Lijkt mijn leven welquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Het mislukt wel vaak na het programma
Vrienden van mij zeggen ook dat ik me maar eens moet opgeven... maar dat alles dan op tv komt dat houdt me nog wel beetje tegenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Als ze volgend seizoen nog mensen zoeken, denk ik er serieus over na om mee te willen doen![]()
Ik wil mn schoonmoeder opgeven. Maar ik weet nu al dat ze niet op tv wilt, en daardoor niet door gaatquote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Als ze volgend seizoen nog mensen zoeken, denk ik er serieus over na om mee te willen doen![]()
Ze vroegen het laatst en toen had ik me opgegeven, maar geen reactiequote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Ik ben benieuwd of Clint dan niet over iemand heenloopt. Maar hopelijk komt hij nog eens terug!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:12 schreef zeefje het volgende:
Echt Kudos aan Clint die korte metten maakt met diva.
Zouden er eigenlijk mannen zijn die dit gedrag wél accepteren?
Ik ben zo benieuwd naar hoe die Clint bij andere dames zou zijn, want we hebben nu eigenlijk alleen maar 1 kant van hem gezien 'hoe korte metten maken met achterlijk wijf'
Komt ook omdat hij nog bij moeke woont.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef zeefje het volgende:
Trouwens over vader/moeder relaties beginnen op eerste date![]()
Gewoon ff luchtig blijven inderdaad
Waarom zou je dat willen? Wat is de meerwaarde van daten op tv?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 21:27 schreef KaBuf het volgende:
Is toxh een leuke ervaring? Ik zou me kostelijk vermaken in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Wat is de meerwaarde van daten op tv?
Onmisbaar kritiek van Fokkers?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Clint is nu legendarisch bij zijn matenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Constructieve kritiekquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:35 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Onmisbaar kritiek van Fokkers?
Mannen die zich als voetveeg laten gebruiken? Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:12 schreef zeefje het volgende:
Echt Kudos aan Clint die korte metten maakt met diva.
Zouden er eigenlijk mannen zijn die dit gedrag wél accepteren?
Die dame met die duckface niet meer denk ik. Zelfs een ONS met haar zou ik afslaanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is toxh een leuke ervaring? Ik zou me kostelijk vermaken in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |