abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 januari 2018 @ 18:38:40 #101
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176416517
quote:
3s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zit mobiel. Ik zag geen roze rand, maar nu je het zegt, zag ook geen blauwe :P
Nou ik heb het gefikst en zit nu in mezelf te krassen wegens gebrek aan DM-golf :P
  woensdag 10 januari 2018 @ 21:20:48 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176420590
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 17:27 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat klinkt logisch ja. Ik dacht idd ivm herkenning van problemen dat het handig zou zijn.
Hoe reageren vrouwen als je over je problemen vertelt?
Verschilt per persoon en hoe ik het vertel. Gek genoeg is het nooit echt een belemmering geweest voor veel meisjes waar ik mee date. Hey is verdomd waar dat vrouwen op verknipte mannen vallen.

Mijn (soon-to-be) ex is nog steeds heel verliefd op me, ondanks dat ik ze alles weet over mijn situatie en mij meerdere malen psychotisch heeft meegemaakt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176422721
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:20 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Verschilt per persoon en hoe ik het vertel. Gek genoeg is het nooit echt een belemmering geweest voor veel meisjes waar ik mee date. Hey is verdomd waar dat vrouwen op verknipte mannen vallen.

Mijn (soon-to-be) ex is nog steeds heel verliefd op me, ondanks dat ik ze alles weet over mijn situatie en mij meerdere malen psychotisch heeft meegemaakt.
Waarom is ze dan nog niet degene met wie je samen wil zijn dan? Klinkt juist als een geschikt iemand.
pi_176422889
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou ik heb het gefikst en zit nu in mezelf te krassen wegens gebrek aan DM-golf :P
Geduld meisje ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 11 januari 2018 @ 09:14:29 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176427078
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 22:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Waarom is ze dan nog niet degene met wie je samen wil zijn dan? Klinkt juist als een geschikt iemand.
Religion. Ze is zwaar gerefommeerd christen bij een sekte-achtige kerk, en een harde eis van haar is dat ik onderdeel word van die gemeenschap.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176427745
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Religion. Ze is zwaar gerefommeerd christen bij een sekte-achtige kerk, en een harde eis van haar is dat ik onderdeel word van die gemeenschap.
Dat soort lui moet je echt zo snel mogelijk dumpen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 10:10:05 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176427831
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat soort lui moet je echt zo snel mogelijk dumpen.
Ik denk dat vanwege mijn aandoening een relatie vinden met een stabiel normale vrouw moeilijk wordt. Meisjes vinden lukt wel, stabiele gezonde meisjes die psychisch normaal zijn niet. Daardoor denk ik dat ik beter single kan blijven. Als ik het geluk heb om een normale gezonde meisje te vinden die bereid is om al mijn tekortkomingen te accepteren, dan accepteer ik dat wel. Maar zoiets is moeilijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176447164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:15 schreef Hi_flyer het volgende:
Sinds een maand single na 9 jaar huwelijk. Ik vind het heerlijk en betwijfel sterk of ik ooit nog wel met iemand onder 1 dak wil wonen. De druk van allerlei verplichtingen is weggevallen, behalve dan de kinderen om het weekend. Ik vermaak me prima met muziek maken, sporten, lezen etc. Ook het huishouden is bijna niks als je alleen bent. Nu eens kijken waar ik in het voorjaar ALLEEN naartoe ga voor vakantie O+ Waarschijnlijk een cursus paragliding.
Adventures ahead :P

Zo keek ik er ook tegenaan. Legio opties om je bezig me te houden. Mensen vallen denk ik te snel in zelf medelijden/"depressies" en kiezen zo voor de makkelijke weg. Het kost moeite om een leuk leven te leiden.
pi_176471737
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 23:10 schreef Kamina het volgende:
Waarom zou je leven zoveel anders moeten zijn wanneer je wel of niet in een relatie zit?
Omdat een (verkeerde) relatie je nogal kan verstikken. Zie teveel mensen die weinig eigen dingen doen, alles moeten overleggen, bijna nooit geen tijd meer hebben. En degene die daar zelf inzitten "zien" het zelf niet, totdat de relatie stukloopt en ineens wakker worden..

Uiteraard kiest men zelf voor die relatie, persoonlijk gezien moet ik er niet aan denken om (bijna al) mijn vrijheid in te leveren om maar een relatie te hebben.

Dus dan maar liever vrijgezel ipv settelen voor keus 2,3 of 4.

Vermaak mij prima alleen, sporten, genieten van het leven, lekker mijn eigen plan trekken, diagonaal slapen in bed.

Soms ook bewust een avond helemaal niets inplannen, héérlijk!

Tuurlijk mis ik de intimiteit, date ook wel links en rechts, maar de aandacht gaat ook naar persoonlijke ontwikkeling :).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 10:48:36 ]
pi_176472164
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:04 schreef J_Mormont het volgende:

[..]

En dit speelt voor mij ook heel erg mee.

Het is echt niet zo dat ik een zure vrijgezel ben die alleen maar wil zeiken over de relatie van een ander, maar het verbaast me soms echt hoe veel mensen er zijn die in een ongezonde relatie zitten maar deze relatie liever in stand houden dan op zoek te gaan naar een partner die wel bij ze past.

Ik herken dit overigens nog uit de tijd dat ik zelf nog een relatie had ; Als je zo'n veilig / geborgen manier van leven gewend bent (nooit tegen je zin in alleen hoeven zijn) is het lastig of zelfs bijna eng om dit los te laten.

Nu ik juist weer single ben, ben ik weer bang om in een relatie weer in een soortgelijke mate afhankelijk van iemand te worden.
Precies dit, echt eng hoeveel mensen daarin zitten, bbrrr :X.

Sommige kunnen dat heel goed verbergen en doen net of alles koek en ei is.

Én vooral ook het alleen moeten zijn na een relatie lijkt / schijnt moeilijk te zijn voor veel mensen, daarom gaan ze vaak tijdens de relatie al opzoek naar nieuwe "schoenen"..
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:41:29 #111
36461 Joppy
geen colaboy
pi_176472621
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:11 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies dit, echt eng hoeveel mensen daarin zitten, bbrrr :X.

Sommige kunnen dat heel goed verbergen en doen net of alles koek en ei is.

Én vooral ook het alleen moeten zijn na een relatie lijkt / schijnt moeilijk te zijn voor veel mensen, daarom gaan ze vaak tijdens de relatie al opzoek naar nieuwe "schoenen"..
Veel van die mensen zijn nooit echt alleen geweest, nooit echt op zich zelf aangewezen geweest. Na de middelbare school naar een opleiding in de eigen stad of iig dichtbij zodat ze niet op de kamers hoefden. Ondertussen een relatie aangeknoopt. Vervolgens vanuit hun ouders huis direct samenwonen in hun eerste huur of koophuisje.
Als de relatie dan ophoudt, dan is er paniek omdat ze niet weten hoe ze zichzelf moeten vermaken. Dat hebben ze nog nooit echt gedaan.
Let the beat control your body!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:42:23 #112
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176472633
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 10:46 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat een (verkeerde) relatie je nogal kan verstikken. Zie teveel mensen die weinig eigen dingen doen, alles moeten overleggen, bijna nooit geen tijd meer hebben. En degene die daar zelf inzitten "zien" het zelf niet, totdat de relatie stukloopt en ineens wakker worden..

Uiteraard kiest men zelf voor die relatie, persoonlijk gezien moet ik er niet aan denken om (bijna al) mijn vrijheid in te leveren om maar een relatie te hebben.

Dus dan maar liever vrijgezel ipv settelen voor keus 2,3 of 4.

Vermaak mij prima alleen, sporten, genieten van het leven, lekker mijn eigen plan trekken, diagonaal slapen in bed.

Soms ook bewust een avond helemaal niets inplannen, héérlijk!

Tuurlijk mis ik de intimiteit, date ook wel links en rechts, maar de aandacht gaat ook naar persoonlijke ontwikkeling :).
Mooie post ^O^
Zelf neem ik alleen genoegen met een relatie die voldoet aan een bepaalde standaard zoals ik die ken uit mijn omgeving, en dan nog alleen op LAT-basis waarschijnlijk en anders red ik het ook prima.

Soms heb ik wel eens "maar wat als"-momentjes natuurlijk maar dan herinner ik mezelf even aan hoe eenzaam, beperkt en ongelukkig ik was binnen mijn relatie. Dat wil ik nooit meer. Of het lijkt recht ergens op of anders niet.
pi_176472641
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:41 schreef Joppy het volgende:

[..]

Veel van die mensen zijn nooit echt alleen geweest, nooit echt op zich zelf aangewezen geweest. Na de middelbare school naar een opleiding in de eigen stad of iig dichtbij zodat ze niet op de kamers hoefden. Ondertussen een relatie aangeknoopt. Vervolgens vanuit hun ouders huis direct samenwonen in hun eerste huur of koophuisje.
Als de relatie dan ophoudt, dan is er paniek omdat ze niet weten hoe ze zichzelf moeten vermaken. Dat hebben ze nog nooit echt gedaan.
Exact, eigenlijk jammer dat ze dat nooit gekend hebben. Heb daar juist veel van geleerd, op eigen benen staan ^O^
  zaterdag 13 januari 2018 @ 11:48:56 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176472719
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 11:41 schreef Joppy het volgende:

[..]

