Ik zal (als het lukt) 'm morgen even uitelkaar halen en kijken hoe groot het pakket zou worden. Misschien dat ik op mijn werk zo'n grote doos kan vinden.quote:
Ik zie dat je in 070 woont en dat is best een eind bij mij vandaan. Zullen we pm-men over hoe en wat verder?quote:
Is goedquote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:49 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik zie dat je in 070 woont en dat is best een eind bij mij vandaan. Zullen we pm-men over hoe en wat verder?
Wat een leuke jas!! Ik vind het zo lastig inschatten of het volgende winter zal passen? Valt de jas klein/groot?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Nog 2 winterjasjes:
Supermooi jasje van Next. Maat 80. De kleur is aubergine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn dochter die groter is dan gemiddeld pastte er met een jaar inquote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:49 schreef Nolita het volgende:
[..]
Wat een leuke jas!! Ik vind het zo lastig inschatten of het volgende winter zal passen? Valt de jas klein/groot?
Ze zit nu nog ruim in 62 (is 60cm met 4,5 maand) dus iets kleiner dan gemiddeld. Volgende winter is ze 14-18 maanden.
Uit je linkje vind ik het blauwe shirt met eekhoorn; de grijze jumpsuit en het laatste setje (spijkerjurkje? + legging) leuk! Zit er een vlekje in de legging of lijkt dat maar?
Van welk merk zijn de kleertjes en wat zou je er graag voor willen hebben?
Heb je toevallig ook nog leuke kleding in 68 liggen? Want daar komen we eerst natuurlijk
Hier een jongetje van 18 maanden die goed in maat 80 past (en dat ook wel door gaat dragen t/m eind winter, hij is net 80 cm nu ook). Ik gok dat je dochter volgende winter ook wel maat 80 past van jas.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:49 schreef Nolita het volgende:
[..]
Wat een leuke jas!! Ik vind het zo lastig inschatten of het volgende winter zal passen? Valt de jas klein/groot?
Ze zit nu nog ruim in 62 (is 60cm met 4,5 maand) dus iets kleiner dan gemiddeld. Volgende winter is ze 14-18 maanden.
Uit je linkje vind ik het blauwe shirt met eekhoorn; de grijze jumpsuit en het laatste setje (spijkerjurkje? + legging) leuk! Zit er een vlekje in de legging of lijkt dat maar?
Van welk merk zijn de kleertjes en wat zou je er graag voor willen hebben?
Heb je toevallig ook nog leuke kleding in 68 liggen? Want daar komen we eerst natuurlijk
Ja!quote:Op zondag 14 januari 2018 14:40 schreef Jentin het volgende:
Ja, hoi, ben ik weerMag ik de Hema-broekjes?
Maat 68 uitgezocht!quote:Op zaterdag 13 januari 2018 11:49 schreef Nolita het volgende:
Kijk, Fazz heeft hem wel nogquote:Op zaterdag 13 januari 2018 15:58 schreef Burdie het volgende:
Wat wil je voor het P'OP tractorshirt?
Wat vraag je voor dat aubergine jasje? DM magquote:Op vrijdag 12 januari 2018 19:35 schreef L0t.. het volgende:
Nog 2 winterjasjes:
Supermooi jasje van Next. Maat 80. De kleur is aubergine.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker warm jasje van H&M. Maat 74.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
top, dankje!quote:Op zondag 14 januari 2018 16:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Maat 68 uitgezocht!
https://imgur.com/gallery/DGZHd
Helemaal goed!quote:Op zondag 14 januari 2018 19:25 schreef Nolita het volgende:
[..]
top, dankje!
ik zie wel wat ertussen en heb ook nog interesse in het winterjasje van next! Denk dat ik het wel aandurf voor komende winter. ik stuur je zo even pb, dan hoor ik graag wat je ervoor zou willen.
Ik ga morgen kijken, heb maat 62 net opgeruimd. Zoek je boven- of onderkleding? Of uit 1 stuk?quote:Op maandag 15 januari 2018 22:06 schreef Nanuke het volgende:
Zijn er toevallig nog mensen die maat 62 in de aanbieding hebben? Bij voorkeur lang/smal vallend, en winters. Al ben ik al blij met het laatste. Ik heb wel wat in de kast, maar qua lange mouwen is het wat schaars.
We willen een kleinere zodat we nog een smalle kledingkast ernaast kunnen zettenquote:Op maandag 15 januari 2018 22:08 schreef Lemijn het volgende:
Wat een mooie commode L0t! Waarom moet ie weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |