelman staat bekend om zijn stevige interviewtechniek. Niks gestrekt been van hem of Sylvana. Hooguit dat ze beiden soms "te stevig" reageren, even niet meer flexibel.
pi_176409873
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Buiten dat ze glashard heeft zitten liegen bij Buitenhof, waardoor ze nu deze hele shitstorm over zichzelf heeft afgeroepen, was het best een aardig optreden, ja.
Wat was die leugen? Kun je haar citeren ?

https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html
pi_176409943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat was die leugen? Kun je haar citeren ?

https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html
Bij buitenhof:
"Dus het gerucht is niet waar? " Sylvana: "Nee, dat is niet waar".
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176409970
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat was die leugen? Kun je haar citeren ?

https://www.vpro.nl/buite(...)sylvana-simons~.html
Je hebt het interview zelf ook gezien, neem ik aan? Dan niet naar de bekende weg vragen.

Hint: CV's persoonlijk gecheckt, hoogstpersoonlijk 'verklaringen van goed gedrag' aangevraagd, geen enkele reden om te twijfelen aan CV, wel degelijk als psychiater gewerkt enzovoort.
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:21:32 #245
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176410128
#blackliesmatter
pi_176410174
Wat kinderachtig dat gehamer op dat ze gezegt heeft een psychiater te zijn. Voor mij was het meteen duidelijk dat ze psychiater niet bedoelde als in 6 jaar geneeskunde plus specialisatie.
pi_176410210
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:14 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je hebt het interview zelf ook gezien, neem ik aan? Dan niet naar de bekende weg vragen.

Hint: CV's persoonlijk gecheckt, hoogstpersoonlijk 'verklaringen van goed gedrag' aangevraagd, geen enkele reden om te twijfelen aan CV, wel degelijk als psychiater gewerkt enzovoort.
Nou..... ik vraag je naar een letterlijk citaat van haar wat je bedoelde..
Ik weet niet wat jij als citaat nam.
Maar als iemand denkt dat iets een feit is en niet weet dat het geen feit is, dan is het geen leugen.
Natuurlijk... als je een smoesje zoekt om te kankeren op iemand dan wil je graag denken dat die persoon liegt... Je vijand is dan de liegende slechterik en jij bent de nobele waarheidslievende acteur in dit rollenspel
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:28:08 #248
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_176410260
Kamerlid151 twitterde op zondag 07-01-2018 om 18:11:45 Sylvana Simons, ... "werken als psychiater", wat houdt dat volgens jou dan in? Cailin Kuit schrijft en zegt dat zij… https://t.co/es4SNuckHG reageer retweet
pi_176410324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nou..... ik vraag je naar een letterlijk citaat van haar wat je bedoelde..
Ik weet niet wat jij als citaat nam.
Maar als iemand denkt dat iets een feit is en niet weet dat het geen feit is, dan is het geen leugen.
Natuurlijk... als je een smoesje zoekt om te kankeren op iemand dan wil je graag denken dat die persoon liegt... Je vijand is dan de liegende slechterik en jij bent de nobele waarheidslievende acteur in dit rollenspel
Je hebt helemaal gelijk, joh. 😁

Maar ik ga toch echt niet alles nogmaals kijken en letterlijk uittypen om jou te vertellen wat je al weet.

Ga je ook nog even in op truthortruth's post? Die heeft wel de moeite genomen een quote te plaatsen, en nog één van de mooisten ook.
pi_176410574
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:31 schreef IntensiveGary het volgende:

Je hebt helemaal gelijk,
tuurlijk
pi_176410614
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

tuurlijk
Ga je ook nog even in op truthortruth's post?

