abonnement Unibet Coolblue
pi_176276814
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 10:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Hij mag toch roepen wat hij wil? Net als dat organisatoren de vrijheid hebben om te laten optreden wie zij willen.
Ik zie niet hoe hier de vrijheid van meningsuiting in het geding is.
Dat is ook niet zo. Het is wel hypocriet van de organisaties dat ze iemand boeken waarvan de persoonlijke opvattingen bekend zouden moeten zijn, om vervolgens verontwaardigd te reageren wanneer de persoon deze opvattingen bevestigd
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176276866
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. Het is wel hypocriet van de organisaties dat ze iemand boeken waarvan de persoonlijke opvattingen bekend zouden moeten zijn, om vervolgens verontwaardigd te reageren wanneer de persoon deze opvattingen bevestigd
Dat heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176276901
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:13 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. Het is wel hypocriet van de organisaties dat ze iemand boeken waarvan de persoonlijke opvattingen bekend zouden moeten zijn, om vervolgens verontwaardigd te reageren wanneer de persoon deze opvattingen bevestigd
Het zijn andere mensen die ondernemers oproepen hem te boycotten.
Dit, dus.
  Spellchecker donderdag 4 januari 2018 @ 11:17:14 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_176277134
Boef moet toch eens wat meer verdiepen in de Nederlandse Taal. Als iemand jou een lift aanbied ben je geen hoer. En bovendien wat is er mis met een hoer of een slet. Een hoer verkoopt seks, een slet houdt van seks. Daar is toch niks mis mee. Ik heb 10 keer liever een hoer of een slet dan een preutse moslim vrouw met een kop vod om. Die hebben alleen maar een grote bek en het is niks anders dan ellende met ze (en hun familie.)
pi_176277187
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken.
Tuurlijk wel. Ik vind dat boef alles moet kunnen zeggen wat hij denkt. Ik ben ook helemaal niet verbaasd over zijn uitspraken want dat is exact hoe een groot deel van de noord afrikanen denkt, dat wordt ze met de pap lepel in gegoten. Het verbaasd me alleen dat bedrijven hem nu ineens laten vallen op basis van die uitspraken, terwijl ze donders goed hadden moeten weten hoe hij over bepaalde zaken denkt. Dat heet onderzoek en dat mag je verwachten als volwassenen verplichtingen op zakelijk gebied met elkaar aangaan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:37:40 #232
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_176277335
Wat ik dus niet begrijp is; waarom zo negatief over mensen die hem juist geholpen hebben?

Kan zijn grote ego er niet tegen dat hij door zo'n "minderwaardig vrouwmens" is geholpen en dat hij daarom maar even moet gaan schelden en beledigen?

Trouwens, een beetje kerel doet dat natuurlijk in het gezicht van de mensen die hij wil beledigen en niet een dag later.

Echt, groot raadsel deze man...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_176277354
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:30 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ik vind dat boef alles moet kunnen zeggen wat hij denkt.
Dat mag hij binnen ruime grenzen dus ook.

quote:
Ik ben ook helemaal niet verbaasd over zijn uitspraken want dat is exact hoe een groot deel van de noord afrikanen denkt, dat wordt ze met de pap lepel in gegoten. Het verbaasd me alleen dat bedrijven hem nu ineens laten vallen op basis van die uitspraken, terwijl ze donders goed hadden moeten weten hoe hij over bepaalde zaken denkt. Dat heet onderzoek en dat mag je verwachten als volwassenen verplichtingen op zakelijk gebied met elkaar aangaan.
Nogmaals of bedrijven wel of niet met iemand samenwerken heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken. Als je je als een lul gedraagt moet je niet raar opkijken als partijen dan niet meer met je willen samenwerken. Dat is een civielrechtelijke aangelegenheid.

Die vrouwen zouden aangifte kunnen doen van enkelvoudige belediging en dan zal een rechter daar uitspraak over kunnen doen. Maar de vrijheid van meningsuiting is natuurlijk niet in het geding.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:38:59 #234
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176277363
Mooi, opdoeken die hap en terug naar de zandbak :W
"Hoka Hey!"
pi_176277409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat mag hij binnen ruime grenzen dus ook.

