abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:14:32 #201
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_176928079
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:47 schreef Lisiga het volgende:
Nu die verhaallijn met Q in de Meerdijk app is afgelopen, lijkt het erop dat de sponsordeal met Lidl is afgelopen. Maar als ik kijk hoe de huidige schrijvers bezig zijn, vrees ik dat er een sponsordeal komt met:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bullshit.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 15:16:02 #202
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_176928106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 13:23 schreef GayGuy het volgende:

[..]

Ja je ziet een ding over het hoofd. Het is soap😁(En ik was die hele verhaallijn ook totaal vergeten😁)

[quote][ afbeelding ] Op woensdag 31 januari 2018 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ingmar komt nooit meer terug.
[/quote hoe weet je dat zo zeker? Heb je een bron?
Hoop dat de nieuwe Sjors blijft, veel mooier, leuker en vele malen betere actrice.

Inge bedankt maar Sjors zoals ze nu is is leuker.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 18:31:16 #203
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_176932324
Daar zijn de meningen dan over verdeeld, gelukkig
pi_176932578
Dat zullen we wel eens zien. Wie zien jullie liever als Sjors?
Poll: Welke actrice zie je liever als Sjors Langeveld?
Ingmar Schrama
Sanne Langelaar
Melissa Drost
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 februari 2018 @ 18:59:02 #205
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176932792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 18:48 schreef Lisiga het volgende:
Dat zullen we wel eens zien. Wie zien jullie liever als Sjors?
Poll: Welke actrice zie je liever als Sjors Langeveld?
Ingmar Schrama
Sanne Langelaar
Melissa Drost
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is niet eerlijk ik ken zelf alleen Inge van naam die nieuwe Sjors is me iets te tuttig maar dat komt denk ik omdat deze actrice meer geschikt is voor een wat meer pittige rol.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † zaterdag 3 februari 2018 @ 21:43:37 #206
230491 Zith
pls tip
pi_176936719
Die nieuwe sjors zou ik wel liever willen vagineren
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 4 februari 2018 @ 00:27:42 #207
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_176940243
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2018 21:43 schreef Zith het volgende:
Die nieuwe sjors zou ik wel liever willen vagineren
Echt wel en hard ook.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 4 februari 2018 @ 00:35:57 #208
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_176940428
Poll: Wie wil je liever vagineren?
De oude Sjors
De nieuwe Sjors
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  zondag 4 februari 2018 @ 14:00:48 #209
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_176947047
Wat de rol van Sjors is er voor mij 0% twijfel: Ingmar is Sjors. De nieuwe is niet beter. Ik vind dat Melissa Drost het op zich niet slecht doet, maar ze imiteert wel Ingmar. Zelf vind ik Ingmar de knapste in de serie en hoop dat ze snel weer terugkomt, voordat de schrijvers voor Sjors nog meer onlogische stappen introduceren zonder haar.

Net als bij veel rollen haat ik wat de schrijvers met de rol van Sjors aan het doen zijn. Voorbeeld: er zat veel meer in de verhaallijn tussen Sjors en Amir. Doe bijvoorbeeld dat ze een relatie opbouwen en voor kort alles perfect lijkt (trouwerij misschien), maar dan komt Amir's overleden vrouw binnenlopen (rivaliteit). Maar nee: we verbinden Sjors aan Rik, een personage dat van zichzelf al compleet saai is geworden. De rol van Sjors krijgt geen nieuwe impuls, maar wordt truttig. Zeker nu ze ook nog moet moederen (lees: bemoeien) over een irritante, puberende Lana (ik vind die rol niet leuk, maar da's een mening). Volwassen Rik zat al in de serie toen Sjors geboren werd. Lana is zijn nichtje. Maakt volgens de schrijvers allemaal niks uit. Rik is nu een saaie oude bok, die nog wel een groen blaadje lust. Mag dit snel overwaaien graag?

Ik ga er vanuit dat Ingmar gewoon nog terugkomt, maar een burn-out is niet te onderschatten. Daar kun je een zeer lange periode van uit de roulatie zijn. Contractueel kan ze nog een behoorlijk lange periode afwezig blijven. Bij Ingmar lijkt het begonnen na haar bevalling. Mogelijk is ze te snel weer gaan werken om de Martine Hafkamp verhaallijn, welke aanvankelijk natuurlijk een enorm potentieel succes had (en zwaar tegenviel, omdat de schrijvers geen idee hadden wat ze moesten verzinnen). Ik zie zelfs mogelijkheid dat die lijn zo schandalig werd afgekapt, omdat Ingmar er toen al doorheen zat. Als kijker weet je het niet, maar het zou mij niet verbazen.

Wel stom dat de schrijvers grote ingrepen in de rol hebben gedaan, toen de échte actrice er zelf niet was. Hoop dat Melissa de verhaallijnen rondom puberende Lana en de relatie met Rik afmaakt, voordat Ingmar terugkomt en ze Sjors dan de hernieuwing geven die het personage verdient. Beetje zoals toen Niek Pancras de rol van Govert Harmsen overnam, allerlei verhalen met Tracy had, maar waarover na terugkomst van Wik Jongsma nooit meer werd gesproken: het was niet gebeurd. Persoonlijk had ik liever gezien dat ze Sjors tijdelijk uit de serie hadden geschreven en bij terugkomst Lana als puber hadden geïntroduceerd (als dat pad sowieso al ingeslagen moest worden). Je had dan ook minder dat rare effect gehad van: 'hee, Lana is ineens veel ouder!'

Ik verwacht Ingmar zeker nog terug. Zou mij zwaar tegenvallen als dat niet zou gebeuren. Voor het grootste deel van de tijd zag ik Sjors als een brug tussen het oude en nieuwe GTST. Ze zit er ook al het langst ononderbroken in, wat betreft de 'nieuwere generatie' (van ná seizoen 10, zeg maar). Een burn-out kan lang duren, maar dat is geen reden om haar niet meer terug te verwachten. Ik zie haar graag terug, al mag de rol dan wel wat meer pit krijgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 04-02-2018 14:16:46 ]
pi_176954354
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 14:00 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Wat de rol van Sjors is er voor mij 0% twijfel: Ingmar is Sjors. De nieuwe is niet beter. Ik vind dat Melissa Drost het op zich niet slecht doet, maar ze imiteert wel Ingmar. Zelf vind ik Ingmar de knapste in de serie en hoop dat ze snel weer terugkomt, voordat de schrijvers voor Sjors nog meer onlogische stappen introduceren zonder haar.
Qua onlogische stappen maakt het niks uit wie die rol speelt hoor: als zou Inge de rol spelen, dan nog zijn de verhalen en wendingen bedacht door dezelfde schrijvers en doet Sjors nog altijd dezelfde onlogische stappen voor haar karakter.

quote:
Net als bij veel rollen haat ik wat de schrijvers met de rol van Sjors aan het doen zijn. Voorbeeld: er zat veel meer in de verhaallijn tussen Sjors en Amir. Doe bijvoorbeeld dat ze een relatie opbouwen en voor kort alles perfect lijkt (trouwerij misschien), maar dan komt Amir's overleden vrouw binnenlopen (rivaliteit).
Heel eerlijk: als ze die kant waren opgegaan met de verhaallijn Sjors/Amir had iedereen het van mijlenver aan zien komen. Sterker nog: dat wat jij hier schetst werd eigenlijk direct al verwacht door de meesten. Wat dat betreft is het deze flutschrijvers te prijzen dat ze dat niet hebben gedaan.

quote:
Maar nee: we verbinden Sjors aan Rik, een personage dat van zichzelf al compleet saai is geworden. De rol van Sjors krijgt geen nieuwe impuls, maar wordt truttig. Zeker nu ze ook nog moet moederen (lees: bemoeien) over een irritante, puberende Lana (ik vind die rol niet leuk, maar da's een mening). Volwassen Rik zat al in de serie toen Sjors geboren werd. Lana is zijn nichtje. Maakt volgens de schrijvers allemaal niks uit. Rik is nu een saaie oude bok, die nog wel een groen blaadje lust. Mag dit snel overwaaien graag?
Op zich vind ik de combi Rik en Sjors niet eens zo vreemd, heb ik zelfs nog in mijn foilers jaren geleden geopperd volgens mij. Alleen: de manier waarop ze nu bij elkaar komen is weer zo gemakkelijk, zo inspiratieloos. Ineens vanuit het niets vinden ze elkaar leuk, omdat de schrijvers te beroerd zijn om er een logische opbouw aan vooraf te laten gaan.

quote:
Ik ga er vanuit dat Ingmar gewoon nog terugkomt, maar een burn-out is niet te onderschatten. Daar kun je een zeer lange periode van uit de roulatie zijn. Contractueel kan ze nog een behoorlijk lange periode afwezig blijven. Bij Ingmar lijkt het begonnen na haar bevalling. Mogelijk is ze te snel weer gaan werken om de Martine Hafkamp verhaallijn, welke aanvankelijk natuurlijk een enorm potentieel succes had (en zwaar tegenviel, omdat de schrijvers geen idee hadden wat ze moesten verzinnen). Ik zie zelfs mogelijkheid dat die lijn zo schandalig werd afgekapt, omdat Ingmar er toen al doorheen zat. Als kijker weet je het niet, maar het zou mij niet verbazen.
Het afkappen van de Martine-lijn had niks van doen met de gezondheid van Inge Schrama, maar om het feit dat er met Inge Ipenburg vooraf een periode van drie maanden was afgesproken. Daarnaast: Inge Schrama was nog on-screen toen de verhaallijn met Amir begon.

quote:
Wel stom dat de schrijvers grote ingrepen in de rol hebben gedaan, toen de échte actrice er zelf niet was.
En dát is dus niet te voorkomen. Wat je zelf al aangeeft: het is niet duidelijk hoe lang een burn-out kan duren. Voor hetzelfde geld was Inge na twee maanden alweer helemaal opgeknapt en nu allang weer terug op de set. Logistiek én verhaaltechnisch gezien is een personage on hold houden dan niet te doen. Bijkomend probleem is: de schrijvers zetten een jaar op voorhand al de grove lijnen op papier voor een heel seizoen. Daarin kunnen ze eventueel afwijken als het verhaalsgewijs anders of beter kan, maar daarin is het plotseling uitvallen van acteurs niet meegenomen. Bij Sjors was de verhaallijn met Amir al opgestart en in het schrijfproces al maanden verder. Ze hebben die verhaallijn dan inmiddels wel al min of meer beëindigd, alleen: Sjors (en Lana) na nog geen jaar opnieuw uit de serie schrijven met een flutreden is in dit geval lastig. Want wat als Inge nog een jaar thuis zit, en uiteindelijk misschien zelfs besluit helemaal niet terug te keren? Dan hebben de schrijvers al reden bedacht dat Moeder Langeveld van een keukentrapje is gedonderd en Sjors voor haar gaat zorgen, maar dat zal echt geen jaar duren.

Actueel voorbeeld: in België is er momenteel een plotselinge tijdelijke recast van een populair personage in de soap Familie. De originele acteur is van de een op de andere dag uitgevallen nadat hij met spoed een hartoperatie heeft moeten ondergaan, met bijgevolg dat hij moest revalideren en daarbij een aantal maanden niet op de set kan staan. Probleem: de schrijvers hadden al een hele nieuwe verhaallijn voor het personage, zijn nieuwe on-screen geliefde was al gecast en klaar voor de eerste opnames, en er waren al scènes opgenomen waarin die verhaallijn door andere personages werd besproken. Het personage dan ineens vier maanden niet in beeld laten komen zou om die redenen niet te doen zijn. Dus is er in allerijl een vervanger gevonden (die het overigens zeer goed doet, naar mijn mening) die tot begin maart op het scherm te zien is. Bijkomend gevolg is wel dat die nieuwe verhaallijn met de nieuwe geliefde door de vervanger wordt opgestart, maar dat is gewoon niet anders.

