abonnement Unibet Coolblue
pi_176266616
Drie grote Nederlandse gezinnen gunnen de kijkers een kijkje in hun hectische leven vol kinderen. We maken in dit nieuwe seizoen kennis met twee nieuwe gezinnen: de Buddenbrucks uit Limburg, met negen kinderen en een tiende op komst, en de alleenstaande vader Jay uit Rotterdam en zijn vijf kinderen. De familie Adema is, met hun zes kinderen (waarvan een vierling), inmiddels een vertrouwd gezicht voor de vele kijkers van Een Huis Vol.

Bij het gezin Buddenbruck komt stilte maar zelden voor. Chaos, gezelligheid en vrolijkheid staan voorop. Rob en Thaila doen dagelijks hun best om hun zootje ongeregeld in het gareel te houden. Een flinke opgave, aangezien Thaila op het punt staat te bevallen van alweer de tiende telg. Met negen kinderen in de leeftijd van 2 tot 20 jaar is een baby het enige wat nog ontbreekt...

Waar de Buddenbrucks de luxe hebben om samen voor de pittige opvoeding van hun grote gezin te zorgen, staat papa Jay Lopez er sinds twee jaar helemaal alleen voor. Met zijn Antilliaanse charme probeert deze hippe vader zijn vijf kinderen, in de leeftijd van 4 tot 12 jaar, alle liefde en aandacht te geven die ze nodig hebben. En daarbij boort hij indien nodig zijn eigen vrouwelijke kwaliteiten aan. Haren knippen? Nagels lakken? Jay draait er zijn hand niet meer voor om. Een uitdaging die deze liefdevolle vader graag aangaat, maar waarbij hij ervoor moet waken zichzelf niet te verliezen....

Al eerder in Een Huis Vol maakten we kennis met Anne en Alex, die met hun twee dochters volledig verrast werden met de geboorte van hun vierling. Inmiddels is de vierling alweer drie jaar en dat is duidelijk te merken: het woordje 'Nee!' is bijzonder populair bij de dames. Maar dat dus in viervoud.... Het leven van Alex en Anne is getransformeerd tot een geoliede machine die draait om zindelijkheid, potjes en vooral heel veel liefde en knuffels. Het opvoeden gaat Anne en Alex inmiddels goed af, maar ook bij deze ervaren ouders levert het nog regelmatig de nodige stress op.

Een Huis Vol, vanaf maandag 18 december, 19.25 uur op NPO 1
pi_176266660
De OP maar even aangepast :)
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:59:50 #3
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_176266682
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:59 schreef Alieda-R het volgende:
De OP maar even aangepast :)
^O^
pi_176267149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:59 schreef Alieda-R het volgende:
De OP maar even aangepast :)
Goed gedaan! Alleen de TT moest ook nog ;)
pi_176267179
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:20 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Goed gedaan! Alleen de TT moest ook nog ;)
Stuur wel ff een topic report om te vragen of het ff veranderd kan worden.
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:24:42 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176267254
Zijn er hier vrouwen die ook een groot gezin zouden willen hebben ? 5+?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176267292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:24 schreef LXIV het volgende:
Zijn er hier vrouwen die ook een groot gezin zouden willen hebben ? 5+?
Zou het zelf niet willen (wil helemaal geen kinderen) maar heb een oud-klasgenote van 33 jaar die er 7 heeft, wel van 6 verschillende mannen.
pi_176267300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:26 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zou het zelf niet willen (wil helemaal geen kinderen) maar heb een oud-klasgenote van 33 jaar die er 7 heeft, wel van 6 verschillende mannen.
Anouk?
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:27:37 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176267321
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:26 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Zou het zelf niet willen (wil helemaal geen kinderen) maar heb een oud-klasgenote van 33 jaar die er 7 heeft, wel van 6 verschillende mannen.
waarom zoveel mannen? Of zat Anouk bij jou in de klas?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176267327
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Anouk?
Misschien haar grote voorbeeld :P
pi_176267349
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

waarom zoveel mannen? Of zat Anouk bij jou in de klas?
Die meid raakte telkens zwanger en vervolgens ging de vader er vandoor. Alleen de 2 oudste kinderen hebben contact met hun vader.
pi_176267468
Frans Duits de zanger :D _O- _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_176267495
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:28 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Die meid raakte telkens zwanger en vervolgens ging de vader er vandoor. Alleen de 2 oudste kinderen hebben contact met hun vader.
Vraag mij dan af hoe dat 6(!!) keer op rij kan gebeuren??

En hoorden jullie ook dat moeder B het had over ‘misschien volgend jaar nog een 11e schoentje erbij’?😳😳
pi_176267806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:24 schreef LXIV het volgende:
Zijn er hier vrouwen die ook een groot gezin zouden willen hebben ? 5+?
Of mannen? :6
Somebody that I used to know
pi_176267832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:48 schreef _Hestia_ het volgende:
"volgend jaar misschien 11 kinderen". Ja als ze zo doorgaat met die minipil wel ja _O-
Ja, wat is dat toch? Ik lees steeds over een mogelijk 11e kind, maar in het programma hoor ik er niets over. Ook dat van die minipil heb ik gemist. Wanneer hadden ze het daarover? Maandag? (want die aflevering heb ik gemist)
Somebody that I used to know
pi_176267847
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of mannen? :6
LXIV is als een mak schaap meegegaan in de kinderwens van zijn vrouw en projecteert dat op anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 20:48:31 ]
pi_176267854
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:48 schreef Chai het volgende:

[..]

LXIV is als een mak schaap meegegaan in de kinderwens van zijn vrouw en projecteert dat op anderen.
Hoeveel heeft hij er dan? :D
Somebody that I used to know
pi_176267865
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, wat is dat toch? Ik lees steeds over een mogelijk 11e kind, maar in het programma hoor ik er niets over. Ook dat van die minipil heb ik gemist. Wanneer hadden ze het daarover? Maandag? (want die aflevering heb ik gemist)
Dat van die minipil is van Facebook/Vivaforum.
pi_176267891
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hoeveel heeft hij er dan? :D
Minstens 2.
pi_176267910
Ik realiseerde me gisteren dat zelfs al zou ik vijf kinderen willen hebben, dat dat onwaarschijnlijk wordt :'( Vier zou ik misschien wel willen, maar drie is denk ik het maximaal haalbare (ivm leeftijd en huidige burgerlijke staat).
Somebody that I used to know
pi_176267931
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Ik realiseerde me gisteren dat zelfs al zou ik vijf kinderen willen hebben, dat dat onwaarschijnlijk wordt :'( Vier zou ik misschien wel willen, maar drie is denk ik het maximaal haalbare (ivm leeftijd en huidige burgerlijke staat).
Gewoon eerst eentje en dan een vierling.
pi_176267944
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Gewoon eerst eentje en dan een vierling.
Oja, dat kan ook :D Bij een oppasgezin van een vriendin van mij gebeurde ook zoiets. Drie dochters en nog één kindje willen, en poef, een drieling :D
Somebody that I used to know
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:53:36 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176267977
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:46 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Of mannen? :6
Ik zou dat wel willen, maar niet meer dan 7
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:54:43 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176268001
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Ik realiseerde me gisteren dat zelfs al zou ik vijf kinderen willen hebben, dat dat onwaarschijnlijk wordt :'( Vier zou ik misschien wel willen, maar drie is denk ik het maximaal haalbare (ivm leeftijd en huidige burgerlijke staat).
hoe oud ben je dan en wat is je burgerlijke staat?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176268082
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

hoe oud ben je dan en wat is je burgerlijke staat?
Tegen de dertig en vrijgezel. Ik zie mij voor mijn dertigste nog geen vriend hebben, daar wil je eerst twee-drie jaar mee samen zijn voor je aan de kinderen begint, en dan heb je nog zo'n zeven jaar over voor kinderen? (en dan moet je ze ook nog maar kunnen krijgen).
Somebody that I used to know
pi_176268128
En niet dat ik vijf kinderen wil, maar dat de biologie voor jou bepaalt dat sommige dingen niet meer gebeuren, in plaats van dat je er zelf keuze in hebt, dat vind ik het moeilijkste eraan.
Somebody that I used to know
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:59:38 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176268133
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:57 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Tegen de dertig en vrijgezel. Ik zie mij voor mijn dertigste nog geen vriend hebben, daar wil je eerst twee-drie jaar mee samen zijn voor je aan de kinderen begint, en dan heb je nog zo'n zeven jaar over voor kinderen? (en dan moet je ze ook nog maar kunnen krijgen).
oh, ik denk dat er dan nog mogelijkheden genoeg hebt hoor! Moet je wel een klein beetje opschieten natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176268146
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:59 schreef LXIV het volgende:

