abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:23:47 #201
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176243079
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:21 schreef YazooW het volgende:

[..]

Anders wordt ie straks niet meer uitgenodigd bij Humberto Tan om zijn plaatjes te promoten.
dus hij cared toch :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_176243088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hij is zelfs de grootste hoer. Drinken, drugs gebruiken, uitgaan en geen enkele respect voor zijn religie.
qft
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:24:24 #203
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_176243094
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:23 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dus hij cared toch :D
Haha, ja. Klein beetje misschien.

:P
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:24:30 #204
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176243095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:22 schreef Physsic het volgende:

[..]

Die uitleg maakte het inderdaad nóg erger. xD Daarmee bevestigde hij dat het niet slechts een term was die populair is binnen zijn kringen (zoals bijvoorbeeld "bitches" in sommige kringen ook 'normaal' taalgebruik is), maar dat hij er écht zo over denkt.

De sorry waar hij later mee komt, waarbij zelfs nog toegeeft zelf dronken te zijn geweest, is daarmee dan ook totaal ongeloofwaardig.

https://www.tubantia.nl/s(...)verbeteren~a0c24bff/
ja precies
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:25:04 #205
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_176243111
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boef_(rapper)

quote:
Boef werd geboren in Aubervilliers in Île-de-France (agglomeratie Parijs). Hij heeft Algerijnse ouders en een Frans paspoort. Op zijn vierde kwam hij naar zijn oom in Eindhoven. Met hem woonde hij ook nog twee jaar in Houston, Texas, en op zijn dertiende verhuisde hij naar Alkmaar. Aan de Volkskrant vertelde hij dat hij op zijn zestiende een half jaar in jeugddetentie zat en vanaf zijn achttiende anderhalf jaar vanwege een strafdelict en vervolgens een half jaar omdat medewerking met de reclassering weigerde.[1][3]
Effe wat opgezocht over onze grote vriend BOEF. Zijn naam heeft hij goed gekozen want deze boef heeft al wat jaartjes achter de trailies door gebracht.

Verder is een Frans paspoort leuk maar hij blijft een Algerijn en die zijn moslim ( hoe verrassend gezien zijn uitspraken) en ja dan moeten de vrouwtje gehoorzamen en met gebogen hoofdjes achter manlief aanlopen volledig bedekt en thuis zijn ze alleen goed genoeg om voor de kindjes te zorgen en achter het aanrecht te staan en o ja avonds mogen ze gaan liggen voor het verzetje van de man en er zeker zelf niet van genieten natuurlijk.

Dit soort artiesten verdienen het predicaat artiest niet en zouden geboycot moeten worden als ze denken dat ze op deze manier kunnen spreken over vrouwen.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:35:54 #206
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176243359
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:25 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boef_(rapper)

[..]

Effe wat opgezocht over onze grote vriend BOEF. Zijn naam heeft hij goed gekozen want deze boef heeft al wat jaartjes achter de trailies door gebracht.

Verder is een Frans paspoort leuk maar hij blijft een Algerijn en die zijn moslim ( hoe verrassend gezien zijn uitspraken) en ja dan moeten de vrouwtje gehoorzamen en met gebogen hoofdjes achter manlief aanlopen volledig bedekt en thuis zijn ze alleen goed genoeg om voor de kindjes te zorgen en achter het aanrecht te staan en o ja avonds mogen ze gaan liggen voor het verzetje van de man en er zeker zelf niet van genieten natuurlijk.

Dit soort artiesten verdienen het predicaat artiest niet en zouden geboycot moeten worden als ze denken dat ze op deze manier kunnen spreken over vrouwen.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Veel mensen vinden zijn muziek leuk, waarom zou dat moeten worden geboycot omdat hij er nogal rare meningen op nahoudt.
Dit, dus.
pi_176243514
Een vos verliest z'n haren...
pi_176243595
Vooral zo door gaan jongen ^O^

Des te meer haat tegen kutjochies zoals jou des te beter :Y
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_176243607
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:14 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Liften is leuk. Leer je allemaal interessante mensen kennen.
Ivan Milat bv.

Ik leer ook zonder te liften interessante mensen kennen.
pi_176243622
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:44 schreef SpaceOddity het volgende:
Vooral zo door gaan jongen ^O^

Des te meer haat tegen kutjochies zoals jou des te beter :Y
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Aandacht is naamsbekendheid. Dat kan goed zijn voor zijn "carrière"
pi_176243624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:06 schreef sp3c het volgende:
zijn management zal hem ook ingefluisterd hebben om weer ff lekker wat doms te roepen _O-
Zoiets.
Het gaat ook allemaal om de aandacht. Als hij de goody 2 shoes gaat lopen uithangen moet hij toch echt richting de ALI B kant op, maar dat gaat zijn doelgroep niet pikken.
pi_176243771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 16:33 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hij was te bezopen en te gierig om een taxi te betalen denk ik en er was geen snorder te krijgen :) Hij heeft al aardig wat centjes hoor de problem Marokkaan
Als je een fatsoenlijke auto hebt, dan bel je het nummer van de mobiliteitsservice van dat merk en dan heb je binnen een half uur een vergelijkbare auto onder je reet en krijg je bericht wanneer de auto weer omgewisseld kan worden.
pi_176243816
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je een fatsoenlijke auto hebt, dan bel je het nummer van de mobiliteitsservice van dat merk en dan heb je binnen een half uur een vergelijkbare auto onder je reet en krijg je bericht wanneer de auto weer omgewisseld kan worden.
Niet als je bezopen bent :')
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:53:47 #214
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176243863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is ook aandacht.
Aandacht is naamsbekendheid. Dat kan goed zijn voor zijn "carrière"
Dit, in zijn geval is elke like/dislike mooi meegenomen. Verdienmodel van social media, je wilt niet weten hoeveel mensen naar zijn insta/snap nu gaan om relletje te volgen. Was ook geval met dat hele expose van Opa Norma :')

Mensen lokken, zoveel mogelijk.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176244026
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet als je bezopen bent :')
Dan bel je de service van Amex Centurion en die zorgen dat je in style thuis komt en regelen ook nog dat jouw auto (waar je ook niet dronken in mag rijden dacht ik) naar de juiste dealer wordt gebracht.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 19:59:52 #216
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_176244058
Dat hoort gewoon bij zijn cultuur.

Behoorlijk wat racistische mensen in dit topic. :{
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_176244321
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dan bel je de service van Amex Centurion en die zorgen dat je in style thuis komt en regelen ook nog dat jouw auto (waar je ook niet dronken in mag rijden dacht ik) naar de juiste dealer wordt gebracht.
Ja dat is weer iets anders... Maar waarom zou jouw auto in godsnaam naar de dealer gebracht worden? Bij Audi hadden we wel een optie dat bij onderhoud de vervangende auto voor de deur van de eigenaar geparkeerd werd en de reparatieauto meegenomen werd. Later op de dag dus weer omgeruild ook. Maar voor dronken mensen was er niks iig.

Maar, je auto, zelfs je RS6, wordt heus niet zomaar weggehaald als je hem een nachtje op een parkeerplaats laat staan hoor. Dan pak je gewoon als ieder normaal mens een taxi en haal je hem s' ochtends weer op
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:11:41 #218
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176244452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Muah, geloof niet dat meerderheid zo is. Van iemand van zijn leeftijd verwacht je toch echt wat meer wijsheid en respect naar zijn religie toe. Uitgaan staat niet synoniem aan hoer, maar hij neukt vast en zeker alles wat los en vast zit en durft het woordje hoer in zijn mond te noemen. Het is gewoon een smerige hypocriet.
Dat jij hem hypocriet noemt begrijp ik volledig maar hoe anders is hij bijvoorbeeld dan jou man? Boef is niet getrouwd, jouw man wel met jou. Jij wordt momenteel behoorlijk afgericht en moet in genade thuis zitten terwijl hij met zijn "vriendjes" cafes'/bars induikt. Jij mag zonder zijn toestemming huis niet uit en hij geniet volle vrijheid?

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Uh, hij mag niet alleen op vakantie meer. Dat doet hij dan ook niet meer. Voor rest laat ik hem heel vrij en mag hij alles. Hij gaat vanavond cafe in met vrienden en dat vind ik prima.
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 13:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Een daarvan is ook dat ik het huis niet verlaat zomder dat eerst te melden aan hem.
PS...je moet het allemaal lekker zelf weten, maar speel zelf geen schone lei.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176244483
Montelly, op de persoonlijke tour staat je niet. Mijn man drinkt niet, noch staat hij in discotheken. Oftewel: hetgeen hij doet is niet haram. Het zou je sieren als je het ook hierbij houdt.
pi_176244508
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:07 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja dat is weer iets anders... Maar waarom zou jouw auto in godsnaam naar de dealer gebracht worden? Bij Audi hadden we wel een optie dat bij onderhoud de vervangende auto voor de deur van de eigenaar geparkeerd werd en de reparatieauto meegenomen werd. Later op de dag dus weer omgeruild ook. Maar voor dronken mensen was er niks iig.

Maar, je auto, zelfs je RS6, wordt heus niet zomaar weggehaald als je hem een nachtje op een parkeerplaats laat staan hoor. Dan pak je gewoon als ieder normaal mens een taxi en haal je hem s' ochtends weer op
Die RS6 had hij gehuurd, toch?

En voor zover ik weet gaat een autoband niet vanzelf zich plakken na een nachtje rust.

Bij Centurion regelen ze wat je vraagt. Je krijgt wel de rekening gepresenteerd van de diensten en goederen die je afneemt, dat dan weer wel.

Maar toch, kan heel handig zijn. Dat je in New York wat dames stuktrekt en Centurion een mooi kado voor je vrouw koopt, zodat ze denkt dat je je vrije middag daar aan haar hebt gedacht (nou ja, even, genoeg om de Centurion desk te bellen).
pi_176244595
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Die RS6 had hij gehuurd, toch?

En voor zover ik weet gaat een autoband niet vanzelf zich plakken na een nachtje rust.

Bij Centurion regelen ze wat je vraagt. Je krijgt wel de rekening gepresenteerd van de diensten en goederen die je afneemt, dat dan weer wel.

Maar toch, kan heel handig zijn. Dat je in New York wat dames stuktrekt en Centurion een mooi kado voor je vrouw koopt, zodat ze denkt dat je je vrije middag daar aan haar hebt gedacht (nou ja, even, genoeg om de Centurion desk te bellen).
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, kwam alleen zo over alsof je de mobilieitsservice als taxi kon gebruiken, maar dat doen ze echt niet. Maar inderdaad, als dat ding stuk is dan halen ze hem wel op als je wil. Dan zat ik daar fout in.

Maar met die zieke creditcard, dat is wel nice ja. Maar als je dat geld hebt kan je ook wel bijna een personal assistent inhuren denk ik. Maar toch, wel chill.
pi_176244655
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:17 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, kwam alleen zo over alsof je de mobilieitsservice als taxi kon gebruiken, maar dat doen ze echt niet. Maar inderdaad, als dat ding stuk is dan halen ze hem wel op als je wil. Dan zat ik daar fout in.

Maar met die zieke creditcard, dat is wel nice ja. Maar als je dat geld hebt kan je ook wel bijna een personal assistent inhuren denk ik. Maar toch, wel chill.
Personal assistants moet je geen chantabele kennis geven. ;)

Maar ok, die kunnen vast wel een taxi voor je regelen. Als ze dat dan maar niet in een kort rokje doen, want daar is ons boeffie niet van gediend!
pi_176244735
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Personal assistants moet je geen chantabele kennis geven. ;)

Maar ok, die kunnen vast wel een taxi voor je regelen. Als ze dat dan maar niet in een kort rokje doen, want daar is ons boeffie niet van gediend!
Ja inderdaad _O- Het zou niet zo treurig zijn als die gast niet duizenden euro's binnen harkt en bovendien uitgenodigd wordt voor tv e.d.
pi_176244755
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:45 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is ook aandacht.
Aandacht is naamsbekendheid. Dat kan goed zijn voor zijn "carrière"
Aan de andere kant bevordert het ook een zekere "minder, minder, minder" tendens, die voorbij zijn eigen "carrière" speelt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:23:15 #225
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176244784
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Montelly, op de persoonlijke tour staat je niet. Mijn man drinkt niet, noch staat hij in discotheken. Oftewel: hetgeen hij doet is niet haram. Het zou je sieren als je het ook hierbij houdt.
Ik reageer alleen op hetgeen wat jij over jouw man te melden heb.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_176244849
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aan de andere kant bevordert het ook een zekere "minder, minder, minder" tendens, die voorbij zijn eigen "carrière" speelt.
Gaat toch (voorlopig nog) niet gebeuren
pi_176245018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:23 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik reageer alleen op hetgeen wat jij over jouw man te melden heb.
Boef doet zaken die haram zijn. Dat is heel wat anders. Natuurlijk moet Boef dat zelf weten, maar ga dan niet naar dames wijzen.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 20:37:17 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176245208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:45 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Zoiets.
Het gaat ook allemaal om de aandacht. Als hij de goody 2 shoes gaat lopen uithangen moet hij toch echt richting de ALI B kant op, maar dat gaat zijn doelgroep niet pikken.
mja das ook weer het andere uiterste natuurlijk maar het is idd wel een specifiek stukje boze muziek ... die kan niet met Marco Borsato en de andere vrienden van Amstel Live 'Mag ik dan bij jou' gaan lopen doen nee _O-

net zoals je van een Death Metal band niet direct verwacht dat ze liedjes van K3 beginnen te spelen :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_176245346
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 20:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

mja das ook weer het andere uiterste natuurlijk maar het is idd wel een specifiek stukje boze muziek ... die kan niet met Marco Borsato en de andere vrienden van Amstel Live 'Mag ik dan bij jou' gaan lopen doen nee _O-

net zoals je van een Death Metal band niet direct verwacht dat ze liedjes van K3 beginnen te spelen :P
95% van de doelgroep van Boef heeft nog geen overtreding begaan in z'n leven gok ik :') Mensen die van rap houden luisteren niet naar deze aids en mensen die een 'allochtoonse rapper' wel vet vinden hebben nog tientallen anderen minder bekende mensen in de playlist. De mensen die ik consequent Boef hoor luisteren zijn middelbare scholieren vreemd genoeg.
  Spellchecker dinsdag 2 januari 2018 @ 20:41:45 #230
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 20:42:03 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176245380
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]

bij t een kun je een meeloper zijn en t niet persé menen
dat kan sowieso lijkt me, ongeacht of hij die nuance maakt of niet

en maakt het echt wat wat uit?

voor mij is de vraag of hij een domme achtelijke eikel is of dat hij zich alle als een domme achterlijke eikel gedraagt ook gewoon lood om oud ijzer tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 20:45:32 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176245498
game 3!

1-1!


verkeerde topic _O-

[ Bericht 36% gewijzigd door sp3c op 02-01-2018 20:54:19 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 20:46:14 #233
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176245537
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]

bij t een kun je een meeloper zijn en t niet persé menen
quote:
Osdorp Posse - Vrouwonvriendelijk?
Beste snollen, hoe vaak moet ik van die tuthola's als jullie
niet zeggen dat de Osdorp Posse niet vrouwonvriendelijk is,
maar bitchonvriendelijk. Al jullie wijven die het verschil niet
zien tussen een meisje en een bitch, willen dat gewoon niet
zien omdat jullie zelf bitchen zijn. En als je nou godverdomme
moet horen wat nou pas echt vrouwonvriendelijk is, dan zal je het
krijgen ook.
Seda, kick die vrouwonvriendelijke beat d'r in..

Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..
Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..

Er is een oude wet die zegt
slet, je enige recht is het aanrecht.
En opzich is die wet nog niet zo slecht
want als het aan mij lag bestond die echt.
Want wat heb je voor de rest nou nog aan vrouwen?
Je kan niet op ze bouwen en ze zeker niet vertrouwen.
Alleen neuken, neuken en nog eens neuken,
maar voor de rest laten ze m'n handen jeuken.
Ze winden je om hun vinger als ze merken dat je zwicht,
maar ik lach ze uit in hun opgemaakte gezicht.
Want ze weten niet dat ik weet hoe laat het is,
Def P., die jouw trucjes niet toelaat, miss.
Ik vergelijk vrouwen geestelijk met kinderen
slechts om te hinderen zie ze maar als minderen,
Want kijk nou eens naar sporten of beroepen,
het vrouwelijk geslacht moet altijd in aparte groepen.
Lichamelijk zijn ze met alles nummer twee,
en met denksporten doen ze helemaal niet mee.
In beroepen doen ze meestal het lichte werk,
en aan de top staan ze zelden lang sterk.
Daarom zijn vrouwen ook meestal ver beneden,
want als de poen op is zijn ze zo weer verdwenen
Maar dat zijn de snollen, en die dump ik toch,
want zonder hun heb ik m'n handen en ook m'n geld nog.
Geil uitziende wijven die geven je een stijve,
en als het aan hun ligt zal het daar ook bij blijven.
Wijven, als ik rechter was dan zal ik maar bedaren,
want ik zou verkrachting radicaal legaal verklaren.
Jullie willen graag gelijke rechten aan mannen?
Doe niet zo interessant, ga naar je potten en pannen.
Stomme feministen willen zich niet laten kisten,
maar hier volgt een feit die jullie vast niet wisten
Jullie vrouwen zijn van het zwakke geslacht,
nooit gedacht waarom vrouwen altijd worden verkracht?
Het is omdat jullie meestal zo moeilijk doen,
en daarom houden mannen niet altijd hun fatsoen.
Teven denken met neuken iets weg te geven,
maar ik weet dat jullie netzo veel plezier beleven.
En als je dacht dat jullie mij versieren konden,
voor wijven zoals jullie is de vibrator uitgevonden.
Ja, ik wijs je op je plaats in deze maatschappij,
met beide benen op de grond, hou jij het huis maar bij!
Stouw je niet te veel grote plannen in je hoofd,
omdat een verliefde man jou van alles beloofd.
Want als de liefde vervaagd dan denkt de man pas goed,
en zet hij jou bij de rest van het vuilnis op de stoep.
Maar in een goede bui laat hij jou nog wat zwoegen
en gaat ie met z'n vrienden langs nog een paar kroegen.
En al jullie meisjes wacht hetzelfde lot,
dus pleeg maar zelfmoord of wordt een pot.
Of leg je er bij neer, jullie zijn minderwaardig,
maar daarom vind ik jullie niet minder aardig.
Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen,
dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.

BITCH!

Je hebt geen hersens nodig om een goeie hoer te zijn..
Osdorp Posse _O_
pi_176250487
Deze man heeft gewoon recht op vrijheid van meningsuiting, of je het nu met hem eens bent of niet.
Ik vind die excuses dan ook waanzin.

Waarom heeft iedereen hier een mening over, of de behoefte hem hierop aan te spreken?
pi_176250513
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:59 schreef Za het volgende:
Deze man heeft gewoon recht op vrijheid van meningsuiting, of je het nu met hem eens bent of niet.
Ik vind die excuses dan ook waanzin.

Waarom heeft iedereen hier een mening over, of de behoefte hem hierop aan te spreken?
Omdat het een overlastgevende kut allochtoon is.

Of is het dan opeens geen vrijheid van meningsuiting?
pi_176250573
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:59 schreef Za het volgende:
Deze man heeft gewoon recht op vrijheid van meningsuiting.........
Waarom heeft iedereen hier een mening over
Serieus _O- :') _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176250607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Serieus _O- :') _O-
_O-
pi_176250621
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Serieus _O- :') _O-
Ja serieus.
Waarom klautert iedereen over elkaar heen om hun mening te verkondigen aangaande de mening van de een of andere gast? Het is zijn recht punt.
pi_176250646
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:59 schreef Za het volgende:
Deze man heeft gewoon recht op vrijheid van meningsuiting, of je het nu met hem eens bent of niet.
Ik vind die excuses dan ook waanzin.

Waarom heeft iedereen hier een mening over, of de behoefte hem hierop aan te spreken?
Mam, man, man.. Ik eet mijn schoen op als jij niet ook buitenlandse wortels hebt.
You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
pi_176250656
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:15 schreef Dreambigstartsmall het volgende:

Mam, man, man.. Ik eet mijn schoen op als jij niet ook buitenlandse wortels hebt.
Wat is het probleem precies?
pi_176250686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:12 schreef Za het volgende:

[..]

Ja serieus.
Waarom klautert iedereen over elkaar heen om hun mening te verkondigen aangaande de mening van de een of andere gast? Het is zijn recht punt.
Blijkbaar meende je je post oprecht en zie je het hypocriete er niet van in. Dan zal ik maar serieus reageren.

Uiteraard heeft meneer Boef de vrijheid om zijn mening te geven. Je kan trouwens best betwisten of zijn opmerking dat alle vrouwen die niet nuchter thuiszitten en luisteren naar hun man/vader hoeren, binnen die vrijheid valt. Er zijn er om minder opgepakt en ook veroordeeld.

Maar dat is hier niet eens aan de orde. Er is nog niemand geweest die aangifte tegen hem heeft gedaan.
Wel zijn er een aantal mensen die zijn opmerkingen nogal ongepast vinden. Zelfs jou zal dat niet verbazen.

Wel nu, ook deze mensen hebben het recht om hun mening daarover te geven of om op te roepen deze 'rapper' te boycotten.

Meneer Boef heeft in het verleden al heel wat keren, bewust of onbewust en ik vrees meestal het laatste, voor ophef gezorgt. Heel verbazend is het dus niet dat er een hoop mensen zijn die iets van deze man vinden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 3 januari 2018 @ 00:23:27 #242
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176250709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Blijkbaar meende je je post oprecht en zie je het hypocriete er niet van in. Dan zal ik maar serieus reageren.

Uiteraard heeft meneer Boef de vrijheid om zijn mening te geven. Je kan trouwens best betwisten of zijn opmerking dat alle vrouwen die niet nuchter thuiszitten en luisteren naar hun man/vader hoeren, binnen die vrijheid valt. Er zijn er om minder opgepakt en ook veroordeeld.

Maar dat is hier niet eens aan de orde. Er is nog niemand geweest die aangifte tegen hem heeft gedaan.
Wel zijn er een aantal mensen die zijn opmerkingen nogal ongepast vinden. Zelfs jou zal dat niet verbazen.

Wel nu, ook deze mensen hebben het recht om hun mening daarover te geven of om op te roepen deze 'rapper' te boycotten.

Meneer Boef heeft in het verleden al heel wat keren, bewust of onbewust en ik vrees het laatste, voor ophef gezorgt. Heel verbazend is het dus niet dat er een hoop mensen zijn die iets van deze man vinden.
Dan nog mag hij gewoon rustig zeggen dat vrouwen die op stap gaan hoeren zijn.

Dat je jezelf daarmee in deze samenleving compleet buitenspel zet is dan ook zijn probleem.
Dit, dus.
pi_176250736
Alles vergoelijken onder het 'recht van meningsuiting' en maar piepen wanneer ze het gevoel hebben te worden gediscrimineerd. Wie worden hier nu gediscrimineerd? Juist ja, de vrouwen welke hij kechs noemt. Je kunt bijna stellen, de westerse vrouw.
(Onder discriminatie verstaat men het anders behandelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel, dat zegt dat alle mensen gelijkwaardig zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling.) Maar owee wanneer iemand hem op zijn pik trapt, dan geldt het recht van meningsuiting niet meer? Ik ben voor het recht van meningsuiting ja, maar ik ben ook voor respect en fatsoen. En als je geen fatsoen of respect in je donder hebt, dien je je mening wat mij betreft voor je te houden.

Wie de bal kaatst kan hem terug berwachten
You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
pi_176250739
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan nog mag hij gewoon rustig zeggen dat vrouwen die op stap gaan hoeren zijn.

Dat je jezelf daarmee in deze samenleving compleet buitenspel zet is dan ook zijn probleem.
Er is ook niemand die hem dat wil verbieden. Dat daar een hoop mensen niet blij mee zijn en hem wil boycotten is dan het gevolg.

Of je alle vrouwen die niet in zijn woorden 'thuiszitten en luisteren naar hun man of vader' zomaar hoeren mag noemen is een grensgevalletje.
Dat hij nu niet tientallen aanklachten aan zijn broek heeft geeft eerder aan dat men niet allemaal lange tenen heeft.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176250749
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Blijkbaar meende je je post oprecht en zie je het hypocriete er niet van in. Dan zal ik maar serieus reageren.
Dat zie je verkeerd. Men vindt de vrijheid van meningsuiting een groot goed, dus deze man staat in zijn recht (of zijn mening je nu aanstaat of niet).

Het is dan juist hypocriet om als individu hem voor van alles en nog wat uit te maken en te willen boycotten, terwijl hij datgene doet waar je zelf voor staat.
  woensdag 3 januari 2018 @ 00:31:04 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_176250770
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er is ook niemand die hem dat wil verbieden. Dat daar een hoop mensen niet blij mee zijn en hem wil boycotten is dan het gevolg.

Of je alle vrouwen die niet in zijn woorden 'thuiszitten en luisteren naar hun man of vader' zomaar hoeren mag noemen is een grensgevalletje.
Dat hij nu niet tientallen aanklachten aan zijn broek heeft geeft eerder aan dat men niet allemaal lange tenen heeft.
Boycotten vanwege een mening?
Dit, dus.
pi_176250791
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:28 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Men vindt de vrijheid van meningsuiting een groot goed, dus deze man staat in zijn recht (of zijn mening je nu aanstaat of niet).

Het is dan juist hypocriet om als individu hem voor van alles en nog wat uit te maken en te willen boycotten, terwijl hij datgene doet waar je zelf voor staat.
Je kunt het ook discriminatie noemen en daar staan we allemaal niet voor.
You may say I'm a dreamer. But I'm not the only one
pi_176250812
Waar zijn al die verontwaardigde feministen nu? Ze staan wel meteen klaar met fakkels en hooivorken zodra witte mannen aan de VI tafel een foute grap maken.
pi_176250817
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:28 schreef Za het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Men vindt de vrijheid van meningsuiting een groot goed, dus deze man staat in zijn recht (of zijn mening je nu aanstaat of niet).

Het is dan juist hypocriet om als individu hem voor van alles en nog wat uit te maken en te willen boycotten, terwijl hij datgene doet waar je zelf voor staat.
Als jij oprecht geloofd dat het acceptabel is om alle vrouwen die niet altijd naar hun vader of man luisteren hoeren te noemen en tegelijkertijd het vreselijk vind dat anderen dat toch niet zo'n tof idee vinden en oproepen zo iemand te boycotten, dan ga ik je niet overtuigen van het tegendeel.

Je begrijpt alleen niet helemaal hoe de vrijheid van meningsuiting in Nederland precies werkt. Daar hebben wel meer mensen last van.

En waar meneer Boef precies voor staat en of hij dat ook uitdraagt?
Ik hoop persoonlijk dat hij de vrouwen in zijn omgeving beter behandeld als alle andere vrouwen, maar ik vrees het ergste.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176250836
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 00:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Boycotten vanwege een mening?
Jazeker. Dat is een stap minder zwaar dan die persoon ervoor veroordelen. Hoewel dat in het geval van Boef ook zeker tot de mogelijkheden zou horen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')