quote:
Persoonlijk had ik liever gezien dat ze Sjors tijdelijk uit de serie hadden geschreven en bij terugkomst Lana als puber hadden geïntroduceerd (als dat pad sowieso al ingeslagen moest worden). Je had dan ook minder dat rare effect gehad van: 'hee, Lana is ineens veel ouder!'
Wat ik al aangaf: dat is lastig omdat er geen duidelijke tijdspanne is van hoe lang Inge nog ziek thuis zit, en of ze nog wel de behoefte heeft om terug te keren. Bij een zwangerschap of andere reden van afwezigheid is dat nog te overzien, wordt er een termijn bepaald en daar door de schrijvers rekening mee gehouden. Nu kan dat niet, en is het logischer om een vervangster te hebben voor de duur van zolang als de productie het contract met Inge sowieso niet kan ontbinden. Pas dan kunnen ze zeggen: we gaan verder met Inge als Sjors (indien zij dat wil), met Melissa als Sjors (indien zij dat wil) of we schrijven Sjors uit de serie.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 februari 2018 @ 00:12:57 #211
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176961591
Ze moeten Loes minder tuttig en suf maken die vrouw is zo sexy geef die eens een lekkere scene.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176963090
Als ze de rol van Sjors teveel verandert hebben voor Ingmar terugkomt kunnen ze ook Melissa houden, en Ingmar haar verloren gewaande tweelingzus laten spelen :P
  maandag 5 februari 2018 @ 23:38:29 #213
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_176983913
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 02:45 schreef Clemanyana het volgende:
Als ze de rol van Sjors teveel verandert hebben voor Ingmar terugkomt kunnen ze ook Melissa houden, en Ingmar haar verloren gewaande tweelingzus laten spelen :P
In Days of Our Lives heeft zelfs rollen gerecast tot drie keer toe en jaren laten zoveel actrice nummer 1 en nummer 2 later een andere vaste rol gegeven omdat actrice nummer 3 nog steeds die rol speet Haha.

En ten tijde van dat al die soaps gingen stoppen zijn aantal personages van ene soap naar andere soap geschreven. Alleen was hier qua rechten wat mee en werden die acteurs eruit geschreven omdaarna alle vier weer in een andere rol terug te keren
pi_176984190
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:38 schreef Woelli het volgende:

[..]

En ten tijde van dat al die soaps gingen stoppen zijn aantal personages van ene soap naar andere soap geschreven. Alleen was hier qua rechten wat mee en werden die acteurs eruit geschreven omdaarna alle vier weer in een andere rol terug te keren
Klopt: toen One Life to Live begin 2012 stopte werden vier acteurs voor General Hospital gestrikt in de rollen die zij in OLTL speelden. Echter had een andere productiemaatschappij de rechten van OLTL (en All My Children) overgenomen om er internetsoaps van te maken, met als gevolg dat de vier personages terug uit GH moesten worden geschreven, maar de acteurs opnieuw geïntroduceerd werden in compleet andere rollen. Uiteindelijk is daar een heel juridisch gesteggel over ontstaan, met het uiteindelijke resultaat dat de zender ABC in december 2016 de rechten over de twee gestopte soaps en hun personages terugkreeg. Sindsdien hebben enkele personages uit die soaps hun opwachting gemaakt in GH, maar zijn de in 2012 aangetrokken acteurs (waarvan er nu nog twee over zijn) niet alsnog als hun OLTL-personages verschenen.

Dit is verder geheel en al off topic natuurlijk, maar enkel ter verduidelijking :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_176985060
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt: toen One Life to Live begin 2012 stopte werden vier acteurs voor General Hospital gestrikt in de rollen die zij in OLTL speelden. Echter had een andere productiemaatschappij de rechten van OLTL (en All My Children) overgenomen om er internetsoaps van te maken, met als gevolg dat de vier personages terug uit GH moesten worden geschreven, maar de acteurs opnieuw geïntroduceerd werden in compleet andere rollen. Uiteindelijk is daar een heel juridisch gesteggel over ontstaan, met het uiteindelijke resultaat dat de zender ABC in december 2016 de rechten over de twee gestopte soaps en hun personages terugkreeg. Sindsdien hebben enkele personages uit die soaps hun opwachting gemaakt in GH, maar zijn de in 2012 aangetrokken acteurs (waarvan er nu nog twee over zijn) niet alsnog als hun OLTL-personages verschenen.

Dit is verder geheel en al off topic natuurlijk, maar enkel ter verduidelijking :P
LOL, dus zo gek was mijn idee nog niet.
Ik kwam er eigenlijk op door Becky 1 + 2 in Roseanne, en dat ze daar in de revival iets mee gaan doen, daar ze beide meespelen.

En ik vind Melissa het best goed - in het karakter dat Sjors nu is...wat inderdaad niet echt is zoals ze vroeger was. Beide hebben wel iets en zouden makkelijk 2 los-staande rollen kunnen zijn imo.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:54:50 #216
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_177011814
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 23:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Klopt: toen One Life to Live begin 2012 stopte werden vier acteurs voor General Hospital gestrikt in de rollen die zij in OLTL speelden. Echter had een andere productiemaatschappij de rechten van OLTL (en All My Children) overgenomen om er internetsoaps van te maken, met als gevolg dat de vier personages terug uit GH moesten worden geschreven, maar de acteurs opnieuw geïntroduceerd werden in compleet andere rollen. Uiteindelijk is daar een heel juridisch gesteggel over ontstaan, met het uiteindelijke resultaat dat de zender ABC in december 2016 de rechten over de twee gestopte soaps en hun personages terugkreeg. Sindsdien hebben enkele personages uit die soaps hun opwachting gemaakt in GH, maar zijn de in 2012 aangetrokken acteurs (waarvan er nu nog twee over zijn) niet alsnog als hun OLTL-personages verschenen.

Dit is verder geheel en al off topic natuurlijk, maar enkel ter verduidelijking :P
Een van die rollen was Todd Manning (gespeeld door Roger Howarth of te wel ex-Paul Ryan uit ATWT) En het grappige is, dat hij in 2003 uit OLTL vertrok om te gaan spelen in ATWT en dat toen die tijd de rol werd gerecast door middel van plastisch chirurgie. En in 2011 kwam Howarth weer terug, maar bleef de huidige acteur ook in de serie. Zijn vervanger bleek opeens de tweelingbroer te zijn.... ook zo hilarisch.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:55:28 #217
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_177011824
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 02:41 schreef Clemanyana het volgende:

[..]

LOL, dus zo gek was mijn idee nog niet.
Ik kwam er eigenlijk op door Becky 1 + 2 in Roseanne, en dat ze daar in de revival iets mee gaan doen, daar ze beide meespelen.

En ik vind Melissa het best goed - in het karakter dat Sjors nu is...wat inderdaad niet echt is zoals ze vroeger was. Beide hebben wel iets en zouden makkelijk 2 los-staande rollen kunnen zijn imo.
Idd niet zo gek idee. Van mij mag Melissa ook blijven. Zie haar liever als Sjors, laat Ingmar maar terug komen dan in een nieuwe rol als look-a-like van Sjors.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 14:40:17 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177013637
Ingmar mag weg blijven onder haar was de rol van Sjors op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177013697
Door Ingmar is Sjors wie ze nu is.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 februari 2018 @ 14:45:47 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177013780
En de rol hangt er al jaren een beetje bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177013916
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
En de rol hangt er al jaren een beetje bij.
Jep, dat's waar, maar daar zijn ze sowieso goed in. Voor het ene personage (neem Nina) hebben ze na dat haar verhaallijn over ding 1 is afgelopen meteen weer een nieuwe.

Ik vind dat op dit moment Linda, Lucas, Ludo, Janine, Rik, Amir en ga zo maar door ook meer decorstuk zijn. Het gaat echt alleen maar om Lana, Zoë en (gelukkig) Laura en daar bemoeien mensen zich dan mee...
pi_177032118
Ho effe, vergeet Lana's belangrijke joint-verhaallijn niet!! ;)

Ze kunnen er zelfs een drieling van maken, met Loes erbij, lol

Grappig, dat verhaal over die acteur van Paul Ryan - ik kan me hem nog goed herinneren uit ATWT.

Ik vind het wel fijn dat Laura nu eindelijk weer eens wat meer te doen heeft, geniet echt nog steeds van Jette haar werk!
  donderdag 8 februari 2018 @ 20:32:00 #223
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177041431
Laura in De Koning? :D
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 00:22:25 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177047555
Mazzelaar die Bing.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177050539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 20:32 schreef James1988 het volgende:
Laura in De Koning? :D
Niet voor het eerst. Ze werkte er ook in de tijd dat Rik eigenaar was.
Had het leuk gevonden als ze dat nog even hadden aangehaald.
Al was het maar om de kinderachtige houding van Lucas van tafel te vegen.

Snap sowieso niet goed wat hun punt is.
Moet het lijken alsof Laura te oud is daarvoor, volgens hem?
Jef was net zo oud... En hij zelf een kneus zonder enige ervaring die het niet kan bolwerken. Het idee is leuk, maar de uitvoer gaat eigenlijk weer nergens over.

Maar ach, Jette speelt weer, dat is mooi op zichzelf
pi_177072718
Lana :') |:(
pi_177124367
http://gtstcourant.com/gt(...)update-nieuwe-shots/

Hiermee kunnen we wel stellen dat Inge Schrama vooralsnog niet zal terugkeren, en dat Loes tot de vaste cast behoort.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_177124572
YES LOES VASTE CAST! WOOHOO! :D
  maandag 12 februari 2018 @ 15:02:40 #229
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_177131435
Het lijkt wel alsof ze die nieuwe leadershots ff snel hebben opgenomen. Totaal geen moeite er meer voor doen. Die van Rik en Loes zijn echt heel slecht. :P

Daarnaast ook niet slim om 3 shots achter elkaar te doen met 2 personages in elk. Sjors/Amir -
Linda/Anton - Sam/Q
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 februari 2018 @ 15:06:52 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177131557
Loes *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177132782
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:02 schreef LetsGame het volgende:
Het lijkt wel alsof ze die nieuwe leadershots ff snel hebben opgenomen. Totaal geen moeite er meer voor doen. Die van Rik en Loes zijn echt heel slecht. :P

Daarnaast ook niet slim om 3 shots achter elkaar te doen met 2 personages in elk. Sjors/Amir -
Linda/Anton - Sam/Q
Ik vond die van Loes juist een van de weinige goede xD
pi_177133089
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:21 schreef Nathvi het volgende:
YES LOES VASTE CAST! WOOHOO! :D
Ze hadden weinig keuze na de afgelopen maanden.
speak only if it improves the silence.
pi_177143419
waar is die dochter heen?
pi_177144378
Dan gaat ons huppelkutje ook niet naar Amerika voor stage dus.
  dinsdag 13 februari 2018 @ 10:10:53 #236
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_177145961
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:49 schreef MCH het volgende:
Dan gaat ons huppelkutje ook niet naar Amerika voor stage dus.
Pfff die Sam heeft een goede beurt nodig, samen met Loes/Kimberly hou ik me aanbevolen om die zware taak op te pakken. :)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_177149730
Toch jammer dat Jan dood moest... Kan hij niet zijn dood in scène gezet hebben en als een Ludo weer tot leven komen...
  dinsdag 13 februari 2018 @ 20:29:16 #238
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_177161697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 07:49 schreef MCH het volgende:
Dan gaat ons huppelkutje ook niet naar Amerika voor stage dus.
Wel dus.
pi_177164043
Aflevering 5747

Het klusbedrijf van Noud en Sjoerd heeft een naam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 februari 2018 @ 00:35:57 #240
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177169139
Zowel bij Bing als bij Linda en Anton is het een groot opvang huis van dakloze mensen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † woensdag 14 februari 2018 @ 08:59:37 #241
230491 Zith
pls tip
pi_177171611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel bij Bing als bij Linda en Anton is het een groot opvang huis van dakloze mensen.
Allemaal volwassenen die geen huur kunnen betalen, wat een trieste losers.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_177175760
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:22 schreef Lisiga het volgende:
Aflevering 5747

Het klusbedrijf van Noud en Sjoerd heeft een naam:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die knipoog zou toch positief zijn? Net als de fotograven carriere van sam?
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 20:29 schreef James1988 het volgende:

[..]

Wel dus.
welk huppelkutje?
speak only if it improves the silence.
pi_177175931
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Die knipoog zou toch positief zijn? Net als de fotograven carriere van sam?

Verwijzingen naar vroeger vind ik altijd leuk :D
Misschien dat de fotografie carrière van Sam ook onverwachts goed gaat worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]

welk huppelkutje?
Sam Dekker
pi_177176422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:33 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Verwijzingen naar vroeger vind ik altijd leuk :D
Misschien dat de fotografie carrière van Sam ook onverwachts goed gaat worden.

