abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:41:05 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176248969


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.




Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2015 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:42:54 #2
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176249031
2 jaar updates™*

*2 jaar updates alleen van toepassing op een beperkt aantal modellen. Niet ieder merk of type toestel zal twee jaar ondersteuning ontvangen. In het verleden behaalde resultaten of gedane beloftes bieden geen garanties voor de toekomst.

Ik ga maar eens kijken of ik zo'n A1 bestel; leuk reservetoestelletje :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176250289
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:42 schreef RobertNL het volgende:
2 jaar updates™*

*2 jaar updates alleen van toepassing op een beperkt aantal modellen. Niet ieder merk of type toestel zal twee jaar ondersteuning ontvangen. In het verleden behaalde resultaten of gedane beloftes bieden geen garanties voor de toekomst.

Ik ga maar eens kijken of ik zo'n A1 bestel; leuk reservetoestelletje :Y
Ik krijg hem hopelijk morgen binnen :)
pi_176250392
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:42 schreef RobertNL het volgende:
2 jaar updates™*

*2 jaar updates alleen van toepassing op een beperkt aantal modellen. Niet ieder merk of type toestel zal twee jaar ondersteuning ontvangen. In het verleden behaalde resultaten of gedane beloftes bieden geen garanties voor de toekomst.

Ik ga maar eens kijken of ik zo'n A1 bestel; leuk reservetoestelletje :Y
welk merk is dat?
pi_176250631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

welk merk is dat?
Xiaomi Mi A1 gaat het over.
pi_176250682
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:13 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

Xiaomi Mi A1 gaat het over.
die is nog 230 en dat als reserve toestel?
  roze woensdag 3 januari 2018 @ 00:20:26 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176250687
Xiaomi ❤️ Sowieso neem ik weer één van dit merk als mijn huidige telefoon dood is.
Your beauty never ever scared me.
pi_176252181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die is nog 230 en dat als reserve toestel?
Voor mij niet, ik ga hem gebruiken als main :) De Swift 2X word dan mijn reserve toestel.
pi_176254220
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:39 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wel een wat oudere processor. Denk dat je voor 63 euro toch wel wat meer waar voor het geld kon krijgen -op processor gebied-.
Heb je ook een linkje om deze uitspraak te ondersteunen?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176268754
Beide dochters hebben een Xiaomi MI A1 (wel via belsimpel.nl) en zijn er zeer tevreden over.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:28:07 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176268926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die is nog 230 en dat als reserve toestel?
180 euro in de aanbieding met wat geluk :). Gezien ik hier in de buurt het to-go punt ben voor een reserve toestel raak ik hem dan ook wel weer kwijt ;).
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:20 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Heb je ook een linkje om deze uitspraak te ondersteunen?
De 6580 is een budget processor met cortex A7 kernen; tegenwoordig is de zuinigere a53 toch wel het minimum dat je vooral ziet. Al maakt dat qua snelheid niet enorm veel.

Daarnaast is de kloksnelheid ook al niet al te hoog natuurlijk :).

Voor 10-13 euro extra:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-note-5a

Ongeveer het zelfde bedrag:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umidigi-g

Vergelijkbare toestellen zijn er ook wel een tientje goedkoper. Helaas die de andere 6750 processor ondertussen weer iets duurder zie ik; eerder waren er een paar die ook net op/rond de 70 euro hingen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176270480
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

180 euro in de aanbieding met wat geluk :). Gezien ik hier in de buurt het to-go punt ben voor een reserve toestel raak ik hem dan ook wel weer kwijt ;).

[..]

De 6580 is een budget processor met cortex A7 kernen; tegenwoordig is de zuinigere a53 toch wel het minimum dat je vooral ziet. Al maakt dat qua snelheid niet enorm veel.

Daarnaast is de kloksnelheid ook al niet al te hoog natuurlijk :).

Voor 10-13 euro extra:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-note-5a

Ongeveer het zelfde bedrag:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-umidigi-g

Vergelijkbare toestellen zijn er ook wel een tientje goedkoper. Helaas die de andere 6750 processor ondertussen weer iets duurder zie ik; eerder waren er een paar die ook net op/rond de 70 euro hingen.
Thanx mate

handige site dat Kimovil!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176327901
BG verkoopt al een tijdje de Nubia M2 voor een schappelijke prijs.
Band 20 voor T-Mobile, Full HD scherm, SD628, alu body. Ziet er goed uit. Nubia zal zeker ook beter support leveren dan Oukitel, Dogee en andere B- merken.

Doen of niet?
pi_176328552
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:55 schreef Gruj0 het volgende:
BG verkoopt al een tijdje de Nubia M2 voor een schappelijke prijs.
Band 20 voor T-Mobile, Full HD scherm, SD628, alu body. Ziet er goed uit. Nubia zal zeker ook beter support leveren dan Oukitel, Dogee en andere B- merken.

Doen of niet?
Ik heb hem al onderweg! voor de prijs echt een geweldig toestel en dat ook nog eens van een wat groter merk, en vergeet niet de AMOLED display. maar tijd zal uitwijzen of het echt wat is, maar ik kon er niet omheen :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 19:30:54 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176328636
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:55 schreef Gruj0 het volgende:
BG verkoopt al een tijdje de Nubia M2 voor een schappelijke prijs.
Band 20 voor T-Mobile, Full HD scherm, SD628, alu body. Ziet er goed uit. Nubia zal zeker ook beter support leveren dan Oukitel, Dogee en andere B- merken.

Doen of niet?
T-mobile heeft juist geen band 20 ;)
Maar inderdaad het toestel ziet er wel goed uit. Band 20 voor KPN, Vodafone, Tele2.

Band 8 is 900 MHz die t-mobile veel gebruikt.

Maar inderdaad, wel een aardig toestel. Weet niet hoe het verder met software ondersteuning zit. Maar ook meet ondersteuning van ROMS boven een mediatek toestel.

De Leeco letv Le pro 3 is ook wel een leuke:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leeco-letv-le-pro-3-x722
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176330265
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 06:50 schreef N22 het volgende:

[..]

Ik heb de Zuk Z2 Pro nu +- 2 maanden in gebruik en ben er zeer positief over :Y
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 07:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar dat probleem heb je met de gewone Z2 veel minder, die is in de community wat beter opgepakt.

Zuk maakt technisch gewoon top telefoons, doen niet onder voor Xiaomi of zelfs sommige westerse merken.
Helaas uiteindelijk toch een Xiaomi Redmi 4x gekocht voor m'n vriendin, ze wilde per se max 5 inch en de Zuk Z2 bleek vrijwel nergens meer te krijgen te zijn :'(
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:46:11 #17
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176330439
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:40 schreef J.B. het volgende:

[..]


[..]

Helaas uiteindelijk toch een Xiaomi Redmi 4x gekocht voor m'n vriendin, ze wilde per se max 5 inch en de Zuk Z2 bleek vrijwel nergens meer te krijgen te zijn :'(
Daar is ook helemaal niets mis mee, toch? Minder krachtige processor, maar evengoed een mooi toestel.
pi_176362088
Is de Ulefone Power 3 de moeite van het overwegen waard?





https://nl.aliexpress.com(...)-GB/32844673391.html

Ik heb in een youtube video al gezien dat ze op de foto jokken over de bezels links en rechts, maar das niks nieuws volgens mij bij Ulefone :P

[ Bericht 11% gewijzigd door wolfrolf op 08-01-2018 13:44:47 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176392770
kickje
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 10 januari 2018 @ 22:32:08 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_176422545
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:34 schreef wolfrolf het volgende:
kickje
Nee.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_176435754
quote:
16s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee.
bedankt
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 11 januari 2018 @ 21:22:10 #22
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176440422
Vandaag LeEco Le Pro 3 binnen gekregen. Best onder de indruk voor 130 euro :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176500751
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:55 schreef Gruj0 het volgende:
BG verkoopt al een tijdje de Nubia M2 voor een schappelijke prijs.
Band 20 voor T-Mobile, Full HD scherm, SD628, alu body. Ziet er goed uit. Nubia zal zeker ook beter support leveren dan Oukitel, Dogee en andere B- merken.

Doen of niet?
Ik heb de Nubia M2 inmiddels mogen ontvangen, en het is echt een steal, geweldig toestel, prachtig design, mooie software, echt een prima camera, felle flitser, batterij die dicht of op de 9 uur on-screen haalt bij normaal gebruik. Fingerprint werkt supersnel en accuraat, en daarnaast echt een schitterend scherm. 2 nadelen zijn het ontbreken van een notificatie light(rara keus van Nubia on sat weg te laten) en voor de Nederlandse taal gebruikers is niet alles in Nederlands, voor in de instellingen nog aardig wat in Engels. Maar als deze punten niet cruciaal zijn voor je aankoop kan ik de Nubia echt met een enorme JA aanraden.
pi_176502784
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:17 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Ik heb de Nubia M2 inmiddels mogen ontvangen, en het is echt een steal, geweldig toestel, prachtig design, mooie software, echt een prima camera, felle flitser, batterij die dicht of op de 9 uur on-screen haalt bij normaal gebruik. Fingerprint werkt supersnel en accuraat, en daarnaast echt een schitterend scherm. 2 nadelen zijn het ontbreken van een notificatie light(rara keus van Nubia on sat weg te laten) en voor de Nederlandse taal gebruikers is niet alles in Nederlands, voor in de instellingen nog aardig wat in Engels. Maar als deze punten niet cruciaal zijn voor je aankoop kan ik de Nubia echt met een enorme JA aanraden.
Zo dit is nog eens een user. Koppelt voor geinteresseerden eigen ervaring terug. Hulde. ^O^

Heb je hem in het zwart of wit? Ik twijfel. Wit is weer zo vrouwelijk, zwart ziet er goed uit op foto's maar op video's dringt dat vleugje goud aan de randen m.i. te veel door.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 21:22 schreef RobertNL het volgende:
Vandaag LeEco Le Pro 3 binnen gekregen. Best onder de indruk voor 130 euro :Y
Welk Android OS, waar gekocht en nog te koop voor die prijs?
pi_176503558
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:09 schreef Gruj0 het volgende:

Zo dit is nog eens een user. Koppelt voor geinteresseerden eigen ervaring terug. Hulde. ^O^

Heb je hem in het zwart of wit? Ik twijfel. Wit is weer zo vrouwelijk, zwart ziet er goed uit op foto's maar op video's dringt dat vleugje goud aan de randen m.i. te veel door.

'ik' heb de zwarte, maar hij is meteen beland bij mijn vader als overgang van de Elephone P7000, die was wel een beetje af na 2,5 jaar. Ik persoonlijk vind het zwart met de randjes goud heel erg mooi en stijlvol staan, naar mijn idee zeker niet overheersend of zoiets, daarnaast ook twee rode tintjes bij de homeknop/fingerprint en om de camera en ook dat ziet er mooi uit. Op dit moment met de goede koers op het moment voor maar 133,50, bestellen met priority direct mail voor 2,5 en je hebt geen invoerkosten en als je besteld via cashbackxl.nl kost het ongeveer 130 euro en voor die prijs echt high-end.
  zondag 14 januari 2018 @ 19:01:28 #26
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_176503991
letten jullie bij aankoop op snel laden en hoeveel scheelt dat in laadtijd in de praktijk?
pi_176509424
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:01 schreef THEFXR het volgende:
letten jullie bij aankoop op snel laden en hoeveel scheelt dat in laadtijd in de praktijk?
Neu, ik heb hem tijdens het slapen altijd aan de lader. Dan maakt het weinig uit of hij nou na 1 of 6 uur is opgeladen :P
  zondag 14 januari 2018 @ 22:35:16 #28
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176509776
Ik ben zelf nog wel geinteresseerd in deze: Vernee Thor E 4G met: een 5000 mAh accu + 3GB geheugen + octacoremotor + andriod 7.0 + 13 MP camera, alleen moet er nog iets van de prijs af, zo'n 25% ofzo.

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_624909.html

Het is niet een telefoon die bij me past maar hij heeft als een van de weinige wel een redelijke batterij.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 14 januari 2018 @ 23:39:01 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176511414
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 18:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

[..]

Welk Android OS, waar gekocht en nog te koop voor die prijs?
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leeco-letv-le-pro-3-x722
Prijs schommelt een beetje rond de 130-40 euro. Ik had hem bij Banggood voor rond de 136 euro, minus cashback 130 euro. Helaas is hij niet van mij dus verder dan een korte test zat er niet in :P.

Daarnaast ook Android 6; maar er zijn op XDA genoeg ROMS dacht ik te zien :Y.

quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 16:17 schreef krissie100 het volgende:

[..]

Ik heb de Nubia M2 inmiddels mogen ontvangen, en het is echt een steal, geweldig toestel, prachtig design, mooie software, echt een prima camera, felle flitser, batterij die dicht of op de 9 uur on-screen haalt bij normaal gebruik. Fingerprint werkt supersnel en accuraat, en daarnaast echt een schitterend scherm. 2 nadelen zijn het ontbreken van een notificatie light(rara keus van Nubia on sat weg te laten) en voor de Nederlandse taal gebruikers is niet alles in Nederlands, voor in de instellingen nog aardig wat in Engels. Maar als deze punten niet cruciaal zijn voor je aankoop kan ik de Nubia echt met een enorme JA aanraden.
Ook een mooie ja. Was nog al iemand die om een toestel vroeg, wellicht die de Nubia maar aanraden :P.

quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 19:01 schreef THEFXR het volgende:
letten jullie bij aankoop op snel laden en hoeveel scheelt dat in laadtijd in de praktijk?
Ja, ik let op of het erop zit (80% nu wel; zelfs de Mediatek toestellen) Is het een directe dealbreker wanneer het ontbreekt; nee. Laden met 2A op 5V gaat ook vaak wel redelijk snel.
Daarnaast heb ik de toestellen in de nacht niet aan een PUMP express of Quickchager liggen, het is beter voor de batterij om langzamer op te laden.
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 22:35 schreef govie het volgende:
Ik ben zelf nog wel geinteresseerd in deze: Vernee Thor E 4G met: een 5000 mAh accu + 3GB geheugen + octacoremotor + andriod 7.0 + 13 MP camera, alleen moet er nog iets van de prijs af, zo'n 25% ofzo.

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_624909.html

Het is niet een telefoon die bij me past maar hij heeft als een van de weinige wel een redelijke batterij.
Best een leuk toestel inderdaad. Maar nu een aantal merken de laatste toestellen dumpen van hun voorraden waarom niet zoiets:
https://www.sunsky-online(...)%20%203GB%2032GB.htm
Voor iets meer dan 100$ incl shipping zoveel meer toestel voor je geld :Y
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 14 januari 2018 @ 23:45:21 #30
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176511505
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Best een leuk toestel inderdaad. Maar nu een aantal merken de laatste toestellen dumpen van hun voorraden waarom niet zoiets:
https://www.sunsky-online(...)%20%203GB%2032GB.htm
Voor iets meer dan 100$ incl shipping zoveel meer toestel voor je geld :Y
Vertel me eens waar de verschillen zitten dan?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  zondag 14 januari 2018 @ 23:51:31 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176511603
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:45 schreef govie het volgende:

[..]

Vertel me eens waar de verschillen zitten dan?
https://www.kimovil.com/e(...)e-2-in,vernee-thor-e

Even snel lelijk opgesomd:
Camera, bouwkwaliteit, scherm (resolutie, gelamineerd, helderheid, contrast), kwaliteit vingerafdrukscanner (snelheid), snelheid en zuinigheid van processor zijn beter, meer opslag, meer sensoren, WIFI AC,

Nadeel: geen Android 7 (maar vast op XDA te vinden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176511844
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:39 schreef RobertNL het volgende:
Best een leuk toestel inderdaad. Maar nu een aantal merken de laatste toestellen dumpen van hun voorraden waarom niet zoiets:
https://www.sunsky-online(...)%20%203GB%2032GB.htm
Voor iets meer dan 100$ incl shipping zoveel meer toestel voor je geld :Y
Er is nu ook een aardig goede deal bij Tomtop: https://www.tomtop.com/p-(...)523978915.1515961817
Hier: https://www.tomtop.com/coupon.html is een 5% kortingscode te vinden voor smartphones
En via cashbackxl nog een 8% daarbovenop. dus voor een euro of 92 heb je dit toestel al met ook nog eens de goede banden.
  maandag 15 januari 2018 @ 07:51:27 #33
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176513291
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 23:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

https://www.kimovil.com/e(...)e-2-in,vernee-thor-e

Even snel lelijk opgesomd:
Camera, bouwkwaliteit, scherm (resolutie, gelamineerd, helderheid, contrast), kwaliteit vingerafdrukscanner (snelheid), snelheid en zuinigheid van processor zijn beter, meer opslag, meer sensoren, WIFI AC,

Nadeel: geen Android 7 (maar vast op XDA te vinden).
En een mindere accu. veel van die voordelen die je noemt zit ook gewoon op de vernee thor volgens mij. Mij lijken ze vrij gelijkwaardige toestellen, met andere USP's, zeker omdat ik een groter scherm geen voordeel vind, maar bij een groter scherm heb je vaak ook een hogere resolutie omdat anders de beeldkwaliteit minder lijkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door govie op 15-01-2018 08:08:08 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176517026
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, dachten ze bij Koolnee!

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1232199.html?wid=11



En dat voor 127 euro! _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176517504
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, dachten ze bij Koolnee!

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1232199.html?wid=11

[ afbeelding ]

En dat voor 127 euro! _O-
review?
pi_176517665
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 januari 2018 @ 23:41:41 #37
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176532954
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 07:51 schreef govie het volgende:

[..]