[..]

Nogmaals of bedrijven wel of niet met iemand samenwerken heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken. Als je je als een lul gedraagt moet je niet raar opkijken als partijen dan niet meer met je willen samenwerken. Dat is een civielrechtelijke aangelegenheid.

Die vrouwen zouden aangifte kunnen doen van enkelvoudige belediging en dan zal een rechter daar uitspraak over kunnen doen. Maar de vrijheid van meningsuiting is natuurlijk niet in het geding.
Maar hij gedroeg zich al als een lul voordat ze met hem in zee gingen, waarom hebben ze dat dan in eerste instantie gedaan? Waren ze alleen uit op geld en lieten zijn opvattingen hen verder koud zolang er euro's binnen komen. Ik vind dat hypocriet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_176277443
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 11:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Maar hij gedroeg zich al als een lul voordat ze met hem in zee gingen, waarom hebben ze dat dan in eerste instantie gedaan? Waren ze alleen uit op geld en lieten zijn opvattingen hen verder koud zolang er euro's binnen komen. Ik vind dat hypocriet
Je mag dat hypocriet vinden, maar het heeft niks met de vrijheid van meningsuiting te maken.
Die bedrijven maken een afweging of samenwerking met zon debiel de imagoschade waard is. Hun antwoord is dus nee, en dat is hun goed recht.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_176277455
quote:
15s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:09 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

In moslimkringen geldt Ali B. juist als ’verkaasde Marokkaan’.
Dat dat een belediging is zegt ook al genoeg. Je kan beter met een geforceerd accent praten en schoppen tegen alles wat Westers/Nederlands is.

Boef is hier het voorbeeld van. De Noord-Afrikaanse jeugd zorgt al voor een hoop problemen en een significant deel van deze groep schopt tegen alles wat Westers, Nederlands, en/of blank is. Soms letterlijk. Het probleem is dat voorbeelden voor deze kutjeugd, zoals Badr Hari en BOEF, het er niet beter opmaken aangezien zij zelf ook zo zijn. Daarom is een boycot van deze mislukte rapper een goed idee. Nog leuker/beter zou het zijn als deze rapper een keer klappen zou krijgen op straat van een paar gezonde Hollandse jongens, maar dat mag je dan weer niet zeggen want dat is racistisch. Laten we hopen dat de druk om hem te boycotten nu zo groot wordt dat ook Paaspop en dergelijke gaan zwichten. Geen geld raakt hem echt. Dat blanke tienersletjes en wat kutjeugd hem dan blijven volgen is maar zo. We moeten als land laten zien dat we dit soort gedrag afkeuren, niet belonen (wat toen met Ilgun wel is gebeurd). Maar goed, Nederland is wat dat betreft veel te braaf. Kan je je voorstellen dat dit in Polen, Italië of Kroatië zou gebeuren?
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:04:09 #238
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176277822
Dat stuk schorem geeft inderdaad precies weer welke mentaliteit er onder dit soort jeugd heerst. Accepteren we dat in Nederland? Blijkbaar wel ...................... Ik begrijp intussen dat, volgens dit soort schorem, alle vrouwen die niet bedekt buiten komen hoeren of sletten zijn - is dat de setting waar we in de toekomst naar toe willen?

Ik heb 2 kleine dochters en die mogen later aantrekken wat ze willen. Maar ik wil niet dat ze in een samenleving terechtkomen waarin ze continu voor hoer/slet worden uitgemaakt, lastig worden gevallen, (seksueel) gewelddadig bejegend worden, etc ....
"Hoka Hey!"
pi_176278029
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:04 schreef matspontius het volgende:
Dat stuk schorem geeft inderdaad precies weer welke mentaliteit er onder dit soort jeugd heerst. Accepteren we dat in Nederland? Blijkbaar wel ...................... Ik begrijp intussen dat, volgens dit soort schorem, alle vrouwen die niet bedekt buiten komen hoeren of sletten zijn - is dat de setting waar we in de toekomst naar toe willen?

Ik heb 2 kleine dochters en die mogen later aantrekken wat ze willen. Maar ik wil niet dat ze in een samenleving terechtkomen waarin ze continu voor hoer/slet worden uitgemaakt, lastig worden gevallen, (seksueel) gewelddadig bejegend worden, etc ....

Ik weet niet waar je woont vriend, maar ik hoop voor jou en je dochters dat je of in een goede wijk in een stad woont of op het platteland. Anders kan het scenario wat jij schetst wel eens waarheid gaan worden.
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:24:48 #240
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176278196
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:14 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je woont vriend, maar ik hoop voor jou en je dochters dat je of in een goede wijk in een stad woont of op het platteland. Anders kan het scenario wat jij schetst wel eens waarheid gaan worden.
Ik woon in een uitstekende wijk/plaats waar dit soort mongolen gelukkig (nog) niet aanwezig zijn. Was dinsdag echter in IKEA Delft en mijn dochter was in de ballenbak zo'n beetje de enige blanke. Sta ik daar in de rij te wachten met achter me een stelletje hoofdoeken en boerka's. IKEA Delft, waar komen die gasten vandaan? De volgende keer maar weer naar Haarlem - dat krijg je dan :r
"Hoka Hey!"
pi_176278221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:04 schreef matspontius het volgende:
Dat stuk schorem geeft inderdaad precies weer welke mentaliteit er onder dit soort jeugd heerst. Accepteren we dat in Nederland? Blijkbaar wel ...................... Ik begrijp intussen dat, volgens dit soort schorem, alle vrouwen die niet bedekt buiten komen hoeren of sletten zijn - is dat de setting waar we in de toekomst naar toe willen?

Ik heb 2 kleine dochters en die mogen later aantrekken wat ze willen. Maar ik wil niet dat ze in een samenleving terechtkomen waarin ze continu voor hoer/slet worden uitgemaakt, lastig worden gevallen, (seksueel) gewelddadig bejegend worden, etc ....
Dat is waar ik ook aan moest denken. Boef is erg populair en heeft daarmee ook een groot bereik onder jongeren. Die jongeren nemen zijn uitspraken (en ideeën) misschien heel makkelijk over. Je zou dan wel eens de pech kunnen hebben dat de klasgenootjes van je dochter enorm fan zijn van Boef en je dochter daardoor geen rokje kan dragen zonder uitgescholden te worden.
Het is een extreem voorbeeld, want Boef is slechts één artiest en het is slecht één uitspraak, maar het lijkt me niet dat dat iets is waar we als samenleving naartoe willen. Als je zo populair bent onder jongeren, dan heb je ook een grote verantwoordelijkheid. Wellicht beseft Boef dat (nog) niet goed.
pi_176278262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:04 schreef matspontius het volgende:
Dat stuk schorem geeft inderdaad precies weer welke mentaliteit er onder dit soort jeugd heerst. Accepteren we dat in Nederland? Blijkbaar wel ...................... Ik begrijp intussen dat, volgens dit soort schorem, alle vrouwen die niet bedekt buiten komen hoeren of sletten zijn - is dat de setting waar we in de toekomst naar toe willen?

Ik heb 2 kleine dochters en die mogen later aantrekken wat ze willen. Maar ik wil niet dat ze in een samenleving terechtkomen waarin ze continu voor hoer/slet worden uitgemaakt, lastig worden gevallen, (seksueel) gewelddadig bejegend worden, etc ....
Het lijkt er meer en meer op dat er gebieden zijn in Nederland waar vaders zich moeten verenigen om die groepen lafbekjes duidelijk te maken dat dat gedrag niet wordt getolereerd.

Maar ik hoop inderdaad dat mijn dochters kechies worden: zoals Boeffie dat omschrijft zijn dat leuke vrouwen die genieten van het leven, zich leuk kleden en ook nog eens bereid zijn en ander te helpen door een lift te geven bijvoorbeeld.

Voor Boeffie en gelijkdenkenden hoop ik vooral dat ze verstand ontwikkelen en kunnen genieten van de vrijheid die we hier hebben. En zo niet, rot dan lekker op naar een land waar vrouwen zich bedekken en zich helemaal schikken naar de normen die hier nu eenmaal niet gelden.
pi_176278306
Echt typisch Nederland dit, een landelijke discussie over een losertje als Boef.. :D.

Gaat echt weer nergens over.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_176278342
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt er meer en meer op dat er gebieden zijn in Nederland waar vaders zich moeten verenigen om die groepen lafbekjes duidelijk te maken dat dat gedrag niet wordt getolereerd.

Maar ik hoop inderdaad dat mijn dochters kechies worden: zoals Boeffie dat omschrijft zijn dat leuke vrouwen die genieten van het leven, zich leuk kleden en ook nog eens bereid zijn en ander te helpen door een lift te geven bijvoorbeeld.

Voor Boeffie en gelijkdenkenden hoop ik vooral dat ze verstand ontwikkelen en kunnen genieten van de vrijheid die we hier hebben. En zo niet, rot dan lekker op naar een land waar vrouwen zich bedekken en zich helemaal schikken naar de normen die hier nu eenmaal niet gelden.
Zo kan je het ook bekijken. _O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:32:33 #245
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176278349
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:30 schreef venomsnake het volgende:
Echt typisch Nederland dit, een landelijke discussie over een losertje als Boef.. :D.

Gaat echt weer nergens over.
Het gaat niet om die sukkel zelf maar om de achterlijke en verontrustende denkbeelden die achter dit gedrag schuil gaan en waarmee je een enorme groep meelopers en losers negatief beinvloed
"Hoka Hey!"
pi_176278374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:32 schreef matspontius het volgende:

[..]

Het gaat niet om die sukkel zelf maar om de achterlijke en verontrustende denkbeelden die achter dit gedrag schuil gaan en waarmee je een enorme groep meelopers en losers negatief beinvloed
Het laatste wat je dan moet doen is hem iedere dag op de voorpagina te zetten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 4 januari 2018 @ 12:35:38 #247
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_176278405
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:33 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Het laatste wat je dan moet doen is hem iedere dag op de voorpagina te zetten..
Je kop in het zand steken en net doen of dit gedrag niet aanwezig is werkt nog veel minder
"Hoka Hey!"
pi_176278440
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:35 schreef matspontius het volgende:

[..]

Je kop in het zand steken en net doen of dit gedrag niet aanwezig is werkt nog veel minder
Negatieve aandacht is ook aandacht. Hij wordt hier alleen maar populairder van, hoe gek dat ook klinkt. Let maar op.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_176278468
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt er meer en meer op dat er gebieden zijn in Nederland waar vaders zich moeten verenigen om die groepen lafbekjes duidelijk te maken dat dat gedrag niet wordt getolereerd.

Maar ik hoop inderdaad dat mijn dochters kechies worden: zoals Boeffie dat omschrijft zijn dat leuke vrouwen die genieten van het leven, zich leuk kleden en ook nog eens bereid zijn en ander te helpen door een lift te geven bijvoorbeeld.

Voor Boeffie en gelijkdenkenden hoop ik vooral dat ze verstand ontwikkelen en kunnen genieten van de vrijheid die we hier hebben. En zo niet, rot dan lekker op naar een land waar vrouwen zich bedekken en zich helemaal schikken naar de normen die hier nu eenmaal niet gelden.
Dat wordt als twintig jaar geroepen, maar daar hebben wij het als Nederlanders te goed voor. Ik ga ook geen strafblad riskeren voor dit soort gastjes. Dan moet je echt hopen dat een keer een groep hooligans, kampers of een motorclub zich kwaad maakt want behalve deze randgroepen (waar overigens niet altijd iets mis mee is) gaat niemand dat doen.
pi_176278491
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:36 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is ook aandacht. Hij wordt hier alleen maar populairder van, hoe gek dat ook klinkt. Let maar op.
Dat zal best, maar alles stilzwijgend accepteren werkt ook niet. Het is gewoon precies wat matspontius zegt, het gaat niet om boef, het gaat erom dat er zo inmiddels tienduizenden eikeltjes rondlopen die er hetzelfde gedachtegoed op na houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')