Veel van die mensen zijn nooit echt alleen geweest, nooit echt op zich zelf aangewezen geweest. Na de middelbare school naar een opleiding in de eigen stad of iig dichtbij zodat ze niet op de kamers hoefden. Ondertussen een relatie aangeknoopt. Vervolgens vanuit hun ouders huis direct samenwonen in hun eerste huur of koophuisje.
Als de relatie dan ophoudt, dan is er paniek omdat ze niet weten hoe ze zichzelf moeten vermaken. Dat hebben ze nog nooit echt gedaan.
Dit geldt echt voor heel veel mensen volgens mij. Juist de mensen die dit patroon niet hebben gehad zitten nu in de fijne relaties in mijn omgeving.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 16:26:00 #115
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176477252
Ergens vind ik de drang van meiden om persé een relatie te willen hebben wel een opluchting. Ik kan lichtelijk jaloers worden als ik weet dat femke of Juliette weer single zijn. Omdat ik dan weet dat ze gaan rondneuken met allerlei pikken behalve mij. Maar dit doen zij dus echter niet omdat eerst relatie. Of toch wel?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 17:21:40 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176478446
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:
Ergens vind ik de drang van meiden om persé een relatie te willen hebben wel een opluchting. Ik kan lichtelijk jaloers worden als ik weet dat femke of Juliette weer single zijn. Omdat ik dan weet dat ze gaan rondneuken met allerlei pikken behalve mij. Maar dit doen zij dus echter niet omdat eerst relatie. Of toch wel?
Ik heb jou van de week een vriendelijk bedoelde PM van driehonderd alinea's gestuurd. Je nam niet eens de moeite om te reageren.

Dus mensen: sadcopter wil alleen maar boos stampvoeten dat hij overgeslagen wordt en wil geen oplossingen of input horen. Doe geen moeite.
pi_176478535
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:
Ergens vind ik de drang van meiden om persé een relatie te willen hebben wel een opluchting. Ik kan lichtelijk jaloers worden als ik weet dat femke of Juliette weer single zijn. Omdat ik dan weet dat ze gaan rondneuken met allerlei pikken behalve mij. Maar dit doen zij dus echter niet omdat eerst relatie. Of toch wel?
Sjeetje man, doe rustig aan. Al dat negatieve denken is niet goed voor je.
Zoek iemand van wie je denkt dat die je onder je stand is en knoop daar wat mee aan. Zal je gelukkiger van worden dan je nu bent. Dus niet op zoek naar het perfecte dat volgens jou, geen interesse heeft in jou.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik heb jou van de week een vriendelijk bedoelde PM van driehonderd alinea's gestuurd. Je nam niet eens de moeite om te reageren.

Dus mensen: sadcopter wil alleen maar boos stampvoeten dat hij overgeslagen wordt en wil geen oplossingen of input horen. Doe geen moeite.
Stuur mij wat en ik zal reageren. Maar geen tekst met 300 alinea's alsjeblieft. :D
pi_176478963
Het zou je al heel erg helpen als je zelf geen (eigen)waarde meer hangt aan het al dan niet in een relatie zitten. Ik ben 100 jaar vrijgezel geweest en ik heb me nooit minder serieus genomen gevoeld dan mensen die wel in een relatie zaten.

Als ik iets wilde bespreken belde ik vrienden of mijn ouders. Dat doe ik nu ik een relatie heb trouwens nog steeds, hoe meer input, hoe beter *O*. Wilde ik iets leuks doen belde ik vrienden. Wilde/kon er niemand mee, dan ging ik 50/50 alleen of niet, maar dan wel bewust afgewogen. Vervolgens maakte ik daar weer nieuwe vrienden. Ook dit doe ik nu nog steeds agz de agenda de man en die van mij niet al te synchroon lopen.

Wilde ik seks apte ik een fuckbuddy, waar ik duidelijk geen relatie mee wilde en dus ook in dat zin geen poging deed om een vierkant blokje in een rond gaatje te drukken. Dat zie ik heel veel bij vrijgezellen, vrouwen, maar ook zeker mannen. Als iets er met iemand niet in zit, accepteer dat en ga dan niet sleuren aan wat er niet is, maar geniet van wat er wel is. Is dat iets niet genoeg, laat het dan helemaal gaan en vermoei je er niet mee. Kies voor jezelf, kies voor dingen die je je beter over jezelf en het leven laten voelen, niet voor dingen die je (keer op keer) een deuk in je eigenwaarde bezorgen. Geloof dat je beter verdient dan dat.

Focus je op positieve contacten en positieve ontmoetingen. Focus je op het positieve van jezelf. Je bent niet "die single" je bent een heel persoon, met allerlei facetten en je hebt toevallig (nu) geen relatie. Boeiend. Dat is maar zo'n klein onderdeel van wat jou jou maakt.

Doe wat jij wil doen, binnen de kaders van de verplichtingen die je bent aangegaan. Kies je eigen pad en kies dat pad bewust. Dat zit hem helemaal niet in grote dingen, zoals 9 weken door Peru trekken met een budget van 4 euro, of op de brommer van Lemmer naar Sittard. Dat zit hem in allerlei kleine keuzes, dag in dag uit, gedurende de hele dag. Denk daar over na en geef je leven vorm adhv wat je echt belangrijk vindt.

En -nogmaals- zie je zelf niet als single. Zie je zelf als persoon.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:24:40 #119
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176482098
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sjeetje man, doe rustig aan. Al dat negatieve denken is niet goed voor je.
Zoek iemand van wie je denkt dat die je onder je stand is en knoop daar wat mee aan. Zal je gelukkiger van worden dan je nu bent. Dus niet op zoek naar het perfecte dat volgens jou, geen interesse heeft in jou.

[..]

Stuur mij wat en ik zal reageren. Maar geen tekst met 300 alinea's alsjeblieft. :D
Jamaar jamaar ik wil Femke of Julliette. Niet dikke gezellige Brenda van begane grond. Maar das helaas wel de vijver van vrouwen waarin ik moet vissen. Shitzooi.
pi_176482416
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil Femke of Julliette. Niet dikke gezellige Brenda van begane grond. Maar das helaas wel de vijver van vrouwen waarin ik moet vissen. Shitzooi.
Dan zorg je dat je in de andere vijver kan vissen.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_176482430
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil Femke of Julliette. Niet dikke gezellige Brenda van begane grond. Maar das helaas wel de vijver van vrouwen waarin ik moet vissen. Shitzooi.
Je kan willen wat je wil, maar als zij jou niet willen dan is dat jouw probleem en niet hun schuld.
1 + 1 = blauw
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:39:47 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176482556
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil Femke of Julliette. Niet dikke gezellige Brenda van begane grond. Maar das helaas wel de vijver van vrouwen waarin ik moet vissen. Shitzooi.
Ga je nu hier je hele riedeltje weer afdraaien :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 13 januari 2018 @ 20:51:42 #123
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176482945
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga je nu hier je hele riedeltje weer afdraaien :)?
OK ontopic.

Er is toch geen kunst aan het single zijn? Ik ben mijn hele leven al alleen sinds ik op mijzelf ben gaan wonen. Eet alleen, slaap alleen, doe mijn eigen dingen. Familie zie ik ook nauwelijks. Bar en Walibi kan afentoe met collegas. Ik vind mensen zoals topicstarter wel huillies eigenlijk. En zo komt dit topic over. "Kijk mij zielig single zijn". Upside: als je genoeg te doen hebt is je dag en week zo voorbij in je up. Hoe druk wordt je leven met een partner erbij. Te druk toch?
pi_176484390
Voor de mensen die niets anders gekend hebben dan een relatie (vanuit ouders --> samenwonen --> trouwen --> kind --> scheiden) is het doodeng, die gaan niet voor niets meteen opzoek naar nieuwe schoenen (en uiteindelijk weer terug naar ex, want ja, makkelijk en vertrouwd :')).

Op eigen benen staan is een uitdaging voor veel mensen, sommige leren het vroeg, anderen nooit.

Dus ja, er is zeker wel een uitdaging in het single zijn :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 21:35:18 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:05:49 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176485544
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:25 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Sjeetje man, doe rustig aan. Al dat negatieve denken is niet goed voor je.
Zoek iemand van wie je denkt dat die je onder je stand is en knoop daar wat mee aan. Zal je gelukkiger van worden dan je nu bent. Dus niet op zoek naar het perfecte dat volgens jou, geen interesse heeft in jou.
Dat heeft wel het risico dat je in een relatie om het hebben van een relatie terechtkomt, en met zijn zelfbeeld ook dat hij straks uit angst om weer alleen te zijn veel te veel gaat slikken van Brenda of wie dan ook.

Ik denk zelfs dat dit risico er al in zit als hij gewoon "om te oefenen" vrouwen van "onder zijn stand" gaat benaderen want het is nogal een openbaring als je dan een oprecht aardige en geïnteresseerde reactie terugkrijgt van iemand voor het eerst. Dat is een gevoel dat je niet kwijt wilt. Pluspunt is dat ie dan wel ineens door de Brenda-factor heen gaat kijken. Minpunt is dat ie dan misschien aan de enkels gaat hangen van iemand die misschien helemaal niet bij hem past (of die om een reden single was...issues...).
quote:
Stuur mij wat en ik zal reageren. Maar geen tekst met 300 alinea's alsjeblieft. :D
Is een haiku een idee?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:19:53 #126
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176486056
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 21:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voor de mensen die niets anders gekend hebben dan een relatie (vanuit ouders --> samenwonen --> trouwen --> kind --> scheiden) is het doodeng, die gaan niet voor niets meteen opzoek naar nieuwe schoenen (en uiteindelijk weer terug naar ex, want ja, makkelijk en vertrouwd :')).

Op eigen benen staan is een uitdaging voor veel mensen, sommige leren het vroeg, anderen nooit.

Dus ja, er is zeker wel een uitdaging in het single zijn :Y
Ik krijg opeens een kleine confidence-boost. Eigenlijk ben ik wel badass dat ik al die jaren zoveel in me één doe. Jammer dat vrouwen niet vallen voor zelfstandigheid en echte zelfvertrouwen dat niet oppervlakkig is.
pi_176491646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zou je al heel erg helpen als je zelf geen (eigen)waarde meer hangt aan het al dan niet in een relatie zitten. Ik ben 100 jaar vrijgezel geweest en ik heb me nooit minder serieus genomen gevoeld dan mensen die wel in een relatie zaten.

Als ik iets wilde bespreken belde ik vrienden of mijn ouders. Dat doe ik nu ik een relatie heb trouwens nog steeds, hoe meer input, hoe beter *O*. Wilde ik iets leuks doen belde ik vrienden. Wilde/kon er niemand mee, dan ging ik 50/50 alleen of niet, maar dan wel bewust afgewogen. Vervolgens maakte ik daar weer nieuwe vrienden. Ook dit doe ik nu nog steeds agz de agenda de man en die van mij niet al te synchroon lopen.

Wilde ik seks apte ik een fuckbuddy, waar ik duidelijk geen relatie mee wilde en dus ook in dat zin geen poging deed om een vierkant blokje in een rond gaatje te drukken. Dat zie ik heel veel bij vrijgezellen, vrouwen, maar ook zeker mannen. Als iets er met iemand niet in zit, accepteer dat en ga dan niet sleuren aan wat er niet is, maar geniet van wat er wel is. Is dat iets niet genoeg, laat het dan helemaal gaan en vermoei je er niet mee. Kies voor jezelf, kies voor dingen die je je beter over jezelf en het leven laten voelen, niet voor dingen die je (keer op keer) een deuk in je eigenwaarde bezorgen. Geloof dat je beter verdient dan dat.

Focus je op positieve contacten en positieve ontmoetingen. Focus je op het positieve van jezelf. Je bent niet "die single" je bent een heel persoon, met allerlei facetten en je hebt toevallig (nu) geen relatie. Boeiend. Dat is maar zo'n klein onderdeel van wat jou jou maakt.

Doe wat jij wil doen, binnen de kaders van de verplichtingen die je bent aangegaan. Kies je eigen pad en kies dat pad bewust. Dat zit hem helemaal niet in grote dingen, zoals 9 weken door Peru trekken met een budget van 4 euro, of op de brommer van Lemmer naar Sittard. Dat zit hem in allerlei kleine keuzes, dag in dag uit, gedurende de hele dag. Denk daar over na en geef je leven vorm adhv wat je echt belangrijk vindt.

En -nogmaals- zie je zelf niet als single. Zie je zelf als persoon.
O+
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 16:56:14 #128
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176545418
Als single vrouw ben je ook niet altijd 24/7 single. Je kunt als vrouw kiezen uit tig vormen van (lat)relaties voor zolang je wil. Je maakt allerlei situaties mee met verschillende partners en je hebt je rust. Waarom doen vrouwen dan nog zo zielig over het singlebestaan?

Ik maak mij meer zorgen over single mannen. Want single mannen (als ik op mij heen kijk) die zijn pas écht single. En voor langere tijd dan "single" vrouwen.

Single vrouwen hebben telefoonnummers voor sex en adressen voor uitjes en gesprekspartners. Bij single mannen is dit (zoals ik dit merk) to-taal anders. Maar je hoort deze mannen naar verhouding nooit klagen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Sadcopter op 16-01-2018 17:02:43 ]
  dinsdag 16 januari 2018 @ 16:59:56 #129
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_176545491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:56 schreef Sadcopter het volgende:
Als single vrouw ben je ook niet altijd 24/7 single. Je kunt als vrouw kiezen uit tig vormen van (lat)relaties voor zolang je wil. Je maakt allerlei situaties mee met verschillende partners en je hebt je rust. Waarom doen vrouwen dan nog zo zielig over het singlebestaan?
Waarom doe jij überhaupt zo zielig? Boehoe het is niet eerlijk. Grow some :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:46:12 #130
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:56 schreef Sadcopter het volgende:
... Maar je hoort deze mannen naar verhouding nooit klagen.
Maar gelukkig trek jij het gemiddelde weer wat omhoog.

Nou, ik ga mijn telefoonnummers voor seks, uitjes en gesprekspartners weer even oppoetsen hoor!
pi_176546739
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:56 schreef Sadcopter het volgende:
Als single vrouw ben je ook niet altijd 24/7 single. Je kunt als vrouw kiezen uit tig vormen van (lat)relaties voor zolang je wil. Je maakt allerlei situaties mee met verschillende partners en je hebt je rust. Waarom doen vrouwen dan nog zo zielig over het singlebestaan?

Ik maak mij meer zorgen over single mannen. Want single mannen (als ik op mij heen kijk) die zijn pas écht single. En voor langere tijd dan "single" vrouwen.

Single vrouwen hebben telefoonnummers voor sex en adressen voor uitjes en gesprekspartners. Bij single mannen is dit (zoals ik dit merk) to-taal anders. Maar je hoort deze mannen naar verhouding nooit klagen.
Al die vrouwen doen het met elkaar? :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176546843
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Al die vrouwen doen het met elkaar? :?
Geil!!!
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 17:57:29 #133
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176546924
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Al die vrouwen doen het met elkaar? :?
Oh kut, dat was ik vergeten. Ik ga mijn to do(HAHAHA!)-list ook even oppoetsen dan.
pi_176547909
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 20:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Jamaar jamaar ik wil Femke of Julliette. Niet dikke gezellige Brenda van begane grond. Maar das helaas wel de vijver van vrouwen waarin ik moet vissen. Shitzooi.
Jamaar, dus de Brenda's met wat extra pondjes, een mooi gezicht en een lief karakter vallen voor je af? _O- :')

Man, je bent veels te kieskeurig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:05 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dat heeft wel het risico dat je in een relatie om het hebben van een relatie terechtkomt, en met zijn zelfbeeld ook dat hij straks uit angst om weer alleen te zijn veel te veel gaat slikken van Brenda of wie dan ook.

Ik denk zelfs dat dit risico er al in zit als hij gewoon "om te oefenen" vrouwen van "onder zijn stand" gaat benaderen want het is nogal een openbaring als je dan een oprecht aardige en geïnteresseerde reactie terugkrijgt van iemand voor het eerst. Dat is een gevoel dat je niet kwijt wilt. Pluspunt is dat ie dan wel ineens door de Brenda-factor heen gaat kijken. Minpunt is dat ie dan misschien aan de enkels gaat hangen van iemand die misschien helemaal niet bij hem past (of die om een reden single was...issues...).

[..]

Is een haiku een idee?
Ik denk dat het niet zo slecht voor hem kan zijn. Hij krijgt er zelfvertrouwen voor terug, prettigere gedachtes over het leven en vrouwen en misschien wel iemand om voor altijd zijn leven mee te delen. Zo'n Brenda hoeft niet slechts oefenmateriaal te zijn.

[ Bericht 44% gewijzigd door Gruj0 op 16-01-2018 18:49:03 ]
pi_176547927
Meer dan fulltime werken. Daarnaast sport ik, doe ik leuke dingen met vrienden, daten. Zit op het moment niet zo op een relatie te wachten. Vind het wel prima zo, maar hoef ze ook niet gelijk te trouwen :) Wie weet zit er wel iets tussen waar het meer dan leuk mee is.
pi_176548005
Single zijn is geen kunst
pi_176551435
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 18:39 schreef AnonymousjeX het volgende:
Meer dan fulltime werken.
How bout no?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176552241
Ik geniet enorm van single zijn. Lekker m'n eigen huis, m'n eigen hobbies, m'n eigen ritme. Sinds een half jaar nu weer alleen en ik geniet er nog steeds elke dag van.

Maar ik kan dan ook erg goed alleen zijn. Als je niet goed tegen alleen zijn kunt lijkt het me wel lastig.
pi_176553105
Kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wel leuk voor de afwisseling is
  dinsdag 16 januari 2018 @ 21:59:38 #140
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176553829
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Al die vrouwen doen het met elkaar? :?
Wat bedoel je daarmee?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar gelukkig trek jij het gemiddelde weer wat omhoog.

Nou, ik ga mijn telefoonnummers voor seks, uitjes en gesprekspartners weer even oppoetsen hoor!
Maar ik ben ik. Ben altijd al authentiek en apart geweest.

Wat ik niet snap is dat dit soort verkapte 'kijk mij zielig zijn' topics wel worden gepikt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Sadcopter op 16-01-2018 23:38:55 ]
pi_176554468
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:31 schreef Faxie het volgende:
Kan me voorstellen dat het voor sommige mensen wel leuk voor de afwisseling is
Wat zeg je toch allemaal jongen?! Leuk voor de afwisseling?

Veel mensen durven én/of kunnen niet eens alleen / vrijgezel zijn. Die moeten perse een relatie hebben, juist voor hun is vrijgezel zijn een joekel van een uitdaging.

Ergens vind ik het juist zielig als iemand niet alleen kan zijn en een relatie nodig heeft in zijn of haar leven.

Het is fijn om een relatie te hebben als aanvulling en niet als invulling van je leven!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 22:25:43 ]
pi_176554538
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat zeg je toch allemaal jongen?! Leuk voor de afwisseling?

Veel mensen durven én/of kunnen niet eens alleen / vrijgezel zijn. Die moeten perse een relatie hebben, juist voor hun is vrijgezel zijn een joekel van een uitdaging.

Ergens vind ik het juist zielig als iemand niet alleen kan zijn en een relatie nodig heeft in zijn of haar leven.

Het is fijn om een relatie te hebben als aanvulling en niet als invulling van je leven!
Je laatste zin conflicteert met de eerste
pi_176555305
Een relatie hebben heeft voordelen, maar GEEN relatie hebben heeft OOK benefits!

Al het (salaris)geld voor jezelf, geen (relatie)verplichtingen of verantwoording meer hoeven afleggen, geen (relatie)drama- of gezeur, lekker doen wat JIJZELF wil, damn, echt heerlijk! Kunst van het single zijn is je vrijheid (h)erkennen, waarderen en vieren!

Maargoed, dat weet je pas als je lange relatie(s) hebt gehad,

zoals Braveheart zei, FREEDOM!!!
zoals Doc L o v e zegt, trouwen met de verkeerde is erger dan gevangenis

en er zijn een hele hoop waar je NIET mee wil en moet trouwen,

peace!
pi_176575542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 17:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Maar gelukkig trek jij het gemiddelde weer wat omhoog.

Nou, ik ga mijn telefoonnummers voor seks, uitjes en gesprekspartners weer even oppoetsen hoor!
haha dat kun je wel zeggen ja dat het gemiddelde door hem naar boven wordt gehaald.
Ben het helemaal eens met Aristai, met de verkeerde trouwen is erger dan gevangenis.
Ik gun het iedereen om single te zijn. Geen kritiek of gezeur, geen angst dat een ander ineens weg gaat, niets kan tegenvallen, genoeg vrije tijd en tijd voor familie/vrienden, gewoon fantastisch.


quote:
6s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:


Bij mij is het meer zo is vaak een probleem dat mensen over me persoonlijke grenzen heengaan en niet me respecteren hoe ik wil (echt geen onredelijke eisen) tja dan is het dan blijkbaar me type ook niet. Vaak ook miss dat ze een ander beeld van me hebben dan hoe ik ben. Kan er verder ook niks aan doen als ze zelf zo zijn. Het gebeurt maar dan ben ik gewoon liever content met mezelf :) En ben ook niet wanhopig dan dat ik perse iets moet hebben :P. Het is en blijft een wisselwerking.
Ja dit herken ik. Een relatie is vaak alleen maar slecht voor je zelfvertrouwen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_176576549
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

haha dat kun je wel zeggen ja dat het gemiddelde door hem naar boven wordt gehaald.
Ben het helemaal eens met Aristai, met de verkeerde trouwen is erger dan gevangenis.
Ik gun het iedereen om single te zijn. Geen kritiek of gezeur, geen angst dat een ander ineens weg gaat, niets kan tegenvallen, genoeg vrije tijd en tijd voor familie/vrienden, gewoon fantastisch.

[..]

Ja dit herken ik. Een relatie is vaak alleen maar slecht voor je zelfvertrouwen.
Ja maar lastig wel, hoort niet zo. En dan begin je idd te denken is er wat mis met mij ben ik niet goed genoeg zo (terwijl dat onterecht is maar de gedachte komt wel spoken in je hoofd). Iemand moet je aanvullen en als er kritiek is of bepaalde trekjes wat voor hem niet werkt dan moet het constructief zijn (als er issues zijn dat is normaal dan).. niet denigrerend en afbreken als persoon hoe je bent en minachtend met je omgaan. En dat doen veel mensen toch wel, dan ben je geen match en laat je iemand niet in zijn waarde. Giftig is dat gewoon.

[ Bericht 4% gewijzigd door Borrelnootje00 op 17-01-2018 22:03:35 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 17 januari 2018 @ 21:54:53 #146
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176576591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

haha dat kun je wel zeggen ja dat het gemiddelde door hem naar boven wordt gehaald.
Ben het helemaal eens met Aristai, met de verkeerde trouwen is erger dan gevangenis.
Ik gun het iedereen om single te zijn. Geen kritiek of gezeur, geen angst dat een ander ineens weg gaat, niets kan tegenvallen, genoeg vrije tijd en tijd voor familie/vrienden, gewoon fantastisch.

[..]

Ja dit herken ik. Een relatie is vaak alleen maar slecht voor je zelfvertrouwen.
Nou, je noemt een aantal voordelen op maar zoals eerder gezegd zijn er ook nadelen. Ik mis het idee van samen zijn soms best en dan heb je ook nog de momenten waarop je je afvraagt waarom het elke debiel schijnt te "lukken" zonder moeite om gelukkig te zijn met een ander en of je zelf dan geen überdebiel bent of dat er iets zichtbaar mis is met je. Dat heb ik gemiddeld één keer per maand rond een niet nader te omschrijven hormonaal dipje. :')

Aan de andere kant is het gras altijd groener, is er een hoop verborgen leed achter de voordeur en heb ik mezelf gruwelijk eenzaam gevoeld in mijn langste relatie en dat gevoel van samen zijn was er helemaal niet meer op het laatst. Dan stond ik soms ineens helemaal depri ergens naast hem iets te ervaren en snapte ik niet waarom ik me zo voelde.

Pas later kon ik er de vinger op leggen dat dat was omdat je gevoelsmatig ervaringen wilt delen met je partner en hij was allang uitgecheckt. Stond ik te genieten van goeie muziek, liep hij te zeiken dat het lawaai was en probeerde de bierglazen te jatten. Had ik een tripje naar Rome geregeld, was ik helemaal happy mijn schoolreis van toen te beleven, was hij alleen maar negatief aan het doen over de historische plekken en ruzie aan het zoeken met mensen. We deelden niks meer.

In die relatie zitten was erger dan de gevangenis. In een goede relatie zitten is dat niet. Maar om te zorgen dat ik niet weer zo'n engbek aantrek moest ik eerst zelf uitstralen dat ik me niet meer liet behandelen op die manier. Paar jaar geleden zei een collega van me lacherig dat ik best een bitch kon zijn. Beste compliment dat ik ooit heb gehad.
pi_176576809
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:54 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou, je noemt een aantal voordelen op maar zoals eerder gezegd zijn er ook nadelen. Ik mis het idee van samen zijn soms best en dan heb je ook nog de momenten waarop je je afvraagt waarom het elke debiel schijnt te "lukken" zonder moeite om gelukkig te zijn met een ander en of je zelf dan geen überdebiel bent of dat er iets zichtbaar mis is met je. Dat heb ik gemiddeld één keer per maand rond een niet nader te omschrijven hormonaal dipje. :')

Aan de andere kant is het gras altijd groener, is er een hoop verborgen leed achter de voordeur en heb ik mezelf gruwelijk eenzaam gevoeld in mijn langste relatie en dat gevoel van samen zijn was er helemaal niet meer op het laatst. Dan stond ik soms ineens helemaal depri ergens naast hem iets te ervaren en snapte ik niet waarom ik me zo voelde.

Pas later kon ik er de vinger op leggen dat dat was omdat je gevoelsmatig ervaringen wilt delen met je partner en hij was allang uitgecheckt. Stond ik te genieten van goeie muziek, liep hij te zeiken dat het lawaai was en probeerde de bierglazen te jatten. Had ik een tripje naar Rome geregeld, was ik helemaal happy mijn schoolreis van toen te beleven, was hij alleen maar negatief aan het doen over de historische plekken en ruzie aan het zoeken met mensen. We deelden niks meer.

In die relatie zitten was erger dan de gevangenis. In een goede relatie zitten is dat niet. Maar om te zorgen dat ik niet weer zo'n engbek aantrek moest ik eerst zelf uitstralen dat ik me niet meer liet behandelen op die manier. Paar jaar geleden zei een collega van me lacherig dat ik best een bitch kon zijn. Beste compliment dat ik ooit heb gehad.
BitchStrong woman eerder :s) ;)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 17 januari 2018 @ 22:07:02 #148
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176576871
quote:
12s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]

BitchStrong woman eerder :s) ;)
Nou, over de precieze term kunnen we misschien nog steggelen met de meneer die daarna kwam want die vraagt zich nu waarschijnlijk nog steeds af wat er precies over hem heen gelopen is :@ _O-
pi_176577314
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nou, over de precieze term kunnen we misschien nog steggelen met de meneer die daarna kwam want die vraagt zich nu waarschijnlijk nog steeds af wat er precies over hem heen gelopen is :@ _O-
oh haha ~O> houd het spannend :Y)
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_176577700
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 21:02 schreef Victoriaatje het volgende:

Maar ik kan dan ook erg goed alleen zijn. Als je niet goed tegen alleen zijn kunt lijkt het me wel lastig.
Uiteindelijk zijn we sociale wezens. Dus kan mij best voorstellen dat het bij sommigen gaat knagen...

Zeker als het je niet lukt om wat lichamelijke intimiteit te regelen. Dit is een levensbehoefte, net zoals water. Je kan er wel wat langer mee zonder, maar het heeft zeker invloed op je welzijn. Wetenschappelijk vastgesteld. Ook het omgekeerde, heb je wel af en toe een aai over je bol, dan gaan je serotoninen en oxytocines omhoog. Vervolgens voel jij je er beter door. Hoe onzeker of zeker je verder daarnaast bent, het helpt wel en je levensverwachting gaat erdoor omhoog.

Nu snap ik dat Sadcopter in zijn gehuil blijft hangen, maar hij heeft zeker een punt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176577844
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn we sociale wezens. Dus kan mij best voorstellen dat het bij sommigen gaat knagen...

Zeker als het je niet lukt om wat lichamelijke intimiteit te regelen. Dit is een levensbehoefte, net zoals water. Je kan er wel wat langer mee zonder, maar het heeft zeker invloed op je welzijn. Wetenschappelijk vastgesteld. Ook het omgekeerde, heb je wel af en toe een aai over je bol, dan gaan je serotoninen en oxytocines omhoog. Vervolgens voel jij je er beter door. Hoe onzeker of zeker je verder daarnaast bent, het helpt wel en je levensverwachting gaat erdoor omhoog.

Nu snap ik dat Sadcopter in zijn gehuil blijft hangen, maar hij heeft zeker een punt.
Oei, duik maar snel je schuilkelder in :o
pi_176577952
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:46 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oei, duik maar snel je schuilkelder in :o
Waarom? Niemand hoeft zich aangesproken te voelen, als je genoeg intimiteit kan regelen zit je goed in je vel. Daarvoor hoef je jezelf toch niet te verdedigen?

Maar goed, in de tijd dat je zonder intimiteit zit moet je er het beste van maken en eventuele intimiteit beleven met mensen waar je dat vroeger al deed. Je broer of zus willen je vast een knuffel geven en anders je (groot)ouders als die nog in leven zijn. Neem anders een hond, die begint wel tegen je aan te liggen als hij merkt dat baasje niet blij is..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 januari 2018 @ 23:07:09 #153
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176578352
Positief blijven, goed voor jezelf zorgen en sociale omgang.

Zonder onder de mensen te komen zou ik me doodongelukkig voelen. De weekenden ben ik altijd wel de stad in om wat te drinken. Een eind lopen met de hond als het lekker weer is. 's avonds beetje Netflix aanzetten. Beetje klote in de groepsapp, cryptobeurs bijhouden, verdwalen op Youtube, Tinderen om toch wat contact met meiden te onderhouden, verder werken we nog, wasjes draaien, huishouden, iedere avond lekker koken, boodschappen doen (5 x per week), hond uitlaten, en iedere avond lekker hardlopen en/of sporten.

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om hier nog een vrouw aan te te voegen. Kijk wat er dan allemaal nog bij komt.. |:( ;)
pi_176578514
quote:
3s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom? Niemand hoeft zich aangesproken te voelen, als je genoeg intimiteit kan regelen zit je goed in je vel. Daarvoor hoef je jezelf toch niet te verdedigen?

Maar goed, in de tijd dat je zonder intimiteit zit moet je er het beste van maken en eventuele intimiteit beleven met mensen waar je dat vroeger al deed. Je broer of zus willen je vast een knuffel geven en anders je (groot)ouders als die nog in leven zijn. Neem anders een hond, die begint wel tegen je aan te liggen als hij merkt dat baasje niet blij is..
Omdat Faxie alleen maar de trol uit komt hangen hier, zonder constructief te zijn met zijn one-liners :').

Verder heb je gelijk hoor ^O^
pi_176578674
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:07 schreef denattedweil het volgende:
Positief blijven, goed voor jezelf zorgen en sociale omgang.

Zonder onder de mensen te komen zou ik me doodongelukkig voelen. De weekenden ben ik altijd wel de stad in om wat te drinken. Een eind lopen met de hond als het lekker weer is. 's avonds beetje Netflix aanzetten. Beetje klote in de groepsapp, cryptobeurs bijhouden, verdwalen op Youtube, Tinderen om toch wat contact met meiden te onderhouden, verder werken we nog, wasjes draaien, huishouden, iedere avond lekker koken, boodschappen doen (5 x per week), hond uitlaten, en iedere avond lekker hardlopen en/of sporten.

Ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om hier nog een vrouw aan te te voegen. Kijk wat er dan allemaal nog bij komt.. |:( ;)
Natuurlijk wel, dan kan jij het uitlaten van de hond aan haar overlaten terwijl je zelf gaat sporten :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 17 januari 2018 @ 23:21:50 #156
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_176578778
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, dan kan jij het uitlaten van de hond aan haar overlaten terwijl je zelf gaat sporten :P
Haha, ik zoek eigenlijk iemand die samen mee gaat hardlopen of sporten. Maar als ze de hond uit wil laten dan zou dat ook al een pluspunt zijn.

Gaat helemaal goed komen. Nu nog de juiste vrouw tegen kom tijdens het boodschappen doen. :s)
  woensdag 17 januari 2018 @ 23:36:00 #157
14505 OProg
A Life in Music
pi_176579212
Ok. Toch maar eens een post.

Ik heb single zijn de afgelopen jaren tot absolute kunst verheven. En geloof me, geen enkel probleem of iets, compleet tevreden, veel met werk en sport bezig. Volledig onverzuurd gelukkig. Nu ben ik een vrouw tegen gekomen die dit gevoel in no time om wist te draaien. Klein probleempje, ze is op wereldreis. Zat lang en breed in de planning dus balen, maar is nu eenmaal zo.

Naja, nu kan ik twee dingen doen, of thuis gaan kutten en balen of lekker een beetje reizen en dromen achtervolgen. Ik ben mid dertig dus heb ook het geld om alles te doen. Dat is dan wel alleen maar ik ga eens lekker her-ontdekken wat ik wil en wie ik ben. Ik ontdek zo een beetje dat ik veel meer kanten heb dan werk en mijn eigen comfort zone. :) Hier kom ik altijd beter uit. Dus balen, maar mijn zegeningen tellen en lekker met mezelf aan de slag gaan.

Dat is een beetje de moraal van deze post denk ik. De kunst van het single zijn, prima. Ben ik al jaren in volledige positiviteit mee bezig. Maar ook ik moet bedenken wat er allemaal is in de wereld en denk dan een beetje over openstellen naar mensen en met name je eigen comfort zone verlaten. :)

Tot zo ver ofzo. :Y
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  donderdag 18 januari 2018 @ 02:35:22 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176580472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zou je al heel erg helpen als je zelf geen (eigen)waarde meer hangt aan het al dan niet in een relatie zitten. Ik ben 100 jaar vrijgezel geweest en ik heb me nooit minder serieus genomen gevoeld dan mensen die wel in een relatie zaten.

Als ik iets wilde bespreken belde ik vrienden of mijn ouders. Dat doe ik nu ik een relatie heb trouwens nog steeds, hoe meer input, hoe beter *O*. Wilde ik iets leuks doen belde ik vrienden. Wilde/kon er niemand mee, dan ging ik 50/50 alleen of niet, maar dan wel bewust afgewogen. Vervolgens maakte ik daar weer nieuwe vrienden. Ook dit doe ik nu nog steeds agz de agenda de man en die van mij niet al te synchroon lopen.

Wilde ik seks apte ik een fuckbuddy, waar ik duidelijk geen relatie mee wilde en dus ook in dat zin geen poging deed om een vierkant blokje in een rond gaatje te drukken. Dat zie ik heel veel bij vrijgezellen, vrouwen, maar ook zeker mannen. Als iets er met iemand niet in zit, accepteer dat en ga dan niet sleuren aan wat er niet is, maar geniet van wat er wel is. Is dat iets niet genoeg, laat het dan helemaal gaan en vermoei je er niet mee. Kies voor jezelf, kies voor dingen die je je beter over jezelf en het leven laten voelen, niet voor dingen die je (keer op keer) een deuk in je eigenwaarde bezorgen. Geloof dat je beter verdient dan dat.

Focus je op positieve contacten en positieve ontmoetingen. Focus je op het positieve van jezelf. Je bent niet "die single" je bent een heel persoon, met allerlei facetten en je hebt toevallig (nu) geen relatie. Boeiend. Dat is maar zo'n klein onderdeel van wat jou jou maakt.

Doe wat jij wil doen, binnen de kaders van de verplichtingen die je bent aangegaan. Kies je eigen pad en kies dat pad bewust. Dat zit hem helemaal niet in grote dingen, zoals 9 weken door Peru trekken met een budget van 4 euro, of op de brommer van Lemmer naar Sittard. Dat zit hem in allerlei kleine keuzes, dag in dag uit, gedurende de hele dag. Denk daar over na en geef je leven vorm adhv wat je echt belangrijk vindt.

En -nogmaals- zie je zelf niet als single. Zie je zelf als persoon.
Op zich heb je volledig gelijk pheebs, al is er 1 puntje waar ik commentaar op heb en jouw situatie fundamenteel anders maakt dan voor veel vrijgezelle mannen het geval e n waardoor ik toch denk Dat jouw situatie niet volledig gelijk is. Dat gaat over (lichamelijke) intimiteit/seks, of eigenlijk vooral het gebrek daaraan bij het merendeel van de vrijgezelle mannen. Jij belde simpelweg een fuckbuddy als je dat wilde, die luxe hebben veel mannen niet (tenzij ze bij de aantrekkelijkste 20% zitten of gewoon een erg goede babbel hebben). Voor veel vrijgezelle mannen is casual seks meer een uitzondering of een kwestie van 'een keer geluk hebben. De absentie daarvan heeft wel degelijk invloed op hoe je je voelt en beïnvloed ook je zelfvertrouwen in veel gevallen. Zeker in een maatschappij waarin veel vrouwen ondanks dat ze zeggen geëmancipeerd te zijn nog steeds het eerste initiatief bij de man neerleggen is het met weinig zelfvertrouwen een soort vicieuze cirkel voor een deel van de vrijgezelle mannen. En dan werkt jouw advies, hoe goed ook,dus niet En zal dat waarschijnlijk ook nooit doen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 januari 2018 @ 02:38:05 #159
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176580477
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 16:56 schreef Sadcopter het volgende:
Als single vrouw ben je ook niet altijd 24/7 single. Je kunt als vrouw kiezen uit tig vormen van (lat)relaties voor zolang je wil. Je maakt allerlei situaties mee met verschillende partners en je hebt je rust. Waarom doen vrouwen dan nog zo zielig over het singlebestaan?

Ik maak mij meer zorgen over single mannen. Want single mannen (als ik op mij heen kijk) die zijn pas écht single. En voor langere tijd dan "single" vrouwen.

Single vrouwen hebben telefoonnummers voor sex en adressen voor uitjes en gesprekspartners. Bij single mannen is dit (zoals ik dit merk) to-taal anders. Maar je hoort deze mannen naar verhouding nooit klagen.
Je hoort ze nooit klagen? Serieus? Jij doet niet anders namelijk...En getuige veel topics hier op FOK zijn er met jou nog veel andere klagende mannen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176580478
Volgens mij is Sadcopter een kloon van BHFH.
  donderdag 18 januari 2018 @ 04:49:38 #161
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176580682
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 02:38 schreef yats het volgende:

bla bla
In post 159 schrijf je aan " pheebs" eigenlijk precies ik al eerder zei.

Ik hoor mannen irl nooit klagen indd. terwijl het gebrek aan intimiteit wel van ze afdruipt. En fok is fok. En ja wat klaag je bij mij.
  donderdag 18 januari 2018 @ 04:50:43 #162
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176580684
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 02:39 schreef FlipjeHolland het volgende:
Volgens mij is Sadcopter een kloon van BHFH.
Wat is een BHFH.

O je zegt kloon van.. Geen idee mi amigo.
pi_176580729
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Omdat Faxie alleen maar de trol uit komt hangen hier, zonder constructief te zijn met zijn one-liners :').

Verder heb je gelijk hoor ^O^
Constructief zijn :') Bitch please :')
  donderdag 18 januari 2018 @ 07:46:32 #164
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176581147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 22:52 schreef Aristai het volgende:
Een relatie hebben heeft voordelen, maar GEEN relatie hebben heeft OOK benefits!

Al het (salaris)geld voor jezelf, geen (relatie)verplichtingen of verantwoording meer hoeven afleggen, geen (relatie)drama- of gezeur, lekker doen wat JIJZELF wil, damn, echt heerlijk! Kunst van het single zijn is je vrijheid (h)erkennen, waarderen en vieren!

Maargoed, dat weet je pas als je lange relatie(s) hebt gehad,

zoals Braveheart zei, FREEDOM!!!
zoals Doc L o v e zegt, trouwen met de verkeerde is erger dan gevangenis

en er zijn een hele hoop waar je NIET mee wil en moet trouwen,

peace!
Om dit te onderstrepen en relativeren:

Single
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: 0
Waarschijnlijkheid: 100%
Sociale factor: 0 in beginsel, krijg misschien iemand mee, kom daar misschien iemand tegen
Kans op herhaling: zeer groot

In een fijne relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: waarschijnlijk 0
Waarschijnlijkheid: 95%, kleine kans op verplichtingen
Sociale factor: 0 tot 100%, grote kans op samen doen als de activiteit zich daarvoor leent
Kans op herhaling: zeer groot

In een vreselijke relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Hij roept dat hij niet weet of hij die dag niet toevallig onder een bus komt en dat ik die datum dus niet vast mag zetten
• Ik redeneer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet onder een bus gaat komen en zet de activiteit op de kalender
• Hij wordt boos en roept dat hij dan misschien weg wil, weet niet waarvoor maar toch, ik beperk hem!
• Ik zet de activiteit tussen haakjes
• De datum nadert, het aftellen begint
• De pagina van de kalender is niet omgeslagen, ik doe dit alsnog
• Hij ontdekt dit en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Misschien komt hij wel onder een bus!
• Ik wijs hem erop dat ie daarom tussen haakjes staat
• Hij zegt opgelucht dat ie dan kan gaan zuipen met vrienden aangezien ik niet zeker weet of ik ga
• Ik zeg dat dat op elke andere dag kan
• Hij stampvoet weg en roept dat ik hem beperk
• Het aftellen begint
• Hij ontdekt de activiteit op de kalender en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Waarom heb ik niet overlegd?
• Ik herinner hem aan het voorgaande circus
• Op de dag zelf begint hij aan zijn keel te voelen. Hij wordt waarschijnlijk ziek, of ik af kan bellen.
• We kijken het nog even aan
• Des avondsch is hij niet meer ziek. Hij kan gaan zuipen!
• Ik wijs hem op de datum op de kalender
• Hij veinst verbazing over het nog steeds bestaan van de activiteit. Ik had toch afgebeld?
• Ik leg opnieuw uit wat we al besproken hadden
• Ruzie, want ik beperk hem en laat hem ziek achter
• Ik ga weg met ruzie
• Bij het concert krijg ik 287 oproepen en appjes of ik wel goed aangekomen ben want hij is zo bezorgd en dat ik een waarschijnlijk vreemdgaande kech ben
• Ik krijg weinig mee van de activiteit door alle heisa
• Nog dagen ruzie en getreiter achteraf

Stress: 100%, bij voorbaat
Waarschijnlijkheid: 5%, grote kans op gezeik, dit dus alleen waard bij hele belangrijke dingen
Sociale factor: 0, of je nu samen gaat of niet
Kans op herhaling: bijna 0
pi_176581274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Om dit te onderstrepen en relativeren:

Single
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: 0
Waarschijnlijkheid: 100%
Sociale factor: 0 in beginsel, krijg misschien iemand mee, kom daar misschien iemand tegen
Kans op herhaling: zeer groot

In een fijne relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: waarschijnlijk 0
Waarschijnlijkheid: 95%, kleine kans op verplichtingen
Sociale factor: 0 tot 100%, grote kans op samen doen als de activiteit zich daarvoor leent
Kans op herhaling: zeer groot

In een vreselijke relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Hij roept dat hij niet weet of hij die dag niet toevallig onder een bus komt en dat ik die datum dus niet vast mag zetten
• Ik redeneer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet onder een bus gaat komen en zet de activiteit op de kalender
• Hij wordt boos en roept dat hij dan misschien weg wil, weet niet waarvoor maar toch, ik beperk hem!
• Ik zet de activiteit tussen haakjes
• De datum nadert, het aftellen begint
• De pagina van de kalender is niet omgeslagen, ik doe dit alsnog
• Hij ontdekt dit en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Misschien komt hij wel onder een bus!
• Ik wijs hem erop dat ie daarom tussen haakjes staat
• Hij zegt opgelucht dat ie dan kan gaan zuipen met vrienden aangezien ik niet zeker weet of ik ga
• Ik zeg dat dat op elke andere dag kan
• Hij stampvoet weg en roept dat ik hem beperk
• Het aftellen begint
• Hij ontdekt de activiteit op de kalender en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Waarom heb ik niet overlegd?
• Ik herinner hem aan het voorgaande circus
• Op de dag zelf begint hij aan zijn keel te voelen. Hij wordt waarschijnlijk ziek, of ik af kan bellen.
• We kijken het nog even aan
• Des avondsch is hij niet meer ziek. Hij kan gaan zuipen!
• Ik wijs hem op de datum op de kalender
• Hij veinst verbazing over het nog steeds bestaan van de activiteit. Ik had toch afgebeld?
• Ik leg opnieuw uit wat we al besproken hadden
• Ruzie, want ik beperk hem en laat hem ziek achter
• Ik ga weg met ruzie
• Bij het concert krijg ik 287 oproepen en appjes of ik wel goed aangekomen ben want hij is zo bezorgd en dat ik een waarschijnlijk vreemdgaande kech ben
• Ik krijg weinig mee van de activiteit door alle heisa
• Nog dagen ruzie en getreiter achteraf

Stress: 100%, bij voorbaat
Waarschijnlijkheid: 5%, grote kans op gezeik, dit dus alleen waard bij hele belangrijke dingen
Sociale factor: 0, of je nu samen gaat of niet
Kans op herhaling: bijna 0
En toch blijf je bij m O+
  donderdag 18 januari 2018 @ 08:08:44 #166
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176581315
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

En toch blijf je bij m O+
Nee, want anders postte ik niet in dit topic als single.
pi_176581369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee, want anders postte ik niet in dit topic als single.
Ow ben je single?

Hoi O+ O-)
pi_176581484
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Om dit te onderstrepen en relativeren:

Single
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: 0
Waarschijnlijkheid: 100%
Sociale factor: 0 in beginsel, krijg misschien iemand mee, kom daar misschien iemand tegen
Kans op herhaling: zeer groot

In een fijne relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Ik plan het
• Ik doe het

Stress: waarschijnlijk 0
Waarschijnlijkheid: 95%, kleine kans op verplichtingen
Sociale factor: 0 tot 100%, grote kans op samen doen als de activiteit zich daarvoor leent
Kans op herhaling: zeer groot

In een vreselijke relatie
• Ik zie een leuke activiteit zoals een concert of film
• Ik overleg het
• Hij roept dat hij niet weet of hij die dag niet toevallig onder een bus komt en dat ik die datum dus niet vast mag zetten
• Ik redeneer dat hij hoogstwaarschijnlijk niet onder een bus gaat komen en zet de activiteit op de kalender
• Hij wordt boos en roept dat hij dan misschien weg wil, weet niet waarvoor maar toch, ik beperk hem!
• Ik zet de activiteit tussen haakjes
• De datum nadert, het aftellen begint
• De pagina van de kalender is niet omgeslagen, ik doe dit alsnog
• Hij ontdekt dit en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Misschien komt hij wel onder een bus!
• Ik wijs hem erop dat ie daarom tussen haakjes staat
• Hij zegt opgelucht dat ie dan kan gaan zuipen met vrienden aangezien ik niet zeker weet of ik ga
• Ik zeg dat dat op elke andere dag kan
• Hij stampvoet weg en roept dat ik hem beperk
• Het aftellen begint
• Hij ontdekt de activiteit op de kalender en veinst verbazing over het bestaan van de activiteit. Waarom heb ik niet overlegd?
• Ik herinner hem aan het voorgaande circus
• Op de dag zelf begint hij aan zijn keel te voelen. Hij wordt waarschijnlijk ziek, of ik af kan bellen.
• We kijken het nog even aan
• Des avondsch is hij niet meer ziek. Hij kan gaan zuipen!
• Ik wijs hem op de datum op de kalender
• Hij veinst verbazing over het nog steeds bestaan van de activiteit. Ik had toch afgebeld?
• Ik leg opnieuw uit wat we al besproken hadden
• Ruzie, want ik beperk hem en laat hem ziek achter
• Ik ga weg met ruzie
• Bij het concert krijg ik 287 oproepen en appjes of ik wel goed aangekomen ben want hij is zo bezorgd en dat ik een waarschijnlijk vreemdgaande kech ben
• Ik krijg weinig mee van de activiteit door alle heisa
• Nog dagen ruzie en getreiter achteraf

Stress: 100%, bij voorbaat
Waarschijnlijkheid: 5%, grote kans op gezeik, dit dus alleen waard bij hele belangrijke dingen
Sociale factor: 0, of je nu samen gaat of niet
Kans op herhaling: bijna 0
Vreemde relatie idd
  donderdag 18 januari 2018 @ 08:31:58 #169
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176581576
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 04:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

In post 159 schrijf je aan " pheebs" eigenlijk precies ik al eerder zei.

Ik hoor mannen irl nooit klagen indd. terwijl het gebrek aan intimiteit wel van ze afdruipt. En fok is fok. En ja wat klaag je bij mij.
Als jij hieruit hetzelfde haalt als wat jij elke keer post dan is een gebrek aan intimiteit niet jouw grootste issue. Ik zeg namelijk niet hetzelfde. Ik ben het namelijk met pheebs eens dat het helemaal niet erg is om vrijgezel te zijn en dat jou dat niet als persoon definieert. Ik heb begrip dat het gemis soms vervelend is, maar jij vind het niet slechts vervelend, jij bent er echt door geobsedeerd. Daarnaast hang jij allerlei onzin theorieën aan die zouden verklaren waarom het nooit aan jou ligt. Dat terwijl uit jouw posts juist wel redenen genoeg te halen zijn waarom het wel aan jou ligt. Als jij irl ook zo bent begrijp ik het wel waarom je vrijgezel bent. Dit in tegenstelling tot sommige van de vrijgezellen hier die wel gewoon leuk zijn in het echt maar pech lijken te hebben, zoals fax.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176581843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 05:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Constructief zijn :') Bitch please :')
Ja, net zoals veel anderen in dit topic, maar dat is je vreemd. En nee, ik ben je bitch niet, die zoek je maar elders :W
pi_176581891
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 02:35 schreef yats het volgende:

[..]

Op zich heb je volledig gelijk pheebs, al is er 1 puntje waar ik commentaar op heb en jouw situatie fundamenteel anders maakt dan voor veel vrijgezelle mannen het geval e n waardoor ik toch denk Dat jouw situatie niet volledig gelijk is. Dat gaat over (lichamelijke) intimiteit/seks, of eigenlijk vooral het gebrek daaraan bij het merendeel van de vrijgezelle mannen. Jij belde simpelweg een fuckbuddy als je dat wilde, die luxe hebben veel mannen niet (tenzij ze bij de aantrekkelijkste 20% zitten of gewoon een erg goede babbel hebben). Voor veel vrijgezelle mannen is casual seks meer een uitzondering of een kwestie van 'een keer geluk hebben. De absentie daarvan heeft wel degelijk invloed op hoe je je voelt en beïnvloed ook je zelfvertrouwen in veel gevallen. Zeker in een maatschappij waarin veel vrouwen ondanks dat ze zeggen geëmancipeerd te zijn nog steeds het eerste initiatief bij de man neerleggen is het met weinig zelfvertrouwen een soort vicieuze cirkel voor een deel van de vrijgezelle mannen. En dan werkt jouw advies, hoe goed ook,dus niet En zal dat waarschijnlijk ook nooit doen...
Precies, mooi constructief ook ^O^ O+.

Niet om te zeuren of klagen, maar seks krijgen is nu eenmaal makkelijker voor een vrouw, zie DP's eigen voorbeeld.

De man kan het wel als je een 8, 9 of 10 bent óf veel geld hebt ;).

Jeetje, de ongezonde relatie post, tering, wat een figuur zeg (de man in kwestie dan hè).
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:16:00 #172
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176582167
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Vreemde relatie idd
Let vooral op hoe hij me nergens direct iets verbood of oplegde. :')

Zoiets groeit trouwens zo scheef over een flinke tijd he. Als dit gezeik vanaf het begin was begonnen dan was ik er ook snel mee gekapt natuurlijk. Het is heel geniepig.

Ik was bij de vriend erna gewoon verbaasd elke keer hoe makkelijk en leuk het ook kon gaan. Gewoon "goh leuk,laten we dat doen" en ik stond daar dan van "Wat, geen drama?!" :?
pi_176582363
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Let vooral op hoe hij me nergens direct iets verbood of oplegde. :')

Zoiets groeit trouwens zo scheef over een flinke tijd he. Als dit gezeik vanaf het begin was begonnen dan was ik er ook snel mee gekapt natuurlijk. Het is heel geniepig.

Ik was bij de vriend erna gewoon verbaasd elke keer hoe makkelijk en leuk het ook kon gaan. Gewoon "goh leuk,laten we dat doen" en ik stond daar dan van "Wat, geen drama?!" :?
Wat jij beschreef had ik bij mijn laatste relatie. Daarbij wist hij ook nooit wat hij wil. Dan ben ik weer veelste goed voor hem en wil hij niet meer proberen omdat het teveel moeite kost, en dan stond hij weer voor me deur te smeken voor nog een kans. Om vervolgens binnen 2 dagen weer te zeggen dat hij het miet meer weet. Emotionele verkrachting, ik was emotioneel door een hel gesleurd.
Nu gewoon single. Heb echt zin in hoofdpijn van mannen. Dus ga ook niet op dates of wat dan ook. Vind het wel prima voor nu, ben ook beetje bang geworden :r :')
pi_176582528
Het gevaar is ook dat mensen problemen (in omgang of bepaalde behoeftes) uit hun vorige relatie gaan projecteren op jou..

Daar had een van mijn exen last van, werd op een gegeven moment écht vervelend.
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:46:40 #175
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176582617
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat jij beschreef had ik bij mijn laatste relatie. Daarbij wist hij ook nooit wat hij wil. Dan ben ik weer veelste goed voor hem en wil hij niet meer proberen omdat het teveel moeite kost, en dan stond hij weer voor me deur te smeken voor nog een kans. Om vervolgens binnen 2 dagen weer te zeggen dat hij het miet meer weet. Emotionele verkrachting, ik was emotioneel door een hel gesleurd.
Nu gewoon single. Heb echt zin in hoofdpijn van mannen. Dus ga ook niet op dates of wat dan ook. Vind het wel prima voor nu, ben ook beetje bang geworden :r :')
Kan ik me voorstellen. Emotioneel of psychologisch geweld hakt er echt in. Laten slijten en je vooral niet laten opjutten door omgeving :)
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:48:04 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176582639
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het gevaar is ook dat mensen problemen (in omgang of bepaalde behoeftes) uit hun vorige relatie gaan projecteren op jou..

Daar had een van mijn exen last van, werd op een gegeven moment écht vervelend.
Klopt, heb ik ook last van gehad (als "dader"). Rebound was niet happy door mij. :@ Gelukkig heb ik het daarna niet meer gehad.
pi_176582886
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, net zoals veel anderen in dit topic, maar dat is je vreemd. En nee, ik ben je bitch niet, die zoek je maar elders :W
Je breekt mn hart ;(
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:04:51 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176582951
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies, mooi constructief ook ^O^ O+.

Niet om te zeuren of klagen, maar seks krijgen is nu eenmaal makkelijker voor een vrouw, zie DP's eigen voorbeeld.

De man kan het wel als je een 8, 9 of 10 bent óf veel geld hebt ;).

Jeetje, de ongezonde relatie post, tering, wat een figuur zeg (de man in kwestie dan hè).
Mwah, ook als je geen 8,9 of 10 bent of heel rijk bent kun je best casual seks krijgen. Het ligt aan aan je persoonlijkheid, houding, zelfvertrouwen etc. Toen ik nog vrijgezel was heb ik (op het eerste jaar na waarin ik dankzij mijn ex eerst een aantal issues moest verwerken) ook met een aantal verschillende vrouwen het bed gedeeld, terwijl ik geen 8 of hoger ben, noch rijk. En ook als ik nu weer vrijgezel zou worden zou het me waarschijnlijk eenvoudig lukken om een leuke vrouw te vinden om seks mee te hebben als ik dat zou willen getuige de interesse die sommige vrouwen in me tonen. Maar ik kan begrijpen dat dat zeker niet voor iedere man zo is (been there). Vandaar ook mijn nuance op hetgeen pheebs postte...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_176583816
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb echt zin in hoofdpijn van mannen. Dus ga ook niet op dates of wat dan ook. Vind het wel prima voor nu, ben ook beetje bang geworden :r :')
Heb hetzelfde maar dan van vrouwen _O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_176585295
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Uiteindelijk zijn we sociale wezens. Dus kan mij best voorstellen dat het bij sommigen gaat knagen...

Zeker als het je niet lukt om wat lichamelijke intimiteit te regelen. Dit is een levensbehoefte, net zoals water. Je kan er wel wat langer mee zonder, maar het heeft zeker invloed op je welzijn. Wetenschappelijk vastgesteld. Ook het omgekeerde, heb je wel af en toe een aai over je bol, dan gaan je serotoninen en oxytocines omhoog. Vervolgens voel jij je er beter door. Hoe onzeker of zeker je verder daarnaast bent, het helpt wel en je levensverwachting gaat erdoor omhoog.

Nu snap ik dat Sadcopter in zijn gehuil blijft hangen, maar hij heeft zeker een punt.
Klopt hoor, dat we sociale wezens zijn enzo. Ik zou ook niet altijd alleen willen zijn. Maar ik geniet wel enorm van af en toe gewoon helemaal alleen zijn, in tegenstelling tot het samenwonen. Toen realiseerde ik me op gegeven moment dat ik al zes weken lang geen enkel ander moment alleen was geweest dan wanneer ik op de badkamer was. En dat is het andere uiterste natuurlijk.

Ik denk ook dat iedereen wel contact nodig heeft, en dat bedoelde ik ook zeker niet te zeggen met mijn post. Maar ik kan gewoon genieten van een avond boekje lezen zonder iemand die tegen me kan gaan praten.
  donderdag 18 januari 2018 @ 12:16:21 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_176585948
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:50 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Klopt hoor, dat we sociale wezens zijn enzo. Ik zou ook niet altijd alleen willen zijn. Maar ik geniet wel enorm van af en toe gewoon helemaal alleen zijn, in tegenstelling tot het samenwonen. Toen realiseerde ik me op gegeven moment dat ik al zes weken lang geen enkel ander moment alleen was geweest dan wanneer ik op de badkamer was. En dat is het andere uiterste natuurlijk.

Ik denk ook dat iedereen wel contact nodig heeft, en dat bedoelde ik ook zeker niet te zeggen met mijn post. Maar ik kan gewoon genieten van een avond boekje lezen zonder iemand die tegen me kan gaan praten.
Precies, de middenweg zou voor mij prima werken ^O^
pi_176586325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 11:50 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]


Ik denk ook dat iedereen wel contact nodig heeft, en dat bedoelde ik ook zeker niet te zeggen met mijn post. Maar ik kan gewoon genieten van een avond boekje lezen zonder iemand die tegen me kan gaan praten.
Dat kan ik ook.

Tip: wil je dit, zoek een partner uit de essentiële hulpverlening: zorg (medisch specialist in ziekenhuis of verpleeghuis, verpleegkundige, ambulancemedewerker of radiodiagnostisch laborant), politie, brandweer, leger of beveiliging.

Die hebben avond en/of nachtdiensten, zijn ze een avond van huis heb je het huis voor je alleen.

Is dat allemaal tekort kan je ook iemand nemen die veel moet reizen: bekend popmuzikant of orkestmuzikant die geregeld op toernee gaan, mensen met een eigen bedrijf die veel contacten in het buitenland hebben of consultants die voor hun internationale bedrijf geregeld moeten reizen. Geregeld zijn die dagen van huis en kan je eindelijk eens een boek lezen of in bad wanneer je wil zonder dat deze bezet is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 18 januari 2018 @ 13:27:52 #183
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176587556
Is dat relatie moeten hebben niet gewoon aangepraat?
pi_176588610
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]
Heb echt zin in hoofdpijn van mannen. Dus ga ook niet op dates of wat dan ook. Vind het wel prima voor nu, ben ook beetje bang geworden :r :')
Zin in hoofdpijn? Vast een typo maar wel erg grappig :D _O-
pi_176588830
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 02:35 schreef yats het volgende:

[..]

Op zich heb je volledig gelijk pheebs, al is er 1 puntje waar ik commentaar op heb en jouw situatie fundamenteel anders maakt dan voor veel vrijgezelle mannen het geval e n waardoor ik toch denk Dat jouw situatie niet volledig gelijk is. Dat gaat over (lichamelijke) intimiteit/seks, of eigenlijk vooral het gebrek daaraan bij het merendeel van de vrijgezelle mannen. Jij belde simpelweg een fuckbuddy als je dat wilde, die luxe hebben veel mannen niet (tenzij ze bij de aantrekkelijkste 20% zitten of gewoon een erg goede babbel hebben). Voor veel vrijgezelle mannen is casual seks meer een uitzondering of een kwestie van 'een keer geluk hebben. De absentie daarvan heeft wel degelijk invloed op hoe je je voelt en beïnvloed ook je zelfvertrouwen in veel gevallen. Zeker in een maatschappij waarin veel vrouwen ondanks dat ze zeggen geëmancipeerd te zijn nog steeds het eerste initiatief bij de man neerleggen is het met weinig zelfvertrouwen een soort vicieuze cirkel voor een deel van de vrijgezelle mannen. En dan werkt jouw advies, hoe goed ook,dus niet En zal dat waarschijnlijk ook nooit doen...
Ik had er 2. Een was een manslet met een lijf om van te watertanden. De ander was een nerd met een gemiddeld uiterlijk.

Met beide had ik langdurig casual sekscontact omdat het chille gasten waren die ook de casual seks relaxed en "normaal respectvol" benaderden. Geen goedkoop gedoe met voor bet uitdruipen de deur uitrennen. Maar gezellig avonden/nachten/ochtenden waarbij we lol hadden, we gewoon over de dingen die bij ons speelden konden praten en er doorgaans niemand wanhopig op de ander sprong.

Ik wilniet suggereren dat er totaal geen verschil is voor vrouwen en mannen, maar het is niet zo groot als de mannen die het niet lukt willen geloven.

Overigens heb ik maar weinig vriendinnen die het leuk zouden vinden of zouden trekken op mijn manier omdat nou eenmaal vrij veel vrouwen last hebben van HIV....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176589187
En o ja beide hadden het ook regelmatig over andere dates, dus zij hadden ook meerdere vrouwen onder speeddial voor hookups.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176589631
Bedankt voor het bevestigen van zijn punt
pi_176589944
How bout no.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176589974
Maar lekker blijven geloven dat het je niet lukt vanwege factoren die buiten jezelf liggen *O*

Neukt de rest van de wereld -al dan niet betekenisloos- lekker verder.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_176590004
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar lekker blijven geloven dat het je niet lukt vanwege factoren die buiten jezelf liggen *O*

Neukt de rest van de wereld -al dan niet betekenisloos- lekker verder.
Bitch please, als ik een vrouw was had ik de mannen van me af moeten slaan :')
pi_176590272
Als je een vrouw was zat je tegen je katten te mopperen dat niemand je zwanger wil schoppen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 18 januari 2018 @ 15:42:47 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176590296
quote:
10s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Bitch please, als ik een vrouw was had ik de mannen van me af moeten slaan :')
Echt serieus. Jij bent gewoon te kritisch. Dat is okay. Maar dan moet je niet zeiken dat je niks kunt krijgen. Je krijgt niks dat jij wíl. Dat is een verschil.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 18 januari 2018 @ 16:07:54 #193
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176590814
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 14:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens heb ik maar weinig vriendinnen die het leuk zouden vinden of zouden trekken op mijn manier omdat nou eenmaal vrij veel vrouwen last hebben van HIV....
¿Qué?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176592222
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je een vrouw was zat je tegen je katten te mopperen dat niemand je zwanger wil schoppen...
  donderdag 18 januari 2018 @ 17:55:54 #195
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176592921
Wat vinden jullie van lat-relaties?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176593132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 17:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Wat vinden jullie van lat-relaties?
Vreselijk! Nee, is te doen maar dat hangt vab jezelf en de partner af. Ken je iemand?
  donderdag 18 januari 2018 @ 19:21:27 #197
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_176594621
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vreselijk! Nee, is te doen maar dat hangt vab jezelf en de partner af. Ken je iemand?
Dit is mijn lievelings vorm van relatie. Samenwonen wordt moeilijk, maar lat kan ik prima doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_176595329
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dit is mijn lievelings vorm van relatie. Samenwonen wordt moeilijk, maar lat kan ik prima doen.
Kan. Genoeg vrouwen die dat ook wel willen. :)
pi_176597576
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 12:32 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat kan ik ook.

Tip: wil je dit, zoek een partner uit de essentiële hulpverlening: zorg (medisch specialist in ziekenhuis of verpleeghuis, verpleegkundige, ambulancemedewerker of radiodiagnostisch laborant), politie, brandweer, leger of beveiliging.

Die hebben avond en/of nachtdiensten, zijn ze een avond van huis heb je het huis voor je alleen.

Is dat allemaal tekort kan je ook iemand nemen die veel moet reizen: bekend popmuzikant of orkestmuzikant die geregeld op toernee gaan, mensen met een eigen bedrijf die veel contacten in het buitenland hebben of consultants die voor hun internationale bedrijf geregeld moeten reizen. Geregeld zijn die dagen van huis en kan je eindelijk eens een boek lezen of in bad wanneer je wil zonder dat deze bezet is.
Goed idee, had er nooit zo over nagedacht om op die manier een partner te zoeken.

Voorlopig denk ik dat het voor mij wel blijft bij m'n eigen huisje en uitgaan met vrienden en m'n familie zien. Een partner komt ooit vast wel weer, maar dan zie ik mezelf zeker het daarna genoemde LAT-ten wel doen ja!
pi_176597922
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je een vrouw was zat je tegen je katten te mopperen dat niemand je zwanger wil schoppen...
Kinderen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')