abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_176260888
Hoi allemaal,
Ik doe dit jaar eindexamen en heb daarna een redelijke periode dat ik vrij/vakantie heb.
Het zou me wel leuk lijken om een deel van deze periode ergens te gaan werken en ook op vakantie te gaan.
Wat zijn landen waar je makkelijk een baantje kunt regelen vanuit hier?
Curacau lijkt me tof, ook omdat je je daar in het Nederlands goed kan redden en het klimaat natuurlijk. Heeft het zin om hotels/resorts te mailen met de vraag of ze aankomend hoogseizoen een bijbaantje beschikbaar hebben?
Backpacken in Azië lijkt me ook erg vet, maar om dat alleen op je 18e te gaan doen, weet niet of dat dan zo leuk blijft. Als je ergens gaat werken heb je sowieso ook al wat aanspraak.
Ik ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft of tips heeft.
Groetjes
pi_176260924
Ja gewoon mailen
pi_176263503
Indeed
  Moderator woensdag 3 januari 2018 @ 20:53:56 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_176267983
Je kan het proberen in Azië, maar ik geef je daar weinig kans. Lokalen werken harder voor veel minder.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_176281953
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:44 schreef Travelboy het volgende:
Hoi allemaal,
Ik doe dit jaar eindexamen en heb daarna een redelijke periode dat ik vrij/vakantie heb.
Het zou me wel leuk lijken om een deel van deze periode ergens te gaan werken en ook op vakantie te gaan.
Wat zijn landen waar je makkelijk een baantje kunt regelen vanuit hier?
Curacau lijkt me tof, ook omdat je je daar in het Nederlands goed kan redden en het klimaat natuurlijk. Heeft het zin om hotels/resorts te mailen met de vraag of ze aankomend hoogseizoen een bijbaantje beschikbaar hebben?
Backpacken in Azië lijkt me ook erg vet, maar om dat alleen op je 18e te gaan doen, weet niet of dat dan zo leuk blijft. Als je ergens gaat werken heb je sowieso ook al wat aanspraak.
Ik ben benieuwd of er hier iemand ervaring mee heeft of tips heeft.
Groetjes


Vakantiewerk op Curacao.
  woensdag 10 januari 2018 @ 14:37:59 #6
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_176411623
Via reisorganisatoren als Kras kun je ook reisleider worden van Nederlandse gasten in het buitenland. Volgens mij ben je dan heel veel vrij.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 14:57:17 #7
257132 crew  Awsom
pi_176412031
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:37 schreef Jinkx het volgende:
Via reisorganisatoren als Kras kun je ook reisleider worden van Nederlandse gasten in het buitenland. Volgens mij ben je dan heel veel vrij.
Ja en je krijgt ook heel veel gezeik van dronken vakantiegangers over je heen :')
  woensdag 10 januari 2018 @ 15:03:02 #8
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_176412144
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 14:57 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja en je krijgt ook heel veel gezeik van dronken vakantiegangers over je heen :')
Ligt er aan waar je heengaat: oudelullenverzamelplekken of een Sunny Beachcosta.
pi_176412726
Je zou bv in Thailand 'vrijwilligerswerk' kunnen doen. Werk je paar uurtjes per dag in ruil voor een bed bv in hostels. Het is alleen niet legaal maar veel mensen doen het.

Goede site hiervoor is https://www.workaway.info/ Inschrijven kost geloof ik wel 20 euro ofzo voor een jaar.

En ik heb veel mensen gesproken die makkelijk in Australie een baantje konden vinden en goed verdienden.

Voor curacao zou je op deze facebook kunnen kijken:
https://www.facebook.com/(...)mkNAY3qT8rAcJiscs_YI

De mensen die hier tijdelijk hebben gewerkt vertelde dat ze een erg leuke tijd hebben gehad maar wel veel moesten werken omdat de kosten toch nog best wel hoog zijn en zij van te voren al een flink bedrag hadden gespaard.

Overigens denk ik dat als je een beetje verstandig bent je een geweldige tijd zult hebben als je zou gaan backpacken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')