[..]
Moet je wel een klein beetje opschieten natuurlijk.
Zie daar het probleem :P

Hoezo, ervaring? O-)
Somebody that I used to know
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:01:01 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176268173
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:59 schreef Postbus100 het volgende:
En niet dat ik vijf kinderen wil, maar dat de biologie voor jou bepaalt dat sommige dingen niet meer gebeuren, in plaats van dat je er zelf keuze in hebt, dat vind ik het moeilijkste eraan.
Dat is ook acceptatie van het leven zoals het is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176268204
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:01 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is ook acceptatie van het leven zoals het is.
I know. En dat realiseerde ik me dus gisteren ;)
Somebody that I used to know
pi_176268255
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik zou dat wel willen, maar niet meer dan 7
Ik begrijp van Chai dat je al kinderen hebt? Hoeveel dan? En waarom max 7?
Somebody that I used to know
pi_176268339
Ik heb echt m’n handen vol met één kind, hoe de fuck doen mensen dat met zo’n hele batterij aan koters _O-

Ik zou met vijf kinderen het me ook niet zo goed kunnen veroorloven naar Euro Disney te gaan ofzo, terwijl het dan natuurlijk wel lachen gieren brullen is :@ Nee, daar pas ik voor, die armoe die je ziet bij die Brabanders... pfff

Respect voor die Antiliaan, da’s een grotere kerel dan ik :P
-nee-
pi_176268371
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:06 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb echt m’n handen vol met één kind, hoe de fuck doen mensen dat met zo’n hele batterij aan koters _O-

Ik zou met vijf kinderen het me ook niet zo goed kunnen veroorloven naar Euro Disney te gaan ofzo, terwijl het dan natuurlijk wel lachen gieren brullen is :@

Respect voor die Antiliaan, da’s een grotere kerel dan ik :P
Eentje is zwaar, de tweede pas je in en vanaf drie maakt één meer of minder niet meer uit. Plus dat je gemakkelijker wordt en dingen meer laat gaan.

(wijsheid van iemand anders)
Somebody that I used to know
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:10:31 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176268447
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:03 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik begrijp van Chai dat je al kinderen hebt? Hoeveel dan? En waarom max 7?
ik heb geen 7 kinderen hoor! Maar dat is denk ik het maximale wat nog enigzins te handelen is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_176268739
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Eentje is zwaar, de tweede pas je in en vanaf drie maakt één meer of minder niet meer uit. Plus dat je gemakkelijker wordt en dingen meer laat gaan.

(wijsheid van iemand anders)
Ik ben zo blij dat die gebroken nachten zo goed als voorbij zijn, ik snap niet dat er gezinnen zijn die dit tien jaar of meer achter elkaar door aankunnen. Ik ben geen mietje ofzo, maar dat gebrek aan slaap, blergh.

Ik hoor dat vaker, ‘ja broertjes en zusjes houden elkaar bezig’ en dat soort dingen. Maar dat is gelul in de marge als je het mij vraagt. :P
-nee-
pi_176268797
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:21 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik ben zo blij dat die gebroken nachten zo goed als voorbij zijn, ik snap niet dat er gezinnen zijn die dit tien jaar of meer achter elkaar door aankunnen. Ik ben geen mietje ofzo, maar dat gebrek aan slaap, blergh.

Ik hoor dat vaker, ‘ja broertjes en zusjes houden elkaar bezig’ en dat soort dingen. Maar dat is gelul in de marge als je het mij vraagt. :P
Daar heb ik het nog niet over. Ook meer dat je dan weet hoe je kinderen het beste kunt aanpakken, weet hoe je dingen kunt bereiken, handigheid met aankleden, handigheid met het ritme, je hebt de spullen al, je hoeft alles niet meer opnieuw uit te vogelen hoe iets werkt of dat ontwikkelingen normaal zijn oid. En je wordt makkelijker met hygiëne enzo. Niet alles hoeft meer spic en span te zijn. Je focust je op de belangrijkste zaken.
Somebody that I used to know
pi_176268879
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:47 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ja, wat is dat toch? Ik lees steeds over een mogelijk 11e kind, maar in het programma hoor ik er niets over. Ook dat van die minipil heb ik gemist. Wanneer hadden ze het daarover? Maandag? (want die aflevering heb ik gemist)
Vanavond zei Thaila het zelf bij het zetten van de schoentjes voor Sinterklaas, dat er dan volgend jaar misschien wel een 11e bij stond ( nu was die 11e schoen van Rob)
En de rest komt van het Viva forum/FB waar hier in 1 van de vorige topics een linkje naar stond.

