abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_176256222
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:44 schreef Stratotanker het volgende:
Ik ben happy by default. Ondertussen raak ik er steeds meer van overtuigd dat dit een gave is ofzo.
een gave?
graag verwijderen 13072018
  woensdag 3 januari 2018 @ 17:21:41 #52
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_176263136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:41 schreef TaMieke het volgende:

Ik vind het vooral stom dat ik veel dingen alleen moet doen. Concerten, vakantie, uitjes in het algemeen.... ik blijf er niet voor thuis maar het zou fijn zijn om dat soort dingen te kunnen delen.

Ik moet nog een balans vinden in het “goed alleen kunnen zijn” en “ik voel me zo eenzaam”... :@
Herkenbaar. Ik neem me voor vaker vrienden te vragen en als zij niet kunnen alsnog alleen gaan.

In mijn nieuwe woonplaats heb ik godzijdank een groepje vrienden gekregen dat net zo muziekgek is als ik, dat miste ik in mijn oude stad/sociaal circuit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
>>>> Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken <<<<
Don't give up: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
pi_176264594
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik neem me voor vaker vrienden te vragen en als zij niet kunnen alsnog alleen gaan.

In mijn nieuwe woonplaats heb ik godzijdank een groepje vrienden gekregen dat net zo muziekgek is als ik, dat miste ik in mijn oude stad/sociaal circuit.
Ik heb niet echt vrienden met dezelfde muzieksmaak of die graag naar concerten gaan. Soms ga ik samen met een collega maar laatste tijd ook alleen.

Ik zou zo even niet weten waar ik dat soort vrienden vandaan moet halen :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 3 januari 2018 @ 18:40:19 #54
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_176264843
NMLK :Y
pi_176266349
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:29 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ik heb niet echt vrienden met dezelfde muzieksmaak of die graag naar concerten gaan. Soms ga ik samen met een collega maar laatste tijd ook alleen.

Ik zou zo even niet weten waar ik dat soort vrienden vandaan moet halen :@
Ben je zelf muzikaal? Word lid van een koor of orkest! Dan weet je zeker dat er wat betreft je muzikale voorkeur gelijkgestemden zijn.
pi_176268176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:46 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ben je zelf muzikaal? Word lid van een koor of orkest! Dan weet je zeker dat er wat betreft je muzikale voorkeur gelijkgestemden zijn.
Nee totaal niet. Verder dan blokfluit spelen kom ik niet _O-
NMLK moet ik idd eens naar kijken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:42:12 #57
138876 Andromache
don't give up Andro
pi_176288746
Bij wie winnen jullie raad in over waar je met je loopbaan heen wilt, en wat je vandaag op je werk meemaakte? Ik vind dat typisch iets om met een partner te bespreken.
pi_176288782
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 12:46 schreef Drug het volgende:

[..]

een gave?
Het komt geheel natuurlijk. Of bedoel je iets anders?
Everything starts with a Why.
pi_176289260
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:42 schreef Andromache het volgende:
Bij wie winnen jullie raad in over waar je met je loopbaan heen wilt, en wat je vandaag op je werk meemaakte? Ik vind dat typisch iets om met een partner te bespreken.
Praat over dit soort dingen veel met m'n broer, m'n ex was niet zo van het carrière maken, dan ben je al snel uitgepraat.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_176289313
quote:
Vrienden/collega's/partner whatever zo uitkomt.
pi_176289332
quote:
Point.

Ik ben bewust single in de zin van ik doe niet meer aan relaties van verplichtingen en verwachtingen. Maar als ik echt wat 'heftigs' meemaak of wil bespreken dan bel ik niet een meisje waar ik meeslaap maar één van mn twee exen met wie ik heb samengewoond.
pi_176289766
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 20:17 schreef Andromache het volgende:
Wat doe jij om het in je eentje leuk te hebben? Ik ga vaak naar vrienden/familie of gewoon lekker chillen. Wat doe je qua sport? Kickboksen, fitnessen en hardlopen Hoe ziet je week eruit? Werken, sporten, eten, chillen, slapen. Weekend chillen en de stad in, lekker alles rustig aan. Wat werkt echt voor jou qua sociaal contact? Gewoon overal even een praatje maken, beetje flirten enzo. Hoe blijf jij positief over je toekomst? Ik probeer me nooit echt ergens druk om te maken. Wat voor plannen wil je graag in je eentje nog uitvoeren? Veel reizen, verder lekker sparen voor dure dingen die gezinnen niet kunnen betalen _O_
Ik ben trouwens vrijwillig vrijgezel, ben te egoïstisch en narcistisch om iemand trouw te blijven en bovendien vind ik het spelletje veel te leuk om al/ooit serieus te worden.

Ik zie mezelf eerder als degene waar je vrouw een affaire mee heeft dan als trouwe partner.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176291248
Kunnen we hier niet een aparte SC voor maken? Singles SC of zo.
De meerderheid van de bevolking is op z'n minst licht autistisch. Kijk maar naar hoeveel conservatievelingen er zijn. 'Nog een keer' is niet alleen voor Teletubbies.
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:30:31 #64
5802 Techno
space flunky
pi_176291363
quote:
N.a.v. boven je x nog vrijgezel. Wat doe jij om het in je eentje leuk te hebben? Wat doe je qua sport? Hoe ziet je week eruit? Wat werkt echt voor jou qua sociaal contact? Hoe blijf jij positief over je toekomst? Wat voor plannen wil je graag in je eentje nog uitvoeren? Deel het hier, tips en inzichten etc.
S, D + R&R.
pi_176291672
quote:
6s.gif Op maandag 1 januari 2018 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kom wel mensen tegen maar steeds de verkeerde types in de zin van hoe ze voor me zijn en dat ben ik helemaal zat.