Ouwe fantast dat je d'r bent met je rollenspel en mijn gedachten invullen. 😁
pi_176410621
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:
Nou..... ik vraag je naar een letterlijk citaat van haar wat je bedoelde..
Ik weet niet wat jij als citaat nam.
Maar als iemand denkt dat iets een feit is en niet weet dat het geen feit is, dan is het geen leugen.
Beetje jammer dit. Ook jij gaat van kwade opzet uit, terwijl Sylvana het zichzelf moeilijk maakt. Ze wist van het gerucht, dat gaf ze ook zelf aan. Dan zoek je uit of het waar of niet is, als ze nog niet wist of het waar of niet waar was dan had ze dat kunnen antwoorden, maar ze koos om te liegen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:51:51 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176410705
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nou..... ik vraag je naar een letterlijk citaat van haar wat je bedoelde..
Ik weet niet wat jij als citaat nam.
Maar als iemand denkt dat iets een feit is en niet weet dat het geen feit is, dan is het geen leugen.
Natuurlijk... als je een smoesje zoekt om te kankeren op iemand dan wil je graag denken dat die persoon liegt... Je vijand is dan de liegende slechterik en jij bent de nobele waarheidslievende acteur in dit rollenspel
Maar waarom kan Sylvana niet gewoon helderheid verschaffen over hoe het nou zit met die zogenaamde psychiater?
  woensdag 10 januari 2018 @ 13:54:06 #254
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176410753
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:38 schreef Ludachrist het volgende:
Maar toch zou het wel lachen zijn als ze met één zetel in de raad komt, gewoon vanwege het geschuimbek dat er op internet zal losbarsten.
Ik verheug mij vooral op confrontaties tussen haar en Nanninga, die ook van een plekje verzekerd lijkt te zijn. 8} ~O>

Wat ik serieus minder grappig vind is het mogelijke verlies van D66 en PvdA ten gunste van GroenLinks. Niet dat ik die partijen wel super vind, maar GL Amsterdam is echt een radicale club, die bijvoorbeeld auto's uit de stad wil bannen en 10.000 parkeerplaatsen wil opheffen. Als Groot Wassink straks een coalitie mag smeden past BIJ1 daar natuurlijk ook prima bij.
pi_176410762
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Beetje jammer dit. Ook jij gaat van kwade opzet uit, terwijl Sylvana het zichzelf moeilijk maakt.
Kwade opzet van iemand die graag wilt denken dat ze liegt ?
Idd lijkt me wel kwade opzet of minimaal niet integere opzet.

quote:
Ze wist van het gerucht, dat gaf ze ook zelf aan. Dan zoek je uit of het waar of niet is, als ze nog niet wist of het waar of niet waar was dan had ze dat kunnen antwoorden, maar ze koos om te liegen.
Nu laat jij je jouw minimale niet-integere insteek zien.
Je weet niet of ze loog.
En geruchten uit de hoek van geenstijl zijn veel vaker gelul gebleken... Die gasten zijn erop uit haar af te schieten. Dat is volkssport. In haar visie had ze reeds voldoende gecheckt.
Wel of niet waar dat iemand als psychiater werkte.... Voor Syvana was die bewering waar .
Jij maakt er een leugen van.
pi_176410786
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarom kan Sylvana niet gewoon helderheid verschaffen over hoe het nou zit met die zogenaamde psychiater?
Dat dus. Waarom die stilte.
pi_176410923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
Kwade opzet van iemand die graag wilt denken dat ze liegt ?
Idd lijkt me wel kwade opzet of minimaal niet integere opzet.
Sorry hoor, maar dit is gewoon raar.
quote:
Nu laat jij je jouw minimale niet-integere insteek zien.
:W
quote:
Je weet niet of ze loog.
En geruchten uit de hoek van geenstijl zijn veel vaker gelul gebleken... Die gasten zijn erop uit haar af te schieten. Dat is volkssport. In haar visie had ze reeds voldoende gecheckt.

Wel of niet waar dat iemand als psychiater werkte.... Voor Syvana was die bewering waar .
Jij maakt er een leugen van.
Of ze heeft haar goed gecheckt en wist dat het niet waar was, of ze heeft haar niet goed gecheckt en dan is dat de leugen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:04:00 #258
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176410939
Inderdaad ze had zich makkelijk kunnen redden met

"Met de informatie die wij hadden meenden we zeker te weten dat het klopte dat Cailin psychiater was. Dat blijkt niet zo te zijn. En mijn conclusies bij Buitenhof waren wat voorbarig. Excuseer."

En daaraan toe te voegen

"Daarom hebben we haar van de lijst gehaald want we willen schoon schip"

Of

"Dat vinden we niet fraai maar bij onze partij krijg iedereen een tweede kans"

Maar niets van dit alles
pi_176411147
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik verheug mij vooral op confrontaties tussen haar en Nanninga, die ook van een plekje verzekerd lijkt te zijn. 8} ~O>

Wat ik serieus minder grappig vind is het mogelijke verlies van D66 en PvdA ten gunste van GroenLinks. Niet dat ik die partijen wel super vind, maar GL Amsterdam is echt een radicale club, die bijvoorbeeld auto's uit de stad wil bannen en 10.000 parkeerplaatsen wil opheffen. Als Groot Wassink straks een coalitie mag smeden past BIJ1 daar natuurlijk ook prima bij.
Annabel sloopt ze gemakkelijk. Sylvana heeft haarzelf in 1 uitzending compleet klemgezet. Het mediakartel bericht er niks over (At5 uitgezonderd) en negeert het bewust.

GL020 is nogal een eng clubje communisten en cultuurmarxisten. Jankend weglopen wanneer ze een zwarte piet zien zitten en weglopen wanneer de burger wat te melden heeft. Bah, hoe durven ze, die arrogante burgers. Dan natuurlijk de autohaat, want wie heeft een auto nodig wanneer je ook met de bakfiets kunt en toch nooit buiten de ring komt, beter bekend als de verstikkende monocultuur van de provincie.

Zelfs D66020 is enger dan de landelijke versie en dat zegt wat.
pi_176413178
Geenstijl heeft alweer de volgende kandidaat onder de loep. Na #3 Kuit word ook de #4 Lima beschuldigd van leugens. Ana Paula Lima zou zich veel jonger voor hebben gedaan op sexsite kinky.nl _O-

Minder erg natuurlijk dan jezelf voordoen als (oud)psychiater, maar het circus van het kleine clubje rond Sylvana word zo wel omvangrijker.
https://www.geenstijl.nl/5140217/de-leugens-stapelen-zich-op/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176413256
En we gaan doorrrr.... Dit keer geen opgepijpt CV, maar juist iets vergeten te melden; mevrouw Lima klust bij als transseksuele prostituee. Oh, en is 35 ipv 26

Je verzint het niet. 😁

Oh, en voor ik 'transfoob!' naar m'n hoofd krijg: het zal me worst ( pun intended) wezen dat ze trans en callgirl is. Maar het had wel snugger geweest als het callgirl stukje in de bio had gestaan. Komt toch wel omhoog (pun intended) 😀

Arme, arme Syl. Wat een giller.
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:05:39 #262
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176413290
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GL Amsterdam is echt een radicale club, die bijvoorbeeld auto's uit de stad wil bannen en 10.000 parkeerplaatsen wil opheffen.
Ruim baan voor de bierfiets.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176413338
Het is maar te hopen voor Sylvana dat Bij1 niet meer dan de 2 zetels die ze nu in de peilingen hebben behalen.
Dan komt er naast Sylvana alleen Jazie Veldhuyzen in de gemeenteraad. Jazie zet zich in voor antiracisme, dekolonisatie en de strijd tegen zwarte piet.

Als je daarmee in een stad als Amsterdam veel schade aan kunt richten, dan is dat een prestatie op zich.

Of krijgen we morgen van Geenstijl te horen waar Jazie zich schuldig aan heeft gemaakt?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176413391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad wel grappig dat er zoveel mensen zich bedreigd voelen door zo'n flutpartijtje
Dat bedoel ik dus. We hebben het over een spinterpartijtje dat max 2 zetels zal halen bij verkiezingen in 1 gemeente. Lekker belangrijk, lekker boeiend. Not.

Toch zie je een barrage aan schuimbekkende artikelen op Geenstijl, TPO en hier op Fok, alsof we het hier hebben over de nieuwe premier van Nederland die de democratie om zeep wilt helpen. Sterker nog, zij geven de schuld aan Simons. Ehh..huh? Volgens mij kiezen Geenstijl en TPO er toch helemaal zelf voor door zo overdreven veel aandacht te schenken een deze zaak. Ja, dat is hysterie, en gezien de toon riekt het ook naar demonisering.
pi_176413430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:11 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. We hebben het over een spinterpartijtje dat max 2 zetels zal halen bij verkiezingen in 1 gemeente. Lekker belangrijk, lekker boeiend. Not.

Toch zie je een barrage aan schuimbekkende artikelen op Geenstijl, TPO en hier op Fok, alsof we het hier hebben over de nieuwe premier van Nederland die de democratie om zeep wilt helpen. Sterker nog, zij geven de schuld aan Simons. Ehh..huh? Volgens mij kiezen Geenstijl en TPO er toch helemaal zelf voor door zo overdreven veel aandacht te schenken een deze zaak. Ja, dat is hysterie, en gezien de toon riekt het ook naar demonisering.
Je verwart hysterie en schuimbekken met leedvermaak. 😉
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:19:27 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176413546
Haha, nu een heel avondje voor de deur gaan posten bij Lima :D
pi_176413557
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:11 schreef Homey het volgende:
Dat bedoel ik dus. We hebben het over een spinterpartijtje dat max 2 zetels zal halen bij verkiezingen in 1 gemeente. Lekker belangrijk, lekker boeiend. Not.

Toch zie je een barrage aan schuimbekkende artikelen op Geenstijl, TPO en hier op Fok, alsof we het hier hebben over de nieuwe premier van Nederland die de democratie om zeep wilt helpen. Sterker nog, zij geven de schuld aan Simons. Ehh..huh? Volgens mij kiezen Geenstijl en TPO er toch helemaal zelf voor door zo overdreven veel aandacht te schenken een deze zaak. Ja, dat is hysterie, en gezien de toon riekt het ook naar demonisering.
Je kan niet zeggen dat Sylvana geen aandacht krijgt, ze zat zelf bij Buitenhof. Dan is het toch niet raar als zaken niet kloppen dat daar dan ook aandacht aan besteed wordt. Ik vind het juist vreemd dat er nu gedaan wordt alsof je niks over Sylvana mag zeggen ondanks dat ze net zo'n zooitje creëert als de LPF.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:24:43 #268
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_176413632
Ik dacht dat Wilders slecht kon screenen, maar Sylvana spant toch wel de kroon op dit moment met haar rariteitenkabinet.
pi_176413905
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:25 schreef Bluesdude het volgende:
Nou..... ik vraag je naar een letterlijk citaat van haar wat je bedoelde..
Ik weet niet wat jij als citaat nam.
Maar als iemand denkt dat iets een feit is en niet weet dat het geen feit is, dan is het geen leugen.
Natuurlijk... als je een smoesje zoekt om te kankeren op iemand dan wil je graag denken dat die persoon liegt... Je vijand is dan de liegende slechterik en jij bent de nobele waarheidslievende acteur in dit rollenspel
Wat bazel jij nu allemaal ?
Ik snap dat je het moeilijk vindt om een mede SJWer af te vallen, maar probeer even naar de feiten te kijken.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:54 schreef Bluesdude het volgende:
Kwade opzet van iemand die graag wilt denken dat ze liegt ?
Idd lijkt me wel kwade opzet of minimaal niet integere opzet.