Ik zou zelf geen groot gezin willen. Ik kom zelf uit een gezin van 4 kinderen. Maar ik ben nu op mn 31e ( ik ben vandaag jarig :D ) Net weer een jaar vrijgezel na een relatie van 10 jaar. Dus moet eerst weer een nieuwe relatie hebben, dan begin je ook niet meteen aan kinderen. Dus meer dan 1 of 2 zullen het er niet worden denk ik.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:26:07 #38
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176268880
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:21 schreef Marsenal het volgende:

Ik hoor dat vaker, ‘ja broertjes en zusjes houden elkaar bezig’ en dat soort dingen. Maar dat is gelul in de marge als je het mij vraagt. :P
nou het is toch echt zo, mijn nr 3 is dol op klei playdoh, hij kijkt eerst een uur klei filmpjes op youtube en dan gaat hij met zijn 6 jaar oudere zus aan tafel zitten en gaat 3 uur lang kleien :D

ik moet er niet aan denken om al die uren te moeten kleien, maar samen kunnen ze dat heel lang.
pi_176268897
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
( ik ben vandaag jarig )
Gefeliciteerd :D w/
Somebody that I used to know
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:49:07 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176269570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Vanavond zei Thaila het zelf bij het zetten van de schoentjes voor Sinterklaas, dat er dan volgend jaar misschien wel een 11e bij stond ( nu was die 11e schoen van Rob)
En de rest komt van het Viva forum/FB waar hier in 1 van de vorige topics een linkje naar stond.

Ik zou zelf geen groot gezin willen. Ik kom zelf uit een gezin van 4 kinderen. Maar ik ben nu op mn 31e ( ik ben vandaag jarig :D ) Net weer een jaar vrijgezel na een relatie van 10 jaar. Dus moet eerst weer een nieuwe relatie hebben, dan begin je ook niet meteen aan kinderen. Dus meer dan 1 of 2 zullen het er niet worden denk ik.
Gefeliciteerd! :*

Ik heb kind 2 pas gekregen toen kind 1 al volwassen was :D
Dus nee, geen groot gezin voor mij. Hoewel ik daar misschien anders over gedacht zou hebben als dingen anders gelopen waren, maar ik denk dat de grens dan ook wel bij 3 gelegen had.... en dan misschien nog een nakomelingetje ofzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:14:23 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_176270342
Mijn tante heeft 7 kinderen. Altijd volle bak.
De jongens hadden met zn 5 en 1 slaapkamer en de meisjes samen ook.

Ze wonen overigens in een piepklein dorpje in Spanje. En daar was wel een basisschool maar geen middelbare. Die was er in de weide omtrek geen. Dus vanaf een jaar of 13 zaten de kinderen op een internaat in een andere stad. Scheelt ook wel.
pi_176270470
Opzich heeft het wel wat, zo'n groot gezin.

Maar wil hoewel ik zelf absoluut niet in grote weelde ben opgegroeid wil je je kinderen wel altijd de belangrijkste zaken kunnen bieden:
- Goed eten en goede kleding
- Voldoende aandacht voor elk individu
- Voor iedereen een echt eigen plekje (kamer), zeker als ze wat ouder zijn.

Voldoende aandacht voor meerdere kinderen en voor het huishouden van het hele gezin, dan is het toch haast wel noodzakelijk dat 1 van beide ouders thuis blijft/weinig uren werkt, of beiden parttime op verschillende dagen. 1 of 2 dagen opvang is geen bezwaar, maar met veel kinderen ook zeer kostbaar. Komt er op neer dat veel kinderen een aanslag is op het gezinsinkomen. Daar tegenover staan natuurlijk uitgaven voor voeding, kleding en scholing, maar als je iedereen een eigen plekje wil geven ook nog een huis van redelijk formaat met dito hypotheek.

Daarnaast is voor mij iets als veilig vervoer met het hele gezin in één auto ook belangrijk, en dan is de maximale gezinsgrootte 7 a. 8 personen.

Verder kun je met aandacht en liefde en weinig geld best veel bereiken.

Al het bovenstaande meegenomen zou een gezin met 3 of 4 kinderen voor mij wel het maximum zijn. En dat betekent al verhuizen naar een grotere woning, met 75 m2 en 3 kleine slaapkamers zou 2 kinderen nog met te doen zijn in dit huisje.

Maar wat voorlopig zit het eerste kind er ook nog niet in. Veel te veel juridische haken en ogen, aangezien 2 mannetjes niet zonder hulp van een derde persoon aan kinderen kunnen komen.
pi_176270501
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:26 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Gefeliciteerd :D w/
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :*

Ik heb kind 2 pas gekregen toen kind 1 al volwassen was :D
Dus nee, geen groot gezin voor mij. Hoewel ik daar misschien anders over gedacht zou hebben als dingen anders gelopen waren, maar ik denk dat de grens dan ook wel bij 3 gelegen had.... en dan misschien nog een nakomelingetje ofzo :+
Dankjullie! :*
Ja dat was bij ons ook zo. 3 kinderen van de eerste vader en daarna nog een nakomelingetje van mn moeder en (inmiddels ook ex-)stiefvader).
pi_176270808
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:19 schreef Ivo1985 het volgende:
Maar wat voorlopig zit het eerste kind er ook nog niet in. Veel te veel juridische haken en ogen, aangezien 2 mannetjes niet zonder hulp van een derde persoon aan kinderen kunnen komen.
Hier haak ik even op in, hoor O-) Want is dat voor mannen anders dan voor vrouwen? Want een vrouwelijk huisgenootje van mij, die getrouwd is met een vrouw, (en doordeweeks bij ons op kamers woonde voor studie), had wel een kindje. Wat overigens juridisch ook al een heel gedoe was. Maar ik vraag me af of het nog uitmaakt of de baarmoeder binnen of buiten de relatie is, zeg maar.
Somebody that I used to know
pi_176270885
oeps laat maar.

ps waar zijn de vinkjes eigenljik?
pi_176270893
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:49 schreef Leandra het volgende:
en dan misschien nog een nakomelingetje ofzo
Dit lijkt me echt niets :{w Dan liever gewoon de hele rits achter elkaar en dan ben je er maar vanaf.
Somebody that I used to know
pi_176270915
Het lijkt alsof de kinderen bij de Buddenbrucks niet heel veel helpen in het huishouden of bij het opletten op de kleinere kinderen. Misschien vinden de ouders dat kinderen kind moeten kunnen zijn, maar ik zou ze toch meer inschakelen om het mijzelf makkelijker te maken. Maar ik zou het eerlijk gezegd niet aankunnen zo veel kinderen, dan heb je ook 10 keer zo veel gedoe met school, vriendjes, clubjes....zal waarschijnlijk ook allemaal niet zo kunnen als met één of twee.
pi_176271209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:39 schreef Zana het volgende:
Het lijkt alsof de kinderen bij de Buddenbrucks niet heel veel helpen in het huishouden of bij het opletten op de kleinere kinderen. Misschien vinden de ouders dat kinderen kind moeten kunnen zijn, maar ik zou ze toch meer inschakelen om het mijzelf makkelijker te maken. Maar ik zou het eerlijk gezegd niet aankunnen zo veel kinderen, dan heb je ook 10 keer zo veel gedoe met school, vriendjes, clubjes....zal waarschijnlijk ook allemaal niet zo kunnen als met één of twee.
Ik vraag mij af of ze op clubjes zitten, want daar heb ik nog niet echt iets over teruggezien in de serie.
pi_176271278
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:55 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of ze op clubjes zitten, want daar heb ik nog niet echt iets over teruggezien in de serie.
Er zitten er nu iig 5 tegelijk op zwemles.
pi_176271279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:55 schreef Allyo het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of ze op clubjes zitten, want daar heb ik nog niet echt iets over teruggezien in de serie.
Zwemles :+

en die jongens rappen met vrienden.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')