Als borrelnoot zeker vooral in de kroeg? Zijn inderdaad vaak foute types, behalve ik zelf natuurlijk :+
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176291908
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:43 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als borrelnoot zeker vooral in de kroeg? Zijn inderdaad vaak foute types, behalve ik zelf natuurlijk :+
Nee af en toe, daar heb je idd het foute segment vaak (niet altijd maar meestal) ik denk altijd zo van tja als ik dat soort mensen aantrek doe ik miss zelf ook wat verkeerd maar ook niet altijd. En ligt idd ook wel aan de setting. Het is lastig iig.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176292152
Ik ga vaak naar de snackbar en bestel een patatje oorlog :7
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176292251
tynvQEi.jpg
pi_176292423
quote:
Bij vriendinnen. Daar zijn ze voor. Zeker studievriendinnen kunnen daarin goede raad geven, al is dat geen vereiste.
pi_176294529
quote:
in klb sc
graag verwijderen 13072018
  zaterdag 6 januari 2018 @ 19:00:10 #71
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_176328015
Zit veel achter de pc, voornamelijk te schrijven nu omdat ik binnenkort een e-book uitbreng. Verder veel sportschool en hangen op de zolderkamer, beetje gamen en films en series kijken enzo. 1 of 2 keer per week ga ik eens in mn vrije tijd van huis, zuipen met wat vrienden, of naar de gym met vrienden. Dat was het wel zo'n beetje momenteel.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  zaterdag 6 januari 2018 @ 19:05:17 #72
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_176328100
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Ook teken ik weer veel en ben bezig met mijn vierde boek. Buiten de creativiteit om, probeer ik wel weer meer buiten te komen en om weer vaker vrienden te zien. :)
Netjes man!
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_176328244
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:05 schreef Atmosphere72 het volgende:

[..]

Netjes man!
Wel jammer dat m'n post in het verkeerde topic staat. :D
A new power is rising!
  zondag 7 januari 2018 @ 22:11:58 #74
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176355523
quote:
N.a.v. boven je x nog vrijgezel. Wat doe jij om het in je eentje leuk te hebben? Wat doe je qua sport? Hoe ziet je week eruit? Wat werkt echt voor jou qua sociaal contact? Hoe blijf jij positief over je toekomst? Wat voor plannen wil je graag in je eentje nog uitvoeren? Deel het hier, tips en inzichten etc.
Ehh, beetje onduidelijk wat je bedoelde met 'nav boven je x nog vrijgezel' maar goed ik ben alweer 6 jaar vrijgezel en wacht gewoon weer op de lente want in wintertijd kom je uberhaupt nooit mensen tegen :') ben super sociable dus np verder, jaag nergens op ofzo maar als ik met iemand een leuk gesprek krijg zie ik wel, geen haast.

Qua sport: 1x per week teamsport (basketbal/voetbal etc watev) 2x per week hardlopen. Veel fietsen en wandelen tussendoor ook.
Mn week: hele week vol aan afspraken, weekend is bij vrienden op bezoek oid.
wat werkt voor sociaal contact: Casual, als mensen meteen met een programma komen heb ik het meteen al gezien, ik laat me ook niet een blauwdruk geven voor een relatie en verander al helemaal niet voor een ander, dan zoeken ze ook maar direct een andere vriend(al dan niet relationeel). Ik ben vrij dominant in sociaal contact geloof ik, ik maak afspraken.. andere mensen doen er nooit echt moeite voor mij uit te vragen is mijn ervaring.
Hoe blijf ik positief over toekomst: Fuck de toekomst, ik leef nu. Ik ga niet wachten op een echo zonder oorsprong.
Wat voor plannen wil ik nog uitvoeren: mooie lentes en zomers hebben en winters blijven overleven.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176380937
Hoe ik mijn leven invul als single:

Studeren, sport (veel verschillende, ik zit ook bij een club dus dat is een goede plek om mensen te leren kennen), uitgaan/ ''chillen met vrienden''/drugs/etc, reizen wanneer er geld voor is, lezen, youtuben, en dat alles dus wanneer ik wil en hoe ik het wil zonder rekening te hoeven houden met wie dan ook.

Het grote voordeel vind ik dus dat ik precies kan doen waar ik zin in heb wanneer ik wil. En daar hoort ook bij dat ik kan flirten met wie ik wil, dat ik met meiden om kan gaan zoals me past, dat ik kan uitgaan en proberen te scoren, dat ik hoerenbezoekjes kan plegen zonder 'in overtreding' te zijn, geen gezeik met familiebezoekjes (ik bezoek mijn eigen familie niet eens :') , ik kan in mijn eentje op reis zonder iets te hoeven uit leggen.

Dus nee ik vind het niet erg om single te zijn. Het enige nadeel, voor mij, is dat ik minder seks heb dan ik zou willen. Ik heb verder geen last van eenzaamheid of de behoefte om te knuffelen of wat dan ook...
Provocatief en controversieel
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')