abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:29:18 #1
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_176248571
Hoe doen jullie dat met afspraken? Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat andere mensen het niet vinden kunnen als hun vriend bij een andere vriendin gaat slapen of vice versa. Ik slaap zelf vaak bij mannelijke vrienden en m'n vriend slaapt ook af en toe bij een vriendin.

Hier hebben we het an sich nooit over gehad, maar nu heb ik gemerkt dat mensen daar vrij raar naar opkijken. Heeft dat met slecht vertrouwen te maken in een relatie? :?

Hetzelfde met kleine dingen zoals het liken van een instagram post van een ander geslacht.
pi_176248662
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef Themonk5 het volgende:
Ik slaap zelf vaak bij mannelijke vrienden en m'n vriend slaapt ook af en toe bij een vriendin.

Dus jij bent een echte homo en hij is bi?
pindazakje
pi_176248704
Dat jaloerse gedoe is een beetje kinderachtig. Heeft blijk van flinke onzekerheid.

Mijn vrouw doet lekker waar ze zin in heeft. Het is aan mij om dat gedrag wel of niet acceptabel te vinden. Omgekeerd ook.

Overigens zijn wij aardig monogaam. Maar zelfs als ze een keer een slippertje zou maken. Zou ik niet eens heel erg vinden geloof ik.
Whatever...
  dinsdag 2 januari 2018 @ 22:35:34 #4
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_176248766
Ik bleef ook wel vaker bij een vriendin slapen tijdens mijn relatie. Dat deed haar niet zoveel. Het deed haar meer dat ik foto's deed liken van vrouwen die zij totaal niet mocht. :')
pi_176248870
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:32 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dus jij bent een echte homo en hij is bi?
Stop eens met je simpele opmerkingen -O-
pi_176249144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:38 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Stop eens met je simpele opmerkingen -O-
sorry man, ik dacht dat dit KLB was. Daar post TS anders ook.
pindazakje
pi_176249267
Hier heel vrij, vinden we beide fijn. Mensen doen daar ook niet raar over, zijn inmiddels 5 jaar samen.
pi_176250310
Moet kunnen toch...
Die mensen hebben blijkbaar gebrek aan een leven.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:55:26 #9
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176250434
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:46 schreef hoechst het volgende:
Moet kunnen toch...
Die mensen hebben blijkbaar gebrek aan een leven.
Zeker weten, ik weet ook altijd nog mannen en vrouwen die relatie hebben ook heerlijk met een ander vrouw of man seks gaan bedrijven. Als iemand met iemand in een relatie bevindt moet het wel met elkaar goed afgesproken, voor dat hij of zij met iemand anders gaat vrijen. Zoiets zou ik het echt niet doen vanwege mijn vriendin.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:55:40 #10
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_176250437
Die opmerkingen van anderen zijn meestal gewoon projecties van hun eigen onzekerheid...

Als jullie je er allebei prettig bij voelen, dan is er toch geen probleem? Dat anderen zo bekrompen zijn, wil niet zeggen dat jullie dat zijn.
Don't let my username fool you...
pi_176250524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:55 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Zeker weten, ik weet ook altijd nog mannen en vrouwen die relatie hebben ook heerlijk met een ander vrouw of man seks gaan bedrijven. Als iemand met iemand in een relatie bevindt moet het wel met elkaar goed afgesproken, voor dat hij of zij met iemand anders gaat vrijen. Zoiets zou ik het echt niet doen vanwege mijn vriendin.
Ik had het eigenlijk niet over neuken.

Gewoon bij andere slapen zonder neuken. Een normale relatie heeft ook lucht nodig anders creeër je een dictatuur.
pi_176250673
Afspraken zijn toch alleen tussen de mensen in de relatie?
Ik snap je vraag niet zo. Als het voor jullie goed gaat dan is er toch geen probleem?
pi_176251647
Uh... wij doen zulke dingen ook gewoon en we vertrouwen elkaar...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 3 januari 2018 @ 08:52:37 #14
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176252492
Sorry maar ik ben een man en weet hoe andere mannen zijn rond vrouwen.
Dus ik zou mijn vriendin never nooit niet toe vertrouwen in een slaapkamer met een andere man.

Ik vertrouw haar wel maar die andere gozer totaal niet en ik denk dat er hier tal van topics voorbij gekomen zijn waarom dat zeer terecht is.

Tenzij je een open relatie hebt maar anders heeft zij niks te zoeken bij een andere vent.
Zelfs uiteten zou ik al op het randje vinden, een zakelijk etentje zou ik nog OK vinden. Maar verder gaan dan dat: stappen, alleen met die gast in zijn of ons huis is een no-go.
Overigens ben ik niet zo'n azijnpisser dat zij dat niet mag en ik wel, nee ik zou mezelf ook niet in dat soort situaties willen bevinden (met een andere vrouw). Zodra je iets (achteraf) moet uitleggen ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Maar anderen erop veroordelen die dit soort vrijheden van elkaar wil pikken, nee dat niet. Moet ieder voor zich weten. Alleen als het door dat soort vrijheden stuk loopt kan ik er intern nog wel eens om lachen maar voor de rest moet iedereen voor zich weten tot hoever die vrijheden zijn. Mits ze intern met elkaar goed communiceren waar de grenzen liggen lijkt het mij prima.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_176252532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
Sorry maar ik ben een man en weet hoe andere mannen zijn rond vrouwen.
Dus ik zou mijn vriendin never nooit niet toe vertrouwen in een slaapkamer met een andere man.

Ik vertrouw haar wel maar die andere gozer totaal niet en ik denk dat er hier tal van topics voorbij gekomen zijn waarom dat zeer terecht is.

