abonnement Unibet Coolblue
pi_176228008
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: lunapuella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Helsinki
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: loj
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

De NOD lijst: http://wiki.fok.nl/index.php/Nodlijst

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Loj *O*
Helsinki *O*
Fuchsia_roze *O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)



[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 02-01-2018 07:42:18 ]
pi_176231429
@ Soof: ik kan niet meer quoten dus maar zo. Er is inderdaad geen kans op zwangerschap, omdat ik van het ziekenhuis niet onbeschermd mocht vrijen. Door een te hoge dosis waren er nu te veel eitjes.
pi_176232096
Zou ik maar mee doen met de streepjes regen?! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik deed op oudejaarsavond al een testje erg vroeg (7dpo) maar onder het nom van voor de zekerheid met al die lekkere drankjes.. positief! Heeel ver weg uiteraard maar echt een streepje, gister werd hij wat donkerder en dit is 9dpo met ochtendurine. Donderdag is mijn nod dus dan test ik nog eens om te kijken of het wat oploopt want nu ben ik best vroeg natuurlijk.
Maar O+ Mnoh!
♥ J & S
pi_176232108
Ooohhhh klap O+ O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 2 januari 2018 @ 10:36:02 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176232170
Klap, wat doe je nu? *O*

Mijn menstruatie zit er weer op, volgens FF ovuleer ik zondag, dus de komende week wordt het hier extra gezellig })
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176232174
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:35 schreef B.ertha het volgende:
@ Soof: ik kan niet meer quoten dus maar zo. Er is inderdaad geen kans op zwangerschap, omdat ik van het ziekenhuis niet onbeschermd mocht vrijen. Door een te hoge dosis waren er nu te veel eitjes.
Oh dat kan ook nog! :o

Een goede balans vinden dus...
:)
pi_176232188
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Zou ik maar mee doen met de streepjes regen?! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik deed op oudejaarsavond al een testje erg vroeg (7dpo) maar onder het nom van voor de zekerheid met al die lekkere drankjes.. positief! Heeel ver weg uiteraard maar echt een streepje, gister werd hij wat donkerder en dit is 9dpo met ochtendurine. Donderdag is mijn nod dus dan test ik nog eens om te kijken of het wat oploopt want nu ben ik best vroeg natuurlijk.
Maar O+ Mnoh!

KLAPPPPP!!! :D !!!!!!!!

:o !!!!!!!

:* !!!!

(Zou dat bidden van Maghre toch helpen? :') )
:)
pi_176232205
Klap *O* nr 3 *O* O+
pi_176232208
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:36 schreef Tink89 het volgende:
Klap, wat doe je nu? *O*

Mijn menstruatie zit er weer op, volgens FF ovuleer ik zondag, dus de komende week wordt het hier extra gezellig })
Ah kijk... dan zit het ergste er weer op. :+
Doe je aan ovulatietesten?
:)
pi_176232225
Woowww vier zwangeren! Dat zijn 8 streepjes in totaal!!

Gefeliciteerd allemaal!
En in het bijzonder Fuchs natuurlijk. Ohh ik hoop zo op een plakker! We gaan er gewoon vanuit oke? *O*

Ik ga dit topic verlaten lieverds. Even een korte adempauze en daarna meld ik me in het andere topic.

Alle goed voor jullie voor 2018!
pi_176232232
Met 7 DPO al een positieve test trouwens? Lees ik dat goed? :o

O+
:)
pi_176232240
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:40 schreef Missladybug het volgende:
Woowww vier zwangeren! Dat zijn 8 streepjes in totaal!!

Gefeliciteerd allemaal!
En in het bijzonder Fuchs natuurlijk. Ohh ik hoop zo op een plakker! We gaan er gewoon vanuit oke? *O*

Ik ga dit topic verlaten lieverds. Even een korte adempauze en daarna meld ik me in het andere topic.

Alle goed voor jullie voor 2018!
Voor jou ook Mlb, dat het een prachtig 2018 voor je mag worden. :*
:)
pi_176232244
Klap *O* *O* goed aangevoeld!
pi_176232274
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:30 schreef klaprooss het volgende:
Zou ik maar mee doen met de streepjes regen?! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik deed op oudejaarsavond al een testje erg vroeg (7dpo) maar onder het nom van voor de zekerheid met al die lekkere drankjes.. positief! Heeel ver weg uiteraard maar echt een streepje, gister werd hij wat donkerder en dit is 9dpo met ochtendurine. Donderdag is mijn nod dus dan test ik nog eens om te kijken of het wat oploopt want nu ben ik best vroeg natuurlijk.
Maar O+ Mnoh!

O+ *O*
Schudden voor gebruik
pi_176232283
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:40 schreef Missladybug het volgende:
Woowww vier zwangeren! Dat zijn 8 streepjes in totaal!!

Gefeliciteerd allemaal!
En in het bijzonder Fuchs natuurlijk. Ohh ik hoop zo op een plakker! We gaan er gewoon vanuit oke? *O*

Ik ga dit topic verlaten lieverds. Even een korte adempauze en daarna meld ik me in het andere topic.