En een mindere accu. veel van die voordelen die je noemt zit ook gewoon op de vernee thor volgens mij. Mij lijken ze vrij gelijkwaardige toestellen, met andere USP's, zeker omdat ik een groter scherm geen voordeel vind, maar bij een groter scherm heb je vaak ook een hogere resolutie omdat anders de beeldkwaliteit minder lijkt.
ik noteerde juist de voordelen tegenover de vernee. Heb de vernee gehad, maar de LeEco toestellen zijn beter van kwaliteit voor nu een vergelijkbare prijs. Het is ook alleen maar een tip natuurlijk :)

quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

review?
komop, een beetje inzet mag best.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze maandag 15 januari 2018 @ 23:52:04 #39
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176533188
Oh no mijn Xiaomi telefoon begint de laatste tijd wat vreemd te doen. ;( Laatste paar weken ook paar keer random vastgelopen. (En gisteren ging hij tot 2x toe weer aan toen ik hem uitschakelde)
Your beauty never ever scared me.
pi_176533255
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

ik noteerde juist de voordelen tegenover de vernee. Heb de vernee gehad, maar de LeEco toestellen zijn beter van kwaliteit voor nu een vergelijkbare prijs. Het is ook alleen maar een tip natuurlijk :)

[..]

komop, een beetje inzet mag best.
kan ja, maar het is hier geen tweakers ;)
pi_176533267
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Oh no mijn Xiaomi telefoon begint de laatste tijd wat vreemd te doen. ;( Laatste paar weken ook paar keer random vastgelopen. (En gisteren ging hij tot 2x toe weer aan toen ik hem uitschakelde)
ik zou de app ccleaner installeren, daarna doet hij het weer beter.
  roze maandag 15 januari 2018 @ 23:58:44 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176533324
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zou de app ccleaner installeren, daarna doet hij het weer beter.
Zal ik eens doen, dankje. Telefoon werkt verder nog prima. Batterij ook nog steeds prima enz. _O_

Xiaomi O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 10:32:34 #43
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176537649
Wordt vandaag aangekondigd. De Sharp Aquos S3 dat op de iPhone X gaat lijken.



Je kunt duidelijk zien hoe dun de bezels zijn. Mocht het band 20 hebben dan wordt dit mijn nieuwe opvolger van de Nubia Z11, een niet al te dure midranger die je voor ¤350 euro kunt oppikken.

[ Bericht 8% gewijzigd door MisterJ.Lo op 16-01-2018 10:38:30 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176538150
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wordt vandaag aangekondigd. De Sharp Aquos S3 dat op de iPhone X gaat lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je kunt duidelijk zien hoe dun de bezels zijn. Mocht het band 20 hebben dan wordt dit mijn nieuwe opvolger van de Nubia Z11, een niet al te dure midranger die je voor ¤350 euro kunt oppikken.
hoe lang doen jullie met die dure telefoons uit China?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:28:14 #45
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176549302
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wordt vandaag aangekondigd. De Sharp Aquos S3 dat op de iPhone X gaat lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je kunt duidelijk zien hoe dun de bezels zijn. Mocht het band 20 hebben dan wordt dit mijn nieuwe opvolger van de Nubia Z11, een niet al te dure midranger die je voor ¤350 euro kunt oppikken.
De Mi Mix 2 pik je ook ietsjes meer dan dat bedrag (soms) op :).
Ben benieuwd wat de uiteindelijke specificaties gaan worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe lang doen jullie met die dure telefoons uit China?
Tussen de 5 dagen en 1.5 jaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176549666
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]


komop, een beetje inzet mag best.
Ik vond het niet erg om de YT link even te zoeken hoor :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 16 januari 2018 @ 19:44:35 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_176549855
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan ja, maar het is hier geen tweakers ;)
Alleen wordt ook hier verwacht dat je wat inzet toont. 9vd10 vragen die jij stelt zijn al eens behandeld óf makkelijk uit te zoeken..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_176549921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Mi Mix 2 pik je ook ietsjes meer dan dat bedrag (soms) op :).
Ben benieuwd wat de uiteindelijke specificaties gaan worden.

[..]

Tussen de 5 dagen en 1.5 jaar.
dat is een zeer snelle afschrijving. vooral omdat ik hier phones van 4-600 zie langskomen
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:32:02 #49
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176551176
Vanaf nu weer ontopic :) De rest gaat onherroepelijk de prullenbak in.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 16 januari 2018 @ 20:34:13 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176551252
'k Wilde net posten... :D
Dit topic is natuurlijk een fork van het centrale Chinese Webshops topic, met huisregels...
quote:
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
Neways, keep that in mind.

Heb nu al een jaar ofzo de Huawei P10 Plus. Niks geen import ook. Mis wel m'n Nubia Z9 een beetje. Maar hij liep op sommige vlakken zoals USB-C, fingerprint, NFC etc wat achter. Hopelijk komen ze nog met iets gaafs uit dit jaar. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:18:22 #51
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_176552794
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 19:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De Mi Mix 2 pik je ook ietsjes meer dan dat bedrag (soms) op :).
Ben benieuwd wat de uiteindelijke specificaties gaan worden.

[..]

Tussen de 5 dagen en 1.5 jaar.
Rechstreeks uit china, 128 Gb model ¤450 euro.. mijn nieuwe daily driver. En toppertje wat dat betreft. Niet de grootste upgrade van mijn Mi5, maar toch weer wat extra batterijduur, scherm real-estate etc.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:51:05 #52
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176553600
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:18 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Rechstreeks uit china, 128 Gb model ¤450 euro.. mijn nieuwe daily driver. En toppertje wat dat betreft. Niet de grootste upgrade van mijn Mi5, maar toch weer wat extra batterijduur, scherm real-estate etc.
Toppertje die Mix. Heb weinig te klagen :Y.
NFC, 4G, Voice over LTE, werkt allemaal :D. Meest complete Chinese toestel dat ik tot nu toe heb gehad.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176561135
oke dan,

lees hier op CHI nu een jaar of veel (heel veel)mee, maar nu toch een vraag over een telefoon.
het wordt tijd dat ik mijn samsung b2100 stokkie van 8 jaar oud aan de wilgen ga hangen. De accu gaat nog maar 3 week mee ipv. 6 week.
aangezien ik totaal niet weet hoeveel ik een nieuwe ga gebruiken wil ik een phone onder de 100 euro.
had een prepay van 12 euro en had na een jaar nog 6 euro over. geen hardcore gebruiker dus.
uiteraard ben ik nu een maand of 2 aan het zoeken geweest. en 2 merken lijken mij te voldoen aan de eisen die ik stel. Dat zijn deze:
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leree-le-3

of

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-4x

type kan nog veranderen want er zijn zoveel types dat je door de bomen het bos niet meer kan ruiken.
waar het mij om gaat is, degelijk, hele goede accu en een hele goede gps. dit ivm. het is ook mijn km teller en navigatie in mijn Land rover van 43 jaar oud.
en dan nu de vraag, zijn er nog andere merken of types met dezelfde kwaliteit/prijs verhouding als deze merken? de reviews op internet lijken allemaal gesponsord door de merken.

sry voor het lange verhaal maar ach hebben jullie weer wat te lezen :)

gr, Sjaak van bijna 60 die eindelijk aan de smartphone moet van zijn dochter.
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:41:45 #54
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176571847
Haha, nice!

Zou inderdaad zeker naar Xiaomi kijken, die hebben altijd goed spul. :Y
Loont zich misschien ook te kijken naar een van de Le 3 Pro varianten https://www.kimovil.com/e(...)LeEco%20Le%20Pro%203 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 18 januari 2018 @ 18:01:17 #55
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176593012
Nog meer iPhone X telefoons. Volgens Umidigi wordt dit hun nieuwe telefoon.



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176596292
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 18:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog meer iPhone X telefoons. Volgens Umidigi wordt dit hun nieuwe telefoon.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je linkjes zijn niet goed
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176598120
Da's omdat de bron geen hotlinken toestaat. Moet je ff kijken wie de bron is en hoe dat bestand heet en dan weet je waar het vandaan komt... maar da's logisch.
https://www.gizchina.com/(...)th-an-iphone-x-look/

Mja, ik dacht mama Shiz blij te maken met een supergoedkope UMI. En die bleek na een tijd constant advertenties op 't scherm te gooien. Foutmeldingen te geven e.d.. Ben eigenlijk een beetje van dat pad af gegaan. Na Jiayu veel geprobeerd, UMI, Elephone, Ulefone, Vernee enz, maar 't is allemaal meer show dan dat het echt goed spul is. Dus toen ZTE Nubia, nu zelfs gewoon het hier te verkrijgen Huawei. Misschien straks idd zo'n Sharp? Of Xiaomi/OnePlus moet echt met iets leuks komen, we'll see. #2018isfullofsurprises
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_176598248
Ik lees nu een tijdje mee en heb toch besloten een keer de stap te wagen na zoveel goede ervaringen hier in het topic. Na wat spitten heb ik mijn oog laten vallen op de Xiaomi Mi Note 2.

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_617021.html?wid=4

De telefoon past nog net in mijn budget en de reviews die ik online kan vinden zijn allen positief, enkel in dit topic hoor ik er niet veel over. Iemand ervaringen?
Zouden jullie mij een ander, wel Xiaomi, toestel aanraden?

Waar ik ook over struikel is of het toestel wel of niet aansluit bij het mobiele netwerk. Ik ga ervan uit van wel aangezien het de international versie is maar dat schijnt nog wel eens misleidend te zijn? Ik heb Tele2 in Nederland en wil dit ook graag blijven gebruiken. Wat ik terug vind op de website van Gearbest zelf is:

Tele2 4G LTE 800 (band 20)/2600Mhz (Band 7)

Maar dat wordt ik niet veel wijzer van als ik dit vergelijk met de netwerkspecificaties van de telefoon. Iemand die hier meer verstand van heeft?
pi_176598426
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 21:44 schreef shiznuts het volgende:
Da's omdat de bron geen hotlinken toestaat. Moet je ff kijken wie de bron is en hoe dat bestand heet en dan weet je waar het vandaan komt... maar da's logisch.
https://www.gizchina.com/(...)th-an-iphone-x-look/

Mja, ik dacht mama Shiz blij te maken met een supergoedkope UMI. En die bleek na een tijd constant advertenties op 't scherm te gooien. Foutmeldingen te geven e.d.. Ben eigenlijk een beetje van dat pad af gegaan. Na Jiayu veel geprobeerd, UMI, Elephone, Ulefone, Vernee enz, maar 't is allemaal meer show dan dat het echt goed spul is. Dus toen ZTE Nubia, nu zelfs gewoon het hier te verkrijgen Huawei. Misschien straks idd zo'n Sharp? Of Xiaomi/OnePlus moet echt met iets leuks komen, we'll see. #2018isfullofsurprises
Bedankt voor de link naar de UMI. Zo logisch vind ik dat overigens niet.

Coole iphone x clone. Ben benieuwd of die Z2 een amoled of ips lcd display zal krijgen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176600079
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 21:48 schreef Mextor het volgende:
..... Xiaomi Mi Note 2.

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_617021.html?wid=4

...
Waar ik ook over struikel is of het toestel wel of niet aansluit bij het mobiele netwerk. Ik ga ervan uit van wel aangezien het de international versie is maar dat schijnt nog wel eens misleidend te zijn?......

Tele2 4G LTE 800 (band 20)/2600Mhz (Band 7)
.
4G: FDD-LTE B1/B3/B5/B7 Je twijfel is terecht
Géén B20, alleen B7, Dus je mist een goede 4G verbinding met Tele 2 (Vodafone en Kpn).
"International" betekent in dit geval dat en een meertalige rom op geïnstalleerd is.

Xiaomi Mi Note 2 met B20 wordt "Global version" genoemd, maar is er alleen in 128GB versie (zie Kimovil)
4G: FDD-LTE B1 / B2 / B3 / B4 / B5 / B7 / B8 / B12 / B13 / B17 / B18 / B19 / B20 / B25 / B26 / B28 / B29 / B30
https://www.gearbest.com/(...)?wid=4&lkid=12607150

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 18-01-2018 23:12:48 ]
pi_176629169
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen, dachten ze bij Koolnee!

https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1232199.html?wid=11

[ afbeelding ]

En dat voor 127 euro! _O-
Ik vind het een mooie telefoon maar is het een goed merk, oftewel is het kwaliteit?
pi_176629210
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijzelf. Via kimovil kan ik niet filteren op telefoon die android hebben met google one programma.

Wie weet hoe ik wel kan filteren. Welke site biedt deze mogelijkheid wel aan?
  zaterdag 20 januari 2018 @ 09:43:54 #63
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176629272
ali express
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176629493
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 09:31 schreef ShoNuf het volgende:

[..]

Ik vind het een mooie telefoon maar is het een goed merk, oftewel is het kwaliteit?
Geen idee, kijk het video reviewtje die ik eerder heb gepost.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176630978
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 09:43 schreef govie het volgende:
ali express
Via aliexpress kan ik niet filteren op google one, slechts alleen op android.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 11:57:55 #66
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176631139
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 09:36 schreef ShoNuf het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijzelf. Via kimovil kan ik niet filteren op telefoon die android hebben met google one programma.

Wie weet hoe ik wel kan filteren. Welke site biedt deze mogelijkheid wel aan?
Opzoeken via Google en dan kijken waar ze ze verkopen.
  zaterdag 20 januari 2018 @ 12:42:31 #67
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_176631743
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2018 11:47 schreef ShoNuf het volgende:

[..]

Via aliexpress kan ik niet filteren op google one, slechts alleen op android.
https://www.android.com/one/
https://nl.aliexpress.com(...)rchText=mi+a1+xiaomi (als voorbeeld)

Onderaan die andriod link kan je zien welke telefoons andriod one draaien, gewoon even de ch-phones opzoeken denk ik: HTC U11, Xiaomi Mi A1, Sharp X1, Android One Moto X4, GM 5+, Sharp S1, Sharp S2,. De enige chiphone met one lijkt me tot zover de xiaomi.

[ Bericht 2% gewijzigd door govie op 20-01-2018 12:50:04 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_176634591
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wordt vandaag aangekondigd. De Sharp Aquos S3 dat op de iPhone X gaat lijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je kunt duidelijk zien hoe dun de bezels zijn. Mocht het band 20 hebben dan wordt dit mijn nieuwe opvolger van de Nubia Z11, een niet al te dure midranger die je voor ¤350 euro kunt oppikken.
Af en toe afgelopen jaren wat foto's gezien van hun to be toestellen, maar nooit tegengekomen in een CHN shop. Gaat er nog wat van komen of niet?

Heb wel interesse aangezien Sharp geen Oukitel, Koolnee, Umidigi, Doogee enz is en ik daarom meer kwaliteit verwacht.
pi_176656211
zo weer een weekje verder met zoeken.(ben al maanden aan het spitten) eigenlijk wil ik zo goedkoop mogelijk, omdat ik op zijn zachts gezegd een sporadische gebruiker ben. heb een abbo van 2.50 in de maand en daar houd ik van over.
de 5a zou dus perfect zijn,
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die andere zijn meer toekomst bestendig/beter/mooier? voor een paar 10tjes meer?

keuzes,keuzes,keuzes.
welke zal ik doen? of nog andere phones onder/rond de de 100 euro? zit niet te wachten op ongevraagde reclame, in de fik vliegende, uit elkaar vallende phone.

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leree-le-3
of
https://www.kimovil.com/e(...)te-4-global-3gb-32gb
of
https://www.kimovil.com/e(...)redmi-note-5a-global

de goedkoopste zijn de stores op Ali, heb daar al veel besteld maar om daar zo,n ding te bestellen? Bgood en Gbest betere keus? maar wel iets duurder?
pi_176657724
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:35 schreef sjaak109 het volgende:
zo weer een weekje verder met zoeken.(ben al maanden aan het spitten) eigenlijk wil ik zo goedkoop mogelijk, omdat ik op zijn zachts gezegd een sporadische gebruiker ben. heb een abbo van 2.50 in de maand en daar houd ik van over.
de 5a zou dus perfect zijn,
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die andere zijn meer toekomst bestendig/beter/mooier? voor een paar 10tjes meer?

keuzes,keuzes,keuzes.
welke zal ik doen? of nog andere phones onder/rond de de 100 euro? zit niet te wachten op ongevraagde reclame, in de fik vliegende, uit elkaar vallende phone.

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leree-le-3
of
https://www.kimovil.com/e(...)te-4-global-3gb-32gb
of
https://www.kimovil.com/e(...)redmi-note-5a-global

de goedkoopste zijn de stores op Ali, heb daar al veel besteld maar om daar zo,n ding te bestellen? Bgood en Gbest betere keus? maar wel iets duurder?
Koop gewoon een Nubia M2 via BG met PDM.
Goed toestel, stock Android, geen onzin.

Ga ik ook doen. :)

Die LeRee ziet er ook niet slecht uit maar dat zal wel een hals over kop modelletje zijn geweest, geproduceerd met onderdelen die ze voor andere exemplaren nog op voorraad hadden maar waar ze van af moeten. LeEco gaat de mobiele telefonie divisie afstoten en op wat andere dev-sites na heb je dan geen ROM support meer. Het is de vraag of er support door derden gaat komen voor dit model.
pi_176659451
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:51 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Koop gewoon een Nubia M2 via BG met PDM.
Goed toestel, stock Android, geen onzin.

Ga ik ook doen. :)

Die LeRee ziet er ook niet slecht uit maar dat zal wel een hals over kop modelletje zijn geweest, geproduceerd met onderdelen die ze voor andere exemplaren nog op voorraad hadden maar waar ze van af moeten. LeEco gaat de mobiele telefonie divisie afstoten en op wat andere dev-sites na heb je dan geen ROM support meer. Het is de vraag of er support door derden gaat komen voor dit model.
Gaaf ding zeg die Nubia M2, met amoled scherm notabene! En alle goede 4G banden.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176659502
blehhhhhhhhh,

had ik eindelijk 3 modellen wat ik dacht, dat zijn ze!
kom jij met deze. inderdaad mooi ding. maar het is geen stock android. (die andere ook niet trouwens)

wel vreemd trouwen kies je de grijze kost verzenden 10.95
kies je de zwarte is het 8.36.
beetje maf.
  zondag 21 januari 2018 @ 20:04:07 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176661235
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 17:51 schreef Gruj0 het volgende:
Die LeRee ziet er ook niet slecht uit maar dat zal wel een hals over kop modelletje zijn geweest, geproduceerd met onderdelen die ze voor andere exemplaren nog op voorraad hadden maar waar ze van af moeten. LeEco gaat de mobiele telefonie divisie afstoten en op wat andere dev-sites na heb je dan geen ROM support meer. Het is de vraag of er support door derden gaat komen voor dit model.
Toen was dat nog niet bekend dacht ik, stekker is er daarna toch uitgetrokken. Kan mij wel voorstellen dat ze idd al wat stock hadden liggen en er vanaf moeten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_176663402
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:00 schreef sjaak109 het volgende:
blehhhhhhhhh,

had ik eindelijk 3 modellen wat ik dacht, dat zijn ze!
kom jij met deze. inderdaad mooi ding. maar het is geen stock android. (die andere ook niet trouwens)

wel vreemd trouwen kies je de grijze kost verzenden 10.95
kies je de zwarte is het 8.36.
beetje maf.
Hey,
Mijn vader(60+) heeft nu sinds een week de Nubia M2 en is er erg blij mee en ik was ook verbluft hoe goed en mooi dat toestel is, daarnaast heeft mijn zus de Xiami note 4 global edition, ook een prachtig toestel, maar op het moment is de prijs in het voordeel van de Nubia dacht ik en de M2 mét betere specs zoals AMOLED, 4GB RAM en 64GB rom, Fingerprint aan de voorkant vind ik persoonlijk ook een voordeel. Maar met beide toestellen heb je een prachtig toestel in handen. Leree en de redmi 5a zou ik links laten liggen, vooral in verband met futureproof. Qua software updates zit je denk ik beter bij Xiaomi, maar het moet nog blijken hoe goed Nubia is met updates, wel al een update gehad voor de M2 en las ook al dat er Android 7 was voor de Chinese variant. Persoonlijk raad ik beide toestellen aan, maar zou op dit moment kiezen voor de Nubia M2. echt een koopje voor wat je krijgt. Succes!
pi_176672626
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 19:00 schreef sjaak109 het volgende:
blehhhhhhhhh,

had ik eindelijk 3 modellen wat ik dacht, dat zijn ze!
kom jij met deze. inderdaad mooi ding. maar het is geen stock android. (die andere ook niet trouwens)

wel vreemd trouwen kies je de grijze kost verzenden 10.95
kies je de zwarte is het 8.36.
beetje maf.
BG speelt wel vaker met prijzen. Zal wel een (logisch) verdienverhaaltje achter zitten.
Toen dat ding nog pre-order was, kostte die bijna 150 euro geloof ik en met PDM erbij nog een tientje erbovenop.

Toen het geen pre-order meer was, daalde de prijs naar 132 euro of zo met 3 euro PDM.
Ik zie dat de prijs nu ook zoiets is, maar PDM kost nu bijna een tientje.

quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 20:04 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Toen was dat nog niet bekend dacht ik, stekker is er daarna toch uitgetrokken. Kan mij wel voorstellen dat ze idd al wat stock hadden liggen en er vanaf moeten.
Ik heb er wel eens eentje in mijn handen gehad. Gewoon een echt goed afgewerkte, kwalitatieve telefoon. De reviews van al hun andere exemplaren benadrukken datzelfde nog eens.

Ik vind het persoonlijk jammer dat ze niets meer met mobiele telefonie willen doen, want LeTv/LeEco was zowat het enige Chinese merk wiens uitgebrachte toestellen altijd een constante, degelijke kwaliteit hadden. Dat kun je niet zeggen van Elephone, Doogee, Oukitel, Elephone en zelfs niet van Lenovo.

LeTv/LeEco had op een gegeven moment een andere bouwer, CoolPad overgenomen.
Ze waren zelfs actief in de VS. Soms is het echt niet te begrijpen.
pi_176673297
Het is ook jammer dat Jiayu ter ziele is gegaan, die produceerden ook wel degelijk spul. M'n Jiayu S3 heb ik begin deze maand na dik 2,5 jaar vervangen voor een Xiaomi Mi A1. Elephone en Ulefone zou ik nooit kopen omdat die vaak de plank compleet misslaan wat software betreft, ik begrijp ook niet goed waarom dat soort bedrijven wel erin slagen om hun hoofd boven water te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door J.B. op 22-01-2018 14:28:41 ]
  donderdag 25 januari 2018 @ 11:03:03 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176734058
Nog nooit een Elephone gekocht maar deze is wel indrukwekkend. Leuk detail de logo op de achterkant licht op bij binnenkomst notificaties.
https://www.elephone.hk/static/promotion_active_112#

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176735532
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog nooit een Elephone gekocht maar deze is wel indrukwekkend. Leuk detail de logo op de achterkant licht op bij binnenkomst notificaties.
https://www.elephone.hk/static/promotion_active_112#

nice, nice ;)
pi_176736048
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog nooit een Elephone gekocht maar deze is wel indrukwekkend. Leuk detail de logo op de achterkant licht op bij binnenkomst notificaties.
https://www.elephone.hk/static/promotion_active_112#

Ziet er vet uit hoor!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176755673
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2018 11:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nog nooit een Elephone gekocht maar deze is wel indrukwekkend. Leuk detail de logo op de achterkant licht op bij binnenkomst notificaties.
https://www.elephone.hk/static/promotion_active_112#

Die pro kan wel eens heel nice zijn! Eindelijk eens een Chinaphone met Snapdragon. Dus ook grotere kans op custom roms.
pi_176779700
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 12:39 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Ik heb die van mij ook ooit laten vallen.....is zo'n scherm nog maar 30 euro? Volgens de filmpjes is het behoorlijk wat werk. Ik heb 1 bedrijfje kunnen vinden maar die vragen 100 euro.

Laat je jouw vorderingen weten?
Nou het heeft een tijd geduurd, maar mijn Elephone P9000 leeft weer.
Het nieuwe scherm had 2 weken op het afhaalpunt gelegen zonder dat ik hierover een bericht had ontvangen.

Totale kosten: 25 euro voor het scherm, 40 euro voor het laten vervangen.
Degene die het vervangen heeft zei dat het vervangen veel moeilijker was dan bij A-merken.
De kwaliteit van het solderen is niet al te best, waardoor de kans groter is dat je iets kapot maakt.
Op zich wel logisch, want de prijs is ook vele malen lager.

Ik heb er nu meteen maar een tempered glass op geplakt, om toekomstige schade zoveel mogelijk te voorkomen.
pi_176780721
Ik vraag me af wat nu de favo merk is van de chinezen zelf? die moeten toch wel weten welke merk goed is.
pi_176781058
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2018 17:52 schreef THEFXR het volgende:
Ik vraag me af wat nu de favo merk is van de chinezen zelf? die moeten toch wel weten welke merk goed is.
Huawei, Vivo, Oppo
https://www.gizmochina.co(...)-first-time-history/
  roze maandag 29 januari 2018 @ 00:28:58 #84
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176811177
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Oh no mijn Xiaomi telefoon begint de laatste tijd wat vreemd te doen. ;( Laatste paar weken ook paar keer random vastgelopen. (En gisteren ging hij tot 2x toe weer aan toen ik hem uitschakelde)
Dit probleem lijkt over te zijn trouwens.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:13:59 #85
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176847783
-
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:15:18 #86
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176847845
De iPhone X zonder het lelijke design. De Meizu 15 plus. Het ziet er echt goed uit.



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:35:47 #87
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176848727
Je post steeds plaatjes die gehotlinked worden, wat niet toegestaan is door de bron (bv. users zien alleen 'Meizu-15-Plus-front.jpg').
Beter idee: link naar het bronartikel.
Ook een idee, ff uploaden op: https://imgur.com

_

Dus:


~ https://www.gizmochina.co(...)g-screen-body-ratio/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:48:45 #88
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176849211
Waarom zouden deze pics geblokt worden door Fok?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176850487
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom zouden deze pics geblokt worden door Fok?
het wordt geblokt door de BRON niet fok dus maar gizmochina
pi_176862543
Ik heb de Xiaomi Mi A1 op het oog.

Wat zijn jullie ervaringen met het verzenden van telefoons en inklaringskosten? Sommige verkopers bieden een optie aan waarbij ze via DHL versturen en je geen inklaringskosten en BTW zou betalen.

Klopt dat, en betaal je ze wel bij reguliere verzending? Hoe het in theorie zit weet ik wel, ik ben benieuwd naar de praktijk.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2018 15:58:30 ]
pi_176862847
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de Xiaomi Mi A1 op het oog.

Wat zijn jullie ervaringen met het verzenden van telefoons en inklaringskosten? Sommige verkopers bieden een optie aan waarbij ze via DHL versturen en je geen inklaringskosten en BTW zou betalen.

Klopt dat, en betaal je ze wel bij reguliere verzending? Hoe het in theorie zit weet ik wel, ik ben benieuwd naar de praktijk.
PDM bij Banggood heb ik alleen maar goede ervaringen mee, geen inklaringskosten en vrij snel bezorgd. Mijn ervaring met gewone "free shipping" varieert (meestal geluk gehad bij de douane, twee keer niet) en van wat ik hier gelezen heb is DHL en EMS altijd prijs wat inklaringskosten betreft.
pi_176863092
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 21:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De iPhone X zonder het lelijke design. De Meizu 15 plus. Het ziet er echt goed uit.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geen vingerafdrukscanner?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_176863463
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:04 schreef J.B. het volgende:

[..]

PDM bij Banggood heb ik alleen maar goede ervaringen mee, geen inklaringskosten en vrij snel bezorgd. Mijn ervaring met gewone "free shipping" varieert (meestal geluk gehad bij de douane, twee keer niet) en van wat ik hier gelezen heb is DHL en EMS altijd prijs wat inklaringskosten betreft.
bij dhl is het 2 van de 3x totaal nu bij mij niet prijs geweest, wellicht erg geluk?
pi_176864430
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:04 schreef J.B. het volgende:

[..]

PDM bij Banggood heb ik alleen maar goede ervaringen mee, geen inklaringskosten en vrij snel bezorgd. Mijn ervaring met gewone "free shipping" varieert (meestal geluk gehad bij de douane, twee keer niet) en van wat ik hier gelezen heb is DHL en EMS altijd prijs wat inklaringskosten betreft.
Bedankt!
  woensdag 31 januari 2018 @ 17:17:55 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176864771
quote:
1s.gif Op woensdag 31 januari 2018 16:26 schreef mschol het volgende:

[..]

bij dhl is het 2 van de 3x totaal nu bij mij niet prijs geweest, wellicht erg geluk?
Dat is puur geluk inderdaad. Ik ben er bij DHL nog nooit doorheen gepiept. Altijd raak. Mogelijk had je hele kleine pakketjes, of stond er een fake-waarde op het pakket zodat DHL er vanuit ging dat het onder de heffingswaarde zat?
  roze donderdag 1 februari 2018 @ 14:28:00 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176883253
Ik vraag dit namens iemand anders... Weet iemand of dit iets is? https://nl.aliexpress.com(...)brq&isOrigTitle=true En dan vooral eigenlijk of 3G/4G allemaal gaat werken? Want verder lijkt het mij wel een prima telefoon maar ik snap nooit zo goed hoe ik zie of dat gaat werken.
Your beauty never ever scared me.
pi_176889722
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef Amarantha het volgende:
...........dit iets is...........En dan vooral eigenlijk of 3G/4G allemaal gaat werken? ..........
B20-800Mhz ontbreekt bij de Redmi Note 4x.
oa Tele2 Vodafone en Kpn zenden daarmee uit op 4G.
Wil je zekerheid dan moet je mbt Xiaomi gaan voor een Global version.
Dit type van de Redmi Note 4 serie ondersteunt wel alle 4G banden en valt ongeveer in dezelfde prijsklasse.

[ Bericht 12% gewijzigd door elinx op 01-02-2018 19:38:16 ]
pi_176892961
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 17:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is puur geluk inderdaad. Ik ben er bij DHL nog nooit doorheen gepiept. Altijd raak. Mogelijk had je hele kleine pakketjes, of stond er een fake-waarde op het pakket zodat DHL er vanuit ging dat het onder de heffingswaarde zat?
ik ben nog geen 1 chinees tegengekomen die eerlijk dat formulier qua waarde invult, op hele dure, maar zelfs op hele goedkope dingen niet _O-
  donderdag 1 februari 2018 @ 22:49:26 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176894864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben nog geen 1 chinees tegengekomen die eerlijk dat formulier qua waarde invult, op hele dure, maar zelfs op hele goedkope dingen niet _O-
DHL pakt de waar de die ze opschrijven en telt daarbij de standaard shipping bedragen:

Dit zijn de tarieven uit 2016; maar goed.
Laag bedrag + shipping = betalen.

Alleen wanneer de verzender netjes de verzendkosten vermeld gaat het goed (en anders heel sporadisch).
quote:
2s.gif Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag dit namens iemand anders... Weet iemand of dit iets is? https://nl.aliexpress.com(...)brq&isOrigTitle=true En dan vooral eigenlijk of 3G/4G allemaal gaat werken? Want verder lijkt het mij wel een prima telefoon maar ik snap nooit zo goed hoe ik zie of dat gaat werken.
Geen 4G buiten T-mobile (landelijk), bij Vodafone en KPN wel deels. Voor Tele2 geen optie :).
Voor een Simpel-simpel of T-mobile abo is het dikke prima :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  roze donderdag 1 februari 2018 @ 22:54:08 #100
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176894969
Laat maar, denk dat het goed moet komen nu.

[ Bericht 77% gewijzigd door Ama op 01-02-2018 23:03:45 ]
Your beauty never ever scared me.
pi_176896646
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 22:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

DHL pakt de waar de die ze opschrijven en telt daarbij de standaard shipping bedragen:
[ link | afbeelding ]
Dit zijn de tarieven uit 2016; maar goed.
Laag bedrag + shipping = betalen.

Alleen wanneer de verzender netjes de verzendkosten vermeld gaat het goed (en anders heel sporadisch).
apart, geen last van gehad dus in de meeste gevallen (beide pakketten ruim boven de $150), de keer dat ik gesnapt werd kostte dat ¤30 of ¤50 op een apparaat van ~180 euro)
  vrijdag 2 februari 2018 @ 00:32:39 #102
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176896703
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 22:21 schreef mschol het volgende:

[..]

het wordt geblokt door de BRON niet fok dus maar gizmochina
Nee want op andere sites kun je wel gewoon de afbeeldingen zien. Ligt dus aan Fok.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176896803
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee want op andere sites kun je wel gewoon de afbeeldingen zien. Ligt dus aan Fok.
nee, dit is bron die het blokkeert. staat letterlijk in de pagina die geserveerd wordt: (ze gebruiken cloudflare ervoor, maar zij blokkeren het)
1<title>Access denied | img.gizchina.com used Cloudflare to restrict hotlinking</title>
  vrijdag 2 februari 2018 @ 08:48:56 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176898553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 21:40 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ben nog geen 1 chinees tegengekomen die eerlijk dat formulier qua waarde invult, op hele dure, maar zelfs op hele goedkope dingen niet _O-
Ooit een tablet besteld van ¤ 200,- bij Banggood, die werd geleverd als fotolijstje van ¤ 10,-. PostNL geloofde het uiteraard (zwaarste en grootste fotolijstje ooit).
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:02:58 #105
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176901549
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 00:38 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, dit is bron die het blokkeert. staat letterlijk in de pagina die geserveerd wordt: (ze gebruiken cloudflare ervoor, maar zij blokkeren het)
[ code verwijderd ]

Dat kan dan wel zo zijn, maar het is wel frappant dat het enkel op dit forum niet werk. De meeste anderen kunnen het wel laten zien.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:06:57 #106
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176901644
Overigens gaat Ulefone deze smartphone presenteren. Hopelijk met een goed 2K paneel.



https://www.gizchina.com/(...)next-model-u-series/

[ Bericht 13% gewijzigd door MisterJ.Lo op 02-02-2018 14:29:59 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:58:33 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_176902648
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dat kan dan wel zo zijn, maar het is wel frappant dat het enkel op dit forum niet werk. De meeste anderen kunnen het wel laten zien.
Als je zelf op de pagina bent geweest, zit de afbeelding in je cache. Daarom toont 'ie 'em wel, maar alleen voor JOU. Ieder ander ziet alleen de bestandsnaam van het plaatje, niet het plaatje zelf, omdat zoals gezegd hotlinking niet getolereerd wordt. Dus het ligt niet aan FOK!. Wij zijn misschien de eerste die zeggen dat we daar niks aan hebben hoe je dat post. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:19:39 #108
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176903041
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens gaat Ulefone deze smartphone presenteren. Hopelijk met een goed 2K paneel.

[ afbeelding ]

https://img.gizchina.com/2018/02/20180202.jpg
Hopelijk met bezels die in het echt hetzelfde zijn als op de render. Ulefone heeft er een handje naar dingen op foto’s mooier te maken dan ze werkelijk zijn.

Op de plaatjes ziet hij er goed uit! ^O^

En hopelijk minimaal 1440p ipv 2K
  vrijdag 2 februari 2018 @ 13:25:40 #109
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176903174
quote:
7s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:51 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de Xiaomi Mi A1 op het oog.

Wat zijn jullie ervaringen met het verzenden van telefoons en inklaringskosten? Sommige verkopers bieden een optie aan waarbij ze via DHL versturen en je geen inklaringskosten en BTW zou betalen.

Klopt dat, en betaal je ze wel bij reguliere verzending? Hoe het in theorie zit weet ik wel, ik ben benieuwd naar de praktijk.
Een vriend van mij heeft die A1 bij gearbest besteld voor zijn vriendin. Zondag besteld, kwam gisteren binnen. Dat moet volgens mij een record zijn.

Werd verzonden vanuit EU warehouse, dus geen bijkomende kosten. Ik geloof wel dat ze hem naar België hebben laten verzenden.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 14:32:08 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176904860
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:19 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hopelijk met bezels die in het echt hetzelfde zijn als op de render. Ulefone heeft er een handje naar dingen op foto’s mooier te maken dan ze werkelijk zijn.

Op de plaatjes ziet hij er goed uit! ^O^

En hopelijk minimaal 1440p ipv 2K
Dit is het paneel. Dun genoeg.
https://www.gizchina.com/(...)next-model-u-series/
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 15:16:29 #111
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176905774
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 14:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit is het paneel. Dun genoeg.
https://www.gizchina.com/(...)next-model-u-series/
Ziet er inderdaad netjes uit
  roze vrijdag 2 februari 2018 @ 15:52:57 #112
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176906475
Jongens ik heb toch nog een paar vragen maar de rest kom ik nog op terug. Eerst de eerste.. Hoe zie ik nou wat global is of niet? Want ik linkte bijv. deze hier en toen zei iemand nee je moet global hebben wil je dat 4G werkt maar hier staat global rom bij.

Nu zoek ik nog eens in mijn bestellingen en bij mijn Note 4 staat ook global rom en daar werkt 4G gewoon op.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 16:02:19 #113
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176906654
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Jongens ik heb toch nog een paar vragen maar de rest kom ik nog op terug. Eerst de eerste.. Hoe zie ik nou wat global is of niet? Want ik linkte bijv. deze hier en toen zei iemand nee je moet global hebben wil je dat 4G werkt maar hier staat global rom bij.

Nu zoek ik nog eens in mijn bestellingen en bij mijn Note 4 staat ook global rom en daar werkt 4G gewoon op.
Je haalt Global Rom en Global bands door elkaar.

Een Global Rom betekent dat er andere talen dan Chinees op staan en dat Google services als de PlayStore geïnstalleerd zijn.

Global bands betekent dat westerse 4G netwerken ondersteund worden.
  roze vrijdag 2 februari 2018 @ 16:08:19 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176906758
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je haalt Global Rom en Global bands door elkaar.

Een Global Rom betekent dat er andere talen dan Chinees op staan en dat Google services als de PlayStore geïnstalleerd zijn.

Global bands betekent dat westerse 4G netwerken ondersteund worden.
Ik snap er nog steeds niet zoveel van merk ik, sorry (voor al mijn vragen). Ik heb gewoon even de eerste de beste gepakt: *klik* hoe kan ik daaraan zien of het werkt of niet? :')
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 2 februari 2018 @ 16:08:29 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176906763
En bedankt voor het antwoorden.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 16:22:17 #116
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_176907010
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:08 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik snap er nog steeds niet zoveel van merk ik, sorry (voor al mijn vragen). Ik heb gewoon even de eerste de beste gepakt: *klik* hoe kan ik daaraan zien of het werkt of niet? :')
Niet denigrerend bedoeld, maar als je dit niet zo goed begrijpt, kun je dan niet beter gewoon naar een 2e hands Samsung (ofzo) gaan kijken?

Kans is namelijk groot dat je straks bij die Xiaomi ook een andere ROM wilt, omdat die waar hij mee geleverd wordt vaak vol zit met rotzooi van de verkoper. En dan wordt het allemaal nog complexer.
  roze vrijdag 2 februari 2018 @ 16:24:06 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176907042
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet denigrerend bedoeld, maar als je dit niet zo goed begrijpt, kun je dan niet beter gewoon naar een 2e hands Samsung (ofzo) gaan kijken?

Kans is namelijk groot dat je straks bij die Xiaomi ook een andere ROM wilt, omdat die waar hij mee geleverd wordt vaak vol zit met rotzooi van de verkoper. En dan wordt het allemaal nog complexer.
Ik vraag dit eigenlijk ook vooral voor iemand anders. Ik vraag hier normaal gewoon wat ik moet kopen (met een klein eisenlijstje erbij) en dan krijg ik wel een linkje met iets wat ik ga bestellen. Maar ik heb haar al gevraagd wat nou eigenlijk de eisen zijn enz. :P Dan weten jullie misschien wel iets.

Ik ga dit toch niet begrijpen merk ik al dus doe het op de manier zoals ik het eerst deed. :') Beide keren een prima telefoon gekocht. Hoopte alleen dat ik het zelf misschien ook een keer wat beter zou begrijpen. :')
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 17:42:50 #118
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176908644
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niet denigrerend bedoeld, maar als je dit niet zo goed begrijpt, kun je dan niet beter gewoon naar een 2e hands Samsung (ofzo) gaan kijken?

Kans is namelijk groot dat je straks bij die Xiaomi ook een andere ROM wilt, omdat die waar hij mee geleverd wordt vaak vol zit met rotzooi van de verkoper. En dan wordt het allemaal nog complexer.
De Xiaomi A1 komt met stock Android.

Daarnaast is die vergelijking een beetje raar. Ik flash al jaren custom roms, maar zou je niet uit mijn hoofd kunnen vertellen van welke bands de Nederlandse providers gebruikmaken voor hun 4G netwerk.
  vrijdag 2 februari 2018 @ 18:15:45 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176909211
Groot aantal posts de vuilnisbak in.

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Jongens ik heb toch nog een paar vragen maar de rest kom ik nog op terug. Eerst de eerste.. Hoe zie ik nou wat global is of niet? Want ik linkte bijv. deze hier en toen zei iemand nee je moet global hebben wil je dat 4G werkt maar hier staat global rom bij.

Nu zoek ik nog eens in mijn bestellingen en bij mijn Note 4 staat ook global rom en daar werkt 4G gewoon op.
Shops gebruiken de naam nog wel eens door elkaar. Zelf laatst daardoor de foute versie besteld :'). Had die van het andere tabblad moeten hebben. Maar goed, de persoon in kwestie had T-mobile dus eigenlijk niets aan de hand.

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:02 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je haalt Global Rom en Global bands door elkaar.

Een Global Rom betekent dat er andere talen dan Chinees op staan en dat Google services als de PlayStore geïnstalleerd zijn.

Global bands betekent dat westerse 4G netwerken ondersteund worden.
Er zijn ruwweg 3 versies:
- Global ROM
- International edition
- China versie

Global ROM = Chinese versie met internationale software
International edition = Speciale versie met meer frequenties en engelse software.

De namen zijn wisselend per site/verkoper je moet dus erg goed opletten.

quote:
2s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:08 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik snap er nog steeds niet zoveel van merk ik, sorry (voor al mijn vragen). Ik heb gewoon even de eerste de beste gepakt: *klik* hoe kan ik daaraan zien of het werkt of niet? :')
Heel simpel.

Kijk in de lijst van de verkoper; je zoekt naar LTE en kijkt of daarbij Band 20 of 800 mhz staat.
Is dat het geval dan heb je de international version :).

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 16:22 schreef BadderHaring het volgende:
Kans is namelijk groot dat je straks bij die Xiaomi ook een andere ROM wilt, omdat die waar hij mee geleverd wordt vaak vol zit met rotzooi van de verkoper. En dan wordt het allemaal nog complexer.
Dat gaat de laatste tijd beter zie ik. De versies van Gearbest en Banggood die ik de laatste keer ontving waren netjes met de Engelse Xiaomi ROM.

Grootste punt van aandacht is is wanneer er Nederlands / Grieks / etc
tussen de lijst met talen staat; dan is het zo'n knutselrom.
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Xiaomi A1 komt met stock Android.

Daarnaast is die vergelijking een beetje raar. Ik flash al jaren custom roms, maar zou je niet uit mijn hoofd kunnen vertellen van welke bands de Nederlandse providers gebruikmaken voor hun 4G netwerk.
Dat is niet voor iedereen weggelegd; zeker de nieuwere Xioami toestellen hebben ook nog een een locked bootloader, nog weer een extra stap voor dat je kan flashen.
De frequenties staan (al zij het niet helemaal meer compleet) gewoon in de openingspost hier:

quote:
KPN, Vodafone en T-mobile hebben sinds korte tijd ook 4G actief. 4G ofwel LTE werkt in nederland op de volgende kanalen (frequenties):
800 MHz / Band 20: Vodafone (landelijk), KPN (landelijk), Tele2 (landelijk)
900 MHz / Band 8: T-mobile (landelijk)
1800MHz / Band 3: Vodafone (steden), KPN (steden), T-mobile (landelijk)
2600MHz / Band 7: Vodafone, KPN, T-mobile, Tele2 (landelijk)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 februari 2018 @ 03:27:21 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176941616
iPhone X design blijkt hot te zijn. De Huawei P20 zal een exemplaar krijgen met de Notch en 3 camera's!



Naast deze leak van een casemaker blijken bedrijven al vaak eerder over de juiste afmetingen te beschikken. Zo worden nu ook al op voorhand screenprotectors verkocht. Dan moet je wel zeker van je zaak zijn.

https://www.amazon.co.uk/dp/B078S5RB4B/?tag=pocketlintc07-21

[ Bericht 16% gewijzigd door MisterJ.Lo op 04-02-2018 04:07:26 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176946814
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:35 schreef sjaak109 het volgende:
zo weer een weekje verder met zoeken.(ben al maanden aan het spitten) eigenlijk wil ik zo goedkoop mogelijk, omdat ik op zijn zachts gezegd een sporadische gebruiker ben. heb een abbo van 2.50 in de maand en daar houd ik van over.
de 5a zou dus perfect zijn,
maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr die andere zijn meer toekomst bestendig/beter/mooier? voor een paar 10tjes meer?

keuzes,keuzes,keuzes.
welke zal ik doen? of nog andere phones onder/rond de de 100 euro? zit niet te wachten op ongevraagde reclame, in de fik vliegende, uit elkaar vallende phone.

https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leree-le-3
of
https://www.kimovil.com/e(...)te-4-global-3gb-32gb
of
https://www.kimovil.com/e(...)redmi-note-5a-global

de goedkoopste zijn de stores op Ali, heb daar al veel besteld maar om daar zo,n ding te bestellen? Bgood en Gbest betere keus? maar wel iets duurder?
nou eindelijk na maanden en maanden zoeken een phone besteld. iets duurder als gepland (17 euro) maar dan heb je wel wat................. hoop ik. dus kraak hem nou niet meteen af want dan raak ik in een dip. :)
het is deze geworden https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_1509274.html

een ieder bedankt voor meedenken.
  zondag 4 februari 2018 @ 13:54:49 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_176946985
Prima keuze!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 4 februari 2018 @ 19:45:12 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_176955494
Huawei P20 met Notch is dus officieel.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_176982630
Mijn excuses als dit het verkeede topic is, maar ik zoek iets om m'n smartphone snel te bevestigen in de auto. Ik heb al 2 dingetjes uit de action die prima werken(met soort van knijpding), maar ik zoek eigenlijk iets met een magneet ofzo dat makkelijker is, snap je? Dus ik stap in m'n auto en ik klik m'n smartphone er gewoon op vast binnen de seconde, nu is het altijd wel een beetje klooien.

Ik heb een Lenovo P2.
  roze dinsdag 6 februari 2018 @ 01:30:42 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176984879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 18:15 schreef RobertNL het volgende:
Groot aantal posts de vuilnisbak in.

[..]

Shops gebruiken de naam nog wel eens door elkaar. Zelf laatst daardoor de foute versie besteld :'). Had die van het andere tabblad moeten hebben. Maar goed, de persoon in kwestie had T-mobile dus eigenlijk niets aan de hand.

[..]

Er zijn ruwweg 3 versies:
- Global ROM
- International edition
- China versie

Global ROM = Chinese versie met internationale software
International edition = Speciale versie met meer frequenties en engelse software.

De namen zijn wisselend per site/verkoper je moet dus erg goed opletten.

[..]

Heel simpel.

Kijk in de lijst van de verkoper; je zoekt naar LTE en kijkt of daarbij Band 20 of 800 mhz staat.
Is dat het geval dan heb je de international version :).

[..]

Dat gaat de laatste tijd beter zie ik. De versies van Gearbest en Banggood die ik de laatste keer ontving waren netjes met de Engelse Xiaomi ROM.

Grootste punt van aandacht is is wanneer er Nederlands / Grieks / etc
tussen de lijst met talen staat; dan is het zo'n knutselrom.

[..]

Dat is niet voor iedereen weggelegd; zeker de nieuwere Xioami toestellen hebben ook nog een een locked bootloader, nog weer een extra stap voor dat je kan flashen.
De frequenties staan (al zij het niet helemaal meer compleet) gewoon in de openingspost hier:

[..]

Hier ga ik later nog even goed naar kijken. Dankjewel! :)
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 6 februari 2018 @ 01:34:34 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176984889
Omdat jullie mij ook altijd goed hebben geholpen met het uitzoeken van een telefoon vraag ik nu jullie hulp voor iemand anders. Ik kreeg dit berichtje van haar:

quote:
Ik dacht zelf aan een max van 200 dollar, omdat het eigenlijk nog maar een aantal maanden geleden is dat ik die refurbished foon gekocht had.

Wat specs betreft, die telefoon is de htc m8s en hiervoor had ik de m7, die 32 of 64gb intern geheugen had. De m8s heeft maar 16,en ik dacht dat dat niet uitmaakte omdat daar wel een sd kaartje in kon, maar apps kunnen daar niet op draaien. Om zeker te zijn ging ik dus uit van 64, maar ik denk dat 32 ook wel moet kunnen..

Hij moet dus met name genoeg apps kunnen draaien, en de accu moet een beetje goed zijn. Iets als camera etc is voor mij minder belangrijk.

Aan de andere kant, als ik echt zeker weet dat het een goede telefoon is, die gewoon mijn standaard zou kunnen worden (dus niet alleen als backup) dan mag ie best wat meer kosten.
Wat denken jullie dat een prima telefoon is voor haar? Ze vond 5 inch wel groot genoeg maar iets groter is niet heel erg want ze had zelf al gezien dat de meeste wel wat groter zijn. Ze vond mijn huidige telefoon er wel goed uitzien (redmi note 4) maar ik denk zelf dat er inmiddels wel nog betere telefoons te koop zijn van Xiaomi bijv.
Your beauty never ever scared me.
pi_176985392
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Omdat jullie mij ook altijd goed hebben geholpen met het uitzoeken van een telefoon vraag ik nu jullie hulp voor iemand anders. Ik kreeg dit berichtje van haar:

[..]

Wat denken jullie dat een prima telefoon is voor haar? Ze vond 5 inch wel groot genoeg maar iets groter is niet heel erg want ze had zelf al gezien dat de meeste wel wat groter zijn. Ze vond mijn huidige telefoon er wel goed uitzien (redmi note 4) maar ik denk zelf dat er inmiddels wel nog betere telefoons te koop zijn van Xiaomi bijv.
Xiaomi Mi A1? 5,5 inch telefoon met kale Android en 64GB geheugen. Weet wel niet zeker of die ondertussen ergens voor $200 te vinden is.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:58:41 #128
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_176987345
De A1 inderdaad. Of de Mi5X, als je liever MIUI hebt ipv kale Android. De hardware van beide toestellen is exact hetzelfde.

Ik denk dat dat toestel zo’n beetje de gouden standaard is voor budget toestellen. Nergens slecht, en in veel opzichten beter dan je voor de prijs mag verwachten.
  roze woensdag 7 februari 2018 @ 17:19:23 #129
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_177016542
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 07:25 schreef J.B. het volgende:

[..]

Xiaomi Mi A1? 5,5 inch telefoon met kale Android en 64GB geheugen. Weet wel niet zeker of die ondertussen ergens voor $200 te vinden is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 09:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
De A1 inderdaad. Of de Mi5X, als je liever MIUI hebt ipv kale Android. De hardware van beide toestellen is exact hetzelfde.

Ik denk dat dat toestel zo’n beetje de gouden standaard is voor budget toestellen. Nergens slecht, en in veel opzichten beter dan je voor de prijs mag verwachten.
Top :) Ziet er wel uit als een prima telefoontje ja. Moet ik nu nog even de juiste link voor haar zoeken zodat ze zeker weten de goede versie heeft die werkt hier. _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_177028638
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Top :) Ziet er wel uit als een prima telefoontje ja. Moet ik nu nog even de juiste link voor haar zoeken zodat ze zeker weten de goede versie heeft die werkt hier. _O-
Kies maar:
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=HK
https://www.banggood.com/(...)228&cur_warehouse=HK

Tweakers heeft hem ook meegenomen in een roundup voor goedkope Android telefoons. Hij kwam als één van de beste uit de bus.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:04:29 #131
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177030892
De Elephone S9 ziet er echt heel goed uit. Ik wacht nog even op de Huawei P20 het zal tussen die twee gaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:06:06 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177030917
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177031321
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2018 17:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

[..]

Top :) Ziet er wel uit als een prima telefoontje ja. Moet ik nu nog even de juiste link voor haar zoeken zodat ze zeker weten de goede versie heeft die werkt hier. _O-
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 07:47 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kies maar:
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=HK
https://www.banggood.com/(...)228&cur_warehouse=HK

Tweakers heeft hem ook meegenomen in een roundup voor goedkope Android telefoons. Hij kwam als één van de beste uit de bus.
En niet vergeten nog wat extra korting te pakken via Cashbackxl en Priority Direct Mail te kiezen bij de verzendmethode ;)
pi_177031341
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:47:34 #135
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177031490
quote:
14s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

wauw! Zal mij benieuwen wat die gaat kosten!
De prijzen zal al bekend hoor. De Snapdragon versie met 128 GB zal ¤348 kosten en die met Mediatek ¤290. Er komt een 64GB uit die goedkoper zal zijn. En dan te bedenken dat het scherm van OLED is.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177031497
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Elephone S9 ziet er echt heel goed uit. Ik wacht nog even op de Huawei P20 het zal tussen die twee gaan.
Geen Mix 2S?
  donderdag 8 februari 2018 @ 11:49:10 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177031514
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Geen Mix 2S?
Die komt ook uit? Hangt er vanaf, als het een notch krijgt of niet. Huidige positie van de camera vind ik niet handig.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177031600
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Die komt ook uit hè? Hangt er vanaf, als het een Notch krijgt of niet. Huidige positie van de camera vind ik niet handig.
Ik vond het geleakte design met de camera rechts bovenin wel mooi gedaan:

pi_177031989
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 11:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De prijzen zal al bekend hoor. De Snapdragon versie met 128 GB zal ¤348 kosten en die met Mediatek ¤290. Er komt een 64GB uit die goedkoper zal zijn. En dan te bedenken dat het scherm van OLED is.
Absurd goedkoop idd. Is die mediatek processor veel slechter dan de snapdragon?
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 februari 2018 @ 13:19:31 #140
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177032960
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 12:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Absurd goedkoop idd. Is die mediatek processor veel slechter dan de snapdragon?
Mediatek werkt toch wat trager en de navigatie is minder goed.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 8 februari 2018 @ 14:38:50 #141
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177034351
Huawei P20 lite mooi hoor :).


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177034689
Zie je Apple, dáár had je de TouchID kunnen stoppen!
pi_177039122
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 14:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Huawei P20 lite mooi hoor :).

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huawei telefoons zijn toch altijd wel oogstrelend mooi.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 februari 2018 @ 20:11:28 #144
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177040886
Dit is de Huawei P20.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177047194
Is er iemand hier die zich bezig heeft gehouden met Chinese telefoons met optical image stabilization?
Ik fotografeer graag met mijn telefoon maar heb geen vaste hand, dus voor mij is beeldstabilisatie een must.
Een Xaiomi mi5 wordt me eigenlijk al te duur (en is redelijk achterhaald?) en ik kom er niet echt uit om er een in mijn prijscategorie van 100 tot max 200 euro te vinden. Prestaties buiten de camera doen er verder weinig toe voor me; ik ben recent zonder problemen teruggestapt van een LG G4 naar een motorola e2, maar de fatsoenlijke camera met OIS begin ik toch echt te missen.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

[ Bericht 0% gewijzigd door zl7z op 09-02-2018 00:11:18 ]
pi_177048775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 00:04 schreef zl7z het volgende:...... prijscategorie van 100 tot max 200 euro te vinden. .............., maar de fatsoenlijke camera met OIS begin ik toch echt te missen.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.
Via Kimovil kan je beschikbare telefoons vinden op specificatie:
max. ¤200 en OIS

[ Bericht 0% gewijzigd door elinx op 09-02-2018 07:55:52 ]
  zaterdag 10 februari 2018 @ 03:52:39 #147
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177073135
Met de recente prijswijziging toch maar de Essential Phone bestellen. Kost nu ¤380 euro en je krijgt gratis de 360 camera erbij.




[ Bericht 49% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-02-2018 04:34:59 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177073221
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met de recente prijswijziging toch maar de Essential Phone bestellen. Kost nu ¤380 euro en je krijgt gratis de 360 camera erbij.


[ afbeelding ]
Waar? Voor die prijs wil ik hem ook wel!
  zaterdag 10 februari 2018 @ 08:02:01 #149
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177073520
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met de recente prijswijziging toch maar de Essential Phone bestellen. Kost nu ¤380 euro en je krijgt gratis de 360 camera erbij.


[ afbeelding ]
?
pi_177076016
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 03:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met de recente prijswijziging toch maar de Essential Phone bestellen. Kost nu ¤380 euro en je krijgt gratis de 360 camera erbij.


[ afbeelding ]
Waar heb je het over? Doe eens een linkje delen dan.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:08:13 #151
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177076077
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 04:38 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waar? Voor die prijs wil ik hem ook wel!
¤380 exclusief importkosten. En kun je gewoon bij Amazon kopen. Maar goed die importkosten moet je dus ook bij de Elephone betalen dus wat dat betreft net iets meer maar wel een stuk beter. 419 dollar voor de Elephone en 449 dollar voor de Essential PH1 met betere specs en het ontwerp vind ik ook veel beter als je ze naast elkaar legt.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 10-02-2018 11:13:27 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177076267
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

¤380 exclusief importkosten. En kun je gewoon bij Amazon kopen. Maar goed die importkosten moet je dus ook bij de Elephone betalen dus wat dat betreft net iets meer maar wel een stuk beter. 419 dollar voor de Elephone en 449 dollar voor de Essential PH1 met betere specs en het ontwerp vind ik ook veel beter als je ze naast elkaar legt.
Hij is vannacht van $449 naar $499 gegaan. Nu komt hij inclusief import fees en shipping op ¤519,29

Nog steeds geen slechte prijs, maar helaas niet de impulsaankoop die het voor 380 zou zijn.

Is die Elephone niet met PDM shipping te bestellen? Dat is voor mij een reden om alsnog de Mix 2 te overwegen ipv de Essential Phone. Aan de andere kant past de Essential Phone qua design beter bij mijn iPhone.

Edit: als je toch voor de Essential Phone gaat, raad ik je aan de Pixel Camera-app erop te installeren. Die maakt de camera echt enorm veel beter. Op xda kun je een specifieke mod voor de Essential vinden: https://www.google.nl/amp(...)essential-phone/amp/

[ Bericht 12% gewijzigd door Splackavellie02 op 10-02-2018 11:22:15 ]
  zaterdag 10 februari 2018 @ 11:25:41 #153
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177076476
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hij is vannacht van $449 naar $499 gegaan. Nu komt hij inclusief import fees en shipping op ¤519,29

Nog steeds geen slechte prijs, maar helaas niet de impulsaankoop die het voor 380 zou zijn.

Is die Elephone niet met PDM shipping te bestellen? Dat is voor mij een reden om alsnog de Mix 2 te overwegen ipv de Essential Phone. Aan de andere kant past de Essential Phone qua design beter bij mijn iPhone.

Edit: als je toch voor de Essential Phone gaat, raad ik je aan de Pixel Camera-app erop te installeren. Die maakt de camera echt enorm veel beter. Op xda kun je een specifieke mod voor de Essential vinden: https://www.google.nl/amp(...)essential-phone/amp/
Ja ga gewoon de Google app gebruiken. Alhoewel ik niet echt een camera gebruiker ben. Dus daar hecht ik veel minder aan dat het scherm en design. En dat is gewoon uitstekend bij de Essential Phone. Overigens is die vaker voor 449 te vinden gewoon de website in de gaten houden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177076513
Ja, is inderdaad wel interessant om in de gaten te houden. Op Amazon.de waar ik meestal bestel, is hij nog ruim boven de ¤600.

En ik ben het met je eens: scherm en design van de Essential Phone zijn allebei dik in orde.

Op eBay is hij nog goedkoper te vinden: https://m.ebay.nl/itm/Ess(...)056116.c100408.m2460

[ Bericht 41% gewijzigd door Splackavellie02 op 10-02-2018 11:55:27 ]
  zaterdag 10 februari 2018 @ 13:18:53 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177079930
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 11:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, is inderdaad wel interessant om in de gaten te houden. Op Amazon.de waar ik meestal bestel, is hij nog ruim boven de ¤600.

En ik ben het met je eens: scherm en design van de Essential Phone zijn allebei dik in orde.

Op eBay is hij nog goedkoper te vinden: https://m.ebay.nl/itm/Ess(...)056116.c100408.m2460
Mooie prijs maar tweedehands. Kan dus alles mis mee zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177082063
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Mooie prijs maar tweedehands. Kan dus alles mis mee zijn.
Klopt, zag ik later pas. Deze is wel nieuw: https://m.ebay.nl/itm/NEW(...)8:g:oh4AAOSwCMtaXUXX

Komt op ongeveer 80 euro minder dan bij Amazon met invoerkosten en verzending. Alleen zou ik zelf wel qua garantie wat meer vertrouwen hebben in Amazon, maar het is best een groot prijsverschil
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:20:49 #157
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177082244
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:15 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt, zag ik later pas. Deze is wel nieuw: https://m.ebay.nl/itm/NEW(...)8:g:oh4AAOSwCMtaXUXX

Komt op ongeveer 80 euro minder dan bij Amazon met invoerkosten en verzending. Alleen zou ik zelf wel qua garantie wat meer vertrouwen hebben in Amazon, maar het is best een groot prijsverschil
De 449 prijs van Amazon is beter als je er vanuit gaat dat het ook echt nieuw is. Ook makkelijk terug te sturen bij defecten.

Trouwens de Mi Mix 2S (mocht de bezels echt zo zijn, vaak in het echt toch wat dikker) ziet er ook mooi uit.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177084380
Klopt ja, zoals ik al eerder zei, vind ik de oplossing van Xiaomi om de camera uitsnede in de hoek van het scherm te doen een goede oplossing. Beter dan de vorige twee versies.

Plus: MIUI ^O^
pi_177107024
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 07:42 schreef elinx het volgende:

[..]

Via Kimovil kan je beschikbare telefoons vinden op specificatie:
max. ¤200 en OIS

Bedankt voor de tip, maar helaas staan er velen tussen die in werkelijkheid geen OIS hebben. Blijkbaar zijn er geen opties in mijn prijscategorie..
Nu is de vraag: welke chinaphone tot 200 euro heeft als sterkste punt de camera?
  zondag 11 februari 2018 @ 14:13:51 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177107735
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 13:46 schreef zl7z het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar helaas staan er velen tussen die in werkelijkheid geen OIS hebben. Blijkbaar zijn er geen opties in mijn prijscategorie..
Nu is de vraag: welke chinaphone tot 200 euro heeft als sterkste punt de camera?
De Xiaomi A1 met de Google Pixel Camera-app. De A1 heeft dezelfde sensor als de Xiaomi mi6 vlaggenschip.

Anders een tweedehands Galaxy S7, iPhone SE of Google Pixel 1, maar dan ga je richting de 300 euro.
pi_177107846
Zijn er al leuke Chinese toestellen met android 8 erop
Kom ze niet echt vinden max budget rond 250
En zo goed mogelijke specificaties aub

Thnx
  zondag 11 februari 2018 @ 15:57:18 #162
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177110246
quote:
0s.gif Op zondag 11 februari 2018 14:19 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zijn er al leuke Chinese toestellen met android 8 erop
Kom ze niet echt vinden max budget rond 250
En zo goed mogelijke specificaties aub

Thnx
Wederom: Xiaomi A1.

Onder de 200-250 euro zal dat voorlopig op alle vragen het beste antwoord zijn.
pi_177112467
quote:
1s.gif Op zondag 11 februari 2018 15:57 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wederom: Xiaomi A1.

Onder de 200-250 euro zal dat voorlopig op alle vragen het beste antwoord zijn.
Thnx
  maandag 12 februari 2018 @ 21:11:16 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177138791
quote:
Het blijft een Chinees bedrijf, natuurlijk. Overigens is MIUI wat mij betreft de beste Android-skin die er is. Maar ik zou ook voor One kiezen.
  donderdag 15 februari 2018 @ 09:57:35 #166
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177197269

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 15 februari 2018 @ 10:01:00 #167
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177197320
Deze kleur komt vandaag uit. Ziet er ook geweldig uit.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177197835
quote:
Ben je voor de Amazon deal met 360-camera gegaan?
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:23:09 #169
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177200158
Dat was inderdaad met de camera.
Mooiste android telefoon die uitgebracht is.


[ Bericht 14% gewijzigd door MisterJ.Lo op 15-02-2018 12:28:10 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177201053
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben. Prachtig toestel om te zien ^O^

Hoe bevalt hij tot nu toe?
pi_177208246
quote:
Dit is waarom we opeens geen Huawei-telefoons meer mogen gebruiken van de FBI
Telefoons en andere apparatuur van de Chinese fabrikanten Huawei en ZTE zijn niet te vertrouwen, stellen Amerikaanse geheime diensten deze dagen plotseling in koor. Wat is er aan de hand?
pi_177209500
quote:
7s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:42 schreef Sloggi het volgende:

[..]

MAGA

AMERICA FIRST
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 16 februari 2018 @ 08:25:12 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177223183
Officiële foto's van de Huawei P20 lite.



Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177232110
Nice! Ik heb mijn broertje bijna zo ver dat hij zijn LG G6 met de Essential Phone gaat vervangen. Hij twijfelt tussen die en de Mix 2.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 15:47:18 #176
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177233616
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nice! Ik heb mijn broertje bijna zo ver dat hij zijn LG G6 met de Essential Phone gaat vervangen. Hij twijfelt tussen die en de Mix 2.
De normale S2 of de nieuwe die er aan komt? Voordeel van de Essential is dat de support goed is en er zijn regelmatig updates voor te verkrijgen. Overigens nu weer 380 euro.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177234587
EUR 159,00

https://www.amazon.de/dp/(...)L&tag=peppercom09-21

gaat niet goedkoper zijn uit china met btw
pi_177250598
Als je die essential phone koopt op Amazon, is de kans natuurlijk groot dat je door douane gepakt wordt, niet?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177252739
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:18 schreef relativity het volgende:
Als je die essential phone koopt op Amazon, is de kans natuurlijk groot dat je door douane gepakt wordt, niet?
Wat bedoel je met “gepakt”? Je betaalt bij Amazon.com gewoon invoerkosten.
pi_177253237
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 15:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

De normale S2 of de nieuwe die er aan komt? Voordeel van de Essential is dat de support goed is en er zijn regelmatig updates voor te verkrijgen. Overigens nu weer 380 euro.
Hij zegt nu dat hij in ieder geval een 845-toestel wil. De snapdragon 835 is in 2018 een te kleine upgrade van de 821 die hij nu heeft.
pi_177254192
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 12:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met “gepakt”? Je betaalt bij Amazon.com gewoon invoerkosten.
Ah die moet je vooraf al betalen. Oke dan weet ik even genoeg. Bedankt voor het snelle antwoord!
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177256112
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:41 schreef relativity het volgende:

[..]

Ah die moet je vooraf al betalen. Oke dan weet ik even genoeg. Bedankt voor het snelle antwoord!
Geen probleem. Komt op ¤490,- voor de Essential Phone. Zelfde als wat je voor de OnePlus 5T betaalt.

Persoonlijk zou ik dan voor de Essential gaan
pi_177257504
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 14:56 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Geen probleem. Komt op ¤490,- voor de Essential Phone. Zelfde als wat je voor de OnePlus 5T betaalt.

Persoonlijk zou ik dan voor de Essential gaan
Care to elaborate?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zaterdag 17 februari 2018 @ 17:56:45 #184
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177259153
De bezels van de Xiaomi Mi 2S blijken dus echt te zijn, en het mooie ervan is gestures in plaats van on-screen buttons :).

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177277743
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. De Xiaomi Mi A1 leek me wel wat, maar die is behoorlijk wat groter dan mijn Lumia 950. Welke alternatieven zijn er?

- Afmetingen maximaal 145x73,2 mm
- Full HD-scherm
- USB-C
- Onder de ¤200
- Zo schoon mogelijke Android

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2018 14:48:46 ]
  zondag 18 februari 2018 @ 15:23:00 #186
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177278623
Er zijn geen alternatieven, tenzij je flink wilt inleveren op snelheid en kwaliteit om een kleiner toestel te hebben.

Een leuk alternatief is wellicht de Xiaomi Mi5S met snapdragon 821 en 5.15” scherm. Die heeft alleen wel MIUI ipv stock Android, maar is verder een prima toestel.
  zondag 18 februari 2018 @ 15:32:38 #187
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177278819
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 16:17 schreef relativity het volgende:

[..]

Care to elaborate?
Voordelen Essential:

- mooier design (subjectief)
- titanium en keramiek ipv aluminium
- kleiner
- hogere resolutie scherm
- meer geheugen voor dezelfde prijs
- meer standaard opslag

Voordelen OnePlus 5T:

- beter geoptimaliseerde firmware
- laadt sneller op
- meer RAM
- iets betere camera
- 18:9 aspect ratio is iets meer mainstream
- Reading mode

De OnePlus 5T staat bekend als een van de snelste Android toestellen van dit moment, terwijl ik over de Essential vooral in het begin las dat performance ietwat tegenviel voor een snapdragon 835. Maar Essential is goed bezig met updates uitbrengen dus wellicht is dat geen issue meer.

De 5T lijkt vooral de ‘go to’-smartphone te zijn voor mensen die de beste prijs/prestatie willen hebben, maar ik ben nooit heel enthousiast geweest. Ik vind de Mix 2 een beter toestel voor een lagere prijs en tussen de 5T en Essential vind ik het véél aantrekkelijkere uiterlijk en de betere materialen belangrijker dan de performance tweaks in de OP5T.
pi_177293132
Mijn Xiaomi Redmi note 3 pro begint in een rap tempo af te takelen. Batterij redt het vaak geen dag meer en valt uit bij 15-25%. Als ik Google Maps gebruik (zeker i.c.m. Spotify) dan freezed m'n tel vaak. Opstarten helpt dan wel maar dat is niet handig in de auto.

Is Xiaomi nog steeds de "beste" keuze of zijn er andere alternatieven bijgekomen? De software updaten heeft me best veel tijd gekost toen het een keer fout ging, en ben uiteindelijk overgestapt op LineageOS.

Welke Xiaomi en/of andere merken zijn "hot" op het moment? Ik ben er niet echt meer in thuis. Ik twijfel ook of ik weer aan het flashen wil beginnen en niet voor een A1 ga met std android. Maar het blijft voor mij wel: MIU > LineageOS > stock android.
pi_177294770
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 10:11 schreef KdwPPr het volgende:
Mijn Xiaomi Redmi note 3 pro begint in een rap tempo af te takelen. Batterij redt het vaak geen dag meer en valt uit bij 15-25%. Als ik Google Maps gebruik (zeker i.c.m. Spotify) dan freezed m'n tel vaak. Opstarten helpt dan wel maar dat is niet handig in de auto.

Is Xiaomi nog steeds de "beste" keuze of zijn er andere alternatieven bijgekomen? De software updaten heeft me best veel tijd gekost toen het een keer fout ging, en ben uiteindelijk overgestapt op LineageOS.

Welke Xiaomi en/of andere merken zijn "hot" op het moment? Ik ben er niet echt meer in thuis. Ik twijfel ook of ik weer aan het flashen wil beginnen en niet voor een A1 ga met std android. Maar het blijft voor mij wel: MIU > LineageOS > stock android.
De Mix 2 is naar mijn mening nog steeds een van de topmodellen, met MIUI 9. Voor een lagere prijs is de Mi6 praktisch hetzelfde toestel, maar dan zonder 18:9 scherm en edgeless design. Op een budget is de Mi5X voor ¤175,- echt een topper.

Draaien allemaal op MIUI 9 met regelmatige updates.

De Essential Phone is via eBay voor ca. ¤325,- te koop inclusief invoerkosten. Ik denk dat dat mijn nieuwe werktelefoon wordt.
pi_177302927
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 11:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De Mix 2 is naar mijn mening nog steeds een van de topmodellen, met MIUI 9. Voor een lagere prijs is de Mi6 praktisch hetzelfde toestel, maar dan zonder 18:9 scherm en edgeless design. Op een budget is de Mi5X voor ¤175,- echt een topper.

Draaien allemaal op MIUI 9 met regelmatige updates.

De Essential Phone is via eBay voor ca. ¤325,- te koop inclusief invoerkosten. Ik denk dat dat mijn nieuwe werktelefoon wordt.
De mix 2 is idd een heel mooi model. Heeft alleen weinig toegevoegde waarde voor mij t.o.v. bv de Mi5x. De mix 2 is veel mooier maar ook 2x zo duur.

Staat er nog steeds een china versie op van MIUI 9? Oftewel, moet ik hem weer gaan flashen?
pi_177312106
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 16:49 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

De mix 2 is idd een heel mooi model. Heeft alleen weinig toegevoegde waarde voor mij t.o.v. bv de Mi5x. De mix 2 is veel mooier maar ook 2x zo duur.

Staat er nog steeds een china versie op van MIUI 9? Oftewel, moet ik hem weer gaan flashen?
Wellicht is het even de moeite waard om te wachten op de Redmi Note 5 Pro:




- 5,99” 2160x1080 IPS scherm
- Snapdragon 636
- 4/6GB RAM
- 64GB ROM + microSD
- 4,000 mAh accu
- MIUI 9
- dualcamera

Vanaf ¤175,- :)
pi_177315884
quote:
1s.gif Op maandag 19 februari 2018 23:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wellicht is het even de moeite waard om te wachten op de Redmi Note 5 Pro:


[ afbeelding ]

- 5,99” 2160x1080 IPS scherm
- Snapdragon 636
- 4/6GB RAM
- 64GB ROM + microSD
- 4,000 mAh accu
- MIUI 9
- dualcamera

Vanaf ¤175,- :)
Top! Dat gaat hem wss worden. Ik kan alleen nog geen officiële release datum vinden. GSM arena zegt: "Announced: 2018, February.". Batterij is ook 25% beter dan de Xiaomi mi 5x.

Het flashen neem ik dan maar voor lief.
pi_177317076
Volgende week is mobile congress in Barcelona, daar zak het wel aangekondigd worden.

In de tussentijd vast een video:
pi_177323838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
Volgende week is mobile congress in Barcelona, daar zak het wel aangekondigd worden.

In de tussentijd vast een video:
nice, nice
pi_177326066
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nice, nice
Ja. Ik zit sterk te twijfelen op Banggood een preorder te plaatsen, ook al weet ik dat ik het toestel zelf niet ga gebruiken. Mijn moeder is ook net jarig geweest, anders had ik hem voor haar gekocht.
  donderdag 22 februari 2018 @ 11:43:04 #196
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177365053
Een van de Huawei P20 modellen volgens Android Authority https://www.androidauthor(...)ak-3-cameras-839453/


Deze is echt mooi mocht het echt een Huawei P20 zijn. Kijk die bezels dan :D.


Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177368407
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een van de Huawei P20 modellen volgens Android Authority https://www.androidauthor(...)ak-3-cameras-839453/

Deze is echt mooi mocht het echt een Huawei P20 zijn. Kijk die bezels dan :D.


[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er inderdaad gaaf uit! Is er al een prijs bekend?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177369820
Ja... want de daadwerkelijke foon en specs zijn nog niet bekend, maar de prijs natuurlijk wel. :P
Neem maar P10 Plus launchprijzen aan, give and take een beetje meer: 719~799 ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 23 februari 2018 @ 08:51:47 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177384576
Oppo R15.

Heeft Oppo trouwens standaard de Playstore op hun toestellen?


playfuldroid.com/wp-content/uploads/2018/02/OPPO-R15.jpg

playfuldroid.com/wp-content/uploads/2018/02/OPPO-R15-Render-Black.jpg
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:11:45 #200
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177396395
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177396504
quote:
Kleinere bezels, maar jk vind de Essential Phone er een stuk meer premium uitzien.
  vrijdag 23 februari 2018 @ 17:49:29 #202
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177396988
Zodra je je homescreen customized zou het vast mee vallen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177415889
De Xiaomi A1 4-64 Gb nu een paar dagen in gebruik. Tot nu toe tevreden!
Via Gearbest (eu).
  maandag 26 februari 2018 @ 04:04:59 #204
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177452082
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 26 februari 2018 @ 23:52:28 #205
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177474682
Bezels zien er extreem dun uit als je de iPhone er ook nog eens naast houdt. Ook in het zwart zo te zien op de achtergrond. Hopelijk een goede prijs.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177481623
pi_177484088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze konden niet eens de moeite nemen een wallpaper te kiezen die niet een exacte kopie os van de iPhone X persfoto’s :')
  dinsdag 27 februari 2018 @ 16:23:43 #208
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177484413
De iPhone heeft weer een trend ingezet. Maar om eerlijk te zijn vind ik de notch er best goed uitzien zolang de bezel aan de onderkant klein blijft.

Hier een nieuwe:

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177486594
Klopt, ik ben het met je eens dat het er niet verkeerd uit ziet.

Persoonlijk vind ik het belangrijkst dat het toestel niet te breed wordt, dus de side bezels zo klein mogelijk worden. Ik wil boven en onder het scherm best een paar bescheiden bezels accepteren als fabrikanten er stereo speakers in zetten :)
pi_177488349
De Xiaomi Mi 6 vind ik heel mooi, maar de Redmi Note 4 heeft een betere batterij. Welke is nu de beste optie met het oog op de aanschafprijs?
pi_177488534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:05 schreef MeesterBier het volgende:
De Xiaomi Mi 6 vind ik heel mooi, maar de Redmi Note 4 heeft een betere batterij. Welke is nu de beste optie met het oog op de aanschafprijs?
Wachten op de Redmi Note 5 Pro. Voor minder dan 200 euro heb je goede specs, een 4,000 mAh accu en een mooi design met 6” scherm.

De Mi6 had naar mijn ervaring overigens prima accuduur hoor. Veel beter dan mijn iPhone X.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 23:30:21 #212
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177494252
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 18:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt, ik ben het met je eens dat het er niet verkeerd uit ziet.

Persoonlijk vind ik het belangrijkst dat het toestel niet te breed wordt, dus de side bezels zo klein mogelijk worden. Ik wil boven en onder het scherm best een paar bescheiden bezels accepteren als fabrikanten er stereo speakers in zetten :)
Hier ben ik pas van onder de indruk, een Snapdragon 845, 256GB aan opslag, 8GB aan ram,6.2 inch scherm en stereo speakers voor maar ¤479 euro. Nog beter dan de Essential qua screen to body ratio als je het zo bekijkt.




[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 28-02-2018 00:52:37 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177496497
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hier ben ik pas van onder de indruk, een Snapdragon 845, 256GB aan opslag, 8GB aan ram,6.2 inch scherm en stereo speakers voor maar ¤479 euro. Nog beter dan de Essential qua screen to body ratio als je het zo bekijkt.


[ afbeelding ]
Die was nog helemaal niet op mijn radar, maar die ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Zou best nog eens het volgende toestel van mijn broertje kunnen worden ^O^
  donderdag 1 maart 2018 @ 09:09:26 #214
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177522497
Deze zo ideaal zijn. Helaas zonder Playstore waardoor je afhankelijk bent van third party custom roms.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 1 maart 2018 @ 11:07:19 #215
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177524034
Ziet eruit als een Mix. Wat is het?
  donderdag 1 maart 2018 @ 14:24:51 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177527741
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 1 maart 2018 @ 15:56:25 #217
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177529671
Ah, die had ik wel voorbij zien komen in YouTube video’s. Leuk concept maar vooralsnog niet echt een optie.
pi_177531519
Hallo
Net op Pepper gezien oneplus5T voor 381 Euro bij Geekbuying
Wordt verzonden uit HongKong.
Kan ook via priority line voor 20 Euro extra.
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met Geekbuying?
Prijsverschil lijkt nogal veel met Gearbest en Banggood
Info wordt gewaardeerd
Greetz.
Facta non Verba
pi_177535331
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ziet eruit als een Mix. Wat is het?
Vast dit:

https://tweakers.net/nieu(...)r-achter-scherm.html

Heb zelf meer interesse in de Asus Zenfone 5Z voor ¤479 Snapdragon 845, 18:9 paneel, 6GB ram/128GB opslag en ook groothoeklens zoals LG. ^O^
mag het weten
pi_177537185
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2018 17:36 schreef youngtimer het volgende:
Hallo
Net op Pepper gezien oneplus5T voor 381 Euro bij Geekbuying
Wordt verzonden uit HongKong.
Kan ook via priority line voor 20 Euro extra.
Nu mijn vraag heeft er iemand ervaring met Geekbuying?
Prijsverschil lijkt nogal veel met Gearbest en Banggood
Info wordt gewaardeerd
Greetz.
Ik was inderdaad ook al een tijdje aan het kijken op geek buying. Weet niet hoe de customer service is. Heb er in het verleden weleens vaker besteld en altijd alles keurig op tijd binnen gekregen.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 10:29:38 #221
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177545220
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 20:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vast dit:

https://tweakers.net/nieu(...)r-achter-scherm.html

Heb zelf meer interesse in de Asus Zenfone 5Z voor ¤479 Snapdragon 845, 18:9 paneel, 6GB ram/128GB opslag en ook groothoeklens zoals LG. ^O^
Jup, die houd ik ook even in de gaten. Ik wacht nog even af hoe erg die ROM is, en hoeveel support dat ding op xda krijgt. De hardware is in ieder geval erg aantrekkelijk
pi_177622503
Ik zit me enigszins te oriënteren op een simpele smartphone voor m'n vader.
Enige reden dat hij 'm nodig heeft is dat hij steeds vaker merkt dat hij Whatsapp nodig heeft.
Genoeg redenen om geen smartphone te nemen; groter, kwetsbaarder en accuduur van niets. (i.v.m. huidige Nokia)

Als ik iets simpels uitzoek in Nederland kom ik uit op bijvoorbeeld de Nokia 3/5, Motorola G5, E4, C4, C Plus of een of andere goedkope Samsung (met hun mega aanbod). Variëren tussen de ¤100 en ¤200.

In China heb je rond die bedragen een Xiaomi Redmi Note 4 (met 5,5" eigenlijk wel erg groot), 4X, 4A en 5A tussen de ¤75 en ¤125. Daar zou ik sowieso de Nederlandse ROM op moeten zetten voor de Nederlandse taal.

Budget is op zich niet zo'n probleem. T/m zo'n ¤200 is het doel. De Xiaomi's zijn mooie toestellen, maar qua specs zijn ze lang niet altijd veel beter dan de genoemde toestellen die je hier in de winkel kunt halen.
(hoewel Xiaomi ook verkrijgbaar is bij Belsimpel met een vestiging re-de-lijk dichtbij)
Daarnaast zit je met service (wat als bijvoorbeeld z'n scherm breekt) en moet ik sowieso een ROM gaan flashen.

Iemand tips? O-)
pi_177624075
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:53 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zit me enigszins te oriënteren op een simpele smartphone voor m'n vader.
Enige reden dat hij 'm nodig heeft is dat hij steeds vaker merkt dat hij Whatsapp nodig heeft.
Genoeg redenen om geen smartphone te nemen; groter, kwetsbaarder en accuduur van niets. (i.v.m. huidige Nokia)

Als ik iets simpels uitzoek in Nederland kom ik uit op bijvoorbeeld de Nokia 3/5, Motorola G5, E4, C4, C Plus of een of andere goedkope Samsung (met hun mega aanbod). Variëren tussen de ¤100 en ¤200.

In China heb je rond die bedragen een Xiaomi Redmi Note 4 (met 5,5" eigenlijk wel erg groot), 4X, 4A en 5A tussen de ¤75 en ¤125. Daar zou ik sowieso de Nederlandse ROM op moeten zetten voor de Nederlandse taal.

Budget is op zich niet zo'n probleem. T/m zo'n ¤200 is het doel. De Xiaomi's zijn mooie toestellen, maar qua specs zijn ze lang niet altijd veel beter dan de genoemde toestellen die je hier in de winkel kunt halen.
(hoewel Xiaomi ook verkrijgbaar is bij Belsimpel met een vestiging re-de-lijk dichtbij)
Daarnaast zit je met service (wat als bijvoorbeeld z'n scherm breekt) en moet ik sowieso een ROM gaan flashen.

Iemand tips? O-)
Mi A1? Die draait gewoon op kale Android, en als je toch een budget van 200 euro hebt... :P
  maandag 5 maart 2018 @ 18:56:35 #224
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177626021
De A1 is inderdaad het perfecte toestel voor mensen die eigenlijk niet zoveel om een smartphone geven. Hij is prima gebouwd, simpel, heeft geen overbodige functies, en snel genoeg om bijna alles te kunnen wat de duurste toestellen ook kunnen.
pi_177629223
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 17:10 schreef J.B. het volgende:
Mi A1? Die draait gewoon op kale Android, en als je toch een budget van 200 euro hebt... :P
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
De A1 is inderdaad het perfecte toestel voor mensen die eigenlijk niet zoveel om een smartphone geven. Hij is prima gebouwd, simpel, heeft geen overbodige functies, en snel genoeg om bijna alles te kunnen wat de duurste toestellen ook kunnen.
De A1 is inderdaad hét toestel onder de ¤200 maar 5,5" is zo enorm groot als je van een mini Nokia komt.
5" en wat goedkoper is toch wel aantrekkelijker, zoals die genoemde toestellen.
De 5A is nauwelijks ¤70, 5" scherm, ondersteuning van 800Mhz (al is BG hier sketchy over); daar kun je twee A1's voor kopen.

Heb zelf een 5,5" toestel; zal eens peilen wat hij daar van vindt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 05-03-2018 22:06:21 ]
pi_177636898
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:19 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

De A1 is inderdaad hét toestel onder de ¤200 maar 5,5" is zo enorm groot als je van een mini Nokia komt.
5" en wat goedkoper is toch wel aantrekkelijker, zoals die genoemde toestellen.
De 5A is nauwelijks ¤70, 5" scherm, ondersteuning van 800Mhz (al is BG hier sketchy over); daar kun je twee A1's voor kopen.

Heb zelf een 5,5" toestel; zal eens peilen wat hij daar van vindt.
In dat geval dan maar de Redmi 4x, die heb ik voor m'n vader en vriendin ook gekocht en die zijn er tevreden mee. Daar moet ik wel bij aantekenen dat ik er geen andere ROM op heb gezet omdat beiden goed met Engels of Duits uit de voeten kunnen. Updates zijn tot nu toe ook prima, en aangezien ik eigenlijk ook het flashen van andere ROMs een beetje beu ben vind ik het wel prima zo :P
  dinsdag 6 maart 2018 @ 18:25:33 #227
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_177645642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 10:06 schreef J.B. het volgende:

[..]

In dat geval dan maar de Redmi 4x, die heb ik voor m'n vader en vriendin ook gekocht en die zijn er tevreden mee. Daar moet ik wel bij aantekenen dat ik er geen andere ROM op heb gezet omdat beiden goed met Engels of Duits uit de voeten kunnen. Updates zijn tot nu toe ook prima, en aangezien ik eigenlijk ook het flashen van andere ROMs een beetje beu ben vind ik het wel prima zo :P
Ook voor mijn moeder gedaan.
Geen NL rom erop gezet, wel via een klein omweg NL gemaakt , zolang ze niet herstart
Mijn moeder is er blij mee
Al goede updates gekregen
pi_177647970
Heb 'm net eens mijn Oukitel K6000 Plus (https://forum.fok.nl/topic/2368679/1/25) in de handen gedrukt en gevraagd wat hij er van vond als hij een dergelijke telefoon bij zich moet dragen i.p.v. zijn huidige Nokia RH-130.
Zijn antwoord: "Ik zal wel moeten om bij te blijven". :P

Ik bedenk me nu dat ik misschien ook wel mijn Oukitel kan doorgeven en dat ik zelf dan weer wat leuks uit zoek.
Die Oukitel heeft namelijk een enorme accu (6.080mAh) en ik doe er zelf al een paar dagen mee qua accuduur en ik doe er meer mee dan hij waarschijnlijk zal doen.