Tenzij je een open relatie hebt maar anders heeft zij niks te zoeken bij een andere vent.
Zelfs uiteten zou ik al op het randje vinden, een zakelijk etentje zou ik nog OK vinden. Maar verder gaan dan dat: stappen, alleen met die gast in zijn of ons huis is een no-go.
Overigens ben ik niet zo'n azijnpisser dat zij dat niet mag en ik wel, nee ik zou mezelf ook niet in dat soort situaties willen bevinden (met een andere vrouw). Zodra je iets (achteraf) moet uitleggen ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Maar anderen erop veroordelen die dit soort vrijheden van elkaar wil pikken, nee dat niet. Moet ieder voor zich weten. Alleen als het door dat soort vrijheden stuk loopt kan ik er intern nog wel eens om lachen maar voor de rest moet iedereen voor zich weten tot hoever die vrijheden zijn. Mits ze intern met elkaar goed communiceren waar de grenzen liggen lijkt het mij prima.
Jij denkt dat je vrouw verkracht wordt als je uit eten gaat met iemand?
pi_176252576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
Alleen als het door dat soort vrijheden stuk loopt kan ik er intern nog wel eens om lachen
Ik moet dan weer lachen als er weer eens een relatie stukloopt omdat mensen elkaar zo enorm beperken.
pi_176252585
Hoe frigging onzeker ben je over je relatie als je partner niet eens bij iemand anders mag blijven slapen _O-
  woensdag 3 januari 2018 @ 09:07:48 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176252590
Wat Spanky78 zo'n beetje zegt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176252679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
enzij je een open relatie hebt maar anders heeft zij niks te zoeken bij een andere vent.
Zelfs uiteten zou ik al op het randje vinden, een zakelijk etentje zou ik nog OK vinden. Maar verder gaan dan dat: stappen, alleen met die gast in zijn of ons huis is een no-go.
Overigens ben ik niet zo'n azijnpisser dat zij dat niet mag en ik wel, nee ik zou mezelf ook niet in dat soort situaties willen bevinden (met een andere vrouw). Zodra je iets (achteraf) moet uitleggen ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Maar anderen erop veroordelen die dit soort vrijheden van elkaar wil pikken, nee dat niet. Moet ieder voor zich weten. Alleen als het door dat soort vrijheden stuk loopt kan ik er intern nog wel eens om lachen maar voor de rest moet iedereen voor zich weten tot hoeve
Wat onzeker.
pi_176252839
Ik zou het zelf niet willen, maar als dat wel zo zou zijn, zou mijn vriend mij niet tegenhouden. Andersom ook niet.
  woensdag 3 januari 2018 @ 09:48:32 #21
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176252937
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
Sorry maar ik ben een man en weet hoe andere mannen zijn rond vrouwen.
Dus ik zou mijn vriendin never nooit niet toe vertrouwen in een slaapkamer met een andere man.

Ik vertrouw haar wel maar die andere gozer totaal niet en ik denk dat er hier tal van topics voorbij gekomen zijn waarom dat zeer terecht is.

Tenzij je een open relatie hebt maar anders heeft zij niks te zoeken bij een andere vent.
Zelfs uiteten zou ik al op het randje vinden, een zakelijk etentje zou ik nog OK vinden. Maar verder gaan dan dat: stappen, alleen met die gast in zijn of ons huis is een no-go.
Overigens ben ik niet zo'n azijnpisser dat zij dat niet mag en ik wel, nee ik zou mezelf ook niet in dat soort situaties willen bevinden (met een andere vrouw). Zodra je iets (achteraf) moet uitleggen ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Maar anderen erop veroordelen die dit soort vrijheden van elkaar wil pikken, nee dat niet. Moet ieder voor zich weten. Alleen als het door dat soort vrijheden stuk loopt kan ik er intern nog wel eens om lachen maar voor de rest moet iedereen voor zich weten tot hoever die vrijheden zijn. Mits ze intern met elkaar goed communiceren waar de grenzen liggen lijkt het mij prima.
Helemaal mee eens. Heeft niets met onzekerheid te maken overigens, maar dat begrijpen sommige mensen niet helemaal lees ik.
pi_176252978
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
Sorry maar ik ben een man en weet hoe andere mannen zijn rond vrouwen.
Dus ik zou mijn vriendin never nooit niet toe vertrouwen in een slaapkamer met een andere man.
Daar doe ik altijd de bekende uitspraak over:

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

En als jij en je vrouw geen behoefte hebben aan die vrijheid, dan heb je dat soort afspraken niet nodig, want dan is uit eten gewoon uit eten, en blijven slapen gewoon slapen en niet neuken. Want er zijn er nog altijd 2 nodig om iets uit te spoken, dat lukt je moeilijk in je eentje.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 3 januari 2018 @ 09:57:49 #23
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176253044
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:37 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik zou het zelf niet willen, maar als dat wel zo zou zijn, zou mijn vriend mij niet tegenhouden. Andersom ook niet.
Dit hierboven is ook een mooi antwoord btw, ook mee eens..!
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:09:36 #24
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176253201
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Daar doe ik altijd de bekende uitspraak over:

Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

En als jij en je vrouw geen behoefte hebben aan die vrijheid, dan heb je dat soort afspraken niet nodig, want dan is uit eten gewoon uit eten, en blijven slapen gewoon slapen en niet neuken. Want er zijn er nog altijd 2 nodig om iets uit te spoken, dat lukt je moeilijk in je eentje.
Het gaat in dit topic over hoe ver de vrijheden gaan. Bij ons tot daar en daar zijn we tevreden mee.
Ik weet hoe andere mannen zijn en er hebben het er zat geprobeerd bij mijn vriendin om haar los te weken in onze relatie. Zonder resultaat gelukkig maar dat soort dingen maakt het je wel alert van het gedrag van mannen. Daar was mijn vriendin in het begin ook wat naief in, maar nadat ze zich hiervan bewust was geworden wat er gebeurde is dit ook minder geworden.

Daarnaast is het zo dat je als vrouw bij zat mannen letterlijk een deur open zet als je bij hen de slaapkamer betreedt of met ze uit eten gaat (lees op date) ook zonder de intenties van de vrouw. Veel mannen denken dan dat er een kans is op meer ondanks dat de vrouw dit niet wil.
En de huidige MeToo discussie laat ook zien dat er zat mannen zijn die een nee negeren of gewoon hun gedrag niet aanpassen nadat er signalen zijn gegeven dat de vrouw het niet wil.

En in dat soort situaties willen wij gewoon niet komen. En dat is niet beperkend van ons beide maar dat is gewoon het respecteren van elkaar en er voor zorgen dat er geen situaties ontstaan waarbij er iemand van buitenaf die grenzen niet wil en kan accepteren.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_176253303
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic over hoe ver de vrijheden gaan. Bij ons tot daar en daar zijn we tevreden mee.
Ik weet hoe andere mannen zijn en er hebben het er zat geprobeerd bij mijn vriendin om haar los te weken in onze relatie.
En jij vindt dat je maar het recht hebt om je vrouw/vriendin tegen zichzelf en tegen het gedrag van andere mannen te beschermen, want daar is ze zelf niet toe in staat?

Het feit dat je je al zorgen maakt over het gedrag van andere mannen naar je vrouw/vriendin toe, terwijl ze er volgens jou niets van hoeft te hebben, geeft al aan dat je ergens niet zeker weet of ze niet op een poging in zal gaan.

quote:
Daarnaast is het zo dat je als vrouw bij zat mannen letterlijk een deur open zet als je bij hen de slaapkamer betreedt of met ze uit eten gaat (lees op date) ook zonder de intenties van de vrouw. Veel mannen denken dan dat er een kans is op meer ondanks dat de vrouw dit niet wil.
Als een vent zich als een schoft gedraagt en ondanks een 'nee' doorzet dan verdient ie gewoon een harde trap in zijn ballen. Het moet niet zo zijn dat vrouwlief dan maar verboden wordt om ook maar de mogelijkheid te geven, want genoeg mannen zien die 'mogelijkheid' al door een laag uitgesneden truitje of zelfs een blote enkel.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176253372
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:07 schreef jogy het volgende:
Wat Spanky78 zo'n beetje zegt.
Inderdaad, dat geld voor mij ook: Ik zou het ook niet zo heel erg vinden als de vrouw van Spanky78 een slippertje zou maken. ;)

Verder maakt mij het eigenlijk niet eens zo veel uit wat anderen zeggen over mijn relatie en de afspraken die ik met mijn partner heb over wat zou mogen of niet..
Evengoed vind ik het niet passen om anderen te gaan vertellen hoe zij daarmee moeten omgaan, als iemand zijn/haar partner vrijwel niks toestaat en die ander stemt daarmee in, is dat imho ook een eigen keuze en als ze daarmee gelukkig zijn, leuk voor hen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:28:34 #27
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176253409
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En jij vindt dat je maar het recht hebt om je vrouw/vriendin tegen zichzelf en tegen het gedrag van andere mannen te beschermen, want daar is ze zelf niet toe in staat?

Volgens mij kun jij niet zo goed begrijpend lezen. Kalm aan en neem nog een bakkie?
pi_176253412
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Het gaat in dit topic over hoe ver de vrijheden gaan. Bij ons tot daar en daar zijn we tevreden mee.
Ik weet hoe andere mannen zijn en er hebben het er zat geprobeerd bij mijn vriendin om haar los te weken in onze relatie. Zonder resultaat gelukkig maar dat soort dingen maakt het je wel alert van het gedrag van mannen. Daar was mijn vriendin in het begin ook wat naief in, maar nadat ze zich hiervan bewust was geworden wat er gebeurde is dit ook minder geworden.

Daarnaast is het zo dat je als vrouw bij zat mannen letterlijk een deur open zet als je bij hen de slaapkamer betreedt of met ze uit eten gaat (lees op date) ook zonder de intenties van de vrouw. Veel mannen denken dan dat er een kans is op meer ondanks dat de vrouw dit niet wil.
En de huidige MeToo discussie laat ook zien dat er zat mannen zijn die een nee negeren of gewoon hun gedrag niet aanpassen nadat er signalen zijn gegeven dat de vrouw het niet wil.

En in dat soort situaties willen wij gewoon niet komen. En dat is niet beperkend van ons beide maar dat is gewoon het respecteren van elkaar en er voor zorgen dat er geen situaties ontstaan waarbij er iemand van buitenaf die grenzen niet wil en kan accepteren.
Dit. Bizar geneuzel over onzekerheden :') en vervolgens in een topic waarin de man is vreemdgegaan, nadat hij daar al meermaals sliep de TS bespotten, want oh wat is ze toch dom en naïef. :')
pi_176253504
Ik heb er trouwens geen moeite mee als mijn vriendin bij een andere man blijft slapen, of andere dingen doet. Het wordt bij mij pas foute boel als ze daar geheimpjes over gaat houden, of er over gaat liegen.

Dat je een keertje lol wil trappen met een andere man is niks mee aan de hand maar als je oneerlijk bent dan is het gelijk exit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 3 januari 2018 @ 10:40:57 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176253571
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Inderdaad, dat geld voor mij ook: Ik zou het ook niet zo heel erg vinden als de vrouw van Spanky78 een slippertje zou maken. ;)
Wijsneus.

quote:
Verder maakt mij het eigenlijk niet eens zo veel uit wat anderen zeggen over mijn relatie en de afspraken die ik met mijn partner heb over wat zou mogen of niet..
Evengoed vind ik het niet passen om anderen te gaan vertellen hoe zij daarmee moeten omgaan, als iemand zijn/haar partner vrijwel niks toestaat en die ander stemt daarmee in, is dat imho ook een eigen keuze en als ze daarmee gelukkig zijn, leuk voor hen.
En dat ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176253709
Wauw....

Waar zit het hem in?
Maakt een relatie een vrouw zo woest aantrekkelijk dat elke man die niet haar partner is, over haar heen wil?
Ik ben vrijgezel, ga uit eten met mannelijke vrienden, soms weekendje weg, en mij overkomt dat nu nooit. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176253743
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben vrijgezel, ga uit eten met mannelijke vrienden, soms weekendje weg, en mij overkomt dat nu nooit. -O-
Dan ga je vast alleen op stap met homo's.

Iedereen weet dat elke hetero-man zich als een onbeheersbare, dolle hond op elke vrouw werpt zo gauw hij de kans krijgt. Want als ie dat niet doet dan is ie niet hetero.

En het is natuurlijk de schuld van de vrouw dat de man zich niet kan beheersen. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176253769
Nee het is niet dat we elkaar beperken, heb er zelf een raar idee bij als ik bij een vriend ga slapen, dit omdat sommige mannen dan toch gaan 'proberen' heb helemaal geen zin in dat gejaag en gedoe en ruzie en woorden en vervelende situatie's.
Had dat al als ik bij vrienden op visite ging, dan kwamen ze ook steeds dichterbij zitten, ook met stappen hoef ik niet zo nodig met mannen op pad, ja leuk maar als ze hun eigen vriendin meenemen of ik mijn eigen vriend, dan is dat gejaag afgelopen.

Maar voor de rest moet iedereen lekker zelf weten, hey allemaal jullie eigen relatie, alleen ik wil niet in vervelende situatie's komen en wat mijn vriend doet, die gaat wel eens met vrienden op vakantie, en vind dat erg leuk voor hem, maar hoor hem nooit over, ik moet bij een vriendin slapen want de weg van Groningen naar Haren is wel heeeeellllll lang.
pi_176253820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan ga je vast alleen op stap met homo's.

Iedereen weet dat elke hetero-man zich als een onbeheersbare, dolle hond op elke vrouw werpt zo gauw hij de kans krijgt. Want als ie dat niet doet dan is ie niet hetero.

En het is natuurlijk de schuld van de vrouw dat de man zich niet kan beheersen. |:(
Ik hoor net van een hetero FOK!ker dat hij echt wel over me heen gegaan is. Alleen had ik het niet in de gaten omdat hij naast me bleef liggen en alleen onze zijkanten elkaar raakten. My bad. :@
Mannen zijn dolle honden. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_176253898
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan ga je vast alleen op stap met homo's.

Iedereen weet dat elke hetero-man zich als een onbeheersbare, dolle hond op elke vrouw werpt zo gauw hij de kans krijgt. Want als ie dat niet doet dan is ie niet hetero.

En het is natuurlijk de schuld van de vrouw dat de man zich niet kan beheersen. |:(
Nou nou nou, niet elke zou dat doen, maar sommigen proberen wel toenadering te zoeken.
pi_176254527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou nou nou, niet elke zou dat doen, maar sommigen proberen wel toenadering te zoeken.
Gut, meid toch.
pi_176254795
Ik vind zelf jaloers zijn zo'n gedoe doorgaans. Ik kan het oprecht niet voelen bij onbenullige dingen.

Soms heb ik ook echt het gevoel dat mensen die bij alles jaloers worden, zichzelf dat hebben aangepraat. Dat dat nodig is om liefde te tonen, of om een echte man/sterke vrouw te zijn. Het lijkt me zo vermoeiend.

Nu gaat de mate waarin mijn vriendin en ik elkaar vrijlaten wel een stuk verder. Daarvan snap ik dat het niet voor iedereen is, maar die constante nekhijgerij kan ik me echt niks bij voorstellen. Zware klus lijkt me dat.
pi_176254809
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef AnanYaw het volgende:
Ik vind zelf jaloers zijn zo'n gedoe doorgaans. Ik kan het oprecht niet voelen bij onbenullige dingen.

Soms heb ik ook echt het gevoel dat mensen die bij alles jaloers worden, zichzelf dat hebben aangepraat. Dat dat nodig is om liefde te tonen, of om een echte man/sterke vrouw te zijn. Het lijkt me zo vermoeiend.

Nu gaat de mate waarin mijn vriendin en ik elkaar vrijlaten wel een stuk verder. Daarvan snap ik dat het niet voor iedereen is, maar die constante nekhijgerij kan ik me echt niks bij voorstellen. Zware klus lijkt me dat.
QFT.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176255517
Mijn vriend is voor zijn werk vaak maanden achter elkaar in het buitenland. Wij hebben afspraken gemaakt over die periodes, dus wat wel en niet door de beugel kan. Vrijwel alles kan door de beugel.

Deze afspraken gelden niet als hij wel gewoon in Nederland is :P
pi_176256468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:45 schreef AnanYaw het volgende:
Ik vind zelf jaloers zijn zo'n gedoe doorgaans. Ik kan het oprecht niet voelen bij onbenullige dingen.

Soms heb ik ook echt het gevoel dat mensen die bij alles jaloers worden, zichzelf dat hebben aangepraat. Dat dat nodig is om liefde te tonen, of om een echte man/sterke vrouw te zijn. Het lijkt me zo vermoeiend.

Nu gaat de mate waarin mijn vriendin en ik elkaar vrijlaten wel een stuk verder. Daarvan snap ik dat het niet voor iedereen is, maar die constante nekhijgerij kan ik me echt niks bij voorstellen. Zware klus lijkt me dat.
Je wekt de indruk dat jij een slaapkamer delen als iets kleins ziet. Ik vind dat zelf een situatie die het de man lastig kan maken. Ik denk dat het niet te doen is om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet moet vinden kunnen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  woensdag 3 januari 2018 @ 13:03:01 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176256606
Wat maakt het uit wat anderen van jullie relatie vind TS? Zou in ieder geval niks uit hoeven te maken. Je hoeft die dingen niet eens te delen met anderen. Zolang jullie er allebei blij mee zijn is het goed, toch?

Wij laten elkaar best vrij. Niet dat we er iets mee doen, want we zijn het liefst samen, maar als een van ons af en toe met iemand anders iets zou willen doen..dan mag dat gewoon. Zolang het maar verteld wordt. Zelfde geldt voor dingen als uit eten met andere mannen, ed. Dat moet toch gewoon kunnen? Als je je partner al niet eens meer kan vertrouwen wanneer hij/zij uit eten gaat met iemand van het andere geslacht (of hetzelfde bij mensen die vallen op het zelfde geslacht) dan zit het qua vertrouwen niet helemaal goed imo.

'Ik vertrouw mijn partner wel, maar die ander niet!', vind ik helemaal een rare opmerking. Je vertrouwt je partner toch dat hij of zij gewoon nee zegt? Zelfs als die ander iets zou willen...dan gebeurt het toch niet zonder toestemming van je partner? Als dat wel gebeurd is het rape. Gezien je er van uit kan gaan dat veruit het grootste gedeelte van de mensheid geen rapist is...vind ik die opmerking dus wat raar. Je zegt dat je je partner vertrouwt, maar ondertussen..

Nog achterwegende laten dat veel mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn zonder verdere bijbedoelingen. Bij man/man en vrouw/vrouw net zo.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176257309
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:57 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Je wekt de indruk dat jij een slaapkamer delen als iets kleins ziet. Ik vind dat zelf een situatie die het de man lastig kan maken. Ik denk dat het niet te doen is om voor een ander te bepalen wat hij wel of niet moet vinden kunnen.
Een situatie die het de man lastig kan maken? Als testosteronslaafjes bedoel je? Vind ik een beetje een neerbuigend idee, richting ons geslacht.

Ik doelde trouwens niet specifiek op bij iemand slapen (wat niet in dezelfde slaapkamer hoeft), maar meer op de algehele houding. Je kunt je wel blijven opvreten over risicovolle situaties, tot op het punt dat je d'r het huis niet uit laat zonder boerka en het balkon afschermt voor pottenkijkers (idee van de man van een user), maar dat kan nooit goed zijn voor je hart.

Mijn vriendin leeft al een heel stuk langer dan ik haar ken en ik verwacht dat zij prima in kan schatten welke situaties voor haar risicovol zijn. Dus ik vertrouw haar daar grotendeels in. Dat neemt niet weg dat ik het haar kwalijk neem, als ze een gestelde grens overgaat.

Ik kan ook best mijn licht over een situatie laten schijnen. Als ik zie aankomen dat iemand iets gaat proberen of een 'platonische' vriend haar leuk vindt, dan zal ik het zeker vertellen. Alleen ze is er nog altijd zelf bij, dus als zij zegt dat het geen probleem gaat opleveren, dan is dat haar zaak. Als het vervolgens wel problemen oplevert is het ook haar schuld.
pi_176259132
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 13:32 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Een situatie die het de man lastig kan maken? Als testosteronslaafjes bedoel je? Vind ik een beetje een neerbuigend idee, richting ons geslacht.
Toch zijn er gewoon teveel mannen die hun testosteron niet de baas zijn, zeker niet wanneer er drank in het spel is. Is stom, maar het is wel zo.

quote:
Ik doelde trouwens niet specifiek op bij iemand slapen (wat niet in dezelfde slaapkamer hoeft), maar meer op de algehele houding. Je kunt je wel blijven opvreten over risicovolle situaties, tot op het punt dat je d'r het huis niet uit laat zonder boerka en het balkon afschermt voor pottenkijkers (idee van de man van een user), maar dat kan nooit goed zijn voor je hart.
De een is nu eenmaal wat zekerder over zichzelf dan de ander. Onzekerheid kun je iemand niet verwijten, dat is het product van karakter en vorming in de jeugd. Onzekere mannen zijn daar niet zo makkelijk over als jij.

quote:
Ik kan ook best mijn licht over een situatie laten schijnen. Als ik zie aankomen dat iemand iets gaat proberen of een 'platonische' vriend haar leuk vindt, dan zal ik het zeker vertellen. Alleen ze is er nog altijd zelf bij, dus als zij zegt dat het geen probleem gaat opleveren, dan is dat haar zaak. Als het vervolgens wel problemen oplevert is het ook haar schuld.
In relaties is de schuldvraag natuurlijk niet relevant. Het maakt jou toch hopelijk niets minder verdrietig als het niet jouw schuld is? Ik zit in ieder geval niet zo wiskundig in elkaar
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_176259209
Er zijn geen afspraken want we begrijpen heel goed wat wel en niet kan. Ik vertrouw haar trouwens compleet dus slapen bij andere mannen zou geen enkel probleem zijn. Daarnaast ben ik woest aantrekkelijk dus het is toch uitgesloten dat andere mannen haar zouden interesseren.
Conscience do cost.
pi_176260475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:40 schreef Multatilu het volgende:
Toch zijn er gewoon teveel mannen die hun testosteron niet de baas zijn, zeker niet wanneer er drank in het spel is. Is stom, maar het is wel zo.
Aanranding/verkrachting is zeldzaam genoeg om hier niet zo'n punt van te maken. Dat valt wel mee met niet de baas zijn. We leven niet in het stenen tijdperk waar elke vrouw willekeurig naar een grot gesleept werd.
pi_176260504
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Aanranding/verkrachting is zeldzaam genoeg om hier niet zo'n punt van te maken. Dat valt wel mee met niet de baas zijn. We leven niet in het stenen tijdperk waar elke vrouw willekeurig naar een grot gesleept werd.
Hmm, volgens mij heb jij de afgelopen maanden een hashtag op mute gezet
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_176260679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:29 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij heb jij de afgelopen maanden een hashtag op mute gezet
Waar oh waar zeg ik dat het niet gebeurt. Ik zeg alleen dat jij overdrijft en generaliseert. De meeste, veruit de meeste, mannen zijn gewoon te vertrouwen.
pi_176260822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:35 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Waar oh waar zeg ik dat het niet gebeurt. Ik zeg alleen dat jij overdrijft en generaliseert. De meeste, veruit de meeste, mannen zijn gewoon te vertrouwen.
Ik weet wel dat die MeToo hashtag duidelijk maakte dat wij mannen veel vaker die grens overgaan dan dat algemeen werd aangenomen. Dus ik wil die bewering die jij hierboven doet, als man niet onderstrepen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_176260953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:40 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Ik weet wel dat die MeToo hashtag duidelijk maakte dat wij mannen veel vaker die grens overgaan dan dat algemeen werd aangenomen. Dus ik wil die bewering die jij hierboven doet, als man niet onderstrepen.
Dan stop je je vrouw toch lekker in een boerka en laat je haar alleen onder begeleiding de deur uit gaan :')
pi_176261022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dan stop je je vrouw toch lekker in een boerka en laat je haar alleen onder begeleiding de deur uit gaan :')
Je denkt zo genuanceerd als een fundamentalist.
1 + 1 = blauw
pi_176261369
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 15:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dan stop je je vrouw toch lekker in een boerka en laat je haar alleen onder begeleiding de deur uit gaan :')
Lekker volwassen reactie!
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_176263619
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 16:08 schreef Multatilu het volgende:

[..]

Lekker volwassen reactie!
He, jij blijft er bij dat je vrouw niet te vertrouwen is bij andere mannen. Ik vind dat niet volwassen. Ik vind dat daarnaast ook nog eens erg jaloers, chauvaunistisch en ja,verdomd veel lijken op hoe achterlijk de strenge islam omgaat met vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat Nederlandse mannen en vrouwen, over het algemeen, gewoon te vertrouwen zijn met elkaar zonder dat de één de ander begint te verkrachten. En dat je flink paranoïde bent als je je vrouw niet alleen op date of uit logeren durft te laten gaan (de arrogantie ook dat jij dat wel even voor haar bepaald :r).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2018 17:42:09 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:05:53 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176264091
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

He, jij blijft er bij dat je vrouw niet te vertrouwen is bij andere mannen. Ik vind dat niet volwassen. Ik vind dat daarnaast ook nog eens erg jaloers, chauvaunistisch en ja,verdomd veel lijken op hoe achterlijk de strenge islam omgaat met vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat Nederlandse mannen en vrouwen, over het algemeen, gewoon te vertrouwen zijn met elkaar zonder dat de één de ander begint te verkrachten. En dat je flink paranoïde bent als je je vrouw niet alleen op date of uit logeren durft te laten gaan (de arrogantie ook dat jij dat wel even voor haar bepaald :r).
Die arrogantie heb ik niet. Weet ook van haar dat zij dat ook niet tof zou vinden als ik dat met andere vrouwen zou doen.
Dus wat dat betreft passen wij bij elkaar en zijn we daar ook blij mee.

Sowieso vind ik het vreemd om als je in een relatie zit activiteiten te ondernemen met een ander persoon die heel vaak in de orienterende fase van een relatie plaats vinden: lees op date, blijven slapen, biosje enzo.
Daarnaast zou het op mij overkomen dat ik niet goed genoeg (meer) ben om dat soort activiteiten te ontplooien met elkaar. Dus niks geen jaloezie of onzekerheid.
In een groep of met vriendinnen dat doen vind ik iets anders dan iemand van het adere geslacht. Sorry noem me dan maar ouderwets. Ik hou mn vriendin echt niet tegen in haar omgang met vriendinnen en voor haar hobby en blog doet ze zat dingen die ze leuk vind dus ik rem haar niet.

Overigens had mijn vriendin bij een vorige baan wel een collega die dus met iemand anders dan haar vriend weekendjes weg ging naar Disney (ze had een abo en die gast ook). En ja dat ging uiteindelijk mis. Want vriendlief had dus de indruk dat het niet alleen bij Space Mountain bleef dus dook die in die weekenden maar op de buurvrouw. "Als zij toch al nachten door brengt met een andere vent waarom ik dan niet met een andere vrouw" kreeg dat vrouwtje achteraf te horen.

Iedereen moet zijn eigen grenzen stellen mits die gecommuniceert en gerespecteert worden door de ander. En als dat niet kan dan pas je niet bij elkaar.

En ja heb in het begin van onze scharrel periode en relatie periode wel mee gemaakt van mannen die het probeerden. In het begin was ze naief en zag ze dat niet maar hartjes en kusjes sturen in whatsappjes geven meteen aan wat de bedoelingen zijn van die personen (ze onvting ze en deelde ze niet uit).
En ja ik ken mannen en al zien ze maar 1% kans dan pakken ze hem en de rest die het niet doet hangt sneu in de friendzone maar wensen vurig dat ze het lef zouden hebben om een kansje te pakken. En nee de kans hoeft de dame niet te geven ze hoeven alleen maar te denken dat die er is en dat denken er een hoop al snel als je pre-relatie(/date) of relatie activiteiten gaat ondernemen met elkaar.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:42:18 #54
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_176264904
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
Die opmerkingen van anderen zijn meestal gewoon projecties van hun eigen onzekerheid...

Als jullie je er allebei prettig bij voelen, dan is er toch geen probleem? Dat anderen zo bekrompen zijn, wil niet zeggen dat jullie dat zijn.
Tuurlijk, maar soms wel awkward als mensen vragen waar m'n vriend is oid, krijg je weer rare blikken.
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:44:13 #55
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_176264956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:55 schreef Metalfreak het volgende:
Die opmerkingen van anderen zijn meestal gewoon projecties van hun eigen onzekerheid...

Als jullie je er allebei prettig bij voelen, dan is er toch geen probleem? Dat anderen zo bekrompen zijn, wil niet zeggen dat jullie dat zijn.
Tuurlijk, maar soms wel awkward als mensen vragen waar m'n vriend is oid, krijg je weer rare blikken.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 08:52 schreef nils7 het volgende:
Tenzij je een open relatie hebt maar anders heeft zij niks te zoeken bij een andere vent.
Vrienden hebben van een ander geslacht is niet toegestaan? Bij het starten van een relatie, alle vrienden maar dumpen?
  woensdag 3 januari 2018 @ 19:52:33 #56
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176266496
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:38 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Stop eens met je simpele opmerkingen -O-
Hoezo is toch een legit question?


Btw het zijn kloons.
God doesn't help stupid!
  woensdag 3 januari 2018 @ 20:00:40 #57
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176266699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Mijn vriend is voor zijn werk vaak maanden achter elkaar in het buitenland. Wij hebben afspraken gemaakt over die periodes, dus wat wel en niet door de beugel kan. Vrijwel alles kan door de beugel.

Deze afspraken gelden niet als hij wel gewoon in Nederland is :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 10:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ben jij homo?

God doesn't help stupid!
pi_176266752
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:29 schreef Themonk5 het volgende:
Hoe doen jullie dat met afspraken? Ik heb bijvoorbeeld gemerkt dat andere mensen het niet vinden kunnen als hun vriend bij een andere vriendin gaat slapen of vice versa. Ik slaap zelf vaak bij mannelijke vrienden en m'n vriend slaapt ook af en toe bij een vriendin.

Hier hebben we het an sich nooit over gehad, maar nu heb ik gemerkt dat mensen daar vrij raar naar opkijken. Heeft dat met slecht vertrouwen te maken in een relatie? :?

Hetzelfde met kleine dingen zoals het liken van een instagram post van een ander geslacht.
nee je vertrouwd elkaar juist wel.
Dus iets goeds
pi_176266761
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:41 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

He, jij blijft er bij dat je vrouw niet te vertrouwen is bij andere mannen. Ik vind dat niet volwassen. Ik vind dat daarnaast ook nog eens erg jaloers, chauvaunistisch en ja,verdomd veel lijken op hoe achterlijk de strenge islam omgaat met vrouwen. Ik ben er van overtuigd dat Nederlandse mannen en vrouwen, over het algemeen, gewoon te vertrouwen zijn met elkaar zonder dat de één de ander begint te verkrachten. En dat je flink paranoïde bent als je je vrouw niet alleen op date of uit logeren durft te laten gaan (de arrogantie ook dat jij dat wel even voor haar bepaald :r).
Hahahaha lekker naïef. Ik heb zoveel vreemdgaan om mij heen gezien. Vooral van de mannen. Het zal mij niet verbazen als 70% van de Nederlandse mannen een keer is vreemd gegaan. Van vrouwen weet ik het niet.
pi_176267161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 22:33 schreef Spanky78 het volgende:
Dat jaloerse gedoe is een beetje kinderachtig. Heeft blijk van flinke onzekerheid.

Mijn vrouw doet lekker waar ze zin in heeft. Het is aan mij om dat gedrag wel of niet acceptabel te vinden. Omgekeerd ook.

Overigens zijn wij aardig monogaam. Maar zelfs als ze een keer een slippertje zou maken. Zou ik niet eens heel erg vinden geloof ik.
lekker gemakkelijk praten dus als je het niet erg zou vinden als je vrouw vreemd zou gaan. Vind je dat niet juist een teken van onzekerheid? Een vriendin hebben maar maar niet al te veel ervan verwachten want dan kan je niet gekwetst worden als ze inderdaad niet genoeg aan je heeft? De meeste mensen zijn juist zelfverzekerd genoeg van zichzelf om te weten dat ze dat soort gedrag niet hoeven te tolereren van hun partner namelijk.. Jij draait het om :D
pi_176267235
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:42 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar soms wel awkward als mensen vragen waar m'n vriend is oid, krijg je weer rare blikken.
Tjah rare blikken horen toch erbij als jullie voor rare situaties kiezen. Ook al vind je ze zelf wel normaal. Je kan niet verwachten dat mensen dan net zo gaan doen als bij normale relaties
pi_176267512
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:00 schreef Terminuz het volgende:

[..]

[..]

Als je denkt grappig te zijn, heb dan op zijn minst het fatsoen om dingen te quoten die ik echt heb gezegd, flapdrol. |:(
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_176268535
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

lekker gemakkelijk praten dus als je het niet erg zou vinden als je vrouw vreemd zou gaan. Vind je dat niet juist een teken van onzekerheid? Een vriendin hebben maar maar niet al te veel ervan verwachten want dan kan je niet gekwetst worden als ze inderdaad niet genoeg aan je heeft? De meeste mensen zijn juist zelfverzekerd genoeg van zichzelf om te weten dat ze dat soort gedrag niet hoeven te tolereren van hun partner namelijk.. Jij draait het om :D
Nee. Wij hebben beiden nog nooit buiten de deur geneukt en zijn alweer even getrouwd.

Voor beiden geldt dat we zelf baas zijn over ons gedrag. Het is aan mij om te doen wat ik denk dat ik moet doen. Mijn vrouw kan het daarmee eens zijn of niet, maar verbieden kan ze me niets. Andersom geldt hetzelfde.

Dat betekent niet dat we geen rekening met elkaar houden oid. Zij doet haar best om het leven voor ons beiden leuk en prettig te maken. Doe ik ook. Maar we zijn beiden mensen en niet perfect. We hebben beiden ook geen ideaal of wens van een perfecte relatie. Misschien gaat het daarom juist wel goed. Ik zie zo veel mensen met hooggespannen verwachtingen, die allemaal neit uitkomen. Een hoop vrienden, kennissen en collega's zijn alweer gescheiden met hoop gezeik erbij.

Maar dat ik mij niet geroepen voel om mijn vrouw allerlei zaken te verbieden. Als zij een andere kerel wil neuken dan moet ze dat doen. En hoe ik daarmee omga is dan aan mij. Ik denk dat ik het na al deze tijd niet zo erg zou vinden. Ik ben zo zelfverzekerd om te denken dat ze zo veel van me houdt dat ze het niet zou doen. Ik hoef haar niets te verbieden.
Whatever...
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:37:46 #64
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_176269216
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als je denkt grappig te zijn, heb dan op zijn minst het fatsoen om dingen te quoten die ik echt heb gezegd, flapdrol. |:(
Haha hahahaha

Nee...
God doesn't help stupid!
pi_176269244
Ik heb het ook niet over het verbieden gedeelte daar toch.
pi_176269278
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:02 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Hahahaha lekker naïef. Ik heb zoveel vreemdgaan om mij heen gezien. Vooral van de mannen. Het zal mij niet verbazen als 70% van de Nederlandse mannen een keer is vreemd gegaan. Van vrouwen weet ik het niet.
Mooie duim zeker?
  woensdag 3 januari 2018 @ 23:07:22 #67
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176271372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:42 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar soms wel awkward als mensen vragen waar m'n vriend is oid, krijg je weer rare blikken.
Want je moet altijd samen zijn? En je moet altijd uitleg geven over waar hij is? Raar. Wij hebben, zoals gezegd, best veel openheid, maar dat gaan we toch niet vertellen aan anderen als we dat niet willen?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:02 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Hahahaha lekker naïef. Ik heb zoveel vreemdgaan om mij heen gezien. Vooral van de mannen. Het zal mij niet verbazen als 70% van de Nederlandse mannen een keer is vreemd gegaan. Van vrouwen weet ik het niet.
Bewijs? Of gewoon een valse aanname?

Verder zegt het ook veel over jezelf als je het zo veel meemaakt in je omgeving. In mijn hele leven nauwelijks mensen om me heen gehad die er ervaring mee hebben gehad/het gedaan hebben.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176271588
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Want je moet altijd samen zijn? En je moet altijd uitleg geven over waar hij is? Raar. Wij hebben, zoals gezegd, best veel openheid, maar dat gaan we toch niet vertellen aan anderen als we dat niet willen?
Ik zou er eigenlijk kriegel van worden als ik in een relatie zou zitten waarbij je altijd bij elkaar bent. Geeft me een beetje de indruk dat je dan zonder elkaar geen leven meer hebt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 4 januari 2018 @ 01:07:56 #69
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176273023
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 23:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik zou er eigenlijk kriegel van worden als ik in een relatie zou zitten waarbij je altijd bij elkaar bent. Geeft me een beetje de indruk dat je dan zonder elkaar geen leven meer hebt.
Partner en ik zijn het liefst bij elkaar, maar ik vind het wel heel erg vaag als mensen erop aangekeken worden als ze iets alleen doen, of met iemand anders dan de vaste partner. Als ik ergens alleen heen ga wordt me echt niet telkens gevraagd waar mijn partner is, dus ik vraag me af met wat voor lui TS omgaat tbh. En ik ga al helemaal niet aan anderen vertellen wat de afspraken in onze relatie zijn. Vraagt sowieso niemand naar. Ts zn situatie klinkt dus wel wat vreemd.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176273935
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 01:07 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Partner en ik zijn het liefst bij elkaar, maar ik vind het wel heel erg vaag als mensen erop aangekeken worden als ze iets alleen doen, of met iemand anders dan de vaste partner. Als ik ergens alleen heen ga wordt me echt niet telkens gevraagd waar mijn partner is, dus ik vraag me af met wat voor lui TS omgaat tbh. En ik ga al helemaal niet aan anderen vertellen wat de afspraken in onze relatie zijn. Vraagt sowieso niemand naar. Ts zn situatie klinkt dus wel wat vreemd.
Zo word je samen oud en blijf je je jong voelen.

Als je constant om elkaars nek hangt dan lijkt me dat behoorlijk verstikkend.
  donderdag 4 januari 2018 @ 06:50:29 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176273941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:44 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar soms wel awkward als mensen vragen waar m'n vriend is oid, krijg je weer rare blikken.

[..]

Vrienden hebben van een ander geslacht is niet toegestaan? Bij het starten van een relatie, alle vrienden maar dumpen?
Bij ons in het begin van de relatie waren die vrienden van het andere geslacht stuk voor stuk op iets anders uit dan vriendschap en noem mij maar ouderwets maar ik zit niet op zulke matennaaiers te wachten. Die elke semi-kans aangrijpen om actie te ondernemen. Dat noem ik ook geen vrienden.
En ja we hebben wel mannelijke vrienden, sommige collega's van d'r, maar daar gaan we gewoon gezamelijk mee om.

Daarnaast ontzeg ik d'r geen vrienden maar om nu alleen iets te gaan doen met iemand van het andere geslacht. Nee helaas, misschien door de ervaring die ik zelf er mee heb (in het verleden door gedrag van anderen) en om mij heen zie dan kan ik alleen maar concluderen dat dat (uiteindelijk) fout loopt en dan bedoel ik er niet mee dat ze vreemd gaat maar dat er iets gebeurt dat die vriendschap toch onder druk zet of dat er toch iets gebeurt dat de relatie onder druk zet (of beide zelfs).
Helaas hebben vaak mannen (sommige vrouwen ook) een ander beeld van hun vriendschap met iemand van het andere geslacht, genoeg discussies hier op Fok over geweest.

Ze zou maar ergens gaan slapen (bij iemand van het andere geslacht) en de volgende dag thuis komen en een bericht krijgen "was gezellig gisteren he?".
Nou ben benieuwd welke man hier in dit topic niet inwendig loopt te stuiteren dan.
En dan zij maar zeggen "er is niks gebeurt, of geloof je me niet?" Lachuh man. Goed voor de spirit in je relatie. Als het niet nodig is dat soort spanning in je relatie toe te voegen dan zou ik het vermijden en zo staan we er beide in.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 4 januari 2018 @ 06:54:25 #72
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176273949
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 06:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

tekst

Precies. Het hangt denk ik ook maar net welke vriendengroep en werkomgeving (collega´s ed) je je in bevind. Ik snap ik elk geval wat je bedoelt, noem mezelf namelijk ook geregeld "ouderwets".

In welke generatie je je bevind speelt misschien ook erg mee.
  donderdag 4 januari 2018 @ 07:08:01 #73
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_176273979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 06:54 schreef TomStall het volgende:

[..]

Precies. Het hangt denk ik ook maar net welke vriendengroep en werkomgeving (collega´s ed) je je in bevind. Ik snap ik elk geval wat je bedoelt, noem mezelf namelijk ook geregeld "ouderwets".

In welke generatie je je bevind speelt misschien ook erg mee.
Sinds enkele dagen verloofd dus nog niet zo heel oud.

Maar ik heb daar gewoon geen zin in dat je iets moet gaan uitleggen achteraf, ook al is er vertrouwen dan nog wekt zo iets wantrouwen. Al zeker als het vaker gebeurt en met dezelfde personen.

Maar misschien komt het door de ervaring dat je beste maat daadwerkelijk een move maakt op je vriendin. Ik kan uit ervaring vertellen dat die vriendschap heel platonisch is geworden sindsdien.
En ja toen was ze alleen bij hem thuis.
En nee zo iets verwacht je niet van je beste maat. En ook al gaat ze er niet in mee je weet wel dat er mensen zijn die zover gaan (en die zelf toen een relatie hadden dus nog niet eens uit een vrijgezelle motief handelden).

Een homo vriend vind ik overigens wat anders. Ooit eens mee gemaakt dat er zo eentje aan haar borsten zat. Gelukkig vond ze dat zelf al niet oke.
Die homo vriend was wat verontwaardigd van haar reactie, totdat ze vroeg of hij er ok mee was dat ik over de kruisstreek wreef van zijn partner. Toen begreep hij het ergens.

Dus ik weet waar onze grenzen liggen qua vrijheid en dat vinden we prima.
We hoeven niks uit te leggen en we leggen elkaar geen limieten op waarbij we ons ongemakkelijk voelen richting de ander. En ze mag best wat met vriendinnen gaan doen en dat doet ze ook maar we willen niet in situaties komen die het voor ons moeilijker maken.

Maar ieder z'n ding. Als iemand er vrolijk van wordt bij anderen te slapen of op date te gaan. Be my guest ;)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 4 januari 2018 @ 07:17:13 #74
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176273997
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 09:48 schreef TomStall het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Heeft niets met onzekerheid te maken overigens, maar dat begrijpen sommige mensen niet helemaal lees ik.
In elk geval heb je er geen vertrouwen in dat je partner weet wat hij/zij doet. En dat in jullie voorbeeld je vrouw dus zo achterlijk is om met foute types mee te gaan. Zegt misschien meer over jezelf dan over je vrouw, want ooit is ze ook met jou meegegaan...
  donderdag 4 januari 2018 @ 07:21:43 #75
471637 TomStall
I buried Joey
pi_176274010
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 07:17 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

In elk geval heb je er geen vertrouwen in dat je partner weet wat hij/zij doet. En dat in jullie voorbeeld je vrouw dus zo achterlijk is om met foute types mee te gaan. Zegt misschien meer over jezelf dan over je vrouw, want ooit is ze ook met jou meegegaan...
Nee, maar dat begrijp je niet zo goed. En je kunt mijn vrouw niet beledigen, want ik ben vrijgezel maar dat terzijde. Jij blijft maar hameren op de foute aan name dat mensen zoals ik en Nils onze vriendinnen of vrouwen iets verbieden omdat we onzeker zijn of omdat onze vrouwen "achterlijk" zijn. Dat is het geval helemaal niet, en we verbieden dan ook helemaal niks het is gewoon een wederzijds gevoel dat je bepaalde dingen wel of niet doet met het oog op je partner en de relatie die je met elkaar hebt. Maar als je dat nu nog steeds niet begrijpt weet ik niet zo goed hoe ik je dat verder opnieuw in andere bewoordingen uit moet gaan leggen. Jij wilt dingen gewoon niet op een normale manier begrijpen denk ik. Maakt de sfeer op een forum er niet echt leuker op.

[ Bericht 4% gewijzigd door TomStall op 04-01-2018 07:28:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')