[..]

Sam Dekker
Ik dacht dat de carrière van sam een verwijzing was naar simon, kan me alleen niet herinneren of hij een succesvol fotograaf was? zolang ze sam maar niet laten verdwijnen op ijsland vind ik alles goed.
speak only if it improves the silence.
pi_177176843
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik dacht dat de carrière van sam een verwijzing was naar simon, kan me alleen niet herinneren of hij een succesvol fotograaf was? zolang ze sam maar niet laten verdwijnen op ijsland vind ik alles goed.
Oh ja, natuurlijk! Het was weer een tijdje geleden dat ik seizoen 4 van GTST heb gezien. Volgens mij was Simon wel succesvol als fotograaf.
pi_177204665
quote:
0s.gif Op woensdag 14 februari 2018 13:07 schreef Lisiga het volgende:

[..]

Oh ja, natuurlijk! Het was weer een tijdje geleden dat ik seizoen 4 van GTST heb gezien. Volgens mij was Simon wel succesvol als fotograaf.
Ik heb de naam Simon nog nooit horen vallen...

Sowieso snap ik niet wat ze willen met Linda.
Babette speelt alles op halve kracht en er is niet één fatsoenlijk referentie geweest waarom de moederrol door Linda gespeeld moet worden. Dit had random ieder andere vrouw kunnen zijn maar heeft niks te maken met Linda Dekker. Niet iedereen hier in fan van Barbara, maar haar invulling was 10x beter en dynamischer dan Linda nu. (zelfs Bianca) Terwijl Linda in de kern toch een pittiger ding zou moeten zijn.

Ze doet maar wat.. loopt alleen maar nietszeggend te zeiken over huishoudelijke dingen. De band met haar kinderen vind ik amper geloofwaardig. De vriendinnengroep Linda, Janine en Laura zou vuurwerk moeten zijn, maar is totaal nietszeggend. Ook tussen Laura en Janine overigens. (iets wat in de tijd van Barbara, Janine en Laura wél geloofwaardig was). Verder zit Linda eigenlijk alleen maar op niveautje Henk en Ingrid 'Zit ik met een Afgaan in m'n huis'.

Een (te) gedreven ambitieus fotomodel, leuke loopbaan, eigen winkel en modemerk gehad, gewerkt bij een modellenbureau. Tijdens haar eerste comback had ze zelfs een mode 'imperium' in het buitenland.

Ik snap dat je daar wat dingen van onbesproken laat (psychopaat, bizarre 'ik val dood neer' ziekte) maar om nou een of ander onnozel serveerstertje van haar te maken...

Dezer dagen krijgt ze dan 'promotie' en moet ze wat huisregels van de Rozenboom leren. Dat zit ze te doen alsof ze een of ander zwakbegaafd mormel is dat nog geen drie regels tekst kan onthouden.

Waar slaat het op?
pi_177204883
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:25 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

Ik heb de naam Simon nog nooit horen vallen...

Bij de eerste ontmoeting van linda en anton op de begraafplaats ging ze het graf van simon bezoeken. Dat is volgens mij de eerste en laatste keer dat hij ter sprake is gekomen.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 16:16:24 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177207791
Ik mis Bianca soms die eerste dan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177208928
quote:
1s.gif Op maandag 12 februari 2018 15:02 schreef LetsGame het volgende:
Het lijkt wel alsof ze die nieuwe leadershots ff snel hebben opgenomen. Totaal geen moeite er meer voor doen. Die van Rik en Loes zijn echt heel slecht. :P
Inderdaad. Bij die van Rik lijkt de camera niet stabiel te zijn en die van Loes... Dat is meer een soort 'lippen getuit en borsten vooruit' :{

Wat mij nog wel meer stoort is dat ze bij Endemol Design wel erg slordig zijn in het afwerken van de leader. Komaan, ze kunnen wel een reflectie van het shot van Sjoerd in dat glas afwerken, terwijl verder in de leader nog de shots van Thijs, Vincent en het duo-shot Nina/Lucas waarneembaar zijn :|W
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 februari 2018 @ 18:45:45 #250
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177210518
Die nieuwe leader is snel in elkaar geflanst omdat de moordenaar van Jan er nog uit moet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')