Dat zou betekenen dat ik zélf op zoek kan gaan naar wat nieuws. O-)
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:02:02 #229
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_177648801
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 20:31 schreef Iemand91 het volgende:
Heb 'm net eens mijn Oukitel K6000 Plus (https://forum.fok.nl/topic/2368679/1/25) in de handen gedrukt en gevraagd wat hij er van vond als hij een dergelijke telefoon bij zich moet dragen i.p.v. zijn huidige Nokia RH-130.
Zijn antwoord: "Ik zal wel moeten om bij te blijven". :P

Ik bedenk me nu dat ik misschien ook wel mijn Oukitel kan doorgeven en dat ik zelf dan weer wat leuks uit zoek.
Die Oukitel heeft namelijk een enorme accu (6.080mAh) en ik doe er zelf al een paar dagen mee qua accuduur en ik doe er meer mee dan hij waarschijnlijk zal doen.

Dat zou betekenen dat ik zélf op zoek kan gaan naar wat nieuws. O-)
Heb zelf de pro 6000 van oukitel

Mijn moeder vond en te zwaar helaas dus heb em nog steeds

Oukitel maakt leuk spul , kan tegen een stootje alleen kwa support en update is het niet al te best helaas zoals bij menig Chinees fabriek

Als hij er mee overweg kan , kan jij wat leuks gaan zoeken een win win
pi_177664942
Als ik een Xiaomi wil, dan kom ik ook uit op de Mi A1.
Ik wil sowieso 800MHz. ondersteuning en boven de A1 heb je dan alleen de Xiaomi Mi MIX 2 en die is gelijk ook een behoorlijk stuk duurder.
Dan heb ook nog een aantal andere Xiaomi's met Snapdragon 625 maar die schommelen qua prijs rond de A1 en dan heeft de A1 voorkeur vanwege Android One.

Ik geloof ook niet dat er iets nieuws van Xiaomi aan zit te komen dat ongeveer in zelfde budget als de A1 komt (of iets erboven) dat 800MHz. ondersteuning zal krijgen. (correct me if I'm wrong).

Dus maar eens kijken waar ik die A1 vandaan ga halen. Hier of uit China...
  woensdag 7 maart 2018 @ 17:07:14 #231
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177665862
De Redmi Note 5 Pro met Snapdragon 636 zit eraan te komen voor die prijs.
pi_177670702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2018 17:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Redmi Note 5 Pro
Ziet er op zich ook niet verkeerd uit, maar bijna 6" scherm; ik vind mijn 5,5" eigenlijk al net wat te groot. Daarnaast geen 800MHz. ondersteuning. Misschien wel bij een Global Edition maar hoe lang laat die nog op zich wachten. Maar wel grotere accu.

Denk dat ik de A1 dan nog steeds interessanter vind...
pi_177680025
Is de Xiaomi Redmi Note 5 Plus al te bestellen? Heb nu echt een keer een nieuwe nodig, mijn Samsung S5 begeeft het :7
pi_177691036
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 09:26 schreef MeesterBier het volgende:
Is de Xiaomi Redmi Note 5 Plus al te bestellen? Heb nu echt een keer een nieuwe nodig, mijn Samsung S5 begeeft het :7
Oneplus 5T?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_177706013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2018 19:15 schreef relativity het volgende:

[..]

Oneplus 5T?
Mooie telefoon maar wel meteen dubbel zo duur
  vrijdag 9 maart 2018 @ 15:49:35 #236
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177707607
En voor die prijs zou ik eerder voor de Mix 2 gaan.
  zaterdag 10 maart 2018 @ 06:27:03 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177717987
Waarschijnlijk m'n P10 Plus upgraden naar de next gen dan maar.

Fingerprintreader op de front! _O_ Gelijk dan navigation (geen onscreen shizzle) zoals P10 (vergeeft dan 't feit dat 'ie niet 'under glass' is). Mini notchje on top. Me likez! Alleen als ZTE het concept van de gouwe ouwe Nubia Z9 zouden nemen en zouden updaten naar 2018 standaard, zou het de keuze nog moeilijk maken (vond de Z11/Z17 niet echt in lijn met de Z9).

De Porsche Design, wel met under glass f-print ID, zal wel weer 1499 moeten kosten... ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 maart 2018 @ 20:00:04 #238
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177730009
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 06:27 schreef shiznuts het volgende:
Waarschijnlijk m'n P10 Plus upgraden naar de next gen dan maar.
[ afbeelding ]
Fingerprintreader op de front! _O_ Gelijk dan navigation (geen onscreen shizzle) zoals P10 (vergeeft dan 't feit dat 'ie niet 'under glass' is). Mini notchje on top. Me likez! Alleen als ZTE het concept van de gouwe ouwe Nubia Z9 zouden nemen en zouden updaten naar 2018 standaard, zou het de keuze nog moeilijk maken (vond de Z11/Z17 niet echt in lijn met de Z9).

De Porsche Design, wel met under glass f-print ID, zal wel weer 1499 moeten kosten... ;(
[ afbeelding ]
Heeft die serieus een groothoek én een telelens naast de standaard sensor?
pi_177747434
Hier kan ik de Redmi Note 5 Plus toch gewoon bestellen? Of mis ik een belangrijk detail:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=HK
pi_177747479
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:12 schreef MeesterBier het volgende:
Hier kan ik de Redmi Note 5 Plus toch gewoon bestellen? Of mis ik een belangrijk detail:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=HK
Je mist zo te zien niks en bovendien is Banggood een uitstekende webwinkel. Vergeet niet bij verzendmethode Priority Direct Mail te kiezen, dat kan je veel douanekosten besparen ;)
  zondag 11 maart 2018 @ 16:11:13 #241
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177749142
De 3GB/32GB uitvoering is zelfs voor ¤137 te bestellen. Wordt echt een impulsaankoop zo. Bizar goede specs voor die prijs.
pi_177749265
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 15:12 schreef MeesterBier het volgende:
Hier kan ik de Redmi Note 5 Plus toch gewoon bestellen? Of mis ik een belangrijk detail:
https://www.banggood.com/(...)ory&cur_warehouse=HK
Dat is niet de Redmi Note 5 plus, maar de gewone Redmi 5 plus. Verwarrend is het wel...
  zondag 11 maart 2018 @ 16:51:44 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177750348
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 maart 2018 20:00 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heeft die serieus een groothoek én een telelens naast de standaard sensor?
Geen idee hoe 'ie werken gaat... maar ik denk het. :D Geloof dat we in 2 wkn ofzo meer weten.

___

Ff wat anders, ik ben alvast met een voorjaarsschoonmaak begonnen, nog iemand behoefte aan een vrijwel nieuwstaat:
- Ulefone Future
- Vernee Apollo Lite
- Vernee Mars
- UMI Touch
- UMI Super
- UMI Plus

of tweedehands Lenovo X2-CU ?

Stammen nog uit de periode dat ik vooral alles wilde uitproberen. :P ;( Beetje té nieuwsgierig. Ben gelukkig wat verstandiger geworden en me beseft dat ik persoonlijk toch blijer word van de wat duurdere dualSIM smartphones die veel kunnen (á la ZTE Nubia Z9 en momenteel rocking de Huawei P10 Plus met o.a. nice cams & IR blaster).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_177751106
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 16:15 schreef Ossi2k9 het volgende:
Verwarrend is het wel...
Vertel mij wat. De laatste dagen ben ik mij aan het verdiepen in de Xiaomi telefoons maar er is haast niet door te komen.
Een miljoen verschillende varianten die meestal niet of nauwelijks verschillen. :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 11-03-2018 18:34:51 ]
  zondag 11 maart 2018 @ 17:45:31 #245
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177751516
Dat is het grootste minpunt van Xiaomi telefoons inderdaad

Ze hebben wel de Redmi Note 5 met Snapdragon 636 voor ¤207,- op banggood. De Pro krijgt de 660 geloof ik. Als die onder de ¤250,- blijft zou ik daarop wachten.

Als de 636 genoeg is, lijkt de gewone Note 5 mij ook een uitstekende prijs/prestatie-verhouding hebben.
pi_177754505
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is het grootste minpunt van Xiaomi telefoons inderdaad

Ze hebben wel de Redmi Note 5 met Snapdragon 636 voor ¤207,- op banggood. De Pro krijgt de 660 geloof ik. Als die onder de ¤250,- blijft zou ik daarop wachten.

Als de 636 genoeg is, lijkt de gewone Note 5 mij ook een uitstekende prijs/prestatie-verhouding hebben.
Maar geen type-c USB :(
Gemiste kans, maar ik wil graag over op type-c. Heb nu een adapter op mijn tablet zodat ik nog gewoon micro-USB kabels kan gebruiken, maar zou daar graag vanaf willen.
pi_177761934
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vertel mij wat. De laatste dagen ben ik mij aan het verdiepen in de Xiaomi telefoons maar er is haast niet door te komen.
Een miljoen verschillende varianten die meestal niet of nauwelijks verschillen. :X
Dit had ik dus ook. Ik wacht wel gewoon de ontwikkelingen af.
pi_177763376
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vertel mij wat. De laatste dagen ben ik mij aan het verdiepen in de Xiaomi telefoons maar er is haast niet door te komen.
Een miljoen verschillende varianten die meestal niet of nauwelijks verschillen. :X
Als je filtert op global bands zal de spoeling toch al aardig uitdunnen, denk ik?
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 12 maart 2018 @ 12:55:00 #249
327191 RobertNL
For your gear.
pi_177765963
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2018 17:24 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Vertel mij wat. De laatste dagen ben ik mij aan het verdiepen in de Xiaomi telefoons maar er is haast niet door te komen.
Een miljoen verschillende varianten die meestal niet of nauwelijks verschillen. :X
En dan bestel je perongeluk de verkeerde door de naamstelling van de webshop. Althans dat haf ik de laatste keer.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_177769595
quote:
1s.gif Op maandag 12 maart 2018 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
Als je filtert op global bands zal de spoeling toch al aardig uitdunnen, denk ik?
Dat werkt nauwelijks (ik neem aan dat je B20 800MHz. bedoelt).
Bij Banggood werkt dat niet (hij geeft maar 1 Xiaomi met B20 ondersteuning, Aliexpress werkt niet, bij Gearbest kan ik bij het linkermenu de 4G keuze niet uitklappen om B20 te selecteren.
Alleen Geekbuying en Kimovil lijken redelijk te werken, maar die kloppen ook lang niet altijd.

Voorbeeld:
- Redmi 5 (5,7", Snapdragon 430)
- Redmi 5 Plus (5,99", Snapdragon 625)
- Redmi Note 5 (5,99", Snapdragon 636)
- Redmi Note 5 Pro (5,99", Snapdragon 636)

Die Note 5 is in India geÍntroduceerd als Xiaomi Redmi Note 5 Pro.
Splackavellie02 heeft het over een Redmi Note 5 Pro met 660; de Note 5 Pro bestaat dus al en heeft een 636.

Woensdag kondigen ze een nieuwe telefoon aan (Redmi Note 5) en de Mi Mix 2S op 27 maart. (Snapdragon 845)

Overigens; dit schandaal is ook een aardig hot topic de laatste dagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Iemand91 op 12-03-2018 15:13:19 ]
  maandag 12 maart 2018 @ 15:38:47 #251
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177770407
Het is de 636 geworden in plaats van de 660. Van wat ik in vergelijkingen lees ontlopen die twee elkaar niet heel erg.

De Nokia 7 staat op banggood met een verwachte prijs van ¤230. Als dat klopt, kan die ook nog interessant zijn.
pi_177771209
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 15:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is de 636 geworden in plaats van de 660. Van wat ik in vergelijkingen lees ontlopen die twee elkaar niet heel erg.

De Nokia 7 staat op banggood met een verwachte prijs van ¤230. Als dat klopt, kan die ook nog interessant zijn.
Nokia 7 plus lijkt mij ook nog wel een interessant toestel, maar 399 vind ik persoonlijk wat te duur.
  maandag 12 maart 2018 @ 17:44:57 #253
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177773559
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:12 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Nokia 7 plus lijkt mij ook nog wel een interessant toestel, maar 399 vind ik persoonlijk wat te duur.
Op Banggood staat hij voor ¤345,26. Ziet er inderdaad uit als een erg mooi toestel, maar het prijsverschil met de Xiaomi Mix 2 is dan maar vier tientjes en biedt met Snapdragon 835 en 6GB RAM meer performance dan de Nokia 7. Design van de Mix 2 vind ik ook mooier, maar het verschil is verwaarloosbaar. Beide toestellen zien er goed uit. Alleen in die prijsklasse (¤300-500) gaat de komende maanden te veel interessants gebeuren, dus voor nu kijk ik zelf naar een budget toestel.

Ik denk dat ik voor de 32GB/3GB versie van de Xiaomi Redmi 5 Plus ga voor ¤197:

- 5,99” 18:9 1080p
- Snapdragon 636
- MIUI 9 met Android 8.1
- 4,000 mAh accu

Prima specs en van de combinatie van (relatief) lage resolutie en energiezuinige SoC met een grote batterij verwacht ik toch wel goede accuduur. En tegen de tijd dat alle flagships er zijn, is dit toestel een mooi cadeau voor Moederdag :)
  maandag 12 maart 2018 @ 18:24:30 #254
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177774494
Hebben de telefoons die Vivo uitbrengt in Indië van nature de beschikking over de playstore?



[ Bericht 58% gewijzigd door MisterJ.Lo op 12-03-2018 18:38:17 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177785889
Vivo ondersteunt volgens mij zelden de Nederlandse frequenties, dus je kunt er hier niet zoveel mee.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 09:36:00 #256
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177785915
Je kunt er wel degelijk wat mee. Als je van China telefoons gebruik maakt heb je genoeg aan T-Mobile voor een 4G verbinding.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177845352
Is een LeEco Le 2 Max nog steeds een goede keuze?
Wordt geleverd met Android 6, maar er is door de QC SD820 soc nog ondersteuning via XDA.

Hier en daar zeurt men wel over een glitchend scherm en een niet goed werkende fingerprint reader.
pi_177869240
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 19:55 schreef Gruj0 het volgende:
Is een LeEco Le 2 Max nog steeds een goede keuze?
Wordt geleverd met Android 6, maar er is door de QC SD820 soc nog ondersteuning via XDA.

Hier en daar zeurt men wel over een glitchend scherm en een niet goed werkende fingerprint reader.
Volgens mij erg slecht verkrijgbaar met de juiste frequenties voor Nederland.
pi_177905577
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 19:38 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Volgens mij erg slecht verkrijgbaar met de juiste frequenties voor Nederland.
Alle X820 versies zijn volgens mij globale versies met de gangbare frequenties voor de EU.
pi_177905704
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 13:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Alle X820 versies zijn volgens mij globale versies met de gangbare frequenties voor de EU.
Nope, als je ze al beschikbaar vindt zijn ze zelden met de juiste banden.
pi_177905860
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:01 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Nope, als je ze al beschikbaar vindt zijn ze zelden met de juiste banden.
Are u sure? De 4/32GB of 4/64 GB versies kun je nog steeds kopen bij de grotere Chinese webshops. Ik heb het over de Le 2 Max X820 he? Niet die andere modellen die er op lijken (ze lijken allemaal op elkaar :') ) Beschikbare frequenties:

quote:
4G LTE
B1 (2100), B12 (700), B17 (700), B2 (1900), B20 (800), B26 (850), B3 (1800), B38 (TDD 2600), B39 (TDD 1900), B4 (1700/2100 AWS 1), B40 (TDD 2300), B41 (TDD 2500), B5 (850), B7 (2600)
3G
B1 (2100), B2 (1900), B5 (850), B8 (900)
2G
CDMA BC0 (800), CDMA BC1 (1900), B2 (1900), B3 (1800), B5 (850), B8 (900)
quote:
Frequentie Telecomaanbieder
800 MHz 4G KPN / Vodafone / Tele2
900 MHz 2G / 3G KPN / Vodafone / T-Mobile
1800 MHz 2G / 4G KPN / Vodafone / T-Mobile
2100 MHz 3G KPN / Vodafone / T-Mobile
2600 MHz 4G KPN / Vodafone / T-Mobile / Tele2 / ZUM
pi_177906522
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:10 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Are u sure? De 4/32GB of 4/64 GB versies kun je nog steeds kopen bij de grotere Chinese webshops. Ik heb het over de Le 2 Max X820 he? Niet die andere modellen die er op lijken (ze lijken allemaal op elkaar :') ) Beschikbare frequenties:

[..]


[..]

Geen band 20. Dus voor de meesten een no-no.
pi_177906928
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:40 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Geen band 20. Dus voor de meesten een no-no.
Lees jij wel wat er staat?
pi_177912861
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 14:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lees jij wel wat er staat?
Oeps, my bad :)
Maar is ie ook daadwerkelijk beschikbaar?
pi_177917800
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 18:34 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Oeps, my bad :)
Maar is ie ook daadwerkelijk beschikbaar?
Kan gebeuren. :)

Bedoel je met daadwerkelijk beschikbaar band 20 of het toestel?

Het toestel is nog wel te koop ja. LeTV/LeEco was geen kleine speler op die markt, dus wb de aanwezigheid van band 20 en het goed functioneren van die band, zit dat wel goed. Anders hadden de miljoenen kopers van dit toestel dat wel aangekaart.
  maandag 19 maart 2018 @ 17:51:58 #266
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177937092
-

[ Bericht 100% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-03-2018 18:09:21 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 19 maart 2018 @ 18:09:42 #267
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_177937407
~ as seen on: https://www.gizmochina.co(...)beauty-with-a-notch/ dus

Mja, zo zien alle nieuwe phones er nu zo'n beetje uit dus. :P Alleen de MI Mix 2S zal een full front display hebben zonder notches, kleine onderbezel. Doe mij iig maar de P20 Pro met fingerprint en navigatieknop op de voorkant. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 maart 2018 @ 18:12:59 #268
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177937510
Ik vind het best een mooie smartphone. Vooral de onderkin is vrij klein. Nog niet iPhone like maar wel heel dun. De Vivo X21 heeft hetzelfde uiterlijk. Dit zal ook voor de Oneplus 6 zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_177941570
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 21:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Kan gebeuren. :)

Bedoel je met daadwerkelijk beschikbaar band 20 of het toestel?

Het toestel is nog wel te koop ja. LeTV/LeEco was geen kleine speler op die markt, dus wb de aanwezigheid van band 20 en het goed functioneren van die band, zit dat wel goed. Anders hadden de miljoenen kopers van dit toestel dat wel aangekaart.
Ik bedoelde inderdaad het toestel, volgens mij stond ie bijna overal op "in bestelling" of een vergelijkbare status.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:31:23 #270
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_177944450
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:42:58 #271
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_177944693
Ik vind de asymmetrische manier waarop de bovenste hoeken zijn afgerond echt storend, eerlijk gezegd.

Buiten dat ziet hij er prima uit, maar het blijft in het oog springen.
pi_177946797
Media Markt verkoopt nu ook Xiaomi telefoons; momenteel de Note 5A, A1 32GB, Redmi Note 4 en Mi Mix 2.

Wel voor flinke premium maar dat is natuurlijk ook wel ergens te begrijpen.
pi_177959037
De line-up van Xiaomi is mij nog steeds niet echt duidelijk, maar voor mij lijkt vooralsnog de keuze te gaan tussen de Mi A1 en de gloednieuwe Redmi Note 5.

Grootste verschillen (A1 <> Note 5)
- Android One (kaal) <> MIUI 9 (Android 7)
- 5,5" 16:9 <> 5,99 18:9
- Snapdragon 625 <> Snapdragon 636
- 3.080mAh <> 4.000mAh

Schijnbaar krijgt de Note 5 ook betere camera dan de Mi A1 (schijnbaar vooral qua low-light en autofocus) maar hoe dit in de praktijk gaat uitvallen is nog onbekend.
Daarnaast kan de Mi A1 4K video schieten en heeft het een USB Type-C aansluiting; de Note 5 blijft steken op 1080p en heeft nog een Micro-USB.

Dat de 636 sneller/krachtiger is dan de 625 boeit mij niet; beiden zijn ruim voldoende. Veel zuiniger is de 636 geloof ik ook niet, dat zou namelijk voor de 636 pleiten.
5,99" word wel erg groot. Scherm is dan wel even breed als den 5,5" 16:9, maar wel hoger.
En ik merk dat bij een 5,5" scherm, ik de telefoon al door m'n hand moet laten glijden als ik die met 1 hand wil bedienen.

Voor de lol heb ik mijn oude HTC ONE (die ik nu even tijdelijk gebruik) even erbij gezet; klein verschil maar _O- :



Eigenlijk pleiten alleen de nieuwe CPU, grotere accu en (mogelijk) betere camera voor de Note 5 om eerlijk te zijn.
Qua formaat, scherm, software en ondersteuning heeft de A1 dan weer een voorkeur.
(die kun je soms zelf voor weinig meer hier in Nederland bestellen; handig i.v.m. garantie e.d.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 21-03-2018 14:20:31 ]
pi_177978758
Kent er iemand een goede china phone met support voor global lte bands. Zoals de mi mix 2, deze vind ik een beetje te prijzig. Ik ben 2maand per jaar in Chili, en bezoek regelmatig andere landen in Latijns Amerika. Mijn zuk z2 pro heeft moeite met 4g verbinding daar, volgens willmyphonework.com heb ik daar bij alle providers 'gedeeltelijke' 4g ondersteuning wat in praktijk neerkomt op bijna niet..
Veni, vidi, vodka.
pi_177980151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 10:23 schreef dumble het volgende:
Kent er iemand een goede china phone met support voor global lte bands. ....
Probleem is dat er door de makers altijd een keuze gemaakt wordt voor een regio, omdat dit hardwarematig niet anders kan.bv de grootte van de antenne('s) speelt een rol. Iedere antenne kan maar een beperkt aantal banden aan.
Ik zie voor Latijns America de volgende banden: 2,3,4,5,7,13,17,28,38,42 wat er best veel zijn. Helaas kan je in Kimovil niet alle genoemde banden kiezen.
Als je regelmatig in Zuid Amerikaanse landen bent zou ik eens kijken welke banden noodzakelijk zijn voor een goed bereik en dan daarvoor een specifieke telefoon zoeken.
Met Asus kom je dan een eind weg, maar Huawei P10 ondersteunt de meeste (alle door kimovil genoemde) 4g banden .

Chili ondersteunt band 4,7 en 28.
De Zuk2 ondersteunt 4 en 7, maar mist 28 (oa Movistar, Claro en Entel)

[ Bericht 3% gewijzigd door elinx op 21-03-2018 14:17:00 ]
pi_177983767
De Xiaomi Redmi Note 5 (dus Snapdragon 636 en band 20) kun je bij Banggood een pre-order plaatsen voor ¤192,92 met coupon "3BGRN564".
pi_177984850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
De Xiaomi Redmi Note 5 (dus Snapdragon 636 en band 20) kun je bij Banggood een pre-order plaatsen voor ¤192,92 met coupon "3BGRN564".
Heb je een link?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_178030797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:35 schreef elinx het volgende:

[..]

Probleem is dat er door de makers altijd een keuze gemaakt wordt voor een regio, omdat dit hardwarematig niet anders kan.bv de grootte van de antenne('s) speelt een rol. Iedere antenne kan maar een beperkt aantal banden aan.
Dit is niet helemaal correct natuurlijk. Zoals de link die je zelf al geeft is er al een hele waslijst aan telefoons die wel veel LTE banden ondersteunen. Het zou me niet eens verbazen als al die antennes uit 1 en dezelfde fabriek komen, ze worden gewoon via manufactor firmware gedowngrade. Kan het voor telefoon antennas niet 100% zeker zeggen maar het lijkt me sterk als dit niet zo is.

Anyway thanks voor de link naar kimovil, is wel handig website. Lijkt er toch wel op dat mi mix2 1 van de betere optie is... Ik had gehoopt iets te kunnen vinden in de prijsklasse van een xiaomi redmi note pro ofzoiets..
Veni, vidi, vodka.
pi_178052948
Bij BG is de Xiaomi Mi MIX 2 Global 6GB/64GB op dit moment voor net geen 330 euro te koop. Is dat een goede koop? Ik koop zo'n duur artikel liever bij een NL store. Maar niemand verkoopt deze toestellen in NL tegen een normaal bedrag en 330 euro is een groot bedrag voor een Chinese aankoop. Toch doen of niet? Heeft zowat alle banden. Helaas geen 2K scherm maar wel een beest van een processor.

De Meizu Pro 6 Plus Global 4GB/64GB is nu te koop voor 176 (wit) en 188 euro (zwart).
Als je filtert op BG en 4G 800 Mhz aanklikt, komt dit mobieltje erbij te staan. Kijk je op de pagina zelf, staat de B20 band er niet bij. Volgens Kimovil geen band 20. Desondanks geen slecht toestel voor deze prijs.

Wat opvalt is dat dit mobieltje een model uit 2016 is, die nu pas wordt aangeboden in Chinese shops. Deze situatie ben ik wel vaker tegengekomen. Is dat echt zo of lijkt dat maar zo? :?
pi_178053369
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2018 16:12 schreef Ossi2k9 het volgende:

[..]

Nokia 7 plus lijkt mij ook nog wel een interessant toestel, maar 399 vind ik persoonlijk wat te duur.
Vandaag issie in de Mediamarkt met 15% te koop dus voor ¤340. Ze herhalen alle dagacties van de afgelopen week.
mag het weten
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:30:34 #282
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_178053954
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 10:09 schreef Gruj0 het volgende:
Bij BG is de Xiaomi Mi MIX 2 Global 6GB/64GB op dit moment voor net geen 330 euro te koop. Is dat een goede koop? Ik koop zo'n duur artikel liever bij een NL store. Maar niemand verkoopt deze toestellen in NL tegen een normaal bedrag en 330 euro is een groot bedrag voor een Chinese aankoop. Toch doen of niet? Heeft zowat alle banden. Helaas geen 2K scherm maar wel een beest van een processor.

De Meizu Pro 6 Plus Global 4GB/64GB is nu te koop voor 176 (wit) en 188 euro (zwart).
Als je filtert op BG en 4G 800 Mhz aanklikt, komt dit mobieltje erbij te staan. Kijk je op de pagina zelf, staat de B20 band er niet bij. Volgens Kimovil geen band 20. Desondanks geen slecht toestel voor deze prijs.

Wat opvalt is dat dit mobieltje een model uit 2016 is, die nu pas wordt aangeboden in Chinese shops. Deze situatie ben ik wel vaker tegengekomen. Is dat echt zo of lijkt dat maar zo? :?
Bij Xiaomi direct kopen in china zou een prijs van 397,06 Euro opleveren, dus 330 voor Mix 2 is absoluut een goede deal. Zelf de 128gb editie hier waar ik erg veel plezier van heb.
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zaterdag 24 maart 2018 @ 11:56:10 #283
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178054317
Ik vind de Mix 2 nog steeds een van de mooiste toestellen op de markt. Prachtig design, groot scherm en toch compact, en de Snapdragon 935 is nog steeds een topper. Als je bedenkt dat de OnePlus 5T voor ¤450-500 unaniem bestempelt wordt als een goede deal, dan is de Mix 2 voor ¤330 echt een absolute must buy.
  dinsdag 27 maart 2018 @ 14:47:06 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_178124464
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:42:37 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_178126733
Die gast. :D _O-
Die Mate RS. xD _O- :')

Maar goed. Die P20 Pro in Twilight gaat er wel komen. :7 1/1.7" sensor size... respek!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_178129660
Dan de andere kant van het spectrum; de nieuwe Xiaomi Note 5 is morgen in de sale bij Aliexpress.

Zit toch te twijfelen; het duurst alsnog een maand(!) voordat het verzonden gaat worden.
Tegen die tijd is er misschien al wel meer duidelijk over de Mi A2.
Daarnaast is het een erg goede prijs, maar nog steeds kans op invoerkosten.
Who knows heeft BG 'm tussentijds ook nog wel een keer een mooie prijs en dan met PBM naar Nederland...
pi_178136505
Ik heb sinds afgelopen nacht een bizar probleem met m'n Xiaomi Mi A1. Als ik hem aan de oplader leg begint te telefoon constant te rebooten, of het nu de oplader is of via m'n powerbank. Is vannacht plots begonnen, vanmorgen ging m'n wekker niet doordat dat ding plots 's nachts was beginnen booten.... Zodra ik hem van de oplader haal is het probleem meteen opgelost, dus ik kan er geen touw aan vastknopen. Iemand anders bekend met dat probleem?
  woensdag 28 maart 2018 @ 07:45:29 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_178140909
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 23:31 schreef J.B. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen nacht een bizar probleem met m'n Xiaomi Mi A1. Als ik hem aan de oplader leg begint te telefoon constant te rebooten, of het nu de oplader is of via m'n powerbank. Is vannacht plots begonnen, vanmorgen ging m'n wekker niet doordat dat ding plots 's nachts was beginnen booten.... Zodra ik hem van de oplader haal is het probleem meteen opgelost, dus ik kan er geen touw aan vastknopen. Iemand anders bekend met dat probleem?
Wel het zelfde kabeltje?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_178140925
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 07:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wel het zelfde kabeltje?
Nee, twee verschillende kabels. Als ik de telefoon uit zet laadt die ook zonder problemen op.
pi_178143252
Gisteren en vandaag kreeg ik 's morgens ook uiteindelijk dit scherm te zien. Mijn excuses voor de slechte kwaliteit, wegens gebrek aan alternatieven heb ik de foto's met de webcam van mijn laptop genomen.





Het komt dus erop neer dat als ik m'n telefoon aan de oplader legt hij begint te rebooten en dat ook vaak herhaalt, maar uiteindelijk reboot hij naar de recovery en daar blijft hij dan ook. Ik had eigenlijk de Mi A1 gekocht omdat ik na eindeloze avonturen met customs roms nooit meer een recovery te zien wilde krijgen :')
  woensdag 28 maart 2018 @ 11:18:58 #291
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178144186
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 10:35 schreef J.B. het volgende:
Gisteren en vandaag kreeg ik 's morgens ook uiteindelijk dit scherm te zien. Mijn excuses voor de slechte kwaliteit, wegens gebrek aan alternatieven heb ik de foto's met de webcam van mijn laptop genomen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Het komt dus erop neer dat als ik m'n telefoon aan de oplader legt hij begint te rebooten en dat ook vaak herhaalt, maar uiteindelijk reboot hij naar de recovery en daar blijft hij dan ook. Ik had eigenlijk de Mi A1 gekocht omdat ik na eindeloze avonturen met customs roms nooit meer een recovery te zien wilde krijgen :')
Fabrieksinstellingen al eens terug gezet?
pi_178147953
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 10:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Vandaag issie in de Mediamarkt met 15% te koop dus voor ¤340. Ze herhalen alle dagacties van de afgelopen week.
Serieus? En dat zie ik vandaag pas? :( Toch bedankt :)
pi_178166020
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Fabrieksinstellingen al eens terug gezet?
Nee, maar dat ga ik nu wel doen. Ik kom er net achter dat ik ook geen oproepen of sms-berichten meer kan ontvangen. Bizar genoeg werken 3G en 4G internet wel gewoon.
pi_178220336
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:30 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Bij Xiaomi direct kopen in china zou een prijs van 397,06 Euro opleveren, dus 330 voor Mix 2 is absoluut een goede deal. Zelf de 128gb editie hier waar ik erg veel plezier van heb.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2018 11:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind de Mix 2 nog steeds een van de mooiste toestellen op de markt. Prachtig design, groot scherm en toch compact, en de Snapdragon 935 is nog steeds een topper. Als je bedenkt dat de OnePlus 5T voor ¤450-500 unaniem bestempelt wordt als een goede deal, dan is de Mix 2 voor ¤330 echt een absolute must buy.
Ik wacht tot nog maar even tot de prijs wat meer daalt. En die zal vast dalen omdat de Mi Mix 2S uit is gekomen en ze op een gegeven moment van de oude stock af zullen willen. De camera van de Mix 2 is niet zo goed, dus de prijs mag nog wel wat omlaag, anders is de LeEco 2 Max 820 6/64GB een betere koop voor zo'n 190 euro.
  zaterdag 31 maart 2018 @ 23:38:53 #295
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178223929
De Snapdragon 636 is net zo vlot als een 820, dus dan kun je weer beter voor de goedkopere Redmi Note 5 gaan, die de camera van de Galaxy S7 heeft voor ¤180.
  zondag 1 april 2018 @ 07:19:51 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178227832
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 20:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]


[..]

Ik wacht tot nog maar even tot de prijs wat meer daalt. En die zal vast dalen omdat de Mi Mix 2S uit is gekomen en ze op een gegeven moment van de oude stock af zullen willen. De camera van de Mix 2 is niet zo goed, dus de prijs mag nog wel wat omlaag, anders is de LeEco 2 Max 820 6/64GB een betere koop voor zo'n 190 euro.
De support bij Xiaomi is wel een factor miljoenmiljard beter dan bij LeEco.

Een Xiaomi kan nog jaren mee qua software-updates. De LeEco is al end of life voor je hem op de deurmat hebt.
pi_178230045
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 11:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Fabrieksinstellingen al eens terug gezet?
Na drie (!) keer fabrieksinstellingen te hebben teruggezet is het probleem gelukkig weg :)
  zondag 1 april 2018 @ 12:16:18 #298
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_178231916
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 07:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De support bij Xiaomi is wel een factor miljoenmiljard beter dan bij LeEco.

Een Xiaomi kan nog jaren mee qua software-updates. De LeEco is al end of life voor je hem op de deurmat hebt.
Ook een goed argument. Xiaomi heeft een van de meest actieve update cycles en goede communicatie met de gebruikers. Bovenop MIUI9, wat mijn favoriete versie van Android is.

Helemaal nu ze de swipe gestures van de iPhone X hebben gekopieerd ^O^
pi_178233193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2018 23:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Snapdragon 636 is net zo vlot als een 820, dus dan kun je weer beter voor de goedkopere Redmi Note 5 gaan, die de camera van de Galaxy S7 heeft voor ¤180.
Dat is wel iets om serieus naar te kijken alleen, geen band 20. :{

quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 07:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De support bij Xiaomi is wel een factor miljoenmiljard beter dan bij LeEco.

Een Xiaomi kan nog jaren mee qua software-updates. De LeEco is al end of life voor je hem op de deurmat hebt.
De mobieltjes van LeEco zijn gewoon van topkwaliteit. Jammer dat ze niet meer bestaan, maar de XDA community geeft op veel SD modellen gewoon support en zal dat voorlopig ook blijven doen omdat de populariteit van deze mobieltjes niet bepaald tanende is.

Maar je hebt wel gelijk, de support en garantie van Xiaomi zal duurzamer zijn. Garantie is bij LeEco niks, ze bestaan niet meer. Maar als je een beetje handig bent kun je bepaalde onderdelen zelf vervangen en onderdelen voor LeEco's zijn er zat. Eigenlijk is een LeEco mobiel alleen aan te raden voor wie aan wil rommelen. Voor dagelijks gebruik zonder een OS update (Android 7, 8) is het een nogo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gruj0 op 01-04-2018 14:00:27 ]
  zondag 1 april 2018 @ 14:27:22 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178234837
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 10:50 schreef J.B. het volgende:

[..]

Na drie (!) keer fabrieksinstellingen te hebben teruggezet is het probleem gelukkig weg :)
Top!
  zondag 1 april 2018 @ 14:27:43 #301
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178234844
Dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')