Nu laat jij je jouw minimale niet-integere insteek zien.
Je weet niet of ze loog.
Wie bedoel je Sylvana in Buitenhof, of Kuit die beweerde te hebben gewerkt als psychiater ?
quote:
En geruchten uit de hoek van geenstijl zijn veel vaker gelul gebleken... Die gasten zijn erop uit haar af te schieten. Dat is volkssport.
Ja, het stadium dat je GeenStijl hier de schuld van mon geven is wel voorbij he ? Nu ook andere media er bovenop zijn gedoken.
Wat betreft is het natuurlijk wel een kwalijke zaak dat Amsterdamse media als At5 en Parool niet gelijk even een paar minuten naar die kandidatenlijst hebben gekeken, maar dat het weer van GeenStijl moet komen als andere media liggen te slapen.
quote:
In haar visie had ze reeds voldoende gecheckt.
Wel of niet waar dat iemand als psychiater werkte.... Voor Syvana was die bewering waar .
Jij maakt er een leugen van.
Kom, als je bij de eerste gesprekken vraagt naar de opleiding en werkervaring van die Kuit dan moeten er toch al gelijk alarmbellen gaan rinkelen ?


Of is er nooit een screening/interview geweest en hoorde al ze langer bij het activistische groepje om Simons heen, en is ze er daarom bij getrokken ?
Ik denk het laatste......
pi_176413944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Haha, nu een heel avondje voor de deur gaan posten bij Lima :D
Welk raam is dat ? _O-
pi_176414044
Er gaat iets helemaal mis met de marketing van Bij1.
Dit is nou echt iets wat binnen een dag op te lossen was geweest, in plaats daarvan laten ze het nu al bijna een week dooretteren.

Vervolgens zie je een snauwende bejaarde Anja Meulenbelt de deur dichtsmijten, en de eerste rel is nog in volle gang en de tweede kandidaat ligt al onder vuur.

Dit wordt bijna slapstick, hoe lang blijft Sylvana dit nog negeren. Ze hadden gelijk de foto's van Kuit moeten laten zien of haar direct er uit moeten knikkeren, dan was de schade beperkt gebleven, met iedere dag dat ze hun mond houden brengen ze zich meer schade toe, wat een amateurisme.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 10 januari 2018 @ 16:48:37 #272
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176414207
Op de BIJ1-website wordt ze ook gewoon nog steeds psychiater genoemd :D. Maar goed, Sylvana Simons staat dan ook bekend als een notoir leugenaar. Fuck feiten _O_.

Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_176414313
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:20 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je kan niet zeggen dat Sylvana geen aandacht krijgt, ze zat zelf bij Buitenhof. Dan is het toch niet raar als zaken niet kloppen dat daar dan ook aandacht aan besteed wordt. Ik vind het juist vreemd dat er nu gedaan wordt alsof je niks over Sylvana mag zeggen ondanks dat ze net zo'n zooitje creëert als de LPF.
Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
pi_176414443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:52 schreef Homey het volgende:
Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
Kom kom, niet zo naief doen.
De papieren media kunnen daar ook wat van hoor, NRC en Pieter Omzigt vergeten ?
pi_176414493
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Kom kom, niet zo naief doen.
De papieren media kunnen daar ook wat van hoor, NRC en Pieter Omzigt vergeten ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:00:29 #276
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_176414511
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:13 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Je verwart hysterie en schuimbekken met leedvermaak. 😉
Dat, inderdaad. Geenstijl loopt gewoon lekker te trollen, ze hebben die CV's nagelopen en een stok gevonden om mee te slaan. }) Eigen schuld als je een liegende kandidaat op de lijst zet.
pi_176414538
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:52 schreef Homey het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
Dit is geen heksenjacht maar leedvermaak.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176414609
quote:
Ja leuk dat je gelijk begint met mij te beschuldigen van "en hullie dan" :')
Maar geef toch gewoon toe dat dit precies hetzelfde is als NRC deed ?

En bij nieuwe kandidaten van bijvoorbeeld PVV duiken ook alle media erop, links of rechts.
pi_176414624
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:52 schreef Homey het volgende:
Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
Maar dat komt toch door haar eigen gedrag. Ze had weggekomen met 1 kritisch artikel als ze er verder open over was geweest. Doordat ze er nu zelf zo'n puinhoop van maakt door het liegen, de onduidelijkheid en vervolgens het zwijgen kunnen ze er over door blijven gaan. Nu de schuld leggen bij die media is wel heel raar, het verhaal is nog niet ten einde dus laten ze het niet los. En dat moet je ook verwachten van journalistiek.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 10 januari 2018 @ 17:15:05 #280
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176414831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:42 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Are you kidding me? Wat voor mongolen stemmen er op haar?
Alle soorten mensen!! Bij1 is een partij voor iedereen!!

Iemand al aangifte gedaan trouwens?
:')
pi_176414930
Hoe goed is dit >:)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_176415230
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:52 schreef Homey het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
Vrijheid van meningsuiting
pi_176416421
Nog meer hetze van social en rechtse media .... https://www.rtlnieuws.nl/(...)artij-sylvana-simons
Stelletje racisten van de KNMG.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:42:29 #284
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176416569
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:52 schreef Homey het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Er is een enorm verschil tussen 1 kritisch artikel er aan wijden, of een barrage aan schuimbekkende haatartikelen. Als je dit verschil niet snapt, snap je ook het verschil niet tussen normaal kritisch journaille en een persoonlijke heksenjacht.
Als mevrouw Simons op Buitenhof de integriteit van GS helemaal afbrandt, dan kan ik me prima voor stellen dat zij heel boos zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:52:30 #285
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_176416735
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:42 schreef thedeedster het volgende:
de integriteit van GS
:').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_176417191
Dat lijstje bestaat echt uit zielige sukkels. Activisten. Een zelfbenoemde geslachtsloze, een goed gelukte shemale, een zelf benoemde psychiatrische knuppelkinrolstoel bewonende psychopaat, een antisemiet, een langharige tackel, Sunny ''witte man hater'' Berg'man', en natuurlijk Sylvana 'zeurpiet' Simons.

Ik voorspel economische en humanistische vooruitgang
Hey
pi_176420743
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 16:48 schreef 2thmx het volgende:
Sylvana Simons staat dan ook bekend als een notoir leugenaar.
Nee hoor..... dat lieg je zo uit de losse pols.
Je hebt geen zinnige argumenten.... wel je haat.
pi_176420763
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor..... dat lieg je zo uit de losse pols.
Je hebt geen zinnige argumenten.... wel je haat.
'Ik zag het bewegend beeld '...
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_176420777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Geenstijl heeft alweer de volgende kandidaat onder de loep. Na #3 Kuit word ook de #4 Lima beschuldigd van leugens. Ana Paula Lima zou zich veel jonger voor hebben gedaan op sexsite kinky.nl _O-

Minder erg natuurlijk dan jezelf voordoen als (oud)psychiater, maar het circus van het kleine clubje rond Sylvana word zo wel omvangrijker.
https://www.geenstijl.nl/5140217/de-leugens-stapelen-zich-op/

Ziet er best goed uit voor een kerel.
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:27:37 #290
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176420798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee hoor..... dat lieg je zo uit de losse pols.
Je hebt geen zinnige argumenten.... wel je haat.
Bekijk die video die ik postte dan, grappenmaker.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_176420849
quote:
9s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Bekijk die video die ik postte dan, grappenmaker.
Niet afschuiven....... zeg het in eigen woorden .....
Welke uitspraak van Simons is een leugen ?
1 leugen maakt iemand nog niet tot een notoire leugenaar .
Hoeveel leugens denk jij van haar gezien te hebben... en kom eens met die quotes
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:30:11 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_176420860
Weet Sylvana eigenlijk wel wat begrippen als een motie en een amendement zijn?
pi_176420908
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weet Sylvana eigenlijk wel wat begrippen als een motie en een amendement zijn?
Nogal dom van jou te denken dat zij dat niet weet
pi_176420909
Ik snap dat je zo loyaal als Lassie bent naar Simons.
Maar kijk nu eens naar de feiten, waarom loop je haar te verdedigen ?
pi_176420917
Ik heb me er niet in verdiept verder; maar ik lees her en der dat er nogal wat freaks en leugenaars BIJ1 zitten om te vertellen hoe het moet? Gaat vast een succes worden.

LPF is er niks bij :')
´
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:32:42 #296
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176420934
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet afschuiven....... zeg het in eigen woorden .....
Welke uitspraak van Simons is een leugen ?
1 leugen maakt iemand nog niet tot een notoire leugenaar .
Hoeveel leugens denk jij van haar gezien te hebben... en kom eens met die quotes
Het citaat is je hierboven letterlijk gegeven, ouwe struisvogel van me.
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:26 schreef Seam het volgende:

[..]

'Ik zag het bewegend beeld '...
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_176420966
quote:
Artsen dreigen met aangifte tegen Sylvana

AMSTERDAM - Artsenfederatie KNMG wil duidelijkheid over de titel Cailin Kuit, kandidaat-raadslid voor de politieke partij van Sylvana Simons Bij1. Kuit zei eerder te hebben gewerkt als psychiater, maar heeft nooit in het register voor artsen en medisch specialisten gestaan.

Wie ten onrechte een medische titel als ’psychiater’ voert, overtreedt de Wet op de beroepen in de individuele gezondheidszorg (BIG). De maximumboete voor ’titelmisbruik’ is 6400 euro. Ook kan aangifte gedaan worden van valsheid in geschrifte of misleiding.

Wie ten onrechte een medische titel als ’psychiater’ voert, overtreedt de Wet op de beroepen in de individuele gezondheidszorg (BIG). De maximumboete voor ’titelmisbruik’ is 6400 euro. Ook kan aangifte gedaan worden van valsheid in geschrifte of misleiding.

„Als uit onderzoek naar voren komt dat er daadwerkelijk sprake is van titelmisbruik, dan kan de KNMG daar aangifte van doen”, zegt een woordvoerder van de artsenfederatie. „Wij zijn tegen titelmisbruik en voor duidelijkheid.”

Een woordvoerder van de inspectie voor de gezondheidszorg laat weten dat het van groot belang is dat „burgers die hulp zoeken kunnen vertrouwen op de deskundigheid van een zorgverlener.” Hij vervolgt: „Alleen als iemand als zodanig staat ingeschreven in het BIG-register, mag hij of zij zich psychiater noemen. Een beschermde titel geeft duidelijkheid over de bevoegdheid van een zorgverlener. Hiermee wordt de kwaliteit en veiligheid van zorg bewaakt. In 2016 heeft de inspectie aan tien personen een boete opgelegd voor het onrechtmatig voeren van een beschermde titel, zoals psychiater.”

Simons en haar partij hebben de beschuldigingen altijd ontkend. Campagnemanager Chihiro Geuzebroek van BIJ1 stelde eerder tegen De Telegraaf dat Kuit niet meer in het BIG-register is te vinden omdat haar diploma’s zijn vervallen ’door escalatie van haar ziekte’.

Dinsdag hield Bij1 spoedoverleg in het huis van Kuit. Daarna zweeg de partij in alle talen.
Topshow *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2018 21:33:52 ]
pi_176420967
quote:
14s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:32 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het citaat is je hierboven letterlijk gegeven, ouwe struisvogel van me.
welk citaat..
je bent weer aan het afschuiven....
niet zo lui... en zet het citaat in een reply
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:34:57 #300
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176421012
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

welk citaat..
je bent weer aan het afschuiven....
niet zo lui... en zet die citaat in een reply
Misschien wat minder zuipen als je zit te FOK!ken; 't komt je scherpte niet echt ten goede.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_176421029
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')