abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 januari 2018 @ 23:49:34 #1
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176228962
Hoe zien jullie de toekomst van het darten. Zouden de darters fitter worden en een atletischer lichaam krijgen of is die buik nodig voor stabiliteit? :+ Gaat het darten nog mondialer worden of blijft het een grotendeels Engels/Nederlands-dingetje...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_176229059
Dit is niet een sport waarbij overgewicht je nadelig beïnvloed. Wel denk ik dat je als een "atletische" persoon een voordeel hebt.

Maar goed als jij elke dag oefent op je zolder kamer maakt het dan uit of je dik of dun bent. Uiteindelijk is alleen je worp het geen wat geld. En een dikke pens hoeft daarvoor geen nadeel te zijn.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 1 januari 2018 @ 23:56:08 #3
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176229067
quote:
6s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe zien jullie de toekomst van het darten.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  maandag 1 januari 2018 @ 23:57:35 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_176229088
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:55 schreef spierbal het volgende:
Dit is niet een sport waarbij overgewicht je nadelig beïnvloed. Wel denk ik dat je als een "atletische" persoon een voordeel hebt.

Maar goed als jij elke dag oefent op je zolder kamer maakt het dan uit of je dik of dun bent. Uiteindelijk is alleen je worp het geen wat geld. En een dikke pens hoeft daarvoor geen nadeel te zijn.
Je kunt wel last van je rug krijgen door overgewicht lijkt mij.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_176229550
Kale mannen domineren de sport de laatste jaren, dus ik denk dat we in de toekomst veel kale koppen op het podium gaan zien.

Denk dat het wel internationaler gaat worden met de jaren. Darten lijkt steeds populairder te worden alleen het niveau is in veel landen nog te laag om met de top mee te draaien.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_176229800
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 00:42 schreef rubensanti het volgende:
Kale mannen domineren de sport de laatste jaren, dus ik denk dat we in de toekomst veel kale koppen op het podium gaan zien.

pi_176229808
Cultfiguur Fordham: darters nemen het te serieus tegenwoordig
https://nos.nl/artikel/22(...)us-tegenwoordig.html
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')