Alle goed voor jullie voor 2018!
:* lekker lucht pakken.
Schudden voor gebruik
pi_176232287
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 14:53 schreef chantal84 het volgende:

[..]

Ja hoi :W 6 dpo vandaag en ik ben al een paar dagen misselijk en sinds vanmorgen blijf ik maar niezen (zonder verkoudheid). En o ja, mijn borsten lijken ook al wel wat gevoeliger. En en en...

Ik wil pas op z'n vroegst vrijdag voor het eerst gaan testen (ja ja, ik ben zo'n testmaniak, ik begin al vroeg zodat ik kan zien of het streepje op gaat lopen en ik heb gewoon geen geduld en vorige keer had ik met 10 dpo al een mini streepje...). Is het al vrijdag? Nog 4 nachtjes... Pfff, dat lijkt wel een eeuwigheid!

Ik heb al een kind trouwens en ik ben dus ook al telkens aan het vergelijken met de vorige keer. En natuurlijk google aan het afstruinen voor meer super early pregnancy symptoms en zulks. :')
spannend zeg!

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:29 schreef Fuchsia_roze het volgende:

[..]

Daar kunnen we niet om heen! *O*

En ik jat ff je foto idee *) O+

Bedankt allemaal :* Het voelt weer heel onwerkelijk!
En bijzondere dag ja. Op de valreep nu het 4e jaar achtereen dat ik een moment zwanger ben en over een paar uur dus het 5e jaar. Dubieuze eer :')
Wat een verstopte post :D *O* *O*

quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 16:47 schreef Helsinki het volgende:
Kan iemand even met me meekijken?

https://imgur.com/a/BsLgX

Irl iets duidelijker maar moet er moeite voor doen. Is dit iets?
O+ *O*

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 09:44 schreef Loj het volgende:
Argh!

Ik net nog 1 test voor wel of geen champagne vandaag...

Test 1 mislukt, geen controlestreepje...
Oké! Kan gebeuren natuurlijk..
Maar gelukkig zitten er twee testen in de verpakking...
Wat denk je:
Test 2 mislukt ook :o
(Moet een foute productie zijn...)
Gelukkig is de kruidvat open om 12 uur :')
Je doet een silly! O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 16:17 schreef Loj het volgende:
Toch net eigenwijs geweest en weer getest...
Het is nu een tuur streepje, dus hij wordt wel duidelijker!
Het voelt goed (en nu maar hopen dat m'n gevoel klopt ;) )
*O*

quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 14:45 schreef Loj het volgende:
Geen champagne voor mij vanavond O+
O+
Schudden voor gebruik
pi_176232295
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Klap *O* *O* goed aangevoeld!
En dit dus inderdaad.
:)
pi_176232313
Stormlooptopic.
:)
pi_176232325
Streepjesregen *O*

Liefs voor MLB :*

Mijn klackstar-ovulatietesten zijn vandaag gearriveerd! Ik las al dat je niet met ochtendurine moet testen - is er verder nog een bijzonder goed moment om te testen, of maakt het niet uit?
pi_176232330
*O* wat lief allemaal, O+ .
Soof! Je zou het denken he!? Ik moest ook gelijk aan Maghre denken Haha!
En 7dpo! 24ste was mijn laatste ovulatietest positef. 31ste eerste streep :') . Als deze nou even blijft zitten zou dat fijn zijn!

En oooh ik vind het zo spannend weer!

MLB :*
♥ J & S
pi_176232336
Begin december riep ik: Ik ben er zo klaar mee voor 2017 met ongesteld worden of zo. ik vertik het..

nu dus al 3 dagen over tijd :') terwijl 0% kans op zwangerschap.
uiteraard werd mijn lichaam bang van mijzelf :+ en luisterde het een keer.. :')

nu loer ik non stop in mijn broek van komt het al eens...
Ik wil nieuwe ronde starten, want wij gaan weer pogen.
Schudden voor gebruik
pi_176232354
het voelt als gewenste opruiming in dit topic O+

Dat jullie maar allemaal weg mogen uit dit topic!!!
*O* *O* *O*
Schudden voor gebruik
pi_176232385
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:45 schreef lunapuella het volgende:
Streepjesregen *O*

Liefs voor MLB :*

Mijn klackstar-ovulatietesten zijn vandaag gearriveerd! Ik las al dat je niet met ochtendurine moet testen - is er verder nog een bijzonder goed moment om te testen, of maakt het niet uit?
Ik hield vanaf 15.00u ongeveer altijd m’n plas in en dronk dan ook niet meer en dan voor het avondeten deed ik de test. Ik deed het wel elke dag rond hetzelfde tijdstip, volgens mij is dat wel handig. :)
:)
pi_176232395
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:46 schreef klaprooss het volgende:
*O* wat lief allemaal, O+ .
Soof! Je zou het denken he!? Ik moest ook gelijk aan Maghre denken Haha!
En 7dpo! 24ste was mijn laatste ovulatietest positef. 31ste eerste streep :') . Als deze nou even blijft zitten zou dat fijn zijn!

En oooh ik vind het zo spannend weer!

MLB :*
Ongelooflijk prachtig. :*
:)
pi_176232522
Streepjes voor